Gå til innhold

Noen ammende mødre som vil være med på å motivere og rapportere??


snurpa

Anbefalte innlegg

Gjest Mamsemomsen
- Lenemora: Startvekt 91' date='9. ned ca 20 kilo. 1.72. -0 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67 -0 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 12- 15 kilo. høyde? -0 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70 -0 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 10- 15 kilo. høyde 1.72. -0 kilo

- Rakni: startvekt 52. ned ca 4 kilo. høyde? -0 kilo

 

Neste uke vil det da vises om vi har gått ned.. Dette er spennende damer. Stå på og gjør en super innsats.[/quote']

 

 

Høyden min er 167. Ja det er godt med mandag, nye sjangser ; ) Var relativt flink i helgen. Litt kanelsnurrer og is, men generelt bra. Mandagen har begynt bra, håper på en god uke og gleder meg nesten litt til veiing på fredag he he

Ha en god og mager uke alle sammen! - men vi må tenke på melka og ikke overdrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei: vil bare kommentere at startvekten min var 57.3. Har gått ned 4.8 kg til nå' date=' og har drøyt 4 kg igjen til det endelige målet på 48 kg. Er 155 cm[/quote']

 

 

Hei du.. Vil bare si at alle startvektene, er vekten alle hadde forrige uke.. Siden vi startet tråden da. Derfor står det fortsatt minus 0 på allesammen, men nå som vi går inn i uke 2 antar jeg at vi vil se litt forskjell.. Jeg hadde også en annen startvekt i utgangspunktet, men siden vi startet nå i forrige uke er det jo gøy å se hvor mye vi går ned fra og med da..

Men hvis du vil at jeg skal skrive inn en annen start vekt så gjør jeg det..

Hvis jeg lar det stå som det gjør nå, starter vi alle likt.

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 1 mnd og har veier 14 kg mer enn da jeg ble gravid. La på meg 24 kg, og har altså gått ned 10 kg til nå. Fant ut at jeg trenger 1900 kcal pr dag. Har nok spist litt for lite i det siste. Vil ikke begynne å trene før etter 6 uker. Men triller jo noen korte turer. Hadde vært fint å gå ned en god del før et bryllup 21. juni, har nemlig en kjole som kostet 2000 kr og som jeg har brukt en gang jeg har tenkt å komme inn i :=) Men er jo en del større over brystene, så vet ikke om det går uansett. Men vil i hvertfall på lang sikt (1 år) komme ned til ca. 70 kg. (Veier nå 82 kg og er 180 høy). Pleier å ligge på 68 kg, men da er jeg egentlig litt tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...