Gå til innhold

Uke 5


snurpa

Anbefalte innlegg

Uke 5: Motivasjonsrapportmødrene

 

--------------------------------------------------------------------------------

- Lenemora: Startvekt 91,9. ned ca 20 kilo. 1.72. forrige uke: 88,7 denne uke:88,1 - 3,8 kilo

- Lizy: Startvekt 70. ned ca 10 kilo. 1.67. forrige uke:69,3 denne uke:68,8 -1,2 kilo

- Mamsemomsen: Startvekt 76,4. ned ca 15 kilo. 1.67. forrige uke: denne uke -1,8 kilo

- Ragnhild: Startvekt 86. ned ca 10 kilo. 1.70. forrige uke:83,2 denne uke:81,1 -4,9 kilo

- Snurpa: Startvekt 86,9. ned ca 15 kilo. 1.72. forrige uke: 85,6 denne uke: -1,3 kilo

 

 

 

ny uke.. nye muligheter:0).. Lykke til

 

Antall kilo tilsammen: 13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan si all fysak teller.. Men vi må minimum holde på i 30 min...

 

Er så skuffet over helgen jeg.. har vært en endeløs matorgie.. men i dag er det andre boller.. Nå skal jeg ta meg en tur meg vogn snart tenkte jeg. gå av meg litt av den dårlige samvittigheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir liksom så oppgitt over meg selv. Det skal altså så lite til før jeg skeier ut og ikke klarer det jeg skal. Menyen min er da ganske romslig og jeg legger inn både det ene og det andre.. så skjønner liksom ikke hvorfor det skal være så vanskelig å holde seg til det. Også virker det som om når jeg da har driti meg ut en gang skal jeg liksom straffe meg selv med å måtte spise enda mer. Siden jg har ødelagt litt kan jeg jo gjøre det komplett med å holde det gåent i flere dager.. Hm.. Det er ikke helt lett og forstå seg på seg selv. er det noen andre som gjør det kanskje?? :0)

Det er ikke noe jeg heller vil enn å komme meg ned i vekten jeg hadde før jeg ble gravid, jeg var i så utrolig god form og hadde så mye energi at alle rundt meg nesten ble utmattet bare ved tanken. Sambo hadde iallefall store problemer med å orke halvparten av alt jeg holdt på med.. Greia var at da hadde jeg det så fint med meg selv-. Alt gikk så lett som bare det.

Og nå som velse gullet mitt har kommet, vil jeg ikke noe annet enn å ha det fint med henne. Gå turer med vogna og kose oss.. Også skal jeg henge meg så opp i den j..... maten. Nei jeg får bare se og ta meg sammen.. er ikke annet å gjøre. hadde jeg klart det skulle jeg gitt meg selv et realt spark bak.. Jeg var jo inne i en så fin steam i forrige uke at... men var nok den vekt greia som gav meg litt dårlig motivasjon, selv om jeg så svært så positivt på det.. hehe.

 

Jeg beklager all sutringa, men det er så godt å få ut frustrasjonen.. Dere får hoppe elegant over og ikke la meg dra dere ned i dritten:0) he he..

 

Jeg skal la meg inspirere av dere damer. Flinke er dere. Suser ned i vekt og her står jeg. haha... ;):)

 

Ha en god mandag og uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Du drar ikke ned meg iallefall... Jeg kjenner meg masse igjen i deg. Akkurat nå så klarer jeg meg ganske fint. Jeg har jo skeia ut noen ganger siste ukene, men det pleier å være verre og oftere... Grunnen til at jeg tror jeg klarer å være så flink nå er at mannen min motiverer meg veldig. Han har gått ned 10 kg nå siden vi fikk jenta vår. Da blir jeg litt trassig! Jeg vil ikke stå igjen som den blubba når han raser ned i vekt... Litt barnslig....men det hjelper jo.:)

Dessuten så er det jo ikke rart at søtbehovet/matbehovet er ekstra nå når vi ammer. Det lureste er vel å finne noe alternativ som kan hjelpe litt når godteriet skriker etter oss.;)

Et tips som mannen min dro hjem. Kjøp en boks kesam med vanilje smak, og skjer opp eple i biter (evnt annen frukt) og bruk kesamen som dipp. Overaskende godt! Ikke sjokolade da, men godt.... :D

 

Ikke gi opp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg fikk et tips fra en venninne som hun hadde fått av en personlig trener på Elixia. Hun har gått ned vanvittig mange kg de siste 3 årene. Og hun har gått ned bare ved å trene og å legge om kostholdet litt.

 

Før hvert måltid anbefalte hun å spise 1-2 fiberrik original og et glass vann per stk. Har flere gode effekter. Man blir fortere mett. Pluss at fiberet drar med seg endel av fettet ut av kroppen igjen uten at det blir tatt opp. Man må bare passe på å få i seg nok vann!

Jeg tror det helper litt....føler meg iallefall ikke lite sulten lenger. Kanskje ikke noe nytt for dere....men jeg tenkte jeg kunne nevne det iallefall.:)

 

Gleder meg sånn til å komme under 80 kg! For det skal jeg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så moriverende og godt å ha med seg flere på laget.. Føler seg ikke så alene i elendigheten.. he he.. Nei da.. Nå skal jeg gi meg med det negative. Nå skal jeg snu på flisa, ta meg sammen og kose meg:0)

JEg skal jammen meg prøve en eller to fiberrik før hvert måltid. Det hørtes ganske lurt ut egentlig. Og bra for kroppen..

 

I går satt jeg å så tilbake på gamle tråder som jeg var med på for over ett år siden.. Da lå jeg på 87 kilo... Det tok også noen uker før jeg kom igang ordentlig.. SÅ får håpe det går like bra nå.. Endte jo på 74kilo tilslutt.. Men det var før graviditeten. Jeg gikk nemlig ned ca 30 kilo før jeg ble gravid. Begynte på hele nesten 104 kilo da jeg gikk mitt første grete roede kurs. Så har jo klart mye. Trente hele tiden og var hektet på treningsstudio.. Men da jeg ble gravid, slapp og dårlig begynte jeg å fråtse i dårlig mat så ikke rart vekta bare suste opp igjen..

Men iallefall.. Dette skal jeg klare igjen. Men denne gangen håper jeg på å kunne bli på 74 kilo og klare å stabilisere vekta der.

 

Nå skal jeg gå meg en tur med vogna.. Har jo denne halvtimen om dagen jeg må få til.. Det er litt bra egentlig. Da har man ingen unnskyldning.. Deilig.

Ellers planlegger jeg en sunn middag og bra mat iløpet av dagen... Vil legge meg med en god følelse i kveld.

 

Lille gull sov faktisk 7,5 time i natt.. Det var så deilig. Men nå skal det sies at hun får ei flaske med morsmelktilegg på kvelden.. Føler meg som verdens verste mor for at jeg gjør det, men må bare for å få litt søvn.. Hun får jo morsmelk hele dagen ellers..

 

Vi snakkes da folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenemora

Har gått ned 0,6 kg siste uka og vekta viser nå 88,1. Det gikk over all forventning og er nå superhappy. Snart skal jeg ut med vogna :)

 

Jeg er også veldig glad dette forumet finnes og jeg finner masse motivasjon fra dere andre damer, så tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg blir så imponert over folk som går den så mye i vekt! Det er jammen en bragd! Fort gjort å komme inn i dårlige uvaner, men da har du iallefall vist deg selv at du får til å endre. Det kan jo være med å motivere? :)

Fiberrik funker supert, lykke til med det! De er jo fryktelig tørre....men det tar jo ikke lange stunden å få dem ned.;)

 

Jeg kjenner så mange som ikke får til eller gidder å amme. Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å gi henne litt ekstra om kvelden! Hun tar ikke skade av det, og søvn er kjempe viktig! Vurderer det litt selv.:D Føler jeg har mistet litt melk i det siste. Håper ikke jeg går for fort ned i vekt. Jeg spiser jo rundt 2000 kcal hver dag (vanskelig åholde seg på 1800 som jeg sa først....) Har bare blitt så hekta på trening. Det kan vel ikke skade vel? Vet du/dere noe om det? Så på vekta i dag, og jeg suser ned ser det ut som. Blir jo glad for det, men slitsomt å bekymre seg sånn over melka....

 

-Ragnhild-

 

det er så moriverende og godt å ha med seg flere på laget.. Føler seg ikke så alene i elendigheten.. he he.. Nei da.. Nå skal jeg gi meg med det negative. Nå skal jeg snu på flisa' date=' ta meg sammen og kose meg:0)

JEg skal jammen meg prøve en eller to fiberrik før hvert måltid. Det hørtes ganske lurt ut egentlig. Og bra for kroppen..

 

I går satt jeg å så tilbake på gamle tråder som jeg var med på for over ett år siden.. Da lå jeg på 87 kilo... Det tok også noen uker før jeg kom igang ordentlig.. SÅ får håpe det går like bra nå.. Endte jo på 74kilo tilslutt.. Men det var før graviditeten. Jeg gikk nemlig ned ca 30 kilo før jeg ble gravid. Begynte på hele nesten 104 kilo da jeg gikk mitt første grete roede kurs. Så har jo klart mye. Trente hele tiden og var hektet på treningsstudio.. Men da jeg ble gravid, slapp og dårlig begynte jeg å fråtse i dårlig mat så ikke rart vekta bare suste opp igjen..

Men iallefall.. Dette skal jeg klare igjen. Men denne gangen håper jeg på å kunne bli på 74 kilo og klare å stabilisere vekta der.

 

Nå skal jeg gå meg en tur med vogna.. Har jo denne halvtimen om dagen jeg må få til.. Det er litt bra egentlig. Da har man ingen unnskyldning.. Deilig.

Ellers planlegger jeg en sunn middag og bra mat iløpet av dagen... Vil legge meg med en god følelse i kveld.

 

Lille gull sov faktisk 7,5 time i natt.. Det var så deilig. Men nå skal det sies at hun får ei flaske med morsmelktilegg på kvelden.. Føler meg som verdens verste mor for at jeg gjør det, men må bare for å få litt søvn.. Hun får jo morsmelk hele dagen ellers..

 

Vi snakkes da folkens[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bra.. Det er like mye som en av oss vil gå ned det.. Da er det bare fire igjen:0) Stå på-

 

Igår gikk det så bra med meg.. og det har forøløpig i dag gått like bra.. skal snart ut å gå med vogna... OG babyen:D Høres ut som om jeg bare går med vogna..

Men tror nok ikke jeg har gått ned noe, så får ikke ha noen forhåpninger til i morgen.. Skal være glad om jeg står på det samme..

 

Jeg prøver å si til meg selv at jeg er en god mor selv om jeg gir litt tilegg.. Hun får jo i seg antistoffene jeg produserer allikevel og hun får nærheten, og det er jo bra.. i tilegg er jeg en litt mer opplagt mamma når jeg får litt mer søvn sammenhengende..

 

Nei nå skal jeg slenge på meg jakka og gå ut.. Det blåser skikkelig surt i dag, men det får gå.. Det er så godt når man kommer inn igjen.

I kveld får vi besøk av foreldrene mine.. Pappa er 50 år i dag.. Og det skal feires med en god middag.. Håper jeg klarer å holde meg til det jeg skal da.. Jeg vil det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...si at de føler at det blir litt mindre melk når man slanker seg eller trener veldig.. Men så lenge du får i deg nok mat Ragnhild tror jeg ikke dette skal gjøre så mye.. Er nok lurt av deg å holde deg på 2000 kcal iallefall.. Siden du fullammer og trener så mye hadde det sikkert ikke vært noe i veien for å spise enda litt til heller..

Det er liksom litt vanskelig å vite, man vet jo at man ikke skal spise for lite.. Men er så vanskelig å vite hva som er den gyldne middelvei.. Har jo hørt om disse miljøgiftene også.. Vil man merke det?? Blir babyen syk da eller??

 

Dere som trener på elexia osvv.. Får dere barnepass der da eller? Hvordan fungerer det? Og hva hvos babyen gråter eller blir sulten?? Har liksom lurt litt på det. Kunne tenke meg å komme tilbake på treningsstudioet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er så vanskleig å vite hva jeg skal spise og ikke jeg.. Har liksom følelsen av at gullet reagerer litt på det meste. Har noen gråte tokter på ettermiddagen som oftest. Har prøvd med litt minifom.. håper det skal hjelpe. I går gikk det fint iallefall.

 

Jeg er veldig glad i grønnsaker og spiser mye salat og råkost.. Holder meg unna løk og kål osv.. Men tenkte kanksje at agurk og salat osv kan være litt tøft. Hva med mais?? Noen som har peil.

 

I morgen skal jeg på helsestasjonen. Så får spørre litt der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg har også lurt på dette med miljøgiftene....Hva er det egentlig, og hva innebærer det om det går i melka?? Har prøvd å lese meg til det, men har ikke funnet noe svar. Kanskje du kan spørre på helsestasjonen i morgen? :)

 

Jeg er på Elixia, har vært der siden jenta mi var 6 uker. Det har fungert veldig bra. Hun sover for det meste. Hvis hun gråter så tar de henne opp, men henter meg om det ikke gir seg. Jeg har bare opplevd å bli henta en gang, og da var jeg nesten ferdig å trene så jeg ga meg bare. Skjer det en gang jeg har mye igjen av treninga så ammer jeg henne bare og leverer henne igjen. Evnt sjekker bleia, for det gjør de ikke der. Men det har som sagt fungert helt supert for oss. Prøver å gå der mest i de periodene på dagen hun sover mest.;)

 

 

...si at de føler at det blir litt mindre melk når man slanker seg eller trener veldig.. Men så lenge du får i deg nok mat Ragnhild tror jeg ikke dette skal gjøre så mye.. Er nok lurt av deg å holde deg på 2000 kcal iallefall.. Siden du fullammer og trener så mye hadde det sikkert ikke vært noe i veien for å spise enda litt til heller..

Det er liksom litt vanskelig å vite' date=' man vet jo at man ikke skal spise for lite.. Men er så vanskelig å vite hva som er den gyldne middelvei.. Har jo hørt om disse miljøgiftene også.. Vil man merke det?? Blir babyen syk da eller??

 

Dere som trener på elexia osvv.. Får dere barnepass der da eller? Hvordan fungerer det? Og hva hvos babyen gråter eller blir sulten?? Har liksom lurt litt på det. Kunne tenke meg å komme tilbake på treningsstudioet..[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun 8 uker.. så da skal det vel gå greit.. Er så motiverende å være med på timer med instruktør..

 

Skal spørre på helsestasjonen i morgen jeg.. Det står liksom ikke noe annet enn miljøgifter overalt.. Men gud vet hva det er..

 

Det har gått så bra i dag.. så glad for det.. Og har gått i 50 min.. Har planer om å spise litt is i kveld etter middagen.. litt is:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Jeg spiser egentlig det meste. Jeg prøver å være litt forsiktig med løk, brus (kullsyre) og med altfor sterk mat. Det er vel det jeg har merka at hun har reagert litt på. På sykehuset sa de at vi kunne spise alt. Så merker man jo sikkert etterhvert om det er noe nurka våre ikke liker.:) Det er sikkert veldig forskjellig fra unge til unge.;)

 

I dag har jeg vært så sinnsykt sulten! Har klart å holde meg unna de store utskeielsene, men jeg har måttet spise et ekstra måltid. Føltes ut som jeg ikke hadde spist på mange timer, så var det bare 1 1/2 time siden.. Jaja....det har jo sikkert litt med treninga å gjøre.

 

-Ragnhild-

 

Jeg syntes det er så vanskleig å vite hva jeg skal spise og ikke jeg.. Har liksom følelsen av at gullet reagerer litt på det meste. Har noen gråte tokter på ettermiddagen som oftest. Har prøvd med litt minifom.. håper det skal hjelpe. I går gikk det fint iallefall.

 

Jeg er veldig glad i grønnsaker og spiser mye salat og råkost.. Holder meg unna løk og kål osv.. Men tenkte kanksje at agurk og salat osv kan være litt tøft. Hva med mais?? Noen som har peil.

 

I morgen skal jeg på helsestasjonen. Så får spørre litt der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt hard på pepsi maxen om dagen.. Har holdt meg unna nå i et par, tre dager og det har faktisk vært bedre. Så får håpe det er det som har vært problemet. Også spiste jeg litt potetgull og dip på 17 mai, det var det nok litt mye krydder i.. Jeg fikk også vondt i magen, så er ikke rart lille vennen fikk det.

 

Men.. I går var jeg kjempe flink.. Spiste litt is, spiste ikka alt jeg hadde regnet inn i kcal inntaket engang. Men orket rett og slett ikke mer, så da behøver jeg jo ikke tvinge det i meg selv om jeg har igjen litt kcal.;) Det er vel det som etterhvert skal være normalen for oss også:).. Lære å stoppe når man er mett og spise når man virkelig er sulten??? Jeg spiser gjerne en og en halv posjon etter at jeg egentlig er mett jeg. Men klarer bare ikke stoppe til tider. Er ikke rart man legger på seg litt heller da. Det er nok en grunn til at venninnen min som er omtrent like høy som meg veier rundt 60 kilo. Jo hun spiser når hun må og slutter når hun er mett.

 

Veide meg i dag. Vekta står akkurat på det samme.. 85,6.. Glad for det,. At det ikke har blitt mer. Så nå framover skal alt bare gå nedover. Det er jeg helt klar og sikker på:D

 

Første barseltreff i dag. Blir spennende. Bare lillegull er mett og fornøyd, skal det nok gå bra. Skal veie henne også, så det blir spennende å se hvor mye hun har gått opp og hvor lang hun har blitt. Har nok vokst litt, for hun har gått ut av alle 50 størrelsene sine nå. Merker godt at hun har blitt litt tyngre også, når jeg har henne på armen. Jo tyngre hun blir, jo tyngre blir vogna også- og det er bra trim:D

 

etterpå kommer det et vennepar på besøk for å se på babyen, så nå får jeg vel slenge meg rundt for å gjøre litt her, sånn at det er presentabelt. Merker at det fort hoper seg opp når man har liten baby, så lønner seg å holde koken i gang hele tiden..

 

Ragnhild: Det hender man bare må ha seg et måltid ekstra. Man har gankse råhunger når man ammer også.. Også forbrenner man jo mye ved trening. Så kroppen sier vel bare ifra selv at den trenger litt ekstra å tære på. Litt påfyll.

 

Vi snakkes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

....har jenta mi også reagert mye på, så jeg kutta den nesten helt ut. Er veldig glad i den, men unner meg den bare hvis det er noe helt spesielt. Det er vel sikkert kombinasjonen av både kullsyre og koffein....ikke vet jeg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Idag står vekta på 81,1.

Helt sprøtt! Men jeg har trent vanvittig mye da, sikkert 10 ganger på 2 uker, pluss gått endel turer. Så jeg har jo jobbet hardt for det. Jeg spiser jo mye også, bare endel sunnere enn før.

Har vært litt bekymra for å miste melka, men den er tilbake for fullt. Hadde en økedag, så det hjalp på. :)

Om en uke skal jeg i bryllup, så det har jo vært med å motivere litt ekstra de siste ukene. Skal ut å shoppe ny kjole over helga. Hvis jeg ikke finner det så kommer jeg iallefall inn i bunaden nå....det har stressa meg litt.

Nå er jeg bare glad.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mamsemomsen

Er også så glad for denne tråden vår! Får både tips og oppmuntring! Pepsi max - det hadde jeg ikke tenkt på! Har kuttet ut mye annet men jeg skal jammen prøve å kutte maxen, er jo uansett ikke så bra.. Men en god trøst om kvelden når alt annet er forbudt...

 

Jeg står fremdeles helt stille, skjønner ingenting.. Men gir ikke opp, inspirert av dere skal jeg også ut på langtur idag. Har gått tur hver dag, men i dag skal jeg rundt lysløypa med ei venninne, og skal prøve å ta med sunn lunch denne gangen, ikke boller og kakao som sist...kremt.

 

Og tror jammen jeg også skal prøve med på h.studio snart. Det er tydelig at det må mer til, jeg går jo ikke ned til tross for relativt sunt kosthold. Skal gjøre et tappert forsøk med fiber-rik, men grøss - de smaker jo sagspon : ( Er det lov med nugatti på? ; D

 

Stå på alle sammen, dere er jo kjempeflinke!!!!! Neste uke - da altså!! ..sier jeg atter en gang..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Veide meg i går, før dusj, mat og etter amming - altså som en uttørket rosin - veide 68,8 :() Yippi.

Jeg gjør ikke alt etter boka, altså, men jeg prøver å velge de sunne alternativene. Jeg begynte på 1900 kcal, men har gått opp til 2200, fortsatt så går jeg ned i vekt, så noe er jo riktig.

I helgen blir det nok mye kakespising på meg, men jeg skal kompensere med jogging om morgenen.

 

Et annet tips jeg har fått er å spise en neve mandler eller en kiwi/ banan når man har vært ute og gått eller trenet, også spise mat innen 2 timer. Det skal være med på å øke forbrenningen.

 

Hvor finner jeg dette "sponet" fiberrik på butikken?

 

Ha en fin helg :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...har det på de fleste matbutikker. Har slitt litt med å finne den som heter fiberrik original. Det er den som har mest fiber og som er mest effektiv. Den har jeg funnet på Kiwi og på Meny.

 

Jeg spiser også en neve mandler innimellom. Jeg kan plutselig bli akkutt sulten når jeg er ute å triller eller har trent. Så da har jeg alltid det liggende i stelleveska. Så slipper jeg å bli fristet av sjokoladene i butikkene....:) Har også hørt at det skal være bra å spise etter trening, så pleier å spise banan eller fiberrik eller litt mandler...:)

 

 

Heia. Veide meg i går' date=' før dusj, mat og etter amming - altså som en uttørket rosin - veide 68,8 :() Yippi.

Jeg gjør ikke alt etter boka, altså, men jeg prøver å velge de sunne alternativene. Jeg begynte på 1900 kcal, men har gått opp til 2200, fortsatt så går jeg ned i vekt, så noe er jo riktig.

I helgen blir det nok mye kakespising på meg, men jeg skal kompensere med jogging om morgenen.

 

Et annet tips jeg har fått er å spise en neve mandler eller en kiwi/ banan når man har vært ute og gått eller trenet, også spise mat innen 2 timer. Det skal være med på å øke forbrenningen.

 

Hvor finner jeg dette "sponet" fiberrik på butikken?

 

Ha en fin helg :0)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

Ja, er enig i at de smaker sagspon... Det er bare å hølje nedpå vann sammen med de, det hjelper litt.:( Jeg spiser to sånne uten noe på før middag. I brødmåltidene så spiser jeg dem som en del av måltidet, og har litt pålegg på dem. Det hjelper det! :) Mmm....nugatti....det hørtes godt ut!! :) Får jeg det i hus så har jeg spist det opp på 3 dager....hehe....håpløs!!:)

 

Er også så glad for denne tråden vår! Får både tips og oppmuntring! Pepsi max - det hadde jeg ikke tenkt på! Har kuttet ut mye annet men jeg skal jammen prøve å kutte maxen' date=' er jo uansett ikke så bra.. Men en god trøst om kvelden når alt annet er forbudt...

 

Jeg står fremdeles helt stille, skjønner ingenting.. Men gir ikke opp, inspirert av dere skal jeg også ut på langtur idag. Har gått tur hver dag, men i dag skal jeg rundt lysløypa med ei venninne, og skal prøve å ta med sunn lunch denne gangen, ikke boller og kakao som sist...kremt.

 

Og tror jammen jeg også skal prøve med på h.studio snart. Det er tydelig at det må mer til, jeg går jo ikke ned til tross for relativt sunt kosthold. Skal gjøre et tappert forsøk med fiber-rik, men grøss - de smaker jo sagspon : ( Er det lov med nugatti på? ; D

 

Stå på alle sammen, dere er jo kjempeflinke!!!!! Neste uke - da altså!! ..sier jeg atter en gang..he he[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...