Gå til innhold

Uke 5


snurpa

Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg lurer på nå som jeg sitter her og "surfer" (isteden for å vaske huset, som jeg egentlig skulle) og gumler litt kokesjokolade som jeg egentlig skulle ha til sjokoladekaka mi i morra... HVORFOR I HULESTE MÅ FIBER SMAKE SKOSÅLE??? Hvor er viljestyrken min???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skosåle og sagspon.. uff og uff.. Tenk tynt sier jeg bare:D Det er bra iallefall, så da får vi svelge ned og tenke sjokoladesaus:D :(

'

Jeg måtte bare veie meg i dag jeg.. Og da hadde jeg faktisk gått ned litt.. Så da blir det vel kanksje resultat neste uke da.. Håper virkelig det iallefall.

 

Jeg har gått tur som jeg skal.. Så deilig.. Har vært flink meed maten også.

 

har holdt meg unna masse frorskjellig mat og det har gått så bra i noen dager nå. Men i kveld har lille gull skriki masse stakar. Får så vondt inni meg av det. Får så dårlig samvittighet når gullet har så vondt-- Nå hører jeg hun driver og grynter litt. Må få litt mer mat.

 

Men jenter jammen har dere vært flinke. Her renner fettet bort:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg regner med at jeg mistet litt kcal alikevel.. Gikk rundt på plantasjen i hele går.. Og jammen mei er det slitsomt nok å handle. He he.. Så det ble ikke gåtur ute.. Men fikk vel trimpoengene mine allikevel.

 

Da jeg kom hjem i går var jeg så sulten, så kastet i meg en hel pk med sjokoladekjeks med nøtter... Uff.. Jeg er så viljesvak.. Og dette var mens jeg ventet på middagen:0(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jojomamma

...men godt når den er over også. Har ikke fått trent eller spist spesielt sunt i helga. Vært bortreist, i selskap osv....alltid undskyldninger. Men i morgen er det mandag, det er herlig! Da begynner vi med blanke ark.

 

Lykke til!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

Jeg har begynt veldig bra i dag, med makrell i tomat og gått en tur i 2 timer, rask gange. Er så sliten atte fy!

 

Jeg SKAL være flink denne uken, får bare fylle opp med frukt og grønt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...