Gå til innhold

Full skjerpings i uke 28


Anbefalte innlegg

tusen takk for svaret ditt melis. Da er det bare frem med kalkulatoren for min del. Jeg var veldig flink i starten, men så sklei det ut... Nå har jeg bekkenløsning, og da blir det mye stillesitting/ligging. Alt for lett å spise for mye da. Jeg hadde akkurat startet på kurs to da jeg ble gravid. Skal ta det kurset igjen når jeg er klar etter fødselen. Jeg gleder meg masse for jeg hadde en super kursleder som ga meg kjempemotivasjon! Har du født? Klarte du å holde vekten frem til fødsel etter at du startet på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt vekta stabil i ca 4 uker tror jeg også kom det vel på ca 2 kg de siste 2-3 ukene før jeg fødte. Da fikk jeg litt vann i kroppen, måtte ta av gifteringen min bla. Jeg hadde/har også bekkenløsning så jeg skjønner hvordan du har det! Men om man er flink å passe på det man putter inn så kan man klare seg uten mosjon også, selv om det er noe de har mye fokus på hos GR. Når man går en meny opp er det jo faktisk endel man skal spise, det synes jeg var vanskelig i begynnelsen. Nå derimot går det helt fint, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink du da! Er som du sier mye en kan spise, må bare passe på hva en spiser... Det er der jeg må skjerpe meg. Merker at både humør og form blir bedre av å spise riktig. Nå har jeg skrevet lang handleliste til min mann, og der står ikke lakris og chips på den listen der.. he, he...

 

Jeg gleder meg til å bli ferdig. Til babyen kommer. Syns den siste etappen er hard og lang. Vanskelig å holde humøret oppe hele tiden. Godt å kunne teller kalorier - har nå hvertfall noe å gjøre på ;))

 

Er det ditt første barn? Jeg venter nr. 2. Sist tok det noen mnd. før bekkenet stabiliserte seg. Det håper jeg det gjør for deg og, men ikke slit deg ut! Husk de første seks ukene skal du bare "neste". Kos deg masse i barseltiden og ikke stress for mye med å komme i form igjen. Det gjorde jeg sist:( Denne gangen skal jeg kose meg mer og så vet jeg at jeg blir meg selv igjen. Det tar bare litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nr 2 for meg og. La på meg over 30 kg første gangen og var derfor veldig opptatt av å ikke legge på meg like mye denne gangen. Sist slutta jeg og røyke også så jeg tror det hjalp kiloene på for å si det sånn;) Nå la jeg på meg 13-14 kg og det synes jeg er ganske ok. Det er jo som du skriver at man blir seg selv igjen, men man må gi det litt tid.

 

Husker ikke helt når bekkenet ble bedre sist, men mener det ikke tok så altfor lang tid. Noen mnd er jo en god stund, håper både du og jeg slipper unna før det!

 

Ja, 3. trimester er laangt, men det er jo en fantastisk premie man får når man kommer i mål da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ex-røyker:-) Fire år siden jeg sluttet og det var da kiloene snek seg på for min del også. Det er synd å si det, men innimellom angrer jeg nesten på at jeg sluttet. Vet sannelig ikke hva som er verst: å kvitte seg med kilo eller kvitte seg med røyken...

 

Kan godt være jeg overdrev ang bekkenplagene: Tror nok de forsvant på noen uker! Var ikke meningen å skremme deg!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din, så jeg sender deg en mail en dag jeg:)

 

Rart med den røyken, at man legger sånn på seg av å slutte. Men er glad jeg er kvitt det og, for det lukter ikke godt av folk som røyker!

 

Måtte bare skrive litt i reklamepausen her, men nå begynner serien "min" igjen, he he. Vi snakkes, enten her eller på mail:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...