Gå til innhold

Nå er det nok!!!!


Gjest tihro

Anbefalte innlegg

Sitter og sløver en søndag mens ungene river huset rundt meg. Bruker tiden med å lese mange av trådene her inne for å hente inspirasjon. Og jammen så blir jeg enda mer lysten til å fortsette kampen mot kiloene:-)

 

Jeg begynte på internettkurs nå i sommer, og det fungerer kjempefint. Grunnen til at jeg tar kurset via nettet er at jeg er alenemamma til to jenter på 3,5 og 5 år, og har derfor ikke anledning til å dra på kurskvelder. Synes også at det er godt å kunne sitte hjemme i min trygge hule å kommunisere med kursleder istedet for å delta på kurs hvor jeg er den største. Dere her inne er kursdeltakerne og gir meg sammen med kursleder det puffet og den inspirasjonen jeg trenger for å nå målet mitt.

 

Så tihro, jeg kan anbefale deg å melde deg på et Maxi-kurs på nettet Så kan du jo kanskje begynne på et "vanlig" kurs etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har gått på G.R. kurs. Hvor mye har dere gått ned på hvert kurs? Bare litt nysgjerrig altså .. Vurderer veldig å begynne på kurs selv' date=' men er redd for å ikke lykkes.

 

Jeg hadde egentlig tenkt å gå på maxi kurs men så er det ikke det her nå lenger. Er det noen av dere som har gått på vanlige kurs? Jeg gruer meg så veldig for å være så mye større enn alle de andre....[/quote']

 

Anbefaler deg på det sterkeste å begynne på kurs, det er utrolig motiverende, og absolutt verdt pengene! For meg er det den dagen i uken jeg "lever" for. det er som et symøte, og jeg får et dønn nøyaktig svar på vekten, siden kurslederen min har vekt med stikkontakt som er korrekt, imotsetning til vanlig digitale som kan variere fra gang til gang man går på. ser på kurskveldene som symøter, hehe. det er verdt pengene.

 

du er nok ikke størst, men hvis det er tilfellet, hva så? jeg var størst da jeg begynte, men det er jeg ikke nå lenger! og husk, jeg var over 10 kilo tyngre enn deg! meld deg på, og kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...