Gå til innhold

Nytt forsøk, med Reductil.


Gjest Sanasol

Anbefalte innlegg

Gjest snillemor
Er det også noe en får hos lege. Hvordan virker det og hva er bivirkningene? Snillemor - du nevnte hosting...

 

Ble veldig nysgjerrig jeg....

 

Acomplia får en resept på hos legen, jeg begynte 14 mai og har tatt av 6-7 kg. Leste at en bivirkning kunne være hoste. har vært litt hostete no, men det var nok en infeksjon etter air cond. på ferie m.m. Når jeg startet kostet de 870.- kr, no de 2 siste mnd har jeg betalt 697.- for 4 uker. Er kjempefornøyd. Passe sulten, ikke godtesyk, Tar en tablett før frokost hver dag- enkelt og greit. Var litt småkvalm i begynnelsen, det gikk over. Fikk du litt mer svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snillemor
Er det også noe en får hos lege. Hvordan virker det og hva er bivirkningene? Snillemor - du nevnte hosting...

 

Ble veldig nysgjerrig jeg....

 

Jeg gikk inn på Google og søkte på acomplia og leste om medisinen og bivirkninger osv. Det anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere opplyser meg damer :P

 

Jeg har fått Reductil 15mg, har hele veien hatt fine blodverdier og blodtrykket har vært helt greit - ifølge legen da. Skal begynne på dem imorgen, så får tiden vise hva som skjer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har prøvd reductil, for meg hadde det ikke så stor effekt fordi det var ikke magen som var sulten. det var hodet :)

Prøvde også ut den andre, som gjør at man får noen skikkelige bieffekter hvis du spiser fetmat..

har fått bevist insulin resistens. kroppen min produserer 60% mer insulin. det eneste jeg kan gjøre er å ikke spise mat som gjør at blodsukkeret mitt fyker opp så det kommer enda mer insulin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Så spennende...hvordan går det med dere på denne tråden. Den er jo fra fjoråret, men....håper det hadde virkning....dette med reduktil osv.

 

Er dere her jenter :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...