Gå til innhold

Mål - 10000 skritt/dag


Gjest Hemulen

Anbefalte innlegg

Jeg starter opp denne tråden for høsten. De som vil henger seg på :) Målet er 10000 skritt pr. dag som helsegevinsten vår, og det skal jo være overkommelig for de fleste. Kanskje vi må gå en ekstra runde eller tur for å oppnå dette :D men det er jo bare positivt. Meningen er å motivere hverandre til å trimme/trene uten at det behøver å koste noe i penger, bare litt tid.

 

Igår noterte jeg 12163 skritt.

 

Blir du med? :)

 

Sommerhilsen HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har hatt stegteller i fire dager, og vil gjerne være med. Da "må" jeg jo prøve å komme over 10 000 skritt pr dag, ikke sant:D

Har vært litt varierende resultater, men det blir kanskje jevnere etter hvert???

Foreløpig har det gått slik:

 

8/8: 9792

9/8: 12485

10/8: 8353

 

God gåtur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går vi. Jeg har ikke så mye idag da jeg har sittet på skolebenken det meste av dagen, men kommer sterkere tilbake :)

 

Idag 8799.

 

Da skal jeg nok sette igang å gå enda mer, det er morsommere når man har noen å "konkurrere" med ;) Og 10000 pr dag er jo overkommelig.

 

God gåtur dere også :)

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Jeg gleder meg til litt vennskapelig konkurranse. Da klarer jeg kanskje å komme over 10 000. Og flere andre også?

Er stolt i kveld: Tok med telleren på joggetur, og fikk altså 12415 i dag. Og 6489 aerobicsteps.

 

Kan nok ikke love så mange hver dag.....men det er selvsagt et mål

 

(Forresten: Hvordan får du til den smilersen? Jeg kan nok bare de mest elementære....:))

 

Vi skrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er da flink hemulen, jeg klarte bare 6000 skritt idag:-(dattern min ble syk så syntes ikke jeg kunne gå fra henne for og gå tur:-)tar det igjen imorgen..

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for smiley-oppskriften, Hemulen! ;) Jeg liker smilers, og bruker dem kanskje for mye, men morro å kunne, da.

 

Jeg syns dere er flinke, jeg. Det er jo ikke hver dag man får gått like mye selv om man ønsker det.

Jeg hadde bare oppunder 4000 da jeg kom hjem fra jobb, men var så forbannet på noe som skjedde på jobb at jeg bare måtte ut og få ut litt damp selv om jeg egentlig ikke orka... Det hjelper både på humør og andre ting å komme seg ut og gå, så jeg endte opp med 12302, og av dem er 7847 (64 min) aerobic. I morgen klarer jeg nok ikke SÅ mange... Men uansett:

 

God gåtur!

 

God bedring med datteren din Synøve, og lykke til med studier Heidi :)

 

Klems, Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale aktiviteter medfører ikke nødvendigvis mange skritt... Blir heller for mye mat og sitte-stille. :eek: Ble bare 5083 i går og fikk litt mer i dag, nemlig 8730.

 

Riktig god natt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår la jeg igjen skrittelleren min på jobben da jeg skiftet før jeg gikk, og gjett om jeg ble sur da jeg oppdaget det :D Men den stod på 6143 da jeg la den fra meg og jeg gikk en god del etter det. En sykkeltur hadde jeg også.

 

Idag 7420 - ikke mye, men greit nok. Har vært "lat" etter at jeg kom hjem fra jobb. Var virkelig sliten idag, og har stort sett "slitt" sofaen.

 

Søndag skal jeg ihvertfall forsøke meg på en tur i marka, målet er over 10000 den dagen :P

 

Ønsker dere en riktig god "skritt" helg :D

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest abelille

Det minner meg på at jeg skal huske å ta på meg skrittelleren min i morgen og hive meg med på denne. Mistenker at den er litt unøyaktig og faktisk teller for mange skritt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke rapportert på noen dager, men har heller ikke hatt mange skrittene.

 

Igår gikk jeg veldig mye, men telleren satt litt feil så den registrerte ikke mer enn litt over 3000 skritt og det er helt feil altså :)

 

Idag ble det 15949 inklu innebandytrening - og det er jeg fornøyd med :P

 

Hvordan går det med dere andre da - blir det noe gåing da ?

 

Ønsker dere en god helg, og gå på.

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mange skritt, men ikke like mange hver dag, dessverre. Er inne i en hektisk periode, som nok blir like hektisk til inn i mot jul, så jeg bare MÅ sørge for å få gått nok! Nå har det blitt rundt 11000 og 6000 annenhver dag. Telleren tar nok ikke med alle skrittene jeg går, men jeg går i alle fall!

 

Innebandy er morsomt! :P Morro med så mange skritt!

 

Ønsker dere ei flott gå-uke! Det er bare å slenge seg med, Abelille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

21800 skritt i dag!! :) Ikke akkurat en normal dag det da, men gikk både til og fra jobb, 3 kvarter hver vei, i tillegg gikk jeg i skogen, i litt bratt terreng til tider, med bikkja en time... fikk 5,9 trimpoeng på EN dag også.... kult!

 

.. men i morgen blir det ikke mye trim, så greit å få gjort unna litt i dag! Skal allikevel klare å klemme inn en liten gåtur i morgen i alle fall!

 

LIVET FØLES HERLIG!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...