Gå til innhold

Mål - 10000 skritt/dag


Gjest Hemulen

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Jeg er ny både her og i GR systemet, har skritt teller og har lyst til å "henge" her med dere andre for motivasjon. Er ikke spesielt aktiv av meg, men har utrolig lyst til å komme over 10000 pr dag. Helsegevinsten trekker meg i grunnen mest.

 

Noe som vet hvor mange kcal disse skrittene utgjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

men dårlig med aktivitet her inne synes jeg. Jeg går med skritt teller nesten hver dag, og tenker som så at om jeg kanskje begynner å rapportere her, så kommer de andre tilbake og henger seg på? Håper ikke det gjør noe.

 

I dag i stormen på estlandet ble det 8803 skritt på meg. litt mindre enn normalt, men pga været ble det mest kjøring i dag.

I morgen blir det nok heller ikke så mye gåing, men mandag er jeg back om track.

 

Kom igjen folkens! 10000, helsa vår trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bra jeg henger meg med. Har gått med teller hver dag hittil denne mnd. Men grunnet et vondt kne blir det ikke alltid 10000 hver dag, men alt hjelper :)

 

Kommer tilbake med registrering. Ligger under dyna med influensa og det blir det ikke mye skritt av skal jeg si dere :)

 

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil også gjerne være med her.

Satte inn nytt batteri i skrittelleren i dag og har nå gått 10067 skritt :-)

 

Synes det er motivasjon å skrive inn hvor mange skritt jeg har gått, må liksom over 10000 da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Gjest endeligslankigjen

Ser det er ganske lite liv her på denne linken, men trekker den heller opp istedetfor å lage en ny... Jeg tenkte å ha som mål å prøve flere dager i uka med 10.000 skritt. Vet at jeg ikke får gjort det hver dag, men er fornøyd de gangene jeg klarer det. Sykling får du ikke uttelling for, jeg har prøvd å ha skritt-teller på både ved bruk av ellipse og trimsykkel, og den vil ikke telle skritt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, har tenkt lenge på en skritteller jeg også, må ha slike ting for motivasjonens skyld...skal se etter en i morgen tenkte jeg, er det noen som er bedre enn andre? Er det samme om jeg kjøper på apotek eller sportsbutikk?

 

Håper flere oppdaterer litt her da, er motiverende å se hvor mange dere andre får til på en dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med å gå. Setter på meg skrittelleren i morgen :D

 

Når det gjelder andre aktiviteter, har jeg talt hvor mange skritt jeg går pr/min. Ved rask gange går jeg 120 skritt/min. Når jeg sykler regner jeg om, en sykkeltime på 45 min, tar jeg ca 35 min og ganger med 120 skritt. Dette blir bare ca, men det er jo trening/trim. Altså: Tid x skritt/min. Hvis vi gjør det her, så blir det jo likt for oss alle. Men er det andre som har andre forslag - så kom med det.

 

Lykke til og gå på!!

 

Heidi :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...