Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Gjest Kristepine

Testes ut nå. Ferdig med dag 1. Mulig jeg får problemer med å løfte armene over hodet i morgen... :) Jeg ble god og svett og det var en god økt på ca 20 minutter. Fortsettelse følger! Jeg har også lyst til å se neste kilo-tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Jeg har kjøpt meg olabukse!

Jeg fant en fin mørk en, med litt mønster på rompa. Den satt smooth i str 42 :)

Ser jo at jeg med fordel sikkert kan gå ned enda mer enn tre kilo til. Men det er ikke aktuelt i denne omgang ihvertfall. Målet er nå å komme til 75 og så stabilisere en laaang stund, før jeg evnt tar noen kilo til.

Det ble forøvrig også en offwhite strikkejakke med belte i livet, og en enkel sort tunika. Happy!

 

Dette ga mersmak. Flere olabukser kommer om tre kilo. :)

 

Skal sette meg ned nå og legge en kostplan som jeg kan følge slavisk. I min travle hverdag er jeg helt avhengig av dette, for jeg har lett for å ty til lettvinte løsninger i full fart, uten å ha helt kontroll over kaloriinnholdet.

 

Tadaa!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Så deilig, Soleia! Gratulerer! :) Høres lekkert ut.

 

Kjæresten min har akkurat bestilt tur til Tyrkia i uke 42! Jeg fikk dermed en ekstra motivasjon til å gi jernet. det er fire og en halv uke til. Håper på å se et femtall først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny olabukse!!!!!! Leser tråden din ofte - motiverande!

Du er så flink å sette deg delmål - og nå dei! Gratulerer igjen :)

 

 

30 days shred med Jillian Michaels .

Testes ut nå. Ferdig med dag 1. Mulig jeg får problemer med å løfte armene over hodet i morgen... :) Jeg ble god og svett og det var en god økt på ca 20 minutter. Fortsettelse følger! Jeg har også lyst til å se neste kilo-tall.

Kristepine: Kor fekk du kjøpt dvd'en? Knallbra trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristepine: åhhh... Tyrkia hørtes deilig ut....Litt av en gulrot det :) Tenker du klarer å se det fem-tallet jeg, innen avreise. Stå på !

 

Mollo- tusen takk for hilsen. Håper det rusler nedover på vekta? :)

 

Nå skal jeg køye, dere. Matplan er ferdig. Ute hyler vinden- skikkelig høst. Sengetøyet er nyvaska- så her er det bare å hoppe til køys med en god bok!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Nei, nå altså! Vekta viste 0,8 kg opp! 63,0 nå og femtallet sklir vekk i det fjerne. Riktignok er jeg støl etter Jillian Michaels, men allikevel. Jeg vet jeg spiste søtsaker i helgen, men ikke SÅ over styr. Hrmf... :) I tillegg ville ikke sjefen signere på ferien min med en gang heller, så akkurat nå er det en mulighet for at den allerede betalte turen til Tyrkia går i dass. :mad:

 

Jillian Michaels får man kjøpt på Amazone tror jeg. (Den finnes også på ThePirateBay... :)) Gi den et søk på Google, så popper den opp. Jeg har problemer både med armene over hodet og trappa opp til kontoret i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med olabuksa, Soleia :-) Så utrolig deilig å nå målet. Du har hatt en super plan og fulgt den. Jo, litt opp og ned, men du har fortsatt. En perfekt måte å gå ned på, og nå er du snart der. Gratulerer.... Vi er mange som har fulgt deg. Håper du ikke forlater tråden, men holder vekten din her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Soleia. Jeg ser at solen skinner på deg om dagen. Godt gjort jente å være snart i mål:-) Er mere en jeg kan si om dagen. Her går det opp og ned for meg. Men er ikke slått helt ut. Jeg skal bare fortsette til jeg er i mål også. Jeg har bestemt meg for tallet 70. Å det er lenge til det kommer opp:(

 

Men lykke til med nye klær. Det har du fortjent:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' nå altså! Vekta viste 0,8 kg opp! 63,0 nå og femtallet sklir vekk i det fjerne. Riktignok er jeg støl etter Jillian Michaels, men allikevel. Jeg vet jeg spiste søtsaker i helgen, men ikke SÅ over styr. Hrmf... :) I tillegg ville ikke sjefen signere på ferien min med en gang heller, så akkurat nå er det en mulighet for at den allerede betalte turen til Tyrkia går i dass. :mad:

 

Jillian Michaels får man kjøpt på Amazone tror jeg. (Den finnes også på ThePirateBay... :)) Gi den et søk på Google, så popper den opp. Jeg har problemer både med armene over hodet og trappa opp til kontoret i dag. :)[/quote']

 

Jeg er bombesikker på at de 800 grammene opp er stølhet i muskulaturen. Jeg går opp omtrent det samme når jeg er støl....snart er det borte igjen.

 

Håper da inderlig at ferien ordner seg for deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med olabuksa' date=' Soleia :-) Så utrolig deilig å nå målet. Du har hatt en super plan og fulgt den. Jo, litt opp og ned, men du har fortsatt. En perfekt måte å gå ned på, og nå er du snart der. Gratulerer.... Vi er mange som har fulgt deg. Håper du ikke forlater tråden, men holder vekten din her også :)[/quote']

 

Takk for det. Jeg skal selvfølgelig fortsette med en tråd når jeg skal stabilisere. Følg med, følg med!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bukse Soleia :)

Gleder meg til å følge etter deg nedover :)

 

-og det kan du glede deg til. Det er så deilig å kjøpe klær man synes er fine, og ikke bare de som passer....

 

Følger med deg pav!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Soleia. Jeg ser at solen skinner på deg om dagen. Godt gjort jente å være snart i mål:-) Er mere en jeg kan si om dagen. Her går det opp og ned for meg. Men er ikke slått helt ut. Jeg skal bare fortsette til jeg er i mål også. Jeg har bestemt meg for tallet 70. Å det er lenge til det kommer opp:(

 

Men lykke til med nye klær. Det har du fortjent:-)

 

Ikke gi opp! Du er vel ca 7 kg fra mål, og det er overkommelig vet du. Jeg har også hatt mine tunge stunder, men hvis du tar rev i seilene nå og snur dette før flere kilo kommer på, så går dette helt bra!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Soleia. Gratulerer sååååå masse med nye klær.

 

Vi jobber videre mot 75' date=' og kan se frem til å feire skikkelig da.[/quote']

 

Ja- vi jobber sammen mot dette. Kanskje vi kommer i mål omtrent samtidig og kan hjelpe hverandre litt under stabiliseringen også? Stå på, jente- du er rett bak meg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkejakke, tunika og olabukse hørtes fantastisk ut!! Så gøy å begynne å shoppe. :) Jeg har det som stor-gevinst på målvekten, men delgevinst på neste delmål er treningsklær (i det minste), og jeg gleder meg til det! :) Hehe..

 

Heia Soleia! Vi nærmer oss nå.

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine
Jeg er bombesikker på at de 800 grammene opp er stølhet i muskulaturen. Jeg går opp omtrent det samme når jeg er støl....snart er det borte igjen.

 

Håper da inderlig at ferien ordner seg for deg!

 

Klem

Ferien er i boks! (Personalsjefen ble en smule irritert over sjefen min:)) Og vekta krøp ned 0,4 igjen i dag, så det er nok stølhet. Jeg har bare ikke vært så støl før... Kan varmt anbefale denne videoen. Når jeg blir så støl, så må det da være en fin effekt? Jeg jogget meg en liten tur på 5 kilometer i går kveld i stedet for styrketreningen på grunn av vonde muskler, men jeg har fremdeles litt snodig stil opp trappa her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det Tyyyyrkia!!! :)

At 400 gram er borte igjen, tyder vel på vann i muskulaturen, ja! Høres ut som en bra treningsvideo, det der.....Problemet mitt er at jeg ikke har selvdisiplin til sånn hjemmetrening. Jeg må ha en som "pisker " meg fremover :)

 

En nattevakt over, en igjen! Fikk ta imot tre nydelige barn på en vakt- det gleder et jordmorhjerte! Godt når denne natta er over- da skal det bli mer orden på både trening og maten igjen. Har mye fri fremover og skal utnytte dette til å få trent en del. Blir fettmarsj til jobb etterpå.

 

Hej så lenge!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så koselig ut å få ta imot barna! :) Du er flink som greier dette opplegget og nattevakt. Du får ha en fin nattevakt til, også er det snart helg!! Ukene forsvinner sabla fort. Det er bare 15 veiedager igjen før julaften. :)

 

- innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Oj... Det ble veldig kort tid til jul her plutselig! Skummelt...

Nå gleder jeg meg til Tyrkia igjen og later som om jeg ikke bryr meg om at vekten går opp på grunn av støle muskler. :) Det høres så koselig ut når du forteller om jobben din, Soleia. Man får nesten lyst til å omskolere seg. Men så husker jeg min egen opplevelse fra fødestuen og tar til fornuften. Det er ikke noe for meg! :) (En grunn til at jeg bare har et barn...) Men det er veldig koselig med babyer! Ha en god natt på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er digg! Skal ned å handle litt sunn mat nå. Bringebær med vaniljeyoghurt er godt- og gulrøtter med dip :)

 

Planer: sove, fotballcup med småtrolla på lørdag, lese bok, trene søndag, og ellers bare nyte helgen!

 

Ha en riktig god helg alle sammen.

 

ps- 77,7. Helt ok med tanke på at jeg ikke lever i direkte GR- strategi om dagen. Men nå må det skjerpings til......Heia Soleia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hørt om Skyr, jenter?? Noe nytt og fancy innen meieriproduktenes verden. Youghurt-aktig, uten fett og sukker og med mye proteiner. 101 kcal i en "bøtte". Finnes i smakene bringebær/granateple, jordbær/granateple og skogsbær/vanilje. Har konsistens omtrent som tykk yoghurt. Så langt alt vel. Gledet meg skikkelig til å smake....men hva er greia a`?? Fy søren så surt!!!!!!!! Det var altså så surt at jeg fikk tårer i øynene...uæh.... :)

 

Som deres sikkert skjønner vil ikke jeg akkurat kaste meg over disse i fortsettelsen. Litt skuffa, da jeg hadde håpet at dette kunne bli et sunt og mettende alternativ til et mellommåltid. Men kanskje noen av dere andre vil like den. Finnes i matbutikker med godt utvalg :)

 

Med sur hilsen!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...