Gå til innhold

Operasjon olabukse - et drama i fire deler


Gjest soleia

Anbefalte innlegg

Spesielt til mine trofaste venner julianna, ninass og kristepine!!

 

Helgen går med til jobbing og fotballcup med smågutta.

 

Har nettopp kommet hjem fra en delilig spinning-puls-time. Skal hoppe i dusjen. Før jeg går på nattevakt skal jeg ta vårens første soltime.....det blir så deilig å få litt farge på kroppen igjen! Skal på russe-reunion neste helg, så da gjelder det å føle seg litt fresh :)

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Siste svar

Hei Soleia,

 

Håper du har en fin søndag! :) Det er skikkelig vår nå, og godt er det. Vi har fortjent litt lysere tider. Høres digg ut med litt brunfarge også nå. Hehe.. Så godt å høre at vekta slipper opp igjen nå også. Du kommer til å ta knekken på resten nå som det er så lyst og fint ute - din beste tid! :)

 

Ha en deilig avslutning på helgen!

 

Klem fra innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig herlig og sprudlende tråd du har! :)

 

Ser ut som om du er kjempeflink, å jeg er helt sikker på at du når målet ditt til sommeren! :)

 

Ha en forsatt finfin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Denne tråden har vært på å motivere meg gjennom mye stillstand og motgang etter jul, men nå begynner det å løsne litt for meg. Skal si det hjelper å se at vi er flere i samme båt. Du er så flink til å beholde motivasjonen når det butter som verst, og det smitter over til andre som også sliter litt. Når jeg ser andre få det til, holder jeg også ut.

 

Når vi nå en dag når målene våre, er jeg sikker på at vi kommer til å klare å stabilisere ganske bra og holde vekten i lang tid fremover. Vi har brukt mye tid og krefter på å komme hit hvor vi er i dag, og med det i bakhodet tror jeg vi er for smarte til å gå opp i vekt igjen.

 

Nå ble jeg også inspirert til å få litt farge på kroppen. Jeg er mer eller mindre gjennomsiktig nå. Ser alle blodårene tydelig gjennom den hvite hude, hehehe :-) Har en ny selvbruningskrem stående som skal testes rimelig kjapt kjenner jeg ja.

 

Ha en fin solskinnsdag, Soleia og lykke til videre. De siste to kg er borte til sommeren, det er jeg overbevist om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soleia' date='

 

Håper du har en fin søndag! :) Det er skikkelig vår nå, og godt er det. Vi har fortjent litt lysere tider. Høres digg ut med litt brunfarge også nå. Hehe.. Så godt å høre at vekta slipper opp igjen nå også. Du kommer til å ta knekken på resten nå som det er så lyst og fint ute - din beste tid! :)

 

Ha en deilig avslutning på helgen!

 

Klem fra innen[/quote']

 

Jepp- det er superdigg med vår.....håper også at siste rest endelig slipper opp. Trener uansett mer enn noensinne, mye takket være din geniale treningstråd. Kroppen min digger all treninga, og svarer med å gå inn ytterligere i centimetere. Så vi får bare stå på videre, kjære du, så kommer vi dit vi vil. En vakker dag :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilaa: tusen takk for hyggelig lesning. Har sett at du har lagd deg egen tråd. Ønsker deg masse lykke til. Kan jeg, kan du!! :)

 

Frøken Fryd: så kos å lese det du skriver til meg. Blir skikkelig glad :)

Jeg har sett at du også bruker din tid på restkiloene. Men det er nok veldig lurt, serru! Jeg har klokketro på at sånne "snegler" som oss, lettere klarer å holde vekta etterpå. Keep up the good work- du er snart i mål!!!!

 

------------------------------

 

Ellers går det greit. Har nettopp jobbet tre netter og fått den månedlige sporblødningen. I går viste vekta ned 1.3 siste uke, men idag var vekta noe høyere enn det, minus ca 500 gram. Så får vi se på kurs i morgen, hva fasiten blir.

 

Denne uka skal jeg presse inn ihvertfall 4 harde treningsøkter, og på lørdag er det russe-reunion :)

 

Hepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg hatt i dag, jenter!

Ned 1 kilo siste uke. 1,4 kilo igjen til mål :)

 

Og så var jeg og handlet klær til russe-reunionen i stad. Gikk på Claire.dk. De har sååååå mye fint, men jeg har aldri kommet inn i størrelsene der. Men nå, jenter! Inn i str 40 og.....tam tam ta.....str 38!!! Gjett om jeg har funnet meg en ny favorittbutikk??!! Litt dyrt, men det har jeg fortjent! Så min nye garderobe skal i stor grad bygges på klær derfra. Endte opp med mye fint, bla en korallfarget tunika som jeg skal ha på festen :)

Livet er godt- og jeg er toppmotivert. Skal trene etterpå, og så er det nattevakt.

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

med flott vektnedgang. Du er en av mine aller største inspirasjonskilder her inne. Du må ALDRI forlate oss når du når målet ditt om litt :)

 

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse. Er det noen som har fortjent det så er det DEG!!!!

 

Kos deg masse i klesbutikkene og ikke minst på russereunion.

 

Blir så glad på dine vegne at jeg nesten føler at det er jeg som har mistet en kilo :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!! Så gøy å høre om all shoppingen din også! :) Det er jo herlig herlig herlig! Ja, det merkes godt på kroppen med all treningen. Jeg merker det jeg og, selv om vekta ikke beveger seg. Og ikke bare centimetere - men også på områder hvor man kanskje ikke "minsker" så mye, men man kan se at området "omfordeles". Hehe.. Det blir hardere, fastere og ikke sånn pløsete og løst. :)

 

Vi er flinke, utfordringstråden har jo blitt en suksess! Synes det er veldig mange som er ordentlig flinke der inne ja! Jeg også blir mer motivert av å rapportere der inne, en bare i min egen tråd. Ble litt mer livlig dette her. Hehe..

 

Ha en fin dag!

 

-innen2011 (jeg har bedt om å få skifte nick nå, blir litt mer motivert av å ha et nick som ikke betyr at jeg er på etterskudd.. Hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt rørt, jeg! Hva skulle jeg gjort uten dere, tro...?

 

Mai01: tusen takk for hilsen! Hvordan går det med deg om dagen?

 

FrøkenFrue: Tenk at JEG er en av dine alle største inspirasjonskilder her inne?? Jeg vet ikke hva jeg skal si....kanskje tusen takk- og i lige måde!

Jeg skal på ingen måte forsvinne fra forumet. Etter å ha sneglet meg i mål, skal jeg ha egen tråd på HV. I lang, lang tid.

 

Kristepine: gratulerer med flotte resultater! Jepp- naziregimet funker. Så enkelt, og så vanskelig :) Heia oss!

 

Ninass: så utrolig hyggelig med mennesker som deg, som gleder deg på andres vegne...det er det nemlig ikke alle som gjør. Kjenner flere i det virkelige liv, som har litt problemer med å svelge min nye livsstil med påfølgende vekttap og økt livskvalitet og selvtillit. Men det er gjerne de som sliter litt selv. Godt med dere her inne- her unner vi hverandre alt godt :)

 

Innen- gratulerer med nytt nick.nå har du noe å strekke deg mot. Husk at du allerede er normalvektig og sikkert veldig flott som du er. Der er nok grunnen til at du må kjempe sånn med de siste kiloene. Men at du kommer i mål, de det er jeg hellig overbevist om. Quitters don`t win. Winners don`t quit.

 

Julianna: takkotakk. Og det samme til deg! Har registrert at du også synes det er gøy med nye klær. Vi fortjener det :)

 

Kjære alle jentene mine: jeg gleder meg til å komme i mål og å være inne på HV, og når jeg (endelig) er der skal jeg ta dere imot med åpne armer- sammen skal vi få et fint fellesskap der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt demotivert de siste dagene, men heldigvis ikke skeiet ut på maten, men idag er motivasjonen tilbake. Tror man bare må igjennom noen sånne dager. Merker at de kommer med jevne mellomrom:-)

 

Det er veldig godt å ha forumet her inne, og du er en inspirasjonskilde for meg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

I dag er det fredag og helg. Jeg så 59-tallet for første gang i dag tidlig!!! (Skyldes nok litt lite i vann og mat i kroppen, men gøy allikevel!) I morgen er det Sentrumsløpet og startnummeret er hentet. Jeg er klar!! :cool:

 

GOD HELG ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mai01, pav ( du er bare rå på anti-sjokkisen om dagen!!!!) , kristepine ( kjempegrattis med flott nedgang! velfortjent så til de grader!!!!) og alle andre flotte mennesker her inne.

 

Jeg har vært støl som en pinne etter at jeg økte vektene ganske dramatisk på stepstyrke i går. Vurderte å droppe spinningen, men tvang meg avgårde, og jammen gikk det ikke greit. Konklusjon: det går helt fint å trene selv om man er støl :)

 

I morgen blir det spinning intervall før russereunion! Har stelt føttene, det er alltid så deilig. Håret skal farges, og så blir det tidlig senga for å være uthvilt :)

I morgen skal jeg ikke tenke kalorier, fest med russegjengen er verdt et par dager med litt vektoppgang!

 

Ha en alldeles strålende helg- livet er godt!!!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Kos deg masse på russereunion i kveld. Er sikker på at du kommer til å stråle med nyfrisk hårfarge, solbrun hud og sist, men ikke minst; nytt pentøy på en stram og slank kropp.

 

Fikk meg ny sykkel i går, og den skal få sin første langtur om få strakser. Etter det blir det hårfarging og fest på meg også :)

 

God helg, Soleia :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Soleia!

 

Håper du har hatt en flott helg, og en fantastisk fest med russegjengen! :)

Russ og kaloritelling hører vel aldri sammen, så det er absolutt en god unnskyldning for å la det gå noen dager - og det er jo null problem for deg som har såpass stålkontroll. Jeg er ikke engstelig i det hele tatt!

 

Ha en fin søndag videre, og lykke til med ny uke! :)

 

Klem fra innen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Og det var utrolig gøy å møte alle sammen igjen! Vi så jo nesten ut som før, gitt! Fikk mange komplimenter på at jeg så bra ut, og sånt liker vi jo :D Tok masse bilder, og jeg skvetter nesten hver gang jeg ser "hun slanke" på bildet, som faktisk er meg!!! wee.....!!

 

Hadde tapas, og jeg forsynte meg en gang, med et par kjøttboller med salsa, et kyllingspyd, en bruschetta med tomat og basilikum og masse salat. Som nevnt før mister jeg litt matlysten når jeg drikker, så det var faktisk alt jeg tok den kvelden. Desserten var en liten, deilig panna cotta, og så hoppet jeg bukk over all chipsen og sjokoladen som kom frem etterpå. Jeg drakk noen drinker, men styrte unna rusbrus og mojitos og strawberry daquiris.....Alt i alt sikkert over mitt "budsjett" , men ikke helt gale. Og så hadde jeg jo vært på sykkel intervall rett før, så....

Vekta var grei i dag tidlig, men er nok litt dehydrert foreløpig.

Er såååå styggnærme 76 nå, ville så gjerne ha sett det tallet snart.

 

Ha en fortsatt fin søndag, ladies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristepine

Sentrumsløpet ble gjennomført på rekordtid i går! 59'36'' på ti kilometer!

 

Koselig å lese om russereunion. Det må være lov å skeie ut litt innimellom. Det er hverdagene som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Tenkte meg du kom til å få høre det :-) Er gjerne de man ikke ser så ofte som ser endringene best. Det gir en ekstra piff på festhumøret med slike komplimenter. En klapp (eller ti) på skulderen til deg for måteholdet i mat- og snacksveien.

 

Krysser fingrene for 76, tvi,tvi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bra jobbet på SATS i april!!!! :) :) :)

Jeg tipper de siste små fettdråpene som finnes på kroppen din skjelver av frykt hver gang du henter fram treningstøyet; "Ikke NÅ IGJEN??" Hehe..

 

Heia Soleia!!!!

 

Og stoooor klem fra innen - som er glad du finnes her på forumet for oss som går litt sånn to skritt frem og ett tilbake og står litt stille før vi igjen kan gå to skritt frem! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for 76-tallet snart:-)

 

Så flink du var som ikke gikk amok under russefesten, utrolig bra!! Tenker det var gøy å høre alle komplimentene, ja. Ta det til deg, og nyt det:-)

 

Jeg traff noen gamle kollegaer igår, og ei av de hadde også slanket seg veldig. Hun så bare så bra ut at det var en fryd å se henne, følte jeg stirret! Tenker dine venner satt med samme følelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...