Gå til innhold

Ned 8-10 kg.... 02.01.06


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

Er 30 år.Bor i Larvik, 1 barn (5 år) samboer siste 7-8 åra, er ikke veldig flink til å trene, men jeg er periodevis ute og vifter med gå-stavene mine. ;)

 

Mine fakta:

 

Vekt: 78,4 kg (idealvekt ca 70 kg)

Høyde: 173 cm

Mave: 84 cm

 

 

Lykke til alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 43 år, gift og har to tenåringsdøtre+ l engelsksetter. Jeg har en ganske

stillesittende jobb. Lufter hunden hver dag ca. 1,5 time . Trener på helsestudio 2-3 gng. i uka.

 

Jeg har: Midjemål 71 cm

Høyde 165 cm

Vekt 69 kg

Sommervekt 60 kg

 

 

Lykke til alle sammen. Sammen er vi (vilje) sterke......

 

OBS: Jeg har hørt at hvis en dropper melk iløpet av dagen kan en spise 100 gr.is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker gjerne å være med skal ned 10 kg.

 

Vekt i dag 87,2

Midje over navel 96

 

Dette er ille... Her må det harde tak til.

Jeg er 40 år og har 2 barn, jobber mye og er sløv med trim. Maten har jeg egentlig under kontroll men det blir fort litt mye rødvin og snop i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra initiativ Hemulen ;)

 

Litt om meg: 26 år fra det blide Sørland. Samboer, skal prøve brudekjole i april :)Gikk et 8-ukers GR kurs for tre år siden og tok etter dette av ca. 30 kg. Det siste halvannet året har jeg gått opp 10 kg, men nå er jeg klar til å gjøre noe med saken. Har prøvd et internettkurs med laber innsats.. Min største last er at det ofte er humøret og ikke HODET som bestemmer når og hva jeg spiser... Lever et aktivt liv og belønner gjerne meg selv med noe godt...

 

Vekt i dag: 79 kg

Idealvekt: 68 kg

(Målene følger neste uke)

 

Pga. jobb får jeg problemer med å sende innlegg mandager, men skal følge opp så godt det lar seg gjøre!!

 

Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...