Gå til innhold

Mandagslink 5 kg ned før påske 2/1- 06


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja ja, først vil jeg ønske dere alle et godt nytt år. Håper dere har hatt det fint i julen.

 

For min egen del har jeg vel hatt det litt for bra, med det resultat at jeg har gått opp i vekt. Men starter på ny frisk med mandager som veiedag.

 

Vekt i dag: 65 kg

Midjemål: 81 cm

 

Lykke til alle sammen- ny uke nye muligheter!

 

Nyttårsklem Jewel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skeiet alt for grundig ut i jula, men nå er jeg tilbake for fullt!

 

vekt i dag: 58,3

Mål (helst en gang før påske): 56,0

 

Jeg er klar og håper dere andre også er det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nyttår!

Jula har helt klart satt sine spor hos mg og, men jeg er nå en tungvekter i forhold til dere to før meg i dag.

 

Vekt nå: 82,7

Mål: 67 (kaaaaanskje til sommeren???????)

 

Har ikke spist enorme måltider, og lite kaker og ikke så mye desserter, men det har blitt litt vin og snop og potetgull, også har jeg spist det pinnekjøttet jeg ville ha, uten å tenke på Grete og dattera. (Roede)

 

Men jeg er snart i ferd med å gi opp, kommer jo ikke under de derre 80 kiloene, og mister snart troen på at jeg skal komme under 70 noen gang!!

 

Har ikke hatt anledning til å trene, har rett og slett ikke hatt tid eller energi. Har jobbet mye og der har det vært alt ofr mye å henge fingrene i. Så jeg har ikke hatt mye overskudd til familien som har vært på besøk, eller når vi har dratt bort/fått gjester. Men Billy er fortsatt med, og leketøyet (elliptical'en) skal byttes ut med juletreet i dag!

 

Mon tor om jeg kan klare 5 kg før påske?? Jeg skal gi det et godt forsøk!! Ha ei fin uke, om iv ikke skrives før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, håper jeg kan være med dere her inne!

Fem kilo før påske høres ut som en super plan.

 

Jeg har i løpet av de siste fire årene sluttet å røyke + født to barn, tilsammen har dette resultert i ca 10 kg for mye. Nå satser jeg på en fornuftig vektnedgang, er ikke interessert i noe jojo-opplegg.

 

Startvekt er ca 75 kg.

 

Lykke til, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,var på vekta idag,lagt på meg litt ja...men fikk også mens idag så...

 

Vekt:74,8

Midjemål:73

 

Håper og klare 5 kilo før påske..er ihvertfall skikkelig motivert..

 

ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært medlem av vektklubben siden oktober og siden det gått ned ca 6 kg.

Ønsker å ta av 4-5 kg til frem til påske. Har skikkelig kost meg i 2 - 3 uker nå, og det er litt godt å komme tilbake til hverdagen med faste "sunne" måltider.

Veide meg i går og har gått opp 0,8 siden lillejulaften... Ikke annet å regne med..

Men starter med ny "giv" nå denne uken.

 

Vekt nå: 63,4

Høyde: 159

Mål: ikke målt

 

Håper dette kan motivere meg til å gå ned de siste kilo og bli der !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...