Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga
Da misforsto jeg nok litt. Skjønner det med å ta hensyn til ungene. Man prøver jo så godt man kan vil jeg tro.

Er sikker på at alt vil gå kjempebra. Men hva sier sønnen din? Regner med at det er greit' date=' ellers hadde du sikkert ikke vært optimistisk. Og nå vil jo mange ting bli lettere. To til å dele på både regninger og husarbeid. For ikke å snakke om selskap på lange mørke kvelder. Ønsker deg alt mulig godt.

 

Vi snakkes i morgen. Ha en fin kveld.

 

Klemmer[/quote']

Ja det er jo det vi gjør emmalill. Må jo ta hensyn til ungene. Min sønn syns det er helt ok. Han har jo mistet kontakten med faren sin så han higer vel etter litt innputt fra et mannebein. Hehe. Ja alt blir mye lettere nå. Blir så mye fram og tilbake og dobbel utgifter som vi egentlig kunne ha spart:-) Det skal bli bra detta her.

 

Ha en fin kveld vidre jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Heihei jenter. Da er domme dagen her. 10/2-09

Vekt:79,6kg

Hals:37cm

Arm:33cm

Bryst:106cm

Midje:94cm

Ende:110cm

Lår:57cm

 

Jaja det måtte jo gå sånn da. Men er glad ikke vekta har gått opp:-) Men 5,5cm ned det er jo fint det da. Men jeg måtte måle meg selv for min mor er i syden. Det kan være litt avvik. Kunne vært værre. Det er nok det jeg fikk i meg i helgen som sitter nå. Men ny uke og ny dyst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har värt litt fravärende i helga, har hatt besök av sösteren min, så har ikke blitt mye tid til å sitte her.

Veiedagen i går viste 200 gram ned, er forsåvidt fornöyd så lenge det går nedover, men det får gjerne gå litt fortere enn dette :) Veide meg i dag også, og da viste vekten 94,2 i stedet for 94,9 som den gjorde på mandag. Så jeg har håp om större nedgang neste mandag, skal pröve å väre ekstra flink denne uka :)

 

Gratulerer med nedgang igjen dronninga! Ikke ta det tungt at du ikke går ned like mye hver gang, du går jevnt og trutt nedover, vär glad for det :) Er sikker på at du når målet ditt!

 

Selv så må jeg öke selvdisiplinen min! Har heller ikke skrivd ned hva jeg spiste i helga, må komme igang med det igjen ganske fort! Måkte masse snö i helga da, hvertfall :)

 

Nå skal jeg snart på jobb. Ha en flott vinterdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Det er jo bra det da siljee:-) Du har da gått ned og ikke opp da å det er jo bra.

Er nok best å skrive ned. Da blir det litt mere kontrollert mat inntak. Det har jeg funnet ut. Å det fungere jo greit det:-)

 

Ja jeg klager ikke. Men når en skeier ut med pizza og dessert som ikke er på Gr sine sider så må jeg jo regne med at det enten står stille eller går opp. Er godt at jeg ikke har gått opp hvertfall:-) Hehe

 

Snakkes da. Skal snart ut å hjelpe guttungen med jobben. Har ikke fått kjøpt støtte til sykkelen enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel snike meg inn her og skrive noen ord, selv om jeg ikke har noe å skryte av akkurat..middagen min idag mens vi var på farten ble en kanelbolle..ungene fikk pizza, men det klarte jeg å holde meg unna. Men så bli jeg så sulten, og ba mannen kjøpe oss noe mens jeg satt å venta på at minstegutten var hos frisøren, og det ble en stor kanellbolle gitt :)

Og når jeg kom hjem var jeg mere sulten, så da spiste jeg to knekkebrød..enda mere sulten OG søtsugen, og i skapet låg det sjokoladekjeks etter helga og ropte på meg, så da ble det to stk av de :)

Enda er jeg sulten, men nå har jeg vært flink og bare spist ett eple.

 

Er det bare meg som er så håpløs, eller har dere også sånne håpløse dager i matveien ?

 

Har iallefall funnet ut, at om jeg ikke får meg ordentlig middag som metter litt, går jeg resten av ettermiddagen og kvelden og er sulten, og da blir alt bare tøv ! Flere ?

 

Men i morgen skal jeg lage en STOR bolle med salat som jeg har å ta til, OG ha ordentlig middag :)

 

Var forresten og kjøpte meg ei tynn vindbukse for å gå tur i, og måtte opp i str 44 :) Det er mye til å være meg !! Nå må jeg bare skjerpe meg, og med ny turbukse har jeg ikke noen unnskyldning for å la være heller....

 

Gratulerer Siljee med 200 gram ned ! All nedgang er bedre enn ingenting eller vektøkning !

Og Dronninga: gratulerer med samboer ! Det blir koselig for deg regner jeg med ! Og stillstand er jo som sagt bedre enn oppgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Uff da. Ja du blir fortere sulten etter kanelbolle en vanlig mat. Husk på at det er mere sukker og luft i de du kjøper i butikken en dem du lager selv. Nei jente du får spise vanlig brødmat hvis du ikke har tid til noe annet.

 

Å ja jeg har det sånn jeg også. Den siste uken har jeg gått å vært sulten i mellom måltidene. Er litt lei det. Hvis jeg bruker kroppen mere også da kommer sulten i magen å det slepper ikke heller. Så jeg har begynnt å ta en skive exstra i mellom et av måltidene. Men syns det ikke virker med en skive. Men men...

 

Ja det skal bli godt å bli samboer igjen. Det har jeg savnet i mang år nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger jo laaangt nede på lista !

 

Idag har jeg bestemt meg for å være flink ! Ingen utskeielser, og skal ta meg en skikkelig trimtur med pilates etterpå !

 

Er nesten flau over å være med på en slanketråd som denne, også er det bare tull på meg føler jeg :) Ikke mye motivasjon og inspirasjon å hente hos meg føler jeg, så dette må det bli en forandring på ! :)

 

I morgen er det skolefri her, så da har vi ordnet oss langhelg og drar til mammaen min på besøk :) Blir veldig koselig å treffe henne og annen familie og venner.

 

Men maten kommer nok til å bli en utfordring, for mamma lager selvfølgelig verdens beste mat :) Alt fra brød til middager, og regner med at vi blir bedt bort på besøk til andre også, så nå gjelder det å klare å begrense seg.

Men det er kjempeflott natur i området, og så koselig å gå seg turer på "gamle tomter", så skal prøve å være kjempeflink med trimmen !

 

Hvordan står det til med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Tupp1. Her er det bra vettu:-) Uff da er ikke helt motivert nei. Det er jo ikke helt bra da:( Du får tenke på hvordan du kommer til å se ut når du er ferdig. I fine klær og kanskje unne deg en ny frisyre ol. Du får tenke det positivet i dette. Blir jo mye letter i kropp og sjel:-)

 

Å så koslig da at du skal på besøk til familien din:-) Det blir stas vettu. Ja utfordringer står i kø. Du får bare ta en posjon da så har du hvertfall smakt på maten til moren din. Hjemmelaget mat er jo best da. Og pass på å gå turere hvis du har anledningen. Det blir nok et fint avbrekk i hverdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har fått noe sykdom kastet på meg her så kveldsen i går ble noen sjokoringer, samme til frokost i dag. Må prøve å få i meg noe som ikke kommer opp igjen og klarer ikke spise noe særlig vanlig mat så da blir det skikkelige utskeielser med vanlig cola, french fries og sjokoringer... men men, sånn er det når man er syk :) Skikkelig kjedelig å ikke orke noenting, ikke få gått tur i dette nyyyydelige været eller noenting. Får komme sterkere tilbake når sykdommen gir seg :)

 

Gratulerer så masse med samboer dronninga, det blir nok supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Uff da. Leit å høre at du ikke er i form da. Men sånn er det innimellom. Godt å høre fra deg.

 

Ja da ble vi samboer litt før en vi planla. Vi hadde nok flyttet samme før hvis det ikke hadde vært for sønnen han. Han går på skole å er vanskelig å bryte opp det. Han skal få bo hos noen kompiser midletidig:-) Så til helgen tror jeg det blir pakking:-)

 

Ta vare på deg selv da Elletine:-) God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet så bra med knekkebrød og eple til frokost og lunsj. Til middag lagde jeg deilig salat med masse sunne grønnsaker, og spiste meg stappmett på det. Faktisk lenge siden jeg egentlig har vært ordentlig mett. Men så ble det så travelt på ettermiddagen, og når jeg kom hjem fristet noen sjokoladekjeks i skapet veldig:rolleyes:

 

 

Tur har det heller ikke blitt tid til. Eldstemann har prøve i morgen, og jeg har brukt kvelden på å hjelpe han med øving. Kunne jo gått meg tur nå, men det har jeg rett og slett ikke energi til.

 

Jaja, ikke alle dager som går som planlagt.

 

Har dere hatt en bra "slankedag" ? :)

 

 

God bedring til deg Elletine ! Du får bare "puske" i deg det du klarer nå mens du er syk, og ta livet med ro, så blir du snart bra igjen ! Sjelden det passer å bli syk, men må jo bare ta det som kommer. Vi hadde vår tørn før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg må inn på forumet for å få litt motivasjon, men på tråden vår er det så stille...Leser jo på andre tråder, men det blir liksom ikke helt det samme.

 

Salat til frokost idag, så langt-så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god morgen jenter.

 

Har vært så travle dager i det siste, tror hjernen kortslutter. Og huff huff... veiedag i morgen. Denne uka har det blitt både luncher, og middager ute. Med vin, men har hoppa over dessert og kun tatt kaffe. Har ikke hatt noe valg, så nå føler jeg at magen bare har est ut. Og MÅ ut til middag i kveld og. Kan jeg plutselig få ett snev av noe tro?? Og melde avbud?? Heldigvis blir det roligere neste uke.

Småkaldt her i dag. Snø i lufta.

 

Håper alt er bra med dere i kulda, og metersvis med snø.

Kjør forsiktig!!!!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Føler jeg må inn på forumet for å få litt motivasjon' date=' men på tråden vår er det så stille...Leser jo på andre tråder, men det blir liksom ikke helt det samme.

 

Salat til frokost idag, så langt-så godt :)[/quote']

God dag Tupp1. Du skjønner jeg sover litt på morgenen. Jeg jobber om natten. Derfor er det stille her på morningen fra meg hvertfall. De andre hvet jeg ikke. De var innpå her oftere en de er nå. Det kan nok skyldes jobb,unger ol. At de ikke har tid. Kan også være at det har gått litt galt med vekta at de syns det er flaut å drive på her inne da:( Jeg skal prøve å være flinkere med å være innpå her. Men jeg har ting som skal bli gjort jeg også innimellom. I dag må jeg besøke mormoren min på gamlehjemmet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vär hos meg her i dag! Skal komme meg en tur ut med hunden. Er 14 minusgrader, men det er bare å kle på seg med skjerf og boblebukse, så gå det bra. Til og med hunden har boblejakke;)

 

Det er bare å stå på Tupp1! Motivasjonen vil ikke alltid väre på topp. Jeg prövde jo å gå ned fra hösten av og fram mot jul, men motivasjonen var ikke der, og i desember la jeg slankinga på hylla!

Nå er det resultater, og tanke på sydenferie til sommeren som holder motivasjonen oppe!

 

Jeg tror også det er viktigere å ikke gjöre det til noe större prosjekt enn det er. Jeg spiser fortsatt sjokolade og godteri, men betydelig mindre enn jeg gjorde för. Jeg spiser ost på brödskiva, men helst lettost;) Kjöper ikke lenger salami, men heller skinke. Jeg syns grovere bröd smaker mye bedre enn loff!

For å väre ärlig har forandringen skjedd så gradvis, at jeg ikke tenker over det engang. Jeg har aldri lyst på potetgull eller kjeks lenger når jeg ser det i butikken. För elsket jeg kjeks, men det er liksom ikke et alternativ lenger, over ting jeg skal putte i munnen. Det er bare seg selv man lurer ved å finne på unnskyldninger.

 

Når det er sagt, så sier jeg igjen at jeg fortsatt spiser mye dritt, men det er veldig mye jeg har kuttet ut. Föler ikke livet mitt er noe fattigere for det.

Nå har jeg alltid masse frukt hjemme, og lager noe godt når jeg er sugen på noe. Druer og bananbiter er favoritten ^^

 

Nok prat, nå skal jeg ta med hårballen ut på tur!

... eller, han tar med meg ut på tur, tror jeg vi sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke meningen å klage,dronninga ! Du er jo ofte her på tråden ! Syntes det bare var litt stille på vår tråd i forhold til andres, men det går vel opp og ned.

 

Jeg er sykemeldt for tiden, så har vel bedre tid enn andre, selv om det er full rulle fra ungene kommer hjem i 13-14 tida. Gjør jo det meste av husarbeidet og slike ting de timene de er borte, men titter innom her med ujevne mellomrom om jeg er hjemme.

 

Siljee : spiser egentlig ikke så veldig mye synes jeg. Har egentlig bestandig spist ganske sunt, men det er i løpet av de siste månedene jeg har vært syk og sykemeldt at jeg har lagt på meg mer enn noengang før.(Tror også det har med medisinene jeg måtte ta en periode å gjøre).

 

Har også kuttet mye ned på godteri, men har blitt litt sjokolade og sånt innimellom. Klarer egentlig godt la være å kjøpe snop, men har jo pleid å kjøpe inn litt sjokolade og kos til familien til helga, og da hender det jo at det ligger noe igjen i skapene. Sjokolade er min store last og ting med sjokolade på, f.eks kjeks. Berlinerboller og slike ting kan godt ligge rett foran meg uten at det frister det minste.

 

Tror det er fordi jeg har trimma så lite under denne slankeperioden at jeg har gått ned så lite i tillegg til at jeg ikke har vært streng nok. Formen er litt dårlig enda, og går å venter på en ny operasjon som forhåpentligvis gjør meg bedre.

 

Høres koselig ut å ha en hund å gå tur med ! Vi har bare en katt, men hun kan faktisk gå i bånd, men det blir bare små lufteturer når vi har henne med oss bort.

 

Nå skal vi straks ta katta med oss og kjøre til mamma og hjemstedet mitt, blir nok ei fin helg !

 

Håper dere også får ei flott helg ! :) Snakkes sikkert på søndagskvelden !

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hei siljee. Du får sakt det du. Ja det kommer ann på innstillingen en har og motivert nok til å fortsette. Jeg har meldt meg på nytt kurs nå. Det er kurs3. Jeg får bare stå på til jeg har gått ned ditt jeg vil. Å hva vil jeg veie??? Ja det er et ? Jeg har vært tykk og tung lenge så jeg hvet ærligtalt ikke hva trivselvekta mi er. Men for 10-11år siden stoppet jeg på 73kg. Da syns jeg det var greit. Men nå er jeg usikker. For det med stabiliseringen også. Jeg har hørt at en kan gå opp et par kg før det står stille. Jeg hvet ikke:(

 

Tupp1: Nei da det går opp og ned med skravlingen her inne. Jeg syns det er stille i de andre trådene også. Du får bare stå på og god tur og helg. Blir sikkert koslig vettu:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dum nok til ikke å sette på boblebukse, så var ikke mye fölelse igjen i låra når jeg kom hjem igjen;)

 

Jeg har heller ingen anelse om hva trivselsvekta mi er, siden jeg har alltid värt lubben. Så nå sikter jeg på ca 78kg. Jeg er rundt 175 höy, og kraftig bygd, så tör ikke sette meg lavere mål enn det. Må se det ann når jeg evt kommer meg dit, om det passer meg, eller om jeg vil mer ned=) Tror man må se på det litt sånn etterhvert jeg, dronninga. Du merker nok hvor du trives=)

 

Nå har samboeren dratt på jobb, så jeg får finne på noe sunt og godt til middag. Laks kanskje? Han er ikke noe glad i det, så passer på når jeg er aleine;)

 

Har motet oppe denne uka ang vekten, snikveier da vet dere;) Håper til og med på å se 93, DA blir jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tupp1:

Skjönner problemet med å kjöpe inn til andre enn en selv, jeg slipper det problemet siden vi bare er to her i huset. Og du er sikkert flinkere enn meg til å holde deg unna ting som allerede ligger i skapet;) Der hadde viljestyrken min sviktet! Det letteste er å ikke kjöpe noe, men er ikke lett når man har en hel familie som gjerne vil ha litt snop;)

Ha en fin helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

God dag jenter. I natt på jobben fikk jeg så mageknipe og kval var jeg. Fysjom:( Fikk gått på wc da jeg kom hjem . Gikk å la meg å nå er jeg oppegående igjen. Det var noe akutt altså. Ja ja. Nå har jeg fått i meg frokost. Polarbrøs exstem med egg og kaviar. Og pastami ost med parika. Den osten er kjempe god anbefales:-)

 

I dag skal jeg jobbe for guttungen. Han skal på bandøvelse etter skolen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er formen litt bedre, gubben er dratt avgårde på Rally Norway så jeg og ungene er alene hjemme i helgen. Måtte jo veie meg i dag siden det er veiedag, vekta viste 70,6, ned 0,8 kg siden forrige uke, og -3 cm tilsammen. Lønner seg å være syk og ikke klare å spise noe særlig :) hehehe... Nå er det lunsjtid her hos oss så jeg får komme tilbake senere å skrive litt til hvis jeg orker. Ikke så mye krefter igjen i denna kroppen kjenner jeg, skal prøve å få i meg en bolle med all-bran og banan nå, det er det endel energi i ;) Takk for god bedringhilsninger, det varmer :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Nå er formen litt bedre' date=' gubben er dratt avgårde på Rally Norway så jeg og ungene er alene hjemme i helgen. Måtte jo veie meg i dag siden det er veiedag, vekta viste 70,6, ned 0,8 kg siden forrige uke, og -3 cm tilsammen. Lønner seg å være syk og ikke klare å spise noe særlig :) hehehe... Nå er det lunsjtid her hos oss så jeg får komme tilbake senere å skrive litt til hvis jeg orker. Ikke så mye krefter igjen i denna kroppen kjenner jeg, skal prøve å få i meg en bolle med all-bran og banan nå, det er det endel energi i ;) Takk for god bedringhilsninger, det varmer :)

 

Ha en fin dag![/quote']

Så bra at du er bedre da:-) Har vært litt bekymret for deg. Har vært stille på deg. Å det skjønner jeg da. Når du er syk. Jeg var dårlig på jobben i natt. Er liksom ikke noe wc i nærheten der jeg jobber. Da blir det en grøft eller skogen. Hehe. Å i disse -20 grader er ikke det et alternativ. Hehe:-) Fryse på seg katter.

 

Rallyt norway. Hadde vi lyst til å dra på. Hvertfall åpningen på Bjerke travbane.Men det ble det ikke noe av. Kanskje neste gang hvis det blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja skjønner det ikke akkurat er det ideelle å bli syk på jobben din ja, grøftekant og 20 minus er ingen god kombinasjon.

 

De er en gjeng som reiste i natt oppover mot kongsvinger og så på etappene der og så reiste de videre oppover for overnatting og flere etapper i morgen og søndag i lillehammer området. Hehe, skjønner ikke hvordan de gidder å sitte oppi skauen å fryse meg :) Nei, hadde sikkert blitt med hvis ikke det kom så brått på. Var en kompis som hadde noen ledige billetter så da måtte han bare slenge seg på ;) Like greit når jeg ikke er helt frisk enda...

 

I kveld skal jeg kose meg med tven heeeelt alene, pcen heeeelt alene og godis. Skal unne meg litt sjokolade for jeg kjenner jeg har behov for litt ekstra utskeielser denne helga. Ha en fin helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

hehe. Ja det er bedre å få med seg rally på tv hvis en har tilgang til det. En å fryse i hjel i løypa. Hehe.

 

GOD HELG ALLE SAMMEN. Jeg titter nok innom her i morgen igjen. Blir alene stort sett i hele morgen. Kjæresten skal kjøre sønnen opp til Våler ( Hedermarken)

 

Natti natti Jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...