Gå til innhold

hei


Gjest dronninga

Anbefalte innlegg

Gjest dronninga

Heihei jenter:-) Så bra da med nedgang Elletine. Det er jo bedre en at du hadde gått opp:-)

 

Tupp1: Jeg er bra igjen nå. Hehe. Var nok et blaff av utmattelse. Hvis du er så hungri etter søtt bør du ta noe som heter Crom. Får kjøpt det på apotek eller helsekostforretning. Det virker:-) Men fysingen er der men det reduserer hvertfall litt. det virker på meg.

 

Ellers så har jeg jobbe helg. Jeg ser det ikke skal bli opphold i natt heller. i natt var det helt for jæ... å kjøre. Nesten ikke måkt noen stand. Er glad jeg har 4hjulstrekker.

 

Jeg må nok ut å måke igjen jeg da etterpå. Jeg må en tur i butikken først:-)

 

Ha en fin dag vidre jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Siste svar
Gjest dronninga

Ja så har jeg vært på butikken og kom hjem her så var det så og si måkt. Min fetter hadde vært her med traktor å måkt veien her. Så jeg måtte flekke litt her da. Å det ble ca en halv times måking i dag. så nå tenkte jeg å sette meg på sykkelen snart

 

:) Men jeg må tilstå mine synder i dag. Kjøpte snop til i morgen. Å den som ikke klarte å stå i mot fristelsen var jo meg da. Er lenge siden jeg har spist sjokolade. Nå tror vel dere at jeg er den som klarer å stå i mot men nei da:( Denne damen her kan få en stoor sprekk også. Så nå sitter jeg med en flau bismak i munnen da. Så nå gjelder det å hoppe på sykkelen og trå det bort. Dagstapporten min ser ikke bra ut i dag hvertfall. Uff:( Er sint på meg selv nå altså:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke deppe på grunn av den sjokoladen, du klarer sikkert å trimme bort de kaloriene i løpet av helga, så flink som du er til å måke og sykle ! :) Gjort er gjort, og spist er spist, og i morgen klarer du sikkert å holde deg unna det "ulovlige" igjen !

 

Vi har jo besøk, så her har det også blitt noen små utskeielser. Middagen var ikke så mager som den burde, men jeg spiste ikke så mye. Ett bittelite kakestykke har jeg tatt og smakt litt på sjokoladen som ungene fikk. Vet ikke om jeg har gått over kaloribehovet idag eller ikke egentlig, har ikke tid å sitte å plotte inn nå, måtte bare inn å snikskrive noen ord til deg, dronninga.

 

Men det er jo så mange fristelser som er rundt oss hele tiden, og det krever jo kjempestor viljestyrke å stå imot hele tiden. De fleste av oss faller jo for fristelser innimellom, men vi skal klare å få bort de hersens kiloene til slutt likevel ! :o

Har kjempa som bare det i hele ettermiddag og kveld mot alle godsakene som står rett foran nesen min :)

 

Ha ei god helg,dronninga og alle dere andre ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du måker og måker, så du har sikkert noe å gå på når det gjelder den sjokoladen.

Gjort er gjort og spist er spist.

Synes du er flink som setter deg på sykkelen og trår det av deg.

En sjokolade betyr ikke allverden heller og du har kanskje kosemerker tilgode, sånn at du kan plassere det på det.

jeg koser meg som regel på lørdag; da går det i litt vin, og så blir det dessert på søndag. For noe ekstra synes jeg vi skal ha.

Kos deg i helgen Dronninga.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg värt å feiret mammas bursdag, så da ble det jammen litt kaker og annet godt! Hun har besök av fetteren min på 7 i vinterferien, og i går var jeg ute en tur med hunden, og gikk på ski med fetteren min! Noe kjempetempo ble det jo ikke, men vi var da ute å rörte på oss hvertfall! :)

Jeg jobber mye om dagen og, så utrolig hva jeg får til.

Det som er skummelt er at jeg ikke har skrivd opp matinntaket mitt på lenge nå, burde vel komme igang igjen med det, men föles liksom så deilig å " slippe unna". Tenker jo såklart på hva jeg spiser selvom jeg ikke skriver det opp, men bör nok komme igang med noteringen igjen tror jeg, for mitt eget beste... Skjer mye i helga, så venter til mandag;) Da er det jo veiedag for meg også:o

 

Gratulerer med nedgang dronninga og Elletine!

Selv håper jeg på å se 93 etter helga, men da må jeg virkelig holde meg i skinnet!

Jeg og kjäresten skal bake fastelavensboller på söndag, så får trimme ekstra den dagen!

Skal nok gå en lang tur med hunden i morgen tror jeg, og lage snömann med fetteren min;)

 

Ha en fin helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra . Vi har vært på et koselig arragement hele dagen der det bare selges pølser, is og kaker. Men jeg spiste bare en pølse uten brød og ett pittelite kakestykke, så det gikk bedre enn forventet :o

 

Skal servere hjemmelaget pizza til besøket idag, men skal lage salat til også, så skal prøve å ikke spise så mye av pizzaen selv.

Kjøpt berlinerboller til kaffen idag. Det skal jeg klare å holde meg unna. Lar bevisst være å kjøpe noe jeg selv er veldig glad i (noe med sjokolade), så synes jeg det er lettere å være " flink". Kan hende jeg tigger meg en sjokoldebit av ungene, men har ikke kjøpt noe til meg selv.

 

Jeg tenker som så at jeg synes det er så slitsomt og kjedelig å gå å tenke på disse kaloriene hele tiden, at jeg gidder ikke å ødelegge alt jeg har strevd for i ukedagene med store utskeielser i helgene. Jeg vil ned til trivselsvekta mi fortest mulig !

Sikkert lettere tenkt enn gjort, men jeg har klart det før og SKAL klare det igjen ! :)

 

Ha en fin lørdag alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Så koslig innlegg fra siljee,Tupp1 og Julianne. Vi har vært å måkt i dag og puslet med ting og tang her. Jeg har bakt boller. Har spist en. Har faktisk spist sjokolade også. Så nå er jeg ferdig med sjoko raiden for nå. Så nå er det bare å se framover.

 

Uff å det har kommet mye snø. Det blir vel måking igjen i morgen også. Det skulle komme kjempe mye utover kvelden:( Da får jeg av meg den sjokoladen jeg har tylla i meg også.

 

Ha en glimrende kveld og helg vidre jenter.Snakkes da jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Så har vi måkt i dag også. veldig tung snø i dag. Er pluss grader. Så nå har jeg 14trimpoeng forløpig denne uken.:-) Så nå gjenstår det å se på tirsdag om det har hjulpet noe:-)

 

Resten av dagen er jeg alene samboeren min har dratt en tur til Våler(Hedermarke) For å hente den elste sønnen sin. Han har vært på vinterferie hos sin mor.

 

Ellers så har jeg/vi spist en tidlig frokost i dag. Her pleier frokosten å være sen. Så nå blir det vel litt forskyvninger med maten:-)Skal ha laks til middag i dag. Rester fra i går.

 

Ha fortsatt en god søndag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har värt ut å måkt snö i dag jeg og gitt! Var ikke så mye, men snöen var tung her også...

Noen som så på grand prix finalen i går? Jeg syns nå den beste vant hvertfall:D

Var morro å se at han fikk så overlegent mange poeng, også så glad han ble^^ ( såklart;))

 

Nåja, har spist fire ruter sjokolade i dag. Samboeren er på bensinstasjonen for å kjöpe det vi manglet til fastelavensboller. Han er svensk, så de lager de litt annerledes enn hva vi gjör, og med mandelmasse inni, ´Nam!

 

Tror jammen jeg skal sykle litt för jeg går i dusjen, ble ikke skikkelig sliten av snömåkinga, og har ikke blitt noe särlig trim denne uka, så får ta igjen litt i dag;) Sto ikke opp för halv tre på dagen i dag, deilig!

 

Ha en fortsatt god söndag jenter!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Hehe. Hei siljee. koslig at du stikker innom. Ja jeg så på grand pix i går. Han som vant er fra der jeg kommer fra. Nesodden. Hehe. Ja det var den beste av de låtene syns nå jeg også:-)

 

Ja fastelaven ja. Jeg bakte boller i går jeg da. For kjæresten min er ikke her i dag. Han kommer sent etterhvert i kveld . Så fant ut at jeg skulle lage litt i går. Jeg bakte de grove fra GR boka kurs 2. De var gode de. Anbefales igjen. Mye godt i de bøkene altså:-)

 

Fortsatt en god sødagskveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var denna helga over. Har gått gaaanske bra. Har ikke fråtset i noe usunt, men har blitt litt usunt her og litt usunt der, så har ikke holdt meg helt unna fristelsene. Men det er vanskelig når man har besøk og skal servere noe godt.

 

Har ikke blitt noe trim, foruten en rusletur idag.

Veiedag i morgen, så er spent på hvordan det går..

 

Er så sulten nå og fysen på alt mulig, så skal bare ta å komme meg i seng :)

 

Snakkes i morgen, jenter !

 

Ha en fin start på en ny uke ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det kjempefint og kost oss masse men jeg har sikkert gått opp 3 kg bare på helga :S Det begynte veldig bra med at jeg spiste niste i bilen, men sp kom vi båten og alt gikk rett nedover. De andre ville spise i buffeten så jeg måtte jo følge med dem. Spiste ikke alt for ille, begrenset meg og drakk litt juice til maten som jeg da tok på fruktrasjonen. Men en del ekstra kcal til lunsj ble det ja. Ble en drink og litt sjokolade på båten og etter det var jeg flink frem til kvelden. Da var det den forbaska middagen som startet, jeg var flink å fjernet butterdeigen på laksen som var til forrett og spiste masse grønnsaker til hovedretten som heldigvis var rent fint kjøtt. Desserten er et kapittel for seg selv men var hvertfall noe frukt der :) Hehe... Kvelden ble rundet av med litt for mye alkohyler som sikkert har satt seg rett på magen og låra! Søndagen var ikke den verste med tanke på maten, ble litt taxfreegodis da også men ikke voldsomme greier. Alt i alt hadde vi en strålende fin tur men null trim pga drittvær, kiloene raser sikkert på meg denne uka men de går jo av igjen (det har jeg jo fått bevist). Og om ikke annet så rakk jeg å se 60-tallet for jeg fyker opp igjen, måtte jo selvfølgelig kontrollveie på lørdagen før vi dro og da stoppet vekta på 69,7 kg :DJohoooooo Har ikke sett det tallet siden jeg var konfirmert eller noe! Veldig deilig start på en feit helg!

 

Ha en flott dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Så bra at du koste deg på båttur da Elletine. Det skjer jo ikke så ofte. Så da syns jeg du kunne unne deg det:-) Er jo ikke lette å holde igjen da når de andre driver på å gomler og eter. Så kommer du å skal bare ha salater. Nei jeg tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for det:-) Du er på rett vei alikevel å det er det som teller:-)

 

Hei på deg Tupp1. Det å ha gjester på god mat kan være en prøvelse. Men det er mange gode oppskrifter her inne som vi kan ha gjester på. Hadde mine foreldre her på middag. Å de syns det var kjempe godt. Men du må jo prøve ut det først da. Hehe.

 

Ellers så har jeg akkurat stått opp. Skal få i meg frokosten. Jeg har polarbrød extrem. Filet natruell kalkun og så må jeg ha kokt egg.

 

Å det snør ikke ute. Kom noen fjoner i natt. Men jeg får vel dra ned til mine foreldre i dag å måke der. De er jo i syden så de kan ikke måke selv. Jeg må inn å vanne blomster. Snakkes da jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 700 gram. Veier nå 79,3. Vet ikke helt om jeg er fornøyd, synes egentlig at jeg har gjort en kjempeinnsats denna uka, men spiste jo littegrann usunt i helga, så det er kanskje derfor jeg ikke har gått ned noe mere ?

Jaja, glad for nedgang uansett, neste uke vil jeg se 78-tallet ! :)

 

Dronninga; egentlig serverte jeg sunn middag til besøket :lutefisk. men da skal man jo ha bacon og ertestuing til, det er jo det som gjør lutefisk godt :) og etterpå når jeg skjekka var det myye kalorier i ertestuinga og. Det hadde jeg egentlig ikke trodd.

 

Hørtes ut som en deilig tur, Elletine !

 

 

Ha en fortsatt fin dag, damer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
Har gått ned 700 gram. Veier nå 79' date='3. Vet ikke helt om jeg er fornøyd, synes egentlig at jeg har gjort en kjempeinnsats denna uka, men spiste jo littegrann usunt i helga, så det er kanskje derfor jeg ikke har gått ned noe mere ?

Jaja, glad for nedgang uansett, neste uke vil jeg se 78-tallet ! :)

 

Dronninga; egentlig serverte jeg sunn middag til besøket :lutefisk. men da skal man jo ha bacon og ertestuing til, det er jo det som gjør lutefisk godt :) og etterpå når jeg skjekka var det myye kalorier i ertestuinga og. Det hadde jeg egentlig ikke trodd.

 

Hørtes ut som en deilig tur, Elletine !

 

 

Ha en fortsatt fin dag, damer ![/quote']

 

Hei Tupp1 700gr ned er jo kjempe bra det da. Er nedgang det vettu:-) Jeg er spent på veiingen i morgen. Vi er så å si likt vi i kg. Jeg er også mellom 78-79 kg. Håper jeg er på 78 tallet nå. Har vært lenge nok på 79 tallet.

 

Ja erterstuing er det mye kcalorier i. Men litt kan en jo unne seg.

 

Ha fortsatt en fin mandagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, men gikk opp ganske masse:(

Velger å ikke registrere noe denne uka, blir så demotivert av det... Er heller superflink denne uka, og fyller inn neste mandag !

 

Så nå er det på'n igjen med å skrive opp inntaket av mat ja!

 

Höres ut som en koselig båttur du hadde Elletine! Hadde nok ikke klart å spise spesielt sunt en sånn helg jeg heller;) Og når du dessuten så fine resultater för du dro, kan det hende at du egentlig fölte du burde belönne deg selv. Og det fortjente du jo også!

 

Har fått gått mye med hunden i dag hvertfall.

Skal få til det i morgen også, jobber mye dagtid fremover, så det er bra:)

 

Gratulerer med nedgang Tupp1, vär kjempefornöyd, 700gram er jo fantastisk! Fortsetter du å väre like flink går du sikkert ned enda mer neste uke. Fint at motivasjonen er tilbake!

 

Lykke til i morgen dronninga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for gratulasjoner, Siljee og dronninga ! :)

Joda, er vel egentlig fornøyd med 700 gram, men så mye sulten som jeg har vært, syns jeg godt det kunne vært noen gram til :)

 

Har enda besøk, så det har ikke blitt noen trim idag heller, men er jo kjempekoselig med besøk da, så får heller ta igjen med trimmen når besøket har dratt i morgen ettermiddag. Har vært sterk vind og ufyselig vær her idag, så kan ikke si jeg er så veldig lei meg :)

 

Men sånn kan det jo ikke fortsette, så trimming blir det senere i uka !

 

Ha ei god natt alle sammen ! :)

 

Snakkes i mårra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Tupp1! 700 g er jo helt perfekt nedgang, kjempebra :) Fortsett sånn så skal du se dette går kjempefort nedover...

 

Nå er det straks timer på meg, sitter på skolen å venter på at friminuttet skal begynne så jeg kan gå til klasserommet (begynner senere enn de andre). Skal være flink denne uka med både mat og trim, i går klarte jeg å ikke ta en eneste godisbit selv om gubben satt med både potetgull og sjokolade på bordet mens vi så film. *stolt av meg selv* :) Har planer om å gå en lang tur i dag med bikkja og barnevogn, er så fint vær og gangfeltene er måket så det går faktisk ann å gå uten å slite seg fordervet. Har i to uker nå måttet skyve vogna i nedoverbakkene fordi det har vært så mye snø, hehe. Gleder meg til våren kommer!!

 

Ha en fin dag jenter, stå på! Dere er kjempeflinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Heihei jenter. Jeg skriver først fra 5/1-09 Så i dag 24/2-09

Vekt:82,1kg=Vekt:78,4kg

Hals:38,5cm=Hals:37cm

Arm:34cm=Arm:33cm

Bryst:116cm=Bryst:105cm

Midje:108,5cm=Midje:93,5cm

Ende:118cm=Ende:108cm

Lår:67cm=Lår:56cm

 

Da har jeg gått ned 1kg denne uken. Og - 1,5cm .Jippi:-)

Da er jeg veldig fornøyd. Tror ikke jeg har gått ned så mye på 1 uke på disse kursene før. Men tyder på at jeg har gjort riktig. Litt utkeielser på fredag men...

 

Så alt i alt har jeg på dette kurs2 gått ned 3,7kg 5,5cm i midjen og til sammen 20,5cm alt i alt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga
for gratulasjoner' date=' Siljee og dronninga ! :)

Joda, er vel egentlig fornøyd med 700 gram, men så mye sulten som jeg har vært, syns jeg godt det kunne vært noen gram til :)

 

Har enda besøk, så det har ikke blitt noen trim idag heller, men er jo kjempekoselig med besøk da, så får heller ta igjen med trimmen når besøket har dratt i morgen ettermiddag. Har vært sterk vind og ufyselig vær her idag, så kan ikke si jeg er så veldig lei meg :)

 

Men sånn kan det jo ikke fortsette, så trimming blir det senere i uka !

 

Ha ei god natt alle sammen ! :)

 

Snakkes i mårra ![/quote']

Heihei. Trimmen kan du ta senere vettu. Det er ikke lett å gjøre sånne ting når en har gjester.

 

Så flink du er da Elletine som klarte å stå i mot godtebollen da. Det er jo helt kanon. Ha fortsatt en god dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

heihei igjen. Ja her var det stille. Men jeg har hvertfall syklet i dag. Rarat ikke noe snø å måke. Herlig:cool:

 

God dag vidre jenter:-) Jeg svever på en liten sky i dag. Bare jeg ikke detter ned. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye med ett kilo ned , Dronninga ! Du har jo bare vært utrolig flink ! Nå kan du jammen være stolt av deg selv!! :) Kjempeglad på dine vegne, dette fortjente du !! :)

 

 

Elletine; synes du var kjempeflink som klarte å holde deg helt unna snopet.Det står det respekt av ! Tenk for en selvkontroll du har da !! Stilig ! :)

 

 

Jeg måtte selvfølgelig snikveie meg idag..og hadde utrolig nok gådd ned 500 gram siden igår !! Det må jo være vann jeg har hatt i kroppen eller noe sånt.

Jaja, morsomt å se 78-tallet var det iallefall.

 

Ellers har det vært full fart her idag, så har ikke hatt tid å laga ordentlig middag. Ungene fikk for en gangs skyld en ferdigpizza før den ene suste avgårde i en bursdag. Mannen er enda på jobb, så jeg har bare spist noe kald kyllingfilet jeg hadde liggende.

 

Må hjelpe til med lekser nå.

 

Snakkes alle dere flinke damene !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dronninga

Jo takk skal du ha Tupp1. Jeg må si du har også vært flink:-) det går veien for oss alle nå tror jeg. den proppen som har vært siden jul. Har nå løsna. Jippi for denne uka. Så er det en ny uke da. Får håpen vi klarer å holde oss(hvertfall jeg) i skinnet nå da. Jeg har lett for å kose meg eller skeie ut når det har gått bra. men da er det ikke rart det går tregt andre uker etterpå. Nei nå blir det å holde seg på stram line utover til sommeren:-) Det er ikke lett men...

 

Heia oss alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dronninga, klart det ! :) Nå ser vi jo at det nytter, så nå står vi på som bare det !

Jeg syntes det var forferdelig å komme opp på 80-tallet, og er glad jeg nå er på 70-tallet, men liker ikke det tallet i det hele tatt heller. Det er på 60-tallet jeg trives, og der har jeg vært mestparten av mitt voksne liv, og dit skal jeg tilbake så fort som mulig ! :)

 

Nå er det "Da damene dro" og masse annet kos på TV. Skal kose meg med en kopp te, og kanskje ett knekkebrød etterhvert !

 

Ha en fin tirsdagskveld dere også ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag ble det mye gåing med hunden, og i dag ble det 30 min på sykkelen foran tv'en:) Har derimot spist masse fastelavensboller med krem, men de siste ble borte i dag, heldigvis. Ny dag i morgen. Håper det er fint vär da også, mye hyggeligere å gå ut på tur da..

 

Vet med meg selv at jeg ikke tåler mye vektoppgang för motivasjonen daler langt ned, så krysser fingrene for mandagens veiing. Skal holde meg i skinnet!

 

Nå skal jeg dusje og ta tidlig kveld, blir sliten av å stå opp tidlig. Lenge siden jeg måtte det:P

 

Og gratulerer masse dronninga! Du er super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...