Gå til innhold

uten å tenke kalorier...men hvor mye mat når en ammer?


Gjest Fjelljenta

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Hvor mye bør jeg spise når jeg fullammer? Tenker da til frokost. Lunsj. Middag og kvelds..

 

Sånn er det hos meg nå:

 

Frokost. 2Stk skiver og et stort glass vann. (drikker kun vann uansett)

Lunsj: Samme som frokost

Middag: Variert alt fra kyllig til fisk til hjemmelaget pizza, (grovbunn, mye grønnsaker oppå, det usunne er kjøttdeigen og det lille vi har avost på. Ellers så har vi ikke saus på, smører kun tomatpurre på bunnen.

Kvelds: 1 stk skive og mye vann (tørst på kveldene)

 

Trener litt hver dag. Spiser frukt sånn innimellom på dagene. Og som sagt, fullammer. Spiser jeg nok eller forlite for å holde forbrenningen igang og nok til småen min? Spiser hver 3 time, max 4 timer i mellom måltidene.

 

Hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som om du spiser for lite. Selvsagt er det litt avhengig av hvor mye pålegg du bruker på maten din, men jeg tipper du godt kan legge inn et måltid til med 2 skiver, samt at du kan spise 2 skiver til kvelds. Hva veier du nå da? Det er også en faktor oppi det hele.

 

Lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta
For meg høres det ut som om du spiser for lite. Selvsagt er det litt avhengig av hvor mye pålegg du bruker på maten din' date=' men jeg tipper du godt kan legge inn et måltid til med 2 skiver, samt at du kan spise 2 skiver til kvelds. Hva veier du nå da? Det er også en faktor oppi det hele.

 

Lykke til uansett :)[/quote']

 

Har normalt med pålegg, da alt fra skinke til sjokoladepålegg. vekten er 75kg nå...

 

Kan jeg spise litt til da med god samvittighet. ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...