Gå til innhold

Julemål 2008-uke 47


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Nei og nei, det ble opp for første gang på disse ukene. Det er den forbaskede alkoholen igjen altså. Den ødelegger så fælt. Det ble jo en del på fredag da, men de andre dagene har jeg ligget på 12 - 1300 kcl for å kompensere. Hjalp visst ikke noe det............:)

 

Hovedmål: ned 60 kg, til nå 41,5.

 

Julemål start 19/8: ned 10,8 (0,6 pr. uke)

 

Til nå på julemål:

u34: ned 2,7

u35: ned 0

u36: ned 0

u37: ned 2,9

u38: ned 1,2

u39: ned 0,4

u40: ned 1,4

u41: ned o,3

u42: ned 0

U43: ned 0,6

u44: ned 1,3 (julemålet oppnådd)

u45: ned 2,7

u46: opp o,5

 

Ekstra bonus: 2,2

 

Stå på folkens,

nå er det 5 uker igjen til jul. :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Minus 0,5 kg. på meg. Tilbake på minus 15 kg!

 

Godt fornøyd med å ha positivt resultat igjen. Ser mørkt ut for målsetninga til jul, men skal gjøre det beste ut av det. Hadde jo vært sinnsykt moro med minus 20 til jul da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av alle sammen da? Dere har vel ikke falt av lasset håper jeg. Til å begynne med var vi jo 6 - 8 personer her. Ja, ja, Trønderpi og Synøve: vi får holde fortet vi da hvertfall. Nå er det snart bare 4 uker igjen også. Tida flyr...........:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Jeg har ikke sluppet taket helt, det er bare det at dagene har gått så fort siden tirsdag da jeg veide meg. Har gått ned ca 0,5 kg siste uke og er godt fornøyd med det. Ble ganske bra med trim også.

Denne uken har som sagt vært travel og vi har hatt så mye uvær at det har vært vanskelig å trimme ordentlig (vi flyter her til havs :D)

 

Kommer tilbake igjen på tirsdag, med forhåpentligvis ytterligere nedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemmefra for tida og har ikke veid meg. Kommer tilbake til uka. Har nok falt av lasset for alle ser ut til å ville fore meg og jeg har dessverre villig latt meg fore, så det går i alle fall ikke nedover... Melder fra på tirsdag åssen ståa er :D

 

- skrulla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere fortsatt er i siget Lenapena og Skrulle.:D

 

Skrulle: ikke la deg fore, tenk at det er DU som bestemmer og at sånne folk er sabotører. (ps: jeg synes du ha så fint nic, ordet, eller begrepet må jeg nesten kalle det, har så gode minner og vibrasjoner for meg, det er noe morsomt og positivt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...