Gå til innhold

Spiser for lite jeg...


Gjest MammantilMatheo

Anbefalte innlegg

Gjest MammantilMatheo

Jeg har prøvd å legge litt om kostholdet og spise sunner. Har ikke kommet helt i gang, men jeg registrer det jeg spiser her inne og har funnet ut at jeg spiser alt for lite i forhold til full ammingen. Jeg har kutta alt av brus, sjokolade osv.

 

Noen som har tips til hva jeg skal spise for å klare å spise nok. Jeg har regnet litt og mangler vel et snitt på 3-500 kcal pr dag... Hva slags frukter har mye kcal f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MammantilMatheo!

 

Det du kan spise for å komme litt opp i kcal er banan og mango, de har litt mer kcal enn andre frukter. Avocado er også rikt på kcal og har sunt fett, det samme har bla kaviar, makrell i tomat og nøtter. Liker du peanøtt smør? Spis et par skiver til kvelds. Da kommer du kjapt opp i riktig antall kcal;) Nå vet jeg ikke om spiser mye lett produkter? Isåfall går det ann å spise vanlig yoghurt/margarin/ost istedet for de lette variantene.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammantilMatheo

Spiser ikke noe lett produkter. Har bare kuttet alt det søte :) har aldri vært flink til å spise ofte og lite, men mye og sjeldent. Så nå skal det legges om kostholdet så kanskje kroppen vil la noe av fettet på romper og lår til å slippe taket :P

 

Men takk for tipset. Mango og Banan skal kjøpes inn og spises mye. Er jo kjempe godt også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...