Gå til innhold

Oppstart påskemål-tråd uke 02


lenapena

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg starter tråden for årets påskemål - hvem vil være med?

 

Er nå full av motivasjon igjen for å skrive ned hva jeg spiser og hvor mye jeg trimmer. Kutte på søtsaker og lette karbohydrater, kort sagt begynne et nytt og bedre liv :-)

 

Startvekta mi vet jeg ikke enda, kommer hjem onsdag så jeg får tidligst gjort en offisiell veiing på torsdag morgen. Men målet mitt har jeg tenkt ut og det vil være todelt:

Ett til uke 9 for da skal jeg gifte meg og ett til påske (uke 14 blir det for min del for da reiser jeg bort rett etterpå).

 

Delmål 1, uke 9: Ned 3 kg og like mange cm i midjen

Delmål 2, uke 14: Ned 5 kg

 

Heng dere på - alle fra julemålstråden og alle andre som er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, lenapena. Godt å se at du er motivert og godt i gang igjen :). Jeg håper å være i mål i løpet av de nærmeste månedene, selv om det ser litt trått ut nå etter at det kom på juleflesk. Jeg vil gjerne være med fram til uke 9! Da ønsker jeg å veie 70 kilo, og det er drøyt 3 kilo dit.

 

Håper flere slenger seg på! Ha en riktig fin dag! :P

 

- skrulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg med her jeg..

Jeg er proppfull av motivasjon og pågangsmot :)

 

Så koselig å gifte seg:) Jeg har vært gift i 3,5 år og det var en flott dag som gikk altfor fort. En skikkelig vennefest hadde vi :P

 

Mine delmål:

Uke 9 - minus 4kg

uke 14-minus 7kg

 

lykke til alle sammen..Håper mange henger seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Etter en noe dårlig innsats på prosjektet på førjulsvinter og i julehøytid er det på tide med litt jobbing igjen. Ikke noe blir av seg selv...

 

Mål til fredag 3. april (for da starter jeg påskeferien): minus 10 kg.

Dvs. nesten 12 uker med et snitt på 0,83 kg i uka det. Kanskje litt vell ambisiøst, men vi prøver!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før som ikke gikk inn, men skit av, jeg prøver igjen!

Mål til påske :) -8,5kg altså til 86. :P

 

Kjempegøy å gifte seg. Jeg har vært gift i mange år og har det fortsatt like bra :P Det kan varmt anbefales. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at så mange henger seg på! Ambisiøse mål er helt klart bedre enn ikke å sette mål. For hver kilo som kommer av så kommer vi nærmere det store målet :(.

 

Kan heldigvis melde en liten nedgang etter noen strenge dager på nyåret. Rest mål uke 9: 2.9 kilo (når er uke 9, forresten? Den uka som begynner med 23. februar?).

 

Lykke til med å komme godt i gjenge på nyåret alle sammen!

 

- skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med og godt nyttår alle sammen..fortsatt noen kilo som skal av ja..har fortsatt veiedag torsdag og har ikke veid meg siden før jul så er veldig spent..har nok sneket seg på ett par kilo kjenner jeg, men kan jo leve i håpet ett par dager til:P

er ihvertfall godt igang igjen idag skal det spinnes:-)

ha en fin dag

klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at så mange vil være med, artig med flest mulig her inne, det gir inspirasjon!!

 

Jeg er også full av pågangsmot etter julas utskeielser og syns det er utrolig godt å være i gang igjen.

 

Etter som jeg klarte julemålet satser jeg på det samme, nemlig 0,6 i snitt i uka. Jeg vil ikke legge lista høyere, for jeg føler det er veldig viktig for meg å klare det målet jeg har satt, (men innerst inne kommer jeg selvfølgelig til å håpe på litt mer). Da det er 13 uker til skulle altså dette bli 7,8 kg. Jeg runder av, og herved er mitt påskemål altså NED 8 kg. Det SKAL jeg klare!!!!!!!!

 

Nå må jeg komme meg på trening, jenter,

for her skal det brennes fett!!!!!(he, he):(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

Jeg er en ekte mål-onanist, så dette er jeg absolutt med på!! :(

 

Hm...tenke, tenke...Det er 13 uker til påske..hm.. satser på ned 500 gram i uka.

Dvs ned 6,5 kg innen påske. Da vil vekta være 83,9. Jepp! Jeg er med! Og denne gangen, jenter, SKAL VI GREIE DET!!

 

Har veiedager på tirsdager, går på kurs.

 

Lykke til alle sammen, dette skal bli gøy!!

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på vekta og det var opp 1,3 i jula:-(bedre enn jeg ventet da men ille nok.. tror jeg setter påskemålet mitt på 5 kilo og det skal jeg klare...

så da får vi stå på og motivere hverandre.

ha en fin dag alle sammen.

klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!!

 

Nå er jeg endelig hjemme igjen. Var mye vær- og helikoptertrøbbel offshore så det ble noen hektiske dager og ett døgn for sent hjem.

Det betyr også at jeg ligger etter med trimmingen denne uka, skal ut gå en times-tur når jeg har skrevet dette :-)

 

Startvekta mi blir 87,1 kg. Dagen før jeg reiste ut (bittelille julaften) veide jeg 87,5, så jeg har faktisk ikke gått opp i jula! :) Vi har vært en gjeng som har trimmet en god del i løpet av jule-og nyttårshelga, samtidig som vi har spist god mat og sjokolade og ikke nektet oss noe (annet enn alkohol, det er forbudt offshore)

Men, jeg tjuvstartet jo julefeiringa og gikk opp i perioden før jul. Nok om det som har vært, nå er det framtida som gjelder:

 

Startvekt (09.01.09): 87,1 kg, 96 cm

Giftermål (uke 9): 84,0 kg, 93 cm

Påskemål (uke 14): 83,0 kg

 

Vekt uke 02: 87,1 kg

Rest giftermål: 3,1 kg

 

Lykke til alle sammen; synøve, soleia, kess, skrulle (bra navn du fant på målet mit, he he), steg, tronderpi1 og chicago.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rolig uke så jeg melder litt nå. Jeg har ingen tro på at dagene videre vil bli like rolige selv om det er det store nyttårsforsettet mitt: å ta det mer med ro!

 

Startvekt

4.1.09 -94,5.

9.1.09 -93,1. :)

 

Jeg har vært litt småsyk..... men uansett, det er nedover!

 

Ha en fin fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg gjerne være med på. Jeg skal ned 15 kilo til 01.06. Fant ut at det ble ca 0.65 kilo i uka. Så mitt påskemål er ned 7.8 kilo til 86.7 kilo.

 

Start 06.01.09 - 94.5 kilo

Uke 1. 14.01.09- 93.0 kilo (-1 kilo, Rest : 6.8 kilo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Denne uken har gått veldig bra med greit med trening og riktig mat.

Resultatet er minus 1 kg!!!!

Rest til uke 9 mål er 3 kg og 6 kg til påskemål.

 

Jippi.

 

Håper neste uke blir bra også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Blir det dannet ny tråd for hver uke (som til jul) eller tar vi alt her?

Jeg legger inn her foreløpig, så får jeg se hvordan dere andre gjør det :)

 

12.01.09: -3 kg :)

Hittil: -13 kg

Rest til påskemål: - 7 kg

Dvs. restsnitt pr. uke: 0,58 kg

 

 

JIPPI!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litavesla

Velger å skrive dagens tall i denne tråden jeg også :) (låner formelen din jeg tronderpi1)

 

12.01.09: -1,9

Hittil: -1,9

Rest til påskemål: - 3,1

Dvs. restsnitt pr. uke: 0,28 kg

 

Mye vann denne uka, men ned er ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Velger å skrive dagens tall i denne tråden jeg også :( (låner formelen din jeg tronderpi1)

 

12.01.09: -1' date='9

Hittil: -1,9

Rest til påskemål: - 3,1

Dvs. restsnitt pr. uke: 0,28 kg

 

Mye vann denne uka, men ned er ned :)[/quote']

 

 

Enig med deg; ned er ned. Vi har vell alle tatt støyten for oppgangen :)

Gratulerer med flotte resultater og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert tronderpi1 og Litavesla! Jeg har ingen sterke fomeninger om tråden skal strate på nytt hver uke eller om vi skriver nye innlegg i denne tråden. Det fine med å skrive nye innlegg i samme tråden er at jeg tror at vi generelt kommer til å skrive flere innlegg utenom måleresultater og det kan det gjerne være ekstra motivasjon i. På den annen side er ny tråd hver uke veldig ryddig. Hvis ryddighet er viktig...:).

 

Hva mener dere andre? Lykke til alle sammen - ønsker dere en uke med lur mat og passe med trening!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første uke overstått og vi er i gang, jenter!!

 

HOVEDMÅL: ned 60, til nå: 40,3

PÅSKEMÅL: ned 8, og 6 økter pr uke trening/tur

 

FORLØP:

u2: ned 2,3 og 13 økter (måtte ha en knallstart)

 

REST PÅSKE: 5,7

 

 

Jeg føler at det er en "god ånd" over tråden her nå dere, og at vi er fulle av pågangsmot. Krysser fingrene for at alle går ned denne uka, det gir et kick til motivasjonen.

 

DETTE SKAL VI KLARE.

GO GIRLS!!!!!!!!!:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Kommer innom i morgen med resultatet for uken. Har vært flink å notere hva jeg har spist, og har trimmet jevnt så jeg håper det beste :)

Vi hadde selskap om lørdagen med pinnekjøtt og julekaker til kaffen, så jeg vet det ble litt over denne dagen, men klarte å begrense det til en dag...

 

Hvorvidt vi skal fortsette med samme tråden eller lage ny hver uke har jeg ingen sterke følelser for - vi har pleid å lage ny hver uke, men det spiller jo ingen rolle!

Hvis det er stemning for å fortsette med denne hele tiden kan jeg gå inn å endre litt på tittelen på tråden sånn at det passer bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan jeg logge nedgang på 900 g og da er det 2 kilo igjen til giftermålet. det ser ganske lite ut, men jeg vet at jeg får en kjempeutfordring i slutten av januar og påregner en kilo oppgang da :). Så: mest mulig av innen den tid!

 

Gratulerer med formidabel etterjulsinnsats, kess! Lykke til på vekta lenapana og dere andre!

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...