Gå til innhold

Påskemål uke 7


Gjest tronderpi1

Anbefalte innlegg

Gjest tronderpi1

Minus 1,5 kg :D

Hittil: 15,5

 

Trenger et snitt på 0,56 i uka frem til påske for å klare påskemål på minus 20 kg.

 

MOTIVERT!!!

 

Hilsen Trønder'n som også er å finne i forumet "Ned 30-40 kg" - stikk gjerne innom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 1' date='5 kg :)

Hittil: 15,5

 

Trenger et snitt på 0,56 i uka frem til påske for å klare påskemål på minus 20 kg.

 

MOTIVERT!!!

 

Hilsen Trønder'n som også er å finne i forumet "Ned 30-40 kg" - stikk gjerne innom :P[/quote']

 

 

Gratulerer med et kjemperesultat Tronderpi1! Megabra :D

Jeg veier meg ondag morgen - håper på nedgang for jeg har vært flink gjennom den siste uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelige 1 kg ned i dag. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne! Snikveier jo stadig, men dette var bedre enn prognosene, så vi får se neste uke om det var en liten dipp i vekta...

 

Bare 600 g til giftermålet. HURRA :)

 

God veiing dere andre! - skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOVEDMÅL: ned 60, til nå: 43

PÅSKEMÅL: ned 8 (0,6 i snitt), og 6 økter pr uke trening/tur

 

FORLØP:

u2: ned 2,3 (og 13 økter (måtte ha en knallstart))

u3: ned 0 (og 9 økter)

u4: opp 0,2 (og 10 økter)

u5: opp 0,9 grrrr! (og 6 økter)

u6: ned 4,2 (og 8 økter)

 

REST PÅSKE: 2,6

 

Jippiiii!!!!

Endelig tror jeg at jeg har klart å knekke det forbaskade vektplatået. Og ny rekord også, tror aldri jeg har gått ned 4,2 på en uke før, det må i såfall være veldig mange år siden. (nå er det selvfølgelig ikke fett alt det, men likevel...) Men så har jeg jobba hardt denne uka også, tatt utrensingskur og kun spist frukt, grønnsaker, juice og suppe, og det virka, hurra!!!!!

 

Lykke til og stå på alle sammen,

det er ennå mange uker til påske!!!...........:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke KLOK, kess :)! Fantastisk flott at du endelig fikk has på terskelen din. Men...du skal begynne å spise vettugt igjen nå, ikke sant? Joda, veit jo at du er ei smart jente, så tipper du steller pent med kroppen din framover :)

 

- skrulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk resultat Kess!!

4,2 kg på ei uke er jo over enhver forventning vil jeg tro:)

Bra du har kommet deg over platået nå da.

Jeg har veiedag på fredag og er megaspent!!

Skal ha røduke denne uka og det hender det påvirker vekta en del..

Vi får se..

 

Lykke til med veiing til dere som skal gjøre det :)

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelige 1 kg ned i dag. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne! Snikveier jo stadig' date=' men dette var bedre enn prognosene, så vi får se neste uke om det var en liten dipp i vekta...

 

Bare 600 g til giftermålet. HURRA :)

 

God veiing dere andre! - skrulle :)[/quote']

 

Veldig bra!! Ser fram til veiing i morgen - spennende om jeg også skulle kunne nærme meg giftermålet... bør jo d! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOVEDMÅL: ned 60' date=' til nå: 43

PÅSKEMÅL: ned 8 (0,6 i snitt), og 6 økter pr uke trening/tur

 

FORLØP:

u2: ned 2,3 (og 13 økter (måtte ha en knallstart))

u3: ned 0 (og 9 økter)

u4: opp 0,2 (og 10 økter)

u5: opp 0,9 grrrr! (og 6 økter)

u6: ned 4,2 (og 8 økter)

 

REST PÅSKE: 2,6

 

Jippiiii!!!!

Endelig tror jeg at jeg har klart å knekke det forbaskade vektplatået. Og ny rekord også, tror aldri jeg har gått ned 4,2 på en uke før, det må i såfall være veldig mange år siden. (nå er det selvfølgelig ikke fett alt det, men likevel...) Men så har jeg jobba hardt denne uka også, tatt utrensingskur og kun spist frukt, grønnsaker, juice og suppe, og det virka, hurra!!!!!

 

Lykke til og stå på alle sammen,

det er ennå mange uker til påske!!!...........:):)[/quote']

 

 

 

Er det mulig??!?!?!?!?!? Gratulerer så mye - det må kjennes ubeskrivelig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1kg kg

-5 kg totalt

3.3 kg igjen til påskemålet

 

Er så fornøyd jeg. Var skikkelig demotiverende med 1 kg opp forrige uke men nå er den borte att så motivasjonen er på topp for kommende uke. Gleder meg til forhåpentlig se 80 tallet neste uke. Det hadde vært digg. Sett 90 tallet altfor lenge nå.

 

KOM IGJEN JENTER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord jenter! Ja det føles skikkelig bra. Jeg har trappa opp igjen til mine vanlige 15 - 1600 kcl igjen nå ja, så det skal bli spennende å se hva vekta blir neste uke. Må nok regne med å ikke gå ned noe særlig da, tenker jeg, men nå er jeg hvertfall i rute til påskemålet igjen.

 

Gratulerer med fine resultater alle sammen!

 

Go girls!!:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litavesla

11.02.09 - 0,6

Hittil: -3,8

Rest til påskemål: - 1,2

Dvs. restsnitt pr. uke: ca 0,17 kg (regner med til og med den 1.april. Uka etter er jeg på ferie)

 

 

Strålende fornøyd med ukas resultat :) Hvertfall med tanke på godtespising, ikke særlig sunt kosthold, alkohol og brus i helga... Jippi! Bare 1,2 kg igjen til påskemålet :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gått ned 0,6 kg denne uka, men er bare mellomfornøyd for jeg hadde håpet på mer... Det vil slett ikke løsne, men det er bare en ting å gjøre: Fortsette utfortrødent en uke til.

 

Kanskje jeg har gått til sammen i cm, men har reist fra målebåndet så det får jeg ikke vite før jeg kommer hjem. Ikveld tror jeg det blir treningsfri. Igår hadde jeg en spinningøkt med litt styrke, men er fremdeles lemster etter hard styrketrening på mandag, itje greit å vera muskel i dag - he he he :)

 

Det er jo hyggelig å se at alle har gått ned så langt denne uka - kjempebra!! :)

 

Startvekt (09.01.09): 87,1 kg, 96 cm

Giftermål (uke 9): 84,0 kg, 93 cm

Påskemål (uke 14): 83,0 kg

 

Vekt uke 7: 86,1 kg, ned 0,6 kg. Midjemål 94,5 cm

Rest giftermål: 2,1 kg

Rest påskemål: 3,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nedgang til dere som har klart det, flinke:-)

jeg har vært på vekta idag og ned 400g er fornøyd med det:-)håper det fortsetter,har en uke igjen av kurset..men etter det skal jeg ha pause fra kurs...

lykke til til alle som har veiing idag og imorgen..vi står på videre, gir oss ikke så lett nei..

ha en fin dag alle sammen

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

En positiv uke på denne tråden ser jeg - SUPERT og godt jobba alle sammen :)

 

Jeg drar på vinterferie i morgen og blir borte en uke. Vurderer derfor om jeg skal legge inn vekt i morgen i og med at jeg ikke kommer til å melde i uke 8?!? Tror jeg gjør det så jeg ikke får 14-dagers "hvilepute" mellom veiinger! Redd det kan bli en utfordring med "fri" og tid til å snoke i skapa.... Men får se positivt på det, har jo tilsvarende tid til mere trim!!!

 

Herved vedtatt, veiing i morgen som legges inn på denne tråden, så får vi se hva 4 dager har gjort med vekta....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Så bra' date=' synøve! Dette går rette veien nå :)!

 

Nei, du kan ikke hvilepute, tronderpi1! Ønsker deg en riktig god vinterferie med passe kos og masse trim :).

 

- skrulle[/quote']

 

 

He, he, nei her er det ikke tid til hvileskjær - jeg vil bli tynn (les: tynnere). "Hovedmål" foreløpig er jo sommerferien i juli og sydentur. En skarve uke på fjellet bør kun brukes til positive saker - trim og familietid. Noen kosekalorier blir det nok også, men det bør være en viss balanse mellom forbruk og inntak ja :) Flink til å planlegge, men å sette det ut i praksis? Ja vi får se hvordan det går... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollapinsvin

Endelig litt ned. Den enorme oppgangen min i vekten toppet seg forrige helg, med + 5,5 kg på 5 uker. Nå har det endelig stoppet opp. Det har til og med gått ned litt.

 

uke 1: 81

uke 6: 86,5

uke7: 84,8

 

Som dere ser så svinger det veldig. Håper det går nedover til neste uke også, ellers er jeg redd det er kun motivasjonen min som går nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Da jeg er på fjellet hele neste uke, så tar jeg veiing i dag (fredag) istedet for på mandag.

 

-0,5 kg (på 4 dager) -> 90 kg.

Hittil minus 16 kg.

Rest til påskemål: 4 kg.

Trenger et snitt på 0,57 kg i uka fremover.

 

Mål for vinterferien:

- masse trim, mimimum 20 trimpoeng.

- greie middager både i mengde og "type".

- 1,5 l drikke hver dag (blir sikkert ikke bare vann nei... Blir sjelden det på hytta).

- minus 1 kg (ønsker meg det iallafall) -> da er jeg i tilfelle nede på "ny tier" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag og veiedag igjen...Utrolig hvor fort ukene flyr..

Resultatet ble nok en halv kilo ned..

Synes kanskje det går litt sent men det går iallefall riktig vei..

Har kun fått trent to ganger denne uka (power på mandag og spinning på onsdag) men fikk gått tur i 45 min mens lille snuppa var på turning i går :)

 

I kveld er det jentefest!!! Oj jeg både gleder og gruer meg. Skal bli gøy å treffe alle jentene igjen , men jeg er litt bekymret for kalori inntaket. Vi skal ha tapas som alle har med en rett hver. Jeg skal ha med scampi marinert i hvitløk og chili. Veldig gode og ganske så magre..Jeg får spise litt scampi,kylling, en vårrull, en liten bit foccacia og masse salat. Skal kose meg med en god flaske vin også..

 

Lørdag må det bli litt aktivitet for å forbrenne litt av dagens utskeielser....

Skal ha chili con carne lørdag kveld med masse chili så forbrenningen kommer skikkelig igang igjen.

 

Ha en strålende helg.

 

Chicago

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litavesla

Kjempeflotte resultater jenter! :) Har stor tro på at vi greier påskemålet vårt jeg :)

 

Må være ærlig og si at jeg sneik meg på vekta i dag da... selv om det er så absolutt fy fy... meeen er ikke så enkelt.. hehe... Siden onsdag har jeg gått ned 700 g.. ;) Tror nok jeg har fått mere muskler som gjør at jeg forbrenner mer ja...

Ellers tror jeg ikke at det holder seg slik til neste onsdag da....

Skal nemlig i 40 års dag på i morgen, og vet at det kommer til å bli maaassse alkohol og andre fristende ting.. jaja, så lenge man PRØVER å begrense seg så skal vel det gå godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...