Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

Hihi. Jeg holder på og broderer en adventskalender til meg og samboeren min som vi skal ha sammen. Håper bare den blir ferdig til advent :P.

 

I helga har jeg altså vært på Friskhuset Convention! Lørdag hadde jeg jobb så ble bare en ime med pilates, men i dag har jeg først vært på Flowin, deretter på Free power dance, og til slutt Yoga Fusion Core. Så nå er jeg sliten. Over tre timer trening bare i dag :P. Men skikkelig deilig! Veldig gøy med slike treningssamlinger. Vi fikk også treningsbag, en fin treningslue og en treningsDVD :). Artog at de har hentet instruktører fra over alt! Får prøvd timer som vi ikke vanligvis har her. men nå skal de heldigvis begynne med pilatestimer her. Så det skal jeg begynne å være med fast på, for det synes jeg er så sinnsykt bra :).

 

Neste uke blir det mindre trening på grunn av muntlig eksamen på torsdag. Så blir bare lesing fram til da. Hvordan ser deres uke ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Så kult MarieSLu, det hørtes digg ut med en slik helg!! Du er flink!!!

Jeg har og tenkt å følge fler yoga og pilates timer, det er så deilig! Og om man er flink å følger dette en stund gir det jo mye mer bevegelighet, og styrke, særlig pilates!

 

Jeg har ikke så mye planer for uken, foten er ikke så mye bedre egentlig. Jeg har fått noen betennelsedempende som jeg er ferdig med i morgen, så vi får se.. men jeg kan jo være med på litt yoga/pilates, det er jo ikke så stor belastning.

 

LYKKE TIL med eksamen!! Hva studerer du?

 

Koselig med brodert adventskalender da... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du er skikkelig flink MarieSlu!

 

Jeg holder på med å strikke en babykjole til min brors kommende unge, fikk vite i helgen at de er 3 måneder på vei, så da begynte jeg med engang å strikke.. Hehe..

I går var jeg 3 timer på yoga, og i dag skal jeg ut å sykle en tur i finværet, også tenkte jeg at jeg skulle ta en time yoga i dag også :)

Onsdag er det 1 time bodybalance, og hvis det er ok vær, skal jeg gå opp og ned til treningsenteret ;)

Torsdag skal jeg gjøre de siste forberedelser til kjæresten min kommer hjem, så da blir det ikke trening, og på fredag skal vi møtes, så da må jeg dra til Oslo, så blir sikkert bare noen gåturer i helgen! Men jeg gleder meg !!

 

Jeg har også funnet ut av hvis jeg har søtsug, så må jeg bake noe.. hehe, ganske merkelig, men det hjelper.. Men når jeg er ferdig med å bake, frister det lengre ikke å spise noe søtt.. Merkelig eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres jo kjekt ut Brutva at litt baking hjelper! Og bra med yoga!!

Så koselig å møte kjæresten igjen da... har ikke han vært lenge borte?

koselig med bebis, jeg skal også bli tante på ny i april!

 

har hatt en fin dag og når jeg kom hjem i dag hadde mannen min laget deilig middag!! KOS!

 

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er muntlig eksamen unnagjort. Jeg fikk A!!! ;) Jeg er kjempefornøyd :)

Jeg studerer til å bli barnevernpedagog missrosa. Går sisteåret. Min samboer går på politihøgskolen her i Bodø, og neste år når vi begge er ferdig skal vi flytte til Oslo. Da skal jeg prøve å komme meg inn på journalistikk og min kjæreste skal begynne å jobbe :). Blir spennende!

 

Sikkert ikke så dumt å trene en del pilates når du har vond fot missrosa. Ligger jo en del på rygg da. Elsker pilates! Det er så god trening for kjernemuskulaturen!

 

Brutva; kos deg masse masse med kjæresten! Tenker meg at du gleder deg kjempemasse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

Gratulerer med A ;)

 

jeg er da heldig når det kommer til søt saker, jeg jobber på et sted der kransekaker og pepperkaker lages, så når dagen er over så er jeg kvalm for da stinker det pepperkaker av hele meg, så det frister over hode ikke med sånt noe særlig.. da frister det bare med en DUSJ :)

 

 

nå skal jeg og typen min snart sove, nå har vi snart vært sammen 1år og 10dager :) fins ikke bedre kjæreste å ha<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med A! Det er jo fantastisk :)

 

Jeg hadde en kjempe flott helg.. Og det var utrolig godt å se han igjen etter 3 måneder.. Så nå er vi blitt forlovet.. Hehe.. Så jeg er i lykkerus.. Og jeg måtte bare gå på vekten i dag tidlig, og den viste 59,8 kg ;) Så for meg går bare alt rett vei!

 

Nå er jeg klar for en ny uke med mer trening, er skikkelig motivert :)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER BRUTVA med forlovelse!!!

Så glad jeg blir på dine vegne...

Var det planlagt, eller kom det som en overaskelse?

 

Og vektnedgangen er jo bare positivt, skjønner du har motivasjon nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange gode nyheter!

Gratulerer med A MarieSlu! Og gratulerer med forlovelse og vektnedgang Brutva!!

 

Under 60kg! Kjempe bra:)

 

Selv sliter jeg litt med å holde vekten når det skjer spesielle ting, for eksempel når jeg er på helgebesøk osv.. Jeg går opp så fort! Er hele tiden en kamp om å holde vekten i disse periodene, og å gå ned i de periodene jeg har mindre opplegg.

 

Jeg har ikke turt å veie meg noe mer nå.. må vente litt igjen.. Men det startet så bra, så jeg skal nok komme inn i det igjen!

 

Nå er det ikke lenge til jul dere, og da skal vi alle se smashing ut!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vurderer å fryse medlemskapet mitt på elixia i en måneds tid, jeg kommer meg aldri dit og føler det "presser" meg på en feil måte, dessuten er det jo penger jeg ikke har råd til å bruke på noe jeg ikke bruker akkurat nå.

Så jeg skal prøve det og se om jeg finner treningsgleden litt mer ute i naturen fremover.

når jeg ikke hadde treningsenter å gå til var jeg frustrert for det nå når jeg har det har jeg ingen motivasjon til å bruke det. Rart det der...

 

Ellers går det fint med maten, men jeg trener jo lite så det blir ikke noe vektnedgang. hvertfall ikke over natten.

 

Men jeg gir ikke opp målet om å gå ned i vekt, jeg vil se smashing ut til jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Nå har jeg kommet hjem fra en times løpetur, først rundt sognsvann så nedigjen til majorstuen!! Flott tur!

 

Jeg frøs medlemskapet på Elixia i dag og da følte jeg meg mye mer motivert.... Nå er det ingenting som henger over meg, for det koster ikke å bruke naturen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !!

 

Er ny her på forumet. Jeg vil gjerne være med,..veier det samme som deg og er 157 cm høy. Sluttet å røyke i januar, og har ikke klart å holde vekten, tross iherdige forsøk :-(

Trener aerobic en gang pr uke , går turer og trimmer på sykkel,.men kiloene sitter bom fast.

Hva gjør jeg ??

Hvordan spiser jeg ?

Tar gjerne imot tips fra dere underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse og vektnedgang Brutva! Så artig!!

Gratulerer med stor vektnedgang missrosa!

I det siste har det bare vært kjipt. Jeg har ikke spist så veldig sunt. har vært så mye kosekvelder. Var på bursdag på lørdagen. Også har jeg jo hatt en helt sinnsyk eksamensperiode, så det har blitt lite trening også. Da jeg veide meg i dag veide jeg 61,5 kg. Har sååå lyst til å se 5-tallet! Skal skjerpe meg :(. Blir motivert av at dere andre går ned :)

 

Velkommen til deg Jie :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flinke dere er her inne !

3,1 kg er veldig mye det missrosa, gratulerer!

 

Jeg kom hjem fra London i natt.. Min forlovede tok meg med på overraskelsetur.. To store overraskelser på så kort tid..

 

Vi var flinke med å gå mye der nede, så i dag veide jeg 58,9 kg :( Jeg har gått ned enda en kilo :)

 

Velkommen til deg Jie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Brutva, London er jo en hærlig by! Og enda en kg! Dette er jo supert! Stå på videre!!

 

Er eksamenstiden over nå eller, MarieSLu? Jeg vil og se 5 tallet snart, vi får bare stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...