Gå til innhold

Noen som veier ca.61 og skal ca ned til 49??+


Gjest detteskaljegklare1

Anbefalte innlegg

  • Svar 597
  • Created
  • Siste svar

Dere kan sende meg en melding her hvis dere trykker på navnet mitt. Da står det "send en personlig melding" eller noe sånt. Så der kan dere skrive det :)

 

Jeg glemte å veie meg i dag :). Jeg bruker å veie meg på morgenen etter jeg har vært på do og før jeg spiser. Men glemte det rett og slett i dag. Litt stress på morgenen :). Men skal gjøre det i morgen tidlig, også legger jeg ut skjemaet da, hvis jeg finne rut hvordan jeg gjør det da. Hehe.

 

Så dere skal bare sende informasjon til meg :).

 

Jeg har trent tre dager på rad nå, så skal ha en hviledag i dag. Slapper bare av og gjør litt skolearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg sendt deg en PM

 

jeg har ikke fått trent i dag, har faktisk ikke trent ordentlig på en uke, har ikke hatt tid, det har vært så mye bursdager og forskjellig. jeg skulle egentlig bort i morgen, men det ble avlyst så da skal jeg ta en real økt og komme tilbake der jeg var!!

 

Flink du er da MarieSLu, det er tillat med en trenings fri dag innimellom!!

 

BTW: sånn rensekur er bare bortkastet penger... kjøp heller noe nytt treningstøy eller noe dere har innmari lyst på. jeg har tatt biodrain og det ga 0 effekt. det er i alle fall min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info fra dere begge :). Jeg har laget skjemaet, men det dukket opp et problem. Jeg får ikke lagt det ut. Og jeg ser at på den andre gruppen så får hun lagt det ut som en URL til bloggen sin. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Hun har lagt ut skjemat på bloggen sin også skrivet inn adressen til skjemaet som en post, og da kommer skjemaet automatisk inn i tråden. Hehe. Kjempedårlig forklart :). Er det noen av dere som har blogg eller noe der vi kan legge ut skjemaet slik at det kommer inn i tråden? Jeg har ikke blogg =/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isj... jeg har ikke blogg..

men, hva om vi hver onsdag legger ut selv?

 

f.eks

 

startvekt: 66

mål: 50

nåværende vekt: 64,2

nedgang/oppgang fra forrige uke: +0,2 kg

 

det blir jo ikke like fancy kanskje, men kan jo være et alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått trent i dag heller. har vært på ikea å handlet inn hyller til kontoret... det var deilig da! endelig er vi ferdig møblert...

 

MEN i morgen skal jeg trene. og maten har sklidd litt ut i det siste.

 

Fra og med i morgen er det;

6 økter i uka med trening og sunn mat HVER dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig vekt: 63,0 kg

Nåværende vekt: 61,5 kg

Nedgang/oppgang fra forrige uke: +0,6 kg :)

 

Blir sunn mat og masse trening på meg også framover. Jeg har fokusert veldig på styrketrening i det siste, og veldig lite på utholdenhetstrening, og da kan det være forklaringen på at jeg har gått litt opp i vekt. Muskler veier mye :). Men skal prøve å trne en del utholdenhet framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig vekt: 66,5 kg

Nåværende vekt: 60,8 kg

Nedgang/oppgang forrige uke: + 0,8 kg

 

jeg skal også fokusere på sunn mat og mer trening. Har ikke vært så flink til det denne uken nei. Men det er jeg innstilt på å endre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på trening og det gjorde skikkelig godt!!

All energien som strømmer igjennom kroppen, så nå er ricky martin på full guffe hjemme hos meg, gla' musikk etter en deilig treningsøkt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ricky Martin :). Kanskje jeg også burde prøve det!

 

Jeg har også vært på trening. Tredemøllen som stod for tur i dag. Det gikk kjempebra!! Sprang sammehengende i 30 min, og økte tempoet tre ganger. Sprang ganske fort på slutten der. Var ganske vondt ettersom det var så slitsomt, men fy søren det gjorde godt etterpå :). Så jeg tenker at hvis det skal være noen løp her i Bodø før vinteren så skal jeg forsøke å være med. Ingen intensjon om å vinne eller noe, men fullføre hvertfall. Føler kondisjonen var på topp nå :).

 

Imorgen har jeg plan om å dra på Afro Power Dance. Det er skikkelig intensiv utholdenhetstrening med afrikansk dans. Så det er kjempeartig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elizabeth86

Heisann, kan jeg bli med her? :)

Er 23 år, 158cm høy og veier 67 kg. Målet er å komme ned til 53 kg, helst før året er omme, dvs 14 kg på 4 måneder. Det må gå greit det?!

Så har dere noen gode tips? :)

Er medlem på Sats, har gitt helt opp på treninga. Sliter med å komme i gang igjen. Det verste er å komme i gang. Skal prøve å få rumpa ut av døra idag og ta meg en liten treningsøkt. Dietten er på plass, nå er det bare treningen som gjenstår.

Hvordan har det gått med dere så langt? Hvor mye trener dere og hvor mye har dere klart å gå ned? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elizabeth86

Bare hyggelig med flere som skriver!!

14 kg på 4 måneder kan jo gå, dvs at du skal gå ned ca 1 kg i uka. Og det er fint mulig om man går inn for det. jeg ønsker også å nå mitt mål til vinteren. Men kroppen min har landet på en kneik så det er veldig vanskelig å gå ned, så jeg tør ikke satse på 1 kg i uka, tar det litt om litt!

 

Jeg prøver å trene 5-6 ganger i uka, men det skjer alltid noe som går utover treningen, men nå fremover SKAL trening være første prioritering på fritiden.

 

jeg har gått ned fra 84 kg, til 64 og nå gjenstår 14 kg for min del også. er 155 cm og 24 år!

 

Maten er veldig rotete for min del, finner ingen ordentlig struktur dessverre.

 

I morgen er det på trening igjen!! 1 time corebar og en time pilates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til Elizabeth86 :). Trivelig med flere!!

 

Jeg har hørt at kroppen ikke klarer å kvitte seg med mer enn 500 gram fett i uka. Dersom man går ned mer i vekt så er det en del vann. Så til å begynne med så kommer du sikekrt til å gå ned mer enn 500 gram fordi det er mye vann, men etterhvert så går det kanskje saktere. Men da er det vitkig at du bare fortsetter :). Men jeg kan altså ikke så mye om det, så er ikke sikkert det er sånn :).

 

Jeg er 159 cm, og veier 61,5 i skrivende øyeblikk. Startet på 63 kg. Jeg prøver å trene 5 - 6 ganger i uka. Trener 2 dager styrketrening (Body Pump), 2 dager med utholdenhetstrening (enten gruppetime med afro power dance, step puls elelr spinning, eller egentrening på tredemølle), og en dag med Body Balance (balnding av thai chi, yoga og pilates). Men innrømmer at det er ikke hver uke jeg får til alt dette da. Hehe.

 

I tillegg å spiser jeg ganske greit tror jeg. Sliter med å få i meg nok kalorier faktisk. I dag feks har jeg til nå (kl 1905) bare spist frokost og middag. det er for dårlig. Også har jeg trent i tillegg, så burde absolutt spist mer. Også bruker je gnoen ganger sånn Noka Shake som måltidserstatning.

 

Det er bare å komme seg ut av døra Elizabeth86!! Vi er her for å motivere hverandre :). Lykek til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det søndag, og da skal jeg starte på nye og blanke ark!

Pleier alltid å starte på mandager og da går det skeis, men i morgen er det søndag så kanskje det holder litt lenger...

 

I morgen er det time kl 11, en ganske hard økt, så skal jeg spise sunt og "riktig" hver dag fremover, samtidig som jeg skal få til en treningsøkt hver dag. jeg må det nå skal det skje noe fremgang!!!

 

Min plan kommende uke:

Søndag: 1 time corebar

Mandag: 1 time lett dans + 1 time afromoves

Tirsdag: 1 time styrke

Onsdag: 40 min effektiv kondisjon

Torsdag: 70 min stasjon trening (der man bytter treningsform hvert 3.min, veldig bra økt!)

Fredag: boxing

Lørdag: 1time kamptrenin

Søndag: FRI

 

Mulig det blir fri 1 dag i uka og, men jeg skal prøve å få til 5-6 av 8 treningsøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg Elizabeth86.

 

Jeg trener 1 time body balance og 1 time step og stram opp på Treningsenteret også sykler jeg i 60-90 min to ganger i uken, og prøver å løpe en joggetur på 1 time. Men det kommer nok til å variere mye mellom hver uke. Men det er i hvert fall planen :)

 

Jeg er ikke så flink å komme meg ned på treningsenteret uten at det er noe time jeg skal på, så har tenkt å kjøpe meg en cross trainer også. Har en treningsykkel fra før av, og den er jeg veldig flink til å bruke, i dag satt jeg daten på styret, og syklet i 90 min uten å merke at jeg satt der.. Hehe, ganske effektivt og svetten rant!

 

Jeg har bestemt meg for at i morgen skal jeg begynne med riktig mat. Denne helgen har det gått mye i sjokolade og is ja.. :) MEN nå er det spist opp og og er ute av huset! Hva gjør dere når søtsuget melder seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam,nam! Jeg er litt rar i matveien, mange synes kanskje det her høres ikke godt ut, men jeg synes det er kjempegodt!

Koker havregryn, m melk og en most banan og vanilje essens og med rosiner, en passe sunn, litt karbohydrat og litt proteinrik grøt!

Jeg liker det veldig godt. det var frokost/lunsjen min i dag. Jeg har vært å trent en ganske effektiv time, 3,1 tp.

 

Men når søt suget melder seg så prøver jeg å drikke, eller så lager jeg meg ofte te med noen suketter i og litt rosiner. Ikke at rosiner er sunt i store mengder, men det er bedre enn snop!

 

jeg har en skikkelig glad dag i dag, det gjør godt å starte dagen med en time trening. man blir fylt av så masse energi!!

 

Så nå sitter jeg å hører på SIA og smiler for meg selv!!

 

Tjohei, fint vær er det ute også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får søtsug så drikke rjeg også en kopp te med suketter :). Ellers så spiser jeg frukt. Jeg lager feks fruktsalat noen ganger. Skjærer opp forskjellig typer frukt i biter, har i en skål og har vaniljekesam over. Nydelig!! Fikk veldig lyst på det nå, men har ikke frukt og det er søndag så butikken er ikke åpen :). Ellers har jeg hatt en treningsfri dag i dag. Har trent fem dager denne uka, og hatt to fridager. Så er ganske fornøyd med det :). Hvor mange trimpoeng har dere per uke ca. Denne uken har jeg 9,9 tp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk krympet litt, ikke nødvendigvis på vekta, men noen av buksene mine som jeg ikke har prøvd på en stund sitter en anelse løsere, en var faktisk ikke fin lenger for den ble litt løs i rumpa!

 

det er gøy! bare måtte fortelle!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så artig!! :)

Gøy når man merker framgang! Jeg og vil det! Men jeg vet ikke om jeg egentlig kommer til å bli så veildig mye mindre. jeg er egentlig ikke så stor. Bruker str. 36. Det er bare det at jeg har noen kilo for mye på magen synes jeg. Noen tips om hvordan bli kvitt magefettet?? Resten av kroppen er jeg egentlig ganske fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elizabeth86

Først må jeg bare si hvor utrolig flinke dere er. Blir motivert bare av å lese innleggene deres, hehe. Dere har tydeligvis ingen problemer på treningsfronten. Bra jobba altså!

Jeg klarte å komme meg på treningsstudio på lørdag! Yes! så nå er jeg igang.

Jeg har holdt på i 1 uke nå, vekta viser 2,5 kg lettere enn forrige mandag, jippi!

Det var mer enn forventet. Men det er vel alltid slik den første uken.

 

Jeg ser mange av dere går på timer på treningsstudio, noen timer dere vil spesielt anbefale? Må bli flinkere å komme meg på trening. Å gå på en time gjør det litt lettere.

Målet er å gå på trening annenhver dag i starten, deretter 5-6 ganger i uka :)

 

Det her skal bli bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket treningsenter går du på da elizabeth86?

Så bra at du er i gang!! Ja, det er gjerne litt mer nedgang i starten, så vil du oppleve at det kan stagnere etter noen kg, jeg var jo ca 66 kg i flere måneder før jeg nå plutselig gikk ned til 64, men ser ut som at jeg står litt fast her og, hehe!

 

MarieSLu: Det er ikke lett å punktslanke, så du må vel bare trene og gjøre styrkeøvelser slik at kroppen generelt blir strammere?! Jeg vet ikke helt. Str 36 er jo veldig bra da. Jeg er 38 så burde ikke være så misfornøyd jeg heller. Men ettersom jeg er så lav synes jeg 38 blir stort på meg. Jeg føler kroppen min er mer riktig i 34/36.

 

I dag skal jeg på Afromoves, har ikke prøvd det før, tror det blir morsomt!

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere alle sammen er! Punktslanking er ikke veldig lett, men har hørt at utholdenhetstrening er veldig bra for fettslanking, så joggeturer må vel være bra for magefettet?!

 

I dag har jeg syklet i 50 min, også tenkte jeg at jeg skulle ut i naturen senere i kveld. Forrige uke hadde jeg 9,7 tp. Men krysser fingrene for at det blir mer denne uken. Planen er i hvertfall at jeg skal på step og stram opp i morgen, body balance på onsdag. Jogge 1 time torsdag. Sykle 1 time på fredag. Og fri lørdag, også en fin søndagstur på søndag.

 

Har forresten kjøpt meg sånn ipod sport kit. Det er en sånn sak man tar i skoen, også synkroniserer den med ipoden, og da kommer det opp hvor langt en har løpt. Så den gleder jeg meg til å prøve ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...