Gå til innhold

Må bare;)


Gjest nedgang35

Anbefalte innlegg

Gjest nedgang35

Heihei

Er en jente på 22 år som har holdt på her inne i snart et år. Greide å gå ned 18 kilo:D

Men i høst fikk jeg prolaps i nakken, noe som førte til at jeg ikke kunne trene og holdt meg for det meste med ro.. Og de fleste kan jo tenke seg hva som skjedde med maten når man er inne hele dagen og syns litt synd på seg selv;P

Nå er jeg blitt mye bedre, og er klar til å begynne igjen. Har trent for fullt i to uker nå, og prøver å passe på maten. Men allikevel føler jeg at det er noe som mangler.. Får ikke helt motivasjonen, slik jeg hadde før jeg ble syk. Håper derfor en tråd her inne kan hjelpe litt på den.

 

Vekt nå: 102 (var nede i 97:( snufs)

 

mål: 75 kg (kan ikke huske at jeg har veid det noen gang, så får se hvordan det ser ut)

Vil prøve å gå ned ca 0,7kg i uka.. Vanskelig å planlegge helt, men er jo lov å håpe!

 

Har veiedag på torsdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Ja, da var det veiedag igjen.. På vekta sto det 101,8.. Ganske skuffende egentlig, siden jeg har trena mye denne uka. Men kunne godt vært flinkere med maten og drikkingen av vann ser jeg.. Må virkelig skjerpe meg på det skal dette gå fortere:P Må også skjerpe inn helgene mine! Bli alt for mye kos.... Må finne på noe anna å drive med! jogging for eksempel:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da har jeg fått trena litt i dag også.. Totalt 7,7 trimpoeng så langt denne uken.. Er ganske bra syns jeg:) Før hadde jeg jo ingen...

Må prøve å få inn noen trimpoeng i helga også.. Kanskje en liten svømmetur på søndag!

Håper virkelig det går mer nedover neste uke.. Skal være skikkelig flink med alt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Hjelpe meg.. Har klart å bli matforgifta tror jeg. Skikkelig dårlig no:( Håper det går fort over altså..

Går jo sikkert ned når jeg ikke klarer ete, og det som går inn berre skyt utat:P Men er ikke akkurat slik jeg vil gå ned heller:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI:)

Dette ser jo til å gå riktig bra. Jeg synes ikke du hadde gått opps å forskrekkende mye. 5 kg tar du godt igjen. Nå er det jo 3.7 igjen:)

OG IKKE MINST at du klarte å starte på igjen FØR du hadde gått opp alle 18 igjen. Synes du har vært kjempe dyktig som greidde å snu før det ble forsent!!

Lykke til videre. Og hvis DU VIL klarer du HELT SIKKERT 75!! Jeg heier på deg.

Jeg har 38.6 igjen til jeg også nå mitt mål på 75, så vi får stå på begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Heihei:)

Takk for svar! Koselig:)

Ja, glad jeg tok tak i det før det var for sent.. Syns det blir så flaut å gå opp igjen, når mange har begynt å se at jeg har blitt tynnere.. Nå sier folk ingenting lenger! Hehe.. Så bare å henge i, så kommer komplimentene igjen;) En veldig stor gulrot egentlig!

 

Lykke til til deg også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da var 5,3 trimpoeng innhentet i dag:D Gikk til svømmehallen, svømte og gikk tilbake! Det var god start på uken syns jeg! Vil under 100 på torsdag!!! Så er bare å henge i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Jaa:D Det skal jeg!!:) 15 trimpoeng denne uka! Har aldri trimma så mye:P Men veldig godt egentlig! Har mye mer energi nå enn på lenge! Det må vell vises på vekta får vi tro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da fikk jeg trenet litt i dag også. Tok også et kvarter i solarium og i badstu. Så nå føler jeg meg ganske fin:) Hehe. Kjenner jeg gleder meg litt til torsdag nå! håper virkelig det har gått veien. Meldte meg inn på vektklubb.no for tre mnd også. Trengte litt mer motivasjon og innspill. I dagboka der ser du hvor mye fett, proteiner og karbohydrater du spiser. Ganske lærerikt.. Ser at jeg spiser litt for mye fett i fisk osv, i forhold til det de anbefaler. Så tenkte jeg skulle prøve å forandre litt og se hvordan det går. Litt mer frukt og grønnsaker i stedet. Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Takktakk:) Ja, er veldig motivert nå.. Har veldig lyst til å gå ned.. Merker jeg tenker veldig mye mat nå. Altså sunn mat, og hvordan jeg kan spise for å få riktig kcal.. Blir nesten for mye av det gode, men skal jo til..

 

Har en kjole som jeg har så lyst til å ha på meg snart.. er i størrelse 46.. Den er neesten passe nå! Føler at den må være litt større enn bukser og slik siden den sitter etter på hele overkroppen og over magen.. Hehe. men nå er det ikke mange cm inn før jeg kan gå med den og føle meg vell.. Gleeeder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk:) Ja' date=' er veldig motivert nå.. Har veldig lyst til å gå ned.. Merker jeg tenker veldig mye mat nå. Altså sunn mat, og hvordan jeg kan spise for å få riktig kcal.. Blir nesten for mye av det gode, men skal jo til..

 

Har en kjole som jeg har så lyst til å ha på meg snart.. er i størrelse 46.. Den er neesten passe nå! Føler at den må være litt større enn bukser og slik siden den sitter etter på hele overkroppen og over magen.. Hehe. men nå er det ikke mange cm inn før jeg kan gå med den og føle meg vell.. Gleeeder meg:)[/quote']

 

Det er slike motivasjonsknep jeg synes er lurt å bruke for å stå på enda mer. Lykke til med innpasning til kjolen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Ja, ikke sant. Kiloene er en ting. Men når du pluttselig passer i klær du ikke har fått på deg før er det mye bedre syns jeg:) Da ser du virkelig at det virker!

Min samboer dro meg forresten ut på joggetur i dag!! Guri land.. Hehe;P Men kjempebra det.. Har aldri turt det før, men nå har jeg gjort det og..

 

Ha en fin lørdag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da var 15 trimpoeng på plass denne uken. Gikk på en liten smell i går da vi var ute på fest. Ikke så ille mat, men en del alkohol.. Men morro var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

For en dag:) Hehe. Begynte dagen med 40 min i svømmehallen. Kom akkurat inn døra nå fra en 40 minutters joggetur! (vell, gikk kanskje halvparten av tida, men det var bare min andre joggetur i verdenshistorien) Så er ganske stolt av meg selv akkurat nå.. Jammen har hverdagen min forandret seg mye de siste ukene! Til det positive:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Så spent for morgendagen:D Har jammen lært noe nytt i dag og. Å tygge maten så lenge i munnen at den nesten blir flytende. Det hjelper forbrenningen.. Ja, for guds skyld. Alt som hjelper kan gjøres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...