Gå til innhold

Må bare;)


Gjest nedgang35

Anbefalte innlegg

Gjest nedgang35

Da var det veiedag igjen. Heldigvis pekte nåla nedover denne uken også. 99,3 var dommen i dag. Så da var det 0,5 kilo denne uken og. Det må man jo være fornøyd med egentlig!

 

Denne helga skal jeg hjem til mamma og pappa. Det kan bli litt vanskelig, siden vi er vant til å kose oss med god mat og drikke sammen når vi "ungene" først er hjemme. Men får si ifra litt tror jeg. Syns det er veldig vanskelig å si at man slanker seg jeg.. Er nesten det samme som å si at man syns man er feit.. Er ikke noe jeg har lyst til å innrømme til alle.. Selv om det kanskje er sant.

 

Grunnen til at jeg ikke vil innrømme det er mye på grunn av mamma tror jeg. Hun har hele livet mitt gitt hint om at jeg burde ut å gå, ikke spise godteri når de andre i familien gjør det osv.. Syns slike hint gjør veldig vondt egentlig. Skjønner at hun ikke er fornøyd med meg.. Derfor har jeg i flere år slitt med en blanding av tider med bare overspising, og tider med bulimi. Sa til slutt ifra til samboeren min hva jeg slet med, og han har hjulpet meg masse:)

 

Håper nå at denne forandringen i matvanene og livet ellers kan hjelpe meg slik at jeg ikke trenger å leve slik lenger. Føler meg veldig frisk, har mye energi pg føler meg ganske fin egentlig. Hehe:) Kjenner at klærne er blitt romsligere og ser at ansiktet er blitt mindre.. Eller at det har blitt mindre rundt ansiktet! Hehe:)

 

Håper alt går bra med dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da var helga over igjen! Har gått ganske bra. Noe god mat og drikke ble det nå men.. Hehe;) Men har vært flink til å gå turer også. Ble 16,4 trimpoeng denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Da var det på tide med veiedag igjen.. Har ikke fått trenet noe denne uka, for har vært forskjøla. Men begynner heldigvis å føle meg mye bedre nå!

 

Og så til vekta: 98,7 viste den i dag!!! Så enda går det nedover, selv om det gikk litt skeis i helga, og uka nå. Kanskje jeg har fått skrudd opp forbrenninga litt med all treninga:D

 

Nå skal jeg bare spise litt, så er det rett på treningssenteret:D

 

Håper dere koser dere i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Greide å tulle meg på trening i går, og tok en joggetur i dag! Så nå skal jeg jammen kose meg med et glass vin i kveld. Og late som jeg ikke har lyst på ostepop.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneG

Så flink du har vært:) Nå er du snart nede der du måtte avbryte sist og det kommer sikkert til å føles kjempe bra å ta fatt på ''nye'' kilo;) Leste tråden din og ble inponert over både vektnedgangen din og viljen til å starte på'n igjen etter prolapsen.

 

Jeg holder til på 20-30 kg trådene. Er mulig jeg kommer over i 30-40 kg på sikt, men 30 kg var liksom målet jeg torte å sette meg. Har nå tatt av 20 kg det siste 1,5 året. Håper på 8 kg til før sommeren er her:p

 

Ønsker deg masse lykke til videre på veien nedover!!

 

Ønsker deg en riktig god påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Heihei:)

Takk for svar!

Ja, nå er det nye kilo snart.. Det har jeg faktisk ikke tenkt på! Skal bli morsomt:)

 

Er jo veldig mye aktivitet inne på -20 til 30 tråden, så er sikkert veldig lurt å ha tråd der. Er jo utrolig morsomt med svar, og når noen syns du er flink:) Veldig motiverende..

 

Så utrolig flink du har vært du også. Håper du når målet ditt til sommeren! Hadde jo vært veldig gøy..

 

Har egentlig som mål å komme inn i bunaden min til konfirmasjon i juni.. Men tror det blir veldig vanskelig.. Den er i størrelse 42-44, så kan gå kanskje.. Bruker størrelse 46 nå.. Men uansett skal jeg bare jobbe med nedgangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Ikke påskevær i Oslo i dag iallefall.. Brrr.. Men kom meg en tur på treningssenteret, så da fikk jeg iallefall trimma litt. Har kjøpt inn oliven og andre grønnsaker til snacks i kveld! Så det blir bra:D

 

Gleder meg til å komme på fjellet til mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneG

Heisann:)

 

Flott du kom deg avgårde å fikk trimmet litt da:) Er ikke noe deilig vær her heller i dag. (Bor midt mellom oslo og kristiansand). Ganske surt og ufyselig.

 

Jeg har hatt barnebursdag for datteren min i dag så her har det vært hektisk. Så har ikke rukket noe trim enda. Tenkte jeg skulle gå en tur med hunden litt senere i kveld. Deilig å få litt frisk luft å få klarnet hodet litt også!!

 

Takk, hyggelig å høre at jeg har vært flink. Synes jeg har brukt en evighet på dette, men er jo bedre å ha brukt lang tid enn å være der vi var. Håper jeg når målet mitt innen sommeren, men om jeg ikke gjør det så kommer jeg i mål litt senere bare. Må jo leve litt oppi dette også og det skjer noe omtrent hele tiden denne våren og er ikke lett å spise sunt når det er fristelser på alle kanter hele tiden:p

 

Håper du får en flott helg videre:)

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Nei det er kanskje ikke det.. Er litt usikker på hvor mange kilo det er i hver klesstørrelse. Og er ikke alltid man blir tynnere på de rette stedene:P Menmen, må bare prøve å gå ned så mye som mulig!

 

Nå skal jeg snart i svømmehallen.. Skal bare vente til de fleste barnefamiliene er ferdige for dagen. Blir litt roligere etter det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MarianneG

Sant det du sa om kos i påsken:)

 

Blir nok kos i påsken, reiser til Danmark med et vennepar. Blir nok noen flytende kalorier er jeg redd for:p Men må jo bare bruke hode, holde kroppen i bevegelse spise ofte og drikke masse vann:D

 

Deilig å svømme da! Det satser jeg på benytte meg av i Danmark. Har gratis entre til stort svømme/bade anlegg alle dagene vi er der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest MarianneG

Hvordan har påsken vært for deg da?

 

Jeg har spist masse usunne ting!! Men har tatt det ganske med ro med maten. Men vin, smirnoff og godteri er vel ikke det beste nei. I morgen er min veiedag, er spent på hva vekten viser da ja:D

 

Men nå er det hverdag igjen, så nå er det sunne måltider, null snop og masse trim som gjelder!

 

Ha en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Heihei;)

Takk for koselig melding

 

Påska gikk litt over styr ja:P Hehe.

Men det værste var at jeg ikke klarte å komme igang igjen med en gang etterpå! Men nå er jeg her, og nå er det alvor! Hehe;)

Skal ut å trimme litt nå tenkte jeg.. Skal til tror jeg!!

Har kjøpt inn litt oliven til lørdagskos, eller blir det ikke noe ekstra i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Ja, heldigvis ble det trening i dag.. Gikk en tur først på dagen, så 40 min på ellipsemaskin og 20 min styrke.. Hjelpe meg! Har blitt mye flinkere til å presse meg selv nå, så trener mye hardere enn før. Kan komme oppi 175-180 i puls. Er vell ikke akkurat makspuls kanskje, men det nærmer seg. Før trodde jeg at jeg skulle dø hvis jeg så 150.. Hehe:P

 

Men de siste gangene jeg har trent har jeg blitt så svimmel og uvell når jeg blir ferdig.. Er det noen av dere andre som opplever det? Noen som vet hva det kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest nedgang35

Heihei

Lenge siden sist nå!

Her er det veiedag igjen, endelig med resultater jeg har lyst til å dele:D

I dag sto det 98,2 på vekta:O Jippi!! Endelig går det virkelig nedover.

Dette var den dytten jeg trengte for å få ny motivasjon. Endelig ser jeg at det nytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedgang35

Jogge?? Klokka ni første mai?? JAA:) Det har vi gjort! Da var to trimpoeng inkassert, og trimpoengtre nr to dukket opp:D God start på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...