Gå til innhold

endre startdato.


kim
 Share

Anbefalte innlegg

slik fikk jeg det *nesten* til (får ikke hvilken dag som helst i uka - jeg har mandag uansett):

 

gå til forsida di

trykk på kalenderikonet ved siden eksisterende startdato

i tabellen du får opp, trykker du - i kolonna lengst til høgre - på S

 

 

håper dette kan hjelpe noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det kan funke allikevel. Gå inn i din aktuelle ukerapport og bla nedover. Denne er heldigvis slik den var før...Og litt nedi står sannsynlivis de dagene du skal ha med i rapporten din til uka - litt rar rekkefølge, riktignok...Men her stemmer det bedre enn i de faste ukeoversiktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nesten virke som om det er litt tilfeldig hva ulike medlemmer får opp i nettleseren sin.. mye som ikke funker helt som planlagt, kan det virke som.. I min uketabell inneholder den siste kolonna (til høgre) en K og en S - den ene endrer startdato (S) og den andre gir et kurssammendrag (K), som er en oversikt over vekt og mål de ulike ukene.. Men kanskje det ser annerledes ut hos deg. ville ikke blitt sjokkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om nye brukere ikke får opp en del ikoner som andre brukere får.

Får ikke registrert mål på kroppen, bare midje og vekt.

Har ikke K og S i det hele tatt. Startdato er alltid dagens dato, skulle tro jeg begynte hver dag! (ironi) Håper alle får likt snart, for det kan kanskje bli litt demotiverende. I alle fall for meg.

Skal tro om det har noe med tidligere medlemsskap på internett å gjøre?

 

Lett ergret.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker som det kan variere litt etter hvilken nettleser man bruker også. Jeg prøvde på Safari, og da kom jeg ikke inn på forumet. Firefox viser forumet, men ikke vannsglassene og gulerøttene og kosemerkene på matregistreringen. Nå har jeg ikke prøvd Explorer eller Opera eller andre, men skal sjekke det på mandag.

 

Tror nok at siden ikke er prøvd ut skikkelig på alle nettlesere. kanskje tror de at alle bruker samme verson Explorer?

 

får håpe det er start-barnesykdommer og at det ordner seg etterhvert. Finnes det et sted man kan rapportere bugs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å melde frustrasjon i Support (nederst venstre marg). fikk først opp en melding om at mailen min ikke ble sendt siden jeg kunne finne svar i "bruksanvinsingen"! HAH!! Den "bruksanvisningen" er jo fullgod med ingenting. det er jo ikke noe av nytte som omtales (eller har ikke jeg funnet den riktige??) Folk er jo superforvirra hvis de ikke kjenner GRs system og symboler, og man kan heller ikke få hjelp til å forstå.. Vel, det var en knapp på sida som jeg kunne trykke på hvis jeg *ikke* fant hjelp i br.anvisn. jeg trykka. fikk en autosvar e-post om at det jeg hadde skrevet var registrert og "lå i køen" for behandling. Skulle ønske at noen fulgte med på frustrasjonen som råder i forumene, og kunne si noe på forsida om at det er noe de er obs på og jobber videre med å forbedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammadalt

...enig med deg, helt ergelig å ikke få den hjelp man trenger til å få registret alt. Gidder du å vær så snill å legge ut en "melding" dersom du finner ut av det/får svar??

 

Takker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...