Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Det er bare å gradvis gå vekk i fra suppen igjen. Ikke gå rett fra vanlig kost, til suppe til vanlig kost igjen. For da holder ikke vekta seg like langt ned. Men hvis du beholder noen måltider med suppe så holder vekta seg stabil. Det har i alle fall min gjort:) Altså, +/- 1 kg. Men jeg har uansett gått ned over 6 kg med den dietten. Greit om jeg henger meg på dere å blir med på mandag:D? Har bare gjort det alene, så kanskje morsomt å være "flere".

 

Så utrolig deilig med gåtur! :( Her nede har det vært noe sånn forsmak på høststormene, så blåste faktisk over ende her før idag når jeg var ute med hundene. Det hadde ikke skjedd for 10 kg siden:D hehe

 

Uff, imorgen er det sykehuset. Jeg gruer meg SÅNN!! tok den ene undersøkelsen for litt siden og det var så eksepsjonelt vondt! Slanger som skal inn nese og munn og ned i magen for å filme osv. FORFERDELIG. Men får bare være glad til for at det er over igjen på fredag!

 

Elin, er det hun som var så fryktelig sjenert? Som var en av de to siste jentene? Så på det for første gang idag, så fikk bare med meg at hun ene sang utroolig nydelig, men at hun ikke så like nydelig ut. Det er så latterlig med trynefaktor ass! Hvis det var hun da. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hei og ho! Lite livstegn fra meg også :P

 

Er litt sånn deppa på slankefronten om dagen kjenner jeg. Føler meg slapp, ser slapp ut og blir dritlei av at det ikke går noe sted. Stille stående denne uka... Hvorfor går jeg så mye ned når jeg ikke prøver, men går heller opp eller ingen ting ned når jeg faktisk prøver??? Merkelig! Må se å komme meg på en skikkelig treningsøkt igjen og se om jeg får tilbake litt spirit!

 

Håper det gikk bra på sykehuset Loone!! Høres i hvertfall kjempe ubehaglig ut :S Uff a meg... Men sterke jenter fikser alt!

 

Også Ingsi, du får faktisk ganske billig vekt på Jernia også. Jeg kjøpte for 200, og synes den er helt perfekt! Nøyaktig og fin. Man får sikkert tak i billigere også, men jeg ble i hvertfall veldig fornøyd med min!

 

Nå får jeg komme meg på skolen. Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loone, selvfølgelig kan du bli med på mandag:) Jeg kommer hjem på søndag, så vet ikke om jeg får begynt akkurat på morgenen mandag siden jeg må handle inn, men ihvertfall til middag. Kjenner at jeg gleder meg litt.

Det høres logisk ut å fremdeles ha suppa nå og da for å klare å holde vekta.

Er det lov å spørre hvor mye gikk du ned første uka du brukte dietten?

Håper det gikk bra på sykehuset forresten:)

Det hørtes helt forferdelig ut, det må jeg si... fy søren så ubehagelig.. Men du er strong ja.

Og ja, Elin er hun som så litt beskjeden ut. Men nå er jeg ikke trist lenger, for hun har fått platekontrakt med Jan Fredrik Karlsen. Hun har en helt nydelig stemme. (Hun studerer på samme linja på skolen som meg, derfor jeg er så engasjert, hehe)

 

Sitrus, dette går bra!!! Huff jeg vet at det går opp og ned! Har selv vært inne i kjipe uker, men heldigvis kommer de ukene igjen da man klarer å være positiv og kjenner på hva en gjør for kroppen sin.. Kroppen din elsker nok at du har vært så flink til å spise sunn og god mat, og trent og sykla og farta rundt:)

Takk for Jernia-tipset! Skal finne meg en Jernia! :P

 

Snakkes jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Ingsi, tusen takk!:P trenger litt motivasjon for å starte igjen, har glidd helt ut. Jeg klarte ikke å følge dietten til punkt og prikke, så gikk ned 2 kg første uka og 7 kg tilsammen på de ukene jeg gikk på den. Men spiste vanlige måltider når jeg ville det osv, holdt meg ikke helt og holdent til dietten. har lagt på meg 1 kg tilbake igjen av de jeg gikk ned. Men nå har det vel vært ca en måned med maaasse godteri:p

 

Det er jo ikke bare suppe man skal spise hele dagen, det er noen dager med frukt, grønnsaker, bananer, kjøtt, ris osv=) Jeg spiste masse bønner. Liker ikke det så godt, men blei mett av lite.

 

Du får se ann om du også vil joine på mandag da Sitrus! Det er billig kost, flott nå som du også sikkert har brukt opp forje måneds stipend og mer til. Koster nesten ingenting med first price grønnsaker:D

 

Det gikk helt greit på sykehuset. Kom litt tårer og syntes veldig synn på meg selv der jeg satt med slanger inn både munn og nesa. Men greit å få sjekket alle tenkelige ting, så vet jeg i alle fall at jeg er frisk. Så konklusjonen min ble at jeg er frisk og lat. Haha

 

Håper dere koser dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror nok ikke jeg skal slenge meg på! Er så ekstremt skeptisk til alt som er av kurer og dietter. For å være ærlig, så kjenner jeg ingen som faktisk har holdt vekten etter en diett eller kur - eller grete roede for den saks skyld! Alle har rast opp igjen samme 25 kiloene, og kanskje enda mer. Så jeg holder meg til min trege trege nedgang og livsstilsendring og satser på at det funker for meg :( Hehe ^^

 

MEN jeg håper virkelig at dere klarer dere!!! Og om du kun har gått opp 1 kg av dietten Loone så er det kjempe bra!! Det er jo en booster ned, så å ikke gå mer opp er kjempe bra. Lykke til til deg også Ingsi!

 

Jeg har hamstret inn masse kyllingfileter, kyllingkjøttdeig, karbonader og fiskepinner, poteter og naturris, så jeg har nok av mat og vel så det til stipendet kommer :P Eneste jeg må fylle på er melk og havregryn! Jumjum

 

Var forresten ute i går med noen jenter. Drakk 2 liter med lettøl, men annet enn det danset vi disco i 3 timer! :) Tenker den ølen blei svidd av! Wohoo! Var kjempe moro. Hæla i taket og tenna i tapeten. Støl i dag i hvertfall!

 

God helg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv og hoi igjen!

 

Må bare slenge inn min lille skryteglamelding! Denne uka, til tross for lite motivasjon, har jeg kommet opp i 11, 5 trimpoeng. Veldig gla for det :P Lenge siden jeg har klart å få over de 7 anbefalte, så det var godt.

 

Jippii ^^ Håper det vises på onsdag!

 

God søndag alle sammen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner. Det er jo best å gjøre det på den måten man føler fungerer for seg:)

Jeg gir så fort opp:p så siden jeg uansett ikke spiser usundt og overdriver godteriet så går jeg jo ikke opp alt jeg går ned på en diett. Tror de fleste som går opp etter både dietter og greteroede ikke klarer å holde seg til den nye livsstilen sin. De glir vel sakte men sikkert tilbake til gamle vaner. DET skal ikke jeg gjøre:D

 

Så utrolig flink du har vært med trimpoengene!! Kjenner jeg får dårlig samvittighet. Har ikke trent siden onsdag for halvannen uke siden.. Må ta meg sammen til uka forhåpentligvis!

 

Nå har jeg bare 5 uker til med skole før eksamen begynner, er nesten på gråten av hvor langt etter jeg ligger, så blir sikkert tusenvis av lesekallorier på meg i ukene fremover!

 

Håper dere nyter søndagen jenter! Nå blir det lesing om investering og finansiering på meg gitt. Kjempemorsomt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå så må jeg også ærlig innrømme at jeg har mest troa på nice and slow nedgang. Det er det eneste som har fungert for meg til nå. Har blitt helt imot mange kurer selv om jeg aldri har prøvd dem, hehe. Skjønner liksom ikke vitsen da "alle vet" at man bare går opp igjen med en gang, og da man vet at livsstilsendring er det som skal til for varig resultat. Så jeg er litt skeptisk til denne kuren, og det er samboeren min og.. han planlegger å lage masse annen god mat til seg selv:P Neeeida. Han bare tuller..men han er ikke så positiv til dette som han har vært til å bare spise masse sunn mat!

Men jeg har ihvertfall tenkt til å lage den suppa i morgen til middag, og lage opp litt så jeg kan ha til flere måltider denne uka! Prøve det noen dager ihvertfall om jeg ikke prøver hele uka.

Kan godt hende jeg kjører på med hele uka og hvis jeg liker suppa, hehe! Og hvis jeg blir gira på å gå ned litt. Hadde jo vært deilig å komme seg et par kilo ned, men da selvfølgelig også å bli der.

:P Det er godt å høre at du har hatt så gode erfaringer, Loone! Virkelig godt gjort å holde vekta nede. Men som du sier så spiser du jo sunt til vanlig og, så du farer ikke opp igjen i vekt. Det høres logisk ut. du er flink:)

Jeg tror jeg vil prøve den suppekuren litt gradvis, og også spise den av og til sånn senere som du gjør.

 

Kjempebra jobb med trimpoengene, Sitrus:) Denne uka som kommer vil jeg også sanke trimpoeng! I uka som gikk har jeg gått turer.. utrolig godt. Kjøpte meg skritteller her om dagen, hehehe.. Det er litt gøy da.

 

God natt jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lagde jeg suppa til middag, den var god! Det syntes samboern også. Har spist det til middag og kvelds. I den "planen" jeg har kan man spise frukt og suppe på dag 1. Men jeg MÅTTE ha et glass melk etter trening. Noe annet blir for sykt for meg. Jeg tror jeg først og fremst kommer til å bytte ut måltider da jeg ville spist brød, med suppe, sånn først og fremst. Så får vi se. Blir nok ikke helt slavisk. Men etter to måltider er jeg absolutt ikke lei, og vet hva det blir i morra og:)

Jeg er sikker på at jeg går ned i vekt hvis jeg ikke skal spise brød.. det har mye å si tror jeg. For meg iallefall. Så nå er det bare å leve i trua:P

 

Spennende.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en bra plan Ingsi! Å bytte ut brød vil du nok få uttelling for. De gangene jeg har gått over fra brød til knekkebrød har jeg erfart at man går ned en god del på bare det en stund. Merket ikke noe denne gangen, men det var antagelig siden jeg spiste veldig grovt brød i utgangspunktet.

 

Og skritt teller er gøy ja!! Jeg elsker å gå med den på, for det er både motiverende underveis, man kan se omtrent hvor langt man har gått, og det er jo supert om du har en som regner litt kcal også. Blir jo litt feil selvfølgelig, men artig uansett :P

 

Har fått litt samme sjokket som deg Loone. Fant ut at det er igjen relativt jævli mange sider av pensum som skal bankes inn før eksamene! Huff a meg. Bite tenna sammen og gape over det som er. Det er omtrent like godt som å trene har jeg funnet ut. Kanskje ikke motivert til å sette i gang, men når man er ferdig føles det utrolig deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yup, you heard me!

Har sprukket allerede.

Det begynte med at jeg var skikkelig skjelven i hele kroppen på skolen i dag. Da hadde jeg spist en ganske vond salat som jeg hadde betalt 30 kroner for.. helt ribba for kylling, eller krutonger, eller pasta eller mais eller andre gode ting.. jeg putta bare i salat, paprika, sukkererter, tomat.. det var rett og slett veldig kjedelig. Hehe. Men uansett - jeg ble så svimmel og skjelven at jeg bare måtte kjøpe meg en appelsinjuice. Få i meg noe annet. Og det etter så kort tid!

 

Men jeg og kjæresten fulgte dag 2-planen litt til middag da, det ble bakt potet;) Men kylling på sida.. og ikke suppe. Uansett ble det en utrolig god og sunn middag, og jeg skal ut og gå tur i 1,5 time med ei venninne etterpå. Så en sunn dag er det uansett.

 

Jeg har igjen litt suppe og kommer kanskje til å spise det til kvelds. Men jeg klarer ikke å følge den dietten jeg. Men skal fremdeles absolutt unngå brød en periode. Jeg jobba på et treningssenter i fjor høst, og der hadde en av sjefene gått ned 30 kg det året eller noe sånn.. utrolig mye iallefall. Hun sa hun måtte kutte brød helt og at hun "gikk opp 2 kg hvis hun spiste en hvetebolle". Selv om det jo er en overdrivelse så skjønner dere sikkert litt hva hun mente med det. Jeg kjenner meg ihvertfall litt igjen. :P

 

Men jeg må si jeg har fått en kickstart denne uka på å tenke over hva jeg spiser. Skal ta sunne og gode valg som får meg videre ned i vekt:)

 

Stå på girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:)

Blei ikke noe suppe på meg heller denne uken. Var i butikken og skulle handle, så blei jammen meg kortet avvist.. Så vi har spist mat fra nederst i fryseren. Veldig godt med sommerkotteletter, julekaker og svenske kjøttboller. Haha! MEN idag kom stipendet, endelig! Så nå er det ut å handle.

 

Kjedelig at du ikke klarte dietten Ingsi. Man blir helt skjelven den første dagen også føler man seg mye, mye bedre dagen etter. Men skjønner at du droppet det da! Alle har jo sin måte å få ting til å fungere på. Det er sikkert kjempelurt å bytte ut suppe med brødmåltider:D

 

Syns skritt-teller er skummelt jeg:p Er så eksepsjonelt dårlig til å gå! Så sånt holder jeg meg unna. Ellers blir jeg bare kjempe demotivert. Vi bor på toppen av en ås. Tanken på å gå alle de bakkene opp igjen er så fæl at de gangene jeg går tur ber jeg samboeren min hente meg i bunnen av åsen:D Er ca 6 km ned, så blir en god tur. Men han er yrkessjåfør, så er ikke hjemme når jeg går tur somregel. Hehe

 

Håper dere har en flott dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg forstår deg ingsi. Men det er jo bra at du har sett kritisk på matveien! Å snekre sammen så du får det til selv er kjempe bra! :) Det blir nok bra skal du se!

 

Hehe, kjedelig for deg også da Loone! X) Heheh.. Men det er jo greit å få tømt bunnen av fryseren da! Og sommerkoteletter er vel godt det! :D

 

Heheh, ja, det er mye delte meninger om skrittellere. Jeg bruker det bare når jeg går tur da. I hverdagen ville det nok blitt depressivt :) Tror neppe jeg går 10 000 skritt om dagen, og jeg er veldig redd for å finne ut a det!

 

I dag var det også stillesstående på vekta... Faaaen så kjedelig. Men jeg prøver igjen! Gir ikke opp. Det er nå bare å kaste seg ut på veien igjen, så i dag skal jeg i hvertfall komme meg på treningsenteret. Kjæresten kommer på fredag, så i helga blir det bare trening på soverommet...! ^^

 

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like your spirit Sitrus..

Bra trimpoeng det:O)

 

Nei, jeg angrer ikke på at jeg ikke spiser suppe dag heller, hehe. Men skal faktisk ha en annen suppe til middag, believe it or not! Skal prøve å ikke ha brød på sida, selv om det jo frister! Også skal jeg trene i kveld.

Kanskje det blir suppe til kvelds.. så er jeg liksom litt på dietten, men ikke helt. hehe. Ble overrasket over hvor mye kroppen reagerte! Må fremdeles på do hele tida og ble som sagt svimmel.

Skritteller er skummelt ja, da man ikke går en ekstra tur. I går gikk jeg tur med ei venninne, den faste runden rundt det vannet. Den tar nesten en og en halv time tilsammen og bikker akkurat over 10 000 skritt. Men tilsammen for i går ble det kasnkje 13 000. så hvis jeg ikke hadde gått tur ville jeg ikke akkurat vært i nærheten av 10 000 nei.. hehe..

 

Jeg lengta like mye som deg etter stipendet, Loone :D

Håper på bra veiedag på mandag! du veier deg onsdager Sitrus. Loone, når pleier du igjen?

 

Og en ting til: hvordan får dere lagd den "signaturen" deres på slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk gått lang tur da! Det er alltid veldig godt :) Skal smekke på meg min neste gang jeg tar en lang runde, så får vi se. Alltid litt moro på tur!

 

Er forresten litt upraktisk å ha veiedag på onsdag, men har bare fortsatt med det etter kurset. Blir jo telt trimpoeng og kcal fra mandag til mandag, så jeg må bla og styre for å få det til å stemme.. :D Men men. Det er greit.

 

For å få signatur trykker du på den lilla ruta det står "Diskusjon" i, over alle de forskjellige forumene, rett over "Ny i vektklubben". Så trykker du på "Endre signatur" :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig kosehelg med vin både fredag og lørdag og masse anna digg.

Orka ikke å trene i går, gikk heller en lang tur med kjærsten. I dag har jeg såvidt orka å gå utafor døra. Får se om det blir en liten kveldstur etterpå..

Noen søndager er det så godt å bare ligge i senga og drive rundt og sose med data, tv, mat og aviser.. Godt å lade batteriene.

Men en ny og sprek uke begynner i morgen:)

 

Også er vi på leilighetsjakt. Det er litt styr å tenke på i tillegg til at jeg driver og skriver bacheloroppgave. Enda mer styr er det vel nesten at jeg ikke har noen jobb etter jul. Jeg skal stå på en vikarliste som sanglærer, men det er liksom så usikkert.

Det er altså til Trondheim vi flytter:) Gleder meg, men når ting er veldig usikkert så er det vanskelig å se for seg hvordan det blir.

 

Har dere gode tips om hvor å søke jobb, så er jeg åpen for råd.

Håper dere har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei=D

 

Så morsomt med leilighetjakt. Jeg elsker å titte på sånt! Et av kursene jeg tok før jeg begynte på BI var faktisk jobb-psykologi, er egentlig bare å prøve å skille seg ut på en positiv måte, uten at det virker som smisk. Er kjempepluss å ta med bilde på CVen og skrive noe sånn som "For mer utfyllende informasjon, venligst se vedlagt CV eller kontakt meg på telefon .... Jeg ser frem til å høre fra Dere og håper på et positivt svar. Med venlig hilsen.." Store ord er alltid bra:D haha

 

Har vært en heller daff uke for min del. Er så giddalaus for tiden at det er helt vondt. Men prøver å motivere meg selv til å dra på trening. Men det er så suuurt når jeg vet at hvis jeg kjører på treninga så har jeg ikke bensin ut uka. Jeg HAAAATER å ikke ha penger:p Får kjøpe meg noe sånn månedskort på bussen og kjøre de 4 km det er til bussholdeplassen i stede. Uaktuelt å gå så langt for å dra på trening. Haha

 

Jeg har egentlig glemt hvem dag jeg har veiedag på. Faktisk! Helt tullette, men tror jeg skal begynne på tirsdager, fra nesteuke av! Prøve å få av noe vekt som sikkert kom på forje uke, før jeg blir umotivert og lei meg av at det sikkert er gått over 80 nå!

 

Får nesten hoppe til køys nå! Ha en fin dag imorgen da jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå fra helgens sengesliter! :P

 

Ble veldig kosehelg på meg og kjæresten også. Han hadde faktisk prestert å ikke ta med seg jakke en gang - enda han visste han skulle så langt nord som Trondheim??? Så da ble det innkos, masse film og god mat på oss i helga. Var bare helt utrolig digg da, så ingen anger!

 

Det spørs helt hva slags jobb du skal ha Ingsi :P Er ute en del jobber. Du kan jo surfe nav og finn. Det er min deltidsjobb... Huff X) Har søkt på en stilling i Nidarosdomen som jeg håper på å få. Men det var visst 85 søkere, så vi får se hvordan det går. Håper virkelig jeg får den! Har så lyst på jobb!!! Men nå har jeg vært litt kresen også da. Spesielt når det dukket opp en litt sånn service/salg/turist mulighet. Det er jo det jeg har jobbet med i 2 år, og noe jeg veit jeg er god på, så jeg har liksom ikke lyst på noen annen jobb heller! :)

 

Ååå så kjedelig Loone :) Du får gå eller jogge deg noen turer i stedet! Selv om det ikke alltid er like motiverende.. Fysj! Så innmari frustrerende når man ikke har penger også!!

 

Nå skal jeg dykke ned under dyna med litt arkeologipensum og se om jeg får lest litt før jeg sovner. I morgen er det trening med noen venninder! Godt å ha flere som drar hverandre ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...forresten. Flere enn meg som blir frustrert av å ikke kunne ha mer enn 4 smilys i teksten?? X) Må alltid surfe gjennom teksten min 5 ganger for å kutte ned på smilys... Arrrrrgh!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P:):P

Jepp! Jeg er helt enig. Må gå tilbake og slette sikkert smileyer fra sikkert 80% av innlegga mine.

Stikkord om min livsstil i dag:

- slapp

- prioriterte å lese pensum framfor å trene. sikkert fornuftig, trener i morra

- ei venninne var på visning for oss i dag, ringte meg og spurte om vi ville bli uvenner eller ikke, for den leiligheta var visst utrolig trang, så der ville hu ikke bodd. så en ny visning til helga!

- skal prøve å ikke spise godis før fredag, da er det fest!

 

 

Loone, du får gå litt turer, skjønner det er dritkjipt å ikke ha penger. Det er det kjipeste jeg veit tror jeg.

God uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt laaang dag. Var på trening med venninde fra 11-12, deretter gikk det i ett med dusj, sminke, grupper og forelesninger frem til 18. Kjett. Og enda er det egentlig ikke full dag :P Men det jeg skulle si var at jeg har lagt slagplan med min nye trimvenn. Vi skal trene fast mandag, onsdag og fredag så langt det går. Jeg siterer henne; "Jeg vil gå ned mest mulig på minst mulig tid" - og selvfølgelig er jeg med på det? Vi trener en del styrke, siden det er det som er fatburning. I tillegg blir det kondisjon etter styrke, som jeg leste dere sa var bra :) ca en times trening. Også skal vi prøve å få gått litt turer på de andre dagene i uka, og eventuellt i helgene. Herregud så godt å ha noen som drar seg med ut!

 

Så nå får vi se om vi klarer å gjennomføre. Vi går i klasse sammen, så det er jo greit i forhold til at vi har lik timeplan. I morgen skal vi trene fra 8 om morgenen - noe jeg er litt skeptisk til :P Jeg synes det er dødsslitsomt bare å sykle til skolen før kroppen min er skikkelig i gang, så vi får se hvordan det blir å kaste seg på hard trening. Sikkert oppfriskende for resten av dagen!

 

Jeg er i hvertfall gla jeg har noen som jeg kan pushe sammen med. Det er herlig! Gleder meg til ukene fremover :)

 

Har også fått en veldig oppvekker med at det snart er november, som betyr snart en haug med eksamener. Jeg må si jeg er virkelig ikke like godt forberedt til alt! Kaster meg med hodet først i bokhaugen. Lykke til med lesing til deg også Ingsi!

 

 

.... også var det å gå igjennom og kutte ned på alle de hersens smilysa igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter. Smiley.

 

:P

 

Tv3 og reklamepauser.. jammen får man brukt dem til noe. Sitter og ser på the L word, har akkurat vært og trent litt, endelig, var en del dager siden sist. Jogga litt på tredemølle og trente styrke! Var utrolig godt egentlig å få "kjørt seg" litt på en måte. Blir slapp og trøtt av å bare sitte inne og jobbe med skole.

 

Jammen er du heldig som har fått deg en treningskamerat, Sitrus :) Det har utrolig mye å si! Kjempebra at dere skal dra med hverandre!

Jeg har faktisk tenkt tanken på trening mandager, onsdager og fredager selv, eller 3 dager i uka da. Turgåing er jo også suverent.

Kjempebra!

 

Da får du sikkert mer overskudd til å lese til eksamnene dine. Sikker på det går bra jeg.

 

Oops nå begynner the L word igjen.. ha en god natt / dag, alt ettersom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu. Har en helt ok sunnhetsuke så langt. Jeg og kjæresten spiste en hel sånn stor melkesjokoladeplate i går da vi satt med lekser .. hehe. Men vi gikk en god tur på kvelden, så samvittigheten min er ikke dårlig! I dag har jeg trent.. har mer dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å gjøre med skolearbeid enn det jeg gjør.... det er SÅ kjedelig å skrive oppgaver hele tida! Har tre oppgaver på en gang:/ Kjipern. Gleder meg SÅ til jul, jeg :P :P

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

 

Gud for en hektisk uke! Som jeg sikkert har sagt 100 ganger før, så pusser vi opp. Og ut av det blå, vi snakker samme dag som jeg får beskjed, hadde maks 30 min på meg. River håndtverkerne veggen mellom den gamle stuen og utbyggelsen... Jeg voknet om morningen og tenkte jeg skulle rydde litt og lese resten av dagen. Men endte med å tømme hele rommet i krampetak. Samboeren min var på jobb, så måtte tømme alt selv. Var nesten på gråten, så stresset ble jeg:p Det var ikke mulig å komme inn på soverommet, for jeg hadde "stablet" (mer kastet) alt fra dataskjermer til bildeler og skolebøker inn der.

 

Så nå lever vi med en pressening mellom den nye og gamle delen som "midlertidig" vegg, frem til de får gjort det beboelig for oss.. Kjempegøy! MEN! Min store motivasjon er at i år FÅR JEG PLASS TIL JULETRE:D Ifjor hadde vi bare røde gardiner og ikke mere pynt pga. plassen. Så i år skal jeg ta helt av!

 

Når det gjelder maten så har jeg vært dårlig= Så nå har jeg kjøpt inn masse, masse first price grønnsaker og skal leve på det og kylling, vilt, egg osv. Så blir litt sunn forhåpentligvis.

 

Blei mye om meg der gitt:p!

 

Skjønner at det er kjipt med tre oppgaver på en gang! Er på en måte litt greit å kunne spise litt søtsaker når man gjør lekser. Syns jeg, for da forbrenner man jo uansett. Burde jo ikke ha dårlig samvittighet for det hvis dere gikk tur i tillegg Ingsi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...