Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Heihei, jeg er ei jente på 20, som for 1 år og 4 mnd siden veide nesten 90 kg, da bestemte jeg meg for å gjøre noe med det!

 

Har laget min egne lille blogg hvor jeg skal skrive om vektnedgangen min, legger ut oppskrifter og mine tips om både mat og trening ;) (http://www.loonesverden.blogg.no)

 

Takket være dette forumet og de NYDELIGE medslankerne mine har vi sammen kommet oss gjennom både tunge og lette tider.

 

Det er ikke noe som er bedre enn en gruppe likesinnede du kan dele utfordringer og gleder i hverdagen med. Jeg er utrolig glad i disse jentene og selvom vi er anonyme her inne føler jeg at vi er en liten vennegjeng:)

 

Min vekt idag (08 juli 2010) er 68,3 kg. Jeg har på disse 16 mnd gått ned nesten 20 kg kg og er veldig fornøyd med det:)

 

Selv går jeg ikke lengre på GreteRoede, da dette ikke fungerte for min kropp (gikk konstant sulten og hadde søthunger). Men de andre jentene i gruppen er aktive GreteRodere!

 

Dersom du vurderer å bli "medlem" av et forum er du mer enn hjertelig velkommen til å ta fatt på veien mot drømmevekten sammen med oss! Vi er en liten gruppe. Akkurat nå er det 4-5 stykker som er aktive skribenter. Mange har falt fra, men vi håper at de kommer igjen senere!

 

Ønsker alle der ute i nettjungelen masse lykke til med nedgangen sin! Det er ALDRI for sent å begynne.

 

- Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hei,

 

Lykke til! ;)

 

Jeg ville bare si en liten ting;

du kan ha delmål og premie for oppnådd delmål uten å ha fastsatt dato?

F.eks.

5 kg ned - ny bukse. Oppnådd:

10 kg ned - ny frisyre. Oppnådd:

 

Også kan du bare skrive inn dato på oppnådd når det har skjedd. Ikkenoe press, og ingen mål du ikke når, men da har du noe å glede deg til allikevel.

 

-innen2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Blueeyez

Jeg er ny her inne, så jeg slenger meg på her hvis det er iorden.

 

Jeg er ei jente på snart 25, har ca. 20 kg for mye jeg også.

Jeg har vært nede i 48 kg, men føler jeg trives best på 65-68 kg.

 

Gikk opp i vekt fordelt over 3 år, og vekta har vært "stabil" det siste året.

Så nå skal jeg ned. gikk opp i vekt pga sene middager og mye junk da jeg og mannen min flyttet i ny leilighet i stavanger.

 

(jeg er fra østlandet, så det ble en omstilling for egen del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blueeyez:)

Så koselig at du vil være med :)

 

Skal du begynne på kurs, eller prøve selv først?

Jeg går på Ned i Vekt kurset, og det er kjempeflott! Så hvis du føler at du har råd, er det VIRKELIG å ambefale på det varmeste! Jeg har gått i 4 uker nå, og har gått ned 3,8 kg. så jeg er storfornøyd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blueeyez

Tenkte jeg skulle prøve litt selv først. Må bare finne ut av kcal-greiene, hvor mye jeg skal ligge på pr. dag osv.

 

Satt å førte inn ALT jeg har puttet i munnen de siste 3 dagene, uff.... ble endel, men nå ble jeg mer oppmerksom på det, siden jeg så det på "papir".

 

Er skikkelig støl etter onsdagens treningsøkt, men skal trene idag også, hvis ikke er jeg redd for at mine 3 planlagte økter pr. uke etterhvert blir 0... hehe

Må komme i en rutine, hvis ikke er jeg superflink til å finne på unnskyldninger..

 

Tenkte jeg skulle prøve kurs etter sommeren, siden høsten er den verste tiden å gå ned i vekt på, pga vær, tv, mye god mat mot jula.... mange sofahelger er jeg redd... og de skal jeg unngå i år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert hvis du klarer det selv!:)

Det står kjempegodt forklart på "ny i vektklubben" om kcal inntak osv.

 

Ja, jeg fikk helt sjokk når jeg begynte å skrive ned. Lå på over 4000 kcal pr. dag. Så er ikke rart jeg har est ut!

 

Nei, kjenner igjen de unnskyldningene. Men det som motiverer meg hvertfall, er det at siden jeg bare er 20, så vil huden og alt mest sannsynelig "trekke seg tilbake" og se bra ut, er livredd for å få sånn hengehud som mange får..

 

Men med trening så er det kjempefint med svømming hvertfall! For man forbrenner jo 200 kallorier på 15 min!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Heihei:-)

 

Jeg har vært aktiv her inne en stund, på diverse tråder og har laget min egen også. Men på samtlige tråder faller folk fra etterhvert, og jeg trenger noen å støtte meg til samt noen som jeg må "rapportere" til;-) Så da håper jeg at jeg kan slenge meg på her hos dere. Har min store svakhet i at jeg er litt for glad i alt av potetgull og snacks, pluss at jeg aldri har lært meg å spise regelmessig. Det skal jeg lære meg nå.

 

Jeg er 172 høy, og veier 82 kg. Var nede på 80 for litt siden, meeen så kom påsken og jeg sprakk så godt som jeg sprekke kunne for å si det sånn.

 

Jeg har en langsiktig plan om å gå ned ca 15 kg. Det vil si at jeg har gitt opp alt som heter "tynn til sommeren" og "ned-i-vekt-så-fort-som-mulig". Eneste målet jeg har er at jeg vil føle meg bedre med kroppen min enn hva jeg gjør nå innen nyttårsaften. Det er jo 8 måneder til så det satser jeg på å klare. Går ikke på kurs foreløbig, får se etterhvert hva jeg gjør med det.

 

Hadde vært veldig hyggelig å motivere hverandre litt, dele litt tips og sånn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heii :)

så koselig da, selvfølgelig er det plass til flere!

Jeg skal på ingen måte "dette ut" om jeg så skal raportere til meg selv her inne:p

har du noen "treningsmål" i løped av en uke?

Jeg har ønske om å få ca 10 trimpoeng i uka, men er fulltidsstudent og nå kommer eksamen, så da blir det nok heller - 10 poeng, sitter jo bare stille med nesa i bøkene.

 

Jeg er ferdig med "Ned i vekt" kurset til uka, gruer meg masse til å "klare meg på egenhånd" så flottflott å kunne pushe på hverandre :)

 

Har også gitt opp de ned i vekt så fort som mulig tankene. Vil bare ned jeg. Jo lengre tid det tar før vekten blir borte, jo mer sansynelig er det jo at den forblir borte, det motiverer meg! Selvom jeg såklart skulle hatt den bort, igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Det er godt å høre, da gleder jeg meg til de neste ukene. Blir spennende å se hvordan det går!

 

Per idag kan jeg vel si at treningsnivået mitt er på null. Er fulltidsstudent jeg også, og holder for tiden på med bacheloroppgave. Så det er travle tider. Men jeg vet at jeg bare må lære meg til å ta meg tid. En time om dagen et par ganger i uken må jeg klare. Jeg har funnet et treningsprogram her inne hvor det er lagt opp til 3 økter i uken hvor man kombinerer gå tur/jogge, styrketrening og smidighetstrening (pilates e.l). Tenkte jeg skulle prøve meg på det og se hvordan det går. Har veldig lyst å "lære meg" å like å jogge. Jeg foretrekker frisk luft fremfor svette treningsstudio, så tror det hadde vært perfekt for meg. Men per idag er jogging det verste jeg vet, så det spørs;-)

 

Hvordan har det gått med deg de siste dagene da? Hvilken meny følger du forresten? Jeg følger meny 2, altså 1600 kcal om dagen. Men vært slapp der i det siste altså. Må prøve å komme meg inn i den gode rytmen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledegruer meg jeg, blir så fryktelig skuffet hvis det går rett vest, men med gode "pushekompisser" skal vi få det til:D

 

Kurslederen jeg går hos sa at når man studerer hardt forbrenner man like mange kallorier som når man jogger! Så det er jo positivt for oss hvertfall :)

 

Jeg gikk opp over en halv kilo etter påske, så det var et greit smekk på lanken. Men har prøvd å spise bortimot regelmessig nå etter påske. Også eeelsker jeg potetgull, så når helgen kommer kjøper alltid samboeren min inn både 3 og 4 poser. Klarer jo ikke se på det ligge der uten å trøkke innpå alt for mye!

 

Er på meny 2 jeg også. Har spist havregrøt til frokost hver eneste dag nå i over 8 uker:p

 

Trener bare inne jeg. Svømmer en del også har jeg fått lagt opp et treningsprogram på studio. Har pollenallergi, så utetrening er drepen for meg!

 

Når er veiedagen din foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Ja, jeg kjenner jeg allerede har dårlig samvittighet for dagen idag (skole fra 7-17 gir ikke akkurat fornuftige måltider) ,og at jeg skal være SÅ mye flinkere imorgen!! Pushing er viktig asså:)

Men da er det jo godt å høre at studering gir god forbrenning det også, der steg samvittigheten min et par hakk gitt.

 

Jeg også eeelsker potetgull. Eller, ALT som er salt igrunn. Det vil jo da si alt av fete frityrstekte ting og alle slags typer snacks. Har ingen problemer med å holde meg unna søtsaker og sjokolade. Det salte derimot..

 

Havregrøt er godt da. Jeg pleier lage min med bare vann og havregyn, også rett før jeg skal spise den så rører jeg inn 1 god ss med cottage cheese. Også spiser jeg det med en skje syltetøy på. Kjempegodt!

 

Jeg tenkte ta veiedag tirsdag jeg også, så er vi litt samkjørt og det blir ekstra spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som om jeg skulle skrevet det selv! smågodt, sjokolade etc. det er ikkenoe problem for meg. men akkurat det samme som du skriver, det er mitt store problem!

Løsningen min var at jeg kasta frityrstekeren!:)

 

Ja, det med at forbrenner når man studerer var en ordentlig letter i bakken! Oi, så lang forelesning du har! Vi har heldigvis ingen flere dette semesteret, nå gjennstår bare seks grufulle eksamner!

 

Er utrolig spent på vekta ikveld! gikk opp over en halv kilo sist uke. Så håper at den er på vei ned igjen, men er veldig skeptisk:p

 

Så koselig at du tok det samme dag som meg da! er spent på å høre resultatet, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Da var det veiedag, og jeg ble positivt overrasket må jeg si! :-) 81,6 stod vekten på idag tidlig. Jeg hadde faktisk regnet med å ha gått opp, for sist uke var jeg så langt ute å kjøre at det er en skam;-) Men nå er jeg vertfall skikkelig giret igjen, og skal kjempe for at vekten fortsetter nedover neste uke.

 

Idag har jeg spist fornuftig hver tredje time. Sunne små måltider, avsluttet med litt havregrøt til kvelds nå. Jeg prøver å spise mest mulig "normalt", det vil si ting som jeg synes er godt og som jeg liker å spise. Jeg prøver å tenke at jeg må lære meg å spise sunt, samtidig som det må være mat jeg kan trives med resten av livet. Når jeg har nådd målet mitt (og det skal jeg!!) vil jeg ALDRI bli så tung igjen som jeg er nå. Jeg føler meg så lite vel og fresh sånn som jeg er nå, og med en gang jeg har en dårlig dag så blir det enda verre ved at klærne strammer og jeg føler meg utilpass med sånn som jeg ser ut.

 

Blitt lite trening denne uken, må bare ta det som det kommer og trene når jeg har tid. Hovedfokus nå er å komme inn i måltidsrytmen og sånn, så får treningen komme når det er på plass.

 

Hvordan har det gått for deg da? Krysser fingrene for deg!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii! Så utrolig bra, glad på dine vegne! Man blir jo så mye mer motivert når ting går riktig vei, hvertfall når trening ikke står høyest på lista!

 

Har samme tankegangen med mat jeg også. Hadde sikkert klart å gått ned masse med shakes og lavkalloridietter. Men så kommer hveragen igjen da, også går man jo opp igjen, gjerne mer enn man gikk ned. Nei de forandringene som gjøres nå, de skal vare for godt!

 

Jeg blei overlykkelig når jeg veide meg idag:D gått ned 1,2 kg! Så imorgen er det tidlig opp, trene også sitte resten av dagen med nesen i boka. Det er vel hverdagen nå de neste syv ukene.

 

Hva er din "plan" for uka ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Wow, gratulerer!! 1,2 kg er jo fantastisk bra!!:) Kjenner jeg blir skikkelig giret.

 

Det som er helt utrolig med dette er at det er jo egentlig utrolig lett. Jeg har vært gjennom mange rare slankeforsøk, alt fra anti-karbo til sultekurer. Men jeg har aldri spist så mye som jeg gjør nå, jeg er jo aldri sulten når jeg passer på å spise litt hver tredje time, og likevel går man altså ned. Det er noe i det at det enkleste ofte er det beste.

 

Utfordringen her er jo faktisk å spise nok, holde forbrenningen oppe. Er jo en kamp i seg selv det, men det føles herlig å slanke seg uten å gå rundt sulten og bare tygge blader;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble utrooolig fornøyd! Var så dårlig motivert etter at jeg hadde gått opp, og da hadde jeg kun spist "sunnsunn" mat.

Men den uken som var har jeg kost meg med varme måltider hele dagen, og det gikk, så det skal jeg fortsette med!

Får litt mer motivasjon til å studere også, når man spiser seg god og mett på mat man faktisk liker.

 

Helt enig! Er heldigvis også sånn at jeg er veldig sulten dagen lang, så etter tre timer på slaget, omtrent, så er det mat tid for meg. Tygge blader hadde ikke hjulpet meg en døyt. måtte jeg nok spist et par kilo for å "fylle opp magen" blir så treigt mett hvis jeg ikke spiser proteiner:p

 

Idag har jeg tilogmed vært på vanngymastikk (Meg og eldrebølgen). Men det var utrolig morsomt faktisk! hehe

 

Har du fått tatt mål og sånne ting?

Jeg må ha missforstått det grunnleggende, for fra forje uke til nå hadde jeg "gått opp" 17 cm i midjemål, så enten er målebåndet mitt hemma. Eller så er ikke måling helt min greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Hahaha, 17 cm altså?? Ikke værst;) Tenker vi skylder på måleferdighetene dine da ja;)

 

Jeg har ikke tatt mål, det må jeg huske å gjøre. Skal legge de inn her når jeg har tatt de. Det blir nesten enda deiligere tror jeg, å se centimeterne forsvinne, ikke bare kilo. Gleder meg så stort til den dagen jeg kan ta på meg en av buksene jeg bruker idag og den er så mye for stor at jeg bare må kaste den. Det skal bli helt fantastisk!!!

 

Har laget meg noen delmål da, og da regner jeg "start" som 82 kg:

 

Ned 5 kg - Ansiktsbehandling hos hudpleier

Ned 8 kg - Frisørtime m/ klipp og farge

Ned 10 kg - Nye sko

Ned 13 kg - Masasjetime

Ned 15 kg - Ny bukse, topp og jakke

 

Jeg har laget delmålene/"del-feiringene" mine litt mindre, fordi jeg regner med at det blir vanskeligere å gå ned etterhvert. Har vertfall hørt fra andre at det gjerne stopper litt opp etter en stund. Så da kan det jo være greit å belønne seg selv, selv om det bare er 2-3 kg det er snakk om.

 

Jeg tror det er viktig å belønne seg selv underveis, feire at man faktisk er X-anall kilo lettere enn ved start:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde jeg gått opp 17 cm, da hadde jeg gitt opp PÅ FLEKKEN! :)

 

Ja, den følelsen av å kunne kaste buksene, det er noe å se frem til!

I sommerferien ifjor var alle buksene mine alt for store. Og nå før jeg begynte på greteroede var det en jeg ikke fikk på meg:(

MEN, nå får jeg den på! :) og jeg GLEDER meg til å kaste den, selvom det er yndlingsbuksa mi..

 

Så bra du har mange delmål. Jeg har tenkt litt på å sette opp mange små selv, men har ikke råd. Første mål er ny frontfanger til bilen, for den gamle sprakk i vinter:p

Får heller unne meg småting, som ny sminke eller hårstæsj frem til lommeboka rommer mer enn hybelkaninen og dens utallige venner. hehe

 

Jeg "unner" meg selv en ekstra treningsøkt hver gang vekten går ned, for da blir jeg så motivert at det bare er glederus gjennom hele økta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Røff dag i dag, etter en lang kveld på byn igår. Det har ikke akkurat resultert i de sunneste måltidene i dag. Jaja, sånn kan det gå.

 

Jeg merker det veldig godt når jeg er ute at jeg er nødt å nå målet mitt. Jeg føler meg SÅ lite vel, og det å finne klær for eksempel er noe herk. Igår følte jeg meg som en badeball, og det gjør noe med humøret altså. Så sånn sett fikk jeg et ekstra kick igår, og vet at imorgen er det tilbake til havregrøt, sunne måltider og mat hver tredje time.

 

Har du noen gode middagstips forresten? Synes det er vanskelig å finne på sunne middager som passer lommeboken til en student.

 

Og du da? Går alt fortsatt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror at noen ganger, så trenger vi å skeie ut litt. For det er ikke noe som gjør meg mer motivert hvertfall. Da blir jeg litt "sint" på meg selv, for å ha vært så dum å skeie ut. Pluss at man danser jo masse når man er på byen, da forbrenner man jo:D

 

Kjenner igjen klesproblemet! Man blir jo så lei seg! Iblandt står jeg der foran speilet, men den klumpen i halsen, nummeret før tårene kommer. For det er jo så uretferdig! Jeg vil også se bra ut med fine klær:(

 

Middag ja. Er litt sånn som Vinglepetter der jeg "Fjordland - så godt, så enkelt" For kallorimessig er de middagene veldig bra.

 

Men jeg lager mye mat med egg. For tiden har jeg dilla på omelett med masse paprika, babymais, champinjong, agurk osv. + litt skinke og ost. det er veldig godt! Og ikke så usundt.

 

Igår blei det fjordland til lunsj, mellommåltid og middag på meg. Når du sitter å leser så er det veeeldig lettvindt med 3min i mikroen også er maten klar altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogtung

Fjorland er ganske lurt ja, helt enig i den. Da vet du liksom eksakt hvor mange kalorier du får i deg, og det er veldig greit å slippe å veie og måle maten.

 

Føler ikke det har gått særlig bra denne uken, har liksom ikke helt kommet meg inn i rytmen etter påske føler jeg, selv om jeg har prøvd. Er liksom så mange ting hele tiden som gjør dagene veldig uforutsigbare. Enten det er lange dager på skolen, jobb eller en uventet tur i parken som ender med å dra ut på byn. Blir liksom så mye mer spontan med en gang sommersola begynner å komme, og jeg merker at det ødelegger litt måltidsrytmen og hva jeg spiser. Noen ganger etter jobb/skole for eksempel frister det mer å legge seg i parken eller å sitte seg på en utecafé fremfor å gå hjem å lage middag.

 

Også har jeg fortsatt ikke kommet igang med noe trening, skuffet på meg selv der også gitt. Skal virkelig gjøre en innsats de siste dagene nå frem mot veieng, vet at jeg kommer til å bli så mye mer motivert hvis jeg har gått litt ned tirsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempegreit! Var kurslereden på Greteroede som ambefalte meg den. Liker bare et par stykker jeg da. så blir veldig ensformede middager..

 

Uff, det er utrolig kjedelig med den treningen. For når kvelden kommer sitter man igjen med "hvorfor i alle dager trente jeg ikke idag?! Jeg hadde jo hatt tid hvis jeg bare ikke hadde gjort ...." så blir man sint, så mister man motivasjonen.

 

MEN vi kan jo prøve å sette oss en sånn fast "treningsøkt" da. at vi MÅ trene EN dag i uka, uten unntak. Også at vi må "raportere" til hverandre når den økten er over (Litt sånn, type trim, lengde, hvordan det gikk osv.). Så kan vi jo eventuelt sette det opp til flere faste økter når de lange skoledagene er over :)? Det kan jo hende at det funker :)

 

Det er jo bare bra å dra i parken, frisk luft er jo kjempeflott! Det er jo hvertfall mye bedre enn å sitte hjemme i sofaen med en potetgullpose :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Hei på dere!

 

Jeg er en jente på 20 år med 20 herlige kilo for mye. Har lest en del forum her, men fant ut at jeg synes dere virket som den beste gjengen å følge med på. Jeg er ikke student selv som de fleste av dere er, men jeg føler jeg er litt med dere allikevel. Jeg jobber både dag og kvelder i barnehage, som vaskedame og i kiosk/cafée, og synes det til tider er vanskelig å motivere meg til å trene mer etter en vakt.

 

Etter jul lå jeg på rundt 92,5 kilo fordelt på mine 173,5 cm, og jeg begynte å bite tennene sammen for å komme i form. Det skjedde veldig mye i mitt personlige liv da, og jeg kom ikke virkelig i gang før to uker før påsken. Selvfølgelig ble det ikke stor nedgang i påskeuka med masse kos og familie, men nå tror jeg at jeg har knekt koden. Det har gått smått nedover, og forrige uke veide jeg 90,1 kilo. Jeg sniktitter alltid på vekta, for det er jo spennende, og visste jeg hadde gått ned en del til i dag. Til min store overraskelse har jeg nå gått ned 1,6 kilo denne uka, og det på bare 9 trimpoeng! Nå vil jeg bare fortsette, og trenger en positiv gjeng som dere å støtte meg til. Får jeg slenge meg på? :)

 

Jeg noterer kun "ekte" trim på trimpoengene mine. Da gjelder ikke trompetspilling, husvask og all gåingen det blir på jobb - men den ekte trimmen man tar før eller etter jobb. Vet mange er litt "for" flinke til å føre opp, og skriver ned det minste trappetrinn. Men det er jo ting man MÅ gjøre? Hvordan gjør du/dere det?

 

Jeg har tilgang til både gratis treningsstudio og svømmebasseng på jobb, så det blir mye av dette. Prøver å komme meg dit 3-4 ganger i uka, og varierer med å bare trene utholdenhet og styrke og utholdenhet og svømming (bit tennene sammen, det er alltid noen der som ser værre ut!). I tillegg prøver jeg å komme meg ut i sola og gå litt med kjæresten. Alltid koslig! Jeg synes Loone sitt forslag var så bra, med en fast dag i uka hvor alle gjør noe og rapporterer på kvelden. Så lurt!

 

Nå er det trimrommet på meg, før elever og marsjøvelse med korpset!

 

Ha en fin dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sitrus:D

 

Selvfølgelig er det plass til en til! Etter påsken har ikke ting gått helt på skinner for noen av oss her tror jeg, så vi får "starte på nytt" sammen og støtte hverandre!

 

Jeg noterer heller ikke trimpoeng for de dagligdagse tingene. De tingene gjorde jeg før jeg begynte på greteroede, og tydeligvis fungerte det ikke!

 

Så utrolig deilig med gratis svømmebasseng og studio! Svømming forbrenner man jo helt vilt på! 1 trimpoeng hvert 15 minutt ca. Har dere vanngymnastikk der også eller? Det er faktisk kjempemorsomt!

 

Så flott at du likte forslaget mitt:p

Man blir litt motivert når man "må" rapportere til andre.

 

Hvordan legger du opp kostholdet ditt da?

Jeg har sluttet å spise brød jeg da, som du sikkert har lest. Det fungerer kjempefint for min del, og kan ikke si jeg savner brød heller ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...