Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Hei :)

Det er jo et veldig bra resultat da, men har full forståelse for at det frista mer med ,3 enn ,6. Men de 300 g tar du igjen neste uke skal du se. Du er iallefall på rett vei nå, og det er bedre enn ingenting:)

Jeg er strålende fornøyd etter dagensveiedag.Vekta har jo stått i ro for altid føles det ut som. Nå har den virkelig rørt på seg, ENDELIG! Den stoppa på 77,1, noe som vil bety at jeg har gått ned 0,7 den siste uka. Og jeg mangler kun5,1 kg fra å være ferdig! Merkelig hvor fort rting plutselig skjer når det endelig løsner. Følte meg som en elefant på 77,8 men nå er jeg.. litt lettere enn en elefant iallefall:P hehe..

jeg får besøk i helga, så kommer ikke til å dukke innom før på mandag:) Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Kjempebra Enrt!! :)

 

Det er jo noe med, å bare skulle "løsne" litt opp i vektnedgangen, og da går det jo flytans en stund :) Og du har bare 5 kg igjen? Himmel, det er kjempebra! Når jeg tenker over det, så har jeg 5 kg igjen jeg også :)

 

Du er ingen elefant!!! =) Men jeg kjenner igjen følelsen =)

 

Ha en kjempefin helg med besøk! Jeg har jobbehelg =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var godt. Føles seg så hjelpesløs når man prøver uten at noe skjer. så når det endelig skjer noe får man et boost! Får bare håpe det holder seg på tross av besøk. Besøkene kan å klumpe seg sammen, for mens hun som kommer om et par timer drar på søndag kommer neste person på tirsdag:p

5 kg går fort! I din fart så er de vel borte innen sommeren;)

Kos deg på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) Hvordan går det enrt, og dere andre?

Har du gjort noe drastisk forskjellig fra tidligere siden det plutselig løsnet, enrt? Kjenner jeg er redd det selv skal stoppe opp nå. Har kommet godt igang med ned én kilo første uka og 0,7 nå i forrige uke. Vil selvfølgelig gjerne videre ned denne uka. Har hatt ei litt tung helg matmessig, så her må det fokuseres..!

 

Skal huske å føre inn alt jeg spiser nå disse dagene. Får ikke trent i dag og ikke i morgen tror jeg heller, så må få til ei god økt på onsdag.

 

Ønsker dere ei god uke :) Håper vi snakkes her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ingsi: Det var en av jentene som fikk ideen også tok hun kontakt med en haug med bloggere og av dem så var det vi 8 som på en måte havnet sammen. Vi var 10 først men to har sluttet. Motivated er helt latterlig motiverende å være med på :) Er takket være de jentene der at jeg ikke gikk opp "mer" enn 11,5 kg. haha uff

 

Gratulerer med nedgang enrt! DEILIG følelse å være så nære det endelige målet sitt!! Du er flink du:D

 

Gratulerer med nedgang til deg også Sara! Det er no dritt når man dobbeltsjekker vekta og den plutselig hopper noen hundre gram opp. Man merker at det har grei innvirkning på humøret en stund etterpå! Men du er jo så utrolig flink så ned kommer du deg kjempefort igjen, det er jeg sikker på!

 

Hvordan har det gått med innføring av all maten ingsi? Jeg skjønner ikke at du orker det, er det jo så kjedelig=O Men flink som står på!

 

Jeg har ENDELIG kommet ordentlig tilbake der jeg skal være med hensyn til kosten. Tidligere har jeg kommer inn i det også har det skjedd noe så jeg har måttet spise karbohydrater så vekta var oppe i 71,5 kg =(

MEN siden fredag har jeg gått ned 3,1 kg så nå er jeg "bare" 8,4 kg unna der jeg var før jul. Det må da gå ann å få vekk før sommern, håper jeg!

 

Hvordan går det med dere frøkner? Det er så trist at tråden har død litt ut igjen.

 

OG SARA JEG VIL AT DU SKAL BLOGGE! Se på bloggen din, det er ikke bare meg som har skrevet at de savner at du skriver! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Loone :) Det har vært ganske kjedelig å føre inn maten ja, nyttig, men denne uka her har jeg ikke hatt tid til å drive med det.

Hvordan er det du kommer deg videre ned i vekt? Hva gjør du spesielt nå om dagen? :) Jeg føler at jeg bare stopper helt opp, på 84. Nå står det liksom stille, har gjort det i to uker. Kjedelig. Og så kommer påska, liksom. Da er det jo mye godt i omløp. Kake, mat, øl i sola. Mange fristelser! Men må leve litt også, hverdagen kommer tidsnok tilbake..!

Jeg er forresten mer aktiv på tråden "Ansikt til ansikt med sifrene". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink som førte inn en liten periode i alle fall da! :)

 

Jeg prøver egentlig bare å holde meg i ketose, for da ordner kroppen opp selv og går ned i vekt uten at jeg egentlig trenger å gjøre noenting.

MEN så har jeg jo flyttet for meg selv nå og da er det plutselig veldig enkelt å si ja til byen og fester og alt mulig sånt. Og dere veit jo hvordan det er på byen, man betaler jo så og si aldri noe selv, så det er ikkenoe økonomisk byrde heller:p Så jeg sliter litt med å komme inn i de gode rutinene igjen kan man si. Men lever på at man forbrenner en haug med kalorier når man danser natten lang!

 

Kjedelig med skikkelig vektplatå! Jeg veit mange bruker periodisk faste for å komme seg gjennom platåene så det går jo eventuelt ann å prøve noe sånt etter påske:)

HELT enig i at man må leve litt og påske uten øl i sola, grilling og bytur med gamle kjente det er en dårlig påske.

 

Åja, da skjønner jeg hvorfor det er litt smålig dødt her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...