Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Må nok bli deilig å få sitt eget ja!! :))

 

Hehe, var noen aha-opplevelser når jeg så på den igjen... hehe rart at jeg har "glemt" det siden i fjor...:) Bare tanken på medisterpølsene/kakene som spises ved siden av ribba igjennom jula!!

 

Hm.. nei det vet jeg ikke.... men det vil JEG å ha! Jeg kan spørre kursleder om ho vet når det nærmer seg jul :D

 

Da var jeg kommet fra spenst! pulsklokka viste at det ble 5,8 trimpoeng,woho! :D Er grisestøl etter i går, herlig følelse! Nå skal jeg straks på nattevakt!! Prøve å ikke spise på natten så mye..

 

Kos deg med kjæresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Det er ikke greit å være student å bo trangt altså!! Enig der! Før vi bygde ut nå så hadde vi rundt 15 kvadratmeter boplass. Det var heeeelt jævli! Var sånn at jeg nesten låste meg inne på do, bare for å være litt alene:p haha!

 

Er ikke så glad i julekaker jeg, luksusproblem. Liker bare lukten:D Det er bare 155 kallorier i 100 gram konsentrert gløgg, ca 40 kcal pr. kopp :D Så er vel ikke eksepsjonelt usundt. Er vel heller alt man putter i den tenker jeg. hehehe!

 

De skolene selges på sånn side som sender det som gave, så kostet under 650 kroner:D i Drammen var de billigste jeg fant 2.000. Så er litt prisforskjeller kan man si!!

 

Idag har jeg jobbet med årsregnskapscase, blir skikkelig lei meg, hadde den planen om å trene, men så kom kvelden og da orket jeg ikke tanken på å gjøre noen ting. Eksamenstid er grusomt!! Begynte ikke å lese før i slutten av oktober, så kan vel bare klandre meg selv jeg også gitt..

 

Kjempeflott oversikt anjo!! Det gir litt sånn perspektiv på hva man egentlig bør og ikke bør trykke i seg gjennom jula! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så bra med trimpoeng Anjo!!! Jeg vil også ha pulsklokkeeeeee!! Jeg er helt sikker på at jeg brenner mer enn de dumme maskinene later som om de regner ut for meg... Eneste er jo styrketrening som jeg har hørt man ikke skal bruke pulsklokke på, men heller bruke utregningen på vektklubben. Men uansett! Det kan jo også bli en faktor til å spise for lite / mye når man ikke vet nøyaktig hvor mange kcal man forbrenner på en økt! Feks den step/pump timen jeg har vært på er på 1 time, og jeg svetter som en gris hele veien og har makspuls 3/4 av økta (huff, godt trent ja...). Når jeg legger den inn her så har jeg lagt inn 40 minutter hard aerobic og 20 minutter styrketrening. Da får jeg ca 3,1 trimpoeng. Men jeg er sikker på at jeg brenner mer! Kanskje de 17 500 etter jul skal få være med å investere i skikkelig pulsklokke!

 

..og joggesko.. og treningsklær.. og joggebukse.. og JA jeg har ikke noe som hverken ser fint ut eller passer lenger. Jogge skoene mine faller fra hverandre, etter at de har blitt brukt på fjellturer de siste 4 åra. Håper jeg får masse penger og gavekort til jul!!! Halve ønskelisten min består av alt jeg trenger av treningsklær og utstyr, så jeg hååååper det blir så jeg får noe a det eller gavekort. Og ekstra penger. Da blir det garantert pulsklokke! :)

 

..og forresten, så herlig med gløggen da :D Takk Loone! ^^

 

Nå får jeg gjøre litt skole mens kjæresten enda er i sovemodus.

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loone: Det var ikke så ille med gløgg :D:D

 

Sitrus: Puls klokke er gull!!! :) Bruker den kun ved utholdenhet liksom.. førte inn kcal som var forbrent, så når det gjaldt styrken brukte jeg vektklubben, for er feil å bruke pulsklokke på det føler jeg:) Men anbefaler helt klart pulsklokke, motivasjon i seg selv den!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis ikke anjo88:D Julen er ikke den samme uten gløgg! Får sånn trygg god følelse av det<3

 

Haha, jeg føler meg litt utdatert, skjønner ikke hva pulsklokke er engang omtrent! Men høres jo kjempebra ut når dere snakker om det, kanskje den skal slenges på den uendelige lange ønskelisten i år!

 

Uff, jeg HATER fredag den 13ende!!! Igår skulle jeg og samboern bare en tur på butikken, i jobb-bilen hans, som er et gigantisk monster av en lastebilliknende skapning. Uansett, så var vi kommet nesten hjem, maks 150 meter unna huset, også begynner droget å gli på nysnøen. På den ene siden av veien er den en helt ok grøft, ikke noe stress å havne der. Men på den andre siden (såklart den siden vi glei mot) er det en kjempebratt skråning rett ned. Så bilen havnet på tværs av den bittelille smale veien, som den egentlig er for stor til i utgangspunktet, med det ene dekket og halve bilen omtrent utenfor skråningen. Så fant samboern ut at vi skulle ta på hurtigkjettig for da kom bilen opp igjen. MEN så hadde de idiotene på jobben hans glemt å stramme stringtingen på brekket. Så det klarte ikke å holde vekten til bilen. Så da måtte jeg sitte der å holde foten på bremsen, eller trykke foten alt jeg klarte på bremsen. I EN TIME! Vi kom opp til slutt og det blei ingen skader på bilen heldigvis. Men når jeg sto opp idag trodde jeg at Biggfoot hadde byttet ben med meg over natten for fyyy søren, ikke bare foten, men hele benet er så håvent at jeg ikke fikk på meg olabukse på det benet og ikke skoen min. Har måttet bruke en av samboerns sko (46) og en av mine (38). Sett greit dumt ut kan man si:) Joggebukse og en gigantisk sko.

 

Måtte bare få det ut til noen! Snakk om maks uhell! Er bare takknemmelig for at det ikke var forelesning idag. Hehe:p

 

Ha en fin helg jenter! Være flinke lesehester nå da:D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhahahha!!! Det var jo utrolig leit Loone, men skrevet uhyre morsomt!!! :) / :D Hahahah.. Snakk om uflaks!!! Uff, stakkars foten din! Ser bare for meg å lompe rundt i to så forskjellige sko... Hhahaha.. Uffameg, stakkars!!!! Vi får håpe det går fort over da! Hihihihih.... Kommer til å gå å humre lenge jeg nå :D Heheh.. Du må jo ha tråkket no sykt hardt den ene timen da! Det høres ikke helt bra ut egentlig. Håper det ikke har skjedd noe alvorlig inni der da :)

 

Heheh, ellers er alt bra her. Sprengte kcalskjemaet i går, men men. Det er godt det er flere dager i uka! Nå skal det lages taco, så da er det godt jeg har spart opp til god middag! Og gele etterpå ^^ Kjempekos!

 

Har ikke fått lest så mye. Blir mer sånn lese esel når kjæresten er på besøk. Jeg gidder liksom ikke. Vil helst gjøre alt annet. For eksempel ligge rett ut i armkroken! Men vi har nå i hvertfall gått en halvtime i dag da. Fint med butikktur!

 

Kos dere på lørdagskvelden alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke godt ut i det hele tatt loone! Men bra ingen ble skadet da! Ikke mer enn et hovent ben i allefall... :/ Pulsklokke er mye bedre til å regne kcal syntes jeg da.. har et belte rundt "magen" eller rett under brystet. Så klokka på armen:P hehe SÅ måler den pulsen og regner ut kcal forbruket. Starter og stopper på klokka selv så lenge aktivteten varer. Du legger inn vekt og høyde og alder også på klokka for mest mulig riktig kcal forbruk.. Syntes det er motivasjon i seg selv og se Max puls i løpet av timen, gjennomsnittspuls etc. i tillegg følge med på klokka og pulsen under timen (jeg er mye på spinningtime og da er det gull fordi vi har pulstopper etc..) :) Hehe vet ikke om du ville ha en forklaring en gang jeg men... hehe :D

 

Ha en god helg :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå er beinet bare semibiggfoot, så kan le av det jeg også!! Skulle egentlig på middag med familien til venninna mi idag meeen, droppa den kjente jeg. De er som min egen familie, nesten, og da hadde jeg vel blitt mobbet til verdens ende tenker jeg!

 

Skjønner at det blir litt mer eselfart når du ikke ser han så ofte! Hadde nok vært mer snilefart for meg tror jeg. Så det er imponerende Sitrus! Du får i alle fall gjort litt!!:D Også så flinke som går turer sammen! Min kjæres lengste turer er fra leiligheten, ut til bilen og inn på butikken.. Så skal jeg ha mosjon må jeg gjøre det selv, for å si det sånn! Han og arbeidspartnern bærer rundt på ting som veier et par hundre kilo hele dagen, såeeh. De musklene hans er vel egentlig velfortjente. Men dårlig gjort altså! Jeg føler meg som Doug i King of Queens mens han er Carrie. Hahaha!

 

Gjør jo ikke såå mye om du sprenger kalloriintaket litt Sitrus. Du bedriver vel med litt ekstraaktiviteter nå som kjæresten er der uansett kan jeg tenke meg. Haha *griserier* så du får være litt ekstra aktiv også går det opp i opp! :)

 

Tusen takk for forklaringen Anjo:D Jeg trodde pulsklokke var noe ala sånn billigcrap som skritt-teller. Men nå vet jeg bedre:D Hva heter den du har, og hvor mye kostet den? Tror det skal på topp 1 på ønskelista nå! Rett over 50" TV og Bergans boblejakke (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, artig, for jeg og kjæresten er også veldig Doug og Carrie :D Bare at kjæresten er Doug da. Mest fordi han sier så mye rart som jeg ikke ler av X) Hihih...

 

Jada, får da beveget meg litt, men det blir nok ikke store nedgangen på onsdag føler jeg. Ikke at jeg spiser så mye dritt, men bare at jeg føler meg som dritt siden jeg ikke trente på fredag når jeg egentlig hadde veldig lyst! Men syns nå det er litt dårlig gjort å reise fra besøket mitt da. Ble invitert på step i morgen også, men jeg får vel stå over. Det kommer flere dager neste uke!

 

Pulsklokke er faktisk helt sinnsykt nice. Kjæresten har brukt det når han hadde en ekstrem joggeperiode. For den sier også i fra når du har for høy puls, slik at du må roe ned - og det kan være en utfordring! Kjæresten kan nesten ikke jogge før den begynner å pipe. Jeg ser jo det når jeg bruker elipse og sjekker pulsen at jeg har ALT for høy puls. Ligger langt over pulsen for core trening :) Så jeg tror man kan lære masse av å bruke det. Og det er jo veldig nøyaktig utregning i forhold til en maskin som bare vet vekt og høyde. Tror mange a dem måler ut fettprosent også? Er nå uansett en must-have sak for treningsidioter :D

 

Nå skal det leses. Whoppee. Kommer aldri til å bli ferdig før eksamen, men jeg gir meg ikke for det altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har polar :) Veldig fornøyd med den :D Der viser den hvor mange kcal som er forbrent, og hvor mange % av de som er fett. men vet ikke om det stemmer. Tro den kostet 1100-1300 tror jeg.. lenge siden jeg kjøpte den :D Beste investering når det gjelder trening for min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, alle er vel kanskje Doug og Carrie på en eller annen måte Sitrus!:D

Når er den første eksamnen din igjen? Min er neste mandag, så jeg setter inn alt jeg eier å har av krefter til å lese nå! For har tre eksamner den uken:| Her er det nemlig ikke snakk om å fordele det litt ut over ukene og starte litt tidligere! Neida, vi skal ha 6 eksamner ferdig på 3 uker! Kjempeflott altså!!:)

 

Det hørtest jo kjempebra ut Anjo:D Blir mer og mer gira på det nå jeg! Fikk jo stipendet nå nettopp! Men skal spare 3.000 av de til tven vi skal kjøpe i desember. Så nå lever vi på frysermat en måned. Det er alltid like morsomt!! Men greit å få tømt frysern før det nye året. Er jo alltid masse januarsalg på mat, faktisk! hehehe

 

Nå er det køying. Nest siste forelesning før jul imorgen, så skal prøve å komme meg på skolen til første time:D Jeg er nemlig en av de som alltid kommer til andre, så rekker jeg det imorgen skal venninna mi kjøpe lunsj til meg!! Haha. Motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihih, ja det er vel sant ^^

 

Jeg har hjemmeeksamen 23, deretter vanlige eksamner 1, 5, 8 og 12. Så blir 5 på 3 uker her også :) Herlig! Gruer meg egentlig... Det blir i hvertfall ikke toppkarakter og stjerner i skriveboka! Men men. Skal gjøre mitt beste.

 

Vi har nesten ikke hatt forelesninger, så derfor var vi egentlig ferdig forrige uke. Har en vanlig denne uken og en kollokvie. Men det er jo greit da, godt å ha masse tid på hjemmeeksamen :D Gleder meg litt til å kose meg hele helga med skriving, te og mitt eget samvær.

 

Nå tar vi kvelden her oppe også. Doug og Carrie på skjermen selvfølgelig :D

 

Nattinatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen og alt begge to :-))

 

I morgen er det kursstart for min del.. spennende.. Og la merke til at veiingen blir fremover etter en ordentlig familieselskap helg, bursdagshelgen min, dagen etter bursdagen, etter alle fetende juledagene, nyttårsaften og alt, hihi motivasjon delux da igjennom disse høytidene..

 

I helgen har det vært fullt med selskap.. Masse snop og godis fra fredag til søndag; jeg har spist 2 seigmen og en twist (!) shit.. og all den sjokoladen som var tilstede.. og 3 ulike kaker.. men rørte IKKE NOE av det!!! :D Har jobbet i helgen, stress delux og rakk ikke spise ordentlig så endte med at jeg snoket i skapet der og spiste french frites eller hva det het igjen.. Litt nedtur, men spiste ikke ordentlig med maten jeg skulle.. Snikveide meg i dag, og har i allefall ikke gått opp siden sist uke:) Håpe ikke vekta lurte meg.. Ellers har jeg faktisk bare trent 2 dager den uka som var, rakk ikke mer...

 

Denne uka blir ekstra utfordrende med 4 nattevakter, vanskelig å få til alle måltidene jevnt fordelt.. men prøver på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk anjo88:D Skal bli DEILIG å bli ferdig så vi kan konsentrere oss om det som virkelig er viktig. (kallorifattig)JUUUUUUUULEKOS:D

Jeg er litt sånn mot strømmen i feriene. Går somregel alltid ned i vekt da. Luksusproblem! Har et fadderbarn på tre år som er hos oss store deler av feriene så jeg er høyt og lavt og overalt på en gang. Forbrenner mer kallorier av unger enn av en hardøkt på treningssenteret! Haha!

 

Så utrooolg spennende med kursstart! Kjenner jeg er skikkelig misunnelig! Stress med veiedag, men som du sier, gratismotivasjon! Kjedelig med selskapet, men det kunne alltid vært værre. Du kunne ha sniki med deg en hel kake på do å gomsa til den store gullmedalje:O Meeen, det gjorde du ikke! Haha, forhåpentligvis er det ingen som gjør sånt...

 

Hjemmeeksamen er deilig første del av de 72 timene, også får man krampeangst og sitter våken resten bare for å prøve å gjøre det ferdig. Så når man kommer til konklusjonen er det egentlig et uforståelig koffeinpreget søvnmangelvirrvarr. Hvertfall for min del:p Men tenk, 26 dager ca så er det JUUULEFERIE for deg:D Skal du feire med kjæresten eller?<3 Vi skal til hver våre familier i år, kjenner det blir litt merkelig. Men føler ikke at det er ordentlig jul hvis jeg ikke er med foreldre og søsken.. Hehe

 

Nå er det finanslesing som står for tur.. Shhweeet! Eller, ikke tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok godt å få de unnagjort tenker jeg, og kan få juleferie:)

 

hihi, ja det hadde tatt seg ut å spist kake på do;) Hehe Ja, er massevis av gratis motvasjon, så satser på at det blir bra !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg blir så glad av å gå inn her og lese alt dere har skrevet :)

Har helt glemt meg bort de siste dagene. I dag viste faktisk vekta under 85, så da fikk jeg nesten sjokk. Lurer på om det er fordi jeg kom meg på trening fire ganger i forrige uke, og det er mer enn jeg pleier :) Og i dag gikk jeg og samboern tur i 1,5 time, deilig. Det går helt ok med skolearbeidet egentlig, så det er jo en lettelse i livet :D

Blir nok ikke så sinnsykt mange kvadratmeter på oss, hehehe.. Men det får gå bra. Er ganske vant til å være mye sammen, så det hjelper nok på bare å ikke skulle være sammen 20 timer i døgnet på skole og alt mulig... De resterende fire timene tenker jeg da på som de timene vi faktisk er i dyp søvn og ikke skumper borti hverandre i senga i det hele tatt :)

 

SHIT den julelista....takk anjo, for at du la det ut!! Det var virkelig en tankevekker. Jeg ELSKER smultringer så det må jeg passe meg for. Får ta det til lunsj en dag liksom :D hahahha neida. Får vel lesse på med grønnsaker på julemåltidene i år, hvis jeg skal unngå oppgang. Også må vi komme oss ut på tur, det kan jo være ganske godt og på late dager :)

 

Lipstick jungle på tv! måtte bare skrive litt! hehe

kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ordentlig tankevekker den der.. man vet det er mye, men ikke SÅ mye... :D hehe

 

I dag var det veiedag... -0,6. Fornøyd med det egentlig, trente kun to dager forrige uke,.. I dag er det kursstart, klar som et egg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dødsbra, anjo88!!! gratulerer! lykke til på kursstart:) blir spennende å høre åssen du synes det er!!

 

i dag var jeg på trening på morgenen.. tok mot til meg og prøvde vekta på treningssenteret.. den viste også 84,5! da trodde jeg at jeg skulle skrike. hadde virkelig ikke trodd at det var mulig :D hehehehehe... neida... men seriøst, det var gøy å endelig se et nytt tall! tror det hjalp på at jeg prioriterte å trene en del forrige uke. gikk tur i går og har hatt en økt med jogging og styrke i dag, så regner med å fortsette i den gode modusen fram til jul.. må bare gjøre det!

 

ellers driver vi og jakter på leilighet.. ser ut til at vi kommer til å prioritere å ha en koselig leilighet med balkong framfor å bo mest mulig sentralt... men jeg må prøve å finne ut om det er noe treningssenter i nærheten! jaja, det er vel ikke sååååå stort der oppe eller hva, sitrus? :) tar ca. et kvarter inn til byen med buss der jeg tror vi skal bo.. når det er trafikk. men også ca. et kvarter å sykle.

 

hadde det vært oslo så hadde jeg ikke tenkt på det engang, et kvarter er ikke mye der. jaja, vi får se :)

 

nå må jeg gjøre lekser, så ønsker jeg dere en fin kveld!

 

ps. i dag bakte jeg kyllingen i ovnen istedenfor å steke den.. da følte jeg meg jammen som Grete Roede sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Syntes det var en grei start uten å ha gjort så fryktelig mye for det;P Denne uken blir vanskelig, 4 nattevakter.. hurra! :D

 

Kjempe bra, herlig å se et nytt tall tenker jeg;P hehe ha en fin fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere har vært!!!! Kjempebra :) Og det ble stillestående på meg denne uken da. Men jeg er bare gla jeg ikke har gått opp! Blitt mye kos, og VELDIG sene middager. Det merket jeg på kroppen at jeg ikke synes noe om. Men kjæresten er vant med å spise kanskje 2 ganger om dagen, så han ville ha mellomrom mellom maten :D Men jeg har i hvertfall trykkt i meg masse frukt i mellom! For nå er det klementiner på rema!!! Jippiiiii!! Super gode og bare til å... spise opp!! Åå som jeg elsker mandarin og klementin. Så det blir det mye av fremmover! Billig var det også! :)

 

Selv om jeg har en hjemmeeksamen å levere på mandag og fullt kjør med alt annet også, så skal jeg i hvertfall trene både i dag og fredag. Det trengs! Blir ingen time i dag, men satser på styrke på hele kroppen og kondisjon til slutt. Får svidd av en del på en time på egen hånd også!

 

Neste uke vil jeg under 84!!!!!!!!!!!!!!! *biter tenna sammen og spenner på seg treningsklær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, går bra Ingsi, men merker jeg sliter med å få trent når jeg ikke er våken så mye av døgnet hjemme.. men men. Takk for det:)

 

Skal krysse fingrene for deg sitrus at du klarer under 84, det har jeg troa på at du klarer :D Åhhh, har de mandariner/klementiner som er gode nå?? *Kjøøøpe*

Lykke til med innleveringen av hjemmeeksamen!

 

God onsdag videre til dere alle :) Blir så glaad når jeg går inn her å leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klementinene er svinegode!! Saftige og søte! Jul i november for å si det mildt ^^ Eneste som er dumt er at de blir så fort spist opp at jeg nesten ikke rekker å smake på dem :D Tror hele tiden at jeg har mistet den på gulvet eller noe... Og så bare; Spist den opp??? Huff X) Godt det er frukt, og ikke sjokolade.

 

Kom på at jeg glemte å svare Ingsi! Nei, det er absolutt ikke så stort oppi her synes jeg. Det som er så fint er at det går buss over alt ALLTID. Så det er ikke noe problem å bo litt utenfor byen :) Tar sånn 20-30 min med buss fra meg, men det gjør jo ikke noe når det er 2 min å gå til buss, og det går hvert kvarter. De er gode på buss her, det skal de ha!

 

Men om du skal sykle bør du se ann forholdene litt. Det er JÆVLI bratt i trondheim, så det kan være moro å sykle til byen, men jeg skal love deg at det ikke er moro å sykle tilbake! :) Det lærte jeg på den harde måten...

 

Det er masse masser av treningssenter i og utenfor byen. Hvis du skal jobbe og har litt penger så kan du jo få deg medlemsskap på pirbadet. Da har du både masse svømmebasseng og svært treningsrom. Eller på 3T! Det tror jeg er veldig bra. Der er det også svømming og all mulig trening. Men 3-5000 året er litt mye for meg! Fint med trening for studentene gjennom NTNUI. 500 kr året er jo bare lommerusk!

 

NÅ skal det trenes ^^ Hihi. God onsdag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, Sitrus, sliter litt med valg av leilighet her nå... Gleder meg bare til å få det overstått! Tror det kommer til å bli *litt* oppoverbakker å sykle hvis vi velger å bo der vi vurderer nå... Men skal jo ikke bo der til evig tid, så tror vi takker ja! Hun vi eventuelt skal leie av er VELDIG grei å ha med å gjøre.. Det har egentlig ganske mye å si!

 

Spent på hvilken avgjørelse vi tar..

 

Jeg har vært sur og grinete i kveld fordi jeg ikke har orket å gjøre noe skolearbeid, og fordi jeg heller ikke dro og trente.. Da føles liksom dagen meningsløs, hehe. Den føles egentlig enda mer meningsløs fordi jeg ikke bare slappet hundre prosent av. Menmen. Satser på ny frisk i morgen. Jeg har forresten en aldri så liten drøm, og det er å se noe under 84 før jul.... Jeg tror det får bli mitt mål... Hvis jeg klarer det, da er jeg superduperfornøyd med min innsats på helsefronten dette året.

 

Hadde vært digg å se det før vi flytter herfra, isåfall har jeg ca. en måned på meg..! Det bør jo i teorien gå.

 

Håper dere har hatt en mye morsommere kveld enn jeg har, hehe. Gleder meg bare så til å bli ferdig med skoleoppgaven nå. Skal gjøre det jeg klarer på den i morgen og belønne meg selv med en god treningsøkt.

Tenk at jeg har kommet til et punkt i livet hvor en treningsøkt er en belønning...! Det sier jo litt om at det faktisk er en livsstilsendring på gang her :D

 

koskos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...