Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

hehe ja klart er det på hele kroppen! :) hihi slet litt med å måle riktig første gangen, men tror jeg har klart det;P Måler i allefall på samme sted nå:) var visst -4cm på midjen, men begynt å starte og avslutte dagen med sit-ups når jeg er på badet...

 

Og, ja jeg føler meg stor selv! Jeg veide det samme som nå for 2-3 år siden.. og følte meg ikke så stor da, nå føles jeg enorm ut.. men har i mellomtiden vært nede på 73 og så opp igjen.. så er vel derfor jeg føler meg så enorm og stor! men nå var det siste gang jeg så 90 tallet, og kanskje når jeg er ferdig meg kurset også 80 tallet..:) hihi

 

Grønn te? Funker det? jeg er veldig glad i te, men aldri smakt grønn te... er det noe du kjøper i helsekosten eller? smaker det noe godt...? hehe

 

Dere er såå flinke å lese :) Jeg burde lest selv i dag, men er så sliten i hodet.. skal se på "dance your ass off" på tv 3 om en halv time... kanskje vi skal begynne å danse ved siden av grete roede.. hehe Men, skal lese nå en halv time før det begynner, skal i praksis etter jul, og da blir det TØFT! hehe

 

Ha en stralende kveld videre :)

 

*slette smiley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Nå er jeg snart ferdig med skoletingen, jeg mener monsteroppgaven, og da skal jeg vende tilbake til virkeligheten og lese gjennom alt dere har skrevet :)

 

Kan vel nevne at det har blitt oppmuntringsgodteri både i dag og i går, men at jeg ikke tror jeg har trengt det mer noensinne heller..! :) Så da er det greit.

Gleder meg å gå tilbake til en normal hverdag med trening, gå turer, lage god mat, begynne å handle inn julegaver osv.

 

Nå er det ikke lenge igjen :)

 

PS. Skumleste noen av de nyeste innleggene og registrerer at du har vært knallflink, anjo :) utrolig bra! stå på slik, skal snart gjøre det samme selv.

 

koskos til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rart med det at man ikke egentlig ser hvordan man ser ut! Men jeg tror kanskje jeg var litt mer i lykkerus av tenåringskjærlighet og ja, rett ut, sex, og at det kanskje ga et annet bilde av meg selv enn nå. Ikke at jeg ikke har et godt sexliv med kjæresten altså, :) men at jeg har vokst av meg den ung-og-dum-følelsen. Tror jeg da! :) Merkelig!

 

Jeg har rett og slett bare kjøpt helt vanlig grønn te med sitron i butikken. Finnes mange varianter :) Jeg synes kanskje det smaker mer beskt? enn andre tetyper, men det er veldig godt når man blir vant til det. Det er jo bare å vende seg til en ny smak! Dessuten er det godt å ha som en variant til den vanlige teen, som jeg ofte synes blir for søtaktig. Må visst på butikken og kjøpe meg mer, så da skal jeg se hva jeg finner av grønn te typer! Og du kan også kjøpe MANGE varianter i kostholdsbutikker. Vet det finnes i pilleform og hele pakka, for den som ikke "orker" å drikke det varmt :) Og ut i fra den artikkelen virker det jo som om det er en fin fettforbrenningsgreie!

 

Så bra at du nesten er ferdig Ingsi!! Det må være så utrolig deilig å komme i mål med master oppgave??? Kan ikke forestille meg hvor mye arbeid det er med det. Jeg sitter med mine nå 14 sider og synes det er en hel haug X) Men det er vel ørlitt større omfang av en master enn av å analysere en 30 siders tekst..! Og om du har kost deg litt, så tror jeg nok at du har fortjent det! Virker som om du har jobbet veldig hardt.

 

Lykke til videre på oppgaven din!!!

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt telefonnummerene deres i dag hadde jeg ringt og skriki spørsmålstegn. Det er offisiellt, eksamneslesing og te fungerer som bare faen.

 

Vekta står på 82,8!!!!!!!!!!!!! HERREGUD!!! Det betyr -1,6 kilo fra forrige uke - OG en hel cm bort fra midjen!! Det er bare helt villt! Tydeligvis er det noe som fungerer veldig bra! Det er faktisk litt skummelt, for det er jo 500 gram mindre enn i går.

 

Og vet dere hva? 300 gram fra 10 kilo i år!!! SERIØST! Jeg kan ikke fatte det!

 

Jeg har spist mindre enn 1600 hver dag, og det vet jeg jo. Gjør det med vilje siden jeg ikke trener noe nå heller. Men søren, det her er bare sykt. Fortsetter det sånn så gleder jeg meg til å kjøpe inn kjole til nyttårsaften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så bra Sitrus!!! :) Utrolig morsomt!

 

Okei, med suketter regner jeg med? hehe og det drikker du mange mange ganger om dagen?:) Lurer på om jeg skal kjøpe det.. drikker mye frukt te... med suketter..

 

Men; jeg spiser og spiser klementiner om dagen, det holdet meg borte fra søtsuget og småspising utenom måltidene, knall at den kommer akkurat i jula og kan kompansere for mye annet snop! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veit :) Dritmoro rett og slett!

 

Ja, jeg bruker 2 sukketter pr kopp. Burde snart vende meg til å drikke uten når jeg drikker så mye. Får det til om man vil! Smaker nesten ikke på teen heller, for jeg har den stående ved siden av meg fordi den er for varm, og når jeg skal ta litt så har den blitt lunken og må helles nedpå :)

 

Har drikki 4-5 kopper om dagen bare + kanskje 2 andre i svart te, eller kakao ^^ , så det er jo ikke heeelt ekstremt da. Vet om veldig mange som drikker mye mer. Men for meg så har det i hvertfall veldig god effekt! Også blir jeg heller ikke så sulten, så jeg tenker ikke på mat mens jeg jobber. Veldig greit :)

 

Klementiner kommer også til å være min o store redning hele jula tror jeg. Må få mamma til å hamstre skikkelig så jeg kan frotse i klementiner i stedet for sjokolade og marsipan! Gruer meg faktisk litt til å komme hjem og se alt godteriet som står fremme døgnet rundt.. Kommer til å BO her inne og lese alle forum på jakt etter motivasjon og søthunger-tap!

 

Tenkte jeg skulle rive med meg mamma ut på turer hver dag om jeg får til. Jeg VEIT det blir litt godis hver dag, for såppas svak er jeg når det står foran snuta på meg, så da får jeg ha hodet innstillt på å gå turer og drikke en HAUG med vann og te. Joggesko og termos er pakket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjempe godt med te.. har en te kopp som er 0,5 l! den drasser jeg med meg overalt hjemme... Ja, gir en god metthetsfølelse også :) Og vet du hva, på vei hjem fra skolen i dag kjøpte jeg en ny termo kopp fra handysize, siklet på den i flere uker, og i dag kjøpte jeg den, mørk rosa og med litt shimmer i hihi. nå har jeg fri i 1 1/2 uke, før jg har 2 uker innspurt på skolen. Disse ukene skal det trenes!! Kom akkurat fra trening nå, herlig! :DMen ser jeg har spist alt for lite.......

 

Ja! Jeg kjørte innom å kjøpte en ny pose med klementiner <3 hihi Jeg også skal prøve å motivere de andre her og se om de kan bli med ut på litt tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jammen dra og hamstre inn grønn te i morra og drikke det til jeg sprekker...

JIPPI!!! Nå er jeg ferdig :) Men det var ikke masteroppgave, Sitrus, hihi.. Jeg har nok bare tre år bak meg, ikke fem! Men helt ufattelig deilig å bli kvitt den. Kunne ikke hatt en bedre følelse omtrent.

Jeg har igjen et par eksamner, men de er jeg rett og slett ikke så veldig nervøse for. Nå har jeg faktisk tenkt å legge fokuset mitt i følgende ting de neste dagene:

- trening

- fikse opp i kostholdet

- pynte og gjøre det koooselig til advent

- kjøpe julegaver

 

Unner meg noen dagers pause nå før jeg gyver løs på mer skolearbeid!

Gleder meg så til å kjøpe inn pynteting i morra, hehe.. lilla lys og sånn.. tror samboeren er litt nervøs for om jeg skulle kjøpe masse nisser.... hahaha.. skal ikke det :)

 

I dag hadde jeg en halv-bra spinningøkt, var bare 30 minutt..men det var nå godt å bli svett i allefall. Så var jeg på en times yoga. Er stiv som en stokk etter alt dette skolearbeidet! Det var nesten litt vondt å gjøre noen øvelser.

Skal på trening igjen i morgen, da skal jeg ta i mye mer enn i dag!

 

 

Veldig glad på dine vegne Sitrus, håper og tror jeg er noen meter bak deg! (Eventuelt litt mer, tør ikke veie meg lenger) Har selv som mål å se 83,6 før jul, men da må jeg VIRKELIG stramme tøylene. Da har jeg og ti kilo ned.

 

 

*a dream come true*

haha..

natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, det var mONsteroppgaven du skreiv ja :) Hahahah.. Jaja!

 

Så flink du er til å komme deg på trening midt oppi alt dette!! Jeg kommer nok til å være fastgrodd de neste ukene. Skal ut og gå innimellom, men synes ikke at en hard treningsøkt er det beste for å få hodet til å fungere! Bedre med en rolig gåtur og trekke frisk lutft og høre på vinden :)

 

Nå må jeg pakke og komme meg på skolen en tur. Kollokvie og bilbliotektur!

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Skal akkurat til å gå og kjøpe meg grønn te. Og adventste hvis jeg finner en som ser god ut!

:) Du er og flink Sitrus! Tipper arkeologiens datter kommer til å gjøre det bra på eksamen! :) Lykke til. Da får vi bare begynne å helle nedpå, Anjo.. så renner vel kiloene av i rekordfart her og!

Tenkte på en ting, at te (og kaffe) er ganske vanndrivende, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Tror det er anbefalt å drikke et glass vann per kopp te eller kaffe. Eller no.

 

Jaja, gotta go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også handlet inn te i dag. Fant ut at det fantes ganske mange flere varianter enn jeg hadde trodd! Er visst bare å finne noe man liker :) Twinnings har en blandingspakke med 5 forskjellige som jeg kjøpte. Se om det er noen flere gode. Til nå er det fortsatt grønn te med sitron som er min favoritt ^^

 

I artikkelen jeg leste stod det at grønn te inneholder stoffer som setter fart på forbrenningen, spesielt på fettforbrenningen. I tillegg er det jo vanndrivende som du sier :) Jeg drikker masse vann i tillegg. Har alltid en karaffel med vann på skrivepulten, for da ser det så godt ut! Dessuten blir man faktisk litt tørst av så mye te synes jeg da!

 

...Blir egentlig mye "trening" med all løpinga opp og ned trappene for å gå på do 40 ganger om dagen :)

 

Lykke til med tedrikking da dere :) Hihihi! Vi får satse på at det ikke er "falske kilo" som renner av, så alt kommer på igjen i jula. Det vil vi ikke ha noe av!!!

 

Satser på en bra eksamen ja, men det er et hardt fag synes jeg. Er så utrolig omfang og forventes mye. Litt skummelt siden det er den første eksmen jeg skal ha på universitetet også :s 6 timers i tillegg. Fysjameg.. Men det går vel som det går! Og går det ikke som det går, så går det ann å ta det opp igjen! ^^

 

Får vel kjøre på med litt lesing igjen. Lurer på hva jeg skal gjøre i jula når jeg ikke har pensum å lese på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også handlet inn te i dag. Fant ut at det fantes ganske mange flere varianter enn jeg hadde trodd! Smaker for enhver... eh... smak! Twinnings har en blandingspakke med 5 forskjellige som jeg kjøpte. Se om det er noen flere gode. Til nå er det fortsatt grønn te med sitron som er min favoritt ^^

 

I artikkelen jeg leste stod det at grønn te inneholder stoffer som setter fart på forbrenningen, spesielt på fettforbrenningen. I tillegg er det jo vanndrivende som du sier :) Jeg drikker masse vann i tillegg. Har alltid en karaffel med vann på skrivepulten, for da ser det så godt ut! Dessuten blir man faktisk litt tørst av så mye te synes jeg da!

 

...Blir egentlig mye "trening" med all løpinga opp og ned trappene for å gå på do 40 ganger om dagen :)

 

Lykke til med tedrikking da dere :) Hihihi! Vi får satse på at det ikke er "falske kilo" som renner av, så alt kommer på igjen i jula. Det vil vi ikke ha noe av!!!

 

Satser på en bra eksamen ja, men det er et hardt fag synes jeg. Er så utrolig omfang og forventes mye. Litt skummelt siden det er den første eksmen jeg skal ha på universitetet også :s 6 timers i tillegg. Fysjameg.. Men det går vel som det går! Og går det ikke som det går, så går det ann å ta det opp igjen! ^^

 

Får vel kjøre på med litt lesing igjen. Lurer på hva jeg skal gjøre i jula når jeg ikke har pensum å lese på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi satser på at det ikke er lurekilo! Det vil vi ikke ha noe av. Synes vi alle fortjener å nå målene våre skikkelig!

 

Rart å tenke på at jeg har vært forholdsvis aktiv (litt opp og ned i perioder kanskje) her helt siden mars. Meldte meg inn i januar og begynte å tenke mer på kosthold da, og i mars satte jeg igang med treninga. Det beste jeg har gjort for meg selv i år 2009 må være å begynne og trene og å legge om kostholdet. Kommer aldri til å angre på dette!

Noe av det beste er at jeg ikke så ofte lenger føler meg "tjukk" eller hele tiden tenker at jeg skulle vært annerledes. Det skal sies at jeg jo har blitt litt slankere, men jeg føler meg uansett mye bedre med meg selv på andre fronter!

 

Pluss at jeg synes det er nyttig å se hvor tidkrevende og energikrevende det egentlig er å gå ned i vekt. Jeg synes ikke det er "lett", jeg må hele tiden passe på å ta sunne valg og ikke falle for fristelsene.. og de er der omtrent hver dag! Såklart en skal falle litt for fristelser av og til, og tillate seg å kose seg! Det er jeg flink til, hehe :) Men i det lange løp har jeg blitt sunnere. Det er jeg veldig veldig veldig glad for. Nyttig å lære dette nå, og kjenne litt på det, så blir jeg egentlig bare enda mer bestemt på at dette er min nye livsstil, og ikke bare en slankekur....

 

 

HEHE! Seriøst innlegg! :) :) Jeg mener det!

Vi er flinke med oss sjøl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den :) Tenker sånn mange ganger selv også. Jeg visste forrige jul at jeg veide alt for mye, men fordi det var mye som skjedde i personlige liv ellers så begynte jeg ikke før i februar. Men jeg har følt meg veldig bra på alt jeg har vært ute på. Det er sjeldent jeg går ut blant folk og føler meg feit lenger! Når jeg ser meg i speilet nå så digger jeg kroppen min bare mer og mer. Den begynner å se normal og proposjonert ut! Det liker jeg ^^

 

Lå å tenkte på det i går kveld at jeg hadde jo som mål å være under 75 til lillesøster skal konfirmere seg i år 2011, og om jeg er så flink som nå så kommer jeg da til i hvertfall det!! Har veldig lyst til å sette meg mål om 75 til juli 2010. Det hadde vært utrolig moro!! Og om jeg skulle finne på å gå ned litt til også så kommer bunaden min til å gli på meg! Jeg gleder meg så :)

 

Prøvde på meg en kjole fra i sommer også, som jeg kjøpte til jeg skulle i bryllup. Den passer i hvertfall mye bedre nå! Det er så godt med sånne ting :) I kveld skal jeg dra frem alle de gedigne buksene mine og pumpe opp selvtilliten min max. Jeg har prøvd noen av dem, men vet jeg har noen som til og med var for store når jeg veide 92. Artig :)

 

Er så utrolig spent på hvordan veiinga neste uke går. Kunne jeg sett -10 kilo på forsiden så hadde jeg antagelig dødd på meg. Åh, det er mye å glede seg til!! ^^

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med te-drikkinga folkens? Merket noen forskjell?

 

Jeg har i hvertfall fått i meg mine doser, og setter i gang igjen i dag også. Utrolig hvor mye det hjelper på konsentrasjonen! Må nok få med meg termos med te til eksamene mine :) ...eller kanskje dumt om jeg blir løpende på do hele dagen.

 

Huff, apropos eksamer, 3 lesedager igjen... Her skal det jobbes!

 

God lørdag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ser dere er ganske aktive i tråden her, og lurte på om jeg kunne joine dere? :)

jeg er 21 år, 1,70 høy og begynnte egentlig å slanke meg i januar i fjor og veide da 84,4 og når sommeren begynnte var jeg nede i 78,9 kg. I sommer ble det alt for mye jobb og alt for lite trening. Å så har det ikke akkurat hjulpet på at jeg og kjæresten flyttet sammen. . Jeg bestemte meg at jeg aldri skulle over 80 igjen så nå må jeg virkelig ta tak meg sammen.

å så ble jeg skikkelig motivert over å se at dere drikker mye grønn te. Det er også noe jeg nesten sluttet med i sommer, det var jo så varmt og etter det har jeg sluttet helt. Må nesten begynne på igjen:p

jeg er ikke helt enig med meg selv ennda om jeg skal ha veiedag på torsdag eller fredag, men tror det blir på torsdag.

dere får ha ei fortsatt fin helg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig at det er flere som vil være med oss! Alltid spennende å høre nye historier! Velkommen skal du være!!!

 

Å flytte sammen med kjæresten er farlig for alle som har lett for å legge på seg! Man vil liksom ikke innse at hver dag ikke er en fest :) La på meg sikkert 15 kilo selv på de to årene jeg bodde med min. Nå har jeg flytta laaangt vekk for å studere - og samtidig ta et skikkelig tak i kosthold og trening, og tro meg, det trengtes. Så nå har jeg sagt til kjæresten at hvis han flytter opp neste sommer, så må han regne med at han også blir et grete roede støttemedlem :) Maten skal veies og godteriet skal vekk. Ikke noe pizza og kebab og burgere her i gården. Han skal i hvertfall ikke få dra meg ned (eller opp...) i skitten igjen. Det er helt sikkert :) Jeg føler jeg har fått tak på livsstilendringen, og det må jo bare han gjøre også hvis det skal funke. Omvende mannfolk er vi damene gode på!

 

...hahah, apropos. Kjæresten fikk trykt ut av seg en dag at han var så glad for at jeg aldri har tvingt han til å gå i det jeg vil at han skal bruke, eller at jeg ikke klager over ting eller sier han må gjøre ting han ikke vil.

 

Åååå han skulle bare visst :) Vi får det som vi vil, gjør vi ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eksamensnerver! Gruer meg sånn. Bare to dager igjen. Føler jeg ikke kan gjøre noe annet enn å lese. Må virkelig motviere meg opp for å gå å hente te og løpe på do. Ikke at jeg får gjort så mye fornuftig uansett, men jammen blir man sliten av det her. Tung i hodet og til sinns, og det er liksom 1. søndag i advent. Tror jeg må sette meg ned og skru av alt lyset, tenne det første lyset og bare tenke på ingen verdens ting.

 

Herregud som jeg gleder meg til å reise hjem til jul..!

 

Hvordan er det med dere andre? Håper dere fortsatt er i live, og ikke har druknet i store mengder te og sukketter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=590333

 

Leste akkurat denne på VG-nett. Visste du at en vanlig 65 grams marsipangris inneholder like mye kalorier som 7 hele kokosboller??? Flere artige målinger her som får meg til å bli ørlitt kvalm med tanke på hvor mye jeg har stappet av meg av de forskjellige i foregående juletider... FYsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall ikke planer om å legge på meg 15 kg, derfor jeg vil ta tak i det nå. Kjæresten min er jo egetli så heldi at han har jo faktisk gått ned i vekt etter vi flytta sammen. Sånn går det når det jeg smitter han med mine x antall måltid hver dag. å så spiser han ikke så mye ferdig mat mer.

 

eksamensnerver ja, jeg er mest urolig for at jeg ikke har fått de enda jeg. tror de kommer iløpet av morgen dagen, da jeg har første eksamen på fredag. Hva studerer dere? Jeg studerer psykologi, og sitter å skriver bacheloroppgave no. Innlevering om 3 uker, gjett om jeg er nervøs for den da:/ jeg hakke peiling hvordan man skriver slikt jeg:p

 

jeg så den vg artikkelen, jeg tror jeg skal begynne med det. spise sjokoboller istede for marsipan. er jo så glad i begge dele<3 og så klementiner. Spiste 8 stk her om dagen:/ Er ikke bra det heller, blir for mye. så, må roe ned der. men på hverdager så blir det godteriet mitt:p

 

men nå må jeg rydde og pynte til advent. har hatt arbeidshelg, så hakke gjort noe ennda. fortsatt god søndag, de få timene som er igjen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg gått til innkjøp av gløgg og pepperkaker!! :) Synes jeg har fortjent det nå, med 1 desember og eksamenskjør i morgen. Har vært ytterst dyktig med lesing, så dette tror jeg går bra. Jeg har aldri nerver kvelden før noe sånt, og som oftest er jeg helt skjelven rett før i stedet... Men denne gangen tror jeg det skal gå bra :) Jeg føler jeg kan det jeg burde kunne i hvertfall!

 

Ellers har jeg vage mistanker om at den o store nedgangen forrige uke inneholdt en del flaks :) Både før og etter helga har jeg liggi på 83,2 (?) som jeg gjorde dagen før jeg veide nede på 82,8. Så da vet jeg at jeg har holdt meg stabil! Drukket te til jeg har blitt kvalm, kastet i meg alt for mye mandariner, og vært ALT for lite ute :) Men ingen anger - jeg har spist sunnt, drukket masse vann og lest som en helt. Snart er det jul og kjempe lang ferie! Herregud som jeg gleder meg!!!! Nå vil jeg bare ha eksamene overstått, så skal jeg feriere med kjæreste og familie og for en gangs skyld ett skikkelig godt kosthold gjennom jula!!!!

 

Så koslig at du har pyntet til jul Ernt! Det har jeg gjort også, med det lille jeg har. Altså julestjerne uten lyspære, lys fra nille og 3 nisser X) Men det gjorde sitt! Kombinert med duften av gløgg og mandarin, så er det helt herlig på rommet mitt nå. Kaldt er det også ute, så nå tenker jeg at vi snart får litt snø her oppe i Trondheim også!!

 

Jeg studerer arkeologi, forresten. Første eksamen i morgen. Huffameg! Lykke til med skriving på bacheloroppgaven!! Dette får du til! ^^

 

Hvordan går det med deg Loone? Hvor er du i førjuls-stria???

 

Tenk på meg i morgen fra 9-15 da dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det er stabilt ellers da, selv om det er sur å tro at en har gått ned mye mer enn en egentlig har gjort. gruer meg litt til torsdag, har jo fulgt med vekta litt de siste ukene, men når jeg ikke rapporterer inn her er det så lett å glemme det, og så ser en det ikke like godt om en går opp. men merker å begynne her påvirker motivasjonen med en gang. har nettopp komme inn fra en times tur nå. ser trimpoengene så da føler jeg at jeg må. så har begynnt kampen om å komme på nytt trim tre:D

 

det er eksamen tid, og man må kose seg litt da. så lenge en ikke drar den for langt. iallefall for meg så er det viktig, jeg må kunne kose meg. men man treger bare ikke å gjøre det hver dag, og man kan begrense seg.

 

kan ikke skryte på meg så mye julepynt da. jeg følte vi hadde så mye, men meste parten ligger fortsatt hjem til mamma og pappa, desverre. så må vel hente det snart. er så mye kosligere å være i leiligheten når det er julepynt:D ELSKER jul<3

 

begynnte forresten å snø ista når jeg var ute å gikk, så vidt det var at det dalte ned. å det var på Byåsen. men det er bare så vidt det ligger noe på bakken. har du ikke nå der du bor? :/

 

Lykke til på eksamen imorgen da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Huff sorry at jeg har vært så stille i det siste! Har dessverre ikke vært inne på gretis rodis hele helga.. har vært bortreist!

Kan ikke si at jeg komme til å veie meg denne uka her, gitt, etter den helga der. Vi ble skjemt bort av svigers med potetgull, litt sjokolade og ikke minst en gedigen og helt fantastisk dessert på søndag.. ikke akkurat spesielt sunn mat! Hehe..... hjelp.

Jeg prøvde å ikke spise så altfor mye annen mat, men tror kanskje det ble litt mer kcal enn vanlig per dag. Vi får se om det slår ut.

I tillegg må jeg innrømme at vi tilbrang stort sett tida i sofaen. Gikk heldigvis en halvtimes tur på søndag da. Men tror jeg aldri har hatt så godt av en hvilehelg etter alt kjøret på skolen. Så faktisk ingen anger her i gården, så lenge jeg vet at jeg er "back on track" nå.

 

Men nå må det trening til og supersunn mat!

I dag har jeg vært flink og meldt meg på spinning og en liten styrkeøkt til i morgen. Gleder meg!

Skal få til minst tre skikkelig økter denne uka. Det er et løfte til meg selv!

 

Hvor mye kcal kom vi fram til at det var i gløgg..? Jeg har smakt årets første, og det var utrooolig godt :)

 

Velkommen til deg, enrt!!! Koselig med nye "fjes"!

 

Tedrikkinga mi har dessverre ikke tatt helt av ennå, har helt glemt det. Men skal jobbe hjemme i morra, så da blir det mye te! :)

 

Håper det går bra med deg på eksamen, Sitrus! Vet ikke om du leser her før du har den, men lykke til i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Da er jeg tilbake.. ikke vært her siden fredag!!! Var veiedag i dag... -0,7 og ytterligere -6cm.. er i grunn ganske fornøyd for har vært festligheter hele tiden fra fredag til i går kveld. .... så glad jeg har gått ned i det hele tatt... og i helgen ble det en smuuuule del søt hvitvin, drinker og shotter.. smart :) hahh ikke har jeg gått trent heller..

 

MEEEN nå er jeg fit for fight!! er jo bare en gang i året man blir stor jente.. haha

 

te? tja, drikki 4 kopper totalt hele uka... haha kanskje jeg burde drikke 4 hver dag !!! blæ... jaja

 

Lykke til med eksamen sitrus!!! Var det ikke rundt 50 i en kopp gløgg? åh, smakte min første kopp eller to kopper, på søndag, da var det julegateåpning <3 hihihihi

 

nei nå skinner sola her å... på tide å komme seg opp og ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...