Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hahaha, leste den artikkelen om grønn te som ble lagt ut tidligere.. må jo egentlig drikke 15 kopper te om dagen om jeg forstod rett??? hahah det er jo sykt!!! Klarer dere så mye? jeg er glad i te, men..... jeg har drukket 4 kopper hittil i dag, og tanken på flere i dag gjør meg kvalm,.. men var det mulig med grønn te i form av piller å??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) er ikke helt sikker på hvordan det var..

Her har det stort sett blitt annen te til nå i dag. Har en utrolig slapp dag foreløpig, så gleder meg til trening senere i dag!

Grattis med overstått da, anjo88 :) :) Håper du hadde en artig feiring!

Og så kjempebra med nedgang. Herlig!

 

Har dere sånn greie med å gi dere selv en premie eller noe når dere når mål? Det kan være litt gøy, trenger jo ikke være noe dyrt. Jeg tror jeg skal gi meg selv en megapremie da jeg har gått ned 10 kilo tilsammen. Foreløpig er ikke det i morgen...! Tror jeg trenger et eller annet som en kjempemotivasjon.

Si ifra hvis dere har noen gode forslag :)

 

Ha en fin & sunn dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk i meg en kopp til.. men huff 15stk, nei takk... hihihi

 

Jo takk for det, knall feiring... hihi Takk, fornøyd med tanke på alt jeg har stappet i meg;) men har jo ikke rørt godis eller snacks... det er fordi jeg drakk "litt" så måtte la være det, spist en liten bit brownies ellers ble det fruktsalat på denne jenta, mmmm! :))

 

 

ja det kunne jeg tenkt meg å... burde egentlig sette små mål og små premier til det. men jeg tenker stort med en gang.. haha hatt lyst å dra på spaaa eller hotell weekend. men det skal bli min siste store belønning om jeg når målet til 17 mai :) Men frem til det... tja, jeg er jo så dum at jeg kjøper det jeg har yst på med en gang... haha men kanskje noe små ting jeg må la være å kjøpe og vente til jeg har nådd målet... :)

 

akkurat spist en rask middag, spinning om en time <3 deilig å komme i gang igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg har lest det der jeg også, men husker verken hvor mange kopper det var eller kor mange prosent det hjalp:p

 

jeg synes det å gi meg selv noe når jeg når et mål hjelper virkelig. når jeg har nådd målet er jeg skikkelig gira, og når det begynner å gå trått er det bare å tenke på noe en ønsker seg:) men har det samme problemet når det gjelder hva premien skal være. kjøper meg det jeg har lyst på. men jeg har bestemt meg for at jeg skal sette av et bestemt beløp for hver kg, f.eks 100 kr. så når jeg har gått ned de 10 kg jeg håper å gå ned så har jeg 1000 kr å kjøpe nye klær for:p

noen andre som har noe forslag til ting en kan kjøpe?

 

Hvor ofte har dere delmål? Hva er det endelige målet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det plutselig blitt voldsomt til aktivitet! Måtte scrolle meg opp en halvside for å komme til der jeg skrev sist. ARTIG! ^^

 

JA, jeg vet det sto 15 kopper i den artikkelen! X) Men for meg som har trent SÅ mye og spist SÅ sunt og veier all maten min SÅ mye, så var det å få en nedgang på 1,6 kilo helt plutselig ut av det blå et mirakel!! Det eneste jeg har gjort forskjellig er å ikke trene og drikke masse te :) Jeg liker tanken, selv om det ikke er helt bra! Så for meg funker det i hvertfall! Kanskje jeg skulle prøvd grønn te kosttilskudd? Det er jo da bare nødt for å funke! Men det stod det var veldig dyrt, så jeg får vente med det til julegavepenger og studielånet tikker inn i februar!

 

Jeg har vært skikkelig dårlig på delmål. Det er noe jeg aldri har hatt. Tror jeg må begynne med det etter jul for å holde skikk på meg selv. Til nå har jeg bare latt det rulle og gå som det selv vil. Må nok jobbe litt hardere med de neste ti kiloene! Vet ikke hva jeg skulle unne meg, eller hvor mye det skulle vært i pris. Må tenke på litt sånn i jula :) Er litt for flink til å unne meg klær og ting når jeg ikke har råd! Men må man så må man. Etter jul må det visst nye bukser og belter til, for buksene mine er så vide i livet at når jeg skal bruke belte så "krøller" buksa seg, om dere skjønner? HVOR HERLIG???

 

Si meg, er det normalt å være støl i HELE kroppen etter en eksamen?? Jeg satt i 6 timer, og det føles ut som om jeg har trent hele kroppen i en intensiv pumptime. Fy faen! Stiv i nakke, rygg, utside og innside av lår og støl i rumpeballene, og resten av kroppen er helt slapp. Herregud, tragiskt!!! Men jeg fikk skrevet 15 sider og lagt ut om alt jeg kan - for jeg hadde nemlig griseflaks med temaet! Fikk AKKURAT det jeg håpet på!!!

 

...og ja, i dag hadde det snødd her også :) Så vi gikk alle mann til skolen i 10 cm kram snø første desember. Helt herlig!

 

Men nå får jeg sette i gang med neste eksamenskjør. Hjemmeeksamen skal leveres innen lørdag, og jeg har vanlig skriftlig eksamen i argumentasjonsteori samme dag. Hipp hurra! Heldigvis bare 4 timers, så det går jo kjempe fort. Eneste jeg gruer meg skikkelig til er filosofieksamen den 12.. HUFF. Godt det er 2 uker til fortsatt. Må komme i gang med filosofisk tankegang igjen. Alt for lenge siden jeg har lest på det. /dont like.

 

Koslig å lese alt dere har skrevet!! Fortsett å komme innom!! Om det så er bare for å kaste ut et smiletegn eller 4! :)

 

Ha en fin kveld tjeier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi vet sitrus, gøy å se alt alle skriver! så bra eksamen gikk bra i dag :)

 

Ja vurderte det samme som deg å kjøpe grønn te som kosttilskudd for å bare se... hehe

 

Å enrt!! Det var smaaart, en liten sparebøsse nesten, kjøper meg noe i ny og ne selv om.. men etter 10 kg altså 1000 kr kan man gå ut for å kjøpe seg et helt antrekk!!!

 

her er målet -20 kg til 17 mai !!:) skummelt hihi

men nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra trening, lagt bak meg 6,5 trimpoeng i dag !! Herlig! 1,4 av de var på en skogstur i herlige solskinnet i stad , resten på spinning !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en treningsdag Anjo!!! Det var jammenmeg bra :) Måtte bare si det ^^ Hihihi! Flinkiss!!! Burde vel vært og trent selv, men jeg blir så gidjaslaus som vi sier hjemme. Føler ikke at jeg har tid til noe annet enn å lese, enda jeg gjør egentlig veldig mye annet allikevel :) Gleder meg bare så til å komme hjem at jeg omtrent døøøøøøøøøøør! Skal ta med meg joggesko og superundertøy og være FLINK til å gå turer hjemme. Det må jeg pent! Og jeg skal være superflink til å komme innom og skravle med dere :) Motivasjon til tusen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Var super herlig!! skulle egentlig ha 30 min moderaat styrke, men var så sulten at jeg bare måtte hjem.. blir jeg for sulten så får jeg bare skikkelig utskeiielser!!! Var gått 3 timer da, og 20 min kjøretur hjem, da måtte jeg bare fly hjem;)

 

hehe giddalaus ja, kjenner til det, må bare være streng med meg selv jeg... og det startet for alvor i dag. Har bestemt meg å gjøre som enrt sa, 100 kr /kg.. så skal jeg kjøpe meg et helt antrekk når jeg når 10 kg.. og jeg VIL ha nye klær!! så bare stå på for alle penga! hihi.. hjelp jeg har spist 400 kcal for lite i dag.. what to do... er ikke sulten !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å kommentere buksene sitrus, så herlig følelse da å måtte kjøpe inn masse ny bukser;P

 

Huff du har mange eksamener... du må ha masse masse lykke til.. jeg har ikke eksamen før sommeren jeg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, i jula blir det ut på tuuur!

 

I dag har jeg drukket to kopper te, en kopp gløgg (isj da, men oioi så godt). Spinning 30 minutter og styrke i 30 minutter.

 

Fornøyd med dagen!

 

Skal jammen begynne å legge av penger for hver kilo jeg også!

Smart! :) Det jeg har belønnet meg selv med til nå (bevisst liksom) har vært treningstights. Veldig digg med litt nytt! :)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fryktelig til aktivitet, og det har blitt sagt så mye at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne:p men man trenger ikke å kjøpe klær når man når et delmål. når jeg nådde 5 kg kjøpte jeg meg blender.

 

Åh, jeg å vil oppleve at buksene krøller seg når jeg tar på belte. Har på meg buksa mi nå så føler jeg at den presser magen under haka bare:p så, her må det noe seriøst arbeid til tror jeg. Men er kjempe motiverende å se at du har gått ned så mye og fortsatt holder på. jeg vet jo at jeg kan, jeg må bare holde meg lengre enn 5 mnd.

 

jeg fikk meg et lite sjokk igår, visste ikke at det var så mye kcl i pasta. kan hende det kun var den jeg brukte igår da, det må jeg sjekke når jeg er på butikken neste gang. var iallefall 360 per 100 g. dermed ble fryktelig mange til middag. å så gikk det opp et annet lys for meg igår. har jo sagt at jeg veier 82,2. men når jeg tenker meg om er jo det rundt 1 mnd siden, altså har jeg ikke peiling hva jeg veier nå. dermed blir det fryktelig spennende å se imorgen hvor jeg ligger henn:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet, pasta er ikke bra i forhold til kcal.. men men ;P jeg tro i allefall jeg vil kjøpe et helt antrekk når jeg har gått ned 1000;) hihihi

 

mm, ny dag og nye muligheter! mamma skal ha bakedag ned venninner i dag... bakes 5 slag julekaker... jeg flykter huset og drar på trening da, er så fryktelig glad i deigene på kakene.. hihihi i morgen skal vi bake pepperkaker.. og den deigen er i allefall god.-. huff!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 83,2 på meg i dag da - som ventet! Er strengt talt der jeg har liggi hele uka. Liker ikke at det står + 400 g bare fordi jeg hadde flaks på veiedagen forrige uke, men jaja :) Det er sånn det funker!

 

I dag greide jeg å reise hele TO timer for tidlig til repetisjonsforelesning. Så da ga jeg rett og slett en diger F i hele greia og dro hjem. Bruker sånn 40 min på å komme meg dit, og hadde ikke med bøker å lese i. SMART altså! Men da har jeg fått gått en halvtime og velså det på morgenkvisten da. Er jo forsåvidt en bra ting!

 

Hihih, når du har gått ned 1000 kr anjo :) Hihih, liker! Jeg skal nok begynne etter jul. Vet ikke hvor store endringer det blir på vekta fremmover. MEN DEN SKAL IKKE OPP :)

 

Her er min plan for jula;

Jeg skal være hjemme en hel MÅNED. Herregud, tenk på det... Hjemme hos mamma hvor godteri står fremme 24/7, masse familiekos og grusomt deilige frokoster, middager og desserter... Nei, løsningen er som sagt å ta med joggesko, pigger, superundertøy og uteklær og komme meg ut masse - og i tillegg skal jeg pakke med meg min egen vekt. Masse ekstra kilo å drasse med i baggen, men det er det verdt. Her skal det veies regelmessig og kroppen skal holdes der den er, om ikke tvinges ned. Drister meg ikke opp på mammas vekt som antagelig fyller 10 år i år. Nei, her må det planlegging til!

 

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg på og av toget med 3 klesbagger, trompetbag og julegaver, men det finner jeg vel ut av :)

 

Her skal det leses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ser det for meg sitrus. Jeg synes synd på deg, det må jeg inrømme. du får ta med deg noen for å hjelpe til å bære:p skjønner at du skal ta med deg di ega vekt. jeg har lyst til å stjæle mamma og pappa sin jeg. Har bestandig brukt den, å nå når jeg bynner på nå igjen så må jeg bruke mi ega. jeg regna på det når jeg bodde i lillehammer, men husker ikke helt hvor mye feil. er mellom 1,4 og 1,7 kg et sted. og jeg nekter å gå opp så mye bare pga av min dumme vekt, så jeg må trekke ifra det. men må sammenligne di snart å finne ut hvor stor forskjellen er.

 

sikker på at du klarer deg kjempe bra når du er hjemme sitrus. Husk målet og hvor langt du har kommet. Samtidi så må en kose seg litt når det er jul, men med begrensninger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter! Og velkommen til deg enrt!:)

 

Uff, jeg har ikke vært aktiv på lenge nå kjenner jeg! Hadde jo tre eksamner forje uke OG som om ikke det er nok så har jeg fått et eller annet virus som gjør at jeg svimer av støtt og stadig! Kjempestas! Skjønner ikke at det er mulig å få så mye rare sykdommer og ting som det jeg gjør :) haha!!

 

Hvordan går det med tedrikkingen deres jenter? Vet ikke om jeg har sagt det, men når jeg gikk ned masse i sommer, da drakk jeg kinesisk grønn te, heletiden! Elsker det, men så blei jeg gal av all doflyingen så sluttet med det, men følger strømmen her jeg også! Så har dratt frem karaffelen min og fylt den til randen med te! Virker som det virkelig er noe i det! For nå som jeg har vært syk og sitti på rææva hele dagen så har jeg vært over 80 igjen:( MEN! idag var det 79 blank:D Så er kjempeglad!

 

TAKK for at du delte te-drikkingen din med oss Sitrus!<3 Julens helt! hehe

 

Hvordan har det gått med eksamnene deres da? Er du ferdig med Bachelouroppgaven Ingsi? OOG hvordan gikk det med all nattjobbingen anjo88?

Regner med dere sikkert har skrevet det lengre ned, men jeg klarer ikke lese alt som står fordiii da besvimer jeg bare. For mye konsentrasjon for hjernen min. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitrus; hahaha, gått ned 1000 kr ja.. ikke så lett å skrive det man tenker alltid :) hihihi kan bli spennende å få med seg alt det på toget, men klarer det nok;) Enig med deg.. kan bli vanskelig å gå ned i jula, men skal i allefall ikke opp!!! Håpe jeg klarer det...

 

Huff loone, hørtes ikke bra ut !! Slitsomt å gå i bakken stadig vekk... Joda, nettene gikk greit de, jobber bare 4 netter frem til nyttår så det er bra, vankelig å få til godt kosthold og trening med netter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg godt! Nattevakter ødelegger jo alt=S Men du er flink som får det til, og deilig at det bare er 4 frem til nyttår:D

Nå er det jo snart tid for snøaktiviteter i fleng! Turer i bakken er mye gratis kallorier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyting, det hadde jeg glemt :) Gleder jeg meg til ^^ Jeg og lillesøster er gode på det :)

 

Rene chatten blitt det her :) BRA!!

 

Godt du er tilbake Loone ^^ Og godt du er glad for te-greiene! Jeg er sikker på at det kan hjelpe. Om det ikke er teen - så rensker man i hvertfall kroppen og får i seg masse væske! Det er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lenge siden jeg har stått på det :)

 

ja, ble brått mye aktivitet her, herlig det :) Huff, burde drikke te og te jeg også.. skal stikke innom helsekosten etterpå å sjekke hva det koster for grønn te som kosttilskudd for moro skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye aktivitet! Så BRA! Selv om jeg nesten blir svimmel :)

Stikker på trening! (Er jeg dum som prioriterer trening foran lekser?) Uff, har litt dårlig samvittighet ovenfor skolen... Vet jeg ikke får trent i morgen, så tenkte at jeg sikkert kan jobbe litt med skolen ihvertfall i fire-fem timer da. Har faktisk mistet litt motivasjonen for å få gode karakterer jeg nå!

Hehe har mer lyst til å bli sprek... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, gleder meg til det blir så mye snø at en kan ake. Og i januar skal jeg til østerrike, og en av de dagene skal tilbringes i de østerriske alper på slalom. God trim og artig:D

 

hehe, jeg klarer ikke å prioritere trening forran skole, men så fort jeg blir kvitt gnagsårene mine tror jeg det blir en del gåing. Tar så lang tid å komme meg på trening så da går jeg meg heller en time. bor sånn at skal jeg gå må jeg gå i oppover bakke så blir litt trening ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg er litt som deg nå ingsi... skulle lest og lest men gidder ikke :) Er jo så lenge til eksamen, vil heller trene og være fit for sommeren! :)

 

kom akkurat fra trening, kulle egentlig ha dobbel spinning time, men glemte pulsklokka mi, hadde bare på beltet.. og da var det ikke like gøy hehehe blitt skikkelig avhengig av den !!!! Mn ble en spinningtime og litt styrke. bere enn ingenting! Kom hjem nå, her lukter det julekaker!!! Har ikke spist noen enda, og har ingen planer heller i dag :) hihihihi I tillegg er det smurt på masse masse gode rundstykker her.. og det er så godt... men klarte å ta meg ett par knekkebrød i stedet..blir ikke mett av brød og slikt på samme måte som knekkis, må spise mye mer og blir veldig tung i magen føler jeg.. så da sparte jeg meg for det :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er morsomt, men ironiskt at det er så utrolig mye aktivitet her nå midt i eksamentia vår:p Nå som vi alle skulle sittet så klistret med snuta i boka at vi omtrent ikke hadde enset at tiden gikk!! Haha:p

 

Heldige som orker trening og/eller lesing! Jeg skal til legen imorgen å få sykemelding for eksamnen som kommer på fredag, det er SÅÅÅ utrolig surt å måtte utsette den! Men vet ikke hvor vellykket det er å dra på skolen å besvime 10-20 ganger før eksamen er ferdig, så er sikkert best i lengden!

 

Haaater å gå tur jeg:p Vi bor sånn til at enten må jeg starte med oppoverbakker ellers må jeg starte med nedoverbakken og begge deler er hat! For oppover er det bare skogssti og nedover da må jeg jo gå oppover igjen på vei hjem, når jeg er sliten og lei. haha!

 

Syns det er så trist at det ikke er The Julekalender på tv2 i år:( Selvom de bilfolka er morsomme blir det ikke det samme syns jeg. Jula er liksom best med det gode gamle!!

 

Jeg har foresten fått dratt på meg et luksusproblem nå som jeg er dårlig, har ikke noe søtsug iii det heletatt, blir kvalm av tanken på godteri! DEILIG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...