Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Så kjedelig med den sykdommen din Loone :) Føler virkelig med deg. Må være grusomt å måtte utsette nå som du antagelig har lest litt - men for det beste. Unner deg virkelig ikke dette!! Har en venninde som er som deg, som også får all verdens merkeligste sykdommer på de dummeste tider! Kjedelig!

 

Slalom er god trening ja!!! Men jeg har funnet ut at det ikke er noe vits i at jeg står på det, for når jeg kjører ned så er jeg LIV REDD out of my mind!!!! Men når jeg kommer ned synes jeg det er moro da. Men da har jeg jo hatt puls på tusen og kjørt i sneglefart og vært livredd for alt og alle i det som føles ut som alt for mange minutter, så jeg tror ikke det blir noe mer sånt på meg. 21 år og begynner å bli gammal og skrall :)

 

Loone, jeg HAR IKKE TV jeg, så du skal være gla til!! :) Hihih. Kjedelig å ikke få sett noe julekalender, men jeg har uansett ikke hatt tid til å se på det siden jeg var liten, så det er ikke noe jeg savner. Sånn går det når man skal spille over alt og jobbe dobbelt støtt. Men i år er det bare lesing lesing lesing og sløving!

 

Herregud du er flink anjo... Jeg skal finne frem din motivasjon i jula! :) Håper jeg i hvertfall. Den ligger ikke inne nå. Har igjen 2 lesedager før eksamen i argumentasjonsteori = KJEDELIG = utrolig demotiverende... Skal bli så godt å bli ferdig at det er nesten en orgamisk tanke!!!

 

Bra at du har kommet deg på trening Ingsi!!! Det må være godt å få lurt seg ut. Jeg fikk i hvertfall gått en halvtime i hvertfall i dagtidlig, så jeg sier meg fornøyd X)

 

Nå skal jeg legge meg og prate med kjæresten en liten evighet og drømme søte drømmer. Repetisjonsforelesning i morgen også - og denne gangen skal jeg ikke komme 2 timer for tidlig..

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hei!

Nå har jeg altså vært på en halvtimes spinning, trent styrke på armer og bein, hivd i meg tran (æsj) og en forholdsvis sur smoothie, hehe. Så hvis jeg ikke får god helse nå, da veit ikke jeg! :) Tok meg faktisk en protein-bar etter trening. VET at det kan være mye kalorier i dem og at det sikkert er diskusjoner om hvor sunne de er.. Så da ble det nesten bare bær i smoothien til kvelds. Jeg synes det er så godt med proteinbar jeg, hehe...Eneste som irriterte meg litt var at hu som solgte den sa "da blir det 25 for sjokoladen".

Så tenkte jeg: "Sjokoladen?"

Det hørtes ikke så lurt ut etter trening :) Velger å tenke på det som en proteinbombe!

 

Er fornøyd med dagen bortsett fra at jeg ikke har jobbet med eksamensoppgaven...........skal gjøre det i morgen tidlig! Skal stå opp tidlig, så må legge meg nå snart.

 

Veide meg på senteret i kveld, stod på 85,7. Det er ikke så verst for meg seint på kvelden! Pleier alltid å veie mer om kvelden, minst en kilo. Så det er et god tegn egentlig. Tror jeg skal våge meg på trening en morgen snart, så får jeg et litt mer realistisk "blikk". Stakkars Loone og Sitrus har hørt om min dårlige vekt i hele høst og jeg har ikke ofra 200 kroner på en ny... Derfor jeg dobbeltsjekker på senteret en gang i blant! Det har gitt både skremmende og positive resultater...

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoooor koser meg å gå inn her å lese :) Sitte rog trekker på smilebåndet :) oj, der var to smiley brukt opp.. hehe-.

 

Jeg har enda ikke rørt de dumme kakene... nå er jeg hjemme alene og vet hvor de står!! haha må bare gjøre noe annet for å ikke tenke på de.. psyco! klementiner <3

 

I dag skal vi bake pepperkaker også, og deigen står i kjøleskapet.. usj! ikke ikke bra!!! skjønner ikke hvorfor man ikke kan registrere en god dæsj med pepperkakedeig på GR, er jo bare pepperkakene haha :)

 

Var forresten innom sunkost i går. De hadde ikke noe med bare grønn te.. men ett eller annet annet greier var det. 179 kostet det for 90 kapsler, 6 om dagen.. usj! men for moro skyld kjøpte jeg de og skal se om disse grønn te pillene skal hjelpe :) hahaha (og der var alle smileyene brukt opp...) Veide meg nå i morges som jeg gjør på veiedagen og stod nå på 88,3. bare for å se at jeg har gått ned 0,6 på to dager, whee! før jeg har brukt disse kapslene. Det står følgende på "Medvirker til omdannelse av fett til muskler i forbindelse med mosjon." Inneholder grønn te og en fettsyre som heter CLA. Jeg har INGEN INGEN tro på sånne "slanke piller" og er mer for normal livsstilsendring. Men fikk så lyst å prøve dette kombinert med over 5 trimpoeng om dagen som jeg gjør nå + godt kosthold. Denne uken har jeg fullt fokus og skal ikke ha noen utskeielser.. ååh, syntes ukene går så sakte.. vil se noe av 70'tallet nåååååå! Men vil ikke at det skal bli jul riktig enda da.. haha huff nei...

 

Nå kommer snart solen her og da skal jeg ta med meg hunden på en fin skogstur tenkte jeg !

 

Ingsi: PRøv å lag en smoothie av frosne bringebær og ananas som man har skjært opp og fryst ned. Bland dette med litt eplejuice og kunstig sukker.. det er bare himmelsk, og den herlige sjokkrosa fargen er bare til å spise opp <3 <3 <3 Da er det bare ren frukt du bruker + juice da... og litt kunstig sukker.. men da bruker du ikke melkerasjonen på youghurt..

 

Og enig med deg.. Jeg kan veie en kg mer om kvelden, og om morgenen er jeg tilbake der jeg var.. skjønnr ikke hva kroppen finner på om natta hehhe

 

 

 

Loone; Vi bor også slik som deg, enten bakke oppover eller nedover når jeg skal gå på veien.. Derfor drar jeg meg inn i skogen i stedet her !

 

Herreguuud blir gal av å ikke kan skrive flere : ) Hm... det funker kanskje å lage et mellomrom der... hihi ; )

 

Må bare beklage, dette innlegget ble laaaaaaaaaaaaaaangt!!! : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkaker<3 jeg liker ikke smaken når de er stekt, men eeelsker deigen!! Blir alltid litt vondt i magen etter man har laget pepperkaker. Haha!

 

I år skal vi ha sånn kjempe juleverksted (som har tatt helt av) så vi skal lage hjemmelaget pepperkakehus, det gleder jeg meg til! Prøve å få laget det så det likner på leiligheten vår, eller huset da:D Litt teit med bare en leilighet vil jeg tro. Haha!

 

Så lurt med de grønn-te-pillene dine anjo88! Selvom de kanskje ikke gjør så mye med fettet og vekten som de sier, så hjelper det jo på mye annet! Får jo bedre hud, hår osv av sånne naturting:)

Ja, da kom jeg på det! Hvis dere er som meg etter eksamenstiden og ser ut som dere ikke har sovet på 4-5 uker! Så er et kjempegodt tips å åpne posene å legge teen bittelitt varmt vann i 5 min. Så gnir dere det i ansiktet og lar det virke i 5 min, det kan svi litt hvis dere er tørre. Men etterpå får man en kjempefin glød i huden! Pass bare på å ikke ta noe te som er ferdigsukret eller tilsatt noe fjås. Da kan det hende resultatet ikke blir like bra.. Det er også bra å bruke på hendene, gni det rundt på hendene og ta på "tannlegehansker" og et varmt pledd rundt å sitt sånn i 15 min, så får hendene ny glød også:) Å det var dagens tips fra BI/negledesigner/hobby-hudpleier-Lone! Jeg er som mannen på fjordlandsreklamen. Ubesluttsom! Haha

 

Håper dere har en kjempeflott dag jenter! Det å snakke med dere lyser opp hverdagen min!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha juleverksted her Loone :) Lage konfekter (som gave til venner, så jeg får prøve å ikke lage noe til meg selv!), pepperkaker og masse digg. Oppspritet gløgg og vinflasker hører til!! Jeg gleder meg såååå!!!

 

Hahaha, tenkte på trøtte eksamenstryner når jeg var i repetisjonsforelesning i dag. I begynnelsen av året gikk det i brunkremer, skimmerpudder, nyfarget hår, tettsittendeklær med dyrt tilbehør hos de fleste. Nå er det usminkede bustetroll med poser under øynene, godt innpakket i alt for store kosebukser, utvaskede hettegensere eller slappe utenpåjakker og boblejakker. En kan tydelig se at eksamenstiden har inntatt NTNU :) Hahahah, var så utrolig komisk....

 

Så godt det hørtes ut med teen! Det skal jeg faktisk prøve før jeg skal hjem! Føler jeg har blitt grå over alt. Skal farge opp igjen håret og rett og slett høre på hudpleier Loone og smekke på meg litt te! Hørtes forfriskende ut :)

 

Uff, jeg fikk lyst på sånn smoothie!! Men mine studentpenger holder akkurat til mat og tog hjem til jula, så jeg får vel stick to the plan.. Trist som det er. Hørtes vanvittig sommerfriskt ut nå. Kanskje jeg skal snike hodet ned i mammas plukkede sommerbær fra i år og lage meg masse godt når jeg kommer hjem??? MMmmmmmmm!!!

 

I kveld skal jeg lage meg tacosalat og pita. Variasjon til å fylle pitaen er å spise den ved siden av! ^^ Nei jeg veit, pitabrød er ikke bra for noen ting, men hakke sprette det er godt!!! Bruker kun salat med alt det namme oppi, har ca. 160 gr stekt kyllingkjøttdeig, bruker litt medium salsa og litt rømme. Det går fint under middagsrasjonen! Bare ved å droppe den dumme osten som det er masse kalorier i - men som allikevel ikke smaker noen verdens ting - så får man plutselig plass til å spise litt mer!! Nam nam, gleder meg! Middag er virkelig det viktigste måltidet jeg har om dagen. Gleder meg hver eneste dag til å lage meg middag! Rett og slett mitt høydepunkt. Flere som har det sånn?

 

Jammen er dere flinke til å trene Ingsi og Anjo!!! Missunder dere.. Bare vent - på nyåret skal jeg trimpoeng-danke dere!!!! ^^

 

...flere enn meg som har "planer" om å begynne å lese noen måneder tidligere neste halvår? UGG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi da har jeg lagt bak med 6,8 trimpoeng! Må bare få fart på dette her.. hihi

 

Ja, det har vi å. Vi baker identisk pepperkake hus som huset vårt, og stabburet ; ) kanske vi skal ta låven i år å; ) hhihihi pepperkake deige er desidert BEST!!!

 

Detvar lurt Loone, smart tips å ta med seg til en kjip vinterhud ;P

 

Vi har fylt fryseren med bær fra hagen : ) Masse bringebær som brukes til smoothie :) Hm.. lurer på om jeg skal lage det i morgen er såå godt:D Er egentlig ikke veldig riktig i vintertiden, veldig forfriskende om sommeren, men er jo sååå godt.. hihi

 

Hørtes ut som en god middag sitrus : ) Gleder meg til trimpoeng-danke-konkurransen ;P hihi

 

Jeg BURDE ha begynt å skjølnne jeg skal lese NÅ til eksamen til sommeren.. gjør jeg det? NEIDA! Fikk mail fra foreleseren i dag med oppsummering av det viktigste i Patologi, hahahaha var bare på 773 powerpoint slides... + 63 a4 sider med medikamenter tilknyttet til dette, herlig :) hahaha

 

NEi nå skal jeg se torsdagskveld fra nydalen, så er det køya! Tenkte jeg skulle jogge litt i morgen, intervall trening : )

 

Enig med deg Loone, fantastisk å komme inn hit å lese!! : ) Er det bare jeg som får litt blogg følelse her? eller i grunn nesten "dagbok" hihi herlig herlig!! : D Ha en fantastisk natt! Her har det begynt å snøøø <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det hørtest ut som en fantastisk god middag Sitrus!! :)

Jeg som ikke har hatt matlyst hele uken fikk så utrolig lyst til å lage meg det, aaaakkurat nå!:) Ifølge kurslederen min er ikke pitabrød så ille egentlig. Det er mye bedre enn mye annet i alle fall! Og blir hvertfall ikke så halvgæærnt når du kutter osten også!

 

Uff, det er så dårlig at vi som studenter, "verdens fremtid" skal leve på lusne 3500 kroner i måneden fra staten. Det dekker ikke leia, strømmen og bilforsikringa mi engang:S Så skjønner at du er deppa over den teite planen sitrus! Men tenk, så utrolig deilig det blir å komme hjem tel ho mor å kose deg ekstra mye!!

 

Jeg er også sånn middagsnymf! Elsker varm mat! Jeg pleier egentlig å spise "middag" flere ganger om dagen, liker ikke brødmat og sånne ting så godt..

 

Haha, ja det hadde tatt seg ut å begynt å lese nå til sommereksamen anjo88! DA er du i alle fall god!! Oii, så utrolig mye oppsummeringer da!! Kjenner meg igjen. Vi fikk en pensumoppsummering av forelesern, som var lengre enn boken vi skulle lese i faget. ILLE!:)

 

Foresten, det har jeg tenkt på mange ganger! Snakker noen av dere med fancy dialekt, eller hva man sier? Syns sånt er så morsomt jeg!! Bor jo rett ved Oslo selv, så har den kjedelige østlandsdialekta bare=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er superdigg middag ^^ Men siden jeg er i sparemodus så kjøper jeg en pakke med 6 pitabrød, som koster ca. 16 kroner. Så må jeg da spise pitabrød i 3 dager, kaster ikke bort penger altså! (Dessuten holder de seg bare såvidt i 3 dager...) Men det finnes jo masse spennende å spise det med da. Det er jo bare tacopulveret som gjør middagen til "taco" synes jeg! Fylle pita med kyllingfileter med godt krydder, feks litt sydhavs smak; stekt i sitronsaft med urter på. Superdigg :) Og ellers er det bare å trøkke og spise masse masse salat, så blir man så mett og god atte!! Jeg tenker sånn at pitabrødet tar jo plassen til både potet eller ris, så da får en spise salat! Og det er jo faktisk veldig godt bare det.

 

Jeg får fullt stipend jeg da, så jeg har jo 6579 kr eller hva det er :) Men det går uansett ikke. Fant ut at jeg går ca. 200 kr i minus hver måned. Det er litt kjedelig... Burde klare å spare, men jeg vil bare ikke spise nudler og potetmos til alle måltider!!! JEG VIL IKKE!!! Joda, det er godt, men kroppen min hater å få i seg sånt. Her går det i kyllingfileter og kyllingkjøttdeig hele uka. Varierer med diverse fiskeretter og alle mulige middagsformer. Så det går jo helt greit. Men det er verdt det å gå 200 i minus på konto hver måned i stedet for å gå opp 2 kilo i måneden på nuddeljus.... Æsj!

 

Hvis du ser på Vazelina Hjulekalender på TV2 nå, så er det derifra jeg er! Så jeg har sånn delvis Toten-dialekt. Den har blitt litt utvanna med åra, siden jeg ikke synes det er så spesielt pent av en søt kassadame å prate breitotning som de i hjulekalenderen gjør X) Blir nok mer standard østlendingdialekt for det meste, men så fort jeg kommer hjem så blir jeg så brei i kjeften at det nesten er skummelt :)

 

Huff, jeg har eksamen i argumentasjonsteori, men leselysten min er virkelig tatt kvelden. Føler jeg kan en del, men jeg vet det er falskt fordi jeg har gjort ferdig hjemmeeksamen før alle andre som også skal leveres i morgen, og jeg ligger langt foran med lesing mens resten driver å døgner for å få det til. Huff, det er et vanskelig fag så jeg håper jeg får tvingt meg selv til å lese masse i dag. Så langt frykter jeg at det ikke skjer men! X) Vi får se. Hjemmeeksamen teller uansett 60% så bare jeg får god karakter på den så kan det gå som det vil med den vanlige eksamen!

 

Te te te og lesepress av meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen (ja det er egentlig nå jeg har "skikkelig" våkna, hehe)!

 

Takk for smoothie-tips, Anjo : ) Det skal jeg prøve. Hørtes godt ut. Jeg pleier å prøve meg fram med litt forskjellig. Har forskjellige poser i fryseren, en med blåbær, en med bjørnebær, en med blanda skogsbær og en sånn smoothie-mix. (Ja jeg veit det er DYRT! Men har blitt litt avhengig).. Tar i banan av og til, men prøver å begrense meg til en halv. Noen ganger bruker jeg f.eks litt vanilje-youghrt, av den "ja"-typen. Har også prøvd yoghurt naturell, som nå sist, derfor det ble så surt : ) Eplejuice er godt i ja, prøver å begrense meg litt der og :)

Tar av og til i musli og! Det er nammi hvis en vil ha litt "ekstra" å tygge på - eller at det skal bli litt mer mettende.

PS. Anjo, du er nå SYKT flink med trimpoengene! Stå på : ) Er virkelig imponert over at du ikke spiser av julekakene....

 

Hehe, jeg ser for meg NTNU-studentene, Sitrus.. Sitter her selv i joggebukse og hettegenser, øya er uvanlig trøtte og jeg har null lyst til å jobbe med oppgave i dag! Men det mååå jeg. Har så lyst til å bli ferdig, men har ikke lyst til å g j ø r e oppgavene ferdig....

I dag har jeg ikke tenkt å trene, jeg skal vie min dag til oppgava... Hvis jeg blir ferdig eller noe så kan jeg trene litt i kveld, men jeg kan heller gjøre det i morgen og virkelig konsentrere meg i dag.

 

Ellers kan jeg melde om at jeg har sånn sjokoladekalender og at jeg har spist mange flere enn til den 4... hehe.. Skjønner nesten ikke hvorfor jeg spiser det, for de sjokoladene er ikke så gode! Heldigvis er de ganske små. Det er bare 75 gram tilsammen i hele kalenderen, det er nå ikke så mye fordelt over flere dager :-)

 

Skal prøve hudpleiertipset ditt, Loone :) Det hørtes godt ut. Litt velvære!

Har forresten faktisk tenkt tanken på å kanskje ta litt sol før jul. Men det er ikke så veldig sunt.. hadde vært godt å ta bare bittelitt og få litt mer farge enn jeg har nå. (Null farge i det hele tatt!)

 

Jeg har også utvanna dialekt, det kan man trygt si..jeg er også fra oppland sitrus :) tror ikke jeg skal si så mye mer så kan vi holde på anonymiteten :)

jeg blir også kjempeglad av å komme inn her og lese! føles nesten som at vi er en vennegjeng, hehe.. som aldri har møtt hverandre.

 

Lykke til med eksamner og andre ting! Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Loone, jeg leser litt nå og da, men ikke noe konstruktiv lesing enda ;P hehe Burde egentlig skrevet oppgaver som skal leveres 8.1...

 

Jeg er fra rundt oslo selv, men har et snev av østfold dialekt har jeg hørt :) hehe

 

Hehe tja, stå på vilje på trening nå, syntes det går så treeeegt:P vil tilbake der jeg var NÅÅÅÅ ! hihi bare 2,6 trimpoeng i dag.. men bedre enn ingenting : P Skal ikke spise godis i kveld tror jeg heller.. ja, de kakene har jeg klart meg bra med så langt!! Vi får se hvor lenge det går jeg sprekker, da skal jeg skrifte her! hahahaha

 

Jeg er jo en heldig luxus student jeg da.. uten stipend og studielån og bor hjemme med masse god mat... Kun meg selv og bilen som utgifter.. + forbanna mnd kort da... Og; solarium har vi hjemme å.. det er deilig det <3 godt å være solbrun året rundt.. syntes brunt fett er penere enn hvitt.. huff! Men til sommeren er det ikke mye igjen av det håper jeg :) tihi

 

Ha en fortreffelig fredag; ) og lykke til med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, digg med solarium hjemme da:) Kommer hjem til deg jeg da Anjo :)

Sitter her med tekoppen og jobber med oppgave. Er bedt med ut på en øl i kveld, vurderer å si nei bare pga at jeg ikke vil få dårlig samvittighet + vet ikke om jeg gidder. Hvor kjedelig har jeg blitt på en skala fra 1 til 10 lizmmm! :)

Har gått tur i en og en halv time i dag. Mamma sa nemlig til meg på telefon at jeg sikkert fikk for lite frisk luft siden jeg er så uvanlig trøtt om dagen. Noe som stemmer, jeg er kanskje ute max et kvarter hver dag i gjennomsnitt. Det er lite!

Det hjalp skikkelig mye å gå tur, føler jeg fikk litt energi til å jobbe med oppgava :)

 

Ha en fin fredagskveld. Her blir det calzone, skal prøve å holde meg unna potetgullskåla til kjæresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke sant :) veldig deilig i allefall

 

hehe, kan fort tenke seg at du tenker du er kjedelig når du sitter hjemme en fredags kveld med en kopp te og skole;) Men jeg vil nå kalle det fornuftig :) hehe

 

Frisk luft kan være løsningen på så mangt, topp at du føler deg opplagt etter turen!

 

Ha en strålende fredag kveld!! Nå blir det pizza snart her, sulten på varm maaaat!! Syntes jeg spiser knekkis og havregryn 24/7 ; ) hihihi Stå på med å ikke røre potetgullet ; ) Du klarer det vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg gruer meg til eksamen i morgen... :)

 

Da hjelper det å logge inn her og se litt positive innstillinger!!! Jeg burde også vært mer ute i frisk luft Ingsi. Skal i hvertfall gå en halvtime i morgen da - til og fra eksamenslokalen :) Hahaha... Jaja. Får se om det blir litt lufting på kvelden, om jeg ikke er så sliten som sist. Men jeg tviler sterkt, for jeg har VELDIG mye mindre å skrive om denne gangen. Føler jeg virkelig bare skal klare å stå i morgen. Huffameg... Men hjemmeeksamen i faget teller jo 60%, så hvis jeg bare står i morgen så får jeg nok en bra karakter alt i alt uansett! Har jo jobbet som en idiot på den. Også er det vel lov å håpe på flaks og oppgave i en a de 3 kapitlene jeg kan best??

 

*sitte på sengekanten med hennende foldet*

 

Back to the tee and books! Wohooo. Tenk på meg i morgen også er dere snille, det funka så bra sist!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for deg, dette klarer du :) Du virker som ei veldig fornuftig og smart jente og klarer garantert å skrible ned et eller annet uansett!!! :)

 

..selv er jeg forholdsvis fornuftig, men tok litt potetgull. Men jeg angrer ikke, det er så fint. Har slutta å angre tror jeg, tar heller og trener litt i morra utpå dagen! :)

 

Lykke til i morra!!Husk at hele Roede-teamet backer deg! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at dere er fra samme trakter da! :) Og at vi også er det Anjo! Så gøy! Når jeg blir tynn og pen så skal jeg så absoludt på Sandvika Storsenter å handle inn nye klær. Det er så utrolig flotte butikker der! Jeg blir helt svimmel av oslo, er så mange folk, mye bråk og skremmende for meg som egentlig er fra "det sentrale landet"

 

Det kommer sikkert til å gå kjempeflott på eksamnene deres jenter! å jeg er også sånn premienerd-kjip-hjemmeværende person i eksamenstiden. Så skal ikke ha dårlig samvittighet for å takke nei til en øl. Jeg skulle en liten tur innom en jentekveld hos ei venninde to kvelder før eksamnen min, så måååtte egentlig lese. Endte med at jeg ble der frem til klokken halv 3 ellernoe og da sov jeg til 1 dagen etter. Haha!

 

Jeg også føler at vi er som en vennegjeng! Hadde det vært en sånn "grete-roede" mest sammensveisede gjeng konkurranse, så hadde vi vunnet, glatt! :)

Når vi når drømmevekta vår alle sammen så får vi ta oss en tur til syden sammen!! Tusle på stranda og få litt farge!

 

Så utrolig deilig med solarium hjemme! Det skal vi også kjøpe oss når vi skal kjøpe hus! Gleder meg skikkelig:D Ender nok med å ta det inn i salongen min også etterhvert, når jeg får opparbeidet meg litt kundebase osv! Så da blir det nok solbrunt fett for min del også. Haha!!

 

Jeg kan foresten en del om hvordan dere behandler huden før og etter sol for at fargen skal sitte bedre og lengre=) Har en hudsykdom som gjør at jeg blir: hvit, rødbrendt, flassette, rød også hvit igjen hvis jeg ikke gjør de tingene selv.. Er egentlig ganske enkle tiltak. Så får si ifra hvis dere vil ha noen flere tips:D

 

Igjen, lykke til på eksamner og med lesing!! Skal tenke på dere og krysse fingrene! Husk; man forbrenner like mye kallorier når man studerer hardt som når man jogger. Så nå får vi lese oss tynne dere!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja moro:) Syden ja, det hørtes strålende ut!!! : D Når vi blir tynne og pene hele gjengen : D Helt enig med at vi er en vennegjeng som enda ikke har møttes ;P

 

Jeg er også sånn super nerd... i går, var jeg hjemme hele kvelden, koste meg med familien, og leste 340/773 powerpoint slides til eksamen til sommeren : D Stoooolt ** Dere er med på å motivere meg til det å:)

 

Åh, jeg vil gjerne gjerne ha solbrun tips :)

 

Nå har jeg akkurat spist lunsj etter en god tur på spenst, psyco spinningtime på lørdager, intruktøren er kjempe motiverende : D Nå blir det håndball VM på tv og slikt før jeg skal på jobb ! HUrra!

 

Og; jeg er SVAK for ost... elsker gulost.. nå har jeg ikke spist det på lenge lenge lenge.. og når jeg kom hjem fra trening nå, bare måtte jeg ha det.. veide det, og tok mer enn hva GR sier.. men dog, spiste for lite til frokost.. Men nå jeg fikk skrevet inn det er her på nett på registreringen angrer jeg!! SÅ godt var det ikke at det var verdt de kaloriene!! Jeg skal ikke spise ost på leeeeeeenge!!!! grøss..

 

Tihi kos dere på en snøfull lørdag (i allefall snør det her). : ) Håper at det går bra på eksamen i dag Sitrus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra nå er jeg glaaa :) Eksamen gikk kjempe bra, og jeg hadde så flaks på oppgaven som jeg kunne ha fått. Det var virkelig så simpelt at det var til å grine av! Spesielt siden jeg hadde jobbet godt med emnet under hjemmeeksamen også.

 

Når jeg var ferdig tenkte jeg veldig på det vi skriblet om her, om å være totalt nerder. Så jeg ble med 3 andre jenter jeg har hengt litt med for å kjøpe kake og brus på kafé :) De ekstra kaloriene unner jeg meg - rett og slett for å være sosial!!! Droppet lunsj i dag i stedet. Det smakte for kroppen å få pratet og hatt det litt morsomt! Godt godt. Så nå er jeg ladet for å fortsette.

 

Men nå må jeg lage meg middag før jeg sovner på stedet, så unnskyld for at jeg ikke svarer på noe :)

 

Men takk for at dere tenkte på meg :) Det hjalp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Sitrus:D:D Det fortjente du!!! <3

Nyt de ekstra kalloriene med goood samvittighet! Det er viktig å kunne belønne seg selv når man har gjort en god jobb! Er viktig å ta litt ekstra når ting har gått dårlig og man er lei seg også:) hehehe. Men KJEMPEBRA at du fikk det du håpet på av spørsmål!

 

Hehe, gulost er jo ikke det værste du kan spise da Anjo88! Det er veldig bra for tennene for det stabiliserer syren og gjennoppretter ph-verdien i munnen. Så da blir det faktisk på lang sikt ikke like stor missfarging på tennene dersom man passer på å få i seg litt ost hver dag! Gjerne en liten klump med ost uten brød eller andre ting! Hehe, så spis ost med måte og med god samvittighet!

 

Jeg skal ta å grave frem "solboka" mi så jeg kan skrive litt ordentlig og ikke bare fjåseskriving som jeg pleier å gjøre! Haha. Men hvertfall så er ting nr 1 å bruke en god skrubb på hele kroppen og klappe huden tørr med håndke, ikke gni. Også er det dette med sminke osv, som dere sikkert vet fra før. Men skal finne det frem etter eksamen.

 

Ha en kjempefin lørdagskveld jenter!! <3

 

Her er det også snø, slafsesnø, men snø!!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå følte jeg virkelig at det var lenge siden jeg har skrevet her. Torsdagen, så er et par dager siden men det er så artig når det er skrevet så mye:D har vært med på et forum før som bare døde ut til slutt, og det blir vansklig uten støtte fra andre.

 

iallefall, de siste dagene har vært stress og det er derfor jeg ikke har rukket å innpå her. Fredagen hadde jeg eksamen, og det er første gang jeg ikke har rukket å bli ferdig med alle oppgavene :/ å så vart det å møte mormor, morfar, mamma og broren min for å spise lunsj med dem, før et vennepar kom på taco på kvelden. Idag har jeg fartet rundt og sett håndball kamper. Irriterer meg at jeg ikke har kamp før til neste år. Jeg vil spille kamp NÅ! blir hekta!

 

tror jeg henger meg på treningsbølgen etter nyttår. har jo egentlih to håndball treninger i uka, men nå har vi bare ei og jeg rekker ikke å trene noe selv i eksamenstiden, så ble kun 4,5 poeng denne uka. Så, må virkelig ta meg sammen.

jeg trenger virkelig sol"hjelp"! Er så godt som krittkvit året rundt, så bare å kom med de. jeg blir iallefall overlykkelig da!:)

Jeg prater trøndersk, sjø:)

Kos dere videre jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, vi er jammen meg aktive her! Og det er jo kjempebra! Hadde aldri trodd når jeg skrev det første innlegget at jeg skulle få noe spesielt respons, for omtrent alle trådene jeg leste på var preget av "utdøing" haha. Men jeg er såååå glad for at jeg gjorde det! Kunne ikke bedt om en mer motiverende, søt, sjarmerende og morsom gjeng enn det dere er!<3

 

Uff, det er forferdelig, når man faktisk kanskje kunne svaret men bare ikke rakk å svare, håper det bare var noen få oppgaver! Og at de andre du svarte på er sååå gode at du likevel får en god karakter! :)

 

ÅÅÅ, jeg elsker håndball! Spilte i 11 år selv faktisk, angrer på at jeg slutta! Skjønner kjempegodt at du vil spille kamp med eeeen gang! Man blir jo helt avhengig:p

 

Gleder meg skikkelig til treningsstormen vår over nyttår! Da skal juleskinka vekk fra skinka for å si det sånn!!

 

Jeg er også kritthvit året rundt, selvom jeg vet akkurat hva jeg må gjøre for å få farge. Gidder aldri å holde på fargen når jeg først har fått litt. Latskap! :) Men da skal jeg virkelig bla frem notatboka mi til nestehelg!

 

ÅÅå, trøndersk er tøft! Alt av dialekter er tøft!!

Jeg snakket faktisk dansk når jeg var liten, men nå er det veldig vannet ut med norsk, så tror ikke jeg klarer å snakke rent dansk om jeg prøver lengre. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh blir sååå glad av å lese her i denne herlige tråden med dere knall jentene!!!

 

Føler det er helt feil av meg å dra inn dette negative nå.. men må bare få det ut... sorry... Er på såkalt "dealer'n" med en kar, vært det siste mnd.. Han er super herlig, nesten perfekt!! Han har vært virkelig "intens" og sender verdens nydeligste mld om morgenen/kvelden, liten romantiker og filosof.. Han bor litt unna så den daglige kontakten foregår over tlf... Men forrige uke gjorde han helomvending.. brått er det mye å gjøre på jobb og han har sluttet å sende mld uten at han kanskje svarer på en av mine.. da er han avvisende, kort. Jeg blir gaaaal!! Jeg har tatt opp med han om han ikke har interesse lenger, kan han heller si det, i stedet for å skylde på jobben... men han sier det bare er jobben... i kveld er han i bursdag, ov hva vet jeg, kanskje han ligger over den pene jenta akkurat nå! blæææ! han får meg til å føle meg så glad, men slik han driver nå drar han meg så sykt ned... jeg er så dårlig på å spille kostbar og burde ikke sendt noen flere mld for å se hvor lang tid det tar før han savner meg... ikke hørt noe fra han siden i formiddag.. burde jeg la være å sende noe som helst tl han tar kontakt??

 

Men jeg er så redd at jeg mister han før jeg får mulighet til å "få" han.. hørtes helt feil ut, men det er noe spesielt med han.... sukk!

 

Men så tenker jeg litt, at om han ikke prioriterer meg innimellom i hverdagen sin, ville det ikke fungert uansett? skal ikke ha oppmerksomhet 24/7, men å høre fra han en gang i løpet av dagen uten at jeg har mast hadde vært hyggelig igjen.. han som var så intens tidligere.... men da tenker jeg litt også; hm.. nå skal jeg bli tynn og flott og fin! Tenk så deilig å gå sommeren i møte som singel (prøver å overbevise meg selv at jeg klarer meg uten han...) men vet ikke jeg!! Måtte bare få det ut, sorry jenter, ikke meningen å lage dårlig stemning!! :/

 

Men; nå skal jeg prøve å sove... begynner på jobb igjen om 6 timer... lurer på om jeg klarer la være å sende mld... abstinenser av å høre fra han allerede :)

 

Ha en strålende kveld jenter, dere er toppen :) PS: dere er heldige som har ordentlig forhold hele gjengen (L)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Anjo.. Det hørtes kjedelig ut!! Har en venninde som har slitt litt med det samme, men jeg prøver å få henne til å slutte å sende meldinger, for det hjelper antagelig ikke. Han må kunne se hvor lite han sitter igjen med om han plutselig ikke hører noe fra deg!! Mange menn "lever" på å få søte meldinger fra jenter dagen lang, og elsker den oppmerksomheten - ikke at han her er det altså Anjo, men noen er sånn! Jævli irriterende... Men ikke send melding!! Ikke ring!! Du gjør det bare værre for deg selv. Det du kan gjøre derimot er å lage meldingen du vil sende, og ikke sende den til han, men bare lagre den på telefonen eller sende den til deg selv eller noe. Da hjelper meg når jeg er sint på kjæresten og egentlig vil sende stygge meldinger :) Noen ganger er det beste å holde ting inni seg.

 

Jeg og kjæresten har vært sammen i 6,5 år nå ^^ Det er ganske sjukt egentlig. Men jeg fant mannen i mitt liv på første forsøk :) Heldiggris!!

 

Åh, ja det var så godt å få unna den eksamen. Så nå er det bare å lese til neste. Har eksamen nå på tirsdag og lørdag. Men på søndag reiser jeg hjem og skal være hjemme en hel måned :) Hihih! Ååååå gleder meg så SJUKT!!!!

 

Æsj, dårlig gjort av dere solariumsfreeks å skrive om sånt!! X] Jeg tok MASSE solarium for et år siden. Jeg var seriøst så brun at det var sjukt, og jeg kledde det så innmari godt!! Julebildene fra i fjord = OH MY GAWD. Men så i februar tok jeg en god kikk på kroppen min... Nå var det ikke bare før jul i fjord jeg har brukt solarium. Har brukt det jevnt i to år, men brukte litt ekstra da for å få julefarge. Men da har jeg opp i gjennom årene utviklet SYKT mye føflekker. Det er ikke farlige flekker, men jeg har det helt seriøst over alt. På nakken er det værst. Og jeg vet det ikke var sånn før, så det må ha vært solariumet som gjorde det.. Så jeg tør rett og slett ikke bruke det mer! Jeg burde nok vært hos hudlege og sjekka det, men ingen a dem er farlige, er bare små, runde, brune flekker. Ikke ujevne eller svarte som jeg har lest er de farlige. Så det er så triiiist...

 

Men jeg skal ikke surve. Jeg har fjerna så mye fett fra kroppen, at jeg vil heller være slank enn å være brun altså!!! Så denne jula skal også bildene bli OH MY GAWD på en litt annen måte :) Tenk på det, forrige jul veide jeg nesten mine 92,5 kilo!!! Huffameg. Never again!

 

Ha en god søndag alle sammen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dere har skrevet, åååh det er så bra at alle er så aktive : ) Og når en selv ikke orker å skrive så mye er det fint å stikke innom og lese litt : )

 

Har du hørt noe fra han gutten Anjo? Enig med sitrus, prøøøv å la være. Har ei venninne som nettopp har brent seg så sinnsykt på akkurat de tingene der... Hu gav veldig mye av seg selv, men fikk lite tilbake. Også endte det ikke så bra og hu ble skuffa. Det er skikkelig trist! IKKE at det trenger å skje med deg da, selvfølgelig ikke! Men jeg ble bare litt skeptisk til gutter som er litt uforståelige, hehe :) (Eller er ikke alle gutter bittelitt uforståelige?)

 

Vi får håpe det snur tilbake slik det var, at du får mange hyggelige meldinger igjen ; ) Lykke til med det ihvertfall <3

 

Solarium er nok ikke akkurat det beste for huden, nei.. Huff.. Tenkte å bare ta litt før jul. Men jeg har også gode erfaringer med selvbruningskremer... Det kan være en sunn og grei løsning, tipper jeg kommer til å ta det snart. Ihvertfall for å få litt glød.

 

I går hadde jeg null lyst til å dra på trening, jeg satt i stua og stirra i veggen omtrent, hehe. Sa til kjæresten at han måtte prøve å motivere meg for å dra dit. Så sa han at jeg alltid ble mer glad etter at jeg hadde trent, og da reiste jeg meg opp og skifta. Hehe. Fikk inn en liten økt med jogging og en halvtimes styrkeøkt! På kvelden ble det ut, så er litt glad jeg trente i går... vet nemlig ikke heeeelt om jeg orker det i dag :) Har gått en liten tur og kjøpt meg et blad, så tenkte å kose meg med det i sofaen en stund. Orker ikke eksamens-jobbing akkurat nå! Det får heller bli i kveld.

 

Veide meg i går kveld og på treningssenteret. Da stod det 84,4!

Det er laveste til nå! VELDIG merkelig synes jeg! Hehe. Spesielt at det var på kvelden. Jeg ble jo glad, men samtidig overraskende nøytral i reaksjonen..

 

Begynte å filosofere så mye for meg selv om når jeg egentlig skal bli fornøyd med kroppen min... Nå har jeg snart gått ned ti kilo siden januar, og det synes. Når skal jeg "gi meg" med å ville gå mer og mer ned?

84,4 kg er jo ikke "lite" - det spørs selvfølgelig HELT hva slags benbygning man har, høyde, osv osv osv...Men for meg er det vel egentlig kanskje ikke atlfor mye heller. Jeg har kraftig beinbygning, og vet ikke hvor mye mer det er nødvendig at jeg går ned. Samtidig blir jeg litt trigget av tall. Hva har det egentlig å si om jeg ser 7-tallet? Det var egentlig aldri noe mål for meg når jeg begynte. Det var en drøm å bare se 8-tallet! Hehehhee...jeg får tenke litt på det....

 

Ihvertfall kommer jeg til å fokusere mer på å være i god form og kanskje få litt mer definerte muskler nå, enn akkurat å gå ned. TROR jeg. Gammel vane er vond å vende! Vil bare ikke at jeg blir helt opphengt i å gå ned mer og mer og mer slik at jeg aldri ser selv hvor jeg er finest.. Har et par venninner som har slitt med det :) Da kan det gå litt gærent..

Menmen. Jeg har fortsatt en del å gå på, hehehehe... Dette ble nok litt surrete! Sorry!

 

Da legger jeg meg litt på sofaen, så får dere ha en fin søndag :) Vi snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst, må jeg bare si:

 

ÅÅÅÅ FYYYYY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ikke kjøp julebrusen som rema lager!!!!!! Naboen hadde nettopp kjøpt seg en 1,5 liters av den typen, og av ren nysgjerrighet ville jeg jo se på den. Dere vet at i vanlig cola er det vel sånn 60 kcal per 100 ml eller noe.... Denn her inneholder...

 

*trommevirvel*

 

189 kcal per 100 ml!!!!!!!! ER DET MULIG???? Jeg hylte ut og viste ikke helt hva jeg skulle si! Har aldri sett noe SÅ SJUKT! Jeg og kjæresten har kikka på forskjellige brustyper, og fant ut at Urge var den værste. Men den her tar premien over alle premier. Det må jo være sånn 80% sukker eller no????? I hvertfall - det er julen O STORE - OOOhhh hell no!!!!

 

Så bra med vekta da Ingsi!! Jeg veier alltid sånn 2 kg mer på kvelden enn på morgenen. Full av vann, mat og inntrykk :) Så da lover det jo godt for deg! Flink er du :)

 

Min snikveiing i dag viste 82,4, så jeg tror jeg kommer meg ned igjen der jeg var på min forrige (u)heldige veiing. Spennende :) Hjelper å være flink studinne!

 

Men nå må jeg få lest litt. Den brusen seriøst tok helt hodet av meg. Nesten så jeg føler jeg burde gått meg en tur bare fordi jeg tok på flaska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...