Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

det var helt sykt villt mye:/ nei, når det gjelder julebrus er det bare e type som går ann. EC Dahls sin. den driter jeg (nesten) i hvor mye det er i, den er et must når det er jul! Men jeg har gjort noe veldig dumt når det gjelder jul. så på matprat.no, på sunnt. og der sto det om julemat og hvor mye kcl det var i det forskjellige julematen. VIL IKKE VITE! jeg ble skremt av ribba, men jeg skal likevel kose med på julaften med det og spise så mye jeg vil. jeg så ribbe, og så klikka jeg meg ut så fort som mulig. er det en dag i året jeg ikke vil tenke på det så er det julaften.

 

helt enig med de andre anjo88. ikke send han mld, enr isikerer bare at han blir lei. gi han tid og hvis han kommer tilbake så er det ingen ting som er ber, hvis ikke får du sprade rundt i sommer; slank, brun og pen så får han se hva han har gått glipp av:)

 

En blir ikke mindre avhengig at det er håndball hver dag på tvn framover nå da:p å hadde det ikke vært for håndballen hadde jeg ikke klart å trent så mye som jeg burde. Har en kronisk skade i leggene som gjør at jeg ikke kan jogge meg turer så er ikke bare å bestemme seg for å jogge en tur. må enten gå eller dra til treningssenteret:/

jeg digger dansk. Har store forhåpninger om at jeg kommer inn der til høsten, og da skal jeg bo der i 1,5 år:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Ja, det er bare helt villt! Jeg hadde aldri drikki den om jeg hadde kjøpt den og sett det altså.. Fy! Skulle vært ulovlig å produsere. Men julebrus skal man ha ja!! Har ikke kjøpt meg noe enda, for jeg er ingen særlig brusdrikker. Er ikke noe vits i når jeg sitter alene synes jeg! Men i vanlig brus er det vel sånn 45 kcal pr 100 ml, og det er jo sinnsykt lite i forhold til nesten 200. Hehe, regnet på det, at om du drikker hele den flaska med julebrus fra Rema, så får man i seg nesten 2900 kcal X) Herregud! Er nesten så man hører sukkerbitene klirre i glasset når man heller :) Hahah...

 

Middag i dag; Kjøttdeig, ris og grønnsaker... Her går det i siste tømming av fryseren før jul :) Hehehe.. Bare man krydrer godt så smaker alt som middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner meg godt igjen i det du sier anjo88!

Samboern min oppførte seg sånn når vi var på dealern. Han var kjempesøt, sendte melding heletiden og virket kjempeinteressert i meg. Men plutselig ble han bare en idiot rett og slett. Å jeg, som alle andre jenter sendte meldinger i fleng og gjorde han gal. Så mitt råd er også å prøve å ikke sende meldinger til han. Det kan være en kjempesimpel årsak til at han har blitt sånn. Jeg fant ut senere at noen av kompissene til samboern min hadde kalt han tøffel og drevet med sånn "kompissmobbing" og gutter skal jo i ALLE FALL ikke være tøffler, hallo! Så da ble det full stopp av alt som kunne likne på å være søt mot meg.

 

Å herre! Så sykt mye kallorier i en drikke! Kan egentlig bare sitte med teskjea i sukkerbollen å spise rett derifra!

 

Jeg også snikveide meg idag 78,8 :) Så måtte titte meg i speilet å prøve å finne ut hvor alle kiloene er blitt borte fra og jeg ser det virkelig ikke.. Jeg føler meg like stor om ikke større enn hva jeg gjorde i mars når jeg startet. Så skjønner ikke helt greia der! Skulle egentlig ønske at jeg hadde sett det for da hadde jeg kanskje blitt mer motivert.

Eneste jeg har merket er at puppene er blitt mindre og DET er ikke positivt!! Har alltid vært kjempefornøyd med dem, men nå driver de å blir borte for meg her! Så har bestemt meg for at hvis de blir mye mindre under slankinga så skal jeg fikse på det når jeg når drømmevekta mi! Samboern støtter meg i det, merkelig nok. Haha:p

 

Ha en kjempefin søndag jenter! Lykke til med ukens eksamner og lesing ! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er bare herlige!! :D

der har jo vært super aktive :)

 

Joda, jeg hørte fra han i natt.. han sendte en mld 03.30 ca.. sikkert da han kom hjem, veldig koselig nattamld.. jeg svarte, og siden har je gikke hørt noe mer om det.. nå har jeg ikke sendt mer. har lagt fra meg mobilen ved senga, jeg som alltid har den i nærheten av meg... : p

 

Takk for støtten alle sammen ; ))

 

Men kjenner at om han ikke skjønner hva han går glipp av.. hehehe, så skal jeg jaggu nyyyyyte sommeren tynn brun og fin ;P så kan han få se da! hehe..

 

Mistet helt oversikt over hva alle har skrevet, men jeg skal prøve å høre på dere og drite i å sende uten at han sender; ) Kan være en enkel forklaring, men vet ikke jeg... Typisk gutter det der loone, slik som kjæresten din gjorde..:) hehe

 

Herreguuud, sykt med julebrus! Heldigvis er jeg ikke så glad i det.. :) Nå har vi bakt pepperkakehuset. . *vondt i magen* spist alt for mye deig :) dårlig samvittighet!!! blææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

det var sykt mye, tør jo snart ikke drikke det julebrus lenger, aass julebrus har ikke engang noe beskrivelse på flaska hva den inneholder, kan jo være sykt mye kcal men gudene vet!

nesten så jeg skal sende dem en mail og spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, har du puppekomplekser du også Loone? :) Jeg har alltid hatt jeg det da - skikkelig uheldiggris sånn. Har aldri hatt store pupper, og er i tillegg ganske bredskuldret, så de ser litt malplassert ut. Skulle ønske jeg var type feit med store pupper! Men har fått høre fra treningsvenninder at det ikke er no moro å prøve å bli kvitt! Så jeg får vel være gla til da... Pratet faktisk senest i dag med kjæresten om at jeg ville ha stappet inn noen kopper silicon eller saltvann når jeg blir litt mindre og nett. Men på meg så blir det jo heldigvis sånn at jeg ikke mister vekt på puppene siden det bare er brystvev og ikke noe fett der! Det er jeg gla for. Ellers hadde det blitt lite igjen :)

 

Jeg målte meg i dagtidlig, og tenkte jeg skulle se etter størrelsen rundt rompa/hofta. For kjæresten har fått for seg at det er så mye av den som har blitt borte... Men det virker som om alle mine kilo har gått vekk fra i all hovedsak magen og lårene. Rompa er bare 1 cm mindre enn i sommer så han har visst ikke noe å klage på :) Det jeg ikke har i pupp tar jeg igjen med bakdelen for å si det sånn!

 

Hehehe, nice Anjo X) Gleder meg til lørdag, for da skal jeg også spise pepperkakedeig og lage masse godt!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk type feit med store pupper:p Har alltid vært vanlig størrelse med store pupper, har liksom sett ut som om jeg har hatt silikon. Egentlig vært fornøyd med kroppen min helt til jeg fikk samboer og alt gikk over stokk og stein. Skjønner ikke at det er fysisk mulig å gå fra å veie 60 kg til 90 på et halvt år. Men joda, JEG fikk det til jeg!!

Så regner med at jeg blir type tynn med hengepupper når jeg er ferdigslanket, så da skal ting og tang fikses på! Har faktisk snakket endel med kontaktpersonen for Fertilitas-klinikken. Så han følger utviklinga mi kan man si

 

Jeg har gitt opp å måle meg jeg. Skjønner ikke helt hvordan man gjør det, så det er ikke helt min greie. Men du skal være heldig over at du ikke har store pupper. Jeg må bruke *trommevirvel* tre bh-er og to sports bh-er når jeg trener! Og da "lugger" det fortsatt i puppa når jeg jogger:p hahaha!! Skulle sett ei gammel dame på trimmen engang når jeg kledde meg av for å dusje. Kommer aldri til å glemme øynene hennes mens jeg sto der å tok av meg bh etter bh. Hu sa bare "Å herre min hatt, det er tydeligvis ikke barebare med denne silikonen dere unge skal ha" Uff, jeg holdt på å dø av latter!

 

Så braa du legger igjen telefonen anjo! Gleder meg til du når drømmevekta og kan vise deg frem så han ser hva han går glipp av!!! :)

 

Håper det ble nok deig igjen til pepperkakehuset etter at du spiste da! Jeg er redd for å lage peperkaker jeg, for liker bare deigen. Regner med at jeg ender med å spise opp hele greia. Det skjer nemlig hver gang jeg prøver å lage brownies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, silikon ja.. huff nei, har nok med di jeg har;P Litt som deg loone, men ikke så "ille" :) jeg bruker vanlig bh+sportbh når jeg trener.. men det er fordi jeg føler at puppene ser så rare ut med bare sportsbh.. og å trene med vanlig bh funker ikke! Da løper di bare løpsk hahah !:)

 

Hehe jeg klarte også fint etter å ha gått ned til 73, og rase tilbake til det herlige 90 tallet igjen ganskje kjapt, ikke noe problem å legge på seg:P huff!! grøsser av tanken

 

 

Hihi jeg å, gleder meg gleder meg til sommeren! For nå kjenner jeg blir gal av å tenke på han... i allefall når han tydeligvis ikke tenker på meg lenger.. dritt sekk:P

 

hehe jada, ble masse nok, ble hovedhuset på gården + stabburet.. + ett til brodern lagde... OG pepperkaker.. og masse som havnet ustekt i magene :) tihi! Jeg er ikke glad i å spise stekte pepperkaker, og digger å spise bare deigen !!

 

Dere jenter; dere er bare herlige, dere kan snu meg totalt i humør om jeg er i møkka humør, med alt dere skriver :) FANTASTISK!!

 

men, huff, tror jeg heller har gått opp denne uka etter helgens kalas med dobbel middager, vafler, pepperkakedeig.. og mammas hjemmelagde julekake med brunost (L) huff... trenings i morgen igjen!! Ha en fin natt alle sammen :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff er jeg slem?? Nå logget han på msn her.. han sier ALDRI noe først.... nå gjorde han det:P og jeg leker opptatt og svarer bare på det han spør om.. jeg pleier å boble over i praten og kaste ut smil hele tiden, men ingen nå.. huff.. se om han merker noe,. sikkert ikke, dumme gutter!! :) skal jeg slutte med guttepreikmaset mitt, skikkelig furt fjortis prat hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, huff, Loone, det er færlt å le altså, stakkars!! Har aldri hatt det problemet. Jeg kunne antagelig trent helt uten BH og eneste jeg ville fått er sår på brystvortene... Har faktisk aldri eid en sportsbh en gang!!! Trist egentlig men:p Men jeg er vel gla for at jeg ikke må til med sånt da!

 

Men jeg synes det er godt å høre om et medmenneske som også vil ordne på seg. Alle jeg nevner det for blir bare; Hæh, what, næææi... du har da store pupper du?????

 

EEeeeeeeeeeeeeeeeeh??? Nei? Jeg føler meg så ekstremt flatbrystet i forhold til kroppen. Hadde kroppen også vært liten hadde det jo vært greit - kanskje? Men jeg vil ikke fylle på nå, i frykt for at jeg da ferdigslanket vil se helt uproposjonert ut og at det ikke blir pent som det skal. Er jo mye stygt som kan skje med silicon, så det er i hvertfall greit at kroppen er der den skal være i fremtiden. Også vil jeg jo ha noe som ser naturlig ut. Vil ha litt "tyngde" i dem liksom. Det er ingen "brett" under dem :) Gode beskrivende ord her, men dere skjønner vel tegninga!

 

Men jeg er uansett skikkelig gla i rompa mi. Perfekt etter min mening! Rund og god og uten for mye celulitter og dritt. Veldig gla for det! Så når jeg snur meg bort fra dusjmenneskene på trening så viser jeg alltid min gode side!

 

Tror faktisk det er viktig å være gla i seg selv sånn :) Hehe.. Skal like seg selv, selv om man prøver å forbedre seg. Liker for eksempel veldig godt øyenbrynene, leppene og håret mitt. Sånt skal man sette pris på og utheve synes jeg! Hva med dere? Hva er deres "beste sider"? :)

 

Jeg synes du er flink Anjo!!! Gutter skjønner aldri sånt, men det burde de tenker alltid jeg.. De burde skjønne når vi er furt, og når de har gjort noe feil uten at vi skal peke finger og skrive det inn i veggen med te-skje for dem! Men dessverre, de fleste ganger må man gjøre det sistnevnte! Hold ut, play han som han player deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa super viktig å finne ting med seg selv som man liker, ikke bare se på di negative sidene.. og nå som vi blir super sporty og fit for fight kommer vi til å bli sååå fornøyde;)

 

Jo takk, prøver.. han lurte på hvorfor jeg ikke snakket så mye da.. at han savnet skravlinga mi.. hehe fint for han! jeg har ikke tenkt å skravle høl i huet på han før han innser diverse ting! :) hihi slem ja.. bare litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, bra å være litt hard to get vettu anjo88. Når han skal være det kan du også være det:p Å ikke tenk på at du skal slutte å snakke om han for min del. Jeg vet hvordan det er, tror jeg har prata hull i hode på venninnene mine om gutter:p Føler med deg, er ikke lett med gutter, en skjønner ikke bestandig helt hvor de er

 

Tror det er veldig viktig å være fornøyd med seg selv, blir mye sikrere og det merker andre fort på deg. da vil du også bli penere i deres øyne. En vond sirker det å ikke være trygg på seg selv. Jeg måtte bare innse at jeg måtte godta hvordan jeg så ut for det er bare e ting jeg kan endre; vekta mi. og det prøver jeg å gjøre noe med

 

Å miste puppene var min frykt før også. men likevel hvor mye jeg gikk ned sist gang så fortsatte de å vokse:p et eller annet skjedde fra jeg var 19 år til meg. de hadde jop vokst før også, men de begynnte jo på nytt. samboer bruker å mobbe meg for jeg blir så flatbrysta av sports bh, så tror jeg holder meg til en om gangen jeg:p tror jeg hadde glanet litt ekstra jeg også loone hvis jeg hadde sett noen ta av seg 5 bh'er:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk enrt;) Han har gjort helomvending i dag da.. men vil ikke bli for glad:P hehe spiller litt hard to get fortsatt:P tihii

 

Hehe jeg føler også jeg blir så flatbrystet og rar med sportsbh, gir ikke noe form liksom.. derfor jeg bruker vanlig bh under, slik at det ser bra ut:P hehe og sportsbh over for å holde di på plass når jeg er i farta :D Veldig greit!!

 

ÅÅÅh, gruer meg til veiing i morgen tidlig.. vært en dårlig uke føler jeg... spist dobbelt med middager i helgen, usunne middager, ujevne måltider, masse pepperkakedeig og julekake.. herlig:P men men, nå har jeg trent bort 1005 kcal i følge pulsklokken min:) og litt styrke.. så I`m back =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

 

Bare en kjempekjapp tur innom før leggetid! Idag har jeg vært på årets siste forelesning:D Torsdag er siste eksamen før jul!:D

Idag var også første gang dette semesteret at jeg sovnet i timen:| Den døgnrytmen min er så på tryne for tiden at jeg nesten er redd for å forsove meg til eksamen!! Huff!!

 

Håper dere har hatt en fin mandag. Vil bare si lykke til hvis noen av dere har eksamen imorgen!:D Har ikke fått lest det dere har skrevet (sparer til imorgen <3)

 

Jeg GLEDER meg til juuuuul! På fredag skal jeg til Oslo å shoppe med ei venninde, er egentlig ikkenoe Oslofan, men skal inn på negleskolen hvor jeg gikk og kjøpe litt julestæsj. Hvis dere er en tur i oslo, så ta turen innom ToneLise Butikken. de har så utrolig mye fint! Ikke bare neglerelaterte ting men sminke, kremer osv osv. De har seriøst verdens aller, aller, aaaller beste håndkrem. Den koster litt, men er verdt hver krone. Alle skal drive å ta på hendene mine heltiden, fordi jeg har "babyhud" det er pga den kremen:D Jaja, nok reklame for denne gang. Haha!

 

Sov søtt alle sammen! Nå kommer snart nissen med stangselleri i julestrømpene våre! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foresten funnet ut at jeg erstatter smilyer med en god haug !!! virker jo som jeg skriker konstant til dere:P men uten smil blir verden så trist:( Så derfor er utropstegnene min måte å smile til dere på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med eksamen nr 4!!! Gikk bra i dag også :D Var ca 40 spørsmål, og av de var det kanskje 5 jeg måtte være "kreativ" på :D Så alt i alt tror jeg det gikk veldig fint!

 

Etterpå gikk jeg for å KIKKE på julegaver.. Som endte med at jeg tømte meg for de siste 800 kronene jeg hadde. Men men, da ble det julegaver i år også! :D Hadde innstilt meg på å kjøpe pølse til pappa, for det er han gla i. Og jeg hadde sett en sånn bod som en eller anna sto på kjøpesenterene med. Så fant jeg han og det kosta 280 kr for en skjærefjøl og 2 medium pølser. Men tror dere ikke sleipingen fikk meg til å kjøpe??? Stakkars studentlommeboka. Satser på pengegave fra pappa til jul så får jeg fyllt på igjen X)

 

Nå skal jeg drikke gløgg, høre på julemusikk og pakke inn julegaver. Kose meg litt før jeg kaster meg over den siste og VÆRSTE eksamnen. Filosofi... HUFF. Men det går som det går. Så lenge jeg står i faget så er jeg strålende fornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk veiinga anjo88? Selv om du har skeiet ut så har du jo trent mye, og muskler påvirker jo forbrenninga!! Jeg har jo egentlig veiedag på fredager, men klarer ikke å la vekta stå urørt resten av uka. Dermed ble jeg kjempe skuffa når jeg hadde gått opp 0,9 kg siden fredag. Helt til jeg kom på at jeg hadde regna feil og det var ned 0,1. Ikke noe å skryte av, men ber enn å gå opp:p sånn skjer når en sover for lite. Greit at d ikke bare er jeg som har syk søvnrytme for tiden. Holdt på å sovne under eksamenslesinga idag, og da var kl 12:/

Skjønner at du må ha med !!! istede for smily, en kan bruke så alt for lite av det. Jeg føler meg nesten avhengi av dem, redd for at folk skal oppfatte meg som sur hvis jeg ikke bruker dem:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :D enig med di smiley greiene!! :D

 

Joda vekta gikk greit, ned 0,7... men kunne ønske jeg så 87 tallet men : ( Bedre lykke neste uke :D nå er jeg nedi -24 cm!! sykt egentlig å måle cm også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle fine jenter :D Altså alle sammen :D

 

Jeg har det ganske stress med skolen nå. Leverte en eksamen i dag og i morgen venter muntlig på meg om monster-oppgaven. Jeg gruer meg skikkelig.

Klarer ikke tenke på å spise sunt eller trene, men lover å begynne etter jeg har fått karakter, hehe. Det er det jeg gruer meg mest til, har nemlig skikkelig skrekk for det.

Forhåpentligvis blir jeg glad og ikke lei meg, så blir det en god treningsøkt i morgen kveld!! Satser på det uansett :D

 

...Går tilbake til potetgullskåla.. Huffameg. Vi snakkes i morgen da jeg er normal igjen :D (blir så stressa, sorry !! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier Anjo?? 700 gram er jo kjempe bra!!! Jeg har sikkert hatt en gjennomsnittsnedgang på mellom 100-200 gram hele tiden, så nå synes jeg du skal være mer stolt over deg selv altså :D Dette går veien! Du har vært kjempe flink, så nå er det bare å fortsette!!!

 

Ingsi da :D Huff a meg. Jeg hadde garantert vært like nervøs som deg. Jeg HATER alt av muntlig og praktisk eksamen... Mest etter videregående. Hadde eksamen i trompet, og du kan forestille deg hvordan det er å måtte stå foran en folkemengde å være super nervøs og skulle spille i 20 minutter... FY og føy. Men jeg har trua på deg! Kanskje du skulle ha byttet ut potetgullskålen med en mandarin og en kopp gløgg?? Det hjelper meg i hvertfall :D

 

...men nå skal jeg jammen meg innrømme at jeg kjøpte meg en 100 grams freia Premium sjokolade på mandag som jeg knasker litt på selv når søtsuget melder seg. Har funnet ut at det er dumt å ta hele, oppstykkede biter. Bare å bite av en liten bit så holder det i masse vis - og sjokoladen holder hele uka, i stedet for at jeg skal sluke den på lørdagen! Litt lurt i det ulure :D

 

Jeg gruer meg så til filosofieksamen på lørdag... Huff og atter huff. Det skal bli så godt å bli ferdig da, at om jeg stryker eller ei så kommer jeg til å løpe jublende ut av eksamenslokalet. Synes det er litt drøyt at man skal måtte ha 5 eksamner det første halvåret på skolen?! Godt å vite hva man går til senere, men det er jo så utrolig slitsomt!! Jeg har alltid sagt til slankemennesker på grete roede forumene at man uansett har tid til å gå seg en tur på 30 minutter hver dag, selv om man har eksamen, og at det liksom ikke er noe stress. Men fy faen, hvor feil tok jeg. Jeg er ferdig med 4 eksamner og er så utslitt at jeg nesten ikke orker å stå opp. Dagene er lange og tunge og kjedelige, og jeg er så utrolig lei ALT. Gleder meg så til ferie at jeg nesten vil kjøpe togbillett og kaste meg i armkroken til kjæresten i morgen tidlig...

 

Men neida. Her skal det leses. Gjøre oppgaver og skrive sammendag i 3 dager, så skal jeg da i hvertfall klare å stå!

 

Godnatt med-studinner og livsstilsendrere!!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,7 er kjempe bra anjo. cm er sykt å telle, for jeg opplevde før iallefall at de dagene jeg hadde minst nedgang var de dagene jeg gikk ned i cm. så da var det ikke så farlig for jeg hadde jo iallefall krympa litt:p

 

det er vanskelig å holde seg una søtsuge i eksamensperioden, vaskeligere enn ellers synes jeg. Tror det er noe med det å se at ALLE andre rundt deg spiser og koser seg. men var stolt over meg selv igår, jeg var så trøtt at det var skummelt og vurderte og kjøpe meg en sjokolade eller cola for å våkna litt. Colaen var lett å slå ifra seg siden jeg ikke er så glad i brus, men etter mye fram og tilbake med meg selv så ble det te og mandarin istede:p

 

føler med deg, og så filosofi da:/ har min andre og siste eksamen på fredagen jeg, i kvalitativ metode. jeg må ærlig inrømme at av tre analysemetoder er det en jeg skjønner fullt ut. Dette kan bli gøy:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi takk=) det går veien, men for treeeegt:P Men men, føler meg MYE bedre allerede.. Brodern og mamma kom hjem her om dagen... så stoppet de begge å så på meg LENGE, brodern bare; Hvor har du blitt av siden i stad??? SYntes magen har blitt mindre gitt, trener mye sit-ups nå så tror det strammer opp:P heheheh

 

Åh, syntes synd på dere som har eksamen nå! Men dere er super flinke!! :D Vi har prosjekt på skolen nå, og har om barn på sykehus.. spennende, men har lyst på ferie nå;P

 

Ellers får dere ha en stråelende og energirik dag hele gjengen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin Fin artikkel ;P

 

hihi ja, vet, utrolig at en gutt, brodern på 12 klarer å se det:P og sier det ! hehe

 

Hva het den kremen fra Tone Lise akademiet?? Jobber og utdanner meg innenfor helse og omsorg, og har noen teite hender som stadig vekk vaskes vært 10.min eller sprites.. og det kombinert med kald luft funker dårlig... =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra!! Veiedag for meg, og det ble -1 kg siden forrige uke!!! Det her er så sykt demotiverende for trening at det er nesten kvalmt. Jeg sitter bare på rompa hele dagen, går til og fra eksamenslokalet og kanskje en tur på butikken i løpet av uka, også går jeg ned like mye på denne perioden som jeg har gjort fra mars til august i år??? Teit. Veldig teit. Men jeg synes jeg har fortjent det, for jeg har jobba jævli hardt til tider!

 

Kan det skyldes bare å studere hardt?? Jeg kan liksom ikke helt fatte det. Har ikke drukket spesielt med te heller denne uka, for jeg tror det er det som gjør at jeg ikke får sove før langt på natt. Så jeg prøver å holde meg unna det etter middag.

 

Men i hvertfall er jeg kjempe glad!

 

Og dere - nå kunne jeg endelig se -10,3 kg på forsiden!!! :D Hurraaaa!!! Nå er de neste - 10 kiloene hjertelig velkomne til å fjerne seg de også!

 

Nå får jeg kaste i meg frokost og sette i gang med filosofidrittet... Har en plan om å skrive samendrag for meg selv og jobbe med mange gamle eksamensoppgaver på de områdene jeg trenger det mest. Har jo 3 lange dager, så jeg håper det går bra. Så kan jo kroppen min få lov til å forbrenne flere studiekalorier om den vil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...