Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

tror det er den harde studeringa som gjør at kiloene forsvinner ja. Var det ikke n av dere som sa at ved å studere så forbrente man like mye som hvis man jogger? eller har jeg drømt nå igjen? det hadde jo ialleall vært veldig kjekkt:p men -1 kg er jo kjempe bra, drømme resultat! blir jo nesten litt nervøs jeg når dere kommer opp med slike tall. Gir jo litt press på oss andre her nå:D Og det er jo kjempe bra:D

 

jeg likte den artikkelen, spesiellt det med at hvis en drikker grønn te hver dag forbrenner en flere kalorier. Må skjerpe meg med tedrikkingen hvis det er så effektivt. Hadde egentlig tenkt å gå meg tur, men så får vi besøk av svigerbroren min og dama så da kan jeg nesten ikke bare stikke av. nok at jeg gjorde det igår når de kom, dro på håndball trening. Ble litt over 3 trimpoeng så var virkelig verdt det:p

 

Hva er det du studerer anjo? det hørtes jo virkelig spennende ut. syns det å sprite hendene ikke er så ille, spesiellt den spriten vi bruker på jobb er med å fukte hendene. Den andre jobben må vi vaske hendene, og da sprekker jeg med en gang. er ikke veldig morsomt å skal bruke sprit igjen, det svir for å si det mildt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjelpepleier og studerer til å bli sykepleier :D Blir mye spriting av hender i løpet av dagene :D

 

Woho, 6,4 trimpoeng og skrevet masse på oppgaven min i dag! Hurra! hehe..

 

Shit, jeg spiser bare servelat om dagen til knekkebrødene mine.. helt servelat dilla!!

 

Forresten, droppet de grønnte pille greiene, ikke troa på det likevel :D hihi I do it my way!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Grattis Sitrus :D :D :D

 

Det var virkelig vel fortjent!

Håper det er noe i det med studie-kalorier jeg og, for jeg tror ikke jeg rekker å trene mer enn max en gang denne uka her pga. another eksamen.

Jaja jeg har det travel, ville bare si hei og gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Ingsi :D Håper virkelig at det er det altså, for om det er baare musklene mine som driver å brenner bort så blir jeg ikke gla. Men jeg føler meg nå uansett mye bedre, og magen blir bare mindre og mindre så jeg skal ikke egentlig klage!! :D

 

Her går det også i siste innspurt. Siste eksamen på lørdag og så skal jeg pakke og reise HJEM på søndag. Det skal bli så godt!! Får ikke sagt det nok ganger. Kommer sikkert til å komme innom og minne dere på det i morgen også!

 

Men nå har leselysten min forsvunnet helt. Jeg er driiiiit lei av å lese til eksamner, og jeg vil bare bli ferdig og komme meg vekk fra hybelen. Hadde rundvask på den i går, både under senger og i alle hyller, og har vasket kjøkkene sammen med naboen i dag. Det trengtes!!! Både fettet på vegger og tak og svette fra ens eget flesk sprutet veggimellom, så jeg tror det var godt både for det ene og det andre.

 

Herregud, Anjo, hvordan får du så mange trimpoeng???? Jeg MÅ skaffe meg pulsklokke etter jul. Jeg er så lei av å bare få de lusne 3 trimpoengene mine på trening, enda jeg føler jeg brenner av det tidobbelte. Skal bli interressant å se hvor mye jeg faktisk forbrenner i forhold til hva maskinene sier!

 

Da får jeg vel kaste bort resten av kvelden også, og se om jeg får til litt lesing på sengekanten i stedet. Håper håper HÅPER jeg er mer motivert i morgen.

 

...da er det bare 2 dager til jeg skal hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sitrus;P Er fordi jeg trener dobbelt time spinning og 30 min styrke på apparater=) Har økt 10 kg på mange av apparatene siste uken, herliiiig, merker musklene vokser og markeres mer:) Veldig motiverende med pulsklokke, i spinning timene bruker vi "nivåer" i forhold til max puls etc, derfor ekstremt bra å ha klokke der;) Jeg er avhengig av den !! :D Dessuten blir det mer riktig i forhold til kcal som er forbrent..

 

 

Blir bra å komme hjem tenker jeg =)

 

Nå skal jeg se ferdig torsdag kveld fra Nydalen! Herlig oppsummering fra høydepunkter... :D Ha en fin kveld jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!:D

 

Jeg har endelig JULEFERIE<3<3 så morsomt å se hvor mye dere skriver!:D

Grattis med nedgang da! Dere er skikeklig flinke som går ned så store tall mens dere sitter med nesa ned i boka! Kjenner jeg blir stolt! :D

 

Nå skal jeg gå å legge meg å sove et par uker! Ha en kjempefin kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå holdt jeg på å glemme...

 

I morgen har jeg eksamen også skal jeg hjem til JUUUUUL :D :D :D :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

O store glede! Har lest masse i dag, og føler meg så klar som jeg får blitt. Tror det skal gå bra :0) Må visst passe på å skrive her kvelden før, det har blitt min lucky charm!

 

Så godt å være ferdig Loone!!! Jeg skal komme inn i morgen og skrive NØYAKTIG det samme. Etter det er det pakking for harde livet, for så å lage pepperkaker med naboen og antagelig stupe i seng rett etter barneTV. Og jeg som ikke har TV og får sett på det en gang... Men gjett hva jeg skal se på når jeg skal hjem til mamma?!

 

Herreguuuud jeg gleder meg! Natta kan ikke gå fort nok. Skal sprinte til eksamen, skrive meg igjennom og hyle meg veien ut. JEG GLEDER MEG!!!

 

Ok, nok ekstase.

Flere eksamensmennesker enn meg som merker at det er utrolig godt å legge seg med en bok som ikke er pensum? Jeg leser aldri bøker, og har aldri gjort det før heller, men nå merker jeg at det var så ekstremt godt. Er en skikkelig dårlig bok jeg har funnet i tillegg, men ohmygawd så mye bedre enn å lese filosofi!

 

Også til slutt for å fylle opp min lucky-charm-thingy:

 

Tenk på meg i morgen da dere!! Det har hjulpet på 4 av 5, så i morgen er jeg ferdig med å spørre om tjenester!

 

Skribles i morgen c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skal tenke på deg imorgen sitrus når jeg er på jobb og koser meg:p jeg vet jeg har vært sløv her de siste dagene jenter, men nå skal jeg ta meg sammen!!! Ble ferdig med siste eksamen idag! guud, SÅ DEILIG! Jeg haater metode, er så gørr kjedelig! mangler bare bacheloren, og den skal jeg bare koose meg med. Elsker å skrive den for det er virkelig noe jeg bryr meg om.

Ellers så hadde jeg første ordentlige veiing idag da, nervøs sa en. Jeg skeiia ut igår med en kinder maxi og to kola kaker. sånn går det når man leser til en er svimmel. Men likevel, ned 0,7 kg!! Digg å være ordentlig igang igjen. Elsker å gå på vekta og se at dette hjelper.

 

jeg har litt lyst på pulsklokke jeg også. kan ikke bruke den når jeg spiller hådball, men hadde vært kjekkt å ha når jeg er på treningssenteret og går tur. Treningsmål uka her er to treninger. Har egentlig to håndball treninger men er redd jeg må droppe en for oppgaven, men skal klare å presse inn etter levering da:)

 

godt å lese noe annet ja. jeg ELSKER å lese. Gi meg en bok og jeg er fortapt. på ferie i 2008 leste jeg ca 10 bøker på 14 dager:p så jeg har en regel at jeg ikke har lov til å lese noe annet enn fag så lenge det ikke er ferie, så jeg gleder meg som en unge. har en lang liste med bøker jeg må igjennom

 

nå skal jeg prøve så godt jeg kan å kose meg videre, samboer skal tilbringe sin første natt borte fra meg siden vi flyttet sammen. Jeg kjenner jeg gruer meg litt jeg, dette blir jo nesten skummelt det:p

 

Lykke til imorgen sitrus, dette går så det suser skal du se, og go tur hjem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra jeg er ferdig!!!!! Juleferie :D Og en HEL MÅNED til og med!!! :D O hellige ekstase!!!!

 

Klarte bare så vidt å holde meg på vei ut fra eksamenslokalet, men jeg lot et bredt smil gli seg gjennom døra. Synes så synd på alle andre som satt igjen og sleit! Fikk veldig ålreite oppgaver, og jeg hadde visst forberedt meg helt perfekt. Ene oppgaven hadde vi hatt i innlevering, den andre var jeg godt forberedt på å få og siste valget var ordrett en gammel eksamen som jeg hadde gjort. Så da valgte jeg den jeg var best forberedt på, og jeg tror det skal gå bra! Hadde ikke store forhåpninger til meg selv, så da ble det enklere å slippe taket og skrive. Fikk med alle hovedpunktene, og det må da være bra nok til å stå - minst!

 

Nå skal jeg slappe av og deretter pakke ALT jeg har av klær. Både møkkete og reint. Mamma skal ha litt å gjøre når jeg kommer hjem!

 

Ha en fin lørdag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg skeiet skikkelig ut - og nytt det!!! Her har det gått i pepperkakebaking og kos. Ble litt deigspising, og jeg fant ut at jeg faktisk har blitt litt voksen, for deigen smaker ikke så godt lenger? Er jo såå mye bedre stekt!!!

 

I hvertfall, vi har pyntet med melis, nonstop, smeltet sjokolade og strøssel. Ble kjempe søtt - i alle bokstavlige meninger! Og vet dere hva som er super digg? Ta en liten pepperkakebit, dytte en nonstop inni og bake den til en ball. Steke og ha smeltet sjokolade oppå. Det er til å dø for!!! :D Ga bort halve baksten til de som leier ut som takk for lånet av pepperkakeformer, og resten skal jeg gi til naboene her. Skal ikke ha så mye selv. Har ikke godt av det!! Og jeg vet at om det er liggende, så blir det spist. Da er det bra å dele. Føles godt også ^^

 

Tenkte jeg måtte rapportere om slik utskeiing. Blir jo litt smaking av deig og pynt. Går opp en del kalorimessig, men det er nå bare for i dag. Det er lørdag og det er første kveld i min juleferie :D (som forøvrig er en HEL måned!!! Bare for å gjøre det klart og tydelig for alle sammen!)

 

I morgen skal jeg hjem!!!

 

Ha en fin helg søtinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D Jeg har visst vært stille igjen.. har hatt en travel uke med eksamner! Nå har jeg fått feira fra meg at jeg er ferdig med to, også har jeg feira bursdag :D Så kan trygt si det har blitt noen utskeielser her og! Unte meg alt jeg hadde lyst på på bursdag, og kvelden før var jeg bedt på middag og der ble det en del alkohol og godis. Jaja : ) Jeg har tenkt til å virkelig ta tak igjen da jeg er ferdig med neste eksamen. Har veldig lyst til å gå ned 1 kg til før jul.

 

har fått pressa inn en treningsøkt denne uka, var på spinning og trente styrke en dag. Det hjalp på samvittigheten! Jeg turte også å veie meg da jeg var på treningssenteret. 84,5, det var også utpå dagen, så jeg har heldigvis ikke gått opp, noe jeg egentlig trodde at jeg hadde gjort. Føler meg litt heldig som ikke har gått opp, for jeg har spist ganske mye crap i det siste og trent mindre enn vanlig..

 

Har igjen en eksamen på tirsdag. Gleder meg helt vilt til å bli ferdig, da skal jeg nemlig ha studiepause ei goood stund : ) Har heller ikke kjøpt en eneste julegave ennå, så gleder meg til å ta fatt på det :D

 

Nå må jeg lese til eksamen! Tenk på meg på tirsdag og a, ser at det funker bra for Sitrus :D Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg endelig hjemme! Koser meg veldig, og har store planer om å ikke gjøre så veldig mye. Vekta er pakket med sånn at det blir fast veiing og oppfølging. Skal ikke gå opp denne jula!! Faen heller. Motivasjonen er her for å si det sånn!

 

Men mamma har nå vært søt og laget kalender til meg da.. Godterikalender :D I de er det som regel marsipan og masse grusom sjokolade. Er jo greit nok at jeg da har en rasjon med snop om dagen - men hun har i så mye!!!! Den jeg tok i sta var med 2 kinder maxi sjokolader. Gudene veit hvor mange joggeturer man burde ha tatt etter bare én. Så jeg har planer om å kaste alle marsipanstengene og bare si at det smakte godt (for det er SERIØST så mye kalorier i det at jeg kan jo ikke spise noe annet...) og de pakkene med vanlig sjokolade deler jeg i to og legger halvparten i fellesgodis-skåla (for da vet jeg at det blir spist av andre :D) Mamma har vært flink til å kjøpe inn mandariner da, så i morgen skal jeg bare handle meg te og suketter så kan jula værsågod få lov til å komme!

 

Føler jeg skal klare å beherske meg. De -10 kiloene motiverer så innmari! Klærne fra bare ett år tilbake ser så utrolig mye finere ut. For eksempel en skjorte jeg pleide å bruke til servering og bartending på jobb. Så jo ut som om den skulle sprenges hvert øyeblikk for et år siden, men nå sitter den PERFEKT! Det er så godt å se at dere skulle bare visst. Feirer med å bruke den og et skjørt som ikke har passet på lenge som outfit på julaften. I LIKE :D Har dere gravd i skapet i det siste? Utrolig morsomt å prøve på seg bukser man kan svømme i <3

 

I morgen skal jeg ut og gå med minstesøster. Vi skal handle litt julegaver i byen - og det er langt dit. Da får jeg meg en goood spasertur. På kvelden skal jeg på øvelse med korpset mitt, så det blir kjempekos. Har jo ikke spillt trompet på et halvt år!! Det har aldri skjedd i løpet a mine 12 år som trompetist - så jeg gleder meg virkelig!

 

Så flink du har vært som kom deg på trening Ingsi!!! Det var kjempe bra :D Jeg skal tenke på deg i morgen! Selv om jeg kanskje ikke er oppe før du er ferdig...? Men jeg kan jo drømme om deg? ^^

 

God natt skriblevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at -10 kg er inspirerende. Jeg gleder meg til å kjenne at klærne mine begynner å bli for store igjen. Jeg har ei bukse som jeg har som drøm å komme inni igjen. Det som irriterer meg er at jeg faktisk fikk den på meg før sommeren (det bulte ut, mildt sagt!) men jeg fikk den igjen da. så derfor er det godt å ha begynnt igjen:p

 

synes du har lov til å skeie ut når du har bursdag ingsi:D er jo bare en gang i året så det utgjør jo ikke så mye:p da er det verre med meg som har skikkeli skeiia ut på en mandag. Av ingen grunn. Jeg kjeda meg, var sulten og det var ikke noe som frista. Før jeg så potetgull posen som ligger på kjøkkenet etter jeg hadde besøk i helga:/ det ble fire håndfuller det gitt!! å så på en mandag da. guud!

 

Jeg trodde kjæresten min holdt på å dø av skrekk inatt! vi var å så paranormal activity igår kveld med et vennepar. å på vei hjem prata vi om vi kom til å bli skremt når vi skulle legge oss inatt. Så når kjæresten min skulle legge seg hørte han først skritt fra de som bodde opp. noe som egentlig er ganske merkelig siden kl da var halv 3 om natta. å når han da er på vei ut av badet går alle lysene i leiligheten. Jeg våknet av at han ropte på meg. Kom, kom. jeg holdte på å dø når jeg skjønte hva som hadde skjedd. hovedsikringen vår hadde gått!! hehe.. han skal mobbes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wææ jeg har glemt alt her!! For en helg, utskeiielser til 1000! blir kvalm av å tenke tilbake.. men ny uke, nye muolgiheter.. og pokker meg veie dag i morgen :D( gruer meg..... wææ vil ikke.. kjennes ut som jeg har gått opp :D

 

men skumlest det dere har skrevet, dere har vært flinke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først:

Hipp hurra! Tok veiedagen i dag fordi jeg skal til kjæresten noen dager nå og ikke orker å ta med vekta dit. Så jeg kastet vekta på gulvet og reiste meg på som jeg alltid gjør. 62? Det viser seg at underlag har veldig mye å si X) (men det var nå artig å se 62 da, selv om det ikke er et mål i det heletatt.) Så da løp jeg naken rundt i hele huset for å finne et gulv som var likt det jeg har på hybelen. Ble parketten på stua som passet best, og da viste vekta 81,3! :D -900 g siden forrige uke! Jeg må da virkelig gjøre noe riktig om dagen, for det detter jo av den ene kiloen etter den andre! Og nå har jeg ikke en gang drukket te!

 

Og så gikk det opp for meg, at 81,3 er så utrolig nærme 80!! Herreguuuud som jeg vil se 80,hvasomhels neste uke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (loones tips!!!!)Det er så syyykt! Jeg husker sist jeg veide 80 og det begynner å bli mange år siden. Det er forøvrig litt trist siden jeg bare er 21 år, men allikevel. Det er bedre å ta tak i sånt nå enn aldri! :D

 

Så synd med helga Anjo. Men du må huske at det er lov å unne seg litt, og du skal nå bare glemme hele den helga og tenke fremmover. Det er ikke sikkert det vises en gang? Ta det igjen med en treningsøkt og get over it! :D Det gikk nok veldig bra skal du se!

 

Men nå skal jeg pakke snippveska og komme meg til kjæresten. Har ikke sett han på over 4 uker, så nå skal det bli godt med litt kjærstetid! :D

 

Nå er jeg spent på alles veiedager! Kom inn og skrible litt innimellom mot jula da dere!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehhe, drømte du om meg i natt Sitrus???

Føler nemlig at det gikk ganske bra:D Har ikke fått karakter, men driter faktisk litt i, er fornøyd med egen innsats....

 

 

JULEFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

 

 

 

hahaha, enrt, det må ha vært en ganske morsom situasjon!!jeg gleder meg også til klærne blir så store, synes egentlig det er RART at de ikke er større enn de er. har jo nesten gått ned ti kilo jeg og, men bruker de samma klærne............MERKELIG. men har jo kjøpt litt nytt underveis, er vel egentlig det jeg bruker mest : )

har gått ned en størrelse i topper, det er deilig : ) så litt forskjell må det da være, men beina og hoftene og rumpa er der fremdeles!

 

jeg har og skeia ut i det siste, blir kvalm av å tenke på det egentlig. i går kveld var jeg så dritlei av å lese til eksamen. trengte sårt en (liter) kaffe, så da spiste jeg like gjerne en troika ved siden av. mest for å bli kvitt den, visste jo at jeg kom til å spise den før eller senere uansett.

 

jeg har en utfordring til dere.

kan hende jeg tar meg litt vann over hodet med dette her.

men kan vi ikke prøve å lage en eller annen ting vi må "greie" fram til julaften??? sånn at vi kan ha litt bedre samvittighet de første dagene i jula (da det er mest mat på bordet og gode ting i skålene....!)

vet ikke helt hva utfordringen skal være, det må vi jo nesten ta litt etter hva vi vet er realistisk. jeg kan ihvertfall tenke meg å lage meg en eller annen utfordring og bare rapportere her hvordan det går. jeg lurer på om jeg skal prøve å ikke spise noe godteri før julaften. nå om dagen er det VELDIG utfordrende. er jo godis overalt! det er vel ca. ti dager til julaften, tror egentlig ikke jeg klarer det helt. enten det, eller at jeg for eksempel skal trene 5 ganger før julaften... det burde jeg egentlig.

 

ok, jeg tror min utfordring skal være: ikke spise sjokolade (har spist så sykt mye av det i det siste!) før julaften, og trene 5 ganger før julaften.

lange gåturer telles og!! har dessuten ikke tilgang på treningssenter fra helga av, så satser på at det først og fremst blir gåturer i jula. blir godt med frisk luft!

 

skal også passe på å drikke minst 2 liter vann hver dag! har vært litt dårlig på det i det siste.

 

MEN JA. Pokker. Det ER en utrolig utfordring med adventskalender, ser den sitrus! kanskje jeg heller skal si: ikke sjokolade utenom adventskalenderen!

jeg har nemlig sjokoladekalender.

 

forresten sitrus, jeg synes du hadde en lur plan egentlig, og en må jo nyte litt :D jeg hadde helt sikkert hivd i meg alt. sterkt bare det å legge det i "fellesskåla" syns nå jeg :D for en vilje du har. inspirerende. tenk at du har gått ned ti kilo i år, det er så flott! er sikker på at du ser kjempefin ut.

 

skulle egentlig vært på trening nå, men jeg er helt utslitt og trøtt og i litt sånn juleferie-sjokk. satser på å renne av noen kalorier på julegaveshopping i morra, kanskje det kan bli en økt på kvelden da heller! håper alle har det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvor godt hadde det ikke vært å veid 62 kg da sitrus? jeg tror jeg hadde dotte om jeg hvis jeg hadde gått på vekta og det sto 62 kg. Var jo det samme som jeg veide i 9. klassen det:p hehe..

 

det er mye godteri i jula, og jeg synes det er så mye lettere å skeie ut når det er jul. Det er jo tross alt jul bare en gang i året. å så står det så mye godteri framme, jeg sliter litt med å holde igjen. iallefall så lenge det står fram. Men ble litt stolt over meg selv på mandagen, jeg skeiia jo så sinnsykt ut. Og så skulle jeg til mamma og pappa, og mamma lurte på om jeg ville ha riskrem. Men jeg sa nei:D det beste var jo at det hele endte med at ingen tok til slutt, vi satt å spiste eple og youghert istede.

 

jeg er med på den at vi skal utfordre oss selv før jul. Jeg skal også trene minst fem ganger før jul, ikke spise godteri så lenge det er hverdag, og aller helst hå ned 1,6 kg:D Vært så godt å vært nede på 80 til jul. Ikke at jeg tror jeg klarer det. Jeg er ikke vant til å ha mye nedgang per uke.

Og forresten, jeg har egentlig veiedag 1. juledag. etter en lang julekveld med mye mat, godter og litt øl tror jeg ikke at jeg tør det. så jeg flytter da fram veiedagen min til julaften. så forhåpentligvis kan jeg spise med god samvittighet på julaften:D

 

Nei, nå skal jeg skrive siste rest av bachloren. HAr innlevering imorgen, så skal sitte til jeg er ferdig i dag. så håper jeg slipper å sitte hele natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig at dere har droppet innom litt! Godt med juleferie ja Ingsi :) Det er bare helt herlig!

 

...spesielt når man har en så søt kjæreste som ikke klarer å vente til julaften og ville gi meg alle gavene mine nå for å se ansiktet mitt ;) Han er jo så søt og rar da.. Fikk Kari Traa kosebukse, dyrt halskjede (han er SYKT flink til å handle smykker som jeg elsker!!!) og en sekk fra usa jeg hadde ønska meg skikkelig :) Ble veldig gla. Vil egentlig ha det på julaften, for jeg tror ikke jeg får så mye annet enn penger i år. Men jeg hadde visst ikke noe valg, så da! X)

 

Seriøst, jeg elsker Kari Traa klærne. De er akkurat passe dyre, gode å ha på seg og de er lekre og feminine. I love! Har superundertøysett også som jeg forguder. Anbefaler på det sterkeste! Holdbart og herlig :)

 

Var så stolt av å si til kjæresten når jeg kom at jeg har gått ned 11 kilo. Når jeg ser på meg selv ser jeg ikke hvor mye det er, men nå som han ikke ser meg så ofte så ser han det godt. Det var så herlig å få den støtten! Og han er veldig flink til å få meg til å forstå hvor mye 11 killo faktisk er. Tenk 11 kilo med smør. Det er MYE smør!!! Eller 11 kilo med mel! Det er tungt altså. Tenk så godt det er for kroppen å slippe å bære rundt på alle de ekstra kiloene! Huffameg. Vi er så flinke som gjør noe godt med kroppene våre!!!

 

Jeg vil være med Ingsi!!! Jeg har det alt for lett med å knabbe noe ut i fra skåla til mamma. Jeg sier også ikke noe utenom kalenderen. Det skal jo gå fint. Det er jo snart jul!! Og om man drar seg selv hardt i nakken når man står med siklet rennende ned i godteriskåla og heller skreller seg en mandarin, så føler man seg så utrolig bra etterpå!! Det funker både på søtsug og metter, og er jo bare namminamm. Definitivt min juleredning i år!

 

Dessuten vil jeg være med på å få i meg mere vann. På hybelen har jeg alltid en karaffel med vann ved siden av meg, og det går minst 3 om dagen. Man må omvende seg når man plutselig ikke har faste rutiner. Har kjøpt meg en imsdalflaske, og den skal jeg tømme 3-4 av om dagen. Da blir det ca. 2-3 liter, og det må faktisk til mot jula. Ikke minst I jula. Godt for kroppen å få skyllet ut alt ribbefettet og småsjokoladen!

 

Jeg vet ikke om jeg får til å "trene" 5 ganger før jul. Jeg har så utrolig dårlig med motivasjon X) Men om det teller å gå på julegavekikking/shopping, turen man må ta for å gå fra stasjonen og hjem til mamma (bare oppover.......) så går det. Men vet ikke hvor mye jeg får til ellers. Jeg skal virkelig prøve, men vet ikke altså! Jeg skal holde deg i bakhodet Ingsi, så får vi se om jeg føler meg fæl og må dra rævva ut døra!

 

Kommer du innom hver dag og raporterer da? Det gjør jeg i hvertfall! Dette skal vi få til med mandarinbåten i munnviken!!!

 

Så flinke dere var med valget Ernt!!! Det er bra du får til å påvirke! =) Hjelper jo andre å se at det finnes ting som er like godt som feit is og marsipan. Du veit, når én person spretter en mandarin, så kan du banne på at flere gjør det! Det lukter jo sååå godt ^^ Bra at du har satt deg mål! Jeg har troen på deg!! Bare å jobbe hardt, spise sunt og drikke masse - og ikke minst fortsette med riktige valg, så skal du ikke se bort i fra at du gir deg selv en julegave på vekta!!

 

Nei, nå får jeg slutte å skrive. Blir jo rene julekortet det her! Ha en fin kveld jenter!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:)

 

Nå kjenner jeg at det er lenge siden jeg har vært her. Gratulerer med vell overståtte eksamner! ;)

 

Har vært så dårlig i det siste, spist bare godteri, drittmat og spist maks to ganger pr. dag. Virkelig bare vært en skikkelig slask! Har ikke hatt noe motivasjon til å trene eller noen ting. Så utenom et bankkort som omtrent har brent hull i lommene har det vært null mosjon for min del!

 

MEN! Etter å ha lest alt dere har skrevet kjenner jeg at motivasjonen faktisk kom litt tilbake! Jeg skal dra en tur på senteret å trene imorgen!:) Hadde veiedag idag. Nesten på gråten før jeg gikk på vekten, så for meg å ha gått opp flere kilo... Til min STORE glede hadde jeg bare gått opp 400 gram! Så er fremdeles under 80! Å det med over en kilo potetgull, 14 kokosboller, julegodt fra kalenderen, cola og junk food! Lenge leve høy forbrenning!! (Ja, jeg blir flau når jeg skriver hvor mye dritt jeg har kjørt innpå)

 

Jeg er så 100% med på forslaget Ingsi! Mitt mål: Spise minst 5 måltider pr. dag, drikke mye vann og trene minimum 10 ganger før nyttår! For meg så er aktivitetsdager ute en "treningsøkt" for jeg løper høyt og lavt med ungene til venninder og familie. Det blir grei puls da altså!

 

Å herre Sitrus!! 11 kg, det er mye altså! Det fortjener du virkelig! Kjenner jeg blir sjalu nesten. Hehe!

Jeg også har merket dette med klærne. Nå er mine klær bittesmå fordi jeg gikk opp så utrolig mange kilo på veldig, veldig kort tid. Så de "vanlige" klærne mine har jeg ikke sjans til å få på meg. Men en jakke jeg kjøpte ifjor vinter som var litt for stor da, passet perfekt nå. Så det går i alle fall rette veien!

 

Håper dere koser dere masse jenter. Tusen takk for at dere er dere<3 vet ikke hva jeg hadde gjort uten dere! Ville vel sittet her med hånda ned i kakekrukka og slikket melis av fingrene ellernoe. Huff og gru!

Snop for oss overvektige er som dop for narkomane. Teit å si det, men er faktisk på det nivået jeg føler meg iblandt! Uff!

 

Jaja, sove søtt jentene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Loone! Godt at du er innom innimellom også ^^ Slenger du deg på daglig rapportering?

 

Huff, ja skjønner du var nervøs da! Bra du klarer å skrive om all den fæle maten inne her!! Å innse selv hvor mye man får i seg er faktisk viktig. Men 14 kokosboller, da kan du tenke deg at det er bare 2 marsipangriser, så det kunne vært mye værre! ;)

 

Bra du finner igjen motivasjonen med oss andre. Det gjør jeg også! Godt å ha et sted å skrive hvor det alltid er positiv stemning og svar å få!

 

Men forresten, du har vel som mål å passe inn i de gamle klærne du da?? Det må da være minst like digg som å kunne vokse ut av de gamle :) Jeg har to olabukser som jeg kjøpte for.... 3? år siden som er for små. Kjøpte dem som mitvasjon for å gå ned. Fikk dem ikke over hofta en gang da, og nå med enda flere kilo på så går det heller ikke. Men jeg skal få dem på meg til slutt!!! Jeg tror de er mitt symbol på trivselsvekt. Jeg synes det er fint med former, så jeg kommer ikke til å presse vekta ned så langt det går. Tror jeg vil føle meg sinnsykt bra på rundt 70. 75 er første endestasjon - for da vet jeg at bunaden passer :) (Bare såvidt, men allikevel X) ) Det er jo faktisk bare 6 kilo til!!! Villt! Men jeg gleder meg til å fortsette nedover sammen med dere!

 

Jeg føler jeg har kommet meg over det stadiet hvor nammis er som dop! Vet akkurat hva du mener med det X) Det er jo en grunn til at alle kiloene er på kroppen, og den søthungeren har delskyld i det. Men nå som jeg har vært flink til å kjøpe meg sjokolade bare til helga, så føler jeg ikke at jeg trenger det ellers heller. Klarer til og med å si nei når jeg blir tilbudt, og kan også si nei til meg selv når jeg spaserer forbi godterihylla. Kjæresten har heller ikke kjøpt inn noe snop (???????) så det gjør det jo enda lettere! Han sa:

 

"Jeg fikk litt lyst på noe godt jeg!.. men du liker vel ikke sånt lenger du?"

 

Også ble det ikke noe av :) Jeg sa ikke noe tilbake en gang. Jeg liker jo snop, men jeg trenger det ikke!!!

 

Sleng hit ei gulrot - åt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å være flinkere til innom for å skrive åssen det går!

SERIØST jeg har også LACK OF MOTIVATION om dagen. Noe som er helt SYKT egentlig!

Det MÅ ta seg opp så fort som mulig altså, ellers går det gærent i jula! Søren heller!

Jeg har ikke veid meg på to uker. Hadde jo mål å være nede på 83, no før jul. Kan jeg nok bare glemme. Er sikkert oppe igjen på 85 nå. Har ikke trent siden lørdag.

Men.

I går var jeg og handla julegaver, så det må da telles for noe at jeg gikk rundt i sikkert 5 timer i strekk. Det var slitsomt i allefall!

 

Jeg er nødt til å drikke mer vann.

Trening for meg, det blir nok stort sett gå-turer. Må prøve å få det til!

Har vært ute og gått i butikker i dag og, men vet ikke om det kan telles som en "trening". Vi kan jo heller kalle det mosjon da! F.eks prøve å komme seg på tur i 3 kvarter - 1 time.

Jeg pleier faktisk å gå tur på julaften, det er så godt. Iallefall en tur med hunden. Det er alltid så koselig og fredelig, og folk som kjører forbi vinker og smiler, hehe. Det gjorde de ihvertfall i fjor, så vi får håpe at alle er like juleglade i år og!

 

Nå skal jeg ikke spise mer sjokolade før julaften. Det smaker ikke noe godt lenger! Da har jeg ihvertfall ingen grunn til å spise det.

 

Ikke har jeg fått tatt sol ennå heller. Frisørtime er det også umulig å få!

*KLAGE KLAGE KLAGE* HEHEHEHHE neida. SORRY jenter!

 

Håper bare innmari at jeg ikke har gått opp!

Har vekt-skrekk nå!

 

Nå må jeg fortsette nedpakkingen av leiligheta! Skal prøve å være litt effektiv så jeg brenner av noen kalorier i samma slengen! Vi snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg var så grinete i forrige melding. Poenget her er jo at dere skal komme inn og bli motiverte, ikke deprimerte :) Så nå skal jeg være litt mer konstruktiv. Til nå har jeg:

 

- 1 mosjonsdag

- 0 dager uten snop ;)

- Skal gå og hive i meg en liter vann med en eneste gang.

 

Skal rapportere slik hver dag fra nå og forhåpentligvis få 6 dager uten sjokolade før julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

gikk ikke så værst på tirsdag likevel, var minus 0,2 og -3cm.. så bedre enn ingenting ;) hihi

 

de siste dagene har hodet vært fullt og slitent, sover ingenting og spiser dårlig mat.. blææ, jeg vil være med ¨på å klare 0 godis frem til julaften :) spiste masse forrige dagen!!:) var litt dårlig humør hihi

 

skal bli flink å gå inn hit igjen gitt !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...