Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Hahahaha... Flere enn meg som synes det er festlig at det lages sikkert 100 nye forum på vektklubben hver 1. januar? :D Hahah.. HVERT år. Mesteparten blir borte etter 1 uke. Haha! Jaja ^^

 

Men det er bra folk VIL skjerpe seg. Det skal jeg ikke si noe på! Bare så komisk med hele nyttårsforsettdrittet X) Hehe.. Ønsker alle lykke til, og håper de fleste holder seg her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hallohallo!

Jeg er fremdeles i live, har bare vært så mye ting som har skjedd i det siste, og har omtrent ikke hatt tilgang til data hele jula.... så da har jeg vært kjedelig på Roede-fronten. Har dessuten spist FORFERDELIG hele ferien.

Jeg har også spist potetgull i dag, ikke bra. Men. Jeg tror rett og slett at jeg trenger at det er mandag for å få til en ordentlig start. Da føler jeg meg så fresh, da jeg liksom er sunn fra morgen til kveld. Men skal være flinkere nå i helga også, da, enn jeg har vært i jula :)

For jeg må nok ha gått opp! Definitivt!

Tenk at jeg så 83,9 på julaften. Nå er jeg sikkert på 85 komma noe, om ikke mer.

Men jeg gleder meg til å begynne og trene igjen til uka :D

Og til å handle inn masse sunn mat i morgen!

Har jo flytta, så her er det virkelig en frisk start!

 

 

Ønsker dere alle er virkelig GODT nyttår !!!!!!!!!

La oss nå målene våre til sommeren : ) Vi har GOD tid på å stramme opp (hvis vi vil det) før bikinisesongen :) Det skal iallefall jeg!

Stor klem fra meg!

 

Og ja, PS. Jeg er også stolt av meg selv, jeg husker VELDIG godt at jeg logga inn her i januar 2009. Med fatt mot. Begynte skikkelig med trening i mars, men tenkte på det siden januar. Psyka meg litt opp. Har endelig klart å gå ned, ni kilo! Har lyst til å gå ned noen til i 2010, men "grovarbeidet" er gjort :D HURRA!

Har blitt veldig glad i å trene, det er noe av det beste.

Vi skribles i 2010!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper alle har hatt en like fin nyttårsfeiring som jeg hadde:D hørtes ut som du skulle kose deg med familien iallefall sitrus. Vi er en vennegjeng som bestandig møtes til middag og fest med typer (jeg og samboer bruker å dra til hannes vennegjeng senere på kvelden slik at det skal bli likt, men ikke i år) det begynnte bra, og det avsluttet helt sykt. Kort oppsummert, jeg har aldri trodd man fikk 7 stk i et boblebad beregnet på 1-2 stk. Noen tok den litt lenger enn andre og satt til slutt i bare g-streng:p jeg beholde iallefall kjolen på. For en gangs skyld lønte det seg at jeg bestandig har med et klesskift og at vi skulle ligge til mamma og pappa den kvelden. jeg har aldri vært med på noe slikt:p

 

Veiinga gikk også mye bedre enn forventa! Jeg brukte ikke samme vekt som sist da, så er ikke helt sikkert. Men må nå satse på at det stemmer. 500 gram opp i jula er så sinnsykt mye bedre enn forventa. Jeg føler jo at jeg har spist det jeg har hatt lyst på, men kanskje ikke i samme mengder! så nå er det et nytt år og nye muligheter!! og jeg skal fortsette med samme nyttårsforsett som i fjor. Jeg skal ned ivekt. Gikk ned tilsammen 2,2 kg ifjor så håper på et litt bedre resultat. likevel så skal jeg være fornøyd for jeg har jo faktisk gått ned;) hehe.. er ikke mange kg, men med tanke på at det er 5,5 cm så utgjør det jo litt da.

 

er enig i det sitrus at det er artig at det kommer x antall nye medlemmer som forsvinner etter en uke. Hvis de holder så lenge: P husker at det gikk en reklame på radio i fjor, for prix. og der var det noe om at nyttårsforsettet ikke holdt til februar en gang. når jeg hørte den ble jeg ekstra inbitt på at jeg skulle gå ned. jeg skulle ikke være en av de. oG har ikke tenkt å være en av de nå heller !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, ikke noen som har noe forslag hvor en kan dra på ferie? vi skal med et vennepar, og har ikke peiling hvor vi skal dra:p steder vi, av forskjellige grunner, ikke vil er tyrkia, hellas og bulgaria. Vi har sett på malta, kroatsia, kypros og portugal da. Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Forresten' date=' ikke noen som har noe forslag hvor en kan dra på ferie? vi skal med et vennepar, og har ikke peiling hvor vi skal dra:p steder vi, av forskjellige grunner, ikke vil er tyrkia, hellas og bulgaria. Vi har sett på malta, kroatsia, kypros og portugal da. Noen som har vært der?[/quote']

 

 

hellas og øya zakynthos<3 nydelig sted<3

btw hvis hellas ikke er noe sted ville dra så passer vel ikke kypros siden det tilhører hellas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig å høre fra dere igjen!! Gleder meg til det nye året med dere!

 

Hmm, ferie ja. Det er noen som kan drømme om sånt :D Må nok finne meg jobb før den tid. Men jeg elsker Hellas jeg da. Det er så utrolig fint. Synd for dere at dere ikke vil dit!!! Spørs hva dere er ute etter. Badeferie, opplevelse? Jeg liker best opplevelsessteder, så om jeg skulle finne meg en ferietur akkurat nå ville jeg reist til Parga i Hellas. Fastland, kjempegammel fiskeby, utrolig koslig folk, lite turister, muligheter for dykking og vannscooterkjøring, øyhopping til nærmeste øyer og kort vei til mange historiske steder i Hellas. I nærheten ligger inngangen til Hades og helvette. En elv som renner ned i et fjell eller noe. Sånt digger jeg ^^

 

Men det koster da. Fysj. Håper å få meg jobb så jeg og kjæresten kan ta oss en tur på interrail eller noe til sommeren. Om ikke interrail så i hvertfall en storbyferie! Har så lyst til å reise til Italia eller noe i nærheten. Er så mye en skulle ha sett! Men klarer ikke drømme om det, må finne jobb :)

 

Har dere vurdert kanariøyene? Spørs jo også når på året dere skal reise!

 

500 opp er absolutt ikke ille ernt! De skal vi rive av oss sammen! :) Vi skal jo ha det litt kos i jula, herregud. Ellers ville ikke grete roede vært overkommelig for min del.

 

I morgen reiser jeg til Sverige for å besøke pappa. Da blir det to turer om dagen og masse spasering i Stockholm og småbyer, og i tillegg skøyting og sikkert alpint. Tror det blir en god start på året videre! Komme inn i litt bedre døgnrytme og bevege seg masse. Blir nok godt! Også er jeg denne gangen ladet for å kjøpe TYGGIS på taxfreen på Gardermoen :D

 

Håper du får det superbra i den nye leiligheten Ingsi!! Flytting er jo så moro ^^ Spesielt når man har noen å dele det med! Kjæresten har store planer om å flytte opp til trondheim neste sommer, så jeg håååååper han finner jobb eller skole å gå på så vi kan finne oss en fin leilighet sammen. Gleder meg så sinnsykt!!!!!

 

Nå skal dagen gå på slakking, en spasertur og en ekstrem pakking. Skal pakke EN koffert til 6 dager - og jeg må ha med meg monsterskøytene mine... Åssen skal jeg få det til??????????? God knows..

 

Ha en flott helg jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

geografisk sett er kypros en del av Anatolia, det betyur at det er et asiatisk land. Befolkningen derimot er tyrkisk og gresk. Skal man si at Kypros hører til noe, så å det isåfall bli storbritannia, da de ble uavhengige fra dem i 1960. Grunnen til at vi ikke vil til hellas er at vi var der for to år sammen med dem, og vil prøve noe nytt nå, så det er ikke noe galt med Hellas. Vi likte oss egentlig kjempe godt der:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ja da forstår jeg godt at dere vil prøve noe nytt!

 

et sted jeg kunne tenke meg og dra til er spania :D vennina mi har vært der og sier det er et drit fint sted om man drar for å feste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år folkens :D

 

Skrev et innlegg her på onsdag, men det kom visst ikke opp... :S uansett, veide meg da..900 opp i julen, ikke sååå ille.. til tross for alt jeg har spist og ikke rørt meg noe:P hehe men men..

 

nå er det snart mandag og klar for ny uke, nytt år og alt:D gleder meg til hverdagen igjen :D

 

Flinke dere har vært i julen jenter !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

GOOOOOOOOODT NYTTÅR:D Jeg gleder meg masse til et nytt år med masse nedgang sammen med dere!!

 

Ser dere har vært aktive her inne i julen!<3 Har ikke sjans til å lese alt som er skrevet akkurat nå, men håper vekten ikke har gått på mye for dere!

Min har stått helt stille og det er jeg kjempefornøyd med! Å nå kjenner jeg at jeg er kjempemotivert til et nytt år!

Har vurdert nytt kurs som "start på året" men dere motiverer meg faktisk mer enn kurset jeg gikk på sist gjorde!! Så gleder meg til å komme inn i trening, mat og veiedag som vanlig igjen! Har blitt store mengder med julemat, for å si det mildt..

 

Har dere noe "kick-start"-plan nå på nyåret? Sånn for å komme inn i rutinene igjen? Jeg trenger alltid det for å komme igang, så tenkte kanskje dere hadde noen gode råd :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi endelig på plass igjen alle sammen! Herlig :)

 

Oppgangen får du av deg igjen vettu Anjo! Dette klarer vi sammen!

 

Stillestående Loone?? Dæven du har vært flink! :) Heldiggris. Ble 400 g opp på meg i løpet a jula. Veide meg i dag tidlig, for jeg reiser til Sverige i efta for å besøke pappa. Da stod vekta på 81,5 - så da er jeg faktisk nede på 11 kilo igjen!! Men vet ikke heeelt om jeg skal stole på det, for veide meg på murgulvet. Tror kanskje det viser 200 g feil, men det spiller ingen rolle. Nå skal jeg ha en aktiv uke med familie (2 turer om dagen med hund), lite godis og brus (siden stemor er satanist på at sånt skal man ikke ha i seg), i tillegg til at de spiser veldig sunt. Vi skal visst på skøyting og i svømmehall, men uten svømmeklær blir det nok en treningsøkt på meg.

 

Så da satser vi på at julemat og snadder har forsvunnet fullstendig fra kroppen innen neste lørdag! Veier meg da også for å se resultatene. Burde nok reise til pappa oftere :D

 

Men nå får jeg se å pakke! Har ikke pakket en sokk en gang, og vi skal snart reise. Men det er egentlig greit, for jo kortere tid man har, jo mindre rekker man å pakke med seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo =) Godt å se alle tilbake ja!

Very good!

Her burde jeg egentlig lage en slag-plan for å få en kick-start på det nye året.

Jeg tror hovedsaken for meg blir å spise godteri kun på lørdager igjen. Det fungerer som oftest ganske greit!

Trening skal jeg begynne med igjen så fort jeg har kommet litt inn i den nye jobben. Er såpass nervøs for jobben at jeg bare må få sett litt hvordan det er før jeg kan fokusere på andre ting. Den krever også litt forberedelser, så min tid ligger der, først og fremst. Ellers skal jeg handle inn masse sunt, noe jeg synes kan være inspirerende i seg selv!

Liker å fylle kjøleskapet og fryseren med fisk, kylling, nøtter, knekkebrød, grønnsaker, salat, frukt, bær, lett youghurt, magert pålegg... Mest mulig farger og helst litt variert - da blir jeg motivert. Det ser jo fristende ut også :D

Skal passe på så jeg får med meg sunn niste på jobb og at jeg drikker mye vann.

Huden er ikke så fin om dagen, sikkert takke være julemat og sjokolade, kombinert med mye forskjellig temperatur og fyring innendørs, sprengkulde utendørs og altfor lite vann......så jeg skal drikke MYE VANN. Har faktisk også tenkt å kjøpe meg omega 3-piller, C-vitaminer, sikkert noen andre vitaminer.. føler meg ofte sunnere når jeg passer på å få i meg litt ekstra.

Det er jo også bra for så mangt. Det samme med sitron, ingefær osv.. putter det i teen.

 

Ønsker dere lykke til med en fresh start:)

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å være stillestående i jula er godt gjort! det bør du være stolt av loone. Hørte på radion igår om en som jobber i radion og der en har fulgt slankekuren hannes. han hadde gått ned 400 g i jula, og jeg er irritert for at jeg ikke hørte hvordan han gjorde det før igår:p Han hadde satt av fire dager som virkelig var jul, der han koste seg og slikt. ellers fulgte han slankekuren.

 

kjenner at jeg gleder meg til hverdagen begynner imorgen. Begynner med salat til middag. Gleder meg helt sykt, det skal bli så godt! :D nesten så jeg har lyst til å lage meg til kvelds også! hehe..

 

nesten så jeg misunner deg den turen til faren din sitrus. Ikke noe som er bedre enn en slik kickstart på det nye året. Jeg begynner håndballtreningen igjen på tirsdag, og så skal jeg legge inn en fast dag på treningssenteret i uka. dermed skal jeg ha minst tre treninger i uka:) Håper bare ikke jeg er for streng mot meg selv til å begynne med og ødelegger. men tre treninger i uka skal jeg klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny jobb Ingsi!! Det er jo en knallstart for å få orden på hverdagen igjen også! Må liksom skjerpe seg litt ekstra. Og det blir jo aldri sånn at man stappspiser boller og sjokolade første uka på jobb :) Gleder meg til å høre hvordan det går! :) Og JA vann har mye å si! Har kommet i gang igjen med tedrikkingen for fullt, og det synes! Jeg er så plaget med "ormer" i huden, om dere vet hva det er. Sånne sorte prikker på nesa. Kjempestygt... Men det har blitt mye værre i jula, men nå tror jeg at jeg er på godfot med dem igjen :D

 

Salat hørtes sinnsykt godt ut Ernt!! Det er jo bare helherlig ^^ Tror jeg skal innføre en sånn salatdag i jula når jeg blir stor og skal ha folk på besøk. En skikkelig salatmiddag med grønnsaker og dipp til dessert! Det frisker jammen opp etter julemat og brunt fett.

 

Flink du er som har satt opp program Ernt! Det burde jeg gjøre også. Men etter all nedgangen uten å trene en dritt kjenner jeg at jeg er noe så sinnsykt lite motivert X) Men jeg har blitt gla i å gå tur! Det er så godt. I dag gikk vi tur i 1 t og 50 min. Det er en god start. Blir jo rolig gange da, siden vi har med en tullehund og 2 små under 10 år. Men koslig er det uansett, og det er godt å få lea på seg!

 

Maten her er perfekt egentlig. Veldig variert, faste måltider og mye sunt. I kveld er det kyllingfileter og ovnsstekte poteter. Kjempesnadder! Kjøpte meg en gigapose med Truily Fruity på gardermoen når vi skulle hit, og det er jo bare supert nammis å kose seg med på kvelden. Ca. 200 kcal per 100g, men man orker aldri mye av det, for det er litt spesielt gummigodt. Men kjempegodt i 5 biter, og demper alt av søtsug! Herlig. Med en kopp te og litt mandarin til er det perfekt :D

 

Håper alt har gått bra for dere alle på den første "ordentlige" dagen i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann: ) Liten rapport fra første "ordentlige" dag. Var greit å få sjekka ut hvordan jobbdagen min er. Jeg jobber litt ugunstige tider, så må ha med to nister. Egentlig er det bare positivt å måtte ha med egen mat, da styrer jeg jo mer selv hva jeg putter i meg :)

Middag ble sent, ikke før halv ni. Da hadde kjæresten diska opp med Tacos og Heineken.. det var helt utrolig godt, klarte ikke si nei takk til det :) Tror jeg må begynne å ha med meg ekstra sunn mat på jobb! Blir nok til at jeg spiser lunsj og mellommåltid der, ihvertfall ut fra de tidene jeg jobbet i dag.

 

Drakk mye vann da, så det skal jeg holde på. Tror det kan bli litt utfordrende å spise "små" middager sent på kvelden når jeg er sliten, men er bare nødt til å begrense meg. Menmen, foreløpig har jeg kun jobb i noen uker, ikke noe sånn fast hver dag. Så får ta det litt som det kommer :)

Satser på å få til første treningsøkt på onsdag!

 

Håper dere har hatt en fin dag :) Misunner deg en sunn uke i Stockholm, Sitrus, det høres digg ut!!

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Gratulerer med ny jobb Ingsi!!:) Kjedelig med ugunstige tider, men sålenge du planlegger litt så får du det til:D

Hvis det er en stillesittende jobb (kontor osv) så bør du kjøpe deg en stressball, for de øker blodsirkulasjonen, noe som gjør at man faktisk forbrenner en liten mengde mer kallorier. Det er ikke mye, men alt hjelper! Pluss at man får fine hender av det. Hehe.

 

Denne uken blir alt annet enn vanlig for meg, så jeg lager meg matplaner, treningsplaner, vannplaner og da blir det vel tisseplaner også:) hahaha! Så mandag som kommer er dagen jeg starter med trening og supersunn mat. Er så motivert! Satt å leste på vg's vektklubb, hvor det var ei jente på vår alder som hadde gått ned 20 kg på 4 mnd. Hun var på min høyde å vekt, så jeg tenker for meg selv at klarte hun såå mye. Så skal jammen meg jeg klare å nå mine mål olgså!!

 

Skal til london i mars, og da vil jeg ha mulighet til å gå på shopping å kjøpe klær som fremhever formene, ikke skjuler valkene!!

Så jeg skal prøve å være godtefri frem til mars, med unntak av tyggis og sukkerfri drops.

Hvis noen vil prøve å være med så vær så snill! Men skjønner hvis det er litt i overkant. haha

 

Er skikkelig imponert over nedgangen din Sitrus!! Tenk så fin og *stram* du blir når du begynner treningen:D Deilig!!

 

Håper dere sover godt jenter. Natta <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den artikkelen hadde jeg tenkt til å poste her, men glemte det i farta! Men det er jo ekstremtilfeller. Jeg kan ikke forestille meg hvordan en kropp kan gå ned så mye på SÅ kort tid! En hadde jo også gått ned 45 kilo på 6 måneder?? Tenk på den ekstreme forskjellen!!! Er nok noen som er heldige med høy forbrenning. Her i gården går det for å si det mildt sagtere, men nedover! Vi får ta til takke med det vi gjør. Det får ikke blitt bedre! :) Vi er flinke alle sammen, bare ved at vi faktisk tenker på kroppene våre! Hadde bulemagen fått prate ville den skriki at den var superglad!

 

I dag har det blitt... myyyyeee mat på meg. Først en ganske stor, men dog sunn frokost, pasta og kylling til lunsj (dere vet svensker, mååå ha varm lunsj), deretter litt marsipankake i barnebursdag samt litt godis som stod fremme, lasagne til middag (prøvde å begrense, men fy faen så godt det er!!! Masse salat da, men alikevel..) og ble noen biter med Truily Fruity nå på kvelden foran datan. Gleder meg til å komme meg på hybelen igjen med knekkebrød, kyllingfiletmiddager og te :) Stusslig, men borte bra, "hjemme" best!

 

Dere er så heldige som skal ut og reise!!! Faen heller om jeg skal være norgesgris et helt år til. Gi meg jobb og flybiletter!!!

 

God natt søtnosarna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, Loone.. Fram til mars. Helt enig i at det virker sprøtt lenge, men det er faktisk nesten så jeg slenger meg med. Jeg elsker godteristopp, iallefall å prøve å ha det :)

Men for meg funker det bare å unngå godis så lenge jeg kan spise det på lørdager. Det å kutte det ut resten av uka er uansett veldig bra for meg!

Har ikke spist godteri ennå denne uka (............det er tirsdag............), men skal prøve å holde meg fram til lørdag!!! :)

Tenker å sjekke ut et treningssenter her i by'n i morra. Kan rapportere om hvordan det var :)

 

 

Enig med deg, Sitrus, jeg oooog vil ut og reise! (Du er jo ute og reiser litt nå da, heldiggris. Kos deg med ferien! I Trondheim er det bikkjekaldt!)

 

Nattaklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, holder på å fryse ihjel her jeg:/ smart av kjærest og skru ned ovnen, så jeg tenner lys for harde livet jeg, mens ovnen står på for fullt!

 

Gratulere med ny jobb Ingsi! :)

 

20 kg på 4 mnd var mye! Er jo over Hvordan gjorde hun det da? tenker at det må bli mye slapp hud når det går så fort? men er kan ikke hvordan sånnt egentlig funker da. Er bare glad det går nedover jeg, så får det ta den tiden det tar. er jo ikke bare en slankekur, er jo en livsstilsendring. IAllefall det jeg skal prøve på:)

 

reising ja. Elsker å reise, og det ble nesten ikke noe reising ifjor. Kun en tur til London i mars. Så nå begynner jeg allerede om 2 uker, da jeg skal til Østerrike og se på håndball em. I mars blir det mest sannsynlig sydentur med familien og i sommerferien blir det sydenferie med et vennepar. Og til høsten flytter jeg til danmark. Blir alt som planlagt vil jeg jo til bringe mer tid i utlandet enn i Norge :) hehe..

 

De første dagene på hverdagen har ikke gått helt som planlagt da:/ jeg har spist masse salat (3 måltider på 2 dager), da vi laget en stor porsjon. og trent en del, håndballtrening idag og jeg til og fra jobb igår. altså 5,4 trimpoeng. Problemet er at jeg ikke harlagt ifra meg uvanen med godter:/ ble kino på mandagen, og jeg klarer meg ikke på kino uten godter. Og så var mamma så snill og sende med meg en pakke med småis. Men ble litt glad når så at det kun var 110 kcl i hver is. det var jo ikke så ille, kunne vært værre:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er så herlig at det er skikkelig aktivitet her igjen :) Blir så glad og motivert! Gleder meg så sykt til å komme tilbake på hybelen med mat jeg har oversikt over! Føler jeg spiser så mye av alt, og alt er færlt å spise når man ikke vet noe om innholdet.. Men det går visst ned alikevel :)

 

I dag ble det nok i overkant av drastisk med mat.. Ikke stor frokost, men til min store frustrasjon ble det mc donalds lunsj fordi vi var ute og reiste.. Skulle ikke ha meny, men det ble det allikevel. Og pommesfrites er som potetgull - får du det i henda, så går det ned uansett hvor mett du er! Og regnet på det, at med brus, burger og pommesfrites så ble det måltidet sjokkerende 850 kcal... Herregud. Og på toppen av alt - pannekaker til middag! Jeg er ikke sånn at jeg tør å spørre om noen annet heller, så da ble det slik. Men pappa og fruen spiser pannekaker med reker, kaviar, avokado, løk og pepper. Dessverre haaater jeg sjømat, men pannekake med litt avokado, løk og pepper var faktisk kjempe godt :) Sparte meg noen sukker og syltetøy kalorier der. Men avokado er jo for å si det mildt fettinholdende X) Jajaaa, sunnere er det i hvertfall!

 

Godtestopp klarer jeg absolutt ikke. Jeg eelsker å ha litt å kose meg med i helga! Det gjør det så verdt det å holde seg unna hele uka. Men jeg er med på null godis i uka! :) Den liker jeg.

 

Kjenner uvanen med godis Ernt. Er jo liksom "ferie" her fortsatt, så det blir liksom litt nasking.. Men jeg liker å tro at min Truily Fruity ikke er så kaloririk, så jeg unner meg noen biter. Blir uansett hybelliv fra neste mandag, så jeg får vel prøve å nyte det litt, selv om jeg bare ser rett ned på lår og mage med en gang jeg kjenner sjokoladesmak i munnen.

 

Kos dere videre, alle dere som ikke har ferie! Jeg skal ut på skøyting i morgen! Jippiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Takk takk!

Er dessverre ikke fast jobb, er et lite vikariat..men det er veldig gøy! Får jobbe med musikk, så da er jeg glad :)

Her har det vært storhandling, så nå er skapene fyllt med sunne ting. Spesielt lettyoughurter og nøtter merker jeg er kjekt å ha sent på kvelden, det samme med cottage cheese (jeg er veldig glad i det, spiser det f.eks sammen med oppskjært frukt).

Det er så kaldt ute at jeg har nesten ikke lyst til å gå ut, har ennå ikke sjekket ut treningssenteret (3T). Men tenkte å gjøre det i dag....... tiltak! Har veldig lyst til bli bitt av treningsbasillen igjen. Jeg ønsker meg VÅR og sol, så jeg kan jogge ute! Lurer på om jeg kanskje ikke skal trene på treningssenteret fra ca. mars (har betalt til da). Vi får se hvordan jeg opplever sentrene her!

 

Nå har jeg startet dagen med yoghurt naturell, go dag frukt og en halv banan.. ikke så aller verst, men blir fort mange kalorier uansett. Fortsetter dagen i sunn og fin stil tenkte jeg :) Det klarer vi alle!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ekke ernt nei. Håper ikke dere jeg har trodd jeg var gutt også da:P

dere pannekakene hørtes ikke gode ut, dte kan godt hende de var det, men uff... ikke akkurat det jeg har lyst til å prøve til middag idag nei:p skjønner frustrasjonen når det blir sånn. mister kontrollen, og en er jo egentlig ganske avhengig av den når man skal ned i vekt. F.eks spiser man på mcdonalds så er jo hele dagen ødelagt da man må spise minimalt resten av dagen. Men hvor mye skal dere egentlig spise iløpet av en dag? Jeg skal ha i meg 1900 kcl. Og sliter egentlig med det til tider, det blir så fryktelig mye!

 

selv om det er et vikariat nå så kan det jo hende at det blir noe mer etterhvert ingsi:) det er bare å håpe!

skjønner godt at du ikke har vært ut pga kulda. Halve laget mitt meldte forfall på treninga igår nesten siden de ikke fikk start på bilen. da er det ille :/ men det skal visst bli mildere på lørdagen, håper virkelig det stemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en god start Ingsi! Høres supert ut :) Flink er du! ^^ Huff, håper det blir mildere til jeg skal hjem på mandag. Vil ikke ha det så kaaaldt!!! Føler på meg at det blir mye superundertøy til skolen. Men heldige deg som skal trene på 3T!! Det vil jeg ogsåååå! De har såå mange fine timer, og i tillegg er det jo svømmebasseng også. Finnes jo ikke annet enn de på 3T og Pirbadet i trondheim, og begge deler er ALT for dyrt for meg.

 

Neida Enrt, visste du var jente :) Bare virkelig tenkt at det var ernt X) Heheh.. Det blir hva man gjør det til! Pannekaken var faktisk god altså ^^ Veldig annerledes, men still. Jum jum med løk og pepper! Heheh..

 

I dag spiste vi en fransk sak til middag. Det er nesten som å lage Fondue (fritere små biter i olje på bordet og spise), bare at man steker det på en stekeplate midt på bordet, og hadde små skåler man kunne smelte ost i under stekeplaten til kjøtt og grønt. Det var driiiitgodt!!! Stekt svineindrefiletbiter, pølsebiter, maiskolber, minimais, sopp, paprika, tomater osvosv. Til å dø av! Men jeg har printet inn 3,6 trimpoeng for i dag, så det var greit å spise masse digg! Vi var i svømmehallen i langt over en time før i dag, men noterte ikke alt på svømming siden vi stod mye på hendene, stupte og kastet ball. Men ga meg 40 minutter moderat svømming. Ble god og varm! Etter middag gikk vi tur i en time med hunden. Herregud så kjekt det er å ha en turhund! Det vil jeg ha når jeg blir stor :)

 

Fra neste uke skal jeg bli med i korps i Trondheim :) Har virkelig savnet å spillt, etter å ha spillt i 12 år uten pause og plutselig gå et halvt år uten noe fast. JEG GLEDER MEG SÅÅÅÅÅ!!! Det skal bli så herlig å treffe nye folk med samme interesser og ha noe fast å gå til en gang i uken. Herlig! Skal også være med korpset i hjembygda på Opplandsmesterskap og NM i trondheim, så det blir mye reising fremover. Men så lenge man kan lese på buss og tog så går da vel det bra! Bare jeg finner meg jobb nå, så kan jeg ikke ha det bedre!

 

I morgen ble det skøyting på programmet, så vi ikke hadde dratt med oss skøyter fra Norge helt forgjeves! Det blir gøy! Og skøyting er skikkelig slitsomt, så det blir pent på trimpoengene også!

 

Hva synes dere forresten om det nye systemet med dagboken? Jeg synes det var veldig oversiktlig og greit! Ble skikkelig overraska når det var forandring der! Har liksom vært det samme kjedelige siden første gang jeg var inne her, altså 5 år siden(?)! Forandring fryder!

 

God natt from Sweeden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg vet hva du mener sitrus. Jeg har spist noe lignende, og da ble det kallt raklett. men istede for å smelte ost i skålene under lagde en føtegratinerte poteter. det var kjempe godt. det hadde jeg helt glemt, kanskje det var det jeg skulle ønsket meg til jul:p bruker jo ikke olje eller noe slikt når en lager maten, å så lenge en da bruker renskåret kjøtt blir det ikke så ille. så lenge en klarer å holde seg unna de fløtegratinerte potetene da:p

 

men det finnes en svømmehall til i Trondheim. Husebybadet. Er ikke noe ligende pirbadet akkurat. Ganske lite og enklelt, en sklie, et varmt basseng, boblebad, barnebasseng og et treningsbasseng eller hva jeg skal kalle det. Studentpriser er det også:) jeg og ei venninne var det for ca 8 mnd siden og mente jeg betalte 45 kr som student da. ikke så ille det, og det er jo veldig god trening. Husebybadet ligger på saupstad, buss nr 4.

 

jeg synes det virket ganske oversiktlig. spesiellt med tanke på trening, er bare en ting å tenke på om gangen. fikk litt sjokk når jeg skulle legge inn gårsdagens trimpoeng og alt var på forandret på et døgn:p er nå oppe i 8,4 trimpoeng og har fortsatt igjen kamp på søndag. Da er treningen i boks igjen, og jeg mangler da bare kostholdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...