Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Heihei jenter!

 

Hehe, så søt du er Sitrus, bedre sent enn aldri! Jeg trodde du var gutt først enrt:p men skjønte jo fort at du ikke var det! :)

 

Deilig med sunn mat Ingsi! Det har jeg også fått i hus nå! 200 kroner på kun grønnsaker og frukt. Det koster å være sunn! Men i lengden er det jo verdt det, uten tvil!! Nå har treningssenteret mitt endret timeplanene sine og til min STORE glede passer de ganske godt med min dette semesteret!!:)

 

Jeg har faktisk klart å kutte ned på godteriet nå, så til mandag er det nesten full stopp! Men regner med at det kanskje blir litt på lørdager for meg også, da blir det lettere å ikke få en sånn kjempesprekk. Men hadde vært kjempekoselig om du joinet meg Ingsi!<3 Da føler jeg at jeg "må" være ekstra flink for å ikke bryte en avtale. Haha

 

Foresten, vet ikke hvordan dere er med hensyn til sminke osv. Men jeg eeeelsker å sminke meg, med alle mulige farger og mengder, sålenge det ikke ser klovnesminkeaktig. Så for en stund siden kjøpte jeg meg Makeup forever sitt HD-pulver, og det er helt genialt! Man kan blande det med annen sminke eller bruke det som topp-pudder, eller hva man kaller det.. Så slipper man å få blank hud utover dagen. Jeg elsker det! Koster litt under 200 inkludert frakt (makeup forever finnes ikke i norge) å da slipper man toll og moms. Så hvis dere er sminkedukker, som meg, er det virkelig noe å investere i!

Haha, skikkelig avhandling, men seriøst, jeg elsker det pudderet! Det er foresten fargeløst, så blir ikke sparkelsminke hvis man bruker den flere ganger utover dagen heller. Hehe

 

Ha en fin kveld og helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Det var det Enrt! (herregud, det blir vanskelig å venne seg til å bytte om de to bokstavene!!) Raclette heter det :) Vi hadde ovnsstekte poteter til. Superdigg :) Og sparer mye kalorier i forhold til fondue!! (som vi forøvrig skal ha i morgen kveld når jeg kommer hjem til mamma ^^ Huff, stakars kroppen..)

 

Så flott at du visste om den svømmehallen! Den skal jeg jammen meg prøve ut en dag :) Elsker jo å svømme! God trim, og man føler seg 10 ganger så herlig etterpå som om man bare trener. Myk og velduftende <3 I LOVE!

 

Og så herlig med trimpoengene dine!!! Håndball er sikkert kjempemoro! Aldri spillt, så føler det er litt for sent nå egentlig. Med alle mine kilo så blir anklene mine så vonde også! Men for den som kan det så er det sikkert bare knakandest moro!

 

Heheh, det er akkurat sånn jeg har sett for meg deg Loone! Sånn type naturlig pen, velstelt og flink med sminke, hud og hår. Jeg er egentlig ikke flink til noe av det! X) Prøver å holde ansiktet kvise og fettfritt. Har en del kremer og sånt for det, og bruker milde, fettfattige kremer etter dusj og sånt. Har så mye prikker på nesa! Derfor bruker jeg ikke foundation og pudder og shit annet enn når jeg skal på fest. Liker ikke at porene tettes helt. Ellers er jeg veldig gla i Dior sine øyenskygger til party ^^ De er så fine og enkle å blande. Er ikke så veldig flink med sminke, så skulle hatt et kurs! Brukt mye google og youtube for å finne ut av teknikker og anbefalinger, men får det liksom aldri heeeeelt til. Men ser da ut som folk når jeg går ut døra i hvertfall!

 

Eneste jeg bruker av sminke til hverdags er litt øyenbrynspudder (velsignet med musegrå bryn.........), mørk brun eyeliner og mascara. Uten det er jeg naken! Håret står stort sett i alle retninger! I hvertfall nå som jeg er blakk og må bruke sånne færle butikkprodukter... Fysjameg. Men fant ut at Syoss faktisk var ganske god, så jeg får kjøre den til jeg finner en jobb. Gir litt volum og glans. Bedre enn at alt ser ut som kråkereir!

 

Men nå føler jeg det blir julebrev her igjen, så jeg får runde av med kort oppsummering: God frokost, masse te, gåing-skøyting-gåing, vafler og is til lunsj?????? æææsj (svensker er rare..), hjemmelaget pizza til middag.

 

I morgen venter minst 5,5 timer på tog uten forsinkelser. Med min flaks blir det vel 20 timer med buss og 5 timer ute på perongen i -35!

 

God natt alle :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunner deg loone som er så flink til hud, sminke osv. Jeg elsker å pynte meg, sminke meg osv, men føler ikke jeg kan det egentlig. Ikke er jeg noe flink til å ta vare på huden min heller, er alt for bortskjemt når det gjelder den. Har aldri hatt mye kviser og slikt, så da har jeg egentlig ikke orket å gjøre noe med den. problemet er at jeg har blandingshud, og deler av huden er blitt så tørr nå. Og så lånte jeg en krem av venninna mi som funket som bare det, men jeg finner den ikke igjen! kremen jeg har bare ødelegger huden min mer virker det som. Tror jeg burde meldt meg på kurs jeg også for å lære å sminke meg:p til hverdags bruker jeg litt fondation under øyene og hvis det er noe annet som må dekkes over, litt rouge og mascara. Håre mitt er det ikke noe å gjøre med uansett. det ligger like flatt, men mindre en frisør ordner det. Burde kanskje lært meg hva frisøren gjør innen nå, men nei. Å når frisøren ordner håret mitt må jeg vaske det samme dagen igjen fordi hodebunnen min ikke tåler alle frisørprodukter, det skal ikke være enkelt:p

 

jeg har hatt mine skader på håndballen da, det må jeg inrømme:p sånn sett burde jeg egentlig ikke vært overvektig da, fordi jeg har alltid hatt muskler som har vært mer utviklet enn de burde, og de er lett trente. Problemene kom når jeg fikk en belastningsskade og jeg ikke klarte å løpe mer pga musklaturen i leggene er for store. Jeg var vant til å spise det jeg ville, og klarte ikke å legge det fra meg. så egentlig, så lenge jeg bare virkelig setter meg mål når det gjelder treningen er jeg letttrent. bare motivasjonen som setter stopper for meg!

 

bare fortsett å skrive lange inlegg du sitrus, det er bare koseligt! å så synes jeg det er motiverende å se at dere holder på så lenge etter dere begynnte og at dere har klart å gått ned så mye! virkelig noe å strekke seg etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri forsent å begynne på håndball Sitrus:D

 

Jeg er så missunnelig jeg også! Viiiil spille håndball!!<3

 

Hehe, jeg er egentlig guttejente delux! Driver med offroad-cross på sykkel og ATV, er jeger, spiller paint ball, kjører omkapp med bil osv osv:p Er egentlig veldig lite jente. Men sminke og negler fasinerer meg, så jeg bruker maaaaasse sminke til vanlig. Men har rosacea, så det er en utfordring å fjerne all rødheten og ujevnhetene, er derfor det blir så mye. Så hvis dere trenger råd for å fjerne rødhet i fleisen er jeg en mester:p

 

Jeg har også kjemperett hår, i musegrå farge! Så striper håret i karamell og hvit/grå striper. Høres sikkert ikke bra ut, Men det blir faktisk litt tøft, syns jeg da!:)

For å unngå rett kjedelig hår så bare bruk hårsalt, det løfter håret og gjør at man kan forme det litt. Kjempebra! Koster rundt 100 kr og varer i evigheter. Jeg kjøpte mitt ifjor før sommeren og det er fremdeles litt igjen.

Nå om vintern er det jo bra med sånne hårkurer ogsånt, men det har ikke jeg råd til, så på vita kosta en sånn bitteliten sak med hårkur 150 kroner, hadde ikke vært nok til håret mitt engang. Så jeg bruker jordnøttolje fra apoteket. Det burde du prøve Sitrus!

 

Hahaha, ÆSJ vafler og is hørtest faktisk ut som en forferdelig kvalm lunsj. Søtt og umettende. Tenker det skal bli godt å komme hjem!

 

Ikke meningen å plappre ivei om sminke og dall, så bare si ifra hvis dere vet alt dette fra før. Jeg er ikkenoe proff akkurat. Haha, bare fasinert.

 

Nå kaller sengen. Natta jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å prate om sånnt for min del, er greit å ikke bare prate om mat, kcl og kg også:) og så tror jeg sminke og sånnt er noe e fleste jenter, uansett hvor guttejente de er bruker iallefall litt av, og det finnes bestandig noe nytt å lære. jeg bare liker ikke når folk står rett opp i fjeset mitt og skal rette på sminken min. da føler man seg ikke helt på topp:p men gleder meg virkelig til å pynte meg når jeg er 10 kg lettere:D slipper å være redd for kameraet konstant da. er ikke morsomt når dobbelhaka dukker opp konstant uansett hva en gjør:p men nå skal jeg ordne meg til jobb. ha ei fortsatt fin helg jenter !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er sant! Den forhatte dobbelthaken!! Det går ann å sminke den "bort" enkelt, eller i alle fall gjøre den veldig mye mindre synlig! :)

 

Nå sitter jeg her å ser på Grey's anatomy og drikker te:D Skal ikke bevege meg utenfor dørene i dette været her! Håper sommeren blir laaaaang og varm i år! <3

 

Ha en fin dag på jobb da enrt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back in Norway! Togturen i går gikk kjempe fint, og ikke noe forsinkelser i det hele tatt! Det var herlig. Hjemme fikk vi fondue. Det er virkelig vanskelig å beregne når man spiser det, men jeg lesset på med mat som ikke trengte å stekes, som en og en halv boks minimais, en diger paprika, og masse gulrøtter. Spiste nesten ikke noe fritert. Bare 4 små terninger kylling, 4 terninger biff, en liten maiskolbebit, en sopp og en blomkolbit. Vi hadde ostesaus til da, så det ble nok litt kalorier der, men det overlever jeg!

 

Til dessert bakte jeg og lillesøster eggeboller. Altså boller med eggekrem. Var godt med en liten en, men jeg tør ikke en gang regne på kaloriinnholdet... Så jeg tok meg et eple til kveldsmat. Nå har det kommet sånne gedigne, knall røde, amerikanske epler, og de er faktisk veldig gode!!

 

Ellers i går var mosjonen basert på gangen mellom togene og taxi, og en spasertur på butikken. Synes det holder når man har reist i 6 timer!

 

I dag kommer kjæresten, noe jeg gleder meg som en unge til. Huffameg. 2 uker borte i strekk fra kjæresten tar på etter at man har vært sammen i 6,5 år! Skal prøve å gå meg en tur før det, så jeg får mosjonert biiiittelitt i hvertfall. Har jo hatt så god vane med det hos pappa, så nå får jeg holde det oppe :)

 

Jordnøttoljen skal jeg prøve Loone!! Men hvordan bruker du det? Hvor lenge lar du det sitte i og sånt? Se om jeg får kjøpt meg en når jeg er i byen på tirsdag. Må uansett ned å kjøpe busskort og andre ting jeg egentlig ikke vil kjøpe...... Kjedelig med stipendet som bare blir borte!

 

God søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt når du gir oss tips om sminke osv, Loone :)

Slike ting har ofte minst like mye å si på min velvære som akkurat tallet på vekta en vanlig hverdag. Jeg har ikke så fin hud, og må derfor bruke foundation eller mineralpudder og alltid concealer på røde områder. Bruker også fake lash effect mascara fra MAx Factor, jeg synes den er veldig god. Pleier også å bruke solpudder, i moderate mengder altså, jeg synes det har såå mye å si for hvordan jeg ser ut. Men ikke sånn massemasse, bare for å markere osv : ) Og føler seg litt mer brun, selv om det jo ikke ser så mega-ekte ut da : )

Er også glad i øyenskygger, men bruker ikke alltid det i hverdagen.

Kjenner jeg er ganske opptatt av å skulle se litt bra ut nå som jeg jobber litt.

Vil så gjerne ta seg litt godt ut da.

 

Trimpoengtreet mitt har stått stille siden desember. HEHE : )

Jeg har jo ikke ført opp noenting heller, da. Skrittelleren jeg har på ytterjakka viser allikevel at jeg får til noen tusen skritt her og der. Det har blitt et par lange turer på Ikea, og mye gåing i byen, så har ikke sittet helt i ro.

 

Nå har jeg blitt forkjøla og må (dessverre...?) utsette treninga litt til. Men SKAL innom der i morgen for å ta en liten kikk. Skummelt med nytt treningssenter, jeg savner det forrige! Hehe :)

 

Her blir det gryterett med salat til middag! Kommer oss alltid seint opp på søndager, så frokosten blir så seint. Derfor tar vi middagen litt tidlig så det blir en nogenlunde "normal" døgnrytme..

 

 

Nå må jeg forberede meg litt til jobb! Vi snakkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei jenter!:P

 

Æsj, jeg hadde en kjempedårlig start på uka. Så bestemt på at dette skulle være dagen jeg starter det sunne året, men så forsov jeg meg så den første kunden min måtte vente, rakk ikke spise frokost og da blei jeg skjelven, så brukte en time ekstra på kunden for å få neglene til å se ordentlige ut. Kjempemorsomt... Blææ

Ikke nok med det, skulle jeg fylle bensin, som er billig mandags morgen, neida 12:89, pluss at bankkortet mitt lå hjemme på bordet, så jeg fikk ikke fylt uansett..

 

Så når jeg kom hjem, istedenfor å lage meg et sunt måltid, satte jeg meg ned i stua med potetgull og sjokolade. Dumme meg:!!p

 

Velkommen tilbake til Norge Sitrius! er jo viktig å unne deg litt ekstra når du er med familien og kjæresten! Etter så mange år skjønner jeg godt at det er vanskelig å være lenge uten kjæresten, vi har vært sammen litt over fire og jeg blir deppa etter et par dager fra hverandre. Hadde nok aldri klart det du gjør!

 

Med jordnøttolja så er det sikkert mange måter å gjøre det på. Jeg grer gjennom håret med en fin kam også gnir jeg oljen inn i håret, starter med tuppene og jobber meg inover. Lar det sitte i i 10-20-30 min, spørs hvor lenge jeg gidder. Også tar jeg masse shampo og gnir i håret også spyler jeg det ut. Så tar jeg vanlig mengde shampo og vasker håret vanlig, så balsam og lar den være noen minutter, spyler og det er det:)

 

Uff, god bedring Ingsi! Kjempekjedelig med forkjølelse!! Du får være flink og drikke masse te og ta vitaminer:D Jeg også sliter veldig med røde området i huden. Bruker shiseido sin grønne coverstick. Klarer meg ikke uten den! Rød og grønn er jo sånne komplementærfarger, så det gjør huden hvit, også bruker jeg alt mulig over. Så blir det røde helt borte:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, enig med det med gruppene :P Alle tenker ny frisk! Svært få som blir igjen dessverre :) Men liker at mange har realistiske mål! Som 8 kilo til mai, eller bare inn i bunaden! Sånt liker jeg! At man ikke skal ha av 50 kilo før i morgen liksom!

 

Glemte å notere at jeg veide meg når jeg kom hjem, og da var det stillestående. Det er faktisk veeeldig greit :P Men spennende å se om det blir forskjell bare på grunn av gulvet! Setter uansett NY STARTDATO og nytt midjemål fra onsdag. Holder tellingen på antall kilo totalt i signaturen min i stedet. Blir litt godt å starte på blanke ark og jobbe med nedgangen.

 

I morgen er første skoledag for meg. GLEDER MEG! ^^ Sjeldent jeg har hatt så lyst til å komme tilbake til skolen. Blir så spennende! Også gleeeder jeg meg til å kjøpe nye bøker med masse ny-bok-lukt! Det er digg, eller hva?! Fikk tilbud om å være med på et forsøk med elektroniske bøker, men jeg synes ikke det virker spesielt genialt.. Trives best med en markør og bokstaver trykket i et ark. Mye mer oversiktlig også!

 

Hehe, er ikke rart du gjorde det da Loone. Tror jeg hadde gjort det samme om jeg hadde hatt midlene til det. Sjokolade hjelper noe så sinnsykt når man er sur og lei seg! Det snur i hvertfall humøret mitt 180 grader! Så lenge man ikke trykker i seg en 200 grams plate så går det jo enda ann også :P

 

Skal se om jeg finner noe sånt i morgen jeg! Skal ut på "shopping". Ble mye som manglet her når de jeg deler kjøkken med har flyttet. Må fylles på med både det ene og det andre. Vannkoker for eksempel... VELDIG kjedelig å måtte koke opp i kjele!!! Også skal jeg ha bøker og busskort og diverse, så i morgen kan jeg vel si farvel til lånet for januar (har satt av 3000 da <3 Flink!).

 

Og så begynner jeg i nytt korps i morgen! Herregud som jeg grugleder meg! Vet ikke hvor det er, og kjenner ikke en eneste sjel der, så huff - men hurraaaa!

 

Satser på trening fra onsdag igjen. Føler på meg at jeg kunne tenkt meg en svømmetur, så jeg tror jeg må få sjekka ut den svømmehallen i løpet a uka!

 

God natt søtnosarna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes egentlig det er litt trist med de som har urealistiske mål. De vil ikke nå målet og i værstefall gå opp mer, ved at de sprekker noe fryktelig! :/

 

Hadde første skoledag igår jeg, godt å komme igang igjen men jeg merker allerede at jeg sliter med det samme i år som ifjor. Og faktisk komme meg på skolen når jeg ikke har forelesninger. sitter hjemme enda, og burde vel kommet meg på skolen snart. Kjøpt bøker og begynnt å lese. Ikke er det spesiellt morsomt å kjøpe bøker heller når jeg ikke har fått lånet. oppdaget først idag at jeg må betale semesteravgiften før jeg får lånet. Glemmer slike ting hver gang jeg. Så nå har jeg betalt semesteravgifta og håper at jeg får pengene før jeg reiser til østerrike!

 

Lykke til med det nye korpset Sitrus!:P går nåkk strålende skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også blitt bokhandling +++. Svidd av 5000 kr. Synes det er moro å handle når man til og med har lov :P Var bare bøker, busskort og mat. Blir faktisk 3000 for bøkene i år. Æsj. Men nye bøker er så sinnsykt mye bedre enn brukte. Blir så motivert av en ny, stiv bok! Var i gang allerede på bussen X) Så får vi se hvor lenge det holder.

 

Skal en tur til på handel etter skolen i morgen også. Vin, fødekar til fisken min og jordnøttolje! Da blir det bra her ^^ Ble så tungt at jeg tror ikke nakken min har godt av å bære så tungt mer på en stund. Skikkelig stiv!

 

Jada, det går nok bra i kveld. Gleder meg masse til å møte nye mennesker og få spillt litt atpåtil! Bare jeg finner frem så ^^ Det blir nok så moro atte!

 

I morgen blir det nok til at jeg drar med meg noen venninder for å sjekke ut den svømmehallen. Høres innmari godt ut, siden det er omtrent ulevelig på hybelen nå... KALDT for faen. Men man forbrenner jo mer kalorier når man er kald, så vi får se positivt på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du har vært da, kjøpt alle bøkene! :P jeg kom meg ikke på skolen jeg. Kom på at jeg hadde ene boka, så da kunne jeg begynne å lese i den siden det er den neste forelesning bygger på. Og så viser det seg at de to kap vi har om neste gang er to av fire kap vi faktisk hadde om. så har lest og marker de allerede. da mista jeg motivasjonen.

Er helt enig med deg, nye bøker er mye bedre. Da slipper man at andre har skrevet og markert i den. Det vil jeg gjøre selv;)

 

Lurer på om jeg skal få med meg kjærest å svømme en dag jeg også. lenge siden sist, og han burde hadd svømme trening da han skal på opptak en eller annen gang i 2010. Han vet bare ikke når enda! å så er det så mye artigere når man ikke er alene. Men no må jeg virkelig sette igang å lese og rydde. Typen til bestevenninna mi kommer på middag, og så skal han og kjærest spille fifa:p Glad jeg skal påp trening jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt her å så over andre forum, og bestemte meg for at jeg må sette meg et mål. Hvor langt ned jeg vil, hva delmålene mine er og slike ting. Målet mitt er å være 72 kg når jeg slutter. Jeg tror det kan være litt lite for meg egentlig, men har hørt at en vil legge på seg litt igjen når en skal stabilisere vekta. Dermed har jeg akkurat 10 kg igjen, og til sammen er målet 11,2 kg:p

Første delmål: - 3 kg innen 7. februar (akkurat 2 mnd siden jeg begynte)

Andre delmål: -6 kg innen 13 mai

de to andre delmålene er jeg litt usikker på siden jeg ikke vet om jeg bor i norge eller danmark ennda en gang til høsten:p

Ved hvert delmål jeg oppnår skal jeg unne meg en liten ting:p Så fort jeg når tre kg skal jeg kjøpe meg ny sportsbh! Og når jeg når det endelige målet mitt, skal jeg unne meg en stoor ting! akkurat nå lurer jeg på om dte blir wii! jeg synes det ser så artig ut:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Enrt!! Tror det er veldig viktig å sette seg mål! :) Jeg vet jeg skal ned til ca. 70 kilo. Tror ikke jeg vil se ut som jeg vil om jeg skal lenger ned. Dessuten vet jeg hvordan jeg følte meg når jeg en gang i tiden veide rundt 75, og det føltes bra. Til konfirmasjonen min veide jeg rundt 70 tror jeg, og da satt bunaden perfekt. Og jeg så bra ut også! Så da vet jeg at det er et mål som er overkommelig - jeg har jo vært der før, og jeg vet at jeg kommer til å trives der. Men hvor lang tid det tar, det vet jeg ikke, og jeg orker ikke stresse med det :P Jeg har brukt siden... mars? på å gå ned 11 kilo, så jeg skal bruke minst like lang tid på de neste 11. Om jeg må sette meg delmål blir jeg bare skuffa og umotivert om jeg ikke når dem (av erfaring), så jeg setter meg heller ned foran speilet og klapper meg selv på skulderen fra uke til uke :P Dette får jeg til! Dette får VI til :P

 

Nå har jeg vært på øvelse. Det var litt skummelt, men mest moro! Mange koslige folk og ålreit musikk og nivå. Fikk flere korpstilbud også, så vi får se om det blir mer spilling etter hvert. Føler jeg må bygge opp igjen musklaturen litt etter å ha hatt pause i et halvt år. Det trengs! Får i tillegg trent mange usynlige kalorier av spillingen. Går til buss, og fra buss til lokalet (ca 15 minutter totalt) og fra lokalet til buss og en lang vei hjem (ca 25 min totalt). I tillegg forbrenner man masse av å spille. Herlig! Noterer bare gåinga som trimpoeng selvfølgelig. Det andre er bare bonus!

 

Nå er kveldsmaten trøkkt i magan, så da tar jeg kvelden!

God natt godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Sitrus! :) Jeg driver jo med musikk selv, og synes det er så konge at du dyrker den interessen. Blir sikkert veldig digg å ha den spillinga å gå til en gang i uka - noe helt annet en skole osv. Bra utkobling det! Og ja, du forbrenner nok mye av det også!

 

Vet ikke helt hvor mye jeg forbrenne av å synge..... hehehehe.. tviler på at det er noe særlig. Kanskje 20 kalorier per sang??? Hahahahhaha...tviler på at det er så mye. Skulle ønske jeg visste det, så hadde jeg hatt mer motivasjon til å øve :P

 

I dag har jeg kjøpt to pakker med sånn 4xyoghurter med 0,0%. Det er ikke mer kalorier i dem enn de 0,1%-ene som grete roede anbefaler. Også er noen av dem litt bedre, synes jeg faktisk. Begynner å bli litt smålei 0,1%-yoghurtene, har spist det så mye... Forandring fryder!

Kjøpte også C-vitaminer, og tok tilogmed med ei pakke B-vitaminer.. det har jeg aldri kjøpt før, men det stod utenpå at det var bra for hud, hår og negler.. da var jeg solgt :P Jeg skal også kjøpe jordnøttolje :P

Jeg jobbet på sånn gamlehjem i sommer, der var det ei som ville ha jordnøttolje på beina sine. Hjalp godt mot tørr hud! Det var så koselig synes jeg, og det virka som et veldig bra produkt! ; )

 

 

Når det gjelder mål osv.. vekta mi viser 83, men jeg tror som vanlig ikke på den. Men den har hatt rett før, så det kan jo hende det stemmer.

Jeg tror - at jeg faktisk - har litt lyst til å prøve å komme meg ned til 78. Men da har jeg ikke noe videre mål. Jeg tenker mer å stoppe på 78. Da må jeg da se nogenlunde slank ut. Jeg føler meg ikke lenger så stor, men tror jeg kan se fin ut fremdeles hvis jeg trener av meg noen kilo til. Skal ta det litt sakte, men sikkert. Stopper på 80 hvis jeg synes det er nok. Det er bare noe med de 70-,80- og 90-greiene.. av en eller annen grunn blir de "viktigere" enn speilbildet til tider. Det er jo ganske feil. Får liksom lyst til å komme meg under 80. Noe som er sykt, siden jeg for ett år siden bare hadde veldig lyst til å komme meg under 90. Var så glad når det gikk.

Uansett, jeg skal bruke tid på dette. Men helst innen sommeren, har mest lyst til å tenke "hold vekten" etter det : ) Orker ikke være på slanker'n hele livet! Det gidder jeg rett og slett ikke :)

 

Litt langt dette. God natt jenter, stå på! Dere er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, bra investering Ingsi! :P Sånt trengs! Det er bra du også har et godt mål! Det vet jeg du klarer :P Og så nært du er! Det er jo herlig da ^^

 

Åh, yoghurt!!! Hadde helt glemt at det fantes jeg. Det tror jeg at jeg må prøve å kjøpe igjen. Pengene strekker ikke eegentlig til, men noen ganger i uka må det da være lov!

 

Men jeg må forte meg å spise så jeg rekker bussen!

 

Skulle egentlig bare si.... Hmmmmmmmm... Vekta mi viser 81.2, hvilket jeg ikke kan forstå. Var jo 81,7 på lørdag. Den har lavt batteri, så kanskje det er det som gjør det? Pleier deres å slå av noen gram på lavt batteri? :P Får se om jeg får kjøpt i dag. Hater at det ikke finnes flate batterier på vanlig butikk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

målet mitt er å gå ned de kg jeg vil iløpet av et år, altså til 7 januar da. men regner med at jo lengre ned jeg kommer jo lengre tid vil det ta etter hvert også. tror det blir litt lite hvis jeg skal ned til det jeg veide ved konfirmasjonen, da jeg veide 62 kg. Da trente jeg jo konstant, og fikk egentlig beskjed om at jeg var for tynn av vennnene mine. Men når jeg fikk skaden/sykdommen min gikk jeg opp til 72, og var egentlig veldig fornøyd der. Tror jeg:p Har egentlig aldri vært nå kjempe fornøyd med kroppen min.

 

så bra at d e gikk bra på øvinga:) Godt å ha en hobby, noe fast å gjøre. Vekta jeg brukte før brukte bestandig å legge på litt vekt når det ble lite batteri, men det kan jo være litt forskjellig fra vekt til vekt. Og så kan dte jo ha noe med hva du spiste igår, hvor sent en spiser og slike ting.

 

Har ikke smakt de 0,0%, men synes 0,1% er veldig gode. Og så er det så greit, for det er ikke så mange kcl er de og lite sukker. vanlige yougerter er jo sukkerbomber! :/

 

forresten, hvordan får dere til at det står sånn under inlegge deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er sant det. Spiste forholdsvis normalt, bortsett fra at kveldsmaten ble klokka 22.30 X) Men jeg har satt ny startdato nå på 81,2 kilo og midjemål på 84,5. Kjøper batteri en dag jeg ikke holder på å fryse i hjel :D Så får vi se neste onsdag om det stemte eller om det var riv ruskende gæærnt.

 

Jeg har smakt noen yoghurter som er veldig fettfattige, og det synes jeg rett ut smaker dritt :D Kan ikke noe for det, men der går min grense. Da tar jeg heller en liten posjon med normal yoghurt!!! Huff, klarer ikke den tørr-aktige smaken. Blah!

 

Blir svømming i ettermiddag/kveld. Det skal bli så utrolig godt, for på rommet mitt er det så kaldt at jeg snart fryser på meg kattunger og bikjekvalper og hester og det som værre er. BRRR. Skal klage før jeg går på svømming. Nytter ikke å sitte å prøve å lese når det er så kaldt!

 

Tror jeg har beskrevet det tidligere hvordan man får det :P Men kan alltids skrive det igjen! (Dataen er tross alt MYE varmere enn bøkene mine, mmmmm)

 

Du trykker på den lilla overskriften DISKUSJON over alle forumene. Der inne kommer det opp en meny over noen innlegg hvor det står ENDRE SIGNATUR eller noe. Bare å trykke der og fylle inn hva du nå enn måtte ønske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du smakt 0,1% yougertene da? jeg synes de er veldig gode, og kjæresten spiser den også. Så lenge det ikke er den annanasen:p

 

hehe.. takk :D lurt lenge på det der, men har liksom ikke sett noe sted hvor det står. men nå får en se om jeg blir fornøyd med en sigantur nå da!!

 

satt å så på slankekrigen istad, blir motivert av å se på dem. Jeg vil ha samme tall som dem jeg også. Men de har jo mye mer å ta av da, men likevel. Vært kjekkt:p

 

Hvordan likte du deg i husebyhallen sitrus? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipphurra:)

Endelig kava meg på 3T og trent!

Følte meg utrolig dum siden jeg ikke visste hvor jeg skulle gå eller noe, men lata som ingenting... fant nå fram etter hvert!

Formen var ikke så dårlig som jeg hadde trodd! Det vil si, det gikk fint å jogge i ca. 25-30 min (jeg går litt innimellom for å hente meg inn!) det er jeg veldig fornøyd med.

Styrke var det verre med, det var utrooolig mye tyngre enn det var for en måned siden. Så her må det nok pumpes litt.... få igang forbrenninga!

 

 

Nå skal jeg snart synde litt... skal på konsert og det blir helt sikkert noen øl. Jeg har veldig lyst, så jeg ofrer de kaloriene.. selv om det jo egentlig er helt idiotisk å drikke samme kvelden som jeg endelig har trent :D Satser på å komme inn i den gooode trenings-formen nå snart!

 

Ha en koselig kveld!

 

PS. Jeg vil også høre åssen det var i det bassenget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke så vi svømte i dag, men tar det i morgen etter skolen, for da rekker vi akkurat trimsvømming. 10 kr billigere :D En krone her og en krone der! Skal gi dere fullstendig og oversiktlig rapport i morgen!

 

Ellers i kveld har det gått i te og myyye lesing. Vært skikkelig flink faktisk! Selv om hodet mitt begynte å snurre rundt 21, og jeg ville mye heller tenke på fine spørsmål som:

Tenk om verden faktisk går under i 2012... Mayene har jo hatt mye rett!

Hva skjer når sola dør ut? Reddes vi av andre livsformer? For det finnes det jo - og det må jo finnes noen som er litt glupere enn oss?!

Hva kommer til å skje med vår galakse når sola blir... ja, hvem vet, et svart hull?

Tenk om vi bare er brikker i et uendelig spill for en overstyrende art, hvor vi egentlig bare venter på at noen skal trekke ut kontakten...

 

And so on :D Jeg har mange spørsmål når jeg stirrer tomt inn i akvariet mitt! Men jeg kommer alltid frem til at vi kun må stole på det vi ser og føler som enkelte individer. Alt annet kan ikke være betydningsfullt, for da kunne vi ikke leve med oss selv.. Dumme komplekse livsformer..!

 

Flere enn meg som er universfilosofer? :P Blir skikkelig kvalm hver gang jeg begynner å tenke på sånt. Det er så stort og evig at.. nei, nå begynner jeg igjen. Akkurat nå hørtes øl VELDIG godt ut.

 

Men her får det knaskes på et eple til kveldsmat. Må reise 07.30 til skolen i morgen - rekord forresten! Og hele 2 dobbelttimer - noe vi ikke har ellers i uka :) Og skal rett på svømming etterpå. Huff for en kjei dag X) Pakke med meg thermos med tevann og maaasse mat og frukt så går det vel bra!

 

Vi raporteres i morgen godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er ingsi:) er bare å gi alt går fort oppover når en først begynner:) Skal faktisk en liten tur på trening igjen jeg også nå. Siste dag før veiing, så må prøve å forbrenne litt kcl:p

 

Kan ikke tenkte slikt jeg, om jorda går under osv. Da tror jeg at jeg hadde fått angst anfall. Liker bedre å tenke på hvorfor mennekser gjør slikt, og hva de egentlig mener eller vil fram til og slike ting jeg: p Men tror studiene våre kommer mer under hode på oss enn vi egentlig er klar over. Jeg får iallefall beskjed om dte til tider, at nå kommer psykologen fram:P

 

Ha en fortsatt fin dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NUH har jeg vært på svømming, handling og fått i meg en stoooor middag. Sulten som en revevalp etter lang dag og trening! Likte svømmehallen veldig godt egentlig. Men det er nok lurt å reise dit tidlig. Kom i hvertfall veldig mange når det ble ordinær svømmetid. Når det var trimsvømming var det perfekt! 5-6 i bassenget og goood plass. Boblebad på kanten, og varmtvanns bad ved siden av svømmebassenget. Kjempe digg! Er også badstuer. Ble like mye svømming som boblebad egentlig, men godt var det uansett! :D Anbefales. Kosta 50 kr for student nå, var gått opp litt i pris. Klippekort på 12 klipp var 450 eller noe. Har egentlig ikke råd til det nå, men vi får se hvor mye som blir til overs i januar.

 

Flinke dere er som kommer dere på trening! Det liker vi :D Tror jeg skal på vanlig trening i morgen kveld. Føler litt for kondisjon og styrke igjen!

 

Fikk også kjøpt meg batterier i dag, så nå skal jeg skifte ut så jeg er sikker på at det blir riktig. Whopi!

 

Loone, hvordan går det med deg?? Lenge siden du har skrevet nå! *savn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...