Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2010/01/14/tema/mote/klikk/her_og_na/skjonnhet/9891656/

 

Haha, sånne ting synes jeg er moro. En artikkel om retusjering av modeller og sånt. Sjekk ut filmen i bunnen av artikkelen. Om livet enda hadde vært så enkelt <3 X) Haha, ser hvordan verden vi lever i.. Sykt er det! Og det er disse retusjerte, "perfekte" bildene vi måler oss selv med. Insane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Heeei søtingene:D

 

Å, jeg har hatt en så utrolig flott dag:D Endelig fått inn matrutinene og drukket masse vann og te. Kjenner julefettet skjelver av frykt her! For nå skal det vekk!!

 

Min vekt er veldig snill når det er lite batteri, trekker gjerne fra noen kilo.. Så jeg skal snart bytte batteri merker jeg, må bare litt inn i treningen før jeg gjør det, for ikke å miste motet helt.

 

Jordnøttolje er en sånn all-around ting! Jeg bruker den på alt, solbrenthet, tørr hud, hår, aftersun +++ Det er en helt genial liten sak! Lukter ikke noe spesielt, men det fungerer for alt!:D

 

Hehe, de tingene de gjør i artikkelen kan jeg også Sitrus! Så jeg har sagt til kjæresten min at hvis jeg er feit når vi gifter oss så skal brudebildene gjennom et realt photoshopløft før de sendes ut:p Men det er jo helt latterlig at dem gjør det! At vi skal drive å måle oss opp mot umenneskelige former som faktisk er datalaget! Latterlig!!

 

Så bra med delmål og mål enrt! Hvis det fungerer for deg er det jo ikke noe som er bedre enn det! Jeg orker ikke ha delmål jeg, prøvde det og ble helt dødsstresset av det. Tenket bare på slanking 24-7, ble helt syklig opptatt av det. Så fant ut at jeg bare har et endelig mål, 65 kg! For er det jeg veide før samboern flyttet inn og da var jeg veldig fornøyd med meg selv, så vil tilbake ditt! Nå har jeg gravd frem sports-bhene og badedrakta mi fra skapet og satser på full start fra uka av. En uke senere enn planlagt, men det går! Så min veiedag kommer til å være på torsdager fra nå av har jeg funnet ut.

 

Blei jaggu langt det her! Håper dere har hatt en fin dag jenter. Sov søtt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du har fått inn rutinene loone. bedre sent enn aldri!! Leste en artikkel med Jeanette roede og der stod det at kroppen blir avhengig av sukker, fett og salt i jula og det derfor blir vanskeligt å komme inn i rutinene igjen. Og der er greit å se at det er flere enn jeg som sliter med det:p problemet til meg at dte så lett blir et glass brus, en bit sjokolade osv. For eksempel idag, gutta skal spille fifa igjen og jeg bestemte meg for å lage hjemmelagde burgere. de skal ha brus til og da klarer ikke jeg å la være:/

 

Skjønner at det er lett å kun tenke slanking til tider når det blir delmål. Blir jo lei til slutt hvis det blir sånn. Det er jo forskjellige ting som motiverer oss:)

 

jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg ny vekt jeg. Jeg veit jeg har klaga som en gal over den vekta, og skulle prøve å veie meg idag. En liten lureveing. Og jeg har vent meg til at jeg veier meg flere ganger fordi vekta virker usikker. Og idag så var det en forskjell på 800 gram. Har mest lyst til å pelme den ut døra, men har jo blitt litt avhengig av den da:/ shiit!

 

Jeg vil også lære meg å redigere bilder slik. Da hadde det jo blitt mase fine bilder på face av meg:p det er greit en gang iblant, f.eks på brudebilder og slikt. Men når det blir som i filmen der blir det for mye. Sykt at vi sammenligner oss med noe som ikke finnes. Ikke rart en ikke blir fornøyd med seg selv!!

 

Da skal jeg legge meg, sov søtt jenter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff får håpe det ikke er det som har gitt meg nedgang i det siste da :D X) Klarte SELVFØLGELIG å kjøpe for store batterier når jeg handla i går... og SELVFØLGELIG måtte jeg åpne den ene boksen for å prøve uansett :D Heldigvis er det bare 20 kr for dem eller noe. Får gå å bytte det ene jeg kjøpte i hvertfall. Gud så irriterende! Og i dag viste vekta 80,9!!! Men om den er like snill som Loone sin så skal jeg ikke ta det så innpå meg X) Men jeg må si - 80 tallet er så pent!

 

Også skal jeg se om jeg finner den dumme jordnøttolja som jeg alltid glemmer å se etter X) Og får vel skrive ut noen CVer og se om noen kanskje har behov for en ekstra stilling. Om jeg bare hadde fått én vakt i uka, så hadde de pengene uansett kommet så utrolig godt med!!! Sånn det er nå har jeg bare 1600 eller noe etter regninger hver måned, og det er LITE.

 

Hahaha, så bra Loone. Tror jeg skal ringe deg til bryllupet mitt også!! Hihihih, neida. Vi satser vel på å være i best shape EVER til bryllupene våre??? Men selvfølgelig, litt photoshopping skal det være synes jeg. Det er så lite som skal, bare endring av kontraster, før bildet blir 100 ganger så fint. I love photoshop <3 Dreiv mye med det før, men så gav jeg litt opp etter hvert. Noe jeg vil anbefale for nybegynnere er Photoshop Elements. DRIT enkelt. Til og med JEG får til det :) Får ikke laget så mye kult som i vanlige photoshop, men kjempe grei for å sette sammen bilde, redigere farger og ting og tang. Love it :)

 

Føler som deg jeg også Loone at presset blir for stort når man har delmål! Men godt for deg Enrt at du motiveres av det!! Bra vi er forskjellige, ellers hadde verden vært et utrolig grått sted... Min motivasjon ligger i å se at det går nedover, og at jeg hver morgen kan se kroppen min i speilet og si at jeg er STOLT av meg selv og at jeg ser bra ut! Det er jo så digg å se at kroppen minker og strammes. Gleder meg så utrolig til å prøve bunaden når jeg når 75!!! Og på 75 skal jeg også virkelig unne meg masse klær. For jeg tror det kommer til å trengs da. Merker at alt begynner å bli for stort, og det som en gang satt stramt henger og slenger. Stygt er det! Må nok få meg noen jakker og gensere som kan "strammes" litt etterhvert. Har en perfekt strikkejakke med korte armer man har tynn genser under, også er det bare belte i livet som man knytter på. Da får den jo ikke blitt for stor! ^^ Om jeg blir ferdig med å skrive det inlegget her en gang i dag skal jeg kanskje se etter noe i byen... :P

 

Im off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke om jeg har fått det heeelt til enda, men hittil idag har jeg ikke småspist eller gnaska godteri i alle fall!

Det er jo greit å unne seg et glass brus når kvelden kommer da enrt!:D Jeg drikker egentlig bare Pepsi max hvis jeg skal drikke noe brus, men er redd for å bli avhengig av det, så drikker det bare et par ganger i uka. Kjenner mange som har gått ned masse i vekt med å bruke pepsien som godteri, men alle de kunstige stoffene i det skvipet der, det kan ikke være bra å kjøre innpå med det når man går ned i vekt! Vil jeg tro. Hehe

 

Jordnøttolja selger dem på alle apoktek tror jeg. Er hvertfall der jeg kjøper min. Finnes i forskjellige størrelser, kjøper alltid den største jeg. Det går litt av det her i huset

 

Tror vi hadde hatt godt av en ny vekt hele gjengen:p haha! Men 80,noe er jo kjempebra Sitrus!!! Det er ikke lenge til 75 og bunadtid da! Tenk når vi ble "kjent" så veide vi begge oppi 90 og nå er vi nede i 80, under et år senere!

Jeg tror jeg meldte meg inn her i mars, så gleder meg til mars kommer for å se hva jeg har gått ned på et år! Det er min motivasjon nå kjenner jeg!!

 

Det så ut som et skikkelig godt måltid Sitrus! Jeg er skikkelig paprikaholiker! 50 g er det jo bare 12 kallorier i. Så pleier å kutte opp i strimler og ta det med på forelesning jeg. Kjempegreit som mellommåltid i de bittesmå pausene eller på slutten av dagen før butikken. Å handle når man er kjempesulten er en tapt sak for meg. Da er dømmekraften om hva som er sundt på bunnen!

 

Jeg har sååå lyst til å dra å trene nå! Men har ikke råd til å fylle bensin, så kan ikke kjøre til treninga og har ikke råd til bussbilett:( pluss at det blåser og er sånn en million minusgrader ute, så orker ikke gå tur heller. Møkk altså! Alle studenter skulle hatt penger nok til å leve! 1600 er ikke akkurat mye å leve på i løped av en måned Sitrus. Imponerende at du klarer det!

Vi har en gjeld på litt over 20.000 på mastercardene våre nå, bare på bensin. Så håper at han gubben min får lønnsforhøyelse snart, ellers går vi konkurs!:D haha

 

Unnskyld plapringen jenter! Å sier det igjen jeg, bruker så mye smilyer til vanlig at jeg bruker !! isteden her. Hehe, blir så eksepsjonelt frustrert at det er grense på det. Er jo ingen som tar skade av smilefjes!

 

Ha en fin kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhmmmmnamnamnam... Det var godt det :) Legge ut hvordan jeg lagde det, om flere vil prøve:

 

1-2 paprika

150 g kjøttdeig

1 egg

ost

mais

purre

melk

masse godt krydder <3

pasta

 

Men man må nok like paprika for at det skal bli digg da :D Jeg er gaanske gla i det, men elsker det ikke. Så det ble igjen litt, men mest fordi det var en så ekstremt stor paprika! Men jeg stekte i hvertfall kjøttdeigen før jeg hadde den i paprikaen, ellers tar det så lang tid. Blandet stekt kjøttdeig med purreløk og en boks mais. Når det kjølnet litt hadde jeg i egget og blandet godt. Krydre etter smak, jumjum! Så kan man ha i litt ost i blandingen, evt bare på toppen. Så fylte jeg paprikaen, men det her ble visst nok til 2 paprikaer, men jeg tok fyllet som ble til overs og la rundt paprikaen i den ildfaste formen. Stekte det i ca 30 minutter og hadde pasta til. KJEMPENAM! Men jeg savnet salat, så det tror jeg er godt til! Og kanskje en brødbit eller noe:)

 

Kjøpte olja på apoteket, så jeg tenkte jeg sku prøve den i kveld eller noe. Dumme apoteket har så mye bra, så endte opp med at jeg handla for 300 kr der å.. X)

 

Huff så kjedelig Loone!! Og etter det jeg veit har du dårlig turterreng også? Kjedelig.. :P Jeg gikk i byen i 4 timer i dag, så det ble visst min trimtur for i dag! Kjei etter i går også faktisk. Er nok bra vi kommer i gang igjen ja!!

 

...eller kanskje jeg skal gå på butikken og kjøpe meg nøtter og iste? Ååå det høres godt ut. Må vurderes! Helgekos er jo så innmari lov! Og så tar det jo BARE :D 15 minutter å gå hver vei.

 

God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, herre! Det hørtest helt utrolig godt ut! Jeg er kjempefan av fahitasboller, så kan tenke meg at fahitaskrydder er utrolig godt til den retten der! Det krydderet er egentlig godt til alt mener nå jeg!:D

 

Hehe, 300 kr på apoteket er jo 1000 ganger bedre enn samme beløp på Mc. Donalds eller andre matsjapper:p

Det eneste som er litt kjedelig med den olja er at hvis man ikke bruker nok sjampo når man skal ha den ut så sitter den, GODT! så inn med teskje:

1. gre håret med kam

2. ta olja i håret, start med tuppene og ta mest der, minst i hodebunnen for der er det ikke så slitt. Ha det i så lenge du gidder 10-20 min

3. ta masse shampo i håret og virkelig gniii det inn over alt

4. Skyll ut shampoen

5. ta i shampo på nytt med vanlig mengde og balsam etter det osv.

Så slipper man å se litt sånn "jassåjaskullekanskjevaskahåretfortoukersidendu" ut! Haha

 

Egentlig er det et utrolig flotte turmuligheter her. Folk kjører gjerne hitt i helgene for å gå tur. Men jeg har gått de stiene så mange ganger at tur blir ikke kos, det blir terror:p Så satser på at noen donerer bensin til meg på søndag. Nabogutten pleier å være snill med meg! Vi er barndomsvenner, så han passer på meg. Hehe

 

Flink som tuslet i byen i så mange timer! Hveeertfall flink hvis du tusler ned ditt enda engang. Hadde jeg.. aldri giddi. hehe (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte det samme!! Nesten i hvertfall! Neste gang jeg lager det blir det taco-paprika :D Bruke tacokrydder og sånt og ha rømme oppå etter det er stekt. Og kanskje ha tacolefse eller noe sånt til. Og maaasse salat! Tror jeg blir digg ^^

 

Jaaa, føler jeg var flink nå. Er jo en ekstra halvtime med bevegelse. Godt ^^ Og enda godtere: Nøtter... Jummm, nøtteblanding, sånn man mikser selv. For da tar jeg med noen sjokoladenøtter, jumjum ^^

 

Men kan jeg bruke vanlig shampo eller må jeg bruke noe spesielt?? Har bare sånn Syoss shampo nå. Har ikke penger til "ordentlig" shampo, så det får gjøre nytta! Tør ikke prøve før du svarer :D

 

Hahaha, veit hva du meiner!! Sånn var det med meg for mangen år siden også. Man blir jo drit lei etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare head and sholders shampo og balsamen:p Typen bruker samma, så vi deler. Er bare å bruke det man har for hånden:) Har prøvd eggemaske til håret et par ganger også, det fungerer kjempebra! Men det gjorde jeg mens jeg bodde hos foreldra mine. Nå går egga til maten for å si det sånn!

 

Ååå, nøtter er så utrolig godt! Jeg er velsignet med at jeg egentlig ikke liker sjokolade, annet enn dagene før mensen, da liker jeg alt med for høyt kalloriinntak..

Men du som har drevet å gått så mye fortjener å unne deg litt ekstra, å nøtter er jo det "snille" fettet :D

 

Nå har jeg spist gulrøtter, paprika og agurk med ekstralettrømmedipp. Naaaam<3 Typen min med forbrenning som en gud bare rynka på nesa å stappa hånda ned i ostepop-posen mens jeg knaska på røttene mine. "Bare vent til forbrenninga svikter" pleier jeg å tenke for meg selv! *ond*

 

Ja det blir tvangsgåing når det er steder man har gått en milliard ganger før. I alle fall hvis man skal ut i kulda. Elsker å gå der om høsten å spise bær mens jeg vandrer rundt aleine i skauen med bikkja mi. Men nå er det bare kaldt og sinte elger der, så neitakk!

 

Nå er det leggetid! Natta folkzzz:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter! Fikk ikke sove så jeg har tittet litt på de andre trådene også så jeg at i den tråden "Ned 20-25 kg til sommeren!" sto det hvordan man kan laste ned en av Jillian Michaels treningsvidioer.

Så nå laster jeg ned den!

Å har store planer om å prøve på den i 30 dager! Så da blir det trening hver eneste dag for mitt vedkommende:D Skal få kommet meg på treningsstudioet og i svømmehallen i tillegg for abonnementet mitt går ut i mars, og jeg har ikke råd til å fornye det. Så må nyte det så lenge det varer! hehe

 

Godteristoppen min går foresten bedre nå! Kjører innpå med te med litt for mange suketter og da er søtsaker egentlig bare kvalmende å tenke på.. Hehe, kanskje det er noe for dere å gjøre også. Drikke FOR søt te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå det er så godt å se at du er her igjen Loone :D Jeg har savnet deg sånn <3 Hørtes lurt ut med den treningsvideoen!! :P

 

Ble invitert på en flaske vin hos en venninde kl 9. Som endte i 2 flasker. Som endte på byen. En øl for mye, 2 øl for mye, en shot og en øl for mye, og en kebab og en cola for mye... JEG FØLER MEG SOM SHIT!!! Men så godt det er å være ute blandt folk innimellom også! Og jeg som har lovet å drikke med flere venner i morgen... Huff og huff. GL til kroppen og forbrenningen sier jeg bare..!

 

BLÆÆÆ, orker ikke tenke på den søte teen din nå. Den skal du ha for deg selv :D VANN, salte nøtter og knekkebrød som trekker til seg væsken ftw!!

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjei. Huff. Vin og øl blir alltid krøll, men å lære - det gjør jeg ikke. Heldigvis reddet kebaben meg fra kvalme, så det er bare verden som er for rask for meg i dag. Og FY for en uttelling det ble på kalorifronten i går... Så i dag skal det gjøres litt godt igjen for kroppen, med mager mat og kyllingsalat til middag. Og en flaske vin til kvelds.. :) Men da skal det jammen ikke bli mer enn den ene flaska. Får prøve å dele med de andre :)

 

Hvordan går det med dere på lesefronten? Føler jeg trenger litt motivasjon for å legge det inn i hverdagen også. Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har lest siden torsdag. Får se om jeg orker før jeg skal noe sted, og i morgen og mandag MÅ jeg om jeg skal rekke å være forberedt til forelesninger. Flere som sliter med å komme i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, håper formen er bedre idag Sitrus! Men det er jo godt å være litt sosial iblandt. Og du får trøste deg med at kebab er sterkt og at sterke ting øker forbrenningen! :)

 

Haha, nei greit å ikke tenke så alt for mye på søt te etter masse alkohol. Men du får tenke på det når du sitter der å føler søthungeren for fult. Det hjelper faktisk! Selvom det er litt kvalmt:p

 

Du får ta å danse litt mens du drikker vin ikveld, så blir det litt gratis kalloriforbrenning:D

 

Jeg har ikke lest noenting enda, orker ikke egentlig tenke på lesing før jeg får døgnrytmen og kostholdet på plass. Så tar ting litt som det kommer foreløpig. Satser på å komme inn i alt i løped av nesteuke. Så du er i alle fall ikke alene om å komme seint igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Jeg sliter også litt med å forberede meg til jobb, Sitrus, det blir litt det samme som å komme igang med lesing. Jeg vet jo at jeg MÅ gjøre det, og jeg har lyst til å gjøre det skikkelig. (Undervisningsjobb) Fikk gjort det litt i dag, men planlegger å stå opp sånn passe søndags-tidlig i morgen så jeg får forberedt meg ordentlig.

 

I tillegg har jeg store planer om å dra og trene i morgen! Har sjekket, og 3T virker som at de har veldig mye timer! Hvis det ikke blir en time av noe slag så blir det litt jogging og styrke.

Jeg var på spinning i går og trente litt styrke etterpå, det var godt (og tungt, hehe). Men FY så støl jeg er nå! Men, men. Trening gir meg overskudd, det VET jeg, og det er akkurat den motivasjonen som sakte, men sikkert får meg tilbake i treningsmodusen...

 

Jeg var forresten ute både onsdag og i går, hehe.. Akkurat de to dagene jeg hadde trent :) Litt vondt å ha dagen derpå og være støl samtidig. Hjelper litt på samvittigheten, men kostholdet er ikke hundre prosent på plass her heller, ennå...:) Jeg pleier egentlig ikke gå ut så mye som to ganger på ei uke, og vet det sikkert ikke blir noe særlig de neste to helgene... men det er gøy, da!

Huff, jeg har spist og drukket en del ting denne uka som ikke har vært så sunt.

I kveld ble det brownies.. men jeg velger det jo selv.

Det handler stort sett om valg hele tida! Vet godt at jeg ikke går ned i vekt når jeg spiser og drikker så mye. Og at det må skjerpings til nå for å klare de to neste kiloene!

 

Jeg tror mitt nye delmål blir to kilo!

Det er passe mye for meg å jobbe med den neste måneden eller så. Da har jeg noe å skjerpe meg ordentlig for også!

 

 

Ha en flott helg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG er helga over. Jeg er SLITEN. Det er offisielt; To dagers festing er ikke noe for meg. Var så utrolig dårlig i dag at jeg faktisk kastet opp. Sier sikkert ikke dere noen ting, men vi kan si det sånn; Jeg vil heller sitte i 3 dager og ha det så vondt som satan kan gjøre det enn å kaste opp. Det er det værste jeg veit!!! Ble bare en vinflaske da.... og x antall drammer :) Men brukte i hvertfall bare juice og sprit, så det ble ikke såå ille på drikkefronten. Men jeg har vel spist opp en hel pose potetgull til "kvelds" og "frokost" da, såååå... X))) Sånn blir det når man er borte og ligger over. Ikke bra. Så nå har jeg laget meg en god gryte til middag for å fylle opp igjen. Ellers blir det bare slaking til kroppen kommer seg... Ikke mere festing på LENGE!!!

 

Uff, blir dårlig med svar på meg nå. Er så sulten og kvalm og alt som er at jeg får bare kaste hodet i bollen! :)

 

Laters småjenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huff Sitrus! Føler med deg!= Fyllesjuka er det verste som finnes!

Jeg får omgangssyke kjempeofte, så er egentlig ikke så ille for min del. Men skjønner godt at du hater det! Det er jo helt jævelig:S

 

Du får kjøre innpå med gryta di!:) Vitaminer, vann og apelsiner hjelper mot hodepina, hvis du har det.

 

Haha, Ingsi, det hørtest ikke godt ut med en støl "dagen der på" Jeg har bare vært fyllesyk to ganger i mitt liv. Er heldig på det området. Men de to gangene var ikke en behagelig opplevelse. Så gooood bedring til dere begge altså!

Håper dere har festet fra dere for nå, i alle fall drukket fra dere:p

 

Hørtest ut som et bra delmål Ingsi, 2 kg er jo veldig overkommelig:) Du får lage deg en sånn "regel - for hver øl skal jeg trene 10 min styrke" foreksempel?

Det er egentlig en veldig grei regel. En sommer endte jeg med å svømme i 5 timer på en dag. Gikk hardt for seg den helgen! Men gikk heller ikke opp ett gram hele sommeren!

 

Blitt helt hekta på grønnsaker og dipp for tiden jeg! Lenge leve ekstralett rømmekolle, bare 204 kallorier i hele begeret!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Kjenner at interessen for å veie og måle meg er heller laber om dagen, men må få gjort det denne uka for å ha en "startposisjon" for mine to kilo.

Når har dere veiedag igjen? Du har torsdager Loone? Hva med dere andre?

Jeg mener jeg hadde på onsdager, men det er lenge siden jeg har holdt den "regelen".

Men mulig det blir onsdager på meg og. Tenkte kanskje jeg skulle trene før jobb på onsdag, så da skal jeg også passe på å veie meg på treningssenteret. Dobbeltsjekk :)

 

Nå er jeg klar for tre dager jobb, mer jobber jeg ikke ennå.

Har du tenkt på å søke jobb f.eks i barnehage, Sitrus? Jeg har hørt en fort kan få litt som tilkallingsvikar, også har du jo "lov" til å si nei hvis det passer dårlig.. Selv har jeg ikke fått noe jobb i barnehage ennå, men har heller ikke prøvd så hardt. Håper å få litt etter hvert :)

 

Ønsker dere ei fin uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag på onsdag Ingsi! Synes det er så perfekt, for da kan man faktisk kose seg litt i helga uten at det skal ødelegge alt. Dessuten har jeg timer på onsdagmorgener, så da er jeg tidlig oppe. Merker alltid forskjell på vekta om jeg veier meg 08 eller 12!

 

Og jeg skal nok ABSOLUTT ikke jobbe i barnehage nei :) Jobbet 100% i det for et år siden, og noen måneder med tilkallingsvakt - og jeg har ALDRI vært så psykisk sliten i hele mitt liv! X) Det er kanskje koslig en uke eller to, men jeg fikser bare ikke barnehagelivet. Huff og uff! Vil nok heller sitte bak kassa og motta returvarer fra 100 går gamle grinebitere! :)

 

Ååå grønnsaker og dipp er alltid evig godt Loone! Og sant som du sier, det er ikke mye kalorier i dippen heller! Perfekt snaks til hele uka i grunnen! ^^ Skulle bare ønske at det faktisk kunne være litt billigere å kjøpe seg grønnsaker... Det er helt idiotisk, men når jeg regner på det så er det billigere for meg å spise kyllingfilet, ris og fryste grønnsaker enn å lage meg salat til middag!!! Hørt noe så teit??? Enda her går det i landlord og firstprice. Gruer meg til den dagen det også her blir billigere å spise alle måltider på mc'ern enn å lage dem hjemme.. Grøss og gru!

 

Etter å ha skiftet batteri i vekta, etter 2 dager på fylla og masse salt mat i går - så var ikke synet pent for å si det sånn :) 82 var jeg oppe i nå, så vi får håpe kroppen kommer seg på spor igjen til onsdag X)) Haha, moro. Not. Men kjenner jeg også er kjempestøl etter diverse "headbanging" (det så faktisk mer ut som spasmer) og dansing, så håper det er en del væske som er oppsamlet også. Vi får sjå!

 

Ellers sliter jeg ekstremt med treningsmotivasjonen nå kjenner jeg. Har ikke lest noe, så jeg føler jeg må ta igjen så utrolig masse i dag. Tror jeg skal komme meg ut og gå en tur i det minste. Er jo så godt og mildt nå! Vi får se om treningslysten kommer sprengende på utover uka. Har jo nytt treningstøy jeg mååå få prøvd snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter=)

 

Dere burde viirkelig laste ned 30-days shred. Jeg hadde min første treningsøkt idag. Sto opp tidlig med samboern (kvart på 7) enda jeg har fri idag også trente jeg hjemme i stua med literflasker som vekter:p Å det var tøft altså! Kjente ikke beina mine når jeg var ferdig. Men er helt overbevist om at det er dødseffektivt hvis man faktisk gidder de 20 minuttene hver eneste dag!

 

Hehe, huff jeg hadde heller aldri orket å jobbe i barnehage. Har ikke tolmodighet, besvimer når jeg ser blod og får brekkninger av alt som heller mot ekkelt:p Barn gjør mye ekkelt!! Haha

 

Idag er jo den perfekte dagen å veie å måle deg på Ingsi! Ny uke, nye muligheter. Så gjør du det igjen på onsdag. også har du sikkert gått litt ned/inn innen da, og da kommer sikkert motivasjonen sigende!

 

82 er jo ikke ille Sitrus. Det er helt sikkert mye vannsamlinger i kroppen din etter helgens krumspring, te er jo vanndrivende, så du får det nok ut på ikkenoe tid!

 

Jeg også kjøper firstprice grønnsaker, gulrøttene er faktisk veldig gode! Også kjøper jeg ekstra lett rømmekolle (koster 10 kr:D) Så blander jeg den ut med litt melk, blir litt blaut dipp. Men da holder det lengre å jeg sparer pæng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, den treningsvideoen var kjempe bra!! Prøvde ikke nå, siden jeg eegentlig satt med hodet i boka og pugga menneskets opprinnelse, men bladde gjennom og det så kjempe bra ut! Og så lite man trengte!! Bare 2 vekter og en matte så er man i gang. Perfekt til å bruke på hybelen til og med! :) Den skal prøves ut - 4sho!! Har vekter hjemme hos mamma, men har ikke orket å ta dem med enda siden jeg ALLTID har med meg for mye når jeg er på besøk X) Skal se om det går til helga!

 

Ja, du har helt rett i det med vannet. Det går fort ut! Drikker masse te og løper på do som en idiot. Prøver også å få i meg mer frukt nå. Handlet kiwi, eple og pære til helga, og det er jo ganske godt da :) Funnet ut at eple er godt som kveldsmat sammen med et knekkebrød! Fint å tvinge det inn på kvelden, og godt for kroppen om natta.

 

Skal sjekke ut den rømma neste gang jeg er i butikken! Er det noe merke som Tine liksom? Alltid kjøpt vanlig lettrømme, men det der er nok ganske mye lettere ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er helt syk:p Jeg er SÅ støl at jeg nesten ikke klarer å gå nå!!

Men skal få den inn hver dag nå! Som hun sier, folk på nesten 200 kg klarer det der hver dag. Da skal jeg med mine "få" ikke være noe dårligere!!!

 

Fikk en kjeempekoselig overraskelse fra familien min idag! De gir meg et års abbonnement på et treningssenter:D Ikke det samme som jeg er på, for det er veldig dyrt. Men uansett, senter er senter! Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å gråte!

 

Det er ekstra lett rømmekolle, Tine sin=) kjøpte gulrøtter idag, det koster bare 9,95 for 1,5 kg firstprice:D Å de smaker mye bedre enn de gulrøttene som Rimi har i alle fall, de smaker såpe og er tre ganger så dyre:S

Fant ut at kesam mager blandet med ekstra lett'en var enda bedre enn med melk:D er jo bare litt over 70 kcal pr. 100, så da blir det magre godsaker! Er så deilig å spise ting som er godt med god samvittighet!

 

Nå er det sengetid. Bare se ferdig Dollhouse. Sov god jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann: )

Tror kanskje jeg skal sjekke ut den videoen også! Fint å trene litt hjemme på morgenen før jobb. Da orker jeg nemlig ikke dra på treningssenteret. Blir så lang dag i byen liksom!

 

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med jobb.. Har aldri jobba i barnehage før, så er egentlig ganske positivt innstilt... så vi får nå først se om jeg får noe : ) : ) Nå har jeg en vikarjobb, og det er egentlig veldig kjekt. Jobber bare 50 % da..men jeg tror det uansett blir helt ok med penger når jeg er vant med studentøkonomi. Skal ta ett fag i tillegg tror jeg. Vet ikke helt hvor lenge jeg har jobb, det er det som "tærer litt på". Det jeg hadde tenkt var å jobbe en dag eller to i barnehage i tillegg til det jeg jobber, men foreløpig har jeg ikke blitt nedringt..

Kunne kanskje vært koselig å jobbe på bibliotek, eller kaaanskje treningssenter det er jeg egentlig litt usikker på.. jeg er faktisk nødt til å gjøre noe med dette snart, hvis jeg ikke får mer vikariat.

 

JAJA :)

 

Sitter her med grønn te med sitron, fra apoteket. Veldig godt å ha i ekstra sitronskiver, det piffer opp!

Satser på veiing og måling i morgen tidlig.

 

:) Dere er best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det virkelig lenge siden jeg har vært her:/ Har gått i ett siden torsdagen. og jeg har nå bestemt meg for at jeg må kjøpe meg ny vekt. vekta mi påstår nå at jeg veier mer enn når jeg begynnte. Så da ble det ikke noe ordentlig veiing på fredagen, og imorgen reiser jeg til Østerrike, så da blir det to uker uten veiing! Blir virkelig spennende å sjekke fredagen om 2 uker da! Men har ikke tid til å skrive mer nå, har nesten ikke pakket en gang! :) Da får dere kose dere, og gå ned masse i vekt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...