Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Last ned videoen fra The Piratebay. Er så mange som blir livredde så fort det nevnes, men oh my gawd da.

 

http://www.thepiratebay.org

 

Så søker du opp navnet hennes og finner den med mest nedlastere på. Du må først laste ned et torrent program om du ikke har det. Bit torrent eller utorrent (min favoritt) finner du ved å google! Google in my heart <3

 

Det hørtes lurt ut Ingsi. Du bør jo prøve barnehage!! Er en grunn til at det finnes barnehagetanter, og det er ikke fordi de blir leid inn av vikarfirmaer - og heller ikke fordi det er så godt betalt - men fordi folk liker det :) Det er jo koslig og ålreit, men det var ikke noe for meg i det lange løp. Jeg liker bedre barn i barneskolen, for da er de både stort sett koslige og litt mer villige til å ha litt dypere samtaler enn hvorfor man ikke skal sleike på den felles smørkniven X)

 

Te hørtes godt ut... Kjører vel på i dag også. Jumjum! Nå har jeg spist egg og mais. Det er godt ^^ Egentlig bare eggerøre med mais i.. Bare at det er mye mais og mye bedre ^^ Til middag skal jeg lage meg tacosalat! ELSKER det!

 

OG jeg fant den ekstra lett rømmekolle, Loone! Så lur!! Og den er jo til og med billigere enn vanlig rømme! Koster 56 eller noe per liter for den, og 61 for vanlig lettrømme. Får det blitt bedre?! :) Ja, for jeg tror ikke de selger den på rema. Men da stikker jeg innom coop når det trengs!

 

Åh så morsomt ernt!! Kommer du til å skrive med oss mens du er borte eller blir du heeeelt borte?? Og hva skal du der? Ferie, studie, jobb?? God tur i hvertfall :) Kommer til å savne deg <3

 

I kveld er det øvelse igjen, og jeg gleeeeeder meg ^^

God tirsdagskveld godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Heii jenter!

Hehe, bra du fortalte hvordan man finner DVDen Sitrus, for deet aner ikke jeg:p Bare skrev ned hva den het og ga lappen elegant over til min kjære, som fant den på sånn 2 sekunder.

 

Jeg må bare si AU AU AU AU er så støl over hele meg nå, støl i puppene og hodet tilogmed. Herreguuuud!! Men gir ikke opp av den grunn! Bare funne ut at imorgen skal jeg ta den etter jeg kommer fra forelesning. Idag måtte jeg nemlig ta heis fra første til andre etasje, det var flaut:p

 

Håper alt ordner seg med jobbing for deg Ingsi! De ringer nok snart skal du se:D Jeg jobbet på treningssenter før, det er kjempemorsomt! Hadde en del spinningtimer ogsånt selv. Man kan ta kursing i det, å ha egne treningstimer. De fleste sentere er veldig åpne for sånt. Lær deg Zumba eller noe, da kommer de nok til å ringe deg ned som bare det!

 

Gooooooooood tur til Østerriket enrt! Jeg er skikkelig sjaluu! Vil også ut å reise, lei av kjedelige norge.

 

Hehe, ja det er jo bare en 10er for den rømmekolla. Å hvis man blander den med en magerkesam så får man masse mer uten masse mer kallorier! :D Er så flott med sånne ting, er verdt å dra på to forskjellige butikker for å få tak i det!! Hehe

 

GLEDER meg til å høre hvordan det går med veiingen imorgen!! SKal krysse fingrene for dere begge. Nå er det snart under 80 på gang Sitrus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, bruker du ikke nedlastning? :) Hvordan henger du med her i verden?? Jeg har ikke TV jeg skjønner du, så min underholdning finner jeg i akvariet mitt eller på the piratebay :D Genialt!

 

Ååååå har noen av dere prøvd Zumba??? Det ser så SYKT moro ut!!! Ingen på ntnui som har sånne timer :) TRIST. Har ikke råd til å bli med på treningssenter bare for det asså. Den dagen jeg vinner i lotto og ikke bruker opp alt - så kanskje, men ikke i dag. Men fy flate så morsomt det hadde vært!

 

Ååå jeg vil også prøve den dumme filmen. Kanskje i morgen etter forelesning, for da har jeg noen timer fri. Men har ikke to tomme flasker en gang, og synes ikke det høres lurt ut å reise på butikken for å handle brusflasker X) Måtte i såfall vært imsdalflasker! Men mange av øvelsene var jo uten vekter, så jeg skal gi det en sjanse :)

 

Gruer meg litt til veiingen i morgen men. Huff og huff. Føler på meg at det er opp fra sist, litt også fordi de nye batteriene antagelig har gjort sitt også X) Og systemet mitt har vært fullstendig kokelimonke som man sier. Har liksom ikke gått på do siden søndag. Men en diger salat til middag gjorde susen! Huff ^^

 

Nei, jeg får legge meg. Tidlig opp på vekta i morgen!

 

God natt søtnosarna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei gjør ikke det:p Typen gjør alle sånne saker. Vi har vært sammen siden jeg var 15 så har liksom aldri satt meg inn i hvordan man gjør det.. Men jeg har ikke tv jeg heller, så ser på seriene han laster ned til meg<3<3

 

Det er jo mange Zumbafilmer man kan laste ned også da!:D Jeg har ikke prøvd det enda, men kusina til moren min gikk ned 35 kg med det. Så det er tydeligvis effektivt det også!

 

Prøv å få begynt imorgen etter skolen da:D hadde vært morsomt å gjort det "sammen" i en måned, også prøver vi Zumba etter det! Jeg klarer ikke bruke vektflaskene mine hele tiden heller, så fungerer helt bra uten noe. De blir så fuktige at de faller ut av hendene etter en stund. haha. Kan jo bruke sennep og ketchupflaska, shampo og balsamen osv, så får du i alle fall litt vekter hvis det blir for slapt uten! hehehe

 

Håper systemet kommer på rett kjør nå da! Blir spennanes å høre hvordan det har gått i alle fall!

 

Goood natt søtingene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, stillestående på meg, både i cm og kilo. Men samtidig er det greit siden jeg har vært veldig slem mot kroppen i helga X) Ny frisk! Neste uke ser jeg 80,? !! :D Skoletid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Jeg BEGYNNER med noe helt annet.. Lo plutselig høyt av at du skrev ERNT igjen, Sitrus :) Jeg har også lest "Ernt" hele tida altså... bare så morsomt at det henger igjen :) HAHA håper du tilgir meg min latter!

 

Skal laste ned videoen på torrent..thanks for the tips :)

 

Ellers kan jeg si HURRA, har fått mer jobb! HURRA altså! : D Så nå satser jeg på at det blir f.eks en dag eller to med barnehage i uka. Jeg tror det kan være litt koselig. Og kanskje litt preventivt. Sånn at jeg slutter å mase på kjæresten om at det "hadde jo vært koselig med kids..", selv om jeg ikke EGENTLIG har peiling på hva jeg sier når jeg sier det til ham. Er nødt til å slutte og skremme ham med det. MÅ slutte. Jeg er 23. Det haster ikke.

:D

 

 

Så, over til slankinga. Ja, jeg kaller det slanking nå, har advart samboeren i tre dager om at "på onsdag, daaa begynner slankinga igjen!"

Så fint at han hadde kjøpt seg potetgull i dag, da.

Måtte pent og pyntelig fylleinn 4 håndfull med potetchips i dag. Så der fikk du den, Grete R. Men, det er vel egentlig mest jeg som fikk den, da. Potetgull er for godt, og jeg vil ikke akkurat hindre kjæresten min i å kose seg litt. Han har sånn megahøy forbrenning (/&%¤&/()/&%¤%&/()&%¤#¤%&%%), i motsetning til meg.

 

Heldigvis fikk jeg meg på treningssenteret i dag! Slepte meg bortover tredemølla. 3T er kjekt på dagtid, på kveldstid var det kinda crowded, kan man si. Men de har egen tv til hver eneste tredemølle, det er litt fint. Eneste er at jeg ler så høyt hvis jeg ser på tv alene, så måtte holde meg for ikke å hyle ut av vitsene til Two and a half men.......

Ble ikke så bra innsats på meg i dag, men mye mer enn ingenting, som har vært status de siste dagene.....

 

Kan godt henge meg på at vi prøver den videoen "sammen" jeg og. Skal laste ned i morra. Så begynner jeg med den på fredag. Yeey. Har også tenkt meg på treningssenteret i morra! Må jo forbrenne potetgullet ! ...... . . . .

 

Dere er best, ingen protest. Hadde aldri giddi å drivi med dette hvis jeg ikke hadde hatt denne tråden altså! Det verste er at det er nok ganske sant og!

 

GOD NATT! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, også var det vekta da.

Mellom 83 og 84 et sted (jeg har sånn gammaldags). Tenker 83,5, men er realistisk, kan godt hende jeg kan tenke 84.

 

Ellers regna jeg ut at jeg til min store glede har gått ned hele 15,5 cm rundt midjen og 13 cm rundt magen siden uke 3 i 2009. Stolt av det!

Hadde ikke målt midjen på lenge, så der kunne jeg skrive meg ned 5 cm siden sist (merkelig, synes ikke jeg ser noe forskjell i det hele tatt).

 

u go girlzz :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei jenter!

 

Kjedelig med stillestående Sitrus! Men kunne vært værre!

Blei stillestående på meg også denne uka, noe jeg er glad for! Går på en hestekur for å få opp immunforsvaret mitt og det binder vann i kroppen, så har ankler som ei gravid dame for tiden:p Satser på at det er nedgang for oss alle nesteuke!:)

 

Uff, kjenner meg skikkelig igjen Ingsi, det er ikke akkurat lett å slanke seg når samboern med forbrenning som en gud fråtser i godteri HVER DAG. Godt å høre at jeg ikke er aleine om det. Du får be han kun kjøpe godteri du ikke liker. Det har min mått begynt å gjøre. Spesielt potetgull, spiser opp en hel pose på null komma niks og klarer ikke dy meg hvis det er en type jeg liker! Så her går det i ostepopp og ost og løk potetgull, for det haaater jeg!!

 

Ååå, så morsomt at du vil være med på treningsvidioen! Så utrolig mange cm du har gått ned!! Bare gått ned 8 cm rundt magen jeg= Har ikke målt andre steder. Men satser på at alt går nedover nå! Hehe

 

Idag er jeg og samboern snødd inne. Ikke så veldig morsomt akkurat. Håper at brøytebilen kommer en gang i fremtiden. Jeg vil på butikken å handle middag:p Vi har bare bigone, cola og kjøttdeig her. Neitakk!

 

Ha en fin dag jenter! Foresten, anjo88, hvor blir det av deg :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loone: Jeg liker alt godteri (hehe det er sant!), og spesielt potetgull & sjokolade & lakris....tricky! Men ellers takk for tipset :) Potetgull osv er også hans favoritter, hehehehehe... I dag tok jeg EN neve da, i motsetning til i går. :D

Men ja, det er urettferdig! Hvorfor kunne ikke vi fått knallforbrenninga og spist potetgull, så kunne de heller spist gulrøtter... :)

 

Nå driver videoen og laster seg ned. Tenkte å kanskje slå til og faktisk trene før frokost i morgen... jeg er gal!

 

Trente i dag, fornøyd med det. Hadde ikke så lyst før jeg dro dit. Derfor kanskje enda mer fornøyd med at jeg dro dit! Pressa meg selv til å holde meg på tredemølla i 45 minutter, det har jeg gjort én/to ganger før kanskje (jeg er litt utålmodig/ikke så sprek daaa). Tok meg to minuttspause her og der med rask gange, men pressa på et par ganger på max tempo. Ellers jogga jeg i sånn "ok" tempo. Føltes litt bra, var en mye mer effektiv økt enn i går i allefall!! Orker ikke gå og vente på at formen skal bli bedre, må bare hoppe i det..

Ellers ble det taco til middag. De tortillas-lefsene..... de har jeg ikke så lyst til å skrive inn på mat-rapporten nå etterpå, men skal gjøre det. Så jeg lærer snart... :) De er så kaloririke..

 

I morgen blir det litt alkohol, så må prøve å begrense meg litt der hvis jeg faktisk skal gå ned neste uke! Hjelper jo på å drikke "lite"-øl. Eller å klare seg med så og så mange glass vin. Det er bare så kjedelig å tenke på det i godt lag :)

 

Nå må jeg rapportere maten! God natt bestelivsstilsendrerneiverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboere er vanskelig ja.. Skjønner dere godt begge to. Jeg har virkelig fått frem for kjæresten at når jeg er der så vil jeg ikke ha sånne ting. Skal vi ha noe så er det popcorn (dere vet at en håndfull potetgull = en hel pose popcorn?) og mørk mørk sjokolade. Vi handlet også inn til grønnsaker og dipp sist ^^ Det er alltid så diggis. Han har sluttet å være godtemoms som han var før, og da er det jammen meg enklere. Bare at han stort sett bare vil ha pizza og dritt til middag da. Blæ.

 

Men du, ingsi, taco! Det trenger absolutt ikke være så kaloririkt. Nr1: Kutt ut osten... Jeg skjønner ikke vitsen, for den smaker jo INGEN VERDENS TING sammen med alt det sterke. Nr2: Om du måååå ha lefse, så spis EN og lag deg salat etterpå! Lefsene er syyyke i kalorier, så det er jo genialt å hente seg en gaffel og legge en tacosalat på tallerknenen i stedet. Det digger jeg :) Sparer seg masse masse kalorier, og kan ta liiiitt ekstra ^^

 

Fy flate så flink du er til å pushe deg selv Ingsi!! Jeg får ikke til jeg. Blæ. Eller, jeg skal i dag, for jeg har reist hjem for helga så da skal jeg gå heeele veien herfra til stasjonen, og så opp til kjæresten. Blir masse masse gåing og forbrente kalorier. Også vet dere... Det er jo freddan! :D

 

Og sånn ellers liksom btw liksom whatevah...

 

Så prøvde jeg bunaden min i dag. Og guess what. DEN PASSER FOR FAEN!!!! Ææææææ :) Det var jo liksom mitt ultimate mål å få den på igjen. Uten å holde inn magen og med en tynn genser under så satt den som et skudd!!! Fikk til og med lokket den igjen helt øverst også, noe jeg ikke kunne sist. ÅÅåå den er så fiiiiin!! Men jeg har selvfølgelig et stykke til å gå. Det er en ganske dramatisk overgang fra midjen min til håndtakene, sånn at det synes under midjen (der den strammes mest). Men når jeg er nede i mellom 70-75 så kommer det vel til å se så bra ut som aldri før!! IM SO HAPPY!!!! ^^,

 

Jaaaa, jeg også har lurt på hvor Anjo har blitt av!! Come back woman!!

 

Men nå får jeg spise litt før jeg legger utfor bratte bakker i snøkaos. God helg jenter! Kommer innom og rapporterer fra kjærlighetsredet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrooolig deilig med bunaden Sitrus! Skikkelig, skikkelig heldig!!:D Da er du vel motivert til å gå ned enda mer tenker jeg!

Uff, når jeg fikk min bunad sydd til meg veide jeg kanskje 65 kg, så er en merkbart lang vei til jeg får den på igjen. Men da var den heldigvis litt for stor. Så regner med at ved rund 70 kg så får jeg den på. Så den måå bare passe innen 17 mai! Når jeg har gått ned det jeg skal, så skal jeg få den sydd om. Damen som sydde den forventet at jeg skulle vokse minst 5 cm til, for var til konfirmasjonen. Men neida, jeg er mine 164 og en halv (viktig med den halve) fremdeles gitt.

 

Deilig å skulle hjem for helgen. Spesielt på freddan:p Tenker jeg du kan plotte inn et par trimpoeng. haha, aerobic kanskje?

 

Uff, Ingsi, det er kjipt å være alt-eter akkurat når det kommer til godsaker. Du får gjøre som meg, kjøpe hengelås til godteskapet og gi nøklene til samboern. Det er faktisk veldig effektivt! :)

 

Når vi spiser taco pleier jeg å steke en grov baguett, pytte på alt fyllet også steke det i 2 min under grillen i ovnen. Det er mye mer mettende, pluss at man sparer mye kallorier på det også, for da kan man ta litt salat og andre saker ved sidenav. NAM:D

 

Nå er det tid for 30-days shreden. Idag er jeg nesten ikke støl lengre.. Jippi!!

 

Ha en fin helg jenter !!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg er det!! ^^ Synd med bunaden din da :) Min er det heller INGEN TING å legge ut på, så er derfor det er så viktig for meg at den skal sitte. Det er heller ikke mulighet for å "lage" eller sette på noe ekstra, for den er one of a kind, sydd av en oldemor av meg under 2. verdenskrig. Den er DRITFIN. Nesten svart, kanskje mørk mørk marineblå, med utrolig fine blomstermønster. Graffer eller noe heter den. Men alle nye graffere fra 90 tallet eller noe er med rød overdel, men min har fortsatt den gamle overdelen som er blomstrete. Og den nye er skikkelig stygg, så det er ikke snakk om å erstatte ass!!! Da får vi heller erstatte flesk med muskler og la buneden være som den er!

 

Ja, tacobaguette er veldig godt det også!! Kjæresten er så glad i det :) Men jeg gidder aldri kjøpe inn brødmat X) Billige husman knekkebrød ftw! Er jo bare 13 kr for 2 pakker. Studentpris!! Har pleid å bruke pitabrød til taco, men etter at jeg regnet på hvor mye kalorier jeg måtte betale for å spise 2 pita med fyll før jul, så vart det slutt på det :) 2 pita er vel kanskje 500 kalorier eller no? I hvertfall ble det IKKE pent X) Holder meg til salaten je gitt ^^

 

Glemte helt av å prøve filmen på onsdag :D Når jeg sitter og leser glemmer jeg at klokka går, og plutselig hadde jeg filmdate med klassekamerater... Ser om jeg får til neste onsdag. Prøve å huske å ta med meg vektene mine hjemmefra!

 

Jeg koser meg såå med kjæresten ^^ Skal ut og spise mat nå, og kjæresten har valgt kinamat. Han hadde bursdag forrige uke, så da får jeg bare pay up! :) Kinamat er jo svinegodt ^^ Utrolig mye oljer og fett, så jeg tør ikke tenke på hva kaloriskjemaet sier - men det driter jeg forsåvidt i også siden jeg spiser så utrolig skjeldent ute!

 

God fredag jenter! Kos dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEIII

nå har jeg vært borte lenge!! hvordan går det med dere alle??? orker ikke lese igjennom alle innleggene nå:D Prøver den 30 days shread greia?? hvor har dere fått tak i den??:)

 

Håper alt er bra med dere alle:) Min "unnskyldning" for ikke vært her er pga praksis, har ikke tid rett og slett... men i morgen, ny start! opp tidlig på trening, og nå starter et nytt synt år for meg;P hihi

 

Ønsker dere en strååååååålende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anjo jo ;):D

Hehe, skjønner at du ikke orker å lese alt vi har skrevet, vi er flittige skrivere! haha

Hvis du ser litt nedpå her, så har sitrus skrevet hvordan man finner den. Jeg skriver nemlig bare ned tingene jeg vil ha og gir det til samboern (a)

Hvoordan går det med praksis da? Er det morsomt ?

 

Awe<3 det er samme som med min bunad det sitrus, nesten. Stoffet er fra oldemoren min, som ga det til bestemoren min også arvet jeg det av henne når hun døde. Her hvor jeg bor er "dalens" bunader mørkeblå i en sånn dyp blåfarge. Veldig fint!<3 Mens de nyere er mer marineblå, ikke fint!!!

Vi skal være glad for bunadene våre! Å enda mer glad for at fettet blir til muskler, så vi kan passe de forhåpentligvis for alltid!

 

Hehe, skjønner at det er ork med handling av sånt ekstrasjæsj. Jeg spiser egentlig for det meste mat som jeg lager et par ganger i uka i store posjoner. Nå driver samboern å er på langkjøringer hele tiden, så jeg orker ikke lage middag til bare meg selv i den veldig ensomme leiligheten vår. Så jeg varmer greier i mikroen bare, supergreit.

Her en dag presterte han å si at han trodde jeg veide over 100 kilo! Jeg kunne faen meg slått han ned!!! Han elsker å terge meg, å veit at jeg hater at jeg er blitt tjukk etter at han flyttet til meg. Den idioten! Vent å se til sommern du kompis! Da skal fettet være i mindretall, for å si det sånn!

 

Nå er det midt på natta, så dere sover vel! Er ufrivillig blitt sjåfør inatt jeg, så blir vel til at jeg må teipe opp øyelokkene snart..

 

Ha en fin helg søtiser<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Loone, da hadde jeg blitt utrolig sur, men det må da vel ha vært med humor i bildet da.. Jeg synes det er helt umulig å gjette hva folk veier! F.eks når jeg ser på slankekrigen, jeg tipper gjerne 15 kilo feil og sånn.

Snåle greier.

 

TAKK for at dere har så stor tro på meg og er så positive i forhold til tacolefsene altså ;) Er bare at jeg synes det er det beste med tacoen omtrent. Kan jo ikke nekte meg selv det! Må nok bli den løsningen med å ta f.eks ei lefse og så gå over til salat.. Og det med å kutte ost er sikkert ikke så dumt!

 

I går kjøpte jeg en "ost" fra Vita hjertego, den var på tilbud, 38 kroner for en halv kilo på Ica Supermarked. Det kan visst ikke kalles ost, og den smakte ikke så mye, men den var mild og fin - et bra alternativ til meg som også er veldig glad i hvitost. Men den egner seg visst ikke for smelting, passer best til knekkis og brød! Det er 260 kcal per 100 gram-så det er jo litt, men mindre enn i mye anna.

Hvis dere liker fiskepudding kan det kanskje og være et bra pålegg, jeg liker det, kjempegodt med sitronpepper på. Veldig lite kalorier i det, 70 per 100 gram eller noe.

 

Prøvde videoen i går! Første 20 minuttene. Ble varm og god, bra følelse å ha trent litt før frokost! Samtidig litt vondt å trene før frokost, det er jeg ikke vant med. Veit at man brenner mer fett da osv osv osv osv men jeg er veldig sulten om morgenen. Men prøver det videre gitt!

 

På kvelden ble det som sagt vin og det blir det i kveld og. Skal prøve å begrense meg på godis osv, og det blir helt seriøst ikke så mange glassene vin : )

 

Flott at du er tilbake, anjo :(

 

Kos deg med kjæresten Sitrus, høres fantastisk ut ; ) Og til dere andre, ha en strålende helg videre dere og : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi skal bli så fine i våre spesielle bunader loone!! ^^ Min drøm er å få en jente som også kan arve den. Og et barnebarn som kan arve den^^ Siden den er ganske liten så passer den seg jo best til unge jenter (i hvertfall i vår familieX]) så får satse på at jeg får æren av å bare gi den videre. Har gått i arv fra morsiden så det passer seg jo godt! Synes sånne ting er så viktig jeg da :)

 

Åh, jeg er enig Ingsi. Tacolefser er bare så utrolig godt!!! Elsker å spise BARE lefsa også sånn etter middag ;) Er alt for alt for godt... Huff X) Men det fungerer veldig bra med salat altså. Det ser kjempe godt ut, og er svinegodt. Jeg bruker tacosaus og rømme oppå også. Bare sykt godt ^^ Er jo liksom kjøttdeigen som gjør tacoen for min del!

 

Fy faen Loone! Da hadde jeg blitt forbanna!!! Kjæresten veit jeg ikke tåler sånt, så han er nok veldig forsiktig med det. Var en gang han sa noe, men da fikk han igjen så det var han som satt igjen lei seg :( Man skal da vel ALDRI si noe om vekta til en jente - og spesielt ikke SIN jente. Fy!

 

Enig i at det er vanskelig å se vekta på folk. Det er så mange jeg synes ser større ut en meg som veier kanskje 10 kilo mindre. Men så er vi alle bygd forskjellig opp! Føles ut for at all min vekt har forsvunnet fra magen, så nå har jeg ekstremt lite mage i forhold til lår og rompe X) Ser slank ut om man tar bilde fra siden, men forfra... Huffameg X) Også er jeg ganske brei over bringa også. Sær blanding.

 

Hahaha, kom på noe kjæresten sa i går... Jeg fortalte om bunaden og sa at jeg ikke har fått lokket igjen øverste spennen i den siden konfirmasjonen. Så sier han: Så du har fått mindre pupper?? DET liker jeg ikke!!! Derfor har jeg kjøpt BOLLE til deg så du kan fylle på litt igjen!

 

X) Jada, fordi det vil jeg jo :D Må le da. Hehehe.. Gjør ikke noe når man går ned over alt samtidig da. Men endte opp med at vi delte den dumme bolla da, så fikk han det som han ville X) Hihi

 

Nå har jeg handla med mamma. Fått nye støvletter som går helt opp på knea!!! Aldri hatt det før jeg!! Og ny kåpe, hårklipp og nye hull i øra (har sånn 3 oppover i hvert øre nå^^). <3MAMMA for å si det sånn!! Og så mye salg som det er nå! 50% på alt som er! Hurra!

 

I kveld blir det igjen spising ute, med ei venninde, og kino i kveld. Tomme Tønner. Har dere sett den? Alle jeg har prata med sier den er hysterisk, så jeg gleder meg!!!

 

Kos dere i kveld, om det er med eller uten vin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoff, kort oppsummert dag:

 

Frokost: Eple

Lunsj: pizza...

Middag: Peppes salat...

Kvelds: PIZZA

 

X))) HErregud for en skrapdag. Haha. Jeg må le!!! Var på handling med min kjære mamma som spanderte pizza, for deretter en peppesdate og kino (+litt godis..) med venninde og kommer hjem til en diger pizza. Haha. Men har i hvertfall spist veldig lite av det. 4 biter av hvert pizzamåltid ;) Hahaha.. Det er så idiotisk.

 

Anywhohow, Tomme tønner var BRA!!! Jeg vil se den igjen :( Fikk ikke med meg alt, så tror den er eeenda bedre andre gangen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud Ingsi, god og varm:O? Jeg er døden nær når den filmen er over! Men nå er du nok mye flinkere til å trene enn meg. Så kondissen er nok ikke helt like tenker jeg!;)

 

Det er egentlig veldig lurt å trene fordi da forbrenner man bare fett. Mens hvis man har spist noe så forbrenner kroppen karbohydratene i maten først også går den på fettet. Så det du kan gjøre er å trøkke innpå noe med lite karbohydrater før du trener også spise ordentlig frokost etterpå:(

 

Hehe, samboern min er UTROLIG frekk. Men han har liksom alltid vært det. Så jeg tar meg aldri nær av det han sier, jeg blir sånn "tullesint" hvis dere skjønner:p? Pluss at jeg er like frekk tilbake, det er liksom greia vår. Folk blir litt satt ut hvis de overhører oss snakke, det er ikke så søte samtaler alltid:p

 

Hehehehe, så søt kjæresten din er Sitrus! Med bolla si <3 Du får forklare at det ikke er sikkert det er puppene som er mindre med "ryggfettet" som kusina mi sier. Hun kom her endag å sa "pappa, du har så mye ryggfett du. Det ser ut som du har pukkel!"

 

På rimi så selger de en ost som er sånn pizzaost, egentlig er det ikke ost engang. Men smaker som ost, det har nesten ikke kallorier. Er det euroshop merket dems, så den er billig i tillegg. Billig er bra!

 

Uff, idag har det blitt litt potetgull og en kjærlighet på meg, pluss at det ikke har blitt trening. Orker ikke gjøre det når samboern er hjemme. Idag har han ikke gått utenfor døra. Han har en vellfortjent pause sier han. Så nå sitter jeg i stua å ser på han og kompissen spille Fifa10. KJEDELIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på vi alle har ganske ålreite kjærster, innerst inne ;)

 

Håper forresten du nøt pizzaen sitrus, er ikke hver dag en får til gang på så mye pizza, så det tror jeg ikke kommer til å slå ut så veldig heller :D du er utrolig flink til å begrense deg!!

 

her har det blitt litt røvdin og øl i helga, men har begrenset meg bra, det skal jeg jammen fortsette med - da slipper jeg å bli fyllesyk og! AMAZing!

 

Hehe god og varm, da hadde jeg bare tatt level 1.

I dag har jeg tatt level 1 + level 2, da var jeg svett altså. Var gaaaanske så tungt!

 

Orker ikke alltid dra helt inn til byen for å gå på treningssenteret. Jeg kommer til å jobbe fem dager i uka framover, og ikke alltid jeg orker en ekstra tur til byen i tillegg, så da er videoen veldig fin å ha! Satser allikevel på å få til to økter i uka på treningssenteret. Glad i videoen altså! :( SÅ praktisk å bare hoppe i treningsklærne og så hoppe rett i dusjen etter man er ferdig og rett ned i sofaen etterpå.... lite stress!

 

Nå får jeg nyte litt kvalitetstid med kjæresten :)

Ha en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet Ingsi! *Sporty spice*!!!;) Klarer virkelig såvidt level 1 jeg. Blir ikke så veldig sliten sånn sett, men kroppen vil ikke mer:p

 

Jeg kan (heldigvis) skylde på at jeg hadde full muskelsvikt i en måned, når de ikke blir brukt på så lenge, da skal det myyye til før de er tilbake på plass, for å si det sånn!

 

Hvordan har helgens utskeielser vært for deres del? Her blei det to store kebaber, en pose potetgull OG en halv stratos (av den store typen). Lenge leve godtestopp kjenner jeg:p hahaha!

 

Ha en fin mandag jenter:D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme i kjære Trondheim igjen:D Var på ferie/håndball tur. Altså var vi å så på håndball guttene spille kamp. Det var helt sykt, kampene, alt rundt det. Livet. Åh, skulle ønske jeg kunne vært igjen i Wien og sett resten av kampene.

 

jeg begynnte å lese det dere hadde skrevet, men ja ga opp da det gikk opp for meg at jeg ikke hadde kommet til helga enda. Så flink dere er jenter, KJEMPE bra! ;) Gruer meg til å gå på vekta her i huse iallefall, da det har gått vilt for seg, men hvitt brød, litt bacon, masse brus og godter. Ærgh, å ikke får jeg til å begynne ikveld å spise sunt heller. Skal på peppes med laget ikveld, men skal spise litt wok med kjæresten først, så det ikke blir så mye pizza. Blir litt kcl spart iallefall håper jeg. Er nå ialle fall tilbake, og det er godt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

 

På tide med litt raport fra meg også. Alt for mye kosetid i helga ^^ Men i hvertfall. Som sagt, lørdag ble det 2xpizzamåltid med 4 biter på hver (JA jeg var flink Ingsi :() en pose snører og en kjærlighet, og søndag spiste jeg 2 toasts, wok med svinestrimler og ris og til kvelds(/natt) ble det spaghetti ;) Så egentlig var det ikke så ille. I dag har jeg bare reist og reist frem og tilbake. Reiste fra kjæresten min til mamma for å låne bilen for å reise på korps og tilbake til mamma. Så skal jeg hjem til trondheim i morgen tidlig. Blir mye farting, men det er verdt det. Elsker å spille ^^ I morgen er det rett på øvelse når jeg kommer hjem, så det blir bra! Får forbrent mange kalorier denne uka på øvelse. Hardt i dag, i morgen, på fredag og konkurranse på søndag. Trøndersk Mesterskap! Blir bra :D

 

Men nå tar jeg kvelden. Tidlig opp for å dusje og pakke siste rest i morgen.

 

Laterz chickas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten godt å ha deg tilbake Ernt! :) Det er bra at du har kosa deg, og om det har kostet sine 200 gram så JAJA, whatever!!! Man skal leve litt american også altså (altså virkelig nyte livets goder)!!

 

Glemte selvfølgelig å ta med meg vektene mine hjemmefra denne gangen også... :) Og jeg som var så innstilt på å ha dem med og prøve. I morgen kveld må jeg søren meg få ræva i gir og få prøvd den ut. Det virker så digg! Bare at det er 1000 andre ting jeg heller skulle gjort. Og 990 av dem er i pensum, resten er kjøp av diverse, vasking av klær og hybel... Tomorrow is the day! Tror jeg? Lang dag på skolen også, så vi får se hvordan det går.

 

Skulle liksom være superflink til å lese i dag, så jeg leste i 4 hele timer (!!!!!) på toget på vei opp, laget middag og skulle prøve å lese litt etterpå. Endte opp under det nye koseteppet på nye puter jeg fikk i julegave og der sovna jeg gitt... X] Skal jeg si dere noe, landskapsanalyse var ikke spennende.

 

Men korps var kjempe moro i kveld! Og på søndag skal jeg spille i Olavshallen store sal! STORE sal! :) Tenk så moro a! Den er jo så SINNSYKT stor!!

 

Håper det går bra med dere alle sammen:)

God natt piger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag, og det irriterende tallet 81,0 dukket opp........ Kunne liksom ikke bare tatt -100 gram til med det samme. ARGH! Men der fikk jeg vel igjen for den snøreposen jeg spiste på kino. Føkk. Men neste uke, herregud, DA skal 80,hvasomhelst lyse opp!! Gleder meg :)

 

Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. i dag viste vekta 85 igjen, så min "vektreduksjon" på to kilo på en måned går i helt feil retning. Æsj.

Jeg målte centimeter rundt magen og midjen, der hadde jeg heller ikke gått ned. Kjenner jeg ble litt skuffa, nå som jeg liksom hadde skjerpa meg litt :)

Hehe...jeg gir ikke opp, håper at det kan være muskler....? Jeg tror ikke jeg har spist spesielt mye, og jeg har trent mer enn på lenge. MEN: det ble jo en del alkohol i helga. Så jeg har nok meg sjøl å takke! Jaja :) Denne helga som kommer nå blir det ikke alkohol! Satser på bedre lykke på neste ukes veiing!

 

Lykke til på korps Sitrus, velkommen tilbake eRNt og jeg synes du er flink jeg, Loone, formen er tilbake før vi minst aner det :) I dag skal jeg på treningssenteret, men satser på å bruke videoen torsdag og/eller fredag, litt etter hva jeg får tid til.

Får besøk i helga, så da blir det ikke tid.

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...