Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Takk. Ja, har ikke tenkt så mye over at jeg har spist for mye og galt mens jeg var der. Var instill på at jeg skulle kose meg, så får heg heller ta konsekvensene av det på fredagen:p

 

skjønner dte er irriterende når du havner på 81. Så nærme 80, men likevel så langt unna :/ da begynner du jo å nærme deg 70 tallet også:) BAre det å komme under 80 er sykt godt! :)

 

viktigste er jo at du ikke har gått opp rundt midjen iallefall, kg kan jo komme av alkoholen, vann eller noe slikt. Flink du er til å trene ingsi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

faen asså.... :) Kan du ikke skifte navn til ernt, enrt??? X))

 

Ja, alkoholen kan ha hatt litt å si Ingsi! Men når man trener så tar det jo litt tid også. Så jo det på meg selv, at jeg nesten ikke gikk ned når jeg trente mye. Muscles baby!! Er så irriterende at jeg går ned uten å trene... Bortskjemt :) Stopper vel snart fullstendig opp tenker jeg. Må uansett se å komme meg i rutiner så jeg føler jeg kan trene igjen. Jeg er seriøst så oppslukt i alt annet om dagen, at jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal kunne ta ut 2 timer til trening. Kvalmende er det... Men skal på svømming på lørdag i hvertfall, og SKAL prøve den videoen i kveld!!! Kroppen min trenger noe annet enn å bare gå. Tror faktisk at jeg vil se veldig slapp og jævli ut om jeg går ned mer uten å trene styrke og godsaker :s Tror ikke dere?

 

Men for all del er jeg jo glad for å ha gått ned. Har jo ikke fortjent det etter bare kosen hele helga egentlig. Men men, thank u oh mighty roede! Tror det hjelper at jeg bare kan begrense meg, tenker over hvor mye jeg skal spise og drikker masse. Går også alltid over alt, så det blir mange skritt i løpet av dagen.

 

Nei, jeg får komme i gang. Dette skulle jo være dagen over alle dager, så det er bare å smekke på første klesvask, finne frem teip og få i gang hybelstøvsugeren igjen (haha... Med gaffateip funker ALT!). Her trengs det mer enn å bare lese pensum!

 

Ha en flott dag alle mine små internettvenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du skal få godkjennelse til å kalle meg ernt sjø:) jeg tenker jo ikke over at dere skriver ernt en gang:p

 

hehe.. man skal ikke klage sitrus;) tror du gjør mer enn du egentlig tenker over selv. Som du sier, ved å tenke over hva du putter i deg. men det er blitt en livstilsendring, og da tenker man ikke over det like mye;)

 

Flinke dere er, jeg skulle egentlig sende søknad, trene og lese pensum idag. Pensum ble ikke lest, jeg skada tåa og har problemer med å gå. dermed blir det heller ikke trening. I tillegg så har jeg ikke skrevet en shit på søknaden, sitter på dataen og ser på tv i stede. Nej, nå MÅ jeg ta meg sammen. MOTIVASJON, kom!! trenger deg sårt akkurat nå! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøv videoen sitrus.. er spent på å høre åssen det gikk. Den er en LIFESAVER.. timesaver i allefall!:)

 

I dag beregnet jeg liksom tre timer ekstra for å trene og dusje og spise før jobben. Dro kvart over tolv og begynte ikke før halv fire..

Jogga i dag og, og godt er det, for nå skal jeg ha jentekveld... lager kakao, rundstykker (jeg kjøper rundstykker, har ikke tid til å lage!) og eggerøre..

og jeg vet at jentene har kjøpt med brownies, så.. glad jeg jogga mens jeg så hele Den syvende himmel,, ble 45 minutter faktisk i dag og :) HURRA!

Ok.. bra ingsi.. Nå får jeg ordne videre her. (Jeg må virkelig konsentrere meg når jeg lager mat, ellers går det gærent!!)

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det er mye mer endring på livet mitt enn det jeg faktisk tenker over. Jeg spiser så utrolig mye sunnere enn jeg gjorde da jeg bodde med kjæresten, og i den tiden hadde jeg også bil - og når man har bil så bruker man bil, selv om det bare er 5 min til butikken... Bil er farlig! Så jeg tror det skal gå bra.

 

Men herreminhatt, nå har jeg akkurat for 3 minutter siden fullført den første delen av treningsvideoen. Puh! Svetter i hvertfall veldig godt og fikk bra med puls! Har jo ikke vekter da, så jeg fant frem en kroppssåpe og en bodylotion som jeg hadde fått i sånn gavepakke til jul (500 ml i hver) så jeg hadde i hvertfall NOE å holde fast i :) Men huffameg så mye hopping! Sikker på at hele huset ristet når jeg dreiv på X) Får nok prøve å trene når nærmeste nabo ikke er hjemme :) Hihi! Men det var moro altså! Og jeg ble egentlig varmere enn når jeg driver med styrke på treningssenteret selv, så det funker jo! Er veldig for å få denne inn i hverdagen min! Følte at de 25 minuttene gikk så SINNSYKT fort! Det her må det nok fortsettes med altså.

 

Flink du var som jogga Ingsi!! Missunder alle som gjør det. Jeg er så utrolig dårlig til å jogge! Alltid følt det som tvang og unødvendig lidelse :) Antagelig etter 8 år med harde fotballtreninger og dårlig kondis.. Aldri vært noe joggemenneske, og det blir jeg nok ikke uansett hvor mye livsstilsendring jeg får til!

 

Men nå får den svette kroppen her ta seg en tur i dusjen før det blir søknadskriving (flinke vi er enrt!), kveldsmat og pensum. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!:)

 

Bare en kjapp tur innom før jeg må stresse videre. Er jo veiedagen min idag:D Ble -100 gram. Veldig fornøyd med det, med tanke på hva jeg kjørte innpå med i helgen:p

 

Ha en fiiiiiin dag søtingene<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra Loone! Du har antagelig bygd litt muskler også om du har kjørt på med videoen?!

 

Har akkurat kjørt en runde med den nå. Herlig asså! Fikk jeg brukt den nye treningstightsen min også :) Men merker jeg har kjøpt litt for stor. Den sklir liksom ned litt bak. Møkk! Noen som vet om den krymper litt i vask? Har jo både brukt den og rivi av lappen, så må nesten ha den X) Men er forsåvidt greit å ha en som ikke presser flesk fra innsiden av magen ut på sidene da!

 

Men jeg lurer på noe. Er det meningen at man skal kjøre ti dager på hver av levlene liksom? Hadde håpa man kunne variere så man slipper å kjøre den samme hele tiden, så jeg tok level 2 i dag.. Og det var litt hardere synes jeg? Vet ikke, men nå pusha jeg en del hardere enn jeg gjorde i går også. Svetten siler og musklene skriker, så det funker i hvertfall! Er jo logisk med 10 dager på hver, men da frykter jeg at jeg blir lei fort. Tror jeg skal søke litt etter flere treningsvideoer også, i tilfellet jeg blir sugen på noe annet!

 

Noen av dere som har prøvd videoen med pulsklokke og sett kaloriforbrenningen? Hvordan registrerer dere utenom? Vil gjerne ha det inn når jeg først er flink :)

 

Merker jeg ble støl etter i går, så det her har jeg visst godt av! Kjente det ikke så mye i dag tidlig, men når jeg fikk gått en del i byen etter skolen kjente jeg virkelig at det brant i lårene! :) Og skuldrene. Det var hardt i dag altså!! Og så synes jeg virkelig synd på hun Nathalie eller hva hun heter, hun mørkhårede! I level 2 har hun nok sagt at level 1 var enkel eller noe, så Jillian pusher a så JÆVLI! Hahah... Moro å se på! Jillian gir meg seriøst så motivasjon til å gjennomføre, både med blikket sitt og alt det bra hun sier!

 

...I WANT YOU ALL TO FEEL LIKE YOU ARE ABOUT TO DIE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp:D

Haha!

"and if you want to turn this dvd off, - DONT EVEN THINK ABOUT IT!!"

Hu er litt skremmende, hu Jillian. Men veldig dyktig! Man må liksom bare gjøre det hu sier. Men for å være helt ærlig har jeg ikke så lyst til å se ut som hu, slik hu frister med, jeg vil mye heller se ut som hu til høyre. Hun har så sykt fin kropp synes jeg :)

 

I dag tok jeg level 1 + 2 igjen, siden jeg ikke rakk å dra på treningssenteret, og hadde veldig lyst til å få trent. Ble utrolig varm og svett! Ja, det er sykt mye hopping! Det tror jeg er effektivt. Jeg synes også at level 2 er hardere, ja. Jeg har forresten heller ikke skjønt om man skal ta level 1 i ti dager som du sa, så level 2 osv..Kanskje det ikke er noen fasit. Jeg er nødt til å variere, ellers blir det kjedelig. Synes allikevel det er greit å gjøre de samme noen ganger før jeg går igang med nr. 3, så jeg lærer meg movsa skikkelig!

Kommer nok til å ta 20 min av og til før jobb e.l., og heller peise på med litt ekstra slik som i dag når jeg har litt bedre tid. : )

En ting jeg har tenkt på er at det er jo ikke akkurat anbefalt å trene styrke hver dag, mange som anbefaler å trene det annenhver dag e.l.- ihvertfall å ha en hviledag i mellom. Det er det eneste jeg er skeptisk til i forhold til å gjøre den videoen omtrent daglig! :)

 

Her ble det en liten bit av det som var igjen av sjokoladekaka fra i går, jaja. Sparer resten til helga når jeg får besøk!

 

Grattis med nedgang Loone, håper det blir nedgang i enten kilo eller centimeter på flere av oss neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må virkelig få lasta ned den vidioen jeg også. Trenger treninga når jeg har en kjærest som tydeligvis er bestemt på å ødlegge for meg:/ han vil jo bare være snill, men uansett da. Igår hadde jeg jo skada tåa mi, så da hadde han bestemt seg for å være snill på vei og kjøpt calzone, battery og pringels til kvelds. Pringelsen la jeg i skuffa, batteryen i kjøleskapet og "glemte" de der:p spiste calzonen da, men hadde igjen så mye kcl igår at jeg trokke det gjør noe:p

ikveld dro jeg på legevakta for å sjekke tåa, mens han skulle jobbe litt ekstra, hente en kompis og kjøpe middag til oss. (tåa var heldigvis ikke brekkt da:D) og da kom han hjem med hamburger og chips. Og jeg som har veiiedag imorgen! Jeg må jo nesten spise det da, han skulle jo gjøre det lett for meg bare. men likevel, det er bare tre dager siden jeg snakket med han om at jeg synes det hadde vært så mye lettere hvis jeg hadde hatt med meg han på dette. Og de to neste dagene kommer han med det. Argh! da blir jeg irritert, og har mest lyst til å kjefte på han! :) hele veiinga imorra er da ødelagt, da jeg har trykt i meg en 190 g (!!!!!!) burger og chips. Off, blir kvalm jeg når jeg tenker på det. Skal ikke spise noe mer ikveld iallefall. Og så skal jeg ut imorgen, for første gang siden nyttårsaften, og da blir det ekstra kcl der også. Forbanna tå, JEG VIL TRENE! NÅ! jeg trenger å forbrenne noen kcl hvis jeg skal ha i meg alt dette! :/

 

Uff, nå ble det langt, og sytete innlegg her. Enkelte dager skulla man egentlig bare holdt senga, og idag er en slik dag. Da må jeg bare få det ut:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få det ut, enrt!!! skjønner godt at det ikke bare er lett! Utrolig kjipt med tåa di.. sytete innlegg er lov, men spesielt langt var det ikke, hehe! jeg har sikkert skrevet nok innlegg til ei bok her inne allerede :)

Kjæresten din virker omtenksom, får lokke ham litt og litt med inn på det sunne sporet etter hvert. Kjæresten min vil alltid ha seg potetgull - spesielt kvelden før veiedager osv! (han vet jo ikke så mye om når jeg veier meg og sånn, men..)

:) Her ble det nesten 1900 kcal i dag, huffameg, håper jeg har tatt inn for mye! jeg skal egentlig ha 1600.. er ikke rart jeg ikke går ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

Hehe, nei jeg har ikke trent noen ting denne uken Sitrus. Vært laaaaat! Klarte å slå av neglen min på ikea for litt siden og hver gang jeg får litt puls dunker det no helt forferdelig i hele armen. Så må vente til det roer seg, ellers svimer jeg sikkert av rimelig kjapt

 

Greia med at det er 10 dager tror jeg er fordi kroppen bruker litt tid på å "bli vandt" med trening av spesielle muskelgrupper. Så følger man hennes video slavisk uten å blande nivåene, så får man trent opp musklene sine ut i fra det hun mener er mest effektivt. Siden de utvider øvelsene osv i de neste nivåene, så tar de vel med flere muskelgrupper da? Jeg tror i alle fall jeg leste det, at det er den mest effektive måten å bygge muskler på, hvis man følger den slavisk. Men vet jo ikke.

Det er ikke sunt for folk med normal fettprosent å trene mye hver dag, men for folk som skal ned i vekt ambefaler de minimum 30 min HARD trening hver dag, på slankesentere osv.

 

Så fliiink du er som klarer å spare kaka Ingsi! Her hadde den gått ned på høykant! Idag hadde jeg så lyst på godteri at jeg gikk i nugattiboksen til samboern å spiste noen teskjeer. Han låser jo godteriskapet:p så jeg måtte ty til drastiske tiltak for å få sukkerkicket mitt. *flau*

 

UFF, enrt! Jeg kjenner meg så igjen! Samboern er også veldig sånn usunn mat og snop, JATAKK! Du burde prøve å få han til å bare kjøpe ting du ikke liker. Det fungerer altså. Hvis du ikke er altèter du også da:p da blir det værre!

 

Idag ble det tomatsuppe med kokte egg og fullkornsmakaroni til middag, kjempegodt og billig!:) Er ikke så halvgæærnt kallorimessig heller troor jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, enrt, gutter er sånn! Skal man kose seg skal man helst ha masse fettdryppende mat og brus eller øl. Hadde blitt minst like gla av en wok med vann til jeg men :) Håper tåa di blir fort frisk!!

 

Og fingeren din også Loone! Hahah, føler ALLE driver å slår a seg tær og fingre om dagen? Kjenner en liten håndfull mennesker til som har gjort akkurat det samma X)

 

Enig med deg på treningsmengden Ingsi. Jeg synes rett ut det blir for hardt for mine muskler jeg altså! Kjente jo i går kveld at det ikke er meningen man skal være så støl. Det er jo rett ut vondt! I dag blir det restaureringsdag og korpsøvelse, og i morgen skal jeg på svømming (gleder meg!!!) og søndag er det trøndersk mesterskap og kanskje en spasertur på kvelden. Mandag kjører jeg vel på med video igjen, så får jeg prøve annenhver dag eller noe :) Tror det er mer fornuftig for meg i hvertfall!

 

Jeg har også dager hvor jeg sprenger kaloriinntaket mitt Ingsi. Men det går jo bra om det var bare i går du gjorde det! Er det hver dag så har det jo sin forklaring med vekta også. Sprengte det antagelig med noen hundre i går jeg også, for jeg hadde kjøpt meg nøtter "til helga" som jeg ikke klarte å holde meg unna! X) Jeg ELSKER lille nøttefabrikken. Alt for dyrt med løsvekt nøtter, men det er så herlig med egen blanding. Har spart noen få nøtter nederst til "dessert" i dag da, så tok ikke alle men :) Haha

 

Hahaha, kjenner meg igjen med teskjea i nugattiboksen Loone!! X)) Men det hjelper jo utrolig på søtsuget da. Bare at det er så ekstremt med kalorier i det! Pleier å ha en boks stående i skapet til krisekvelder og smekke litt på et knekkebrød til dessert. Men nå skal jeg nok vente lenge med å kjøpe en, for sist gikk boksen litt for fort unna. Farlig!

 

Jeg kjøpte også tomatsuppe i går. Handlet inn en del middager, og tomatsuppe er jo billig! 16 for en vanlig pakke som jeg deler i to, og har oppi et egg. Masse mat og svinegodt! Ikke mer enn ca 10 kr middagen heller, så da passer det inn i min lommebok!

 

Når det gjelder fullkornspasta... Det har jeg egentlig gitt opp jeg. Fant ut at det blir så utrolig dyrt i lengden, og man sparer seg jo egentlig bare 20 kalorier eller noe. Er i hvertfall liten forskjell fra vanlig pasta. Jeg klarer liksom ikke leve på at det er bedre for kroppen når det ikke gjør noe jeg merker X) Så her går det heller i mindre posjoner av billigpasta. Funker!

 

God helg jinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi!

skrev en mld her forrige dagen , men ble tydeligvis ikke registrert :)

Er såååå vanskelig å få til ting om dagen.. ikke overskudd til trening eller noe.. Jeg står opp 04.45 og er hjemme i 17 tiiden... orker ikke trene da!! vanskelig å få til bra kosthold i en stressende sykehusavdeling.. funker ikke med tidspunktene som jeg får til å spise... æsj!! men men :)

 

Skal få til å laste ned (eller få noen andre) den Jillian dvd'en:P Ho er jo helt rå til å pushe folk!

 

Husker ikke hvem som spurte jeg, men praksis er spennende :) Masse masse å lære! Hadde hjertestans x 2 forrige dagen.. var alene ene gangen.. så jeg har høy puls om dagen, selv om jeg ikke trener hehe.

 

Håper dere får en strååååålende fredags kveld:) Tenkte jeg skulle bake pitabrød her, og lage litt marinert kylling og div. grønnsaker.. Litt fredags kos middag! Har dere forresten prøvd å lage knekkebrød selv?? Mamma lagde et her forrige uke, og det er DØDSGODT!!!! og metter såå mye!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt Anjo!! Håper du trives i praksis da :) Huff, høres både skummelt og spennende ut! Vet hvordan det er når man skal begynne i full jobb og sånt, man blir veldig tom for energi til noe som helst annet i noen uker. Men det kommer tilbake veit du! :) Håper du slenger inn noen innlegg her allikevel!

 

Ååå det hørtes godt ut! Har bakt pitabrød bare en gang, og da gikk det litt til helvette... :) Skikkelig sprø, så det nytta ikke å stappe noe inni dem for da brast de i tusen knas. Kjedelig. Bruker du noe spesielt i dem i stedet for hvetemel og sånt? Send gjerne oppskrift! ^^

 

Har forresten en tante som baker en del knekkebrød, og det er godt ja! Burde prøve det selv også en gang, jeg som bare spiser knekkebrød! Er jo supergodt ^^

 

I dag har jeg en skikkkkkelig læx dag. Har bare jobba med min nye lille blogg og kosa meg. Tenkte jeg skulle dele den med dere, nå som jeg er litt fornøyd med den!

http://www.matbit.blogg.no

Det blir sånn matblogg rett og slett med masse god, billig og sunn mat, og alt av tips og råd jeg skulle finne på å komme på. Tar gjerne i mot tips fra dere også og legger ut! Er egentlig veldig glad i blogger, men ble så innmari lei sist jeg dreiv på fordi jeg følte det bare ble press og ikke noe moro. Håper det temaet her er noe jeg brenner mer for ^^

 

Håper dere kommer innom og kommenterer! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal bli aktiv her igjen :) Er jo så mye motivasjon og glede å hente hos dere!! :)

 

Jaaa det er super super godt :) Jeg kan skrive inn oppskriften her senere, har den ikke akkurat her nå... Knekkebrød, hjemmelaget, er også nokså billig og sunt, så fantastisk bra å kunne lage selv !

 

Haha nå fikk jeg små sjokk her... spist en hel boks makrell i tomat på knekkebrød.. det som var igjen spiste jeg med skje.. haha er så glad i deg, og orker ikke spise det senere når det har vært åpnet.. og FY for noen kcal... :)

 

Fin fin blogg :) måtte smile når jeg så grønn te sammen med eggerøren din;P hihihi Blir spennende å følge bloggen fremover! : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihih, takk takk ^^ Er absolutt ikke ferdig med design og header og sånt, men var så ivrig på å komme i gang, så jeg måtte bare få ut noe! Jeg vet med meg selv jeg at jeg ikke kommer til å gidde å bruke den hvis jeg ikke har header og er fornøyd med alt :) Blir bra etter hvert! Har lagt stooore planer for hva jeg skal legge ut. Det blir spennende ja! ^^

 

Haha, ja, i dag har det gått hardt for seg på tefronten! Tror jeg har drikki 6 kopper eller noe... Går ned når man sitter på datan og knotter! Moro ^^

 

Er det så mye kalorier i makrell i tomat? Det visste jeg ikke. Har ikke spist det på evigheter, for det synes jeg bare er godt på mykt brød ^^ Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med blogg Sitrus!:)

Jeg er sååå dårlig til å skrive på min, men kanskje jeg blir inspirert av deg til å gjøre litt mer ut av den:D Er ikke så veldig flink til å lage bloggsaker heller. Så skjønner ikke mye av den.

Men har gått design i tre år da, så tenkte jeg skulle lage noe sånn fancy banner ting engang jeg får tid. Skjer sikkert aldri. Haha!

Så lur som tok egne bilder! Tenker aldri over det jeg, men blir jo mye mer personlig med en gang. Etterpå skal jeg gå tur med hunden min. Da skal jeg jammen meg ta med kameraet! Hehe

 

Å HERREGUD anjo! Hadde noen fått hjertestans i nærheten av meg ville jeg deisa rett i bakken. Besvimer så utrolig lett når det er sånne ting. Blod, og alt innvollaktig med kroppen, bare tanken på det gjør at jeg blir svimmel. haha! Bra vi har deg som lærer hvordan du skal ta vare på folk :) <3

Er helt enig med Sitrus, det blir nok lettere etterhvert! :) Å du forbrenner sikkert litt ekstra med høy puls! Hehe

 

Så flinke dere er som lager hjemmelaga saker! Heldige som kan sånt! Sist jeg skulle lage noe hvor oppskriften ikke var "3 dl vann, en tsk salt, rør sammen, ferdig"ish så smeltet jeg hull i en boks som skulle tåle mikro, svei vann! og fikk røykvarsleren til å gå 5 ganger. Så her går det i ferdige saker fra butikken!

 

Du får tenke at det er gode kallorier anjo. Man skal jo ha i seg litt fisk hver dag! hehe, og hvis du tusler rundt mye, så blir det sikkert borte i gåingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vbs.tv/watch/the-vice-guide-to-travel/the-vice-guide-to-liberia-1-of-8

 

Tenkte jeg skulle dele denne dokumentaren med dere. Veldig utenfor vekt-tema, men regner med det er en god ting også :) Dette er en SINNSYK dokumentar om Liberia. Det er så utrolig trist å se på... Voldtekt, heroin, kanibalisme, you name it - det er bare hverdagen. Det er så utrolig fucked der nede, og værre blir det bare. Jeg klarer nesten ikke se på det. Huff.. Grusomt. Skroll nedover så får dere klikke på alle episodene. Anbefales å se! Får en til å sperre opp øynene litt.

 

Det er flere dokumentarer inne der som er kjempe bra. Genialt med streaming, så det er bare å klikke og kikke på alt som er. Spennende! Og forferdelig grusomt. Men en har vel bare godt av å se verden slik den egentlig er!

 

Nå bærer det på generalprøve med kørpset. God kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hehe, vet du ingsi at knekkebrød greia er super lett.. røre sammen og klæsje ut på langpanna og steke! LETT! Vedder på at du klarer det ;P

 

Nå har jeg akkurat vært ute å gått tur, måneskinnet var fantastisk!!! Gikk i skogen med hunden... nesten fullmåne, skal bli fullmåne i morgen.. vakkert hvordan trærne lagde skygger.. VAKKERT!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh det hørtes herlig ut Anjo!! Burde jeg ha gjort i kveld også... Har bare kosa meg jeg X) Ikke lest en side i dag en gang. Huff :) Lest mange bloggsider da, men det teller vel ikke... eller gjør det? ^^

 

Håper dere tar en titt på den dokumentaren. Vil gjerne høre hva dere tenker når dere ser sånt! Blir helt filosofisk igjen jeg... Den mørke av mennesket, for å si det sånn.

 

Nå har jeg sitti og bladd igjennom masse bilder på datan min, og jeg savner kjæresten min og kattene mine og alle kattungene jeg hadde for 2 år siden og... *sukk* Er så mye jeg skulle gjenopplevd! Takk gud for kamera og videomuligheter! Jeg angrer ALLTID på at jeg ikke har tatt nok bilder og videoer. Har 700 bilder/videoer av kattugene, men synes fortsatt ikke det er nok :) Og masse søte filmer av meg og kjæresten som bare prater og sånt, men skulle ønske jeg hadde så masse masse mer. Skulle hatt et videokamera innstallert inn i skallen.

 

I morgen skal jeg på pirbadet med noen jenter fra korpset, naboer og masse venner. Blir den bølingen X) Gleder meg skikkelig! Da blir det minst 1000 meter på meg. Svømmebriller og treningsbikini er pakket! Skal bli så godt!! Også skal jeg lage meg nammenamme middag i morgen og blogge om ^^ Det blir ooogså morsomt. Egentlig er det ekstremt tidkrevende, men når man får mye respons så er det super moro!

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner meg igjen i det loone, jeg er ikke typen som baker brød osv. Da kjøper jeg heller i butikken hadde jo vært kjempe godt, og synes egentlig det er morsomt å bake. Men jeg gidder ikke, jeg er vel for lat. hehe.. men hjemmelaga knekkebrød hørtes kjempe godt ut da!! kanskje det må prøves når det blir lagt ut oppskrift;)

 

Fint å se at det ikke bare er jeg som klebber, men vennene mine sa det jo når jeg fortalte dem at jeg ikke kom til å bli med ut å danse igår. Jeg er klebb, en STOR klebb! Burde begynne å bli lommekjent på sykehuse nå, men jeg liker meg fortsatt ikke der. Dumme legen som ikke ville hilse på meg en gang når jeg var der. Var mer opptatt av å få meg ut derifra, og fortelle meg at jeg skulle ha dratt til fastlegen. Argh, liker ikke! :)

 

jeg og savner ting som de var før, satt å pratet om det på vorset igår. Blkant annet var bestevenninna mi og typen der. De ble sammen et år etter oss, så vi pratet om når vi møtte han første gang, første gang de møttes og første gang jeg og kjærest møttes. Det var i 10 / 1 VGS, og skulle gjærne opplevd den tiden igjen. Selv om det er mye jeg tror jeg har fortrengt fra den tiden, alt kan ikke være så rosenrødt som jeg husker det:p

 

Hadde veiiedag igår ja, var nervøs da det var 3 uker siden sist:/ 1 kg opp, og jeg skylder på den forbanna hamburgeren!! :) så blir spennede å se neste uke da! men målte også magen, og der hadde jeg gått ned 0,5 cm. SÅ selv om min sammenlagte nedgang kun er på 0,2 kg så har det nå skjedd litt iallefall!! Så, neste uke skal jeg være sunnheten selv!! (bare vent til mandagen, da har jeg sikkert sprukket allerede. Hehe.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg klarer ikke se på sånne ting jeg Sitrus. Blir skikkelig deprimert av det. Vet jo at verden er sånn, men må bare være sånn "out of sight, out of mind". Er flink til å gi penger når jeg har råd, og når jeg ikke har råd egentlig. Så liker å tro at jeg bidrar, selvom jeg ikke orker å se hvordan de har det.

Noe helt annet, men som den gruppen på face, hvor han gutten kastet hunden over broen. Jeg er medlem, syns det er HELT forferdelig!! Men klarer ikke se filmen av det, har ikke sjans.

 

Hehe, dere er skikkelig sånn "Team knekkebrød" også kommer jeg, som ikke liker hverken brød eller knekkebrød. Liker bare loff og rugbrød jeg. haha, men spiser det aldri. Har ikke spist noe form for brød siden august ellernoe:p hehe

 

Så deeeilig med kveldstur anjo!! Hadde plan om det jeg også igår, men her laver snøen ned og brøytemannen er ikke eksepsjonelt flink til å brøyte akkurat. Så da blir det dårlig med tur. Hunden min blir så sår på potene også får jeg så vondt av henne når jeg tar på sånne utesokker. For da går hun som bambi på isen. Huff:p

 

Kjedelig med oppgang enrt:( MEN, 1 kg på tre uker er jo ikke kjempe ille, hvertfall sånn som han karen din har kjørt på med godsaker:p

Jeg er fortsatt KJEMPE tilhenger av at suppedietten er en kjempeflott "kickstart". For da får man kjappe resultater, renset kroppen og mer motivasjon til å fortsette =) Pluss at det bare er syv dager, så da må man bare tvinge seg gjennom det og telle ned. Hehe

 

Nå skal jeg til ei venninde å fikse den ene neglen hennes. Hun klarte å slå den av stakkars. hehe, så da må lonemor på fiksetur som dem sier. hehe

Ha en fiiin kveld jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant som loone sier Enrt! 1 kilo på 3 uker er ikke ille når du vet hva du har puttet i deg. Hvis du har spist unormalt mye og trent mye mindre enn du pleier - og at dette ikke er 3 uker som viser hvordan resten av livet ditt skal være - så skal du faktisk la pulsen gå i gulvet og ta det fullstendig med ro! Dette får du av deg på null tid! :) Du er jo så flink når du er i gang! Og minus i cm er kjempe bra! Stå på! :)

 

Hehe, skjønner den Loone :) Jeg synes det er spennende å se hvordan verden er, og hvor fortrengte vi nordmenn er. Jeg hadde ingen anelse om at det var slik i Liberia, og at det gikk ann å ha det sånn.. Det er forferdelig - samtidig som det er umulig å gjøre noe med. Mennesker er så dumme! Og de stakkars menneskene som blir bokstavlig talt kjørt over av de styrende menneskene kan jo ikke noe for det. Hadde jeg bodd der hadde jeg vel levd på heroin med rifla plantet i beltet jeg også.

 

Noen ganger spør jeg meg selv rett ut; Er det her verden jeg vil sette et barn inn i??? Vil jeg at mine unger skal vokse opp i en sånn verden??? Heldigvis bor vi i strengt talt trygge Norge - men hva skjer når den trygge tiden er over, og vi går alle og knasker ribbeina fra naboen i lunsjen... God knows.

 

MEN vi får leve litt i vår egen verden også, ellers hadde vi blitt psykisk syke hele hurven. Jeg er glad og takknemlig for livet, men jammen er det synd på de som ikke kan si det samme!

 

I dag var vi å svømte, og jeg tok 1000 meter i dag også. Herlig! Føles utrolig godt ut nå. Merket at jeg hadde mye bedre utholdenhet faktisk. Det gikk liksom så lett i forhold til hva det gjorde for et år siden! 12 kilo fett mindre hjelper gitt! :)

 

Nå skal jeg knaske popcorn (stort innlegg på bloggen min faktisk!) og kose meg med en film. I morgen er det konkurransedag, så da må jeg være uthvilt og klar for alt. Blir nok en lang dag i byen, for jeg tenkte jeg skulle få hørt på en del korps utover dagen også.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Sitrus:D!!

 

Hehe, popcorn er jo ikke den verste godteritypen heller! Så da går det jo ann å unne seg selv noen næver!

 

Uff, nei det er forferdelig hvor forskjellig "vår" verden er fra deres! Det er jo på en måte bare tilfeldig at vi trakk det lange strået.. Men her i Norge er det i alle fall ganske trygt for barn. Å vi får håpe at når den tiden kommer for oss, at det fremdeles er som det er nå. Så kan våre barn forhåpentligvis komme frem til en løsning som gjør at livskvaliteten verden over øker :)

Viktig å prøve å se positivt i alt det negative, ellers blir vi gale hele gjengen tror jeg.

 

Idag har jeg ikke kjøpt meg noe godteri. Har vært flink å tatt kromtablettene mine denne uken. Så da har jeg ikke noe lyst på snop uansett :) Geniale små piller!!

 

Ha en fin kveld jenter <3

 

Jeg fikk faktisk sumlet meg til å ta bilde av maten min å legge den ut på bloggen. suppa og teen min, iii julekoppen min<3 haha Inspirert av deg Sitrus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...