Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Dere er så søte skribenter jenter! Tenk om vi hadde jobbet like iherdig med skole som vi skriver her inne!

 

Jeg hater egentlig all sjokolade og liksom egentlig aldri likt sjokoladepålegg heller. Men i det siste har jeg fått helt dilla på det. Men holdt meg unna idag! Nå har jeg vært skikkelig flink! Familie fra langtunna har vært på besøk og da spiste alle pølser med pomfri og med hundre slag kaker. Jeg derimot spiste resten av nuddelsuppa mi før det var mat. Også hadde jeg tyggis når dem spiste kaker:D

MEN, dum som jeg var, så "belønnet" jeg meg selv med en potetgullpose, så det går nok opp i opp. Kunne vært værre, for hadde jeg spist kaker og alt sammen så ville jeg sikkert trøstespist potetgull i tillegg. Haha!:P

 

Jeg rydda i "jentehyllene" mine, som samboern sier. Å fant igjen sånn 10 parfymer jeg har kjøpt som jeg aldri har brukt. Så fant jeg en fra Christina Aguilera, Inspire. Å haaaallo! Den lukter så sykt godt. Jeg sitter her å koser meg i parfymelukt:p haha. Så hvs dere skal ha ny parfyme, se om det er noe for dere. Prislappen sto fortsatt på, var sånn pakke med såpe og krem og hadde visst kosta 100 kroner! Lukta himmelskt. Haha

 

Nå er det kooosetid under teppet foran tven:) Vi snakkes imorgen søtingene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

hørtes veldig god ut den kaka sitrus. Kanskje likegreit at jeg ikke har mikro. idag har vært en katastrofal dag. Jeg begynner å få litt pms, og da tåler jeg ikke motgang og klarer ikke å si nei til meg selv:p Men ble letta når jeg så det ble ca 2300 kcl. ALt for mye, ja. Men det kunne vært verre. Med tanke på kokosbolle og sjokoladepudding så:/ Tror det skal bli en tøff uke hvis jeg fortsatt er like sugen på søtt:p men skulle egentlig ha kosekveld alene ikveld, men så ringte kjærest og skulle ha meg med til en kompis og se maraton av et eller anna drittprogram. dermed sa jeg ja, og da ble det sjokoladepudding der også. Men gikk nedover da, så ble 40 min kjapp gange. Forbrent litt iallefall:p

 

Kveldens bekjennelser før jeg nå hopper i seng! Ganskje kjekkt å se at de ikke bare er jeg som har skeiiet ut ikveld egentlig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på den siden Sitrus, herreguuuuud så mange fristelser!! Mange porsjonskake der å.. huff huff huff ;P

 

Hihi Ja Loone, det hadde vært fint om vi var like flinke på skolearbeid.. hehe, da hadde vi kommet langt :D men men..mer kos å skrive her inne :P

Hihi, jeg sprakk med masse potetskruer før middag, var såååååå sulten!!!! men, det fr bare være. Spiste også "Dark" sjjokolade, som nå var kommet med marsipaaaan, kjempe lurt ! :) tihi!

 

I dag er jeg litt mindre støl.. eller kanskje ikke.. uansett, jeg skal straks ta dag 3 med jillians syke trening! Og er jeg heldig rekker jeg litt skolearbeid før jobb :P tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søøtinger<3

Jeg skal ikke gå inn på den siden din jeg Sitrus!!:P Så sparer jeg meg helt for fristelsene!!

 

Han kjæresten din enrt, må si jeg kjenner meg igjen i det han gjør! Du får begynne å ta med deg egen snaks på de usunnmaratonenemeddårligserier:p Så slipper du at alt går skeis på kveldene:) Ikke at det er lett å gnaske sellerirot når det står godsaker på bordet. Men da kan man i alle fall ta litt av hvert da, så blir totalen litt lavere

 

Haha, anjo, så flink du er som står i med jillian! Jeg føler meg så teit som var sååå på at det skulle jeg gjøre og nå er det over en uke siden jeg gjorde det sist. Klarte å dytte på plass de gigantiske klesskapene som sto i stua igår. Men så var det kjøkkenbord og skap og stoler og tvbord, kommoder ++++ overalt ellers så jeg ga egentlig bare opp. Det tar på å innrede! Å flytte de svære monsterne inn i garderoberommet var en treningsøkt i seg selv, så har i alle fall fått forbrendt litt!:P

 

Nå skal jeg kooose meg med den nyeste episoden av greys anatomy<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ja den sida er farlig!!! Men nå er jeg ikke noe glad i å drive å bake og sånt egentlig. Elsker å spise resultatet (og egentlig alt under veis også), men bare gidder ikke! Dessuten veit jeg at om jeg skulle laget meg en bakst med kaker eller noe så hadde alt blitt borte i et jafs... Må liksom ha noen å dele med! Tenkte jeg skulle invitere venninden i underetasjen her til å bake med meg en dag, så har jeg i hvertfall EN å dele med!

 

Så flink du var som registrerte alt av utskeiinger Enrt!! Det er jeg så dårlig på. Når det går skikkelig gæærnt så tenker jeg liksom bare; Huff, nei, uff, ja det var dumt, men forsiden på grete roede trenger ikke vite det. X) Så jeg legger det vekk og gjør opp for det på andre måter. Er så skremmende om man spiser potetgull eller noe. Huffameg!

 

Bra du kjører på med Jillian Anjo! Jeg tok en i går, og merker at jeg begynner å bli sterkere altså! De første gangene holdt jeg jo seriøst på å dø, men i dag var jeg bare sånn go-støl, så jeg lå bare å vrei meg på deilige måter under dyna for å knekke opp igjen. Herlig ^^ Kunne faktisk tatt en i dag også, men så var det så mye å ordne til kjæresten kommer, og jeg vil helst ikke være stiv som en potetsekk når han kommer heller, så da får vi ta det igjen på andre måter :P

 

Men den funker veldig bra altså! Merker jo at det er kjempe god trening. I hvertfall med noen dager restitusjon i mellom så musklene kommer seg på beina igjen! Men jeg tenkte å laste ned flere treningsvideoer, noen som har noen tips? Jeg fant en Zumba film på piratebay som var litt artig. Bare søke på zumba. Det var en live film med instruktører og stooort publikum. Så veldig moro ut! Og til slutt i filmen var det en fitnessgreie for magen, med de dårligste instruktørene jeg noen gang har sett - men det så slitsomt ut da :P Hhihi, verdt å laste ned å prøve på innimellom! Dansing er jo så moro!!!!

 

Men Anjo, hvor mye kalorier er det i den sjokoladen med marsipan? Jeg elsker virkelig freias dark serie, men den har jeg ikke prøvd fordi marsipan=gift i mine øyne X) Det er jo så sinnsykt mye kalorier!!! ..men fy flate den ser god ut ^^

 

Har hatt skikkelig "spa" dag for meg selv jeg nå. Eller spa og spa... Mer husmor egentlig, med et innslag av kos. Ryddet, vasket, ordnet senga, ordnet hos fisken, ryddet og vasket kjøkkenet og badet, og tok meg en god ansiktsmaske i dusjen (som ble iskald etter 10 minutter.. Dumme naboer :D ). Men det føles litt spa aktig ut, for man føler seg så innmari bra ut etterpå når det er rent og pent over aaalt - inkludert meg selv.

 

...My house is very clean.... you wanna make it dirty again? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, nå i dag er jeg nesten bare go'støl ;P herlig det!!! Prøve å følge opp disse 30 dagene uten unntak :P blir spennende!

 

Ja flytte møbler er rene økta det å;P

 

jeg er også veldig dårlig på å skrive opp utskeiielser, tenker bare pytt pytt det var dumt, skal ikke skje igjen... tørr rett og slett ikke legge det inn her, da blir jeg skremt... men skjerpings!!

 

hm, vet ikke faktisk hva kcal var. Men kcal var mindre i den med marsipan enn den med pistasj! men sammenlignet man alt innholdet er ingen av delene spesielt lurt å spise. og ja, den var HIMMELSK! :P Fordelen med dark sjokolade er egentlig at jeg ikke vil ha så mye av den, den er liksom ikke sååå god, men dekker sjokoladebehovet... den med marispan var rååå god, så den var ikke helt bra... :P'

 

I kveld har jeg vært på jobb , og stappet i meg potetgull, lurt ! Liker bedre å skrifte til dere enn å legge det inn i registreringen... = )

 

Men ha en fin kveld folkens :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart anjo! Jeg misunner deg som har muligheten til det! Skal starte igjen når det blir plass til meg, men med det tempoet våres så blir vel ikke det før til sommern. Men da skal jeg jaggu ta øktene ute på terassen! Vi har nemlig en helt eksepsjonelt gigantisk terasse som ligger mot solsiden og samtidig i le for vinden. Helt utrolig DIGG! Men jeg blir aldri brun for det altså, klarer kanskje å ligge å sole meg i 5 min også blir jeg rastløs.

 

Haha, kjenner meg igjen med de utskeielsene! Veldig enkelt å la være med å skrive de inn! Nå har jeg kost meg med to små stykker brownies, kanskje ikke så lurt å spise kake etter klokken 12. Men har vært ute i mange timer med dyra mine idag, så går vel opp i opp:)

 

Jeg har drevet å lest litt om denna dietten jeg skal prøve på mandag. Og folk går jo ned helt syke mengde vekt! MEN, leste også om en som hadde gått opp 17 kg på TRE uker. Så spørs om det er det helt store. Må bare passe på når jeg skal over på vanlig mat igjen:)

 

Zumba er genialt Sitrus! Ei i familien min sluttet å spise godteri og begynte på Zumba og hun har gått ned nesten 40 kg og fått en skiiiikkelig smashing figur! Sånne dansemuskler er sykt fine! For ikke å snakke om sprettrumpa:p Da blir kjæresten glad tenker jeg! Dansere får veldig ofte mye junk in the trunk:p

 

Nå kaller tven! Lenge leve latskap! Ha en fin natt jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Anjo!! Herlig at du klarer å gjennomføre! Jeg heier på deg!! Blir spennende å se hvordan nedgangen din blir. Kanskje det blir så mye at resten av oss må kaste oss på bølgen igjen også! Blir nok ikke noe trening på meg før kjæresten reiser igjen. Synes liksom ikke jeg kan drive på med publikum :P Får utnytte det jeg kan av gåing til og fra forelesninger og butikk, og heller senke kaloriinntaket litt.

 

Stilig med sjokoladen! Har innmari lyst til å prøve den en gang, for den ser god ut. Neste helg kanskje! Elsker jo den serien så innmari, men den ser så stor ut med marsipan! Og enig i at dark serien er perfekt. Man trenger liksom ikke mer enn en bit så er man ferdig med søthungeren! Så jeg koser meg med den fra fredag til søndag, og sparer gjerne litt ut i uka ^^ Lurt å ha noen smuler liggende. Men denne helga har det ikke blitt noen dark. Vi hadde jo glemt at butikkene stenger klokka 21 på lørdager, så jeg fikk helt panikk med tanke på at jeg bare hadde knekkebrød og sunt pålegg liggende :P Stakkars kjæresten!!! Men heldigvis var Kiwi på Moholt oppe, så da måtte vi reise dit og bruke en time i butikken for å vente på bussen X) Kjekt... Men det ble i hvertfall litt nøtter, sånn billig potetgullskruer og en stor melkesjokolade. Spiste faktisk bare en boks med smurf i går, så da var jeg stolt! Og når kjæresten laget seg polarbrød med bacon og egg til "middag" (klokka halv 12..) laget jeg meg frokostblanding og spiste en halv kurv druer i stedet. Flink altså!!!

 

Ååå heldige dere er som har terasse Loone!!! Jeg har faktisk også det på hybelen! Den er like stor som hybelen liksom :D Men ligger egentlig i skyggen da, så jeg må opp tidlig om jeg skal rekke sola! Hihi, men kjekt uansett. Elsker å kose meg med vin ute. Og bare sitte ute i det heletatt. Det er så herlig! Jeg vil ofre ALT for å ha en uteplass. Betaler jo 3900 her + strøm, så det er faen meg dyrt nok. Sikkert 2-300 kroner i måneden ekstra bare for veranda. Men det er verdt det, åååå det er verdt det!!!

 

Huffameg! Men de som går opp sååå mye etterpå har kanskje gått ned ekstremt mye mens de var på dietten også? Og dessuten antagelig folk som har en usunn livsstil fra før som bare har gått tilbake til gamle vaner. Det går nok bedre for en sunn jente som deg tenker jeg!!! Blir spennende å høre hvordan det går :)

 

Hihihi, jaaaa. Dansing er moro, og de har sykt fin kropp ja! Vi får håpe det setter sine spor! Det var det første jeg fikk høre i gårkveld også, at den hadde blitt så liten...... Furtefurte. Haha! Men jeg har mange kilo igjen før mål, så mindre skal den bli!

 

..og snikveiing i dag viste 79,5! ^^ Ååå jeg blir så lykkelig av å se 79 hver gang jeg går på vekta!! Jeg rakk jo knapt å titte innom 80 - som var et virkelig stillestående punkt sist jeg slanket meg. Men dette var siste gangen jeg skal over den grensa!!! Aldri mer over 80. Da må pisken og 3Dmølla frem!!!

 

Ha en fin dag jenter! Jeg skal i hvertfall kose meg i hjel ^^ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:) The Silent Woman er innom en tur igjen. Jeg er ikke så flink om dagen! Sikkert derfor jeg heller ikke bidrar så mye på "wallen" her :P

 

Denne uka har det blitt to treningsøkter. Den første var helt ok + (innsatsmessig). Den andre var fredag ettermiddag etter hele jobbuka, da var jeg sliten. Dro på en halvtime med Pilates og tror ikke jeg fikk ut én svettedråpe. Hehe. Neste gang blir det heller spinning. Men i dag har jeg faktisk gått på ski! Det var ganske ille føre, så ble ikke så lang tur. Men fikk da rørt meg litt :P

Ellers ble det som vanlig litt alkohol i helga. Jeg har ikke så mye motivasjon til å gå ned! Sikkert fordi det er lenge siden jeg har gått ned litt ordentlig... Og fordi jeg tenker veldig mye på jobb osv om dagen. Det er rett og slett der fokuset ligger for meg!

 

 

PS. Sitrus, du hadde rett angående barnehage, hehehe..........Uten at jeg skal utdype det for mye... men får prøve det litt til! Ellers er jeg på utkikk etter mer jobb jeg.. får pløye Finn.no

 

Ha en fin kveld :D Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har bestandig vært sånn, jeg har skeiia ut og vil IKKE vita hvor mye jeg havner på. Men lørdagen også klarte jeg å ha en noenunde kontroll. havna mellom 1700-1800. Igår hadde jeg planer om kontroll, helt til mamma og pappa fikk med meg ut for å spise ribbe og sjokoladepudding til desser. Det var en helt fantastisk sjokoladepudding, den var skikkelig mørk og smeltet nesten å tunga. Tør ikke tenke på hvor mange kcl det var i den en gang:p

 

Det kan være farlig med sånne kurer da du ødlegger forbrenninga di ved å gå på sparebluss loone. Men så leng du øker matinntaket rolig og forsiktig så skal det vel gå bra skal du se:) Også må du passe på hvordan du reagerer fysisk på så lite kcl. Svigermoren min fikk hjelp av legen til å sette opp en diett, og havnet på 1300 kcl. regner med det er pga lite aktivitet, problemet er at hun blir svimmel av det. Syns ikke det hørtes så bra ut, men samtidig er det jo legen som har skrevet ut det da. vanskelig det der.

 

jeg synes zumba ser så morsomt ut. men tror jeg skal spare både zumba og jillian til i sommer jeg! må nesten bruke stakkars treningskortet mitt også, det er ganske ensomt for tiden. Ikke blitt brukt så mye. så får satse på finvær i sommer med zumba og jillian på den lille hageflekken vår (som jeg er ganske sikker på ligger i skyggen 20 av 24 timer i døgnet:p og så må jeg vel ta meg et par turer til mamma og pappa iløpe av sommeren kanskje. De har jo snart sitt eget treningsstudio. var til de en liten tur på lørdagen og da har de kjøpt seg en vektmaskin av et eller annet slag:p i tillegg har de manualer og tredemølle

 

håper 79 også viser seg på veiinga. du hadde virkelig fortjent det!

 

Men nå må jeg hoppe i klærne, skal å spille håndball i forelesninga idag! I love it!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt Ingsi! Det er sånn det blir når det skjer mye nytt i hverdagen. Jeg var helt fortapt et halvt år, og tenkte ikke på noe annet enn jobb jobb jobb. Det er ikke sunt i lengden! Håper du kommer inn i gode vaner etter hvert :) Ting ordner seg for snille jenter! Hehe, så du synes det var litt hardt med barnehage ja? Det er ikke rart. Jammen beundrer jeg de som faktisk holder ut med det som fast arbeid. Det er jo utrolig spennende å se hvordan barna utvikler seg mens de er der, men oi oi oi så slitsomt også..!

 

Bra du har kommet deg på 2 økter i det minste!!! Jeg hadde nok bare lagt meg rett i sofaen og blitt der :(

 

Heheh, typisk Enrt! X) Sånn har jeg hatt noen ganger nå også. Kost meg skikkelig med mat hele dagen og tenker at kvelden skal være rolig - også blir jeg invitert på byen og drikker og spiser masse mer X) Huffameg. Skulle kunne forutse alt, det hadde vært fint!

 

Må jo være helt genialt å reise hjem på trening da :D Heheheh, synes jeg høres lurt ut altså ^^ Mamma har absolutt ikke noe sånt. Alt hun har er mine ting jeg ikke har giddi å tatt med opp! X) Pappa har bikkje, men gidder ikke reise til sverige for å gå tur!

 

Huff, jeg koser meg så når kjæresten er her jeg ^^ Det er virkelig "ferie". Er flink til å begrense meg da, men det blir en del småspising merker jeg. Har liksom nøtter og litt sånt liggende, så da går jeg å knasker litt hele tida. Men nå har jeg gjemt det vekk. Nå er det vanlig uke så da er det skjerpings! Drikker te som en helt, så frister ikke det salte noe heller. Blir nok dessverre lite workout frem mot onsdag men. Bare ikke 79 forsvinner. Gjør det det så..... vet jeg ikke hva jeg gjør. Nei, her skal det holdes stramt og riktig rundt matveien. Lager meg maaasse salat til middag så tar jeg igjen litt for nøttenes skyld! Taco i kveld, så da blir det salat på meg. Jumjum ^^

 

God kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig det største problemet, en tenker kanskje at jeg kan ta dte ekstra glasset med brus og så har jeg fortsatt 100 ekstra kcl igjen, men så skjer det noe og så er man plutselig 300 over istede:p jeg må slutte med den planlegginga og heller ta og kose meg på kveldstid tror jeg:p

 

skjønner at det blir litt ferie når kjæresten din er der. Blir noe spesiellt, spesielt når dere bor litt unna hverandre. men høres nå ut som du klarer deg fint uansett. Og taco er jo kjempe greit da, bestemmer mye selv hvor ille det skal være. Kos deg med god samvittighet du:)

 

er forresten veldig fornøyd da jeg har starta uka med 1 1/2 time håndball og 4,7 trimpoeng :( Jehu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld søtingene<3

 

Skjønner godt at du betaler litt ekstra for terasse Sitrus, det er virkelig utrolig deilig å ha en ordentlig uteplass! Bare det at grillen har et sted å stå, det er alfaomega for meg! Jeg skal foresten bygge meg en vintergrill:D Alle vennene våre, foreldrene våre osv osv ler av meg. Men jeg ELSKER grillmat! Å jeg vil ha grill hele året, så når sommern kommer skal jeg bygge vintergrill!

 

Så flink som skreiv inn utskeielsen enrt! Det er veeeldig enkelt å la være :( Å utrolig deilig da, med så mange trimpoeng og uken har jo nesten ikke startet engang.

 

ååå:D Ingsi, så gøy med ski! Jeg har bedt bondenaboen til foreldra mine kjøre opp skispor rundt ved dem, men foreløpig er det bare snøskuterspor. Man forbrenner jo kjempemasse av å gå på ski. Hvertfall hvis man har dårlig balanse, for da strammes det som er av muskler til en hver tid. Flott trening:D

 

Vi var å skulle kjøpe denne dietten idag da. Fast bestemte på Cambridgedietten. Men etter å ha snakket med ekspeditøren bestemte vi oss for Noka-dietten som jeg forsåvidt trodde het nokaS-dietten og var hellig overbevist om at hadde noe med nokasranet å gjøre..

Men vi kjøpte oss jordbærmilkshaken. Å HAAALLO! Jeg er seriøst så mett, sååå mett! Det er som å spise litt for mye middag liksom. Så mett blir man. Smakte ikke så utrolig godt, men myyyyye bedre enn nutrilett-shaker!

Så har funnet ut at noka må være GENIALT under eksamenstia! Å når man jobber lenge og egentlig ikke har mulighet til noe ordentlig å etapå.

 

Så nå sitter jeg her med et stort vannglass med sitronbiter. Teen har jeg tatt en pause på etter at jeg måtte opp på do FEM ganger inatt!

 

Håper dere har hatt en fin mandag jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehe Loone, jeg skal innrømme at jeg også har tenkt det het nokas ikke noka..:D hm, hva kan du spise da?? Dyrt vel? :S og hvor lenge skulle du holde på? jeg vil å ha kick start :(

 

nå har jeg lagt inn alt jeg har spist i dag.. hjelp!! jeg har 777 kcal! de hjemmelagde knekkebrødene som er like GR.s hjemmelagde knekkis inneholder jo nesten ingen kcal !! i tillegg til fiskeboller til middag; endte opp med 200 kcal der.. hehe hjelpes... men men.. sånn ble dagen i dag.. :)

 

Grillmat er sååååå godt ! vi har en slik en rist sak til å wok'e grønnsaker vi bruker mye om sommeren, også scampiiii og kamskjell mmmmm drømme meg bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten inn 200 kcal til med kakao.. drakk 2 kopper når jeg satt 5 t på verkstedet for å vente på at de skiftet frontruten min... hadde med matpakke da;P Men kaffemaskinen stod for nærme , så måtte bare ha..:( og nå var jeg flink å la de under frimerker, selv om jeg egentlig ville ha regnet det inn i de andre måltidene da jeg har spist for lite, men rett får være rett.. og der var 8 frimerker brukt på mandag !!

 

Men har tatt Jillian i dag å da :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre at jeg ikke var den eneste:D haha, de får sikkert masse gratis reklame fordi navnet er så likt :(

Hvis du liker suppe så er suppedietten virkelig "it" når det kommer til kickstart! Å det er også kjempebillig! Men noka var sjokkerende billig. Man får 15 måltider ut av en eske med pulver og den kostet litt over 200 kroner bare! Så blir ikke mer enn 15-20 kr pr måltid. Veldig overkommelig!

Man skal blande den med melk, så konsistensen er mye bedre enn alle andre shaker jeg har smakt. For de blandes med vann og da blir det så rar og kornette konsistens. Den her ble faktisk som en milkshake!

 

Ååå, sånn grill-wook-rist har vi også:) jeg eeelsker å wokke friske grønsaker og scampi. Mmm, savner sommern!!

 

Hehe, så heldig som har for lite kallorier! Hver gang jeg fører inn har jeg aaaalt for mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere er SÅ flinke til å føre inn, jeg er RÆVA på det. Orker aldri. Sitter heller 20 min på facebook.. Vet at jeg burde føre inn, for det er det som er effektivt!!!

Ny dag i morgen, kan prøve å gjøre det da!

:D

 

Her går det bra! Gikk veldig bra på jobb i dag (ikke barnehage). Ble en sjokoladekakebit på meg, men det får jeg bare tåle. Ble suppe og hvitløksbaguetter til middag. Selv om hvitløksbaguetter har mye kalorier, så pleier det ikke å slå veldig ut på middags-delen av dagskaloriene. Så tror det gikk fint med litt kake for å kickstarte jobbuka..!

 

I morgen tidlig blir det Jillian!

 

Nei, barnehage er nok ikke noe for meg, tror jeg da, men jeg skal prøve det litt til denne uka og sikkert litt til. Ikke vet jeg hvorfor jeg ikke fikk god-følelsen. Er nesten litt overraska over min egen reaksjon. Barna er absolutt søte og artige å leke med, osv. Men føler at dagen ble så utrolig lang! Det må virkelig være slitsomt å jobbe med det fem dager i uka! Beundrer de som gjør det.. blir sikkert noe annet når en er vant med det! :)

 

Men jeg har den andre jobben og som er relevant for utdanninga osv, så klarer meg sikkert med bare den om det blir for slitsomt etter ei stund! Foreløpig klarer jeg å fokusere på penger og at det jo egentlig er litt koselig og :(

 

Nå er det sex og singelliv her i gården! Så blir det som sagt jillian før frokost tror jeg. Så er jeg ferdigtrent tidlig, det er så godt.

 

natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere sover søtt jenter!<3

Våknet nå jeg, av at magen min rumlet no helt forferdelig! Da er det noe galt ass!!!:(

Uff, men nå har jeg spist en kiwi og håper magen snart roer seg ned. Dumme Noka, kanskje den ikke er så bra som jeg trodde likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Loone! Går det bedre nå? Hvordan har de første dagene vært?

 

Skjønner deg godt med barnehagen Ingsi. Jeg følte det også sånn. Men jeg likte å ha tidligvakta faktisk, for da var jeg der 06.30 og bare kooosa meg med de unga som var der tidlig og var trøtte. Lese bøker og høre på CD og sånt. Ålreit! Også får man pause når unga skal ha hovedmåltid - hvilket er utrolig godt å slippe. Også får man være første mann ut, så man slipper å kle på - som trolig er det værste med hele dagen - og man reiser hjem 14 ^^ Sinnsykt godt å være hjemme tidlig. Men når man har seinvakt og driver på til 16.30 så blir dagen LANG OG KALD. Baaah.

 

Men fokus på penger er bra - det liker vi :D Skulle ønske jeg fant en fin jobb også. Har sendt ut så mange søknader at jeg blir faktisk kvalm av å tenke på å skrive fler... Snart blir det vel barnehage eller sånn hotelromvasking på meg. Kunne faktisk overlevd vasking, enda det ikke har noe godt rykte. Koste meg da jeg jobba som vaskedame før men ^^ Mye bevegelse og tid for seg selv!

 

Men huff, jeg må fortelle om min sukker-sjokk-dag. Det er ille... Eller, var flink og spiste opp siste rest av salat fra i går til frokost. Men så gikk jeg og kjæresten i byen, og der fant jeg ut at Rema hadde gratis boller. Dumt? Njaa, tok en, og det var namnam ^^ Men så snur jeg ryggen til kjæresten i 2 sekunder, så er han i bakeri og kjøper krembolle til meg... Så vi delte i hvertfall den. Når vi kommer hjem hadde venninda/naboen bakt muffins - STORE muffins, som jeg selvfølgelig ble tilbudt og takket ja til... og SÅ tok jeg til og med en boks med smurf kjæresten hadde kjøpt. HERREGUD X)) Stakkars kroppen min. Kjenner jeg svever på sukkerrus! Hahaha... Jaja. Noen dager går det ikke ann å planlegge tydeligvis. Skal ha pasta og kjøttsaus - og definitivt en STOR salat på meg - til middag, så det er enda godt jeg har planer om noe lurt. Ellers går tiden i te og vanndrikking for å skylle ut sukkeret :( Huffass... X)

 

Kjenner jeg har lyst til å trene. Gleder meg til kjæresten reiser så jeg får gjort litt igjen! X) Droppa til og med korpsøvelse for ham, siden han ville vi skulle kose oss.. Guess what - han sover X) Haha.. Jaja. Da kan jeg sitte her og regne på kalorier og tenke hvor lite jeg fortjener mer nedgang denne uka. Men torsdag blir det jillian och jag på kvelden, og fredag skal jeg dra med litt bitches på trening, så vi får vel ordna opp i sakene tenker jeg!

 

Håper dere har hatt en litt dyktigere dag enn meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg har også tenkt at det heter nokas dietten, så skjønnte ingenting når du påpekte at det heter noka og ikke nokas:p Henger meg på sitrus, og lurer på hvordan det går? Vart det bare tilfeldig at du var så sulten den første natta? eller, har det kanskje bare gått en natt!! hehe.. hvordan går det ellers da?

 

jeg har et håp om at jeg skal bli så flink til å bedømme kcl og slikt at jeg ikke trenger å legge inn maten etter hvert. Merker at det begynner å komme, men er litt for unøyaktig til at det går ennda:p du er ikke alene sitrus. Jeg skulle på kafe med venninne igår og valgte med vilje choco boco fordi de har så gode smootier der. Men hun ville selfølgelig ikke likevel og ville da isetde på bakeri. Da ble det en stor muffins med MASSE kcl. men jeg klarte å ta meg inn med frukt, lite middag og litt kylling til kvelds. Så ble vel 1700 kcl til sammen. Og måtte selvfølgeli snikveie meg imorrest, og jeg tror jeg hoppa et lite gledeshop da:P 82,3. Så bare å ta meg sammen, så jeg går enda mer ned. trengs vel når jeg skal reise bort i helga:p Skal besøke bestevennina mi i levanger, sammen med typene våre. Det bruker å bli langt fra sunt når vi er der!

 

Jeg kunne egentlig tenkt meg å jobba i barnehage, som en ekstra jobb. men kunne ikke tenkt å jobbe der når jeg blir "voksen" (om jeg noen gang blir det) og får barn selv. Tenker da at vil ha krefter til å leke med mine egne barn når jeg kommer hjem istede for å være utslitt etter å ha lekt med andre. Uff, hørtes sikkert litt egoistisk ut. :(

 

Så genialt at dte er så lite kcl i de knekkebrødene. å spise for lite er jo egentlig et luksusproblem, spesiellt hvis du er glad i nøtter. ANgående nøtter, mener det var loone som foreslo å spise 100 g valnøtter til frokost? var det virkelig 100 g du mente? sjekka hvor mye det innehold, og synes 700 kcl til frokost var mye, spesiellt hvis en skal ha 1600 iløpe av en dag. 900 fordelt på 4 andre måltider er ikke spesiellt mye:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye bedre nå Sitrus. Grunnen til at den rumlet sånn var fordi jeg spiste siste måltid klokken 6, men pleier å ta siste klokken 8. Så magen var ikke helt fornøyd med det nye systemet:p

 

Uff, jeg hadde aldri taklet å jobbe i barnehage. Moren og bestemoren min gjorde det og begge ble faktisk syke av det! Det er så ekstremt høyt støynivå, feil arbeidsstillinger, psykisk utmattende ++++. Barnehagearbeidere er virkelig underbetalt i forhold til den jobben de gjør!

 

Hehe, det var ikke sååå forferdelig ille utskeielse Sitrus, og du må jo bare unne deg litt ekstra når samboern er på besøk. Det er viktig det, å ta litt pauser. Så lenge man tar de med måte:D haha

 

Enrt, er det meg du egentlig mener med hensyn til nokaen:p? at du vil henge deg på? hehe.

Det går veldig bra med meg, er egentlig helt som vanlig. Den metthetsfølelsen man får varer egentlig helt til neste måltid. Så for meg er det supert! Å det tar jo så kort tid å spise!! Det er deillig når samboern er på langkjøringer og jeg sitter aleine med middagsplanene mine. Pluss at de gangene man vil spise noe annet så dropper man milkshaken også spiser man bare et vanlig kallorifattig måltid. Idag ble det wokket grønnsaker med kylling. Deilig!

 

Så gøy med snikveiing Enrt! Nå går det rette veien! Man blir så motivert av de snikveiingene, når de går rette veien. Jeg pleier å "kveldsveie" meg, sånn så jeg ser hvor mye vekta forandrer seg, egentlig litt greit. For da veit jeg hva jeg kan kjøre innpå med for å ikke gå opp i vekt. Haha

 

http://www.caredirect.no/public/dokument.php?art=12&parent01=86&parent02=145&parent03=&level2_4=true&action=SEARCH&SESS=%26SESSIONS&search=noka

 

Det er linken til en side hvor man kan bestille de forskjellige sakene. Er billigere enn i butikker pluss at de har gratis og kjapp frakt. Jeg har jordbærsmaken nå. Skal kjøpe vanilje når stipendet kommer. Vet noen av dere hvem dato det kommer på foresten? hehe

 

Blei skikkelig lang avhandling dette.Huffhuff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja vet, luxsus med for lite kcal.. men er faktisk knekkebrødenes "skyld".. de er mye mer mektig enn wasa havre, og inneholder halvtparten av kcal.. men men skal ikke klage, så lenge kroppen ikke går i sparebluss :(

 

Er så glad i jillians opplegg, det er overkommelig trening hver dag. tar ikke mye tid liksom:))

 

Har jo opprinnelig veiedag i dag, men har jo ikke veid meg siden nyttår xD Da veide jeg 88.. så veide meg på torsdag morgen... 89,9! æsj! men snikveide meg i dag, og da var det på 88,6.. men vet ikke om det er ren flaks..:D vi får se,.. ny veiedag fra nå blir torsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har funnet noe du liker å spise som er så mettende anjo! :(

Hvis man spiser mindre enn 900 kallorier pr. dag så defineres det som sult. Alt over det så skal kroppen i prinsippet ikke gå i sparebluss. Men kommer jo såklart ann på hvor mye vi beveger oss osv. Men tror du er safe altså

 

Kjedelig med oppgang, men deilig at det er på vei ned igjen. Gøy å høre at du skal ha veiedag sammen med meg fra nå av. Gleder meg til å høre hvordan det går på torsdag:D

 

å enrt. Jeg mente 10 gram valnøtter:p det er to/tre hele nøtter haha. 100 gram er jo helt sykt og veldig feil. Må ha kommet nær 0'en en ekstra gang ellernoe. Valnøtter er bra for å få mindre magemål. Jeg har tro på at det fungerer! Hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente ikke at jeg ville henge meg på å prøve, men henge med på det sitrus skrev:p hehe.. så selv nå at det kanskje var litt rart skrevet. hodet jobber så mye fortere enn hendene så da blir det litt merkelige setninger av og til:p

tenkte ikke over at det stod 100 g til å begynne med, men så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe meg en dag og prøve, men turte ikke før jeg hadde forhørt meg! Tror nøtter generellt er veldig greit jeg, inneholder mye kcl så en kan ikke spise så mye av det, men det inneholder det riktige fettet som en trenger for å gå ned i vekt. Før så hadde de en nøttebar på skolekiosken, da brukte jeg bestandig å kjøpe meg en slik når jeg var godtersugen. Den var bare på 100-150 kcl og det var noe søtt kliss som holdt det sammen. Irriterer meg at jeg ikke finner den mer.

 

Så bra at du og satser på torsdagen anjo, da er vi tre stk da:) mener å ha hørt at vekta kan svinge med +- 2 kg uten at det egentlig er noen forandring, så kan jo hende at det er 88,6 som stemmer. En får satse på det, så får du gi litt ekstra på jillian imorgen:)

 

kom nettopp hjem fra trening nå, men de helvettes føttene stoppet meg så det ble ikke så mange trimpoeng. Vet ikke om jeg har nevnt det men har en kronisk skade i leggene og når jeg i tillegg har klart å få gnagsår under føttene er det ikke lett. så imorgen blir det treningsfri og så blir det to økter på torsdagen. Gleder meg til å se hvor mange tp det blir på slutten av uka!!

 

Go natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, åjaaa! Nei, for jeg skjønte ikke heelt at du ville det. Er bare meg som er så dum å henger meg på noe sånt!:(

Er veldig for å skrive en 0 feil gitt. Men det er 2-3 valnøtter sammen med frokosten. Å det kan ikke være hvilken som helst type nøtt, men bare valnøtter. For de har noe sånn fett som hjelper til på magen. Å det sier vi jo jatakk til!!

 

Ååå, nøttebar er goodt! Har du sjekket om det er den fra den lille nøttefabrikken? de er utrooolig gode og der er det noe kliss som holder nøttene sammen:)

 

Uff, så kjedelig med skade! Er den like fremtredende om du svømmer ogsånt også? Håper gnagsårene går bort fort om ikke annet da!!

 

Nå er det leggetid på meg:D ha en fin natt søtinger<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...