Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

nei, det var trigger. Men må kanskje prøve den fra den lille nøttefabrikken da:)

skaden min er litt sær skjønner du, for det går bra å spille håndball siden jeg står i mål, men jeg kan ikke jogge noe særlig. Og når det da blir jogging to dager på rad så vil de ikke sammarbeide noe særlig:p men merker ikke noe når jeg svømmer nei. Det minnte meg på at jeg må prøve å få med meg noen å svømme snart. problemet er at jeg får litt fnatt over å vise meg i bikini så er ikke alle jeg er like gira på å få med:p på arbeidsplassen til kjærest har de jo basseng så kunne jo tatt med meg han der, men bassenget er så sykt lite. Er jo halvparten så lite som "vanlige" basseng. Sliter på psyken og må ta dobbelt så mange runder. uff, jeg har litt luksusproblemer merker jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Jeg hadde veiedag i dag, men skjønner INGEN ting. Veide jo 79,5 for 2 dager siden, og i går var det oppe i 80,2 igjen helt plutselig. Men det var jo i går FØR utskeielsene, og i dag viste vekta det samme. Seriøst så frustrerende!!! Jeg kan ikke skjønne at det bare skal komme 700 gram på en dag?? Og jeg har jo holdt kaloriskemaet også, så nå lurer jeg litt på hva som skjer her... Tar en veiing i morgen også og ser hva som skjer. Merkelig når det har gått ned hele uka, og så skal plutselig gå opp så mye over natta. Kjedelig. Faen.

 

Men vi får se i morgen. Jeg skjønner seriøst ikke hva som skjedde. Trodde det bare var feilveiing i går, så jeg ga faen i det. Tenkte jeg hadde mye vann i kroppen eller noe. Gud satan så iriterende...

 

Men men. Sånn kan sikkert skje? Håper det er som enrt sier, at det kan variere uten at det egentlig er noe spesielt! Merkelig.

 

Tenkte også at jeg kanskje skulle ha mensen, for jeg har slutta på P-sprøyte, men leste på nettet at de fleste får det igjen over et halvt år etter siste sprøyta, og tok den i oktober, så det er jo lenge til. Bah, ikke noe å skylde på heller :(

 

Men jeg får fortsette å være lur og velge smarte ting, så går det vel bra. Jeg føler meg jo utrolig bra uansett! Og når kjæresten i går for første gang sier hvor små lårene mine har blitt, så ble jeg glaaaaaaa! <3

 

Leser forresten absolutt alt dere skriver om dagen, men får ikke med å svare på alt :D Men dere er FLINKE! Og det går fortsatt bra på dietten Loone?

Og enrt; Bare drit i hvordan du ser ut. Ingen som ser deg under vann veit du! Jeg var også så nervøs for det de første gangene, men det går fint når du får det unna. Man føler seg så bra etterpå at det er totalt verdt det uansett!

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verdt å prøve den lille nøttefabrikken. De har veldig gode ting:D!

Åja, så bra du kan spille og sånt uten at skaden hemmer deg! Å svømmingen er alltid sånn når man har litt ekstra på kroppen. Det er flaut, man føler seg ubekvemt, beglodd osv. Men det er som sitrus sier, ingen som ser deg under vann og den følelsen blir mindre og mindre for hver gang du svømmer:)

 

Uff, så kjedelig Sitrus! Men vekta kan jo variere veldig fra dag til dag ut i fra masse forskjellige ting. Det er helt sikkert væskesamling i kroppen din. Skal se at det blir borte igjen på et blunk:) Sålenge du fortsetter å gjøre gode valg=)

 

Dietten går kjempebra. Jeg tenker egentlig ikke over at det er noe diett. Blir så mett av den at det er komiskt. Så jeg er veldig positivt overrasket:) Blir mellom 1000-1500 kallorier pr dag. Så det er ikke noe sån VLCD, tror de kategoriserer den som LCD. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Sitrus, men sikkert bare en "feil", vekta varierer veldig mellom dager noen ganger.. ordner seg nok ;P

 

Jeg gleder og gruer meg til veiing i morgen.. jeg vil FORT ned igjen !! :)

 

I dag har vært en slik en fantastisk dag !!!! jeg søkte på et legat for studenter i kommunen jeg bor og er fra.. og i dag fikk jeg svaret, jeg fikk 11.500 av de !! herreguuud detg hjelper meg frem mot eksamen så jeg slipper å jobbe så mye :( i tillegg fikk jeg byttet fra en praksis plass som jeg må bruke 3 t i reisevei på hver dag... til en transplantasjons avdeling, kirurgisk praksis, DET blir så spennende!! Topp motivert :D så om vekta er snill mot meg i morgen tror jeg at jeg kommer til å fly i taket av lykkerus om dagen!!! wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

 

Og når det gjelder hvor mye jeg spiser, så er jeg over 1000 men ikke så mye som 1600 alle dager pga lite kcal i de knekkebrødene, men det kan jeg leve med ;P og blitt sååå flink med pålegg å, lesser ikke på lenger ! heheh Har fulgt jillian hver dag nå, og til søndag skal jeg starte med level 2 !

 

Nå skal jeg fortsette med eksamenslesing (som ikke er 26 mai) hehe all motivasjon til alt på topp nå!!

 

blir bra å ha samme veiedag loone : )

 

samme som deg sitrus, jeg leser alt men har ikke tid til å kommentere alt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får springe inn i garderoben, skifte som i supermannfart og springe inn i svømmehallen og stupe uti så fort jeg kan:p tenker at bare jeg går ned litt til så kommer jeg til å være litt mer fornøyd og være litt mer sikker. samtidig så vet jeg at det skal mer til enn en kg før jeg blir så fornøyd at jeg føler meg vel. men håper at jeg til sommeren har kommet såpass ned at jeg slipper å skjule meg så alt for mye når vi skal på stranda:p

 

så herlig anjo at alt ordner seg, bare et helt fanastisk resultat imorgen som mangler. men så mye som du har trent og så flink du har vært til å holdt deg innen grensen så regner jeg med du flyr i taket :( får håpe det iallefall. Grugleder meg selv jeg, håper at snikveiinga stemte og at jeg har hatt ei god uke:) Det vil vise seg imorgen tidlig!

 

Mest sannsynlig så er det bare at vekta svinger sitrus. Det kan f.eks hende du har spist noe med mer salt enn du bruker og det binder vann. Mange slike småting som kan påvirke. Også hvor sent en spiste dagen før avgjør. Derfor jeg måtte bytte veiiedag, blir så sen kveldsmat når treninga er ferdig halv 11 på torsdager. Så hvis du veier under 80 hele uken uten den dagen så veier du mest sannsynlig under 80 kg.

 

Bruker dere å registrere kcl når dere spiser salat? f.eks hvis dere har salat i tillegg til kjøtt, registerer dere hvor mye tomat, agurk osv eller hva gjør dere? Jeg bruker ikke å registere det hvis det er i tillegg til middagen. Spiser jeg det som lunsj bruker jeg å registere det som inneholder mye kcl. Er jo en del kcl som ikke blir registert da, men jeg spiser jo lite i forhold til det utregninga viser likevel. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja håper på å fly i taket :( hehehe blir spennende å se i allefall :D

Jeg registrere ikke salat, ikke agurk som jeg har på knekkebrødene osv.. akkurat det bryr jeg meg ikke om.. heller ikke salat og grønnsaker jeg har ved siden av middag. kun dersom middagen består av bare salat med div. orker ikke veie og registrere alle grønnsaker til de forskjellige måltidene.. :)

 

har du veiedag i morgen du å enrt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dere har rett ^^ Er så innmari surt når det bare har gått nedover hele uka og så plutselig alt opp. Blæ. Får sjekke i morgen også og bare registrere det så ille som det er!

 

Åååh heldige Anjo!!! Jeg vil også ha masse masse penger!!!!!! Awwwwh, heldiggrisen! så herlig ^^ Da blir det bra med eksamenslesing vil jeg tro :)

 

Jeg registrerer alltid mais, for det er ganske kaloririkt - og jeg spiser så utrolig mye av det :( Så da lønner det seg. Men fører absolutt ikke inn alt det andre. Tenker at det er "gratis" :) Liker å føre inn for å se at den grønnsaksstreken går opp til riktig mengde, men synes det er alt for mye jobb! Orker ikke veie alt så innmari nøye lenger.

 

Nå har jeg fylt inn alt jeg har fått i meg i dag, og ligger på omtrent helt presist 1600. Og jeg har spist mye egentlig i forhold til det jeg pleier. Men mye sunt! Tror ikke jeg gjør noe feil der egentlig. Får se hva som skjer på vekta i morgen. Det kommer jo alltids flere veiedager, så det er vel ikke verdens undergang heller :D

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har veiiedag i dag anjo. Og resultatet er *trommevirvel* - 1 KG! :( Overlykkelig! Da er jeg faktisk ned på 81 kg. SAtser at jeg snart kommer ned på 80, og da er det ikke lang til 70! samtidig blir jeg litt skremt, for jeg bruker aldri å gå ned så mye på ei uke. Redd det bare er tilfeldig, og at jeg går opp neste uke. Men får bare nyyte det herlige tallet, og jobbe enda hardere denne uka:D

 

synes synd på deg sitrus, det er flere uker nå du har vært under 80, men så fort veiiedagen kommer så går de over igjen. Får bare håpe at neste uke er uken der kroppen også sammarbeider på veiiedagen.

 

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg anjo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer folkens ! SÅ bra jobba !!

 

Jeg gikk ned 1,9 kg :( så nå er jeg på 88... det jeg var rett etter nyttår! :D Jeg vil at dette skal gå fooooooooort! Er så klar for å føle meg bra !

 

Så fortvilende i grunn at vekta ikke stod på 87,9, men skal da ikke klage ;P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jenter!! Det er så utrolig deilig når det gå rette veien!

Ååå, Sitrus, krysser fingrene for at du ser 7-tallet idag!!<3 Begyn å ha veiedag på torsdager med oss:)? Det hadde i alle fall vært veeeldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen a!!! Dere har jo vært superflinke hele gjengen!!! :D Har visst virkelig vært uka nå! Hahah, så bra :) Veldig glad på deres vegne!!! <3

 

Nei, ble stillestående på meg da... Irriterer meg grusomt mye. Men neste uke skal det ned ned ned til 70. Nå har jeg venta på 7 tallet i 2 uker! ÅÅåååå så frustrerende!!!! Men det kommer det kommer. Jeg har jo hele livet på meg :( Gudene vet hva som gjør det, men noe er det. Har holdt meg på kalorigrensa - til og med de dagene jeg har spist masse usunt. Både sjokolader og boller er lagt i skjemaet - til og med den minste smurf. Så vi får se! Kanskje jeg får en super nedgang neste uke?? Drømmedrømme

 

Men nå har jeg akkurat tatt meg en 40 minutters med Zumba, og det var moro!! Ikke fullt så motiverende som den smerten Jillian gir, men svetter som en gris og smilte fra øre til øre hele veien - så det blir nok flere turer med den etter hvert! Artig ^^ Dansing er jo så moro!

 

Så nå er det full prupp på treninga. Helvete heller om jeg ikke skal få se 7 neste uke! Da går jeg å.... kjøper meg 2 liter is, tar det med hjem, legger den i dusjen til den smelter og heller den i dass. God plan, eller hva??

 

Synes det er best å ha veiedag på onsdag morgen, for på tirsdagskvelden har jeg spilling, så da spiser jeg tidlig middag og gjør at den ikke ødelegger for veiinga, pluss at jeg trener jo hovedsaklig mandag, onsdag og fredag, og da er det litt dumt å ha pumpa vekter kvelden før veiedagen! Mener det binder en del vann i musklene osv. Jeg veier i hvertfall alltid mer dagen etter trening! Så jeg holder meg til onsdag :)

 

Ja ja, jeg får rydde her og komme meg i dusjen. Svette lille grisen <3

 

God kveld jenter! Håper dere kan glise hele kvelden over super nedgang!!!!! Stolt av dere!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Grattis med gode resultater, så får vi kline til i helga osv så vi får se enda mer nedgang neste uke!

 

Her var det 83,2 i går, var 83 hjemme og 83,2 på treningssenteret litt utpå dagen. VELDIG fornøyd :)

Var jo 85 for ei uke sida. Da var jeg sur. MEN: jeg skulle snart få mensen. Det var sikkert det som var greia forrige uke?!

 

I dag har jeg vært ute i -helt seriøst- 7 timer! Har vært på jobb i friluftsbarnehage! Ikke har jeg sittet nede ett sekund. Jeg registrerte 4 timer med rolig gange jeg, kanskje det var litt overdrevent, men tror kanskje ikke det..! Har jo også lekt veldig mye. Over 5 trimpoeng det! Helt sykt. Kanskje barnehage ikke var så dumt allikevel............... ? :(

Men helt enig med deg Loone: det er så underbetalt! Jeg har ikke turt å spørre hva lønna er, men tror det er 110 eller noe..... det er.. UTROLIG dårlig i 2010 i Norge for en i snart midten av 20åra med 3 års utdanning. Ikke direkte relevant utdanning, men allikevel. Skjønner nesten ikke at folk finner seg i det.

 

Men. Jeg kjenner meg selv. Jeg vet at jeg kommer til å bli veldig sliten av å ha den jobben. Så jeg tror jeg rett og slett kommer til å droppe det. Og da mener jeg først og fremst litt psykisk sliten.. Jeg har slitt litt med det tidligere, og nå begynner det allerede å ringe noen bjeller.. Blant annet gruer jeg meg av og til til å jobbe dagen etter. Det er IKKE sunt!

Dette gjør at jeg blant annet sover dårlig, våkner av at jeg svetter osv... (hehe slankende!? :D neida)

Blir også helt paranoid på om folk liker meg eller ikke, spesielt da jeg bare er innom og ikke blir ordentlig kjent med folk. Har lett for å tolke ting i negativ retning, framfor positiv. Jeg føler jeg egentlig er ganske så klar over mine gode egenskaper og kvaliteter, men har en følelse av at ingen klarer å se det når de ikke rekker å bli kjent med meg. Føler meg så ..... ubetydelig.

 

Så. Hvis det faktisk ikke blir noen godfølelse snart: Da jobber jeg heller litt mindre, kjøper litt mindre klær og mat og har litt mer fri! Prioritere hobbyer og prosjekter jeg har! Er jo vant til å leve på stipend, så penger burde egentlig ikke være noe issue. Vil prøve å spare litt framover, men.. trenger jo ikke spare hundretusener akkurat.

 

:)

 

...Også har jeg funnet ut at jeg ikke skal ha barn på noen år, så jeg tenkte å ta mer utdanning og få meg en skikkelig karriere :) lol

 

GOD NATT! (PS. Jeg leser det dere skriver altså, er bare så dårlig på å kommentere tilbake!) ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, var det noe steinerskole lignenende? Husker jeg også fikk svinemasse trimpoeng av barnehage! Ta med deg en skritteller en dag, så skal du se at du smiler på slutten av dagen! Men jeg var akkurat som du beskriver. Jeg grua meg skikkelig til de ringte og spurte om jeg kunne jobbe. Jeg trengte penger, så jeg sa ja, men herreguuuud så lite lyst jeg hadde. Blir kvalm av å tenke på den følelsen jeg hadde om morgenen den dag i dag :( Likte meg jo stort sett når jeg var der da, bare at jeg ble så sliten på slutten av dagen at jeg faktisk bare orket ikke tenke på mer jobb. Hadde det mer moro i kiosken hvor det enten var 200 i kø eller ingen i det hele tatt! Da fikk jeg i hvertfall noen sekunder for meg selv innimellom. Tror jeg er litt sånn som trenger det. Dessuten ble jeg liksom ikke noen god venn med de andre som jobbet der heller. De var jo hyggelige som barnehagedamer flest, men fikk liksom ikke noen gnist. Det hadde jeg så mye av i den andre jobben, så det føltes så mye bedre! Der gikk det liksom ann å le og ha det moro med alle kolleger fra morgen til kveld. Savner det <3 Tror det egentlig er en sjelden sak. Men det er viktig altså, å glede seg til jobb!

 

Lurt av deg å tenke at du skal prioritere andre ting om det ikke bedres! Det er jo så mye du kan finne på som gjør deg glad som menneske! Tipper alt ordner seg for deg :) Ting går i orden for søte jenter!

 

Nå skal jeg finne senga og pensum jeg. Og jammen skal det bli godt å få ha heeele senga for meg selv igjen <3 :D Har egentlig bare sånn 1 1/2 seng liksom, så det blir litt trangt for 2 stk i 5 dager X)

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som du bør fortsette så mye lengre i den barnehagen ingsi. helsa er viktigere enn penger, og høres ikke ut som du har der noe særlig for tia :/

 

sjønner at du ikke vil ha veiedag dagen etter trening. Så mye som kan spille inn da, i forhold til hvor hardt du har trent, kor lenge og ikke minst hvor sent! Hjelper ikke om en har spist all verden så sunt, hvis det er slik som til meg som ikke er hjem fra trening før 11, og spiser mellom 11 og halv 12 en gang. da merker du det på vekta uansett!

 

det er så typisk det der anjo, at en kommer akkurat på 88,0. Det er bare 100 g forskjell, men det føles så mye bedre hvis en veier 87,9! Høres så mye bedre ut. Og så blir man irritert over det, og da glemmer man litt gleden over hvor mye en har gått ned.

 

Jeg hadde egentlig tentk å komme inn å legge inn trimpoengene mine igår, men jeg gadd ikke. Ville bare i seng og soove i fler døgn. Var helt utslitt, allerede under trening så merket jeg at jeg ikke hadde mer krefter igjen. Dermed føler jeg ikke at jeg kan registere hele treningen da jeg faktisk gjorde minimalt til tider. Likevel så ble det 6,9 trimpoeng, bare igår!! ikke rart jeg var utslitt. Dermed havner jeg på 13,8 uka her! *Stolt* Og har fastslått det jeg har trodd hele tiden, jeg har ikke kropp til å være utespiller! :(

Og i dag så reiser jeg bort, så dere får ha en fantastisk helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke bra ut med den jobben i det heletatt Ingsi! En jobb skal du alltids klare å få, men helsa di bør du virkelig ta vare på<3 Hørtest mye bedre ut å holde på med ting du faktisk har lyst til! Å hvis du får økonomien til å gå rundt da, så er det jo ingenting som er bedre enn det!!:)

 

Nei, daa skjønner jeg at onsdager er grei veiedag Sitrus! Kjedelig å gå hele uka med nedgang også neida, trente igår jeg. så da har jeg gått opp 200 gram i vann. Motivasjonskiller!!

 

Herregud enrt! Du er jo DEN maskinen med trimpoengene dine!! Denne uken har jeg fått ussle to eller kanskje tre hvis jeg tar i. Du har all grunn til å gi deg selv ett godt klapp på skulderen :)

 

Idag skulle jeg dra i svømmehallen etter at samboern kjørte sin vei i monstertrailern sin. Meeen (tidenes mest idiotiske unnskyldning) inatt mens jeg sov har jeg klart å klore meg selv skikkelig på beinet. Det svir noe så helt eksepsjonelt mye!! Å da klarer jeg ikke tanken på å være i et offentlig bad med titusentalls bassilusker som gjerne vil tafse på klora mine. Såee, jeg ble hjemme. ;)

 

Men nå er det helg, OG sol her nede, for en gangsskyld. så nå er det ut på vandring med dyra mine. Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært Ingsi!!! Over 6 på en dag er jo helt insane! :) Flinkiss!!! Unner deg all medgang for nedgang! ^^

 

Hahahah, beste unnskyldningen da Loone! ;) Hahah, men helt seriøst - det er jo ikke lurt å reise i svømmehall med masse sår da, så synes du gjorde et godt valg! Heheh! Ta deg en jillian i stedet!

 

Jeg har vært hos tannlegen i dag, så nå sitter jeg og synes synd på meg selv.. Jeg har aldri fått direkte vondt når jeg har borret, det har liksom bare iset litt, så derfor har jeg aldri brukt bedøvelse. Jeg regnet jo med at det her skulle bli like barnemat... Men så viser det seg at alle hullene jeg har er MELLOM tennene - noe som gjorde så SATANS vond!!!!!! ååååå som jeg angret under veis for at jeg ikke mannet meg opp og tok den helvetes sprøyta.... Blodet spruta og det iste som ***** faen. Var helt på gråten en stund.. Så når hun sa; Nå er det værste over. Så var jeg så lykkelig!!! ...men da kom hun med en metallplate som måtte brettes rundt tanna og skrus fast for at fyllingen skulle holde seg der den skulle... Og den metallplata skulle jo dyttes langt helvete ned i tannkjøttet. Å guuuud det var så vondt!!!!!!!!!!!!!!!! Det var jo ti ganger så vondt som den dumme borringa!!! Huff så mye pain på en og samme klokketime har jeg aldri opplevd.... Todays lesson; Bruk ALLTID tanntråd. ALLLLTIIIID!!! heldigvis har jeg brukt det hver eneste dag siden forrige tannlegetime, så tannkjøttet var jo dyttet ganske langt ned i forhold til det det var. Men fy faen.... Unner ingen sånn smerte. Fy faen.

 

Sånn, nå har jeg banna nok for en dag ^^ Men gruer meg skikkelig, for jeg har 2 hull til de måtte ta, og begge de er også mellom tenna :) Så jeg får nok bedøve meg selv neste gang. Det var seriøst ikke verdt det å late som om jeg var tøff..

 

Men etter det reiste jeg på trening og fikk meg 2,6 trimpoeng, så det var digg!! Fikk ikke til å spise før trening, så det ble på tom mage, men det gikk veldig fint. Har laget meg en grønnsakssuppe nå, som jeg har kokt ekstra lenge så den skulle være myk :)

 

God helg jenter!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sårene v ille svidd nå inni jaa.. ;) og kan ikke tenke meg at vannet i svømmehallen er så veldig rent at det gjør noe.

 

Å herregud sitrus. Det hadde jeg aldri greid. Jeg har jo som sagt skikkelig tannlegeskrekk, og sprøyter er hverst. Likevel synes jeg det er ubehagelig å bore og kunne aldri tenkt meg å g jort det uten bedøvelse. Skjønner at du skal ha bedøvelse neste gang.

 

Ble bare et kort innlegg nå, for må begynne å bære ut bagasjen i bila:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, må bare fortelle. Jeg har følt meg så utrolig bunnløs i dag at jeg har hatt lyst på mat hele fordømte tida. Skikkelig slitsomt å gå å tenke på mat mat mat X) Så jeg laget meg en helt ekstremt stor bolle med fruktsalat. Et eple, en pære, en kiwi og en boks med ananas. Klarte jammen meg å spise halve + masse nøtter, så det trengtes visst ;) Huff. Men ble til slutt mett - heldigvis. Og det ble igjen en stooor salat til i morgen også ^^

 

Nå gleder jeg meg så til å sove. Endelig mett og har ikke vondt i tenna. Freedom! Hahah!

 

God natt jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå jenter! God valentinesday/fastelaven/morsdag til dere alle! ;) Håper det går bra med dere utenfor vektklubbens forumsider!

 

Hva slags "feiring" skal dere gjøre unna i dag? Skulle ønske jeg var hjemme til morsdag og fastelaven i grunnen. Litt kjedelig å sitte alene på hybelen! Men valentine feiret jeg og kjæresten i grunnen hele uka når han var der, så det har jeg gjort fra meg! Her blir det rydde og vaske dag. Har en stor kurv med klær å vaske, og avlet frem en del søte hybelkaniner jeg må kvitte meg med. Fisken har møkket til akvariet sitt, og jeg henger etter med pensum - så dette er visst dagen for å få ting unnagjort. Huraaa..aa....a....

 

Kos dere i dag jenter!

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei jentene!<3

 

Håper dere har hatt en kjempeflott helg! Jeg har koset meg masse, tok meg en frihelg fra alt som heter vekt, trening, kallorier osv! Måtte bare ha en liten pause, å det var veldig deilig! Har bare spist litt potetgull og en kjærlighet, så har ikke blitt noe utskeielser egentlig. Hjernen trengte bare litt fri tror jeg. hehe

 

Vi feirer egentlig ikke valentines vi da, aner ikke hvorfor. Samboern er ikke hjemme engang, haha. Så jeg dro til mamma og laget middag til familien idag:) karen min kommer vel hjem inatt engang. Han har vært i endel land nå, så da har han alltid med gaver hjem til meg:D Små søte ting han finner på bensinstasjoner og andre steder. Jeg elsker det<3<3

 

Jeg fant foresten en utrolig morsom side hvor man kunne lage en virtuel seg selv og se vektnedgangen! La ut "meg" på bloggen min. Glemte å legge ut linken, men skal gjøre det senere. Dere burde gå inn å titte:D ikke på meg, og min nyyydelige kropp. Haha, men på linken, når jeg legger den ut. Så kan dere følge deres egen nedgang også!

 

Ha en superduper søndagskveld søtingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det på bloggen din! Den var kul ;) Jeg vil også se "meg" ^^ Angrer i grunnen på at jeg ikke har tatt bilder under hele perioden for å se hvor ille det har vært. Gjorde det den første gangen jeg begynte vektreduksjon for mange herrens årsiden, men det ble jeg så jævli lei. Nytter ikke å ta bilde hver uke, tror man bør ta en gang i måneden eller noe. Men men. Too late for those kilos! Kanskje begynne med en ny greie nå? Stod og kikket meg i speilet på treningssenteret når jeg var der på fredagen, og dæven for en forskjell!! Begynner virkelig å se at jeg har minket skikkelig, og det er så deilig! Bare vekta joiner meg nå, så blire bra!

 

Åååå så koslig med små gaver daaaaa ^^ Hihihi, det er jo bare det beste <3 Han er snill som tenker på jenten sin daaa!

 

Jeg har vært kjempedyktig i dag. Vasket 5 klesvasker, ryddet og støvsugd HELE rommet (til og med kverket kaninene under senga), støvtørket og vasket akvariet, og til og med fått lest litt! Nå sitter jeg og nyter nrk.no/ol. Hadde ikke tenkt på at de hadde videreføring av hele ol før i dag, så jeg har hatt det på i bakgrunnen hele dagen så jeg fikk med meg høydepunkter og sånt. Koslig! Har alltid synes at vintersporter er så koslig i bakgrunnen. Merker jeg blir helt 5 år i sakosekken foran peisen igjen. Koslige tider :)

 

Har lagt ut den gode kake-i-koppen min i kveld. Sparte meg så jeg ikke skulle overskride kalori"budsjettet" i hvertfall. Så blir det litt frukt nå på kvelden i stedet. Den ble i hvertfall helt sinnsykt perfekt! Ser så utrolig deilig ut^^ Jumjum, ta en titt <3 og legg igjen en kommentar <3 ^^

 

I morgen er det litt skole før jeg skal betale den søte tannlegeregningen........ og så bærer det på trening :) Gira ja!

 

God natt søte jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter, og flere kalorier forbrent. Vært på trening nå, og kjørte på meg 2,9 trimpoeng! Veldig fornøyd ;) Så nå får jeg bare telle nøyaktig på kaloriene og se hva som skjer mot onsdag. Har vært stillestående hele uka... Trist for faen. Men kanskje jeg bygger litt muskler? Tenkte på det før i dag, at jeg har jo ikke trent siden starten av november, så det skulle egentlig bare mangle om jeg ikke gikk opp litt i muskelmasse når jeg har kjørt så hardt på igjen. Vi får se. Jeg tar tiden og målebåndet til hjelp! Det viste i dag -0,5 cm, så det skjer jo ett eller annet i hvertfall!

 

Åh, jeg laget så sykt god middag i går. Legger den ut i løpet av uka på bloggen! Lille trikset var bare ovnsstekte poteter. Delte poteten min opp i båter og kokte den i 5 minutter og stekte den i ovnen med krydder på i 20 minutter. Det ble seriøst så innmari godt!! Gjett om jeg skal ha det i dag også ^^ Og INGEN ekstra kalorier, for man trenger ikke olje eller noe tull på det. Hurra!

 

I kveld skal jeg få til å lese og komme litt nærmere det vi kan kalle mål. Selv om det er 150 sider til jeg er der, og skulle vært der før forelesning i dag X) Jaja. På onsdag reiser jeg hjem til mamma og kjæresten min, så da får jeg lest masse på toget og sånt. Nå bare håper jeg at kjæresten handler inn litt frukt og grønt, ellers blir det haraball!

 

Går det bra med deg Ingsi? Når er Enrt tilbake hos oss?

 

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå har jeg lagt inn fruktsalaten min, og fant ut at den faktisk var nøyaktig så mange kalorier som jeg skulle hatt hver dag i form av frukt ;) Hahah... Skrevet den på bloggen min for den som er interessert :)

 

Ellers får jeg ikke rivi meg vekk fra ol og frem til bøkene. Leste en hel time før i dag da, så har jo gjort noe :) Huffameg. Men nå har jeg fått med meg alt, så da slipper jeg se på reprise i morgen! ^^ Hehehe, får tenke positivt.

 

Håper staaadig vekk det går bra med alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake nå ;) eller, var egentlig tilbake i byen igår kveld. men ikke før halv 11, så da var det rett i seng. Idag sto jeg opp sent, dro på skolen, kom hjem litt over 8. jobbet med skole 1/2 time til, spiste middag som kjærest laget til meg og så en film. Skulle egentlig vært i seng for 30 min siden, men sitter nå å ser på et program om en som fikk en øks i bakhode og egentlig skulle vært død eller i koma og hannes vei tilbake. Utrolig spennede å se. At det går ann å bli så skadet og jobbe seg tilbake så mye på 2 1/2 år!!

 

Helgen er et kap for seg selv, og jeg merket det på kroppen at jeg ikke er vant til slikt mer:p det ble kake, boller, sjokolade, is og MASSE alkohol! guud, jeg har ikke drukket slik siden nyttårsaften jeg. Og håper det blir lenge til nmeste gang:p hehe.. Nå skal jeg hoppe til sengs. Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...