Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har hatt ei dårlig helg igjen på sunnhetsfronten. Med bursdag i hus blir det fort mye kaker... litt alkohol har det også blitt. Men jeg orker ikke dvele ved det, og går videre i livet med en sunn innstilling ;)

Snart skal jeg hjem til foreldrene mine, gå på ski og mye turer med hunden, og virkelig passe på mye mer hva jeg putter i meg!

 

Ellers går medlemsskapet mitt på treningssenteret snart ut. Er kjempeusikker på hva jeg skal gjøre. Det er jo så utrolig dyrt. Selv om jeg jobber så har jeg ting jeg sparer til, så jeg vet ikke helt om jeg har råd til å begynne på et nytt senter. Er også litt usikker på hva/hvor det blir til høsten faktisk, så det er og en unnskyldning for ikke å binde seg for et år noe sted..

 

Vurderer å begynne å svømme jeg og (har du vært med på det Husebybadet, Sitrus?). Kanskje trene styrke på Ntnui.. det er jo billig, men folk sier det er så veldig crowded? hva synes dere som har vært der?

 

:):)

 

NÅ skal jeg lese alt dere har skrevet siden sist.

Love! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Raskt innlegg til Ingsi før jeg må ut på lysrørshopping til akvariet (hurra for det..):

 

Husebybadet er veldig ok! Er nok mye folk på ettermiddagen, men når jeg var der når det var trimsvømming delte jeg bassenget med kun 4-5 andre. Også er det boblebad, varmtvannsbasseng og badstue <3 Det liker vi!

 

Skal du trene ved treningsstudioene på NTNU nå, så er det masse folk ja! Men rundt 11-12 på dagen er det passe. Du kan ha flaks på kveldstid også, men da bør du være innstilt på køer og sinnsykt dårlig luft! Jeg synes det er best på Dragvoll, for det er enda mer fult på Gløshaugen (hvor det etter min mening er dårligere med maskiner, alt for mange sædstinkende menn og enda dårligere luft ;)) Men er du student da? Tror det bare er for de som studerer ved ntnu og hist.

 

Jaja, nå får jeg komme meg på dyrebutikk og handle lysrør. Passet jo genialt at det skulle ryke den ene dagen jeg var skikkelig up for å lese... Hargh. Får lese på bussen. Må liksom helt til Lade, og det er langt herifra. Buss buss og atter buss. Tjohei. Rett hjem til middag og korpsøvelse. Men i morgen reiser jeg hjem til mamman min, så det er vel greit at dagen går fort! ^^ ...og det hadde forsåvidt passet mye dårligere om lyset hadde blitt ødelagt i morgen rett før jeg skulle dratt eller noe. Huff! Kravstore fiskefaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trener på dragvoll (misliker alt med gløs. Alt for stort for meg. Og den ene forelesningen jeg har på gløs er i et auditorium som må være fra 60 tallet eller noe:p) men liker meg på dragvoll da. Jeg er der mest på dagtid, og synes ikke det er så ille da. sykler er ledige, tredemøller er ledige, og jeg får brukt de styrkeapperatene jeg vil. Kanskje ikke akkurat på sekundet når jeg vil da men:p men jeg synes også husebybadet er greit. Ikke akkurat pirbadet, men helt greit hvis en skal svømme for å trene:)

 

Liker instillinga di ingsi! Spist er spist, og det er ikke noe du kan gjøre med dte nå uten å lære av det! dessuten så jeg en artikkel å¨adressa i forgje uke. *leter på adressa.no og ser om jeg finner den* http://www.adressa.no/forbruker/article1443283.ece i konklusjonen står dte at belønningsmåltider kan være en fin måte å skru opp forbrenningen på. mener også å ha hørt at når en henger seg opp på et tall over lengre tid kan det være en fordel og spise litt mer "ujevnt" altså istede for å ligge på 1600 kcl hver dag så ligge på 1800 en dag, og 1400 en annen dag. Få rusket litt opp i forbrenninga!

 

Typisk at det skjer noe når det passer minst sitrus:/ får håpe du fikk lese litt på bussen da! ;)

Du må legge ut linken til den virtuelle personen lone. Artig å se og følge med hvor forskjell det egentlig er. Ser seg jo blind på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAARrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! Etter å ha brukt 3 føkkings timer på å komme meg dit og finne lys og annet dritt og endelig kommet meg hjem - så fungerer det selvfølgelig ikke!!!!! Så nå må jeg tilbake med hele toppen av akvariet for å få det sjekket, så det ender vel opp med at jeg må kjøpe nytt lysarmatur........ Fy faen. Det KUNNE ikke passet dårligere. Og skyssen min er langt unna, så nå er det bare å trøkke i seg middag, få fiksa det, og komme alt for sent på spilling. Drit og dra til afrika og vel så det.... Gud så irriterende!!!!!! ...og dyrt! 200 kroner for én pære! Åååå så sint....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!;)

 

Så masse dere har skrevet! Rekker ikke lese gjennom alt, men skumleste litt og fikk med meg et par ting i alle fall

Suuurt med den pæra sitrus, men du får vel byttet den når det ikke fungerte? Håper det bare er en liten bagatell så fiskeluskene får lyset sitt tilbake! Kan du ikke legge ut et bilde av dem på bloggen din? Fisker er så morsomme dyr!

 

Kjedelig med mye kallorier Ingsi, men noenganger må ,man bare ha litt reale utskeielser, få det ut av systemet på en måte. Så heldigvis kommer det en ny dag med nye muligheter!:)

 

Jeg fant link til den siden hvor jeg laget meg selv, la den ut på bloggen for noen minutter siden bare :) Så da kan dere gå inn der å finne den, for jeg har ikke tid til å lete den frem på bloggen nå. Dåååårlig internettforbinnelse, for å si det mildt.

Håper dere har en fin dag jenter! Nå skal jeg kjøre samboern til en kompiss, de skal ha spillkveld. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hærli:p lyst til å leike meg litt. Se hvordan det blir når jeg en gang (forhåpentligvis i dette tiåret) når drømmevekta;)

suurt med pæra ja. Er jo ikke bare, bare å komme seg til lade heller da. feilsiden av byen!

 

Spillekveld her også, så da blir det godt å dra på trening istede:P imes sitter jeg å ser curling! Blir jo litt fasinert av det jeg, ikke at jeg fortsår alt da men:p De gjør det nå iallefall bra, så mye forstår jeg! Heia Norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Ja, det var surt med pæra ja. Faktisk så surt at hele dritten måtte erstattes, hvilket ville ha kostet meg 600 kroner. Det synes jeg er lite vits i når pompa også er nesten falleferdig og klar for søpledunken, og det er masse stygge riper i glasset osv osv. I tilleg hadde jeg tenkt til å kjøpe større akvarium til neste gang jeg og kjæresten skulle bo sammen. Så da ringte jeg min kjære og la dådyrøynene mine på stemmebåndet, og fikk penger til å kjøpe splitter nytt 110 liters akvarium for 1600 :) ^^ Kjæresten min er sniiiillll <3 Så da ble det ikke øvelse eller noe i kveld. Tok 3 timer å bytte fra det gamle akvariet til det nye. Mye arbeid, for å si det mildt! Men fy faen det ser sykt ut ass X) Har virkelig fått meg en diger underholdningsskjerm! ...skulle vel egentlig heller kjøpt TV - men jaja! Dyr er så elskbart <3

 

Så da gikk dagen fra å være totalt screwed til å bli super digg! :) Gleder meg til å se hvordan det blir i morgen når gromset får lagt seg. Da skal jeg jammen meg legge ut bilde på bloggen ja ;) Kommer etter hvert! Ble visst forresten bloggfri dag i dag ja.. Hihi. Skjedde mye på en gang fra 12 til 22 i dag gitt!

 

Nå er jeg veldig spent på vekta altså.. Har unngått å spise salt og sånt i kveld, så jeg ikke skal jukse meg oppover. Var stillestående i går, så jeg skal ikke si at jeg har troa på nedgang egentlig...

 

Men gleder meg veldig til å reise hjem i morgen! Litt synd i og med at det ble nytt stort akvarie, men jeg får vel mer enn nok tomme timer med stirring i det resten av semesteret tenker jeg! :)

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gøy enrt!;) Motivasjon å se hvordan man kan se ut, selvom vekta er veeeldig jevnt fordelt, så det kanskje ikke er likt din figur, var i alle fall ikke lik min. Men uansett, morsomt!!:)

 

Så søt kjæresten din er Sitrus! Deilig med stoort og nytt akvarium. Da kanskje du skal få deg flere fisker også! <3

Hadde håpet du allerede hadde vært her å skrevet vekten din jeg daa. Er så spent på dine vegne! Gleder meg i alle fall masse til å høre! Krysser fingrene for deg:D

 

Ha en fin dag jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere foresten sett "the doctors"? Det legeprogrammet som går på fem?

Er hos mamma idag og ser på det. De er i haiti for å hjelpe. Det er helt sykt hvor ille det er der nede! Sitter her mens tårene triller. Et lite barn opperer de på nå, halve hodet hans var åpent og de kunne ikke legge han i narkose. Så han var våken mens de prøvde å sy det sammen igjen! Stakkars barn! Å gjennom hele ropte han på moren og faren sin, men de døde begge i jordskjelvet:( Det setter ting i perspektiv altså!

Uffuff, måtte bare få det ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, ja, rakk å skrive inn nå før jeg må dra :) Ble hele -100 gram... Tjoho ;) Måtte jo selvfølgelig holde seg på 80 blank. Men den sto og bikket mellom 79,8 og 80,1 før den stoppet på 80.0. Jajaaaaaaaa, dagen vil vel komme da jeg endelig får skrive inn 7 tallet igjen.

 

Huff, men Loone... Når du ser sånne ting - så kan du tenke at andre steder i verden er det TI GANGER værre HVER ENESTE DAG. Så jeg synes i grunnen det skulle vært like mye fokus på de stedene hvor det er umenneskelig å leve og hvor ingen gjør noe som helst. Du kan se for deg at den gutten ville liggi på gata i afrika et sted. Da ville han blitt spist - ikke sydd sammen. Verden er grusom, og så utrolig mye mer grusom enn hva vi får se.

 

Dét setter ting i perspektiv!

 

Det var dagens visdomsord :) Nå skal jeg støvsuge og få orden på siste rest før jeg skal hjem. Skal bli godt! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd at det var 100 g ifra sitrus. men man får håpe at neste uke, det blir dagen:p gruer meg til veiedagen imorgen jeg. Gikk ned så mye forgje uke, og jeg bruker ikke å gå ned så mye. Livredd for at jeg legger på meg igjen. Og så hjelper det ikke at jeg spiste en liten is idag! Ærgh, irriterer meg helt sykt over det nå. Men, for sent å gjøre noe med det. Har vært på farten i hele dag, begynnte på jobb kvart på 7 imorges, og kom hjem først kl 7 igjen. Og har hold meg innne kcl grensa, med taco salat til middag. SÅ skal ta meg en appelsin nå så satser på at jeg overlever veiinga imorgen:P

 

så bra at alt ble bra til slutt sitrus! Ikke noe er så ille at det ikke er godt for noe! :)

Ja, gleda meg til å se den virtuelle, men så var det tydeligvis et program på datan man måtte ha. Og det hadde selvfølgelig ikke jeg. Ikke kom det opp hva det programmet het heller, så fikk ikke til å legge det inn. Data er virkelig dritt til tider! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med 100 gram da Sitrus! Nedgang er nedgang, men den kroppen din niholder på 80-tallet altså! Nesteuke er du garantert under! Bare ikke mist motet og finn frem godteriskåla. Det tror jeg kanskje jeg hadde gjort med den minimale viljestyrken min..

 

Uff, ja, vet at folk andre steder i verden har det mye, mye værre. Men, jeg vet at det er en litt merkelig måte å tenke på. I alle fall, jeg tror de i Haiti lider mer nå enn hva andre gjør fordi de har mistet så utrolig mye. Det er selvfølgelig ikke noe mindre synn på de i afrika og andre verdensdeler som har det slik hele livet. Men, de har på en måte ikke noe kjennskap til noe bedre. Noe som gjør at de er sterkere enn hva de i Haiti er. Jeg hadde faktisk tenkt til å flytte til Ghana ifjor for å være med å bygge opp en skole for flyktningbarn. Men så kom dette lynet og satte en stopper for det. Håper jeg får mulighet til det senere:)

 

Haha, nei så teit ernt! Det er sikkert noe sånn javascript eller flash du mangler, er alltid noe sånt. Du får søke på google etter "virtual model" så kommer det opp maaaaasse forskjellige sider du kan gå inn på. En av dem fungerer sikkert:D

 

Jeg også grugleder meg til veiedagen imorgen. Blir spennende, men er veldig redd for å ha gått opp etter helgens mange potetgullposer og god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får prøve det loone. Da var veiedagen unnagjort også. Og det gikk akkurat som jeg fryktet! Jeg gikk opp. Men så lenge det er bare 100 g skal jeg ikke klage. Har likevel gått ned 900 g på to uker. Så, da får jeg bare konstantere at å drikke ei helg, spise alt for usunt og i tillegg spise (en liten) is dagen før veiing ikke er det lureste. Spesiellt når man kun har trent to gang siden sist veiiedag! Neste uke, da er de 100 g borte igjen:D

Hvordan gikk det med resten? Håper dere har gjort det litt bedre enn meg iallefall! :o

 

ja, jeg må nesten prøve det nå. SKal skynde meg å prøve før jeg begynner å skrive eksamensoppgaven min. Jippi for eksamen 1 mars! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille med 100 gram da ernt:) Det er garantert borte til neste uke!!:o

Æsj, jeg har også eksamen i mars. Det er FOR tidlig syns nå jeg!! Må få begynt å forbredt meg til den snart.. Sug!

 

Veiedagen min gikk rett vest, for å si det mildt. Opp 1,2 kg! Men, spiste middag klokken 11 igår og har på en måte ikke fått vært på dossen i det siste. Så liker å tro at det ikke er så ille som det virker. Om det er det så skal jeg i alle fall stå på og ikke miste motet. Satse på at det går rette veien neste uke :)

 

Ha en fin dag jenter! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med veiedagen jenter, men det går seg nok til! Vet hva du mener Loone, jeg er også sånn innimellom. Hjelper med masse frukt og te! Da løsner det meste. Dette går du fort av deg! :) Vi får håpe på gode resultater neste uke alle sammen!

 

Huff, jeg gruer meg litt for det egentlig.. Blir jo ikke noe knall hard trening hele uka nå. I dag har jeg støvsugd og ryddet for mamma i 1 1/2 time, så det blir jo noe ekstra der da. Alt hjelper! Og skal til kjæresten i kveld, så da blir det en lang spasertur opp til han. Men hvordan det blir videre er uvisst! På lørdag og søndag har jeg spilling med korpset hjemme her, så da blir det mange kalorier forbrent på å puste og pæse. Dessverre ikke kalorier jeg kan telle - men liker å vite at kroppen har godt av det! :) Får prøve å holde meg litt i skinnet med tanke på godsaker. Skal ligge over hos en venninde fra lørdag til søndag, så da blir det blant annet en flaske vin. Får nok ta med meg salat på spilling og leve litt på det.

 

Men i går ble det nå både sen middag og is og en bolle til dessert. Godt jeg ikke skal være hjemme hos mamma så lenge :o Farlig å være ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dine 1,1 kg er borte til neste uke de også skal du se:) som du sier, det er sikkert ikke så ille som det høres ut som! dobesøk og tidspunkt på siste måltid utgjør jo mye.

 

Ja, det er alt for tidlig. jeg har nesten ikke kommet inn i lesevane mine en gang! :/ kommer meg aldri på skolen og sitter kun hjemme og leser. Bare det er dårlig, for jeg leser så mye bedre på skolen. men når jeg ikke kommer meg opp om morgenen, så gidder jeg ikke å bruke 45 min med buss til skolen når jeg kan bruke de på lesing. og så er eksamenen er en innlevering, så går bra og jobbe hjemme. Den skal være på 10 - 15 sider, jeg begynte idag og har allerede 7 sider:D ikke renskrevet selvfølgelig, men alt er bedre enn ingenting!

 

høres ut som du kommer til å klare deg bra selv om du ikke får trent sitrus. Er jo hvor mange kcl en forbrenner som er det viktigste, selv om en ikke får registert dem. Der er jeg redd for å gå i fella, at jeg registrer for mye når jeg først trener og da tror jeg har vært så flink. derfor registrer jeg aldri to timer håndball på torsdager når vi har 2 timers trening:p

 

men nå rumler magen min helt sykt mye, så må lage meg litt mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det ernt! Vi var heldige med den store nedgangen sist uke. Så får håpe at lykken gjentar seg til neste uke!!

 

Du får ta med deg kjæresten din på skiturer Sitrus!:o Blir sikkert kjempemorsomt med overnatting hos venninda di! Det er jo verdt det med moderate utskeielser. Du ser henne vel ikke såå ofte at det er noe krise?

 

Men jo!! Nå må jeg bedrive litt egenreklame her! Jeg har nemlig prøvd brunkrem for første gang. Å i den anledning har jeg da lagt ut bilde av armen min, for å vise det nyydelige resultatet. Så dere må gå inn å titte:D OG gi meg litt råd, hvis dere har prøvd selvbruning før.. Det ble nemlig.. Mindre vellykket for å si det mildt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg må inrømme at jeg har prøvd å fått en del rare resultat jeg også, men tror ditt var hakke verre:p Det går bort til mars ja, du får skrubbe så går det fort bort igjen. men bruker du spray, krem eller klut? jeg tror klut er bedre enn spray og slikt da det blir mer jevnt. Har hatt mine problemer med spray da det har blitt ujevnt og at jeg har vært kjempe brun i håndflata :o ser IKKE veldig smart ut.

 

En må jo kose seg når en holder på med dette også. Og som loone sier, du ser henne vel ikke så ofte? En gang iblant er det lov, så lenge det ikke blir hver dag:)

 

Sitter nå å ser skiskytting. Heia Norge <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske vin på en lørdag er ikke akkurat noen utskeielse jeg er redd for :o Det er 500 kalorier, som jeg sikkert ville fått i meg av nøtter og sjokolade uansett. Så akkurat vinen skal jeg unne meg. Men da spørs det helt på alt det andre som blir servert! Det er noe helt annet.

 

Humre, kjæresten på skitur ja :) Skulle likt å sett det! Tror ikke han har gått på bortoverski siden barnehagen eller noe X) Men nedoverski har vi kjørt da. Men det er en ganske dyr fornøyelse egentlig. I hvertfall når man ikke har penger til overs generelt!

 

Herregud, kjæresten laget kyllingsalat til middag i går!!!???!!! Noen må ha slått hodet sitt hardt i isen.. :) Neida. Det er jo bra! Men ble nesten "skuffa" når jeg fikk sunn og ikke usunn mat! Heheh... Jaja X)

 

Men nå er jeg klar for kosedag med kjæresten! Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann :)

Jeg er hjemme hos foreldra mine, og prøver så godt jeg kan å ikke proppe i meg mer enn jeg må :o Det er jo mye god mat og godis i omsving! Skal prøve å gå mye tur, trene og gå på ski når jeg er her, så satser egentlig heller på å riste av meg noen gram istedenfor å legge på meg noe, slik det alltid er fare for når en oppholder seg nært et fullt kjøleskap (og ikke minst godteriskap) over lengre perioder :)

 

Håper dere har det kjempebra alle sammen! :)

 

Ikke verst at kjæresten lagde kyllingsalat, Sitrus! Det viser at han virkelig tar deg på alvor!

 

Her blir det Oslotur i helga, er nok eventuelt der jeg må passe meg for kaloriene, spesielt hvis det blir drikking i morra! :)

Veiinga på onsdag var kjedelig.. veide meg på treningssenteret og var oppe igjen på 83,9, mot 83,2 som var i forrige uke. Det er 700 gram opp det, ikke bra. Det jeg håper er å riste av meg disse igjen OG gå ned litt mer i løpet av vinterferien! Har så VELDIG lyst til å se 82-tallet jeg! Da har jeg nådd enda et delmål, og har ikke så veldig mange delmål igjen.....

 

PLEASE GIVE ME SOME SPIRIT :)

 

Dere er så bra, sorry at jeg er så lite aktiv om dagen! Er ikke helt i siget på sunnhetsfronten. Men som sagt, nå blir det fysisk aktivitet hele neste uke...

 

stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Håper dere har hatt en god helg :o

 

Jeg prøvde sånn spray enrt. Fargen blei skikkelig fin i ansiktet. Men resten av kroppen trenger mer trening. Haha! Jeg tok bare masse fet krem i håndflaten, mellom fingrene og på tærne, Så slapp jeg det der oransjgreiene som ikke ser helt glupt ut Hehe.

Jeg driver jo å legger negler på folk,da er det litt flaut å sitte der med oransje hender:p

 

Kjedelg med oppgang Ingsi! Men du får vandre litt ekstra rundt i oslo da vet du. Prøve å finne "gratistrening"! Deilig med skiturer som trening også. Bare været holder seg nå da! Her er det sol idag og 17 minus. Så jeg sitter i godstolen min, tatt med meg dyna og ser på tv. Virkelig laaatskap!

 

Har falt helt ut av alt som heter kalloritelling. Spist maaaaasse mat og godteri, kaker, vin osv osv. Pluss at jeg må til legen å sjekke hvorfor i alle dager jeg ikke kommer meg på do. Magen står ut som en trumme, huden er strukket så mye at det gjør vondt å strekke seg! Jeg ser faktisk veeeldig gravid ut. Så det er ikke morsomt!

 

Så her går det i "synn på meg selv"-tid! Håper dere nyter første del av ferien og at resten blir like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært en knall helg! Spillt masse med korpset, og kost meg masse med kjentfolk! :) Herlig det. Var hos venninde på overnatting, og da ble det kyllingsalat og en vinflaske. Var flink og koset meg minimalt med godsaker ellers, så jeg er virkelig stolt!! Men det skyldes mye at jeg også har hatt skikkelig dårlig mage som deg Loone. Har egentlig ikke vært på do siden torsdag eller noe. Så jeg har gått rundt og vært mett hele tiden. Greit for å unngå småspising av alt man blir tilbudt, men blir jo fryktelig rund og rar da :o Men med en yoghurt og litt kiwi i dag så har det blitt bedre!

 

Fikk så utrolig masse koslige kommentarer på spillinga. Var ingen som nevnte noe før jul når jeg var med på spilling, men da hadde jeg pakket meg inn i ullgenser, så det syntes nok ikke. Men bare for å "fiske" litt etter kommentarer tok jeg bare tettsittende tynn genser. Det var så koslig at alle jeg har spillt med virkelig kommenterte det!! Åå det var godt! Mamman til venninda mi også - som jeg nesten aldri ser - kommenterte det. Da ble jeg glad :) Nå er jeg så ladet for å gå ned masse til!!! Samme hvor lang tid det tar. Jeg har brukt god tid på disse kiloene - men når man endelig får høre det så er det jo så godt!

 

Gleder meg til en ny uke og flere treningsøkter jeg nå. Og gleder meg veldig til å gjøre ferdig "designjobben" i akvariet! ^^ Har litt å glede meg til. Men gruer meg i grunnen til pensumlesing.. Henger voldsomt etter nå. Huff. Blir nesten uvel av å se at boka stikker opp av sekken. Bah!

 

Håper magen din ordner seg snart da Loone! Har du prøvd aktivia og sånt?? En venninde av meg bruker det ofte, for magen hennes er mye rar. Og det fungerer visst som bare rakkern!

 

Oppgangen din kommer du ned igjen fra vettu Ingsi! Dette klarer du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. Beklager at jeg ikke har latt høre fra meg på et par dager. men det har konstant vært noe i det siste. Jobb helg, bursdag, venninne kveldser osv. Så har blitt noen utskeiielser, men jeg henger med:) Skal skrive mer senere, men skal snart bort igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som hele gjengen her er litt dårlig på å skrive for tiden:/ Har aldri opplevd at jeg har vært borte så lenge og så har det blitt skrevet så lite. Men hvis dere har ferie(?) så skjønner jeg den. Jeg derimot sitter nå å skriver eksamensoppgave. Jeg tror jeg sliter, da den skal være på 10-15 sider, og jeg er allerede på side 10. Da mangler jeg diskusjon og halve resultatet mitt. Håper virkelig ikke at jeg må korte den ned:/

 

Du klarer nok å gå ned de skal du se ingsi. Selv om en spiser litt mer en normalt når man er borte, både i oslo og til foreldrene dine så går du jo mer også da. Spesiellt hvis dere skal på shopping og slikt. En går sykt mye da, og så får du passe på å danse litt ekstra hvis dere skal på byen. Og når jeg tenker meg om så har du allerede vært i oslo, så det er vel for sent å komme med slike kommentarer nå! hehe..

 

jeg har også dotte av kcl registreringa, og har bestemt meg for at jeg skal prøve å ha oversikt i hodet igjen:p så, det blir prøveprosjektet uka her. Og siden det ikke er håndballtrening uka her (skolene er stengt pga feri, og enkelte heldigriser som har ferie reiser bort! ÆRGH!) så kan jeg veie meg på fredag. er spent på om det blir nå trening på meg i hele tatt uka her da. hadde bestemt meg for å prøve å gå iallefall tre turer uka her. hitill er jeg oppe i 0! Frister ikke å gå ut når det er 20 minus. SÅ holder meg hjem, i godstolen med datan jeg:)

 

så hærlig med kommentarer sitrus:D artig at folk ser det, du har jobbet såpass hardt og lenge med det så det fortjener du:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, ja alle har visst mye å farte med om dagen! Kjenner meg igjen. Har nesten ikke vært innom i forhold til vanlig! I går reiste jeg hjem til mamma, så nå er jeg her til toget mitt går. Herlig å bare slappe av med pusekattene mine og TV ^^, Burde vel lest, men jeg er så tom for motivasjon om dagen. Spesielt etter at jeg har begynt å tenke på at det snart er frister for å søke videre neste år, og at jeg ikke tror jeg har noen fremtid i arkeologi. Det er jo spennende, men det er på en måte ikke mer enn det heller. Ser ikke for meg at jeg skal løpe rundt i grøftekanter og lete etter steiner med slitemerker. Hvordan har dere bestemt dere for hva dere skal studere egentlig? Føler jeg sliter virkelig med å bestemme meg. Tror kanskje jeg vil prøve meg innen noe med fremming av kultur. Men vi får se. Aner ikke. Har så lyst til å treffe blink og gjøre noe jeg faktisk brenner for! Bare at jeg ikke vet hva jeg brenner for enda ;)

 

Huff, her har det ikke akkurat blitt kaloritelling i helga heller Enrt. Synes jeg var veldig flink på lørdag, men siden jeg var så flink da, så unnet jeg meg MASSE godt på søndag med kjæresten X)) Logikken er ikke alltid på plass... Og i går spiste jeg kjempe masse. Blant annet dobbel middag, for mamma hadde laget mat til meg på en tallerken til jeg kom hjem, og virkelig skulle være snill, så da kunne jeg ikke si nei! Men sa nei takk til sjokoladepudding til dessert i hvertfall, og koste meg med te og en mandarin.

 

Haff, jeg får vel se å spise litt frokost. Tror jeg begynner å bli innhul! Nesten så jeg føler jeg må krympe magesekken min litt igjen etter to dager med en del mer mat enn vanlig. Lage meg salat til togturen ja!

 

God tirsdag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...