Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

er skummelt når det blir slik. Jeg har vært så flink i x antall dager nå så da fortjener jeg litt ekstra. Bare et problem at det blir nesten aldri bare litt:/ og en kan ikke si nei når det er lagt opp på tallerkenen din heller. Da må en jo nesten spise det opp. det er problemet mitt når jeg spiser ute også. jeg klarer jo aldri å spise opp, men blir jo litt sånn at jeg må spise så mye jeg klarer. og maten en pakker i seg alt for mye av er jo ikke akkurat sunn heller da:P

 

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg kom fram til at jeg ville bli psykolog jeg. Bestemte meg i 9 klassen, så begynner å bli en stund siden:p Tror det var fordi jeg ville hjelpe mennesker, og at mamma jobbet innen psykiatrien og hadde blitt interessert av det hun fortalte om det. Og etter jeg begynte studiene er jeg 100% sikker på at jeg valgte rett! ;) Men har oppdaget at jeg har vært utrolig heldig som bestemte meg såpass tidlig. Etter å ha hørt på hvordan andre sliter så tror jeg at jeg slipper unna mye:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Åh, jeg missunder alle som har visst hele livet hva de vil bli. Det høres utrolig godt ut! Jeg har alltid skiftet mening for hvert år X) Men har surfet nå, og kom over Dyrepleier. Jeg skulle jo eeegentlig studere noe innen biologi, men så gadd jeg ikke ta en siste eksamen (herregud..) for å få realfagskompetanse, så derfor så jeg andre veier. Men dyrepleier har jo bare generell studiekompetanse som bakgrunn, og det er så perfekt for meg! Ikke masse blod og avlivning og operasjon i dyr, men generelt småarbeid med smådyr på dyreklinikker e.l. Og det er jo sånn man faktisk kan finne seg jobb i også, i motsetning til arkeologi feks. Også var det kjempe spennende fag som jeg vet er spennende - for det er jo det jeg egentlig ville studere i utgangspunktet. Som infeksjonslære og anatomi og sånt! Kjempe spennende!! Men var litt høyt snitt i forhold til mine små søte karakterer, men jeg ligger bare 1 eller 2 poeng under snittet fra i fjord, så det kan jo gå! Åååå det hadde vært så moro!!!

 

Må nok prate med mamma om det. Alltid så kjekt å prate med mamman sin. Hun vet som regel best, selv om jeg ikke liker å si det. Skal også søke på et kulturformidlingsstudie som jeg pratet med henne om i går. Hmm.. Spennende. Må nok tygge litt. Men kan virkelig se for meg å ta i mot søte smådyr på en dyreklinikk, pusse og stelle og reparere dem og i tillegg kunne yte kundeservice og ha kontakt med mennesker. Det er jo alt det jeg kunne ønsket meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, merker at det er ferie ja! Første gang på kjempelenge at jeg har klart å lese gjennom alt uten at jeg måtte bla om på sidene.

 

Jeg aaaaner heller ikke hva jeg ender ut som. Når jeg var liten ville jeg bli dyrlege helt til jeg var 14 ca. For da så jeg bestemoren til venninden min ta imot en kalv og etter det var dyrlege neitakk. Også hadde jeg kjempelyst til å bli psykolog jeg også! Syns det virker utrolig interessant! Hadde tenkt til å dra til Australia og studere. Men så ble jeg sammen med karen min når jeg var 16 og han ville ikke til Australia. Haha! Så nå studerer jeg økonomi og administrasjon med matteferdigheter som en 10åring. Ikke helt ideelt. Men kjenner at den utdannelsen faktisk er kjempenyttig uansett hva man ender ut med! BI er verdt å ha på CVen. Det er så lett å få jobb!

 

Kalloriene flyr ut av vinduet (og inn i magen min?) uff, ja her går det i alle fall i kooos, kos og mer kos. Samboern har ferie for første gang på to år. Så jeg nyter tiden min med han! Ser han ikke så veldig mye i vintermånedene for da tar alle sånne langtransporter så lang tid.

 

Jo, også noe helt teit! Jeg har spist godt over 2000, kanskje nærmere 3000 kcal hver dag i snart en uke. OG vekta, den går nedover den! Nå skal jeg ut å kjøpe meg varmeflaske!! Fått penger av mamma:D Hun syntes så synn på meg, for tærne mine var blå når jeg var hos henne sist.

 

Noen av dere som får blå tær når dere fryser? Mine holder seg blå i flere dager selvom jeg blir varm igjen. Aner ikke hvorfor heller. Vet dere? hehe

 

aaaavhandling. Menmen, ha en fin ferie søtingene<3

 

Og lyyykke til med eksamensskrivingen enrt! Jeg har to eksamne i mars.Det suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med mamman din du sitrus:) Det kan være vanskelig å inrømme det men de vet som oftest best. men så lenge det kun er et eller to poeng så går det bra. du får vel alderspoeng også? Vet ikke hvor gammel du er egentlig jeg:p har vel egentlig sett det, men glemt det helt!

 

Skjønner den loone. Jeg kunne også tenkt meg studert i australia, men å dra så langt unna kjærest det går ikke. Han sliter jo bare å godta at jeg må til køben, selv om han har visst at jeg kom til å søke der i to år. Men vi er vel blitt litt avhengig av hverandre. noen som har noe forslag til noe jeg kan kjøpe til han forresten? ;) jeg er så dårlig på sånnt, og vi har 6årsdag på tirsdag. iiik!

Så heldig du er loone. Jeg også vil ha det sånn! Gjør du noe spesiellt, eller spiser du noe spesiellt?

jeg fryser egentlig ikke så mye på føttene. Gjorde det en del når jeg flyttet inn i nyleiligheten, men nå er jeg kurert igjen:P Men hørtes ikke ut særlig ut å være blå på føttene flere dager etter du har fått varmen igjen. Høres ut som det er bra at du får deg varmeteppe. Får håpe det blir bedre da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så verdt å studere i køben enrt!:) Jeg er fra en liten fiskeby som ligger en time unna med tog, skulle gjeeeerne flyttet ned igjen! Studentmiljøet i danmark er noe heeeelt annet enn i norge. Pluss at dansker generelt er et hyggeligere menneskeslag enn nordmenn. Når man ser forbi all banningen. hehe!

 

Hvor mye skal du bruke på gave til han ca? Det er så vanskelig å finne noe til dem syns jeg. Du kan jo gi han en sånn "spa-pakke" for menn, med maske til både hud og hår?;) Det er jo ikke akkurat noe dem kjøper seg selv. Men de aller fleste liker det, innerst inne, når de har prøvd det<3

 

Er merkelig med dissa tærne. De er ikke sånn dødsblå, men mørkelilla. Ser lite smart ut. Men gjør ikke vondt ellernoe, så regner med det ikke er noe farlig. Haha. Skulle gjerne vært kurert mot det jeg også! Jeg har alltid, alltid varme hender, ute i kulda er hendene mine varme liksom:p Alle neglekundene mine kommenterer det. At jeg har så varme hender, kanskje jeg har en skjult healer i meg:p? De har jo kjempevarme hender. Men det passer liksom ikke helt til blåfrossne tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg masse iallefall! Og så har jeg litt slekt der, så håper å få litt hjelp når jeg først flytter nedover av dem da:P må utnyttes når jeg først har de der:D

 

har egentlig ikke satt noe grense, har kjøpt den nyeste dan brown boka til han da, siden han har fått skikkelig leselyst de siste månedene. men kan liksom ikke kjøpe til ei skjorte eller noe heller for det kjøper jeg konstant! men nå sånn pakke var en god ide. Han har hatt mye problemer med huden, og går på medisin for å endre hudtype for å bli kvitt den urene huden. At jeg ikke har tenkt på noe slikt! Ser du, greit å få andre sine tanker. Jeg blir så ofte inn på et spor, og kommer meg ikke ut derifra.

 

rart det med tærne, spesiellt når du er så varm på hendene. Du får heale dine egne tær da vettu, så får du se om det hjelper;p

 

sitter å ser på et program om verden sterkeste 3åring. Det er helt sykt, han stod når han var en dag, han gikk når han var 5 mnd. Han har 40 % mer muskler ennd et som er normalt. Det er mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse ekstra poeng enrt, men det hjelper ikke så mye når snittet er over 60 ;) SÅ mye poeng har jeg ikke. Men vi får se. I dag bikker jeg mer mot kultur utdanningen igjen. Må tygge litt på det!

 

Men ja, veiedag. Vekta viste 500 gram opp. Rett og slett urettferdig... Når jeg synes jeg har holdt meg så innmari igjen, så går det fortsatt så mye opp. Men men. Livet har sine opp og nedturer. Hadde det ikke vært det så hadde vi vel ikke levd. Så nå venter jeg på nedtur? :)

 

Masse stress nå fremmover merker jeg.. Skikkelig anspent. Er så mye jeg skal og burde vært på, samtidig som jeg henger etter så grusomt med lesinga. Huff. Gruer meg til alt. Gleder meg ikke en gang til fest. Skikkelig negativ om dagen merker jeg X) Huff... Meeeeen det ordner seg vel.

 

Apropos blåe tær, jeg får lilla fingre. Jeg er alltid så kald på hendene at det er helt grusomt :) Og på tærne om natta, så jeg sover som regel med et par alpintullsokker. Og nå er det jo så sinnsykt kaldt også, så her går det i superundertøy og doble lag med votter! Blæææ vil ikke gå til bussen.

 

Vil ikke vil ikke vil ikke! Nå må jeg komme meg ut av negativiteten. Jeg vil og vil og vil!!! ...men får ikke til. Men skal i hvertfall på trening etter skolen, om jeg vil det eller ei, så får vi se om det blir noen trimpoeng i dag i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er stressa for tia så kan det være årsaken til at kroppen holder på vekta sitrus. Stress påvirker helt sykt mye, og vekta di er en av det. søvn påvirker også vekta. Og så virker det som om kroppen din liker vekta som den er nå. HAr du veid rundt 80 kg ganske lenge før? synes du er kjempe flink som fortsetter slev om du møter motgang jeg. Viser at dette er noe du virkelig vil, og at du klarer å kontrollere deg! ;)

 

Jeg tok forreste ukas første trimpoeng idag. Og de satt langt inne! :/ begynte på jobb kvart på 7 og hadde store planer om å dra på trening etterpå. Så ble det 45 min overtid, og da forsvant lysten til å ta bussen til dragvol, så tenkte at jeg skulle dra hjem og ta litt styrke. men temperaturen hadde jo steget, å da bestemte jeg meg for å gå de 3 km hjem. Og så ble det 15 min styrke! Så nå skal jeg legge inn de på trimpoeng:D Håper humøret blir bedre iløpet av dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 80 var en milepæl (eller hva det heter) sist jeg gikk ned også! Stod der en stund. Irriterende... Men det SKAL løsne. Den var jo på 79 en stund, men nå har det egentlig bare vært kos i flere uker, så det gjør jo noe det også. Men allikevel. Blæ.

 

Men jeg hadde en god drøm i natt. Drømte at jeg gikk ned 2 kilo på en uke. Bare at jeg da veide rundt 72 eller hva vekta sa ;) Tegn på at det er visst bare å kjøre på! Eller noe? Jeg liker å tolke drømmer dit jeg vil ^^

 

Ble 1,7 trimpoeng på meg i dag. Var skikkelig dårlig treningsmodus. Hadde bare lyst til å trene kondisjon egentlig, men ble mye styrke. Var på Gløshaugen, og jeg synes ikke det er så ålreit der. Mye dårligere enn dragvoll etter min mening! Men gjorde nå unna litt kondisjon og styrke, og gikk fra dragvoll og hjem, så da unnet jeg meg det på trimpoeng siden det kunne vært "unngått" :)

 

Nå burde jeg lest, men i stedet har jeg sitti over en time i telefon og skravler på msn og gjør alt annet. Gud så umotivert..!!!!!! Blæ. Vi får se hva kvelden bringer. Holder på å fryse i hjel, så mulig det blir lesing under dyna. Men da kan jeg vel dra frem positivismen til Loone og si at jeg forbrenner jo flere kalorier i kulda - så da går det jo greit?! :) Hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå jenter!

 

Jeg var på 80,noe i over 3 måneder. Og er ikke langt unna der nå heller. Så det er kanskje et tall kroppen niholder på for alle? Merkelig!

 

Ja, det er utrolig hvordan kroppen holder på kiloene når livet er litt turbulent!

Har du foresten forsøkt deg med sånn medisinball Sitrus? For hendene mener jeg. For at man er kald hele tiden er vel pga at man ikke har så god blodstrømning (?) ellernoe? Skal ikke late som om jeg vet hvorfor:p men det pleier i alle fall å hjelpe samboern som også alltid er kald på hendene.

 

Jeg kjenner at jeg har en helt UTROLIG trang til ting med masse fett og saker i for tiden. Er helt hool. Blir som gollum i ringenes herre etter denna ringen hans. "my precious" - så! Med min ubesluttsomhet har jeg funnet ut at jeg skal prøve enda en sak for å se om det kanskje er greia mi, lavkarbo. Litt pga samboern også. Har lest masse om det og det skal visst være veldig bra for undervektige, for at de skal kunne legge på seg. Pluss at de sier jo at man går ned når man kommer i ketose ellernoe? Fettrus vil jeg tro er synonymt på det. Men, åpent sinn!

 

Samboern er 1.87 og veier 63 kg, så jeg tror for begges del at det er bedre at han får litt vekt PÅ seg enn at jeg får vekt av meg. Er redd for at han skader seg selv, er jo ikke sundt å være SÅ tynn og så høy. Vil jeg tro.

 

Så det var mitt lille litt selvsentrerte bidrag:p Håper dere nyter dagene nå, for nå er det vel snart fult eksamenskjør på oss alle!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80 bare sklei jeg over forgje gang jeg, da var det 77 det stoppa på. og der gav jeg meg også, så satser på at jeg igjen når iallefall 77 til sommeren, og at dere ikke blir helt borte iløpet av sommeren. sist gang ble alle borte iløpe av sommeren og da glemte jeg hele saken:/ fysj, viljestyrke sa du!!!

liker måten du tolket drømmen på sitrus. 72 som er målet eller? (jeg vet jeg har spurt før, men får skylde på gullfiskhukommelse) og så hjelper de trimpoenge litt skal du se. Bra at en klarer å trene selv om en egentlig ikke gidder. alt er bedre enn ingenting ;) og så får du sitte i kulda og forbrenne litt også!!

 

jeg også mener å ha hørt et eller annet om at det da er dårlig blodsirkulasjon. Og så lærte jeg her om dagen at hodepine også kommer av dårlig blodsirkulasjon, spenningshodepine iallefall. derfor det hjelper å gå til muskelterapaut og slikt.

 

han er tynn da, det vil jo si at han har en bmi på 18 og noe. Kunne vært skihopper han da:p de har jo en bmi som nesten sier at de undervektige. er langt fra typen min får en slik bmi ja:p han er ikke feit, men han er bredskuldret og i tillegg litt kraftig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei =) her står det bom stille/opp, har ærlig talt ikke veid meg på ei stund. det har skjedd så utrolig mye ting, så jeg har rett og slett ikke fått vært her (IGJEN....kjedelig, jeg vet det!!)

Men det som er HELT sikkert er at jeg trenger en ordentlig ny start nå. En uke hjemme hos mor og far hjelper ikke veldig mye på slankinga. Her er det sjokolade tilgjengelig til enhver tid. IKKE lett, rett og slett.

 

Treninga jeg skrøyt av at jeg skulle gjøre denne uka, den har vi ikke sett mye til.... det er jo så kaldt, og innetrening.....nei, har rett og slett ikke fått tid jeg!

 

håper virkelig at det står bedre til med dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å herlighet...

etter å ha lest gjennom innleggene deres (jeg må alltid skrive først før jeg leser, ellers kommer jeg ihvertfall aldri så langt at jeg skriver :) ), de siste, ser jeg at stemninga igrunn ikke var HELT på topp her heller.......... Sitrus!!!!

Nei nå må vi faktisk hjelpe hverandre!!!!!!!!! :)

Jeg vet det er kjipt - men hva med en ny "giv" på mandag??

Så innmari typisk.. men.. Jeg må alltid starte mandager, ellers går det ikke. Og for meg fungerer det faktisk en del å ha sånn "Ny start" iblant..

Her har det skjedd så mye dritt og som sagt befinner jeg meg i en mat-felle, og kulda tar da knekken på alle normale mennesker...

 

Gleder meg til plussgrader, badetemperaturer, sol og varme!

 

Husk hvor bra dere er, alle sammen, uansett hva vekta sier og hvor mange centimetre dere har rundt livet! Jeg synes dere virker så utrolig bra alle sammen, og iblant skulle jeg ønske vi kunne møtes i virkeligheten og hatt vinkvelder .... og lagd fruktsalat med mager kesam ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg sa det til han nå, at han kunne vært skihopper. Tror han ble litt kry:p Men, han hadde sjekket og han var visst akkurat på grensen til normalvektig. Men jeg skal prøve å få feitet han opp litt ja! Når jeg var på mitt tyngste veide jeg 27 kg mer enn han! Uff a meg, det skal han aaaaaldri få vite! Kunne brukt han som tannpirker..

 

Nå har jeg drevet å regnet karbohydrater i hele dag. Blir helt flau over at jeg driver å er vinglepetter over hvordan jeg skal klare å gå ned i vekt. Greteroede fungerte jo så bra! MEN all sunn mat er så hardt og det klarer jeg ikke å tygge. All mat med masse fett er mykt omtrent. Så jeg liker å håpe at dette kanskje er greia mi. Noka er også genialt, men det ble sykt dyrt å kjøpe det pulveret flere ganger i uka. Så tror jeg heller skal bruke det når jeg skal stabilisere vekta. Det er sikkert helt genialt som sånt.

 

Er så merkelig hvordan vi alle er i skikkelig "down"-humør samtidig. Det er kulda som du sier Ingsi, den ødelegger ALT! Her er snøen høyere enn meg noen steder:( Det er ikke meninga at det skal være over halvannen meter snø så nær oslo! Det er sånn vatsøinger ogsånt som skal ha sånne mengder. Ikke østlendinger som ikke klarer å kjøre når det ligger mer enn 2 cm snø på veiene!

 

Sitrus, jeg glemte helt å kommentere innlegget ditt noe særlig ista. Så utrolig flink som orket å trene! Spesielt når du står stille. Det er da du virkelig ser hva du er laget av. Å du er i alle fall laget av viljestyrke i min bok!!<3 Er foresten innom bloggen din sikkert hundre ganger om dagen. Gleder meg SÅNN til å se bilder av fiskene dine! Er ikke så flink til å kommentere innleggene, men skal begynne med det når jeg kommer litt inn i "lesebloggrytmen". Lag noe lavkarbomat til ære for vinglepetter-Lone:D hehe(a) Foresten, har du vurdert dyrearbeid i utlandet? Venninden min skal til Zimbabe eller hvordan man skriver det nå i tre måneder for å jobbe med løver og ville dyr! Skummelt syns nå jeg, men FOR en opplevelse da!

 

Så smart med ny "giv" Ingsi, tror det er noe vi alle trenger! Foresten, hvis dere er sånn smådeprimerte, sjekk om dere har noe vitaminmangler? Vi var på sjekk hos legen og begge hadde D-vitaminmangel og det kan visst føre til at man blir deppa osv i vintermånedene, for da får man ikke så mye av det fra sola osv.. Hvis du har en skikkelig mat-felle så syns jeg virkelig du burde gi suppekuren et forsøk jeg altså. hvis du takler suppe. Å gå ned 4-5 kg i vann på en uke ER motiverende!

 

Jeg også skulle ønske vi var sånn "påordentligvenninder" er sånn når noe skjer så tenker jeg ofte, ååå nå må jeg inn på vektklubben å fortelle her! Haha. Man blir avhengig av hverandre gitt!! Ha en fin kveld jenter<3

 

Tror jeg har noe sånn kronisklangeinnleggsyndrom for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som det varmer at dere er snille og svarer så fint på at jeg kommer meg i gang selv uten motivasjon!! Gir enda mer styrke :) Var bare veldig sliten i går etter masse reising og være iskald og bare gruet meg til å ta fatt på hverdagen. Føltes mye bedre ut allerede i dagtidlig, og med en ålreit forelesning og litt skravling så vart egentlig alt bra. Gruer meg forsåvidt uansett til i morgen, med forelesning 8-12 og så til tannlegen på ettermiddagen (bedøvelse for første gang!) og på middag på kvelden. Bah. Lang dag! Men ble mer inspirert til å ha det moro på fest på fredag, så jeg tror det blir bra. Etter en halv flaske vin er vel alt moro uansett! X)

 

Er som regel ikke negativt ladet heller. Var nok som sagt stress og sliten og kald. Det gjør jammen meg mye på en ellers optimistisk person! Nå har jeg slappet av i hele dag (burde jeg ikke ha gjort med tanke på alt det urørte pensum:p), endelig fått varmen i rommet og fått ryddet opp i saker og ting. Det er så godt!

 

Medisinball hørtes innmari lurt ut!!! Jeg har nok veldig dårlig blodsirkulasjon. Er konstant frysekald på tær og fingre - som sagt til jeg blir omtrent blå - og har en del vondt i hodet. Skal se om jeg får tak i noe sånt!

 

Så koslig at du er inne her innimellom Ingsi! Selv om det butter litt i mot så er det så bra at du kan komme innom og skrible litt! ^^ Skjønner godt hva du mener med hjemme-kosen.. Det er så utrolig livsfarlig. Når jeg blir voksen skal jeg bare ha godteri i hus i helga. Skjønner ikke hvordan mamma og søstrene klarer å ha godteri og potetgull stående OVER ALT hele fordømte uka? De koser seg litt vel mye tror jeg.. Og enda forstår ikke mamma hvorfor vekta ikke vil nedover?! Hahah.. Prøver å overbevise om mitt kosthold og trening, men hun vil helst ha mirakelkurer - altså piller og sånn. Så jeg har fått henne til å drikke grønn te da - som en helt! Alt hu trengte å høre var; Det setter fart på forbrenningen. Hahah, så var a å kjøpte masse pakker og drikker en hel haug. Heheh.. Rare mamma. Men hu tror ikke på Grete Roede da, og det skjønner jeg godt, for alle hennes venninder som har gått på det og mista 30 kilo har gått opp igjen alt sammen +++ ekstra. Men det er ikke rart. Da har de ikke forandret på livsstilen - bare slanket seg.

 

Skal prøve å kaste inn et bilde av fiskene snart! Har ikke hatt varme nok i kroppen til å drive å ommøblere og rydde opp helt enda, så det får bli på lørdag eller søndag! :) Da skal jeg manne meg opp og få orden i det. Gleder meg til det er helt ferdig!

 

Har ikke vurdert den store vide verden enda nei. Jeg synes den er litt skummel ;) I hvertfall uten kjæresten min! Vi får se hva det blir. Jeg er så sykt usikker på hva jeg vil.. Huff. Må ha mange treige netter med skole på tankene.

 

...og btw, i dag er det 91 dager til min første eksamen. Litt heldigere enn dere - men 91 dager er LITE allikevel! X) Huff...

 

Enrt, jeg vet ikke helt hvor målet mitt er egentig! Men det er under 75! Så om det blir 74,9 det vet jeg ikke enda. Tror jeg må se det ann! Jeg vil ikke så veeeldig langt under det tror jeg. Er litt for glad i mat og kos <3 Hihi^^ Også trives jeg med litt former! Synes det er fint i forhold til å være helt pinneved. Men det kan jo hende jeg forandrer mening når jeg kommer så langt! 5 kilo mer ned er jo ikke så voldsomt mye. Vi får se i hvilken retning kroppen minker tenker jeg!

 

Hehe, min mann er også litt som din Enrt. Veldig bredskuldret og kraftig. Litt bamseaktig, men ikke så mye at det gjør noe <3 Hihih ^^

 

Hihi, ja, vi har liksom blitt en liten gjeng! Men Ingsi, vi er jo 3 i hvertfall som bor her oppe, så vi kunne jo dristet oss til å møtes over en kaffe en gang? Litt skummelt, men helt sikkert veldig moro! Hva synes dere? I løpet av våren eller noe?

 

Nå får jeg komme meg i seng. Skulle egentlig være der for 1 time siden, men ting skjer! Som OL for eksempel X)

 

God natt alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg trodde det var chat iallefall..

 

Jooo, det hadde jo vært litt gøy å møtes egentlig. Kjenner samtidig at jeg ble nervøs av å tenke på det :) Haha, vet virkelig ikke hvorfor. Kunne jo drukket oss fulle og SÅ møttes ;) lol... Vi får tenke litt på det!

 

Jeg hadde nemlig en internettkjæreste da jeg var sånn 14 år! Vi hadde SÅ bra kjemi på internett... men når vi møttes... turte ikke gi ham en klem engang! HAHAHAHA! Så det er liksom min erfaring... Ellers har jeg bare gode erfaringer med å møte folk jeg har chatta med osv. Chatta en del med folk jeg skulle gå på folkehøgskole med, i flere måneder før vi møttes. Vi er alle veldig gode venner i dag! Så det trenger ikke egentlig være en så dårlig idé.. Men da må Loone komme seg oppover og. For ikke å snakke om anjo, hvor harru gjort av deg? :)

 

og hvor er han gutten som var innom her...med sånn to innlegg? :D hihihihiihi.. han MÅ bare bli med på vinkveld azz :)

 

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ideen om vinkveld, men som ingsi sier jeg tror jeg bør ha i meg ei flaske vin først for jeg blir så sjenert:p haha.. legger ut om hele livet mitt her, men å gjøre det face til face, nei det blir skummelt ja:P kan jo begynne med en kafe først da, så får vi ha vinkveld hvis resten kommer til trondheim en tur. Har egentlig god erfaringer med å møte folk på nett, var sånn jeg møtte kjærest. i tillegg så hadde vi et vennepar som hadde tenkt å spleise oss, men det rakk de ikke før vi begynnte å prate selv. har faktisk tenkt p det, spesiellt sitrus, at siden vi går på dragvol/bor i trondheim kan jeg jo faktisk ha møtt på deg:P bare se etter den største klæbben på dragvoll så er det meg:P At det går ann sier jeg bare, nettopp tryna (foran huseieren) ned trappa. for andre gang på tre dager. Blir nesten litt oppgitt her jeg.

 

så godt at når ingen er helt i humør så tar en seg sammen og muntrer opp hele gjengen. satt å gliste for meg selv når jeg leste! Så satser på et smashing resultat imorgen/fredag, og ny frisk på mandagen! ;) Neste uke skal bli den beste uka jeg har hatt! Så er det sagt!

 

årsaken til at de klarer det er at de kanskje blir lei? står det en godterskål forran meg nå så bare MÅ jeg spise. Står den der i flere dager (sånn som i jula) så blir jeg kvalm til slutt. klarer bare ikke å spise mer da. men så kan det bare hende at de ikke klarer å slutte? de må ha muligheten til å spise noe søtt? Var bestandig sånn til oss før mamma begynnte på gr, altid noe søtt fram eller i skapet. Glad den tid er forbi:P

jeg kjenner meg igjen i dte at jeg tenker at det må jeg skrive. Sitter å tenker at det må jeg fortelle dere, men så glemmer jeg det så fort jeg leser det dere har skrevet:p haha.. gullfisk minne mitt vettu!

Jeg følger med begge bloggene deres jenter, så det er bare å skrive masse. Elsker å lese blogger. Burde vel skaffe meg min egen, men aner ikke hva jeg skal skrive om. Så spennende er livet mitt liksom:P

 

FLere enn deg som skriver lange inlegg her loone. Bra det, tyder på at vi er tilabke i gamet :) Go natt jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihih, jada. Vi får se da vet dere! Jeg har møtt mange nettfolk egentlig. Mest fordi min barndomsvenninde hadde sånn 10 nettkjærester, og jeg måtte være med og møte alle ;) Tror hun driver med det den dag i dag.. Møtte også en jeg hadde pratet med i mange år, var med hjem til han og møtte foreldrene hans og fikk middag og alt :) Koslig da!

 

Tror kanskje de ikke blir lei nei. Det har alltid vært sånn, fra jeg var liten! Og jeg ble ALDRI lei X) Mamma er ikke glad i sjokolade og sånn, men potetgull derimot. Lillesøstrene spiser sjokolade dagen lang.. Den ene "slanker seg" og spiser bare salat og 200 gram sjokolade om kvelden (hahah! Dumme tenåringer...) og den minste spiser bare en liten bit hver dag. Hahah..For en gjeng.

 

Ja, jeg tenkte også på det her en dag at Anjo har vært borte lenge! Håper du ser det og skribler her om du fortsatt er innom! :)

 

Huff, nå får jeg gå og pusse tenna og ordne meg til tannlege.. Gruer meg jeg. Har skikkelig lite lyst. Men jeg veeeeit det er godt når jeg er ferdig, så jeg får bare lide meg gjennom det! Sprøytespisser og digre borr, her kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja dere er jo skikkelig nord-folk jo! Morsomt at dere kan ha møtt på hverandre da! Vi burde tatt oss en sånn skikkelig jentetur når alle når drømmevekta si. Så kan vi vise oss frem i sydlige strøk:D Jeg er såååå lei vintern at jeg nesten går ut i bikinien for å skremme vekk snøen!!

 

Kjenner igjen den, spise salat hele dagen og stappe innpå godteri når kvelden kommer. Har en lillebror som driver med samme greiene. Prøvd å fortelle han at det ikke er helt smart, men 17 år gamle gutter er frekke! Han sier han ikke tar imot råd fra meg siden jeg blei så feit så fort=O Huff. haha

 

Så utrolig bra innstilling enrt! Gleder meg til å høre resultatet idag, og hvertfall nesteuke. Håper bare helgen ikke byr på for store fristelser for oss:D

Greia med lavkarbo er jo at det er tidenes mest effektive FEITEkur hvis man sluver med karbohydratene. Så Jeg skal virkelig holde meg unna godteri og stæsj. Men det er så mye fett i maten at jeg faktisk ikke har noe søthunger. Kanskje like greit vil jeg tro..

Vekta viste minus 300 gram, VELDIG fornøyd ettersom jeg har spist fem hele potetgullposer siden sist veiedag, smørkaker, skolebrød, sirupssnurrer, koldtbord med hvitt brød, to 200 g sjokoladeplater osv osv. Var helt sikker på at jeg hadde ødelagt forbrenninga mi for lengst med alle de idiotiske diettene jeg prøver. Men neida. Den går så det suser tydeligvis!

 

Lyyyykke til hos tannlegen Sitrus! Det er verdt det når du er ferdig:) Jeg skal til tannlegen imorgen, skal bli deilig å få støpt på litt beskyttelse frem til kronene kommer!

 

Hittil idag har jeg foresten spist nesten 1000 kallorier og bare to måltider. Blir interessant å se om dette faktisk går! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta veiiedag til imorgen uka her da jeg ikke har trening ikveld, og trente igår. Prøvde å veiie meg litt, men kom på at jeg egentlig burde kasta vekta mi for lengst. vekta er umulig, hopper opp og ned, enkelte gang under veiinga så kan jeg flytte vekta et par cm og jeg veier plutselig 2 kg mer. Så om det er gulvet eller vekta vet jeg ikke, men den skal kastes iallefall. Nesten så jeg skulle bare stått opp imorgen, tatt buss til mamma og pappa og snikveid vekta deres. De er jo ikke hjem heller så de merker ikke noe. tror nesten jeg gjør det, så får jeg for en gangs skyld et resultat jeg vet stemmer.

 

Lykke til til tannlegen idag sitrus! Går nok så bra skal du se:D

 

jeg vil ha forbrenninga di loone. Helst NÅ! kanksje det er på grunn av alle de forskjellige kurene forbrenninga di fortsatt fungerer? det rekker ikke å "låse" seg? jeg kan for lite om sånnt til å uttale meg egentlig da men:p har spist 600 kcl idag jeg, og planlegger en stooor fruktsalat til kvelds:D Gleder meg allerede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søt enrt! Jeg har aldri hatt noe spesiell forbrenning. kjent lukta av søtsaker også har jeg gått opp et par kg omtrent:p Så hvis alle diettene har fått kickstart på den så er jeg i alle fall LYKKELIG:D For har ikke beveget omtrent annet enn til godteskapet og tilbake..

 

Åja, skjønner. Er kanskje like greit å gjøre det på den måten da. Så du ikke får falsk oppgang. Det er surt! Det er noe dritt med sånne møkkavekter. Hadde også svippet innom foreldrene mine var jeg deg! Så får du på en måte belønning for ukens strev! ;)

 

Herlighet, jeg sto å stekte kyllingen min ista I ekte meierismør. Aldri i mitt liv stekt noenting i det jeg. Hatt helt fettangst kan man si. Så hvis dette fungerer er jeg i himmelen! Men driti meg ut allerede. Trodde det var lite karbohydrater i melk, men det er jo maaasse. Så har brukt opp "dagens kvote" på det jeg gitt. Men det får være, man lærer noe nytt hver dag. Hehe.

 

Har dere foresten prøvd den der organiske lepomaden til eos? jeg skrev litt om den på bloggen for litt siden, eeeeelsker den!:) Tilogmed samboern bruker den, i smug, iblandt

 

ha en fin dag jenter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekte meierismør? Herregud, da hadde jeg død jeg. Her stekes det i olje, og kun olje. Jeg får litt småangst bare jeg ser typen tar fram smørpakken jeg:P men egentlig er jeg ganske heldig der for jeg har aldri brukt smør på brødskiva. Med et untak, og det er jo ganske ekstremt i tillegg. Ristet brød med ekte smør. det er himmelsk! og jeg spiser det kun en gang i året, den gangen i året vi har ekte smør i huset:p

haha, da fr du være forsiktig med hva du spiser resten av dagen. Spesiellt når det er skikkelig fetekur hvis du spiser for mye av det. Må ikke ha noe oppgang her i gården vettu:)

 

Ja, jeg har prøvd den. Og var OVERLYKKELIG når jeg så hvor billig det var der. Leta hee byen over den og vart så skuffa når jeg så prisen. Litt dyrt for en lypsyl.

Nå er det middagstid, før jeg skal en tur på jobb. Sånn går det når resten av jobben skal ha kurs:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, toast og ristet brød er det eneste jeg liker med vanlig brød, loff er jo godt, men da kan man jo like gjerne sitte å svelge luft:p

Det er jo i alle fall luksusproblem at du ikke liker smør! Jeg også har alltid stekt alt i olje, mest den "one kcal spray", den er GEENIAL når man skal ovnsbake grønnsaker. Da blir det litt sånn crunchy-preg, i alle fall hvis man bruker litt havsalt på toppen:)

Men detta meierismørret skal man visst bare kjøre innpå med i løped av dagen tydeligvis. Det, fløte, majonaise, kjøtt, egg og fettfettfett er grunnlaget. Så blir spenstig dette her!

Etterpå skal vi se avatar og jeg elsker baconsnacksen de har på kinoer! Så idag bliir det feitekur på meg! De få gangene vi er på kino driter jeg i alt som heter kalloritelling. Haha.

 

Kos deg på jobb i alle fall da! Deilig å tjene litt penger ;)

 

Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en lang gåtur med hunden min:D *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, loff blir man jo sulten av nesten før man er ferdig med å spise:p har en liten evigvarende diskusjon med kjærest angående det der. mamma bruker en av de sunneste knekkebrødene, de sport eller hva de heter. Kjærest kaller disse sponplater og mener det er mindre mat i dem enn i loff. Jeg nekter! jeg liker egentlig ikke loff heller, men det er av den grunn at det ikke er noe mat i det da. er ikke verdt det:P

 

flink du er loone. Kos deg på kino du, er lov når man er på kino. Iallefall i mine øyne. Kino er unntagstilstand:p det samme er også bursdager, da er det lov med et kakestykke. Nå tror jeg faktisk jeg skal ta natta snart, ble så sent igår:)

 

God natt jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...