Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest SaraMJ

Haha! Morsomt å lese om deres shopping-vanskeligheter! FOR jeg kjenner meg sååå igjen!

Tenk dere min situasjon, beina mine (fra gulvet til skrittet) er 80 cm lange (er 162 cm).. Det er ikke langt! Haha. I tillegg er hoftene mine større enn normalt. Dette gjør ting veeeldig vanskelig! Og man føler seg ikke lite tykk når buksene må være tyve cm for lange for at man skal klare å kneppe igjen knappen! Hehe.

 

Grunnet dette lille problemet, så går jeg utrolig sjeldent med bukser! Jeg eeelsker tykke strømpebukser ;) Det knall! Går alltid med lange gensere som går ned over rumpa. Det er så deilig og "løst"!

 

Så på noen bilder med ei venninne her om dagen, ca 5 år gamle. Og ho sa "Se Sara, du har på deg JEANS!". Haha. Så, folk har lagt merke til at jeg ikke går med bukser, ja! Men, for all del, jeg finner jo bukser, om jeg vil! Men strømpenbukse og thigts er jo utrolig mye mer behagelig? :)

 

Foruten bukser, så eeelsker jeg shopping! Kjoler digger jeg! Men som ernt skrev - alle har samme fasong! Jeg liker helst de kjolene som strammer seg rett under puppene, for så å slake seg ut over hoftene :( Midjen er ikke så gal, men hoftene de hoftene... :D

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Sitrus

Å herregud... Det nytter seriøst ikke å være inaktiv på den tråden her, for her skjer det helt sinnsykt mye på noen få dager!!! Hahah!! Orker ikke lese gjennom alt...

 

MEN jeg er back. Og gleder meg egentlig veldig til å skrive inn trimpoeng, for her har det gått unna. Første dagen ble det bare stress for å ordne fiskefanter og pusekatter og komme seg opp på hytta midt på svarteste kveldingen. Fredag måkte jeg snø i 1 1/2 time. Og da mener jeg ikke at jeg satt på rumpa og plukka opp noen småklumber jeg kasta vekk. Jeg har aldri måkt så mye i hele mitt liv. Snøfonnene gikk meg til opp på brystet, men det var så løs snø at jeg måtte måke helt ned på bakken... Så da måkte jeg fra døra og ned på do (hvor vi kvelden før måtte bruke truger eller ski for å gå), ca 25 meter eller noe. Med SÅ mye snø. Det er faen meg mye å måke vekk! Da var jeg skikkelig fornøyd etterpå. Ble dritfin vei som holder til påska også (forhåpentligvis), og jeg kjente kroppen var veldig glad for å jobbe grisehardt. Men så gikk vi 3 km på ski på kvelden også. Var så fint vær at vi kunne ikke la være. I dag har vi gått litt over 1 mil på ski. Brukte jævli lang tid, for mamma er vel ikke akkurat i sin beste alder lenger. Eller, det finnes vel mange på 50 som er spreke, men mamma er ikke akkurat en av dem stakkar ;) Veldig moro at i alle år tidligere så har vi unga vært de som har satt seg ned å skriki JEG HOLDER PÅ Å DØØØØØØØØØ, men nå var det mamma. Hahah, endelig!

 

Kjenner det var mye lettere å gå på ski med 13 kilo mindre på kroppen. Jeg måtte faktisk si at jeg holdt på å dø forrige påske når jeg gikk med mamma, så her har visst både kondis og kropp generelt fått et kjempe løft! Dritgodt :(

 

Og når jeg har jobba så hardt som jeg har gjort fysisk, så har jeg gitt litt faen i kalorier. Har spist helt sinnsykt mye til frokost og middag, men det vet alle som har vært på hytta før også, at man blir syyykt sulten på hytta! Var så sulten at jeg ikke rakk å ta bilder av maten til blogen en gang :) Hahah... Sjeldent!

 

Så nå er jeg så møøøøør som jeg får blitt, og til og med litt rød i ansiktet! Herlig å endelig ha fått sol igjen!!! Ser jo aldri sola i Trondheim.. Bare når jeg er i byen liksom. Trist! Gleder meg til vår <3

 

Så herlig at det har kommet litt nye folk hit :D Hjertelig velkomne alle sammen! Er så godt å ha flere tanker og følelser å lese om. Supert ^^

 

Hahahah, forresten. Orker ikke lese alt dere har skrivi nå, men leste det Ingsi skrev om bukser. Jeg er AKKURAT sånn!!!!!!! Hahahah, jeg kjøper bare bukser fordi de PASSER, ikke fordi de er fine!!!!! Hahaha, det er så tåplig... Men det går bare ikke ann å lete etter pene bukser når man veier 90 kilo, for alt man vil ha passer ikke. Så hver gang jeg har funnet noe som passer, så har jeg nesten bare lukka øya og tenkt; Lang nok og brei nok og under 500 kr. GREIT og betal.

 

Men nå er jeg helt utkjørt. Vi gikk rett fra ski til å pakke oss ut av hytta for å hente søstrene mine på togstasjonen siden de har vært i sverige hos pappa. Så nå skal jeg legge meg litt rett ut i to sekunder. Det trengs! Kroppen verker som om Jillian sku vært her og trampa på meg i flere dager....

 

Good to be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også følte meg vell i tights. Bruker det masse, men mest hjemme.

Ellers går jeg alltid i: olabukse med hettegenser så man ikke ser valkene:p Eller joggebukse med en eller annen top som er stram over puppene og så vid som mulig ellers, med en tynn jakke utenpå. Det er alltid sånn jeg går kledd liksom:p

Kjenner meg igjen i det du sier sara!! er 164/65 kommer litt ann på målebåndet. Må alltid få mamma til å legge opp buksene mine for meg

 

Jeg sliter alltid med kjoler! Enten så er de perfekte også får jeg ikke igjen glidlåsen over puppene ellerså er de passe på puppene men ser ut som en søplepose ellers. Men nå har puppene krympet utrolig masse=( Så det positive er at jeg kanskje kan begynne å like kjoleshoping igjen! Skal jo til London om snaue to uker nå så.

 

Vet ikke om jeg sa det, men jeg nådde delmålet mitt, med ned til 75 før turen min:D Hadde ikke trodd det i januar! Men har faktisk en gjennomsnittlig nedgang på 0,86 kg pr. uke hittil i år=D FORNØYD!

 

Nå blir det veldig selvsentrert her, men jeg er så glad! Vi fikk kjøpt inn alt til leiligheten! Maling, sparkel, fliser osvosv:D PLUSS at vi skal bygge ut klesskapet!!<3 Det er ikke noe som klinger bedre i ørene enn større klesskap og ny kropp!

 

Så deilig å slappe av lenge ingsi=D Kos deg med tur og lesing og alt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Ble 8,4 trimpoeng på 2 dager ;) Det skal man jammen ikke klage på!!! Sku visst vært litt oftere på hytta.

 

Og Loone, du har lov å være litt "selvsentrert", for du har jo vært sinnsykt flink!!! :) Håper du når målet ditt kjempe fort! ^^ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii! Nei, det skal man virkelig ikke klage på nei!!;)

Ja, alle hadde nok hatt godt av å reise på hytta si litt oftere for å koble ut!

Blei det mye godsaker, eller klarte du å holde deg greit på matta:D?

 

Du har jo vært utrolig flink du også! Vi har jo faktisk gått ned nesten like mye på nesten like lang tid, tror jeg? Uansett, så skal det gå samme veien med resten av kiloene!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Nei, det er jo nesten det samme som jeg pleier å ha på en hel uke egentlig :) Merker det i kveld ja. Trøtt og støl som F.

 

Har kosa meg litt ekstra selvfølgelig! Blitt noen mørke sjokoladebiter, litt kvikklønsj på tur - selvfølgelig, litt potetgull over yatzyterningene og så hadde vi sjokoladepudding til dessert i går. Blitt noen vinglass i kveld, men jeg tar pent på kaloritellinga. Orker ikke telle kalorier støtt! Nå har jeg vært så fysisk aktiv at jeg tillater meg å kose meg. Rett og slett! Har fortjent det. Tror ikke jeg er den eneste som opererer på den måten? :( Det er så viktig å unne seg noe og kose seg litt synes jeg. Da føler jeg livet på kloss hold! ;)

 

Ja, vi har nok det tenker jeg! Det går da nedover ^^ Jeg har det ikke travelt føler jeg. Det går trygt og sakte nedover mot mål, og det er egentlig betryggende at jeg gjør det slik som resten av livet forhåpentligvis skal gjøres! Jeg har brukt 1 år på 13 kilo, og bruker gjerne et år til på de resterende kilo! Hastverk er lastverk sa skilpadden og løp i fra haren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke ille i det heletatt:D Det er utrolig viktig å kunne kose seg og ikke kronisk tenke slanking helt ut i tærne, da blir en i alle fall aldri lykkelig!

Baah, jeg er så drittlei tanken av å telle kallorier og planlegge mat ut i fra hva alt mulig inneholder og ikke overstige totalen osv.

Det er en ting som er mye enklere med lavkarbo. For er en sulten og har gått over karbohydratmengden så spiser man bare ting uten det. Som ost, bacon, og generelt mesteparten av kjøtt=)

 

Haha, sjokkerende at vi har gått ned akkurat like mye!;) Jeg begynte på greteroedekurs rundt 20 mars ifjor og siden da har jeg gått ned nøyaktig to kilo. Siden januar ifjor har jeg gått ned 15, men sånn på 12 mnd ligger vi likt=p Hehehe

Ja er nok viktig å bruke tid på kiloene. Jeg har så dårlig tid jeg da. For har aldri opplevd å gå opp i vekt annet enn denne ene gangen. Så har kanskje litt feil innstilling. Men får heller jobbe desto hardere med å holde vekten nede når jeg når den!!

 

Blir det noen bilder fra skituren på bloggen etterhvert eller:D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Hva skal dere i dag da?

 

Jeg må først må gjøre ferdig litt skolearbeid, så skal jeg ut i sola! Får se om det bare blir en laang tur, eller om jeg går den halvtimen opp til treningssenteret, og fortsetter der.

 

Jeg har veiedag på onsdag, så vil gjerne legge standarden nå. Skal ut og spise på tirsdag, og Egon er jo ikke av de sunneste restaurantene som finnes. Noen tips til sunn ute-mat?

 

Ha en flott søndag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake sitrus! Bra du har hatt det fint på hytta, og over 8 tp på 2 dager er jo kjempe bra! Selv om det har blitt litt utskeielser i tillegg vil det sikkert vises på vekta på onsdagen!:)

Passer jo bra at du harveiiedag på onsdag da kamilla, for her i tråden er det veiiedager onsdag og torsdag, så blir du ikke alene om å ha på onsdager sitrus:)

Sunn spise ute mat ja. Du bør iallefall unngå friterte ting, har du for eksempel muligheten til å ta ris eller bakt potet istede for chips er det en fordel. rent kjøtt er jo bedre enn pizza og hamburger. det jeg ofte gjør når jeg er å spiser på egon eller noe slik (når jeg spiser der er det nesten bestandig lunsj da), så bruker jeg og kjøpe meg en bakt potet. de er kjempe gode, men kanskje ikke det man tenker når man skal kjøpe seg middag.

 

men nå må jeg på butikken å kjøpe meg middag før jeg drar på jobb:) Ha en fortsatt fin søndagskveld jenter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Uansett hvor du skal ut så finnes det alltid SALAT. Selv om den er full av oljer og overdoset med oliven, så føler man seg i hvertfall sunnere ;) Egon salat er ikke det beste jeg har smakt, men kjøper det omtrent hver gang allikevel. Skal du på peppes derimot - kjøp Chef salat med marinert kylling!! DIGER salat og du kan selv velge om du vil ha på dressing. Og det er jo bare å si; uten oliven, uten ost, uten altmuligrart, du får det du vil ha med andre ord. Fint med salater <3

 

Jeg har vært på øvelse i 3 timer i dag, konsert i morgen kveld. Gleder meg! Vi har kommet utrolig langt med stykket vårt, og selv om det er bare 1 uke til konkurranse og 2 uker til norgesmesterskap så har jeg SKIKKELIG trua på oss! Moro! ^^ Ellers har jeg vært en tur hos kjæresten og er nå hjemme igjen. Klar for å poste litt bilder på bloggen! ble ikke så mange matbilder da... glemte det fordi jeg var så sulten :) Godt tegn på at kroppen fungerer!

 

OBSOBS jeg har ikke vekt denne uka vet dere... Så på meg blir det ingen veiing før om 1 1/2 uke. GRUER MEG!!!!! Tenk om det går fullstendig feil vei da??? Men jeg holder meg i skinnet. Synes jeg har vært flink så langt. Holder meg i bevegelse og spiser normalt. Skal i hvertfall få til stillestående. Men det er så grusomt vanskelig når man får maten servert og ikke kan ordne selv.. Huff.

 

MEN jeg tar det med et smil om munnen og satser på det beste. Skal uansett ned mange kilo til selv om det er litt motgang nå! ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SaraMJ

Hei jenter!

Jeg har også veiedag på onsdag! Topp! ;) Greit å ha flere å veie seg med! Gru-gleder meg! Har blitt 4 ruter av den nye kvikk(?) lunsj-sjokoladen i helga. Hadde jo ikke smakt den før! Alt må smakes :) Men det skal vel gå greit tenker jeg! Hehe.

 

Ute-mat. Hmm. Sist jeg var ute bestilte jeg sandwich! Det var knallgodt! Jeg bestilte uten ost. Bestod da av en eller annen skinke, salat, rømme og bacon. Det syns jeg var knall! Til vanlig hadde jeg bestilt en skikkelig burger! Vet ikke om sandwich er så hiiimla sunt, men jeg fikk hvertfall ikke så himla dårlig samvittighet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

HER ERE LIV RAIRAI!

 

Velkommen tilbake til verden Sitrus ;) Great to have you back!

Artig med nye innspill fra SaraMJ og KamillaLH! For ikke å snakke om veteranene Loone og erNt!:)

 

I dag gikk jeg til en konsert jeg skulle på istedenfor å ta bussen. Det må nå være noe av det mest fornuftige jeg har gjort på årevis. Det var overraskende kort å gå til byen (eller, kort og kort, det tok kanskkje tre kvarter til bakkelandet og en time og et kvarter dit jeg skulle). Så nå vet jeg at vi gjerne kan legge søndagsturene våre til Bakkelandet, og kjøpe oss kaffe der!! :( Trim & coffee.. can it be better?

 

Kjæresten kom nettopp inn og slang en potetgullpose på bordet. "Ja, det passa bra siden jeg sitter inne på GreteRoede", sa jeg. Hehe. Jaja : ) Får la ham kose seg i fred!

 

Jeg er klar for en megasunn uke! Føler jeg klarte å skjerpe meg litt denne uka, selv om det ble vin både fredag og lørdag.

Ønsker dere alle lykke til i neste uke: )

 

Veier og måler onsdag!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med spilling Sitrus! Forbrenner vel litt med all den blåsinga/slåinga eller hva det er du gjør? Husker jo du fortalte hva du gjorde, men husker ikke hva det var. Hehe<3

Hva med å bruke målebånd da, så ser du at du i alle fall går den riktige veien der<3? Ellerså stryker du ikke med av en real pause. Det har vi alle godt av iblandt, frivillig eller påtvungen. Hehe

 

Gøy at du også har veiedag på onsdager Sara! Morsomt å være flere samtidig, for da er det mer å glede seg til! ;) Og er utrolig koselig at dere vil være med oss her inne på forumet. Vi er kanskje en av de som er mest aktive? Har ikke tenkt på det før jeg. Men vi har jo i alle fall holdt på her i ett år nå=D

 

Såååå flink som holder deg unna potetgullposen Ingsi, og GODT å høre at du har funnet motivasjonen din!! Det er jo ingenting som er bedre enn å kunne gå turer der man kan. Så greit at det ikke tok lengre tid enn det gjorde. Det er jo perfekt mengde å gå. Lengre tid enn det så blir jeg i alle fall så varm at jeg må ha en dusj når jeg kommer frem. Hehe

 

Idag ble det svømming på Drammensbadet; GRATISPARKERING på søndager!=D

Så tok jeg badstue kjempelenge for å prøve å få ut sykheten min på den måten. Men tror ikke det fungerte. Nå er jeg så lei av å være syk at jeg drikker bare masse, masse kaffe! Det går opp i opp med at jeg sover maks 2-3 timer uten hosting i løped av natten=D Inatt kom samboern med ett glass vann og smertestiller, han vekket meg faktisk fordi han syntes det hørtes ut som om jeg hadde det forferdelig vondt. Han er jo søt å da <3

 

Nå skal det bli godt med ny uke og nye muligheter! Også reiser jeg til LONDON den 17 mars:D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Hadde så lyst til å komme meg ut i sola i dag, etter å ha fått gjort litt skolearbeid. Men det tok jo så lang tid! Har sittet med skolearbeid i 7-8 timer i dag, og når det ble mørkt var det ikke lenger så koselig å gå ut. Så jeg får ta det igjen i morgen.

Man trenger jo noen sånne skoledager innimellom også.

 

I morgen skal jeg på dansetime på treningssenteret jeg bruker. Timen heter Ragga Jam og er inspirert av jamaikisk gatedans med innslag av hiphop og salsa. Er egentlig ikke en god danser, men dette er gøy! Det meste går i shaking, med forskjellige fottrinn og bevegelser, og skal si svetten renner godt etter 10 min! Timen varer en time, også tenkte jeg å ta en lett styrketrening etterpå.

 

Har lagt opp trening for uka nå, og det er en plan jeg tror jeg skal prøve å følge noen uker nå. Det blir dansing på mandager, spinning på onsdager, svømming på torsdager og stretching på fredager. Også noe gøy eller fornuftig i løpet av helgene. Blir en fin fordeling på styrke og kondis!

 

Håper alle får en fin start på uka i morgen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Jeg spiller trompet Loone ;) Og man forbrenner nok en del ja. Både ved at man er i høy konsentrasjon og med at man bruker en del rare muskler. Men det er uansett "gratis" forbrenning tenker jeg :) Sånn som ikke vises på trimpoeng, bare på kroppen <3 Hihi..!

 

Ja, jeg kan jo se om jeg finner et målebånd da :D Det som er dumt er jo at 200 gram + eller - ikke vises på målebåndet! Sku ønske det fantes sånn "lommevekt" eller noe jeg... Hadde vært kjekt ^^ Bare no små knotter man kunne feste under foten og så se resultatet på en liten skjerm eller noe. SKAPEREN her kommer jeg! X)

 

Ååå hørtes godt ut å ta badstue!! Synd det ikke hjalp på sjuka da... Huff, stakkars deg.. Godt du har så god kjæreste som passer på deg i hvertfall da <3

 

...London schmondon... :( Neida, unner deg virkelig en tur!!! Da må du kjøpe deg noe skikkelig fint som premie for et vel unnagjort bli-mindre-år!!! ^^ Hvor leng skal du være borte forresten? Er dere mange som reiser eller er det kjæreste-tur? Heldiggris uansett!!! =D

 

Det hørtes ut som en kjempe spennende time Kamilla! Åh, skulle ønske jeg turte å reise på sånt... Eller, vi kan vel begynne med at jeg skulle hatt penger til å kunne reise på sånt før jeg måtte ha sagt at jeg ikke turte men X) Hihihi.. Dansing er jo så sykt moro! Beste treningen jeg kan komme på egentlig ^^ Både ha det moro og bruke dritbra musikk og fortsatt bli så sliten at man er litt død etter timen! Flink du er som har satt opp program også!!! Jeg er så alt for flink til å bare ta det som det kommer.. Da blir det veldig ofte ikke noe av. Men da gjør jeg unna noen økter på hybelen da, så trening blir det uansett. Men mye mer moro å være på timer og sånt da, det må sies!

 

Nei, jeg stod opp tidlig for å lese litt, så da får jeg jammen meg se til å gjøre det. Det er faktisk ganske kort tid igjen til eksamner, og jeg har en LANG LANG LANG vei å gå.... eller, lese, mener jeg. En lang vei å lese! 123 LES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går virkelig ikke ann å dra på jobb en gang i tråden her, så tror det er den som er mest aktiv ja. Var heldig når jeg valgte en tråd jeg ville være med på:)

Jeg likte minivekta di sitrus, en sånn en synes jeg du kan finne opp. I mens så tror jeg målebåndet er det som sier mest. Alt er jo bedre enn ingenting.

 

Bor litt nermere byen enn deg jeg da ingsi, men er med på den at det er kjempe deilig å være i gåavstand. Så når det blir sommer har jeg tenkt å gå til byen istede for å busse, når jeg skal hjem så tror jeg at jeg busser. Eller så kan jeg gå til ila å ta buss opp den laange bakken. Latskapen lenge leve! ;p

 

Håper du blir helt frisk til london da. Og jeg er ikke missunli, neei da! Elsker london, det er jo en så hærli by! Var der i mars i fjor, og selv om det ennda var litt småkaldt var parkene grønn og blomstene blomstret. Vil tilbake, NÅ! ;) Og ås er det kjempe bra at du kom deg på svømming. Kjekt å utnytte seg av dte nr det er gratis parkering.

 

Noe jeg skulle ha skrevet mange ganger men bestandig glemmer. Hva med at vi har en full måling den første veiiedagen i hver måned? så ser vi hvor mye vi krymper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!<3

 

Idag har vært TIDENES værste mandag!!!!! Jeg har på de siste tre dagene sovet 6 timer:( Så våknet idag med vann, vann og VANN i kroppen. Gikk selvfølgelig (dum som jeg er) på vekten for å sjekke og da var jeg over 76 igjen! Ble SÅ lei meg!! Enda jeg vet det bare er vann...

 

Så hadde jeg time hos frisøren, skulle farge, klippe og fikse luggen før londonturen. Ble fornøyd med alt helt frem til hun skulle klippe luggen. Så istedenfor å gå gradvis kortere klippet hun den bare KJEMPEKORT med en gang. Jeg HATER DEN!! Den er så forpult stygg!!! Var så jeg fikk klump i halsen når jeg så hun klippet. Jeg ba om skrå ut til den ene siden men så fikk jeg en omvendt V fra midten og ut:(

Jeg dro hjem til mamma å grååååt masse. Ser så stygt ut at jeg blir helt på gråten av å tenke på det!! Den er en cm kortere enn jeg ville ha=(

 

Så idag har jeg trøstespist på spekemat. Masse, maaaaaasse spekemat. For i min diett gjør ikke det noe, det er jo 0 karbohydrater. Men nå sitter jeg her da og vurderer om jeg bare skal ta på meg ølhatten til typen og putte ett par flasker med vann i den. Tørst kan en si!!!

 

Nå er jeg bare så lei meg og sint at jeg måtte få det ut til noen. Håper dere har hatt en fin mandag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Ja, da er jeg hjemme fra trening. Var så deilig, men også så slitsomt å shake litt igjen. Kjenner den ene øvelsen godt i låra nå! Vi skulle stå med bena godt fra hverandre, med bøy i knærne og med knærne over tærne. Så skulle vi "jokke" (som instruktøren sa), altså bevege hoftene frem i rykkebevegelser. Vi var to og to sammen, så den som ikke shaket, skulle holde den andre på skuldrene, slik at man ikke skulle gi seg når det ble tungt, da mange gjerne vil ha mindre bøy i knærne. Vi holdt på ca. 1 min. i forskjellig intensitet, så byttet vi, så vi hadde 3 slike økter hver! Kjente syra den siste runden!

 

Deilig å slappe av på sofaen med litt frukt nå for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, det hørtes ikke særlig bra ut loone! Spist noe spesiellt siden du har så mye vann i kroppen da eller? Får håpe det er borte til torsdag og veiiedag iallefall. Typisk at det er dager det er slik en bare må på vekta. må nesten sjekke om det virkelig er så ille, og selv om en vet det er pga vann så er det ikke morsomt i det hele tatt! Bare viktig å ikke gi opp, selv om en får mest lyst til det. Bra at du skeiia ut med noe som er ja mat for din del da;)

 

men er det ikke noe slikt at hvis en er misfornøyd med klippen så skal de kunne rette opp det? Mener å ha hørt noe slikt, men kan hende jeg er helt på jorde da. Dårlig av frisøren iallefall og ikke klippe slik du har lyst på:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått helt dilla på spekemat og det er jo sååå salt!;) Så vet at det er derfor. Men, det er ingenting i forhold til hvor sint og lei meg jeg er over at hun ødela panneluggen min.

 

Er jo ingenting å få gjort med den nå heller. Tror ikke det finnes panneluggextentions:p Den er så kort at jeg ikke kan sette den bakover med spenne engang, for da må jeg feste spenna i hårfestet. Så jeg skal grooooo håret mitt nå! Bruke hårkurer så det jomer så det vokser fort ut. Nestegang jeg skal til henne så skal jeg klippe luggen min sjøl! Jeg blir mye mer fornøyd når jeg gjør det sjøl enn jeg har blitt når hun har gjort det. Selvom hun sier at det ikke ser bra ut. Det driter jeg i:p jeg liker å se ut som et takras på hue, det er stilen min:D Takras-tatt i stikk kontakta-rett fra soveromet stil! Men da må det være på min måte ikke som nå!! Baaah!!!

 

Menmen, hvordan har deres dag vært da? Så flink som har vært på trening Kamilla!=d

Hadde pakket baggen min og tok med til frisøren men jeg dro rett hjem til mamma når jeg var ferdig istede. Frisøren ødela hele dagen min!!!:@

 

Veit jeg høres teit ut som klager sånn på det men ååååh. Kommer til å se på bildene fra london og se den STYGGE luggen. Ser ut som en førsteklassing som har tatt saksa og tatt ett jafs midt i luggen. Gad damn!! Nestegang hu skal ha negler er det PAYBACK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner du har en del vann ikroppen hvis du har spist mye spekemat ja:P å spise spekemat er jo som å be om å tørste ihjel:P

 

gjør det sjøl du, det enkle er ofte det beste. Jeg har nå farget håret mitt hver måned i 1 1/2 år, og kun gjort det hjemme. men hjelp av noen frisørvenninner og svigerinne til tider, men likevel hjemme. Hadde ikke hatt råd hvis jeg skulle gjort det til frisør, og så lenge en ikke skal gjøre så alt for mye komplisert så hvorfor ikke? Eneste jeg gjør til frisøren er å klippe meg.

 

Her har dagen gått bra, sov lenge (til 9) og det trengtes etter arbeidshelg. ble lite lesing av dte, men det får så være. Skal opp kl halv 7 på torsdagen og 5(!!!!!) på fredagen, så jeg har ikke dårlig samvittighet en gang (bare litt). måtte snikveie imorrest da, og har gått ned 100 g iløpet av helga, så har et lite håp om å nå 81,5 på torsdagen:D

 

Hva veier dere Kamilla og Sara? Og hvor høy er dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Huff, stakkars Loone!!! :( Forstår så innmari godt at dumme frisøren ødela dagen.. Du vet at du får igjen pengene om du er misfornøyd??? Hahahah, men du er jo så søt med alt du skriver at kjæresten min blir sur fordi jeg ler sånn ;) Hahah... Takras-stil ja X) Hahah, og jeg er VELDIG up for paybacktime!!! For å få ordnet på neglene kan gjøre helt satanistisk vondt!!! Hahah.. Huff. Første gangen jeg skulle fylle på geleneglene mine forrige året, så hadde jeg en gammel skrukk til å gjøre det, og hu filte seriøst bort ALT av neglebånd så blodet sprutet fra alle neglene - og I TILLEGG spritet hun hennene mine annen hvert minutt!!!!!!!! Seriøst, jeg var helt på gråten, og var iskald, blodig og skjelven resten av dagen. Det her var vel og merke ikke noe payback ting altså, bare viser hvor vondt det kan være :) ...og i tillegg så det helt GRUSOMT ut. Filte ned alt sammen når jeg kom hjem, hahah..

 

..også kan du massere hodebunnen, for da vokser det sånn 1-5 mm raskere i måneden. Har med at man øker blodsirkulasjonen i cellene, og da produserer de hårene raskere. Hahaha, kom på en morsom historie om ei som gikk på frisørlinjen på samme videregående som meg... Som trodde at håret vokste ut i fra hårtuppene... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! Siden vi alltid klipper hårtuppene liksom. Jaja, godt a gikk frisørlinja så a lærte NOE på de årene i hvertfall. HAhahahahaha, fy faen...

 

Uff, kjedelig med vekta - men det skal du bare glemme og se fremmover! Når du vet hva det skyldes så bare glem at du i det hele tatt gikk opp på vekta!!<3

 

Det hørtes ut som en bra time Kamilla!!! Kjempe flink er du som kom deg på noe sånt :D Kjennes sikkert helt utrolig digg ut etterpå <3 Hørtes ut som en hard økt i hvertfall!

 

Jeg har spillt konsert i kveld. Gikk ganske bra, men er mye som må forbedres på felles plan frem mot konkurransene de neste ukene. Har en på lørdag, en siste øvelse neste mandag, og så er det NM 19 mars. Da må det sitte! Gleder meg syyykt, for det er så braaaa ^^ Hihih! Elsker å være tilbake her hjemme og gjøre noe jeg er god på... Spille! Hurra! Og resten av kvelden skal jeg kose med min burgerkonge <3

 

..hahah, bare fortelle det at det er sånn tilbud på kyllingburgere på mækkærn nå for 20 kroner. Og kjæresten synes jo det er veldig billig... Så i dag hadde han handlet bare 10 stykker! Hahahah.. Så da skulle vi liksom ha nok mat til i morgen og sånn. Lol ass X)) Godt han hadde litt anna i kjøleskapet.. Hahah. Som sagt, my burgerking from mc donalds <3 Hahahah... Mannfolk er så rare. Men de er nå det beste som fins også da <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...