Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å trene, KamillaLH:) Det var litt av en ukeplan, det hørtes gøy ut alt sammen!

 

Full måling hørtes bra ut, enrt! Very good! Ja, jeg tenkte også at jeg skulle begynne å gå når det blir fint vær. Men tror jeg må ha busskort uansett så lenge jeg jobber, tviler hardt på at jeg kommer til å gidde å gå i en time til jobb og fra jobb hver dag :) Men å legge inn et par gå-turer til byen i uka, det skal man neimen ikke se bortifra at jeg gjør. Det er jo også veldig godt å få litt skikkelig frisk luft. Det er noe jeg lett glemmer, men som jeg vet at jeg blir veldig glad og fornøyd av.

 

Ellers må jeg, DESSVERRE, si at jeg spiste litt av den dumme potetgullposen i går. Søren altså! Det er så vanskelig! Jeg synes potetgull er så godt. FARLIG godt, mildt sagt. Blir litt småfortvilet over den manglende viljestyrken!

I dag har jeg ikke spist noe godis da, heldigvis. Når begynte egentlig det her å bli et problem? Kan ikke huske å ha vært så godterisjuk i fjor.

I morgen skal jeg trene, og jeg skal ikke spise godteri.

På onsdag skal jeg trene, og jeg skal ikke spise godteri.

 

Det er et løfte til dere, mine damer!

 

Ellers Loone, det hørtes ut som en skikkelig drittdag ja. I MORGEN BLIR BEDRE! <3

Hiv i deg B-vitaminer.. Jeg tar det, og håret mitt vokser ca. en meter hver dag! (litt overdrevent) Du får kjøpe deg ei skikkelig kul lue som du kan ha på londonbildene:P da blir du chic!

 

når det gjelder hjemmefarging så gjorde jeg det samme for noen dager siden, og det ble egentlig ganske bra! gjorde det bare litt blondere, og MAKAN til glans da gitt. ikke dumt å ta saken i egne hender nei. du får klippe neglene hennes rett av, Lone, når hu kommer og skal fikse dem hos deg. ;)

Jeg begynte også å le, så kjæresten min heller ikke skjønte noenting. sorry altså Loone, men du skriver så artig. håper du en vakker dag klarer å le av dette her.

 

massasje av hodebunnen, b-vitaminer og ei hot lue.. kanskje det kan hjelpe deg!

 

enrt, hva jobber du med egentlig? hvis du vil si det da. du skulle jammen opp tidlig! flink!:(

 

GOD NATT CHICKS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest KamillaLH

Jeg veier 118,6 kg(forrige onsdag). Så gleder meg til å se hva det står i morgen! Skal ut og spise i kveld, men skal være flink!

 

Også er jeg ca. 174 cm høy! Så jeg har nok og ta av=)

 

Nå skal jeg lage meg litt havregrøt før jeg må komme meg ut av døra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, b-vitaminer har jeg hørt skal hjelpe. Og så det med lue var en god ide, lue er egentlig genialt når en har bad hair day!

Det er vel sånn som til oss som det er til småungene, si til dem at det er noe de ikke kan få og de blir helt opphengt på at de SKAL ha akkurat den tingen ;) når du ikke får godteri vil du ikke ha noe annet:P

 

Haha, gutter er noen små(?), rare skapninger til tider ja. kjenner meg igjen i det å skal kjøpe billig, han i huse her er mester på det til tider. Og kommer derfor hjem fra butikken med de merkligste ting som han har kjøpt til meg. Problemet er at vi aldri har brukt det, og jeg ikke skjønner når vi skal ha bruk for det! dessuten så er kjærest utrolig nysgjerrig på hva vi egentlig skriver innpå her. Han har så lyst til å se, men når jeg da klikker det bort når han skal sitte på pc'n så er han sikker på at jeg skriver/baksnakker han. Hehe.. er ikke lett å være så nysgjerrig:P

 

Jeg har to jobber egentlig, jeg jobber på en bensinstasjon og så jobber jeg i hjemmetjenesten. Men på fredagen så er det fordi at mamma og pappa skal reise bort i helga og jeg har sagt ja til å kjøre dem. Verdt det når jeg har bil resten av helga da:D

 

Jeg er nå litt fjern jeg også da Kamilla. Det står jo på signaturen din hva du veier, så hadde jeg bare sett litt nøyere etter:P Synd jeg ikke er blond lenger for nå har jeg ikke noe å skylde på en gang:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SaraMJ

HIMMEL som dere skriver kvinnfolk! Jeg blir jo helt oppgitt (nesten) når jeg må begynne å lese heeelt nederst på siden! Haha. Men det er jo bare koselig!

 

Huff Loone, det høres ikke bra ut! Hvis det hjelper noe, så var det ei frisør som fucka opp luggen min også for ikke så lenge siden. Jeg har hatt skrålugg så lenge jeg kan huske! Men, så skulle jeg være litt vågal (lenge leve..) å klippe litt buet pannelugg, for det skal visstnok passe min hodeform (firkantet) ifølge Jan Thomas (fikk boka "Jan thomas stylingsguide" til jul av min tante. har aldri ledd mer i mitt liv).. Men ja. Jeg fikk buet. Men når jeg sier "ikke så tung lugg, heller litt lett", så mener jeg det? ikke sant? Faen for en heavy lugg ho klippet. Jeg var nesten på gråten selv. Og jeg bruker briller innimellom, og den luggen kler IKKE brillene. Jeg vil nesten ikke gå med de lengre pga denne klippen.. Så, YOU'RE NOT ALONE! Hehe!

 

Så, hva mer snakket dere om her? *lete nedover*

 

Ja! Enrt! Jeg veier 67,3 kg og er 1,60 høy :D Begynner å bli gradvis mer fornøyd med meg selv! Begynte på 73,3 kg. Utrolig hvor mye bedre man kan føle seg etter seks kg!?? :D Så, jeg har fått det bedre med meg selv de siste mndene. MYE bedre enn hva en sjokolade gjør meg i.. fem min? Så, bli tynn og bli kronisk glad isteden for litt sånn "manisk" glad av en sjokolade! Kan det være et nytt slogan eller noe? Hehe. Men jeg skal prøve å holde koken til jeg er på 60 kg. Får studere kroppen min litt etter hvert å se hva jeg blir fornøyd med. Vil være slank, ikke tynn. Idealvekta mi skal visst være 57.

 

Men kjæresten sier jo det at han liker meg mye bedre nå! Da må jeg si jeg ble litt offended! Men, sjarmør som han her, så er det fordi jeg HAR det bedre, ikke fordi jeg SER bedre ut! Mannfolk kan være herlige, kan de ikke vel? *forelska* hihi

 

Uansett, jeg gleder meg noe himla til veiedag i morgen! Jeg burde vel heller grue meg, har ikke fått trent så mye som jeg pleier :D Hvordan pleier dere å trene? Har dere noe fast rutine-greie? Det står sikker sånn 30 siden bakover her. Men jeg har nok ikke tålmodighet til å lete det frem ;-)

 

Gleder meg tl å høre resultatene deres jenter!! Nå skal jeg snart på inBody-test på Spenst! Det gruer jeg meg til. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra dere kunne le litt:D Håper det er med meg og ikke av meg altså:D

 

Samboern har fått beskjed om å kjøpe hodebunnsmaserer til meg, B-vitaminer tar jeg allerede masse av og tenkte jeg skulle sitte å dra meg selv i håret fra nå til jeg drar:D Satser på at det hjelper masse!! =D

 

Unnskyld for at jeg ikke kommenterte noenting igår, men følte meg veldig selvsentrert haha.

 

MEN, imponerende treningsuke Kamilla! Så flink som setter opp plan og faktisk følger den! Du kommer til å rase ned i vekt på no-time hvis du fortsetter sånn=D

 

Og ingsi, uff du må få han samboeren til å slutte med potetgullet. Det ødelegger så mye= Men håååper du får til to godterifrie dager <3

 

Hahaha, så søt kjæresten er Sitrus! Er virkelig McDonalds mat godt varmet opp da? Kanskje han heller skal investere i litt first price og euroshoper produkter? De har faktisk somregel mindre sukker i seg (fordi alt er vannet ut):D

 

Håååper du når 81,5 enrt!!!:D Og skjønner at du gidder å stå opp klokken 5 mot at du får ha bilen dems!! Nå har jeg endeliiiig fått igjen bilen min fra samboern for han har fått låne faren hans sin<3 Pluss at vi får masse, masse penger fra lånekassen om forhåpentligvis maks en måned så da får vi fikset både hans og min bil. Og kanskje begynt å kjøpe kjøkkeninnredningen til leiligheten <3 Haaaalelujaaa =D

 

Nå er det straka vegen til svømmehallen, nå som jeg har biiiiien minl! <3

 

Ha en fin tirsdag jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var med og ikke va deg ja. Selv om jeg egentlig ikke kan snakke for resten så er jeg sikker på at det er ganske enige;) Det går bra at du ikke kommenterte igår, skjønner at det var andre ting som opptok tankene dine:P Elsker når det kommer penger fra lånekassen!;D Masse penger uten å ha jobba for de, kan det bli bedre? men høres ut som dere får mer enn de vanlige kronene? Kos deg masse i svømmehallen!

 

Så flink du har vært! Og 6 kg er mye da, det er jo tross alt over 4 % av kroppsvekta di! Hehe.. gutter. man kan ikke leve uten dem og det er til tider ganske problematisk å leve med dem. Heldigvis er det let å glemme hvor umulige de kan være når de kommer med sine gullkorn<3

til vanlig har jeg to håndball treninger i uka, pluss at jeg prøver å få pressa inn ei økt til et eller annet sted. Blir ofte gjennom kamp, gåtur eller en tur på treningssenteret. Egentlig har jeg håndballtrening idag, men den er avlyst. Så alle tre øktene denne uka blir på torsdagen. Jeg kjenner jeg får litt vondt i magen bare av å tenke på det jeg:/ Det er det idrettsfaget mitt igjen da, og denne gangen er det studentstyrt aktivitet. Dermed blir det ei økt fra 8-10, og ei fra 10 -12. Senere på kvelden har jeg håndballtrening fra halv 9 - halv 11.

Hva er forresten en inBody test? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrus

Bare svarer litt fort før jeg skal på butikken. Får nesten dårlig samvittighet om jeg ikke gjør det :D Hahah, god ting!

 

Okei, mækkærn er jo ikke "GODT" i utgangspunktet, og det er det så absolutt heller ikke når det blir varmet opp igjen. Bare min burgerkonge som er aaaalt for glad i sånn ferdigburgers X) Det er helt drøyt innimellom.. Jaja, han får drive på :D Så lenge jeg slipper så er jeg fornøyd. Skal på butikken nå og kjøpe inn istesaft og druer og masse godt grønt og fargerikt. Han gjør jo aldri det selv stakkars liten mann.

 

Og sånn at du veit det; han gir fullstendig faen i alt som heter INNHOLD i mat X) Så lenge det er Mc' Donalds merke utenpå så er det alltid godt! Hahah!

 

hahah, Sara, kjæresten din er som min. Vil egentlig at jeg skal være der jeg er, fordi rompa og puppene har blitt mindre...... X))) Men jeg ser det på han at han liker liten mage og mindre lår, så jeg vet nok at det faller i smak etter hvert! Hihihi.. X) Men det er faktisk nesten sårende ja, at han ikke pusher meg til å fortsette. Som jeg har sagt mange ganger før; The man likes his junk in the trunk. Men dette trunkiejunkie skal vekk, om han liker det eller ikke!

 

Awh, så godt det må være å ta en svømmetur!! Skulle tenkt på å ta med meg svømmetøy... Da hadde jeg faktisk fått trent litt også. Jaja. Men nå skal vi i hvertfall GÅ til butikken, så da får jeg lea litt på skrotten! Også lurer jeg veldig på hva jeg skal blogge om i dag... Gammel, ekkel mækkærnmat som ligger i en pose på gulvet her? X)) Hahah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en KJAPP hilsen til dere! Herlighet, nå føler jeg at jeg MÅ skrive selv om Frustrerte Fruer har begynt. Har tatt opp dette med potetgullet med kjæresten, det ble en litt uggen tone, hehehe....huff...... Skal prøve å forklare ham litt ordentlig hvor viktig dette er for meg. Selv om jeg jo ikke kan bestemme når han kan spise potetgull. Han er naturlig slank og trenger ikke tenke på vekt. Men slanke folk burde jo tenke litt på hva de putter i seg og, det er jo ikke alt som er sunt selv om man er slank i utgangspunktet. Det er ikke BARE pga. at vi blir slankere at vi skal spise sunt! Det skal jeg si... HAHA. Måtte bare forberede meg litt nå :D

 

Har trent i dag og ikke spist godteri! Holdt på å kjøpe meg kakao på jobb, men valgte den kalorifrie kaffen! Da ble jeg litt stolt etterpå.

Lunsj i dag ble rester fra middag i går: laksefilet i biter, stekt med masse ingefær og lime. Og noen stekte cherrytomater. Og pasta. DIGG! Anbefales på det varmeste! Spiste det rett etter trening, så da fikk jeg litt av den gode sunnhetsmodusen jeg så veldig gjerne vil være i.

 

I morgen skal jeg være like flink! Jeg skal ha besøk på kvelden, det blir kveldsmat, IKKE godteri. Vi lager kakao i morgen kveld. Derfor skal jeg gi en ekstra god innsats p treningssenteret i morgen, og passe på matinntaket. Her er det INGEN kjære mor for meg nå framover.

Veide meg på treningssenteret i dag, da var det 83,4 til 83,5. Hurra! Da har jeg gått ned igjen, håper det viser seg i morgen tidlig. Skal måle også.

Bare så kjedelig å slanke den samme kiloen om igjen.........zzzzzz.

 

Ha en fin kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du har tatt det opp med kjæresten ingsi. Har mye å si hva han putter i seg og hva han frister deg med også:D Og som du sier så burde også slanke folk tenke på hva de putter i seg. En av de mest usunne jeg vet av er undervektig. hun er undervektig pga at hun har en del sykdommer/skader, vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg. Iallefall så har foreldrene prøvd å fetet henne opp med kaker, godteri og pizza. noe som har resultert i at hun har ekstremt mye fett i blodårene rundt hjertet, var så ille at de vurderte om de skulle operere henne for dette. For meg var en del av motivasjonen til å begynne at det i slekta mi er høyt blodtrykk og at mamma har hatt fødselsdiabetes, og det betyr at jeg også har risiko for diabetes. I tillegg vil jeg jo selvfølgeli bli slank og snerten (det er lov å drømme;))

 

Så flink du er ingsi! så deilig når man føler seg virkelig sunn og at det i tilegg vises på vekta! Håper veiingen imorgen blir fantastisk!:D Ingen ting er så kjedelig som å slanke bort de samme kg om og om igjen. Meen, resultatet er at vi til slutt blir helt smashing, så det er vel verdt det;D

 

Gleeder meg til å høre hvordan det har gått med dere imorgen jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Skal si jeg kjenner treningen i går godt i beina enda! Alle trapper jeg har gått i, har det gjort litt vondt i fremside lår, men det er jo en god følelse da! Så jeg anbefaler shaking!:D

 

Har hatt treningsfri i dag, men det hadde jeg nok godt av, men blir spinning i morgen. Hatt en hektisk dag uansett! Også var jeg jo på Egon da. Men med øyemål-ich beregning i registreringa, kom jeg til ca. 500 kcal på middagen! Og det må jeg si meg meget fornøyd med! Ble også en liten dessert, som vi ikke trenger å prate så høyt om, men har vært veldig flink tidligere i dag, så kom på en total på rett over 1800 kcal. Ligger gjerne på 1600-1700 kcal, bør ligge på ca det i følge det jeg har regnet ut. Så må si jeg er fornøyd med dagen, og er klar til veiedag i morgen! Ble jo ikke noe kvelds, siden middagen ble så sen, så hadde jo også litt å ta fra der.

 

loone, luggen vil vokse ut får du vet ordet av det. De to første ukene merkes det jo veldig, men snart er den nok veldig fin. Jeg har en veldig rett lugg ved øyenbrynene, og må stusse den selv 3-4 ganger mellom hver gang jeg er ho frisøren. Og klipper meg da hver 2.-3. måned.

 

Lykke til med veiedag, alle med-onsdagsveiere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Nå viste vekta 117,3 kg, altså har jeg gått ned 1,3 kg! Er kjempefornøyd! I tillegg målte jeg -2 cm rundt midjen, så den er nå på 97! Herlig!

 

Håper det har gått like bra med dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Og hurra! Endelig skjer det noe her.

Vekta viste et sted mellom 82,5 og 83, da registrerer jeg 83. Utrolig! Plutselig går det rette veien igjen. Så lavt har jeg ikke registrert før! <3

Trodde ikke noe på det, så jeg flytta vekta rundt på forskjellige steder på gulvet. Heldigvis stod den på sitt! Jeg spurte tilgomed kjæresten om han kunne prøve å finne ut om vekta viste for lite. Da han veide seg sa han at det ihvertfall ikke viste for lite, hahahha! Han har visst kanskje gått opp litt. Vi skal veie oss når vi drar til foreldrene hans i helga:P haha. Komisk! Vi snakka forresten ut i går angående potetgullet (haha, for et tema å diskutere, det har virkelig begynt å bli et problem når man må diskutere potetgullspisinga i huset). Så jeg tror vi er ganske enige nå, jeg sa det var viktig at han støtta meg og blablabla. Og så sa han gratulerer når jeg sa jeg hadde gått litt ned! Det var bra: )

 

Målene var så og si de samme som de jeg skrev inn. En centimeter mindre her og en centimeter mer der. Jeg er med på den å måle første onsdagen i måneden, da ser vi kanskje litt større forskjeller. Men artig å måle uansett :D

Håper det går bra med alle!

 

Endelig fått igjen gnisten nå, den må jeg holde på og håper alle føler det samme! At spiriten er der liksom, hehe :D Tenk så fine vi blir til sommeren.

Gratulerer så mye til deg Kamilla! SUPERbra! :D SÅ mye da! Hurra!

 

Nå sitter jeg her med knekkis til frokost og skal snart trene. MÅTTE JEG BARE KLARE Å HOLDE PÅ DETTE NÅ DA... hehehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig Kamilla!!!:D

Gratulerer! Det fortjente du når du har jobbet så knallhardt hele uka!! :D

 

Jeg skal dra til frisøren å få klipt en tyngre lugg i den lengden jeg ville ha imorgen:D:D Satse på at det ikke syns så godt at den er mongo under!!

 

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere andre idag!!

 

Jeg er nesten helt overbevist om oppgang imorgen, for har så mye vann i kroppen at når jeg setter ned føttene, ser man på en måte at vannet "samler" seg oppå foten=p

 

Så idag blir det IKKE noe spekemat! Foresten, så er det bare 101/200 kallorier pr. 100 g. spekemat (kommer ann på mengden fett rundt) så det kan jo faktisk dere også spise som litt ekstra godsaker, hvis dere også elsker det da. Hehe =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingsi, så ikke at du hadde skrevet jeg:O

Men GRATULERER!! Det var på tide at den slapp nå altså! Godt å høre at gnisten din er kommet tilbake! Nå må du bare jobbe for at den holder seg der! <3 Men det klarer du nok med en støttende kjæreste som kanskje ikke slenger potetgullposten midt på bordet hver eneste dag. hehe. Så morsomt at han hadde gått opp:D mohaha, det er litt gøy syns nå jeg da. Kanskje han ikke spiser like mye fremover han heller da.

 

Vi har en sånn greie med at han mååå ta potetgullet i en liten bolle og la posen ligge igjen i skapet på kjøkkenet. Fordi da blir jeg ikke like fristet til å snike hånda ned i posen. Bollen sitter han bare med på fanget og da gidder jeg ikke ta noe. For da får jeg smekk på lanken av han:p

 

Imorgen er det to uker siden sist jeg spiste noe godteri!! :D Og har enda ikke vært sånn at jeg har måttet tvinge meg selv til å ikke spise noe! *LYKKE*

 

Kjedelig å ikke høre om vekta di idag Sitrus= Gleder meg til nesteuke=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere alle sammen! Dere har jo hatt ei kjempe uke. Endelig har de løsnet for deg ingsi, får bare håpe at kg bare detter av deg framover. Og at kjæresten din blir mer støttende og henger seg mer på opplegget framover. Hvis han fant ut at han hadde gått opp litt så kan det jo hende han får litt motivasjon han også:D Kamilla, gratulere. Det er jo kjempe bra. Du har dermed gått ned mer enn jeg har gått ned til sammen:P Men du har virkelig fortjent det, du har jobbet kjempe har denne uken og trent masse! Deilig å se resultater når man har jobbet for dem!

 

så flink du er loone. Hadde jeg også bare vært så flik hadde jeg ikke trengt denne livsstilsendringen tror jeg:P men, er man sjokoholiker så blir det sånn. Tror du har nedgang imorgen uansett jeg, krysser alt av fingre og tær for at du skal få fantastiske resultat! (og litt for meg selv også) Har litt troa på en god veiedag imorgen, veide meg mens jeg laga middag og veide da 81,5! Håper, håper, HÅPER at dette ikke er en feil og at jeg veier enda mindre imorgen:D iik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Synes dere alle er flinke jeg=) Veldig fin gruppe å komme inn i!

 

Nå har jeg kommet hjem fra spinning, kjente en forbedring siden sist uke, gjorde ikke like vondt i rompa, og kunne pushe meg litt mer. Og det er så godt=)

 

Så nå blir det en litt sen middag, men det får ikke hjelpe. Ble for tett inntil lunsjen, hvis jeg skulle rekke å lage, spise og fordøye litt før jeg dro på trening. Så ser frem til en knalluke til nå jenter=)

 

Hvor holder dere forresten til? loone vet jeg er fra Drammen, og noen i Trondheim? Jeg er egentlig fra Drammen, men bor og studerer i Oslo for tiden=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det som er så greit med spinning, man merker framgang så fryktelig fort! :D skal ikke mer enn en time eller to til før man merker at man er i bedre form. Det samme gjelder hvis man løper i trapper. For de som bor i nærheten av en hoppbakke så er det veldig bra å trappene ved bakken genialt. Det er et helvette på vei oppover, men guud hvor godt det er når en er ferdig.

 

vi er tre fra trondheim. Sitrus, ingsi og meg. synes egentlig det er mange fra trondheim her, men det kan vel komme av at jeg legger mer merke til det når det er noen herifra. Idag er jeg verdens mest daffe. SKulle egentlig jobbe 4 timer, men så var det ei som var syk og så tok jeg over for henne. så ble 8 1/2 timer istede. så ble hjem å se siste rest av one tre hill, lage kyllingfille og ris og tilbringe resten av kvelden forran tv og data. Litt deilig med slike dager også:D

Hvordan har dagen deres vært da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Dere må prøve ut kyllinglasagnen under middag! Den var herlig! En av de beste lasagnene jeg har smakt! Men så krydra jeg litt ekstra også=) Hadde to biter hvitløksbaguette ved siden av, men synes jeg fortjente det, etter en hard spinningtime=) Lagde til 3 pers, siden samboern min spiser litt mer enn en porsjon, men ble en del igjen. Med en god salat ved siden av holder det fint med litt over en halv porsjon. Så middagen ble på ca. 400 kcal, med baguetten.

 

Litt tung i magen nå, men har fortsatt noen timer jeg skal sitte oppe. Begynner ikke før kl. 14 i morgen, og skal svømme rundt 12, så kan sove litt lenge;)

 

Også ønsker jeg alle dere med veiedag i morgen lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er skikkelig, skikkelig potetgulloman enrt! Før så spiste jeg minst en pose hver eneste dag. Ofte flere! Men er det som er så deilig med å være i ketose:D Man mister all lyst på godteri fordi blodsukkeret ikke varierer på samme måte som ved vanlig forbrenning! <3

 

Håper du mister lysta på sjokoladen!:D Kryyyysser fingrene for at du ser et supert tall imorgen!:D Håper selvfølgelig at vi alle gjør det!!! Blir spennende!

 

Så flink som lager ordentlig middag Kamilla! Er ikke noe som er bedre enn en skikkelig kosemiddag etter en hard treningsøkk! Min middag var det ca. 1200 kallorier i!! Kontrast kan man si!! haha:p

 

Idag har jeg sittet hele dagen med nesa ned i mikroøkonomiboka mi. Ikke spesielt morsomt... Baah. Så nå har jeg en vellfortjent pause å ser på Greek <3<3

 

Ha en fin kveld jenter =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, da var det veiedag! Vekta viste 66,4 kg! 900 gram ned siden sist! Kjempedeilig. Trodde ikke det kom til å gå så bra ettersom jeg hadde en veldig bra vektreduksjon forrige uke :D

 

Har hatt en skikkelig deilig dag i dag! Lagde hjemmelaget pizza til meg og kjærestemannen. Tacopizzaen til Roede! Den var knallgod! Middag til 340 kcal pluss litt lettrømme. Nomnom! Så har jeg og typen vært på 45mins joggetur! Det var deilig. Kjempefornøyd med at jeg klarte å holde følge med han. Han er hva jeg kaller "naturlig sprek". Han har ikke trent på et år men er likevel kjempesprek! Hmmft.. Så veide han seg i stad også, og han hadde visst gått ned to kg siden sist. Og han visste ikke hvordan. Haha. Det er så motsatt av meg. For jeg må jo sliiiiiiiite for å gå ned to kg. Man kan vel si at han har en forbrenning som en jekel! ;-)

 

Åååå, en ting til som gjorde at det ble en bra dag er fordi jeg fikk melding av en gammel kompis i dag. Han skrev "Du så forresten himla bra ut i går! Du så liksom så... tynn ut".. Dere kan tro jeg hadde en liten gledesdans for meg selv da ;-) Haha. Deilig når folk som ikke vet du slanker deg kommenterer at du har blitt tynnere :D Tror mer på de enn på de som vet det, hvis dere skjønner!

 

Syns dere har vært himla flinke alle sammen! Er det noe grunn til å frykte bikinisesongen for oss? Neei! :D Hvertfall ikke i sammenlikning med i fjor, for min del hvertfall. Hihi!

 

Så deilig det høres ut med svømming i morgen, Kamilla! Lurer på om jeg au burde begynne å svømme litt..

 

Så utrolig bra du har fått motivasjonen tilbake, Ingis! Håper vi klarer å hjelpe deg med å "holde den der"! Jeg kjenner meg igjen når du sier at du ikke stolte helt på vekta! Hihi! :D

 

Forresten, jeg er fra Kristiansand. Så at noen lurte på det! Og hey, jeg er bare 1,4 kg unna drømmeskoene!

 

Loone, ser du på Greek?? Det gjør jeg også!! Og jeg så faktisk episoden samtidig som deg! Haha. Det er den nyeste, right? Himmel, jeg kjenner omtrent ingen som ser på det! Det er gøy, ikke vel? Elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sara, så utrolig bra med nedgang:D Det er jo en ekstra prestasjon nå som du har kommet såpass langt ned i vekt også! Er de kiloene som pleier å sitte hardest på kroppen.

 

Så utrooolig deilig med en sånn melding. Helt enig. Det er virkelig kommentarene fra dem som ikke veit noe som betyr mest!

Kjæresten din er som min. Han er en dauslask som aldri trener, men å bli sliten omtrent uansett hvor langt han jogger, det blir han bare ikke. Dårlig gjort!! Pluss at han aldri går opp i vekt uansett hva han trøkker innpå:D

 

Jaaa, endelig noen som også ser på Greek:D Episoden hvor kathryn og rusty datet. Hallo, jeg trodde jeg skulle dø av latter! Det var så genialt bra på den pree-date'n "one-word answer girl":D Ja, var den nyeste jeg også så. Men den var ikke like morsom som valentine altså!=D Jeg ble såå flau når de måtte bære han gamle lærern inn vinduet. Måtte ta på pause, for ble så flau på dems vegne!

 

Jeg syns alle sammen burde begynne å se på greek. Jeg ELSKER det!!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømming hørtes deilig ut Kamilla. Du er utrolig flink til å trene! Høres fornuftig ut det med middagen også. Skal absolutt prøve ut kyllinglasagne en dag. Hvis du fortsetter slik her kommer kiloene til å rase av deg. Drikk masse vann og spis ofte, dette er forresten en Note To Self også : D

Når du trener så mye blir du sikkert sulten, jeg blir veldig sulten når jeg trener mye. I går var jeg knallsulten etter trening og jobb, og var redd jeg hadde spist altfor mye, men jeg hadde egentlig bare spist veldig mange, men greit sunne måltider. Hadde ikke trodd jeg hadde gått ned, men vekta på treningssenteret var enig med vekta mi hjemme i dag. Da ble jeg ekstra glad :D

 

Lover å prøve å holde på denne gode modusen altså! Jeg hadde aldri greid dette uten denne tråden. Helt avhengig!

 

Kjæresten og jeg har nå lagd en skikkelig regel om at det blir godis kun fredager og lørdager. Jeg veit det bare burde vært en dag i uka, men her blir det fort litt mørk sjokolade og rødvin på fredager... det hører liksom helga til! Også blir det ofte smågodt lørdager..eller et vors. Huffameg. Men bedre enn å plutselig ha potetgull på en søndags- eller tirsdags-kveld, iallefall! Får virkelig prøve å begrense meg, er jo igrunn ikke bare kjærestens skyld, jeg tar det jo helt frivillig inn i munnen :D hahaha.. mer enn villig nok og, i øyeblikket...

 

Vi reiser til svigers i morgen, så vet ikke hvor mye jeg kommer til å skrive i helga, men jeg skal definitivt prøve å komme meg innom og legge igjen noen spor. Har pakket bikini, så håper det blir en tur på svømmehallen! Prøver å få med kjæresten, selv om han kanskje ikke digger å svømme like mye som meg. Men han liker godt badstu da, kosebamsen... Og jeg synes det er så romantisk å sitte i badstua sammen :D av alle ting! <3

 

Så flink du er som jogget så langt, Sara! : ) Jeg hadde aldri turt å jogge så langt med noen andre, helt angst for å bli hengende etter med en gang. Well done, og superduper nedgang!!

 

Lykke til til dere som har veiings i morra! Krysser fingra!

 

Klem fra kommende Greek-seer! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite, kort innlegg før jeg drar til skolen for å trene. 81,2 kg, altså 700 g ned! ENDELIG har det løsnet! og dette er selv om jeg veide meg 2 1/2 time tidligere enn vanlig og at jeg skal ha mensen iløpe av helga!

Dere hører mer fra meg utover dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg føler at de neste kiloene ned til 60 kg kommer til å bli en real drakamp, Loone! But I am ready ;-) Haha.

 

Haha, greek var gøy i går! Kathryn er såå vittig syns jeg! Og når de liksom skulle ha sex og ho hadde på seg en herreskjorte fordi ho hadde lest at gutter syns det var sexy! Er det mulig ;-) Altså, jeg kunne gått med det (selvom jeg gjerne skulle hatt hennes bein!), men jeg hadde hvertfall ikke sagt at jeg hadde studert dette her! Hehe. Så er det så vittig når de skal hilse når de møtes. Liiiiiiitt ukonfertabelt! ;-) Kyss, klapp eller klem, på en måte! Hehe. Ja, alle andre her inne må begynne å se på Greek! :D

 

Kjempebra med vektnedgang, enrt! Nå er det bare å glede seg til neste veiing, for nå er du i gang ;-)

 

Bra med faste godteridager, Ings! Hva med å lage en slags liten konkurranse innad mellom deg og kjæresten? At den som sprekker må lage middag i en uke eller noe? (hvis dere bor sammen). Det blir jo litt mer spennende! Haha.

 

Åh, sykt gøy hvis alle hadde bodd samme plass! Så kunne vi gått på joggeturer sammen, for eks! Dritbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...