Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest KamillaLH

Det er så deilig med litt støtte kjenner jeg=) Er mye mer gøy og du føler du får så mye igjen for treninga når man har noen å dele det med! Så jeg digger denne tråden. Har hatt en tøff start på treninga, men jeg synes jo egentlig at det er veldig gøy å trene, det er bare det at jeg det siste året synes det er mer gøy å sitte og se på tv fra jeg kom hjem fra skole/jobb, frem til jeg legger meg. Så er jo et holdningsspørsmål. Er fra jeg var liten av veldig vant med å trene 2-3 ganger i uka med dans og håndball, så jeg liker å være i aktivitet. Bare det siste steget å dra som har stoppet meg frem til nå, men det skal det bli en slutt på.

 

Da har det blitt to treningsøkter så langt denne uka, og har iallefall tre igjen! Blir svømming nå om et par timer, også begynner vi med gym i morgen tidlig(blir så gøy), også skal jeg på en avslappende stretchingtime i morgen ettermiddag. Må vel finne på noe i helgen også, får se hva det blir.

 

Dette med gymmen, på studiet mitt har vi en veldig klassefølelse, der alle kjenner alle og vi finner på masse moro sammen. Ifjor hadde vi stor suksess med gym hver fredag morgen, og vi begynner igjen i morgen. Der spiller vi alt mulig av ballspill, men slageren er vel innebandy. Minner veldig om gym på videregående, siden vi satt og pratet en dag, og savnet det faget. En deilig start på dagen, og du bruker jo den intensiteten du ønsker. Jeg er forresten veldig glad i ballspill, så det her synes jeg er kjempegøy=)

 

Gratulerer enrt! Det var veldig bra=) Gleder meg til å se hva dere andre har fått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

så heldig du er som har fått med kjæresten på faste godterdagen ingsi. Har prøvd det med kjæresten min også, han sier ja og etter fem dager så sitter han der med nacho chipsen og rømme som dip. Men tror han har blitt litt smittet da. Jeg har fått dilla på riskaker eller hva det heter, og han fant ut at han skulle begynne å spise en før han drar på jobb for å få igang forbrenningen. Smartingen bruker ikke å spise frokost en gang han!

 

så morsomt med gym da kamilla. Savner virkelig gym timene, spesiellt fra ungdomsskolen:P spillte nesten betandig fotball. og så den klassefølelsen, jeg vl også gå i en "klasse". Vi er jo alt fra 100 - 400 stk i fagene mine, så blir ikke mye til klasse der:/

 

Forresten, noen som kan hjelpe meg? Var jo å spillte frisbee idag og det er ikke registrert på trim. Hva gjør jeg da? :/ Nesten alt gikk jo ut på å løpe og jogge, så jeg registrerte det på 1 1/2 time jogging på 6 km. Føler det ble litt mye, så skal kutte litt ned på det. Noen som har noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!

Så godt å se at alle er så aktive så tidlige på dagen! Bare meg som er skikkelig B-menneske:p

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra svømming. Er så deilig å kunne gjøre det selvom jeg er syk!! Snille mammaen min har nemlig donert parkeringspenger til meg<3

 

Men, vekten da. Den var stillestående. Men er veldig fornøyd med det!! for igår var den myyye høyere. Skal bli godt å få alt vannet ut av kroppen. Tok badstue ooog havsaltskrubb. Så nå må det da skje saker med detta vannet. Anklene mine er fortsatt synlig større enn de pleier å være:p Hehe. Så vet at jeg egentlig har gått ned i fett, så det er deeeilig!!

 

Får komme meg tilbake til mikroøkonomiboka mi jeg da. Skal levere inn eksamen om 4 dager og er ikke halvveis enda engang. Så har planene lagt for dagene fremover, for å si det sånn!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så snill moren din er loone. Så får du trent litt selv om du er syk:) og synes ikke det er så ille at vekta di er stillestående, du har jo spist mye spekemat. så bare vent et par dager så viser vekta myyye mindre:)

 

Vi er aktive ja, men føler jeg sitter innpå her mye for tiden. Daff for tiden, har tilbringt tiden etter jeg kom hjem fra trening liggende på sofan. SKjønner ikke hva det er, men tror at det idag er fordi kroppen bruker lengre tid på å restitusjon når kroppen har kcl underskudd. får satse på at jeg har vært så flink på matfronten idag som jeg føler og at det vil gå bra på treningen ikveld likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaaais :D

Grattis med nedgang enrt!! Konge! Superb! :D Nå går det rette veien her ja!

 

Når det gjelder trimpoengspørsmålet ditt så vet jeg ikke om jeg har noe bedre forslag. Hvis jeg ikke finner det jeg skal ha så tar jeg kanskje litt av en treningstype og litt av en annen og tenker "hvor svett ville jeg biltt av dette, eller dette", hehehe :D Det er ikke sikkert det var så gærent altså.

 

I dag har jeg vært flink, er jo hos svigers og fristelsene står allerede i kø. Det startet på formiddagen, da var det to damer på besøk som både hadde med seg sånn påsmurt lefse (kakelignende, utrolig godt) og vafler. Jeg tok en vaffel og den minste lefsa på fatet, følte jeg måtte egentlig pga. at det lyste litt forventningsfullt av de to damene. Hehehe.. Ellers har godteskåla blitt fylt på her flere ganger i kveld, men et eller annet sånn frukt-konfekter, jeg tror egentlig at de er SYKT gode. I tillegg har det vært mye twist her, og mer lefse utpå kvelden. Da ble skåla satt rett foran meg, litt sånn "her har DU lefse til kaffen din!" Jeg spiste druer for harde livet og har ikke rørt hverken twist eller sånne (sikkert sykt gode) fruktkarameller. Det er nå sunnere i allefall, også er jo druer både friskt og godt.

SUKSESS!

 

Så får vaffel og den lefse-tingen stå som en litt "stor" lunsj i dag..

Det ble knekkis til kvelds! Føler at jeg endelig begynner å "snu" vanene mine litt. Ble veldig motivert av bittelitt nedgang! Hadde vært utrolig kult å gått ned enda litt mer i neste uke....åååååh, det håper jeg på! Derfor må jeg passe på litt i helga, selv om potetgullet allerede er annonsert for i morgen. Tror trikset er å ikke smake før det begynner å bli lite i skåla. Hvis jeg først har tatt ETT flak, da klarer jeg ikke å slutte.

Har også lest at det lønner seg å drikke et stort glass vann når søtsuget kommer..

Skal prøve alle slike triks nå framover!

 

Digger å kunne rapportere mine ups and downs til dere... det har jo vært litt down en periode nå, så jeg er glad det går mot vår og den trenden snus!

 

Ha en herlig fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Ikke så bokstavlig, men tror ikke treningen vil gå helt som planlagt i morgen alikevel. Var på møte på jobben(var flink og gikk dit, tok ca. 35 min., men tok banen hjem siden det ble sent), og når jeg skulle hjem og kom ut av t-banestasjonen, datt jeg hardt i asfalten, siden den plutselig hadde blitt glatt. Går der hver dag, så er vant med å gå i min egen verden, men nå endte jeg nesten i spagaten, og slo kneet med et smell i asfalten. Det resulterte i et hovent og blått kne(heldigvis uten blod) som verker i takt med pulsen. Jada... Så får se hvor stivt det er i morgen, men tror kanskje det ikke blir gym=( Vi skal ha det vær fredag, så får se frem til neste uke. Kanskje heller ta hele dagen treningsfri i morgen, og heller trene litt i helga=)

 

Så flink du er ingsi=) Vet akkurat hvordan det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Nå var det rolig her, så da skal jeg prøve å få slengt inn et innlegg! Har vært borte hos en venninde i Oslo i 2 dager, så da ble det lite forumskravling.

 

Okei, jeg tror jeg bare sier det litt kort i svarene her - skravlejenter :D Gratulerer med nedgang på alle sammen!! Kjempe bra jobba!!! Jeg hadde ikke kommet til å gå ned etter den uka her. Huffameg. Blir så innmari uregelmessig og dårlig med maten når jeg er ute og farter hver eneste dag. Får prøve å være strengere mot de som mater meg fra i dag av :D Skal være hos kjæresten til mandag, men i morgen skal jeg spille i konkurranse med korpset, som sikkert tar hele ettermiddagen og kvelden, og på mandag har jeg øvelse. Sååå det blir masse reising uansett.. Pakker epler og vann i sekken og håper på det beste! Uansett så er det ikke så innmari farlig om jeg ikke går ned noe heller føler jeg. Jeg vet jo at det her er engangstilfelle med så mye besøk og reising og dritt. Får jo hverken lest eller tenkt på helsa her i gården! Heheh, huffameg.. Jaja, jeg smiler og er glad ANYWAYS!!!

 

Så flink du er Ingsi!! Vet hva du mener - potetgull er livsfarlig!! Jeg har funnet ut at det bare ikke kan være i mitt nærvær. Så om det skal stå fremme potetgull så får det jammen være i en knøttliten bolle som kan stå 2 meter unna meg. Men noe som hjelper helt ekstremt på søtsuget er iste! Om du liker det så er det kjempe genialt! Kjøp fun iste uten sukker eller sånne nesten sukkerfrie poser i butikken, så er det ikke så gæærnt for sideflesket heller. Hjelper meg noe voldsomt om dagen! Tror faktisk det er vann og iste som holder kroppen min i gang. Heheh ^^

 

Huff, Kamilla, det hørtes ikke bra ut!!! Du får være forsiktig med å trene når du har fått sånn skade. Isjameg... Men du kan jo alltids trene overkroppen da, og kanskje elipse for kneet? Håper det blir fort bra igjen :D

 

Og Loone - bli frisk snart stakkar liten!!!!!! Enkel og grei beskjed! hihih ^^

 

Men nå skal jeg røske kjæresten opp av senga og få ham med ned i byen på litt handel. Mannfolket må få seg bukse... Godt a "mor" ordner opp X)

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamilla, håper du ikke har tatt så skade av fallet og at du er oppe og går igjen :D Uansett var det et smart trekk av deg å gå 35 min dit du skulle i går. Det er da trim i det!!

 

Sitrus, du får blåse av all din kraft så skal du se at den travle reiseuka di ikke setter noen spor :D Det går helt sikkert bra! Lykke til med spillinga!

 

Inntak av søte ting hos svigers sålangt: ett glass brus. Det er vel det mest usunne jeg har fått i meg - til nå. I kveld blir det nok litt godis, men så er det jo fredag. Hvis jeg faktisk skal ha fredag og lørdag som godisdager tror jeg det er bedre at jeg tillater meg å ta litt nå, enn å angre på at jeg ikke brukte godteridagen og så plutselig hive i meg kake på søndag eller sjokolade på mandag, for eksempel. Men jeg skal ta LITT. Ikke flere kilo ! :D

 

Trim blir det mindre av. Været suger. Mulig vi drar i svømmehallen, men ingen konkrete planer ennå. Vi får se i morgen :D

 

God helg, superjentene. Flinke er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Kneet er mye bedre allerede, bare litt stivt. Men takk for all støtte=)

 

Skal på "styrke 45" i morgen, er en time på 45 min. med styrke i sal. Synes det er mye bedre enn å trene styrke på egenhånd. Må liksom bli pushet litt, er så vant med det fra håndballen. Også blir det litt tråkking på ikea i morra. Skal dit med ei venninne.

 

Skal unne med litt potetgull i kveld, med litt dip. Har laget dip av rommekolle, og har kjøpt superchips! For noen uker siden kunne jeg spise en pose chips med en boks rømme alene i løpet av en kveld, men skal være flink, og holde meg til en liten del av posen! Har allerede veiet opp et eget beger med dip, på 50 g.

 

Hva er deres planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld søtingene:D

 

Uff, Kamilla, det hørtest helt forferdelig ut=( Håper det bare var et sånt fall som gjør kjempevondt litt også går det helt over fort!:D Du bør i alle fall uansett være veldig forsiktig med belastning, så du ikke får varige skader!! Jeg kjørte cross før og slo albuene mine skikkelig engang jeg stupte over sykkelen. Men, dum som jeg var så lot jeg det ikke gå lang nok tid før jeg begynte å kjøre igjen. Så nå har jeg hatt kronisk senebetennelse i flere år. Åjee, det er digg det!! Så uansett hvor dødsteit det er å ikke kunne trene, så bruk heller litt for lang tid enn for kort. Mener nå jeg da<3

 

Så søt du er Sitrus! Jeg vil bli frisk! Er bare den dumme svineinfluensaen jeg hadde som totalt ødela det allerede skrøpelige imunnforsvaret mitt:p Men SKAL bli frisk før jeg drar til London!!!

 

Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg er verdens mest distrè person. Uten tvil! Denne gangen har jeg klart å bomme med datoen jeg skal dra til London, pluss at jeg skal visst levere eksamensoppgaven min allerede på mandag og jeg trodde det var onsdag den skulle leveres inn.. Jepp. Der har du meg. Så nå sitter jeg med nesa begravet så langt ned i mikroøkonomiboka mi at det snart vokser grafer ut av panna mi!! Er jo ikke halvveis enda engang. Haha!

 

Så flink som ikke har stupt ned i godteriskåla Ingsi!=D Det kommer til å gi utslag til uken skal du se! Syns alle er så flinke nå jeg!

 

Og Sitrus! Det er jo ikke ofte en har sånne ferier som det du har nå. Å være nazislanker på ferie, da blir det ikke mye til avslapping. Mener nå jeg da. Å du får blåse til du blir blå i fleisen, så går du sikkert NED til neste veiing:D

 

Men nå kaller markedssvikter og slike meget interessante saker på meg. Detta blir en vakker helg vil jeg tro! Blææ=p

 

Håper dere koser dere masse i alle fall jenter!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Tror skaden snart er borte. Kjenner ikke noe til det, annet enn når jeg tar på kneet nå. Men er så typisk meg å gå på tryne! Er ikke første gang for å si det sånn:P I fjor tryna jeg, og satt nede i spagaten, altså HELT nede. Får det ikke til ellers, men bare gled rett ned. Måtte vri meg ut på siden for å komme meg opp, også lo jeg en liten stund før jeg fikk reist meg. Godt jeg ikke gikk alene, og de to jeg gikk med fikk også en god latter!

 

Har noen av dere forresten prøvd 30 days shred? Har sett så mange prate om det her inne, så lastet den ned, og så litt igjennom videoen. Det så jo veldig bra ut, så tenkte kanskje jeg skulle teste det ut. Selv om man har en hektisk dag, klarer man jo gjerne å få presset inn 20 min trening i løpet av dagen.

 

Dere må forresten prøve svin tikka pita-oppskriften til GR, det var godt! Fylte på med masse salat, agurk og tomat, og det holdt meg mett i mange timer! Lettvindt var det også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre!=D

 

Hehe, uff, en skikkelig ulykkesfugl altså. Det er jeg også=p Oss drammenser, vi er kanskje mer distre enn resten av norges befolkning=p Det er sikkert all forurensinga fra elven som gjør det. Uff:p

 

Men her inne er vi også tilhengere av Jillian=D Husker ikke om alle endte med å bruke den. Men den er i alle fall en kjempegenial måte å starte dagen på:D Med alle de forhatte jumpingjacks'a :D

 

Det hørtes ut som en god oppskrift:D Jeg prøvde lavkarbotaco for første OG siste gang idag! Uff a meg. Det smakte mindre godt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og god helg, jenter!

 

Tenkte jeg skulle la høre fra meg før jeg skal på spinning om en halvtime!

 

Oi, Kamilla! Det høres ikke noe særlig godt ut :S Like ulykkesfugl som meg, du da. Jeg gikk på trynet i går. Rett utafor døra. Blåmerke på albu og kne, pluss skrubbsår på håndflatene. Haha! Digg.

 

I går. Ai ai. Jeg følte meg bare så klumpete i går. Jeg hater å ha sånne dager når man rett og slett føler man har gått opp alt man har gått ned! Jeg måtte veie meg, bare for å se. Men det var ikke lurt.. :D Jeg ble jo bare enda mer forbanna! Så, jeg måtte ta meg en ekstra joggetur i går, for å godgjøre selvfølelsen! Hehe. Ellers var jeg på kino i går. "Shutters Island". Den var ikke såå bra som jeg trodde, men grei nok :D Jeg hadde jo kuttet opp masse gulrot-biter jeg kunne spise i steden for godteri, men jada, de hadde jeg jo spist opp etter fem min. Haha. Fikk lurt til meg to godteriting av kjæresten. Haha. Men det må være lov! :D

 

Fikk veid meg i dag da, bare for å se om jeg faktisk var blitt varig feit, eller om det bare var i går. Men jada, I am back on track! Heldigvis ;-)

 

Kamilla, jeg har bestilt den derre 30 days shred! Kommer i posten enten i dag eller til mandag. Jeg gleder meg kjempemye! Jeg elsker Jillian. Jeg har sett mange sesonger av Biggest Loser bare pga henne. Haha. Så har jeg et bilde av ho på bakgrunnen av dataen min.. Litt motivasjon, om dere skjønner :D

 

Men dere får ha en fin dag, jenter! Off to spinning! Kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er ingsi! Kjempe bra at du har sånn motivasjon etter nedgangen da, og så flink som du er nå så er jeg sikker på at du vil ha nedgang neste uke også!

 

synes virkelig synd på deg loone. er så kjedelig å være syk, og når en aldri blir helt frisk heller. men synes du er kjempe flink som likevel trener, spiser sunt og går ned i vekt! Jeg blir så motivert av dere alle jenter, alle møter sin motgang og klarer likevel å fortsette. Så herlig å ha dere her som støtte når alt går imot:D

 

Jeg begynnte ikke med 30days shred. Jeg tenkte jeg skulle begynne med det når hådballtreningene er slutt og jeg blir avhengig av å må komme meg på treningssenteret selv. Og forhåpentligvis har jeg innen det gått ned 4 kg, for da skal jeg unne meg pulsklokke. Rart å tenke på at det er bare 4 kg til jeg er halveis! Men i farten jeg har brukt på 2 så tar det 6 mnd til jeg er halveis!

 

Hørtes ujje helt bra ut det kneet Kamilla. men bra at det nesten er 100 % igjen da. Bare husk på å høre på det under trening. Selv om det er bra til vanlig nå vil det bli mer press på det under trening. Vi vil ikke at du skal få langvarig skade vettu!Og dessuten tror jeg ikke bare det er dere drammensere som er uheldige. Jeg blir til tider kalt klæbben for jeg er så uheldig og klæbbete. har mistet tellinga på hvor mange ganger jeg har falt iløpe av vintern!

 

Jeg sier som alle andre jeg sitrus, du får blåse for harde livet! som du selv sier så forbrenner du mye kcl av det som du ikke registrerer. Så det går sikkert bra skal du se:)

 

Var forresten på besøk til svigerbroren min og dama igår. Han spurte om vi skulle bli brus, men når jeg sa at jeg bare ville ha vann sa han: Visste at du ikke skulle ha brus. Og når han satt fram potetgullet kom han med en kommentar om at jeg sikkert ikke spiste potetgull, og han ble overrasket over at jeg tok meg noen flak. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på dette jeg. De så på datan min en gang at jeg var innpå vektklubben, men dette var jo før jul, så jeg trodde de hadde glemt dette jeg. Vil ikke at folk skal vite at jeg prøver å gå ned itillfelle jeg ikke lykkes! jaja, jeg har tydeligvis ikke så mye å tenke på når dette opptår det lille hodet mitt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å se at det er flere som er vimser! Håper bare at ingen faller så de virkelig får skikkelig alvorlige skader! Den tiden her på året er skummelt. For alt blir sørpette om dagen også fryser det på om kvelden. Jeg faller mest om kvelden, for har ikke så bra dybdesyn. Så jeg går på ting og bommer på hvor langt unna saker er osv. Ikke så greit å være surrette!:P

Men klæbben faktisk. Det uttrykket har jeg aldri hørt før:D hahaha. Morsomt=p

 

Skjønner godt at du tenker på det jeg! Syns faktisk det er skikkelig flaut om folk finner ut at jeg driver å slanker meg. Altså, nå synes det jo at jeg har gjort det. Men siden jeg har vært syk så lenge så tenker de fleste at det er derfor jeg har gått ned så mye.

Jeg fortalte foreldrene mine det og HVEER eneste gang jeg kommer hjem så kommenterer de at jeg ser så spinkel ut og at ansiktet mitt er forandret osv. Koselig at de legger merke til det, men altså. Jeg liker å holde sånt for meg selv jeg. I tillegg til at jeg syns det er flaut å snakke med samboern om det. Han kommenterer nemlig alltid folk, oi sjekk hu var svær a, shit han var feit! osv. Også ser jeg på dem og meg. Er ikke alltid det er store forskjellen gitt:p Men det SKAL det bli!!

 

Nå falt jeg egentlig helt ut av det jeg hadde planer om å si. Meen, sånn går det når hjernen fylles med mikroøkonomi. Vanlig økonomi er ille nok liksom!!

 

Ha en fin lørdag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror klæbb egentlig er et trønderskutrykk. satt å tenkte på det nr jeg skrev det om det er noe som heter det på bokmål, og fikk vel bekreftet at det ikke var det nå:D

skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så flaut å inrømme ovenfor folk. men, det jeg tror er verst for meg er redselen for å mislykkes. og så er det kankje det at man da har inrømmet at man er overvektig. Og så synes jeg det er så flaut når folk som vet en slanker sge kommenterer at en har gått ned i vekt. tenker at de sier det kun fordi de føler de må, uten at de egentlig mener det.

 

Og så må jeg inrømme at jeg har sprukket nå! Hvor flaut er det kke å sitte med smågodtet å skrive her? Hadde så lyst på noe godt, og vi hadde heldigvis ikke noe. men så ringte mamma å lurte på om jeg kunne levere inn lotto til henne, og d amåtte jeg jo på butikken da:/ Fysj! for trøste meg med at det er lørdag og at jeg har trent idag (kamp), men likevel. Sitte alene å spise godteri, ærgh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneeei, jeg har blitt syk!! Himmel så irriterende.. Jeg vil trene! Om jeg ikke trener så kommer jeg helt ut av det og sliter med å komme igang igjen.

 

Nå skal jeg klage og si at jeg har vondt i hodet, vondt i halsen, vondt i øret og vondt i nesa. Et stk irriterende hode! Jeg skal syns synd på meg selv og spise druer dyppet i vaniljekesam nå (Jaja, det kunne vært verre!).

 

Håper dere får en knallbra lørdagskveld, damer! Spis sunt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Testet ut 30 days shred i dag, og gud det var tungt! Skal nok gå til innkjøp av en matte og følge det i 30 dager, men fra etter påske tenker jeg. Nå har jeg noen eksamener som det må konsentreres om. Så blir nok ikke like mye trening denne og neste uke.

 

I går ble det jo litt potetgull, men ble ikke så mye, men i dag kjøpte jeg bare litt is. De små begrene i en 4-pakning, med bjørnebærsmak. Hvert beger hadde 63 kcal tror jeg det var, så skal kose meg med et sånt, med noen tinede bjørnebær over=)

 

Fikk brillene mine i dag, og skal si det var godt! Endelig tar ikke skolearbeid så mye energi lenger, så kan jeg bruke mer energi på trening=)

 

Liker ikke å prate så mye om det selv, samboern min vet selvfølgelig om det, og mamma og en god venninne. Hun skal bli treningsbuddy fra påske av, Så det skal bli deilig å ha noen å bli pushet av. Vi var veldig flinke for noen år siden, da gikk vi laaange turer for å prate, og kunne gå i 3 timer av gangen. loone, en gang hadde vi vært og trent på akropolis på Marienlyst, også fant vi ut at vi skulle gå hjem til Konnerud! Til dere andre kan jeg si at dette er en bakke på ca. 4 km, og den kan bli ganske bratt noen partier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

God bedring Sara=) Spis masse frukt, så blir du sikkert bedre snart!

 

Forresten Sitrus! De boksene fra IKEA du skrev om på bloggen, jeg kjøpte sånne i dag, til 19,-!! Var på tibud=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff enrt. Få finga ut av godteriskåla:O Skjønner at det er vanskelig å holde seg på matta når det er noe som virkelig frister! Sånn er det med lavkallori og jojo-blodsukker. Men, ikke spise opp alt i alle fall da:D Ta små biter av smågodtet:D Hehe, hvis det går da. Hvis ikke så kommer det en ny dag imorgen med nye muligheter! <3

 

Velkommen i gjengen Sara. Det er SÅ utrolig kjedelig å være syk:( Håper det går fort over igjen for din del!!

 

Å herregud Kamilla!! Den første bilen min kom seg såvidt opp konnerudbakkene!=p

Husker vi gikk opp heeelt til det kjøpesenteret der oppe, midt på natta i russetia. Tror ikke det var noe spesiell grunn engang:p uff a meg, vi brukte maaaange, mange timer. Men morsomt var det:D

 

Jeg også tenker det der at det er så utrolig flaut å faktisk inrømme at jeg har latt meg selv bli overvektig=( Det er det værste, å innrømme at man faktisk har en stygg kropp.. Meeen. Vi gjør i alle fall noe med det!!!

 

Ha en kjempefin lørdagskveld søtingene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er fornøyd med videoen Kamilla? Jeg gleder meg sinnsykt til jeg får den :D

 

Jeg liker heller ikke si til noen at jeg slanker meg. Eller.. Familien vet det, typen vet det og ei venninne. Mamma nevner det jo til slekta au at "sara har blitt sååå tynn". men det liker jeg ikke, for jeg føler de er enige bare fordi det er hyggelig, på en måte ;-)

 

Himmel... Er det flere enn meg som spiser masse mer frukt en anbefalt daglig? Eller. Det står jo 200 kcal på frukt inne på "mat og trim". I dag har jeg spist en appelsin, to kiwier og maaaaaaaaasse druer! Jeg må være langt over :/ Det er jo ikke noe gøy at man skal få dårlig samvittighet for å spise frukt?? NOE MÅ JEG JO SPISEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Haha. Matvraket kicker inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Videoen var dødsbra! Tror på at man blir i god form fort der ja=)

 

Når det gjelder frukt, har jeg regnet ut at jeg skal ha i meg 1900 kcal, hvis jeg har rundt 10 trimpoeng i uka, og da har jeg økt de fleste punktene jevnt, men satt frukt til 300 kcal. Spiser gjerne en banan eller tar en smoothie på vei hjem fra trening, og synes generelt 3 frukt er litt lite per dag. Så ligger på 4-5=) Nå som appelsinene er så gode, kan du jo spise MASSE appelsin! For der er det ikke mye kcal.

 

Nå skal jeg smelte meg noen bjørnebær, og ha på isen, for nå blir det film=) Bær kan du også spise masse av!

 

Er egentlig veldig glad i mango, men der er det jo litt mye kcal, så deler gjerne en med kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Jeg syns også tre frukt er lite! Jeg er veldig flink til å spise god og sunn mat, og ikke mer enn jeg skal. Men det er ved hjelp av frukt, altså! Uten frukt takler jeg det ikke :D Hehe. Og jeg liker å spise en frukt til frokost og en på skolen. Og da er det ikke mye igjen til tiden mellom middag og sengetid - som er tiden jeg mener er verst :D

 

Kos deg med film! Vi ser fightclub! Kjæresten har tissepause ;-) Det han liker minst ved slankinga mi, er at jeg ikke drikker koseøl med han lenger. haha!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter!! Nå er klokken 01:33 og jeg er FERDIG med hjemmeeksamen!!! Da kan jeg nemlig nyte morgendagen med å sove litt lenge før jeg begynner på neste eksamen. deilig, deilig, deilig!!!

 

Når jeg drev med lavkallori så kutta jeg bare litt ned på andre ting for å få plass til mer frukt i kosten (var kursledern som tipsa om at det var smart) er greit å ha litt ekstra å gå på når kvelden kommer og søtsuget sniker seg på:D

 

Nå er det GOOD natt tid!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er en ny dag, så nå er dagens utskeiielser glemt! Tok meg en tur til ei venninne, så der ble det ei flaske vin og potetgull. Men, har ikke så dårlig samvittighet etter det siden jeg da var med ei vennine og det var sosialt, og i tillegg så har jeg jo spillt kamp idag så har jo også forbrent en del. det jeg får dårlig samvitighet over, og det som egentlig jeg sliter mest med, er å spise godteri når jeg er alene. Det kommer jo egentlig ikke av at jeg har så behov for det fysiologisk, vet selv at det er det psykologiske. Så, må vel bare jobbe videre med å kutte på det. Men det som jeg oppdager gang på gang når jeg først skeier ut er at det faktisk ikke er så godt. yndligsbitene mine smakte ikke så godt som før, og jeg ble helt sykt kvalm etterpå. SÅ nå har jeg lært av det, og spiser ikke nå mer av det på en stund. Det er en av årsakene til at jeg har sluttet å spise troika (har spist en på 1 1/2 år), jeg spiste meg kvalm av den samtidig som den ikke smakte like godt som jeg husket:P Men nå ble jeg utrolig selvsentrert her. Over til dere:D

 

nr det gjelder frukt så teller jeg ikke kcl av dem. Ikke av salat heller, så lenge jeg ikke har fetaost eller noe annet som inneholder mye kcl i den. Det er jo også fordi jeg er på en meny under det jeg skal da. men skjønner at tre frukter kan bli lite. Jeg spiser vel i gjennomsnitt 2 frukter, men rundt jul var jeg helt ekstrem! Spiste på det meste 13 frukter på en dag. rundt 10 av dem var klementiner da, men uansett:P ble ganske dårlig i magen dagen etter;)

 

jeg har blitt veldig forsiktig med alkohol. idag er første gang jeg drikker alkohol uten at jeg har dratt på byen (med unntak i jula) etter jeg startet på dette. Er det snakk om å bare ta seg en øl i tillegg til filmen eller noe sånnt så melder jeg meg som sjafør. mange kcl spart der;) God bedring da Sara! Håper du blir frisk snart:D

 

Gratulere med ferdig eksamen loone! Du har virkelig fortjent å sove lenge!!

Nå skal jeg hoppe i seng, og håpe på finvær så jeg får gått tur imorgen! Go natt jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...