Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest KamillaLH

Æsj, var en tur hjemme hos mor og far i dag. Maten var grei nok, men hun skulle jo selvfølgelig servere litt kake og is. Var flink og tok det minste kakestykket jeg fant på fatet, og en liten flis med is(daim-iskake). Kaken var en slags kringle, lignet mye på et skolebrød. Ble 100 kcal over dagsgrensa, men det får gå.

Skal trene godt i morra, så det går nok bra!

 

 

Hvordan har dagen deres hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hallo damer!

 

Nå er helga over og den tøffe hverdag har begynt! Glad både Kamila og Enrt unner seg sine utskeielser og satser hardt på ny uke :(

 

Jeg har nettopp spist middag. Hmmm! Fire knekkebrød, to kokte egg og brunost til dessert! Brunost er dessert for meg. Smaker jo HIMMELSK!

 

Skal ut på senteret å klippe meg å handle nå - tenkte bare jeg skulle aktivisere denne tråden litt :)

 

Er fremdeles syk, desverre! Sov vel kanskje tre timer i natt = tung dag på skolen! Prøve i morgen... ai ai ai... Men men, er jo bare å lese! Generelt en veldig busy uke for min del denne uka, så får se hvor aktiv jeg er her inne. Det er komisk å si det, men jeg går heller inn hit enn på facebook, omtrent ;-) Det er knallgøy å være her inne, syns jeg! Hehe :D

 

Dagens, om ikke UKAS, gladmelding: Jeg har fått 30 days shred i posten :)<3<3<3<3 Spørs om jeg ikke kan avse 30 min prøvelesing til litt trimming! Blir jo gira bare av å se på coveret!

 

Håper dere har en knall dag, tuttler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas utskeiielser er virkelig over nå, og hverdagen er tilbake! Noe jeg egentlig glad for, synes det er me enklere å holde meg på banen når det er ukedag, og så begynner det da og nærme seg veiiedag og da øker motivasjonen også:(

merker også hvor mye mer gira jeg er på å være innpå her når det er hverdag, og som du sier sara så går jeg ofte inn her før jeg går på facebook:P

 

så bra at du endelig har fårr 30 days shred i posten! Det skal visst være kjempe bra trening! Får bare håpe du blir frisk fortest mulig, må pass epå deg selv selv om du har mye å gjøre slik at du ikke blir sykere! Jeg fant nettopp ut at dte kun er 70 dager til eksamen:/ iik, blir stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

SLITEN! Byttet ut de jamaikiske rytmene med intervall spinning i dag. Det var SÅ tungt, men samtidig så godt. Dansinga går veldig ut over knærne, så tok ikke sjansen, og var litt mer gira på en hardere økt, siden veiedag nærmer seg!

Økta varte i 45 min, der det var 15 min oppvarming, og du skulle komme deg opp på et anstrengende nivå, deretter var det fire økter av 4 min, med 1,5 min pause i mellom. I disse øktene skulle vi komme opp og kjenne på melkesyra! Svetta som en gris, var helt rød i tryne og måtte legge meg rett ut for å samle meg litt under uttøyinga etterpå! Nå får jeg servert en litt sen middag, men rekker på en måte ikke å spise før når jeg har skole til kl. 17, og jeg drar rett på trening.

 

Hvordan har deres start på uka hvert?

Kjenner at godsakene jeg spiste i helga ga motivasjon til å trene hardt i dag, så det er bra=) At jeg ikke bare slapper av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så himla god til å trene, Kamilla! Kjempeflink er du :( Bare fortsett, fortsett, fortsett! Himmel, jeg føler jeg alltid blir utrolig glad og motivert når jeg er her inne. Dødsbra! :D

 

Ja enrt, det er sant at man må passe litt på i travle tider! Men jeg mååååtte jo bare prøve en økt på DVDen selvom jeg er småsyk. Og det var artig og tungt!! Har planer om å trene en økt de dagene jeg ikke er på spenst! Jeg mener, hvem har ikke tid til en økt på tyve min før kveldsmat og TVtitting? :)

 

Uka mi har begynt kjempebra! Hvertfall på matfronten! Merker jeg har gått over til knekkebrød i steden for hvit brød i det siste! Føler jeg spiser mye sunnere! Dessuten så kan man jo spise flere knekkebrød enn brødskiver, og det passer en matmoms som meg :) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Det er jo så gøy å få litt positiv respons også, men jeg synes det er så godt å trene=) I dag fikk jeg faktisk 3,5 trimpoeng for den økta! Det er heftig, men jeg kjenner det jo så sinnsykt på kroppen.

 

Jeg er faktisk sånn jeg også, med en gang jeg kommer hjem, er det forumet her jeg sjekker først, så er det mail, facebook og vg. Men det er jo litt bra, beviser jo at vi er motivert! Har vektklubben åpen på en egen fane hele tiden, og det minner meg jo om at jeg skal være flink, og hvor deilig det er å hele tiden lese hvor flinke dere er=) Man vil jo ikke misslykkes, når alle dere andre er flinke.

 

Nå skal jeg synke ned i sofaen, se på litt tv, og legge meg tidlig regner jeg med. Er litt død for å si det sånn:P Ingen trening i morra, fordi jeg jobber rett etter skolen, men onsdag blir det en ny deilig økt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er Kamilla! du har sikkert litt godt av å ta en dag fri fra trening imorgen når du hadde så hard trening idag! :(

 

det er det som er så greit med 30 days shred, det varer 20 min bare. Det er jo ingen ting, det er bare å kutte 20 min med tv så har du den. Det er jo nesten en friends episode bare;)

 

Ble litt bekymret for loone og sitrus jeg. synes det var så lenge siden de hadde skrevet så jeg sjekka. Loone har ikke skrevet siden lørdag og sitrus siden fredag. Håper de bare er veldig opptatt for tiden, og at de snart kommer tilbake!

Forresten, jeg har nettopp hatt om sult og regulasjon av sult på skolen, og her er litt småfakta som jeg plukket opp iløpe av kap:

* ifølge boka så vil en forbrenne 26 kcl for hver kg h vis en iløpet av en dag ikke gjør noe. Altså vil jeg forbrenne 81,2*26= 2111,2. dette stemmer ganske godt med forbrenningen min før trening.

* Karbohydrater er helt nødvendig for hjernen for å fungere. Mens resten av kroppen kan ta opp energi fra blant annet proteiner så tar hjernen energi kun fra karbohydrater.

* Damer bør ikke ha en fettprosent på under 12, og menn bør ikke ha under 5. Vi bør heller ikke ha en fettprosent på over 32.

Og ellers, mat etter trening er jo kjempe viktig. Og har jo lært fra når jeg spillte på aldersbestemt at sjokomelk etter trening er bra, og fant forklaringen på nettet nettopp:

"I studier hvor man sammenligner effekten av sjokolademelk og sportsdrikker på parametre for utholdenhet og muskelvekst, ser man minst like god effekt av sjokolademelk, og i en del tilfeller også best effekt. Dette kan forklares med at sjokolademelk inneholder flere typer sukker (som gir raskere innlagring av glykogen i leveren og muskulaturen), samtidig som at melkeproteiner og melkefett ser ut til å ha en synergisk effekt på proteinsyntesen i muskulaturen."

Så, vi kan med god samvittighet kose oss med sjokolademelk etter trening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello girls!

 

Æsj, nå var jeg litt stille igjen et par dager. Lover å lese alt dere har skrevet øyeblikkelig etter at jeg får postet denne posten! (Erfaring tilsier at jeg bør skrive før jeg leser når jeg har mye å ta igjen, hehe)..

 

Helga ble slett ikke fylt av trim slik jeg hadde tenkt. Ikke ble det svømming eller trening. Jaja. Hadde to gode økter før kosehelga, så får håpe det ikke slår ut. Gikk en tur på lørdag da!

I dag gikk jeg hjem igjen fra jobb, det tok ca. en time. Lurte inn litt trim da jeg plutselig sluttet en halvtime før jeg pleier.

 

Jeg kommer til å få det litt travelt denne uka med diverse jobbsøking og skolesøking. Skal søke på noen jobber som jeg har veldig lyst på. Kommer ikke til å prioritere trening i morgen tror jeg, da blir det først og fremst CV-pussing og søknad-skriving...

 

Men nå har jeg fått meg pilates-sett! :(

Så det skal definitivt testes snart! Det blir moro :D

 

Håper dere har det bra jenter! Håper vi får litt results denne uka og. Må si jeg er veldig skeptisk til om jeg går ned mer til onsdag. Er igrunn glad hvis vekta fortsatt er på ca. 83 på onsdag, selv om det ville vært veldig smooooth å gå ned litt til nå.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. det har nå egentlig vært stille innpå her de siste dagene også da ingsi så trokke det er så mye å ta igjen;) Blir som oftest sånn, at man planlegger å være så lfink men så av en eller annen grunn så blir det aldri som planlagt!:( Men du var nå flink som gikk hjem da! Jeg hadde tenkt å gå meg tur idag jeg også, men så ble det rydding av leiligheten istede. Ble nå litt aktivitet, selv om det ikke ble nå trim da. bedre enn å sitte forran tvn:)

 

vi får håpe på gode resultater, selv om ikke alt har gått på skinner for noen i helga. Årner seg nok likevel skal du se. Har trua på at du går ned uka her også jeg ingsi! Kun 3 dager igjen til veiedag. iik! *Håpe, håpe* 2 for deg da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heei jenter!<3

 

Er bare en kjapp tur innom mens geleen mellomherder her:p endelig har jeg tid til å fikse neglene mine!!:D Tenkte jeg skulle poste bilde på bloggen når dem er ferdige, så kan dere jo se om dere vil:D

 

Idag var jeg å handla inn "utpåbyen" klær til londonyuren. Vi skal bare innom hotellet før det bærer i vei ut på byen. Så da måtte jeg ty til pre-handling:p

Men i alle fall da, så HATER jeg å spørre betjeningen om de kan ta ned ting til meg, sånn som henger så høyt opp at man ikke rekker frem selv. Rett og slett fordi at jeg føler meg så gruelig feit... MEN idag så var det den FINESTE pyntejakka som hang der, så jeg måtte bare be dem ta den ned til meg. Også spurte jo dama om størrelse da, og jeg svarer ja, jeg må i ALLE FALL ha L og muligens XL om dere har det. Så snur a seg mot meg å sier: men jenta mi da, du behøver i alle fall ikke noe mer enn en M. Jeg ble helt paff jeg, tror faktisk hun så jeg rødmet.. Å jakka passet i medium den!! =D

Men endte tilslutt med en annen type da, i størrelse.... 38!!!!!!!!!!! Sist jeg kjøpte meg ny jakke var det str. 44. HEAVEN!!!

 

Så nå er jeg i ekstase og klar for enda mere nedgang!

 

Nå piper lampa, så da er det tid for filing av negler. Ha en fiiin kveld jentene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærgh, nå hadde jeg skrevet så forsvant det:/ ærgh, da får jeg begynne på nytt!

Man blir litt avhengig å være innpå her. Og det er jo bare koslig, selv om det går utover skolearbeidet. hehe..

 

ÅÅh, så syyykt hærli loone! Det va sikkert kjempe herlig da! Man mister jo litt oversikten over hvordan kroppen egentlig ser ut og hvordan str man egentlig trenger. Ser jo ikke endringene selv, og selv om en vet at en går ned så er det vanskelig å se hvor mye en egenltig har gått ned!

 

Skal innom bloggen din imorgen å se på neglene;) Hvilken dag reiser du til london da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Apropos størrelser, prøvde på meg en olabukse som jeg brukte litt for et år siden, men da var den trang. Testet den før jeg startet nå i februar, og igjen i går, og nå gikk den igjen, med litt strev:P Men da merker man at man er på vei ned! Har noen bukser i 42 i skapet, så når denne buksa passer, skal målet været å komme inn i disse igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooho, Loone :( Det må ha føltes sykt digg!

 

Gratulerer så mye :D:)

 

Helga gikk ikke så dritbra som den begynte, huff.. jeg får vel ta straffen på onsdag. Bra dere har troa på meg da:) Ble nemlig litt potetgull fredag kveld og selvfølgelig lørdag kveld,da drakk jeg også vin og stappa i meg sjokolade... Skulle ikke tro jeg var på slanker'n akkurat, hehehehhee.....

 

Tror jeg starter dagen med Jillian i morgen. Må faktisk ta meg sammen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det en livsstilsendring handler om da ingsì? En må kunne kose seg i helga når man er i godt selskap, men for å ta seg sammen på mandagen (søndagen?) igjen, og være sunn resten av uka. Det er jo faktisk bevisst at de som slanker seg og unner seg noe godt av og til har større sjanse for å lykkes;) og det er sikkert godt for forbrenninga at den ikke "låser" seg fast på 1600 kcl vi skal ha i oss! lykke til med treninga idag da ingsi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Ned 800 g=) Og 1 cm rundt midjen! Og har hatt en uoffisiell måling rundt magen, har gåt ned 6 cm, fra 130 cm til 124cm=) Deilig å se at det strammes opp!

 

Hvordan gikk det med dere andre??=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeeempebra Kamilla!! :(

Vekten min har gått tom for batteri, så jeg må kjøpe nytt og veie meg i morgen i steden. Typisk! Men det går bra, venter ikke å gå ned noe, for jeg er jo bare syk syk syk og har ikke fått trent nooen ting denne uka! Har gått en del tur, da. Men vil gi kroppen litt tid nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå alle sammen! Lite aktivitet på meg om dagen. Endelig kommet tilbake til Trondheim, så vi får se om det blir litt lettere å komme seg inn her igjen! Etter to uker med dårlig kosthold og mat på andres betingelser - og i tillegg lite trening så var det ikke rart at vekta ville gå litt opp igjen. Bare for å gjøre ting enda værre så har kroppen min funnet ut at den vil ha mensen igjen. Ikke så rart, for det har jeg ikke hatt på over 1 1/2 år. Har gått på P-sprøyte, og tok siste sprøyta i oktober, sånn at den driver å går ut av kroppen. Har ikke fått det enda, men det gjør sånn mensenvondt som at det kjennes ut for at jeg er midt i uka. Jeg har sånn helt ekstremt med menssmerter, så jeg er litt redd for at de plutselig skal dukke opp. Det er av slaget kaste opp og få diare av smertene, HUFF. Men skal til legen på mandag og få p-middel, så da håper jeg at jeg ikke rekker å komme så langt!

 

Men i hvertfall, tror ikke kroppen min var helt med meg i dag, så jeg tar en re-veiing i morgen tidlig og sjekker om tallene er litt mer med meg, så raporterer jeg heller da. Stemte heller ikke med at jeg har gått ned i cm og opp i vekt, så jeg vet ikke helt :( Kanskje det bare er dumme mensen min som gjør det.

 

Gratulerer med nedgang Kamilla!!! Så herlig! :)

 

Og gratulerer med jakka Loone!!!!!!! Så utrolig deilig :D Jeg elsker å prøve klær nå jeg også, det er så moro å passe inn i ting jeg ikke har kunnet prøve på gudene veit hvor mange år! Tenker du skal se flott ut til Londonturen din <3 Når enn den er?

 

Godt å se at det er aktivitet her selv om jeg har vært dårlig til å skravle selv. Skjer mye om dagen! I kveld er det vasking av klær, hårfarging og pakking som gjelder. I morgen kommer korpset opp hit for da er det NM!!! Hurraaa jeg gleder meg så til fyllehelg!!!!!! :) Ikke at kroppen min gleder seg, men hodet mitt <3 Heheh ^^ Så fra torsdag til søndag skal jeg ligge på hotell, spille i konkurranse på fredag, og være full resten av fredag og lørdag. GLEDER MEG! Vi snakker store mengder vin og korpsmennesker. Det får bare ikke blitt bedre!!

 

Så jeg får sette i gang. På tide å få i litt frisk festfarge i håret! ^^

 

Håper det står bra til med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tuppelurer!!

 

Så, jeg har fått liv i vekta. Vanligvis pleide jeg jo å veie meg på morgenen, klokka åtte hver onsdag. Men jeg veide meg i dag, vel vitans at jeg nettopp hadde hevet i meg to skiver brød og et stort glass saft. Så jeg så mørkt på det! Men tror du pinadø ikke vekta viste 65,5 kg? Vektnedgang på 0,9 kg på en uke der jeg nesten ikke har trent! Hvordan er det mulig? Eller. Har jo trent litt, men ikke like mye/hardt som jeg pleier siden jeg har vært så syk (still am :/;/). På fredag var det joggetur, lørdag var det spinning og på søndag gikk jeg to timers tur i sakte tempo. I går samlet jeg inn penger til kreftaksjonen og gikk i to timer da au. Men... Jeg skjønner det ikke! Første gang jeg har blitt skikkelig glad for en veiing. Til nå har jeg nesten bare forventet det, egentlig. Huff! Så jeg dro av meg alt utenom undertøyet, gransket meg i speilet og tenkte: Du begynner å bli litt sånn småtynn, du! Hahaha!

 

7,8 kg siden januar! Himmel og hav. 0,5 kg til jeg har nådd delmålet mitt = NYE SKO :(

 

Så gøy det blir med NM Sitrus!!Må være helt supert! Da må du unne deg akkurat det du har lyst på :D Gleder meg til å høre hvordan det går!

 

Forresten, Loone! HERREGUD SÅ DIGG Å HØRE SÅNT!! :) Knallbra med ei lita jakke! Du ser sikkert råfin ut! Jeg har ikke shoppet siden jeg har gått ned, har ikke penger! Men sparer i vei for å få råd til masse lekkert til sommeren (da veier jeg forhåpentligvis 60 kg)! Mamma har sagt at ho vil sponse meg med nye klær hvis jeg går ned til 60 innen sommeren! Litt motivasjon! Tenk jenter, jeg har 5,5 usle kg til jeg når trivselsvekta mi! Og jeg trodde jeg ikke kom til å klare det? Fy faen må jeg bare si! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Sykdom går hardt ut over kroppen vettu. Og hvis du først er i aktivitet mens du er syk, så bruker du mye mer energi enn det du pleier. Så gratulerer med vekttap=)

 

I dag har samboern min bursdag, så han fikk bestemme middag og da måtte vi jo selvsagt også ha kake. Blir bakt potet med masse godt oppi og ved siden av, blir jo litt kalorier, men er ikke så ille alikevel tror jeg. Så får være flinkere til helga, selv om jeg skal nok ut en tur da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake sitrus! Håper vekta er mer snill med deg imorgen enn den tydeligvis var idag da. Men som du sier så kan det hende at de er pga mensen. Jeg bruker egentlig å gå opp i vekt når jeg skal ha mensen, men jeg blir itillegg veldig oppblåst da, så er litt rart at du har gått ned i midja:) Vil vel finne ut i morgen hva som stemmer! Håper på gode tall! Så bra at du har kost deg mens du har vært borte da! Høres ut som du har mye¨å glede deg til framover, påske og fyllehelg! Høres kjempe herlig ut:)

 

Gratulere med nedgang Kamilla! Det er kjempe bra! Bare å stå på så skal du se at cm bare renner av deg!:( bakt potet er jo ikke så ille da, er litt verre med kakar. men er jo ikke hver dag at kjæresten har bursdag, må feire han litt;)

 

Kjempe bra nedgang da sara. Spesiellt med tanke på at du har vært syk. men at du ikke har trent så mye kan være årsaken til at du har gått ned mer enn vanlig. Har lgt merke til at det er flere på forumene her som går ned mindre når de trener enn når de ikke trener. Har vel sikkert noe å gjøre med muskler veier mer enn fett eller noe sånnt:P

Gruer meg nesten til veiedag imorgen jeg nå som dere har gjort det så bra:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veiing i morra, enrt, sitrus og eventuelt andre som måtte ha planer om det :( jeg gjorde et forsøk i dag, den lå på 83, men bikka litt mot 84 igjen. 83 pluss, kan vi kalle det :D hehe.. så jeg registerer ikke noe. jeg registrerer når jeg er på 82 komma noe, og det håper jeg at jeg kan få til før påskeferien starter neste helg:)

 

nå skal jeg jobbe to dager i barnehage, driver og psyker meg opp til det..hehe..

så dette er en slik travel uke igjen, mye jobbing! jeg droppa å trene i dag for ikke å ha så mye planer, men gikk heller hjem fra jobb, det tok som vanlig en time:) ble god og varm!

 

Åååå, jeg har SÅÅÅÅ lyst til å klare 82 snart, for da er det liksom bare to lusne kilo igjen til 80!! farlig dette her, man blir litt obsessed med tall! så lenge det ikke går på helsa laus, men heller bedrer helsa, så er det vel trygt og greit : )

 

kozkoz til alle! grattis med nedgang forresten, dere er så flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du vil ned til 82, er så irriterende når man ligger på et tall og nesten ikke rører seg derifra. Men du hadde jo ei kjempe uke forje uke, så du får prøve så godt du kan og holde på den motivasjonen og få et kjempe resultat neste uke også! Skjønner godt du blir besatt av å gå ned i vekt! Blir slik selv jeg:/ Enkelte dager kan jeg veie meg flere dager, dette skjer spesiellt dagen før veiiedag. Blir så opptatt av å gå ned, helst masse masse! Tror ikke det er helt sunt å være alt for opptatt av å spise sunt heller. Fant dette på en blogg før ikveld:

 

Tenker du mer enn tre timer daglig på menyen din?

Planlegger du dine måltider flere dager i forveien?

Er næringsinnholdet i maten din viktigere for deg enn matgleden?

Har din livskvalitet sunket samtidig som din diett har fått økt kvalitet?

Har du blitt strengere mot deg selv den senere tid?

Har din selvtillit økt som følge av sunn mat?

Har du kuttet ut mat du likte for å ha et "riktig" kosthold?

Gjør dietten det vanskelig for deg å spise ute? Distanserer den deg fra samvær med familie og venner?

Får du dårlig samvittighet når du jukser med dietten?

Får du indre ro og følelse av kontroll når du spiser sunt?

Er svaret ja på fire eller fem av de nevnte spørsmålene, er det på tide og å slappe av litt på ditt forhold til mat.

Er svaret ja på alle spørsmålene, er du trolig besatt av tanken på sunn mat.

Dette er da Dr. Steve Bratmans test for ortoreksi. Ortoreksi er en type spiseforstyrrelse der en istede for å vil bli tynnes mulig vil bli sunnest mulig.

 

Litt skummlet at jeg hadde rundt 3 - 4 ja der, men velger å tro at det er fordi jeg har veiiedag imorgen. Og tror ikke det er så mye fare, for når jeg søkte på google stod det at mange ofte sluttet med melk, hvete og sukker. Men tror likevel ikke at det er bra å være så opphengt i vekt/diett som jeg blir dagen før veiiedag. Men vil så jæærne gå ned i vekt, og blir redd for å heller gå opp. Så krysser alt av fingre og tær for at jeg imorgen veier under 81!

 

Hvordan ligger dere ann? er dere ifølge spm bestatt av tanken på sunn mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Enrt - jeg hadde 6 ja! Haha. Men. Jeg føler meg ikke besatt av den grunn. Men tenker veldig mye på hva jeg spiser. Var på besøk hos min bestemor i dag. Og alle tantene mine maste om at jeg kunne ta et kakestykke, for jeg måtte jo feire at jeg hadde gått ned åtte kg. Men himmel. Jeg trenger jo ikke feire det med mat? Men ja. Ble mye frukt. Har sikkert spist frukt til 500 kcal i dag.. Men.. Det er ikke så farlig. Jeg pleier ikke klare å spise mat til mer enn 1000 kcl på en dag, så jeg sper mye på med frukt. Overkommelig det ;-) Men nå er det skolearbeid som venter! :(

 

Lykke til med veiing i morgen jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man blir veldig opphengt i maten uansett når man er på diett, og det trenger ikke å være negativt. Kommer av det at man konsant tenker over hva man spiser og hva det inneholder. Tror det er verre når man bli ropphengt i at man ikke kan spise fett i det hele tatt eller når man begynner på ekstrem lavkalori diett:)

Hehe.. tror mange går i den fella, ferie at de har gått ned x antall kg med usunn mat. Derfor jeg må sette meg delmål, lære å belønne meg selv med noe annet enn mat.

Men nå skal jeg legge meg, sove godt å ha en fantastisk veiing imorgen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...