Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Nå er jeg letta, vekta viste 80.5, altså enda 700g ned:d det hadde jeg ikke trodd! Egentli så viste dn ikke det, men vekta mi har bestemt seg for å bli mongo igjen. Den viste alt mellom 79 og 82, dermed bestemte jeg meg for å ta gjennomsnitte. Nå skal jeg ut på vektshopping igjen, og håper jeg er mer heldig enn sist gang jeg kjøper vekt! Hvordan har det gått med resten? Lr er det bare lone og jeg som har på torsdager? Husker ikke jeg:p ha en fortsatt fin dag jenter:d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer Enrt!! :D Og alle dere andre - igjen!! ^^ Alle har vært så flinke denne uka! :)

 

Nå har jeg tatt min re-veiing og tallene i dag tror jeg mye mer på - selv om jeg faktisk tror det er noe rart fortsatt. Den viste opp 300 gram, og med så ustabilt med mat og mye nammis som jeg har kjørt på med de to ukene så er det faktisk helt utrolig greit!! Herregud, jeg er faktisk GLAD! X) Men som sagt, det er noe muffens med det, for jeg har faktisk gått ned over 1 cm i midjen... Men samma det - opp 300 stemmer i hvertfall mye bedre enn opp over en kilo som vekta sa i går!! FYSJ. Godt det bare var tull og tøys :(

 

Nå håper jeg bare på at kroppen min ikke fortsetter å tulle neste uke, så går vel kanskje vekta nedover igjen! Men vi får nok se på det etter denne helgas fyllekule.. Huff, gruer meg nesten, men gleder meg no jævli! Det blir jo masse turer i byen og kommer til å være i bevegelse hele dagen alle dagene. Og selvfølgelig MASSE dansing på kvelden!!! Ååååå det blir så morooooooooooo!

 

Nå får jeg vel kaste meg i skoleklærne og være litt student før moroa i Trondheim by begynner! Kommer tilbake på søndag!

 

Ha en flott helg alle sammen :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter =)

 

Bare en kjapp tur innom før vi skal ut å vandre i gatene. Her er det 16 grader og lett overskyet. DIGG i forhold til norge for å SI DET MILDT!! :(

 

Gratulerer med nedgangen til alle som gikk ned!!

 

Og sitrus, 300 gram opp er ikke kjempeille da, i og med at du har gått ned i cm så går det jo uansett rette veien:D

 

Jeg gidder ikke tenke over hva slags mat jeg spiser i det heletatt:p Så regner med ett par kg opp i løped av turen:p Men whatever tenker jeg! Er ikke ofte jeg er på utenlandstur. Hehe

 

Håper dere kooooser dere<3 Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, er det greit om jeg slenger meg på tråden her eller? :)

 

Jeg er ei trønderjente på 20 som begynte med slankinga for en drøy uke siden. Starta på 82 kg, og nå shreder jeg med Jillian Michaels for harde livet :(

 

Sitrus: jeg skal og være med på NM i helga! :D Hva spiller du, og i hvilken divisjon stiller korpset ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 g opp er jo kjempe bra da sitrus! Ingen ting å skamme seg over det! så får du heller tenke på at du faktisk har gått ned i midjen. Årsaken til at du kan ha gått opp i vekt men ned i midjen er at det tar litt tid fra vekta går ned til cm forsvinner. Var iallefall det jeg fikk høre når det skjedde til meg, om det stemmer eller ikke skal jeg ikke si noe for sikkert om:) Kos deg masse under NM! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

 

Kjenner jeg ble litt missunlig på deg Lone. her er det 2 grader, og slaps! (skrives det slik? :() Kos deg i london, som du sier; er ikke hver mnd en er i utlandet. og når en først er der må en virkelig nyte det til det fulle. Spesiellt london da, en av de beste byene i verden! :D

 

Keliza: velkommen! De fleste her bruker/har brukt 30 days shred, så det passer jo perfekt! Når har du veiedag? Hvor høy er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig Loone! :D Kos deg for oss hele gjengen! ^^ <3

 

Ja, jeg synes ikke det er ille altså. Jeg har sikkert spist en kilo godteri på de to ukene, så herregud. Hadde ikke kunnet forvente noe annet. Men har vært flink til å være i bevegelse, så det har nok hjulpet. Med skiturer, gått lange turer med familien og vært mye ute og fartet både med venner og korps. All bevegelse er jo bra!

 

Kan nok stemme som du sier Enrt at cm går tregere enn vekta. Gikk jo ned 900 gram uka før jeg reiste bort, så kanskje det er de cm som henger etter? Er uansett knallfornøyd! ^^ Bare satse på at jeg klarer å holde det ved like med 2 nye uker hjemme i påska... hahah, jeg får seriøst prøvd meg på besøks-slanking ass. Huff, slitsomt! Men det blir nok masse skiturer og aketurer og det som er, så kaloriene skal få fyke og flakse veggimellom!

 

Så gøy at du vil slenge deg på Keiza! :) Jeg spiller for øyeblikket med et 4. divisjonskorps. Vi har store ambisjoner i år, så jeg håååper vi rykker opp. Har hatt skikkelig uflaks med de korpsene vi har møtt tidligere som er sammensatt av bare proffe musikere. Dårlig gjort at sånne korps ødelegger for de som er seriøse. Men i hvertfall, jeg har trua i år! Fest blir det uansett!!! ^^ Og egentlig er det "fint" å spille i 4. div, for da er vi ferdige med spilling fredag, og kan feste både fredag og lørdag! :( Hihihi.. Jeg spiller trompet, and i loooove it. Hva spiller du, og med hvilken div?

 

Sleng gjerne inn masse info om deg selv, både cm i høyde og bredde og hvor du vil med livsstilsendringen! Alltid moro å høre andre historier.

 

Huff, jeg får vel begynne og pakke og rydde. Skulle gjort veldig mye før korpset kommer opp! Og rommet må være shina siden venninden min fra korpset skal være med opp hit en tur på lørdag. Da må det gjøres klart! Fiskefaen må stelles også.. Huff X) Jaja, nååå stikker jeg!

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enrt; jeg har veiedag de gangene jeg besøker farmor *kremt* :( vekten min takka for seg for et års tid siden, og jeg har ikke brydd meg om å kjøpe ny før nå. skal veie meg i morgen, men regner ikke med at jeg har gått ned noe særlig, siden kroppen har bygd utrolig mye muskler den siste uka. Trodde ikke det gikk så fort!

Er foresten 163 høy.

 

Korpset mitt stiller i 2. div i år. Vi holdt oss i 1. lenge, men rykka ned for to år siden. Satser på opprykk i år! Jeg sitter å tuter og blåser på 2. klarinett, heldigvis har vi valgt et teknisk lett stykke i år, kan jo være et helvette å spille klarinett til tider.

Synes det er litt dårlig gjort med de korpsene som leier inn profesjonelle musikere til NM! Er jo et par korps i de øvre divisjonene som kun sitter på scenen med halvparten av opprinnelig besetning...

Det store dilemma for oss i år har jo vært hvor NM-vorset skulle holdes... Fint at vi bekymrer oss mer for festinga enn spillinga ;p

 

Hvor jeg vil med livstilsendringa ja.. Vil vel hovedsaklig føle meg mer vel med meg selv. Er ikke i alle situasjoner at jeg føler meg like komfortabel slik jeg ser ut nå. I tillegg gikk det opp for meg for ikke så lenge siden at det kan se ut som hjerteproblemer ligger i slekta, og det kan jo være litt lurt å i det minste prøve å forebygge litt.

 

Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å konsentrere meg så mye om kg og cm. Jeg prøver heller å rett og slett spise sunnere og trene regelmessig, så tenker jeg resultatene kommer. Har merket en overraskene stor forandring etter bare sju dager med 30 days shred, og selv om det kanskje bare er jeg som merker det, så er det jo for min egen del jeg gjør dette.

 

Synes hvertfall at dette forumet er helt supert! Finner masse motivasjon og tips her inne, og det er jo fint å ha noen å dele erfaringer med!

 

Men nå har jeg vært sofagris nok for i dag. På tide å finne frem DVD og vekter å komme i gang. Har tenkt å trene litt ekstra mage og lår i tillegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey girls!

 

Så bra du koser deg, Loone! Jeg er kjempemisunnelig :D Er enig om at du skal bry deg katta om hva du spiser. Vi er jo så flinke alle sammen her inne at vi klarer jo å hente oss inn igjen! Sitrus au som skal ha fyyyyllehelg! Høres kjempegøy ut, da :)

 

Velkommet hit, Keliza! Koselig med nye folk. Relativt ny sjæl ;-) Er enig i at det er kjempeherlig å ha noen å støtte seg litt på og få inspirasjon fra!

 

Jeg vil au ha slankeblogg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg til å høre hvordan det gikk keliza. Det kan være en fordel å skaffe seg egen vekt ja, da dår man veid seg på morgenen før man spiser, slik en bør gjøre:) kjipt å legge på seg 500 g bare fordi man spiste rett før.

 

Lage deg slankeblogg sara! Jeg har fått dilla på å lese blogger, og har lett etter en god slankeblogg. Finner ingen (uten lone sin, men den leser jeg jo fast likevel:P) Skummelt å få dilla på blogger, bruker så lang tid på dem istede for å gjøre det jeg faktisk skal:/ :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

I kveld feirer vi bursdagen til typen hjemme hos oss, så skal snart lage kake og middag. Middagen bir ikke av det sunneste man kan spise, men han har jo bare bursdag én gang i året! Blir fløtegratinerte poteter(hans favoritt) med indrefilet, kokte grønnsaker og en god saus.

Desserten derimot, den skal bli litt sunnere. Lager en ostekakelignende kake med fromasj over, istedet for all osten osv. Så da lager jeg fromasjen til GR, med biola og gelantin. Og skal pynte med litt friske bringebær, hvis jeg finner det! Blir da selvfølgelig litt vin ved siden av, også skal vi nok ut en liten tur i kveld.

 

Hva er deres planer for helgen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enrt! Jeg tror søren meg jeg skal gjøre det. Men jeg kan ikke love at den blir noe bra ;-) Hehe! Jeg leser disse to: http://www.onskekroppen.blogg.no og http://www.theperfectbody89.blogg.no

De er treningsbloggene jeg leser, hvertfall! Men jeg har jo tusenvis av andre jeg også leser. Leser mange mammablogger *knis*

 

Her skal det også feires bursdag, Kamilla! Indrefilet er jo sunt da! Bare spis mye av det og grønnsaker, og lite poteter og saus! Den ostekaka høres kjempegod ut! Du må si ifra om den blir vellykka :(

 

Pappa har bursdag i dag, så nå skal jeg lage den lavkalori-sjokoladepuddingen jeg kjøpte forrige uke (var kjesken, men klarte å holde meg! Hehe). Og så lurte jeg på om jeg skal prøve en av de andre dessertene her inne på forumet i tillegg. Pappa er i Finland med jobben nå, så kommer ikke før i kveld! Så jeg har goood tid på meg! Hehe :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good kveld jenter=D Og velkommen til deg Keliza, utrolig koselig med nye folk! Er morsomt at dere er tre nye på kort tid, DEEET liker vi! Jo flere jo bedre:D

 

Slankeblogger er kjempegøy å lese på! Nå er riktignok min ikke oppdatert på en stund, fordi jeg har midlertidig slankestopp:p Idag ble det blandt annet buger, pomfri og strawbery dacury (skives nok ikke sånn) til lunsj, så spørs om alle kabohydrat/kallori og alt annet av sunnhetsmål sprenges på kyss og tvers. DET gidder jeg ikke skive om på bloggen=p

 

Heller dele hvordan jeg har tenkt å komme tilbake til sunnhet etter detta er over=p

 

Det er så utrolig anderledes her enn hjemme! Vi bor på 5-stjerners hotell og de som jobber her løper omtrent etter oss for å hjelpe til med alt fra å bære posene til å få tak i taxi, dem putter tilogmed servietten på fanget våres nå vi skal spise=p Det er ikke akkurat norske forhold! Sist jeg var i england bodde vi på vandrehjem... såee, dette er en liten oppgradering kan en si! Lenge leve BI!!

 

Lykke masse til med spillingen (fylleturen) deres jenter! Blir spennende å høre hvordan det går=D

 

Nå skal vi fikse oss og gå ut på byen=D Klokka er jo bare halv 10 her, så hadde plutselig god tid nå vi kom tilbake til hotellet=O

 

Ha en fiiin helg jenter!<3

Unnskyld at jeg plaprer i vei om meg selv, skal bli flinkere til å kommentere når jeg kommer hjem over helgen! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Da veide jeg meg i dag, og har da faktisk gått ned ett kg! :)

Regner med det kiloet kommer tilbake i løpet av helga, og helt sikkert sammen med en venn eller to, men det er jo tross alt bare NM en gang i året :)

 

Under shred-økta i går begynte kroppen å protestere noe voldsomt, så det ble bare med de 25 minuttene, og har tatt treningsfri i dag. Skal prøve å få tid til en økt før jeg drar å spiller i morgen tidlig, bare for å hjelpe samvittigheten litt :)

 

Høres ut som du har det herlig i England, loone! Håper på å få til en tur i sommer jeg og :)

 

Hva skal dere andre i helgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra, Keliza! Går sikkert bra under NM for deg. Det skal faktisk en goood del for å gå opp - det føler hvertfall jeg! :)

 

I helga. Nei si det. Jeg har noe så gøy som skolearbeid jeg må holde på med. Jippi. Overentusiastisk? Ikke i det hele tatt...

 

MEN! Jeg skal trene i morgen! Første gang på en uke (bortsett fra spasertur). Håper jeg føler meg god i kroppen. Gidder ikke å streve så mye på spinning som forrige lørdag altså. Det var ren tortur! Men vi får nå se! Nå skal jeg legge meg, spinning 10.30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjempe bra keliza:) Kos deg masse på NM du! Det kan jo hende at kroppen ikke har fått restituert seg nok, vet ikke hvor mye du trente før du begynnte med 30 days shred jeg? I helga er det arbeidshelg her! Jippi! Gleder meg til søndagen når jeg er ferdig , og 15 timersarbeidshelg er ferdig! :)

 

Kos deg masse loone, og nyt det! Hørtes jo kjempe herlig ut å bo på 5 stjernes hotell da. Ikke akkurat det samme som et vandrehjem nei:P

 

Skal sjekke ut alle bloggene jeg sara, både din og de andre;) Blir mye mammablogger på meg også, men føler nesten alle blogger er mammablogger. Men nå må jeg skyndte meg å årnde meg så jeg rekker jobb! Ha en fortsatt fin lørdag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! ....jeg er her altså..<3

Hjertelig velkommen til oss, Keliza! :) Veldig artig at enda flere vil være med oss ned i vekt, opp og fram (på andre områder i livet enn bare vekta!)!

 

Når vi snakker om å bli opphengt i mat osv... det er så kjipt! Jeg kan ha perioder hvor jeg tenker mye på det. Ei venninne av meg ble veldig, veldig opphengt i det for et par år siden, og det utviklet seg til en slags mild spiseforstyrrelse. Det er så trist når jenter som faktisk ER tynne nok, og gjerne mer enn tynne nok, ikke klarer å se det selv.

Venninna mi gikk ned ti kg, og ja, hun ble jo slank, men hun ser veldig fin (sexy!) ut med litt mer former. Hun slet VELDIG med de tankene, og jeg hadde veldig vondt av henne. Både pga problemene og fordi hun ikke kunne se selv hvor vakker hun var slik hun var fra før.

Tankene på mat, trening og vekt kan ta kontrollen over deg og spiser deg opp.. Det går jo ut over andre ting, plutselig kan det gå ut over humør, en kan få depresjoner, det kan gå ut over vennskap... Så vi må være forsiktige! :) Jeg håper dere er det!

 

Jeg har faktisk tenkt på flere ganger: tenk om de andre jentene her på tråden, egentlig er helt PERFEKTE slik de er NÅ, at de har kjempekjempefine kropper som egentlig ikke trenger å bli noe tynnere?

Jeg er faktisk litt redd for å sitte her og oppfordre folk jeg ikke aner hvordan ser ut, til å gå ned i vekt. Menmen.

 

Til syvende å sist er det jo en selv som bestemmer, og vet når er føler seg fornøyd. Problemet for min del er kanskje at nå har jeg gått ned ti kilo, og jeg er fremdeles ikke fornøyd. Jeg har fått en mye mer definert kropp, det har framhevet formene mine til noe enda mer positivt. Mer markert.

Noen venner osv sier jeg er kjempefin nå, noen synes ikke jeg burde gå ned mer. Men jeg har fremdeles tenkt meg ned kanskje 5 kilo til. Og det er jo egentlig først og fremst pga. tallet på vekta. Ikke så mye kroppen.

 

DETTE BLE DRAMATISK : D hahahhahahhahaha.... Filosofen slår til, herlighet.. sorry !

Mer seriøst: når skal vi jenter noengang bli fornøyde med oss selv?

Nei nå må jeg gi meg faktisk. Håper noen skjønner hva jeg mener, selv om det kanskje ikke var så motiverende:P

Håper dere har det bra :) (og at dere har det bra med dere selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du mener, Ingis! Og jeg føler også noen ganger, at jeg klager over å være overvektig, når jeg faktisk ikke veier mer enn 65,5 kg! Jeg må slutte å si til meg selv at jeg er overvektig, for jeg er faktisk ikke overvektig lenger! Jeg har tilogmed nettopp kommet meg på en BMI på rett under 25! Hehe. Ikke at det var et stort mål. Men det er jeg mener er at hodet mitt på en måte har låst seg til det at jeg er overvektig. Jeg begynner å føle meg mye bedre nå, men skal likevel litt mer ned. Det sies av idealvekta mi er på 56 kg (er jo så himla lav), men jeg tror ikke jeg skal så langt ned. Jeg holder meg til 60 kg, tenker jeg! Må bare klare å stoppe! Søstra mi er litt redd for at jeg ikke skal klare å stoppe. Og det skjønner jeg faktisk godt. Det skjer jo noe oppi hodene våre når vi ser nedgangen vår. Det er jo et kick, nesten en slags rus :) Haha!

 

Uansett, jeg har lagt ut "forbedrings"bilder av meg på den nye bloggen min! Hehe. Jeg ser bare mye bedre ut! Himmel. Det skal faktisk bilder til, for at jeg skal se det selv! Vi er litt dumme, vi jenter :) Uansett, ta en titt om dere vil! http://www.kroppogsinn.blogg.no

Har merket at det er litt trist å skrive blogg ute å få kommentarer. Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Ja, vi må bare klare å stoppe da vi faktisk ser dritbra ut :) Det er nok det som er cluet. Da gjelder det å stole på folk som vil en vel :)

 

Jeg så på bloggen din, og det var skikkelig morsomt å endelig se et fjes på noen her på tråden! Du er skikkelig søt Sara :) (Ja, dette er et sjekketriks altså.. hehe)...

 

Jeg blogger jeg også, men det er ikke en slankeblogg.. Det er sånn vanlig blogg, har ikke delt det med dere siden jeg vil være anonym... inntil videre, ihvertfall!

Er ikke sjelden jeg tenker at jeg skulle fått med enrt og sitrus på rødvinsfylla i Trondheim, hehehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant det! Men noe sier meg at jeg aldri blir fornøyd ;-) Hehe! Men men!

 

Haha, jo takk! Jeg tenkte på det. Hmm.. Nå ser de hvordan jeg ser ut. Hmm.. Haha! Er jo ikke så farlig!

 

Det er nå ikke sikkert at det bare blir en slankeblogg! men det begynte ut som det :) Hehe. Får se hvor gøy det blir i lengden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Jeg lever! Har hatt en aldeles herlig helg, så nå er jeg klar for å gripe hverdagen. Tenkte jeg skulle sjekke vekta etter en helg med masse godteri og potetgull og øl og vin og sprit og møkkamat generelt. Og så har jeg gått ned til 79,2! Hurra for at kroppen min ENDELIG har funnet ut at den vil gå på rett sti igjen! Nå får vi bare håpe at onsdagen viser det samme. Etter onsdag blir det ikke veiedag på evigheter på meg igjen, for da reiser jeg til mamma og tar påskeferie. Huff.. Satser på å være enda flinkere enn sist, så kanskje det vanker både trimpoeng og - på vekta!

 

Orker ikke lese alt dere har skrevet, men jeg må si at jeg er så utrolig enig med deg Keliza om hvordan du ser på å "slanke" deg. Det er så viktig å tenke at man faktisk skal gjøre noe for kroppen som skal vare livet ut - ikke bare i noen måneder! En veldig sunn tanke som jeg beundrer deg for!! :) Jeg er alt for opphengt i vekt og cm, men prøver å avvende meg selv fra det :) Det går jo nedover om man er flink og lever NORMALT, altså spiser passe og trener regelmessig!

 

Men nå må jeg løpe, skal til legen min og få med meg litt p-middel. Har gått på p-sprøyte i over et år, men det er jo bare dumt når jeg bor så langt unna min kjære. Satser på minipiller som ikke gjør at vekta mi raser opp igjen! Det er det SISTE jeg vil. Fysj!

 

Vi skribles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi jenter blir fornøyd noen gang jeg. Mer fornøyd? ja, men aldri 100 % fornøyd. Sånn sett tror jeg det er enklere å være gutt! Vet ikke om det er fordi det er mindre press på dem (de trenger jo ikke å se de sykt tynne super modellene over alt) eller om de bare er mer sikrere på seg selv. Ikke hjelper det hvis en er så heldig å ha en kompiser som mine! Han ene skal kun ha syltynne jenter. Han andren er ikke noe som går utover meg, men damene hannes. Han kan ikke se ei fin dame før han kommer med slafse lyder, noe som selvfølgelig var ekstremt irriterende for hun som nå er x'n hannes.

Og så er det som du sier ingsi, hvordan kan man vite at de man prater med her ikke er syltynne? hvis det blir slik at vi registrer cm en gang i mnd så får man jo en viss oversikt der, men det er jo lett å lyge. Men tror slike folk heller drar mer på pro ana sider. Unasett når det kommer til vekt så er det så sykt mange problemsillinger å ta hensyn til!

Ingsi: det hadde vært veldig artig! Så lenge jeg slipper å drikke rødvin, holder meg til hvitvin jeg:p

Synes det er artig å se hvordan du ser ut sara:p Vanskelig å tenke seg hvordan folk ser ut. Spesiellt når vi kommer så mange som bor i trondheim/trondheimsområdet. kan jo ha sett dere mange gang før uten at jeg har visst det:p

 

Tror holdningen til slankingen har mye å gjøre med hvordan det går også. Er det en diett for tre måneder eller er den en kostholdsendring. Er det en diett vil man jo begynne å spise som man gjorde før igjen og alt vil komme på igjen. Jeg er også alt for opptatt av vekt og cm, selv om grunnen til at jeg begynnte var for å bli mer fornøyd med meg selv og minske risikoen for alle sykdommer som ligger i familien. Wow, nå følte jeg at dette ble en skikkeli alvorlig inlegg! :/ dermed, over til noe helt annet:

Kjempe bra at du har kosa deg masse i helga sitrus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, du er herlig enrt :)

 

Ja, nå har vi fått filosofert litt, hihi.. Men tror det er smart vi tenker litt på det en gang iblant. Jeg unner INGEN det marerittet venninna mi gikk gjennom! Endte med at hu mista kjæresten og alt mulig. Var ikke gøy. Har faktisk to andre venninner som har hatt spiseforstyrrelser. Ja, dere kjenner sikkert også noen :/ Det rammer liksom...folk flest, kan gjøre.

 

JAJA:)

Her i gården er det ingen fare om dagen, hehe...... Koste oss med rødvin i helga, kjøpte en kartong så da ble det litt søndag kveld og... Skikkelig sunt :)

I dag har jeg spist bra, ikke for mye kalorier iallefall. Gikk hjem igjen fra jobb, så fort jeg klarte, ca. en time.

I morgen blir det trening og snikveiing!! Gleder meg :)

 

God natt flottiser (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

 

Det er godt å være litt filosofisk og alvorlig innimellom, Enrt! Sålenge man ikke er det hele tiden :) Hehe! Jeg er enige i at "vi jenter" aldri blir fornøyde! Men, jeg har et spørsmål! Bare for å dra frem alt det negative (ikke skyt meg!), hva er det med deres kropp dere liker minst? Jeg mener, det må vel ha vært en ting som har gjort dere ekstra gira for å slanke dere? :) For min del er det hvertfall knærene mine! Jeg kjenner ingen som har så mange komplekser når det gjelder knær, som meg. Kjenner igrunn ingen som peker spesielt på knær. Er vel heller rumpe, lår, mage (jada, alle de tingene der var også en depper på humøret!) Men altså... knææær.. Jeg føler at alt fettet fra lårene bare legger seg oppå knærne og får de til å se valkete ut. Haha. Hør på meg da gitt!

 

I dag har vært en svært produktiv dag fra min side! Masse skolearbeid, litt "30 day shred" og en spasertur! Nå skal jeg ta en velfortjent dusj å lese litt i det nye Woman-bladet jeg fikk i posten i dag! Oh happy times :)

 

Ha en fin kveld og natt, flinkinger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Først og fremst, takk for en fantastisk velkomst her! Dere er bra herlige, jenter!:)

 

Da er jeg tilbake etter en helg med tidenes utskeielser. Ble mye trøstedrikking av vin, øl og sprit pga dårlig resultat, men mye trasking og dansing på fest, så jeg later som det gikk litt opp i opp ;p Hvordan gikk det foresten med dere Sitrus?

 

Har blitt dårlig med trening i dag, bortsett fra en spasertur i "vårsola" (er lov å være optimist her i trøndelag :)). I morgen er det på igjen for fullt, med shreding og sykling. Gleder meg!

 

Er et veldig godt poeng dette med at vi jenter aldri blir fornøyde. Synd, men sant.

Jeg har et par venninner som har dratt dette med slanking og sunn livsstil altfor langt og pådratt seg spiseforstyrrelser. Skummelt å se for fort det kan gå...

 

Det jeg er minst fornøyd med på meg selv er helt klart magen! Resten av kroppen er forsåvidt ganske så greit proposjonert i forhold til størrelsen min, men magen passer liksom ikke helt inn, hvis dere skjønner :)

 

Men nå tar jeg kvelden, sånn at jeg er i stand til å komme meg opp å lage frokost før jobb i morra. Er et skikkelig dovendyr om morgenen :)

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...