Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

hehe, ser egentlig på meg selv som en positiv person, så trokke det skal komme så alvorlige emner fra meg hver dag:P men blir jo at man finner seg noen å klage til, så går de kun utover dem. Og det er mye enklere å klage til dere, når det "kun" er på nett, og ikke face til face. Så dere får snakke til meg hvis jeg blir for negativ her;)

 

så flink du er ingsi! Håper det blir positiv snikveiing imorgen;) Her har infeksjonen min på øynene blusset opp igjen, og dte blir dermed ikke noe håndballtrening uka her. Satser dermed på at det blir like fint vær imorgen som det var idag så jeg kan gå meg tur:D Det er vårsol keliza! Hvis det snør mer her nå blir jeg lei meg! Nå begynner endelig juletre vårt å komme fram (det har da ligget utanfor veranda døra siden januar, lat? vi? aldri hørt om:P), og da begynner det endelig å forsvinne litt:D

 

knærne var jo et litt spesiellt sted å være misfornøyd med:P Aldri hørt om den før. Egentlig så er jeg ganske bra samensatt, altså er dte ingen del som er noe ekstrem fremtredene (med unntak av leggene, men det er bare muskler så å si. Til og med fysioterapauten reagerte på musklene i leggene mine:P sammenlignet de med en gutt sine. Hehe!). men som til alle andre så er det magen som er værst. Og ryggen da, haater at det klumper seg når jeg tar på meg bh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Vi kom på 4. plass Keliza! :) Av 18 korps så var det god nok grunn til å feire!! Blir spennende neste år når så mange korps rykket ned i år siden det kommer en divisjon til. Det blir i hvertfall veldig hardt i de nedre divisjonene!

 

Så mange som har vært på fylla i helga! :) Heheh, det er bra. Godt vi kjører inn i vårparten med alkohol i blodet!

 

Jeg snikveide meg i dag også, og herregud som kroppen min jobber om dagen? I dag så jeg for første gang 78 tallet! 78.6 - og det var så moro!!! Herregud, det er lenge siden jeg har vært der nede. Men venter med å registrere til i morgen, mulig jeg hadde flaks. Uansett moro å se! ^^ Når jeg kommer på 77,5 så har jeg faktisk gått ned 15 kilo! Det er jammen ikke lenge til!!! Og DA skal jeg unne meg nye olabukser. Hadde så lyst på det i går når jeg gikk og kikka at jeg ble helt kvalm. Men jeg skal vente. Mååå ha nye bukser - måååå ned til 77,5!

 

Naaaai, nå får jeg se til å komme meg i gang med dagen. Skole og så skal det pakkes og vaskes, for i morgen reiser jeg hjem til "påskeferie"! Har rett ut et sant helvete foran meg i kveld med å ordne. Huff! Men god tirsdag til dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Dette har vært en laaang helg! Var jo bursdagsfeiring her på fredag, og jeg og venninna mi delte vel til slutt 3 flasker vin... Men men... Fromasj-kaka ble veldig god, så sparte jo inn litt der, iforhold til vanlig ostekake=) Jeg lagde vanlig ostekakebunn, også droppa jeg å spise bunnen.

Lørdag var jeg på innflytningsfest, og da ble det en flaske vin og en pils til gitt! Og bittelitt snacks! Stolt av meg selv at jeg ikke hoppet oppi skåla med potetgull og dipp. Tok bare noen flak=)

Søndag ble en laaang slappe-av-dag, med calzone til middag=) Tror jeg holdt meg sånn ca. til målet, har ikke registrert i helga fordi jeg har hatt så mye å gjøre.

I går ble det også bare sitte-hjemme-dag, for jeg sitter og leser til eksamen. Skal snart gi litt blod, også skal jeg på jobb, så lite trening på meg gitt. Skal uansett ikke trene etter at jeg har gitt blod.

I morgen og torsdag har jeg eksamen, også får jeg besøk av ei venninne fra fredag til søndag. Skal vel få trent litt torsdag kveld, og før hun kommer på fredag, også skal vi sikkert traske litt i byen på lørdag. Men blir nok mye god mat og snacks tenker jeg.

 

Har ikke store forhåpninger om vektnedgang i morgen, mn får se hva som skjer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Snikveiinga viste 83, det vil si at den holder seg stabil/er på vei ned igjen, noe jeg er glad for. Håper den ikke viser mer i morgen. Nå skal jeg snart stikke til byen og trene før jobb. Gleder meg!

Ha en fin dag og lykke til i morgen til de som veier seg onsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så herlig sitrus! håper bare at vekta viser enda mer imorgen! Kjempe herlig når kroppen endelig løsner, og du fortjener det etter at kroppen stoppet opp på 80! Og snart 15 kg er kjempe bra, synes virkelig du fortjener ny bukse da ja:D

 

Forresten, det var snakk om at vi skule måle og lsikt første veiedagen i måneden. Da det havner midt i påska, og eneste reisinga jeg skal i påska er to dager i sverige, og de kommer selvfølgelig rett forran veiiedagen. Hva tenker dere? skal vi måle siste veiedag i måneden istede?

 

Da skal jeg å gå meg en tur! Lykke til imorgen dere med veiedag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!

Ja, da var man spente. Hehe. Gikk ned 1,2 kg! Veier nå 64,3 kg etter en total nedgang på 9 kg på snart tre mndr. Steike, det begynner å bli lite!

 

Men, er under 65 kg , så nå er det nye sko på meg! Jaaaaaa :)

 

Gleder meg til å høre hva dere andre har gått ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Jeg stod stille i dag, men er svært fornøyd med det=) Har ikke hatt tid til å trene siden sist, har hatt to bursdagsfeiringer og var ute en tur på lørdag. Så jeg skal iallefall ikke klage=)

 

Gratulerer Sara=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii jenter!:)

 

Nå er jeg tilbake igjen! Har ikke sjans til å lese alt dere har skrevet. Men håper dere har hatt en fin uke i alle fall!! :)

 

Merker at jeg ikke er klar for veiedag i det heletatt på torsdag, men det får bare være. Har koset meg skikkelig på tur og er kjempemotivert til å fortsette. OG, før jeg glemmer det. Er nå din nyeste faste bloggleser Sara! Så utrolig søt du er:D For ikke å snakke om tøff som velger å ikke være anonym!

 

Gratulerer med -100 Kamilla. All nedgang hjelper! :) Og kjedelig med stillestående enrt, de kiloene holder virkelig fast med nebb og klør!

NÅ gleder jeg meg til å høre hvordan to uker hjemme har gått for deg Sitrus, hvis det var så at du kunne veie deg igjen imorgen=)

 

Kjenner det er kjempedeilig å være tilbake, har savnet dere jeg! =D Gleder meg til å sette meg ned når ting blir litt roligere å lese alt dere har skrevet mens jeg har vært borte <3

 

Måtte kjøpe med meg en ekstra koffert hjem fra turen - sko og vesker tar stor plass=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Loone :) Håper du har hatt det kjempebra!!

I dag har jeg TRØSTESPIST. Det gjør jeg egentlig aldri. Var så sur, kjøpte meg en Stratos. Hehe. Jaja. Nei, følte bare jeg måtte si ifra til dere. Siden det er unntakstilstand så er det heller ingen grunn til bekymring altså.

:) Kjøpte også Fun Light med granateple (litt sunnere det!), den var goooood!

 

God natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake, Loone! :) Håper du har hatt det dritbra! Skjønner at du ikke er klar for veiing i dag, men du har jo tross alt vært på ferie! :)

 

Åh, gøy med en ny leser! Det renner ikke over av kommentarer hos meg, enda :)

 

Ohey, ekstra koffert pga sko og vesker :) Kjenner jeg er misunnelig..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!! Datan min kortsluttet på tirsdag, så jeg fikk ikke registrert i går. MEN jeg er hjemme hos mamma nå, så nååå har jeg data. Vekta viste 78,6 kilo som betyr - 1,2 kilo siden forrige uke, og det er bare igjen 1,1 kilo til jeg har gått ned 15!!! Herregud, det er mye! Åååå det er så godt at det går rette veien!!!

 

Men nå blir det to skumle uker igjen. Har begynt på p-piller OG det er påske, så dette kan jo bli spennende... Men jeg har ingen planer om å sitte stille, så noen gram opp nå også skal jeg tåle. I hvertfall om kroppen har tenkt til å jobbe så godt som den gjør nå med å få det av igjen! Herlig! ^^ Og etter en fyllehelg med alt for masse godt å spise og drikke, så tenker jeg hvor mye kroppen egentlig har jobba. Stakkars! X)

 

Herlig at du er tilbake Loone!! :) Har savnet deg <3 Du får bare bite i bananskallet (evt det sure/søte eplet) og kaste deg på vekta. Tenk så moro det blir å se alt renne av igjen neste uke?! :)

 

Heheheh, kjenner meg igjen Ingsi. Jeg også må ha sjokolade når jeg er sint. Og lei meg. Og glad. Og trøtt. Og sliten. Og stressa. Og bakfull. Og sjuk... Ja :) Sjokolade hjelper mot alt. Beste medisinen i verden! ^^

 

MMmm og fun saft er bra!!! Har ikke smakt den med granateple, kanskje jeg skulle det? Synes den høres litt skummel ut :)

 

Nå skal jeg tømme baggene jeg hadde med fra Trondheim og få lagt et halvt flyttelass på loftet. Så skal jeg til kjæresten og få hans bærbare sånn at jeg muligens overlever mens datan min må på reparasjon! Seriøst, en hel dag uten både data og TV var GRUSOMT!!! Hva gjør folk uten??? Hadde jo ikke radio heller, men fikk heldigvis kobla mobilen til anlegget mitt, så da hadde jeg jo noe. Barnetimen feks... X) Hehehe... Men fikk gjort usedvanlig mye da, det var jo fint. Men ikke verdt å ofre datan for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært kjempe flinke jenter, hærlige resultater! Og at alle går ned er jo kjempe bra! :)

Veiedagen her gikk.. så som så. Har gått ned 200 gram, og veier nå 80,3! Jeg ville så fryktelig under 80! og noe annet som irriterer meg like mye er at jeg har gått ned 2,9! Alt er så nesten idag! og tror egentlig jeg har mye vann i kroppen siden jeg veide meg på tirsdagen og v eide da 79,7. og sidne jeg skal drikke idag får jeg ikke sjekket heller. satser på å ta en veiing mpå tirsdag før jeg reiser til sverige hvis alkoholen har gått ut av kroppen. i mellomtiden får jeg trøste meg med at jeg har gått ned 0,5 cm i midja. dette var et veldig selv sentrert innlegg dere, men rekker ikke mere da jeg skal til mamma å stripe håret hennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!!

NÅ har jeg vært borte lenge!!!! Har det skjedd noe nytt og spennende? ser dere har gått ned masse, flinke dere er :)

 

Selv har jeg det ganske hektisk om dagen.. og har de 5 siste ukene så vidt klart å gå etter å ha revet over muskel i leggen.. herlig! så da kan dere tenke dere vekta... blir gal av det !!!!!!!!! Men nå er jeg på bedringens vei, og satser på at jeg snart kan trene igjen !! MÅ bare det...

 

Håper alt går bra med dere, savnet dere og deres fantastiske pågangsmot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig med trøstespising Ingsi= Men iblandt må det bare til for at man skal klare å komme seg gjennom ting uten å klikke i vinkel på alt og alle rundt seg. Håper du våknet idag, glad og motivert til å stå på fremover:D

 

Hehe, jeg er veeeldig dårlig til å kommentere Sara, men skal prøve å skjerpe meg :) Elsker å lese slankeblogger. Det finnes så få av dem i verden! =O I alle fall få som interesserer meg! Å hallo! Jeg skulle gitt fingern min for å hatt den magen din! Man ser jo skikkelig definerte muskler! Gleder meg til den tid kommer for min del også<3

 

åå, Sitrus GRATULERER!!! Nå har alt endelig løsnet! Nå kjente jeg at jeg ble skikkelig glad!=D Uff, forferdelig når Pcer tar kvelden. Man føler seg heeelt tom uten å kunne snakke med andre på nettet. Haha, skremmende=p men bra du fikk vært effektiv da. Kan jo være glad for det nå i alle fall!=D

 

Gratulerer med nedgang Enrt! Nesten er så kjedelig, men nesteuke så er det bare fryd og gammen med ned OVER 3 kg og UNDER 80=D Bare stå på i uken som kommer=) Selvom det er påske, så går det vel=D

 

Ååå, anjo, SÅ GODT å høre fra deg!!! Og så forferdelig med den muskelen=( Kjente tærne mine krøllet seg når jeg leste det. Er helt forferdelig med sånne ting!! Men godt å høre at du er på bedringens vei! Om alt annet slår feil så får du kjøpe deg apotekball, vekter og ta sit-ups. Hvis det ikke dunker iherdig når du får økt puls da. For da får du i alle fall forbrendt kallorier=) Sitter man å fikler med en apotekball masse i løped av dagen forbrenner man mellom 3 og 400 kallorier!

 

Jeg veide meg idag da. Så for meg opp 1-2 kg, HVERTFALL. Men neida, lenge leve min syke forbrenning for jeg hadde faktisk gått ned 100 gram=p Kjempefornøyd med det! Jeg har fortsatt masse vann i kroppen fra flyturen, jeg er som en svamp når jeg flyr, må gå med sånne clogs(?) for får ikke på meg skoa mine pga alt vannet. Men uansett, jeg gikk ikke opp!! Å det skjønner jeg ikke med tanke på at vi startet å drikke ved lunsjtider og spiste faktisk ikke et eneste måltid under 500 kallorier, og med masse karbohydrater. Jaja, jeg er i alle fall kjempefornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for livstegn fra Anjo!!! :) Bra du er her igjen!

 

Jeg synes safta er kjeeeempegod Sitrus, den smaker godteri! Men hver sin smak :) Få mamman din til å kjøpe når du er hjemme da vet du, hvis hu drikker slik saft.. så slipper du å tenke både penger og eventuelt bortkasta drikke :) Huff, hilsen snylteren...

 

Hihi Loone, du var tøff som gikk på vekta etter turen, og så bra det var 100 gram ned så slipper du å tenke på "feriekilo" hele påska :) Så kjedelig liksom..

Ingenting er så kjedelig som å slanke bort den samme kiloen.

 

Nå har jeg prøvd to av mine trangeste olabukser og begge passer, yeeey. Men de er jo altfor lange i beina! Jeg med mine 169 cm og kraftige lår og rumpe...det er ikke så lett å kjøpe bukser, nei! Artig at de passet, bare så synd jeg ikke kan bruke dem før jeg får lagt dem opp :) Ikke er de så sykt fine heller, hehehe... Men helt ok hverdagsolabukser liksom..

 

Tror jeg heller skal kjøpe meg ei skikkelig kul bukse snart! Kanskje det kan være målet mitt på 82 eller noe. Mange av klærne mine er litt store nå, spesielt bukser osv. Tilogmed kjoler! Akkurat DET er litt trist, for det er jo fine kjoler. Men når jeg ser ut som jeg prøver å gjemme meg i dem... Det er igrunn ikke så veldig fint.

 

Begynte med en aldri så liten klesopprydning i går. tenker kanskje å gi en del til UFF. Vet dere om det er trygt..? Altså: er det noen som får bruk for klærne hvis man gir det til dem, eller blir det bare kasta? Jeg er ikke så glad i å kaste ting, synes det er bedre at andre får bruk for det enn at det bare går i søpla. Er jo hele klær, ikke noe gærent med dem likzzzzzzzm. Miljøvennlig med gjenbruk!

 

Slår et slag for miljøet altså!!! :D hihi ... miljøvennlig slanking..! Kanskje det kan bli et nytt motto! : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så gøy Loone! Etter en sånn ferietur, og så går du ned 100 gr! Det er jo dritbra! :) Og kanskje du har gått ned enda mer, pga alt vannet i beina, som du sier! Knall!

 

Ja, er helt enig i at det er for få slankeblogger! Slankeblogger er såå motiverende! Hehe, takk for komplimentet! Jeg er fremdeles ganske sjokket over at den ser sånn ut, nå (på morgenen!). Utover dagen blir det litt mer klumpete, men Hihi. Det har skjedd utrolig mye med kroppen min de siste tre mnd, så er kjempglad for det!! Sånn mange får du også snart! Bare stå på, så kommer det seg :)

 

Ingsi: dritbra at du får på deg de to minste buksene dine!! Og jeg kjenner igjen det med buksekjøping. Jeg er jo 162 høy, bare, og har veldig kraftige hofter! Så det er jommen ikke lett. Farmora mi pleier å legge opp buksene støtt og stadig! :)

 

Har kjempelyst til å kjøpe et nytt, lekkert antrekk til helga :) Noe som ikke henger som et slafs! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du passer inn i de minste buksene igjen Ingsi!! Er vel ikke noe som er mer motiverende enn det!:D Joiner gruppa med folk som ikke passer inn i bukser. Er 1.65 når jeg strekker meg godt opp. Bena er egentlig ikke så korte, men rumpa og hoftene er svææære! Så alle bukser ser SÅ merkelige ut i skrittet om de passer andre steder. Jeg HATER bukser!! Men føler meg faktisk for feit til å kunne gå med tights:( har veldig, veldig, veeeldig store lår. Er fra knærne og opp nesten all vekta mi ligger, så jeg skal få meg "hvordan få slankere lår"-treningsøkter:D

 

Tusen takk Sara, ja jeg ble utrooolig fornøyd:D Kan tenke meg at du ser lysere på sommern enn du gjorde for de tre månedene siden i alle fall. Og det fortjener du!:D

 

Tanten min var på besøk en tur idag og det første hun sa når hun så meg var "du, unnskyld meg, men spiser du ikke mat lengre eller?" Tok det som et komplement jeg altså=D Tante er ikke mer enn 10 år eldre enn meg, så syns det er morsomt når "unge folk" legger merke til det=D

Samboern derimot, han vet jeg ikke om har merket noe forskjell. Annet enn at han spurte her en dag om jeg hadde tatt puppeløft og om jeg pleide å bruke innlegg før, fordi dem har blitt så mye mindre. Idioten=p haha. Kanskje hans måte å si jeg har vært flink, vet ikke=p

 

Nå skal vi på flaskejakt. Han har kost seg mens jeg var borte, så begge har minus på kortet og begge mastercardene våres er overtrukket=p Så dette skal bli et par interessante uker før stipend og lønninger kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Da tar jeg helg. Får besøk av ei venninne om noen timer, og blir sikkert en helg med mye god mat og drikke. Håper alle får en fin helg, og en god påske=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så lite liv det var innpå her nå:)

 

Får skrive litt uansett nå som jeg først er her da:D Har vært stress med mat siden jeg kom hjem fra england, for har ikke vært ordentlig i ketose og da driver blodsukkeret og svinger så fælt.

Så jeg har spist MENGDER med baconsnaks de siste to dagene:p Men det fører ikke til vektøkning for meg, bare dårlig samvittighet i ettertid=p

 

Imorgen skal jeg lage hjemmelaget marsipan og suksessterte med noe sånn lavkarbonøtter istedenfor mandler. Så detta blir interessant=D

 

Rømmegrøt og spekemat er så standard påske at det skal vi spise endag i påsken. Vet ikke om dere tenker sånn også jeg, me ifjor lagde jeg den som er på oppskriftene her inne, men brukte skummetmelk og rømmekolle istede. KJEMPEGODT=D også sparte jeg noen kallorier. Så hvis dere liker rømmegrøt er det et godt tips for å spare inn=)

 

Håper dere har en spennende og sunn påske jenter!!=D Gleder meg til å høre fra dere<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Kommer innom bare for å si at jeg ikke har forsvunnet helt enda! har dårlig samvittighet, men det hae gått i et i helga, og det har skjedd så mye! Kommer sterkere tilbake når jeg kommer hjem fra sverige på onsdagskvelden! Kos dere masse imens jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Et kjapt lite innlegg fra meg også. Kjenner det er ferie og at man har planer hele tiden! Mye familie-kvalitetstid.

 

Uansett, har hatt den mest usunne helga siden jeg begynte mitt "nye liv". En del alkohol på lørdag etterfulgt av hamburger til frokost på søndag. + litt godteri :) Men det går veldig greit! Jeg tviler på at jeg går opp i vekt av den grunn, så å stå stille en uke, er jo ingen problem? :) Har gått så mye ned i det siste at jeg har godt av å stå stille litt. For nå er det som at jeg "forventer" å gå ned. Er greit å måtte slite å dra litt au ;-)

 

Ha en kjempefin påske, jenter! Håper dere ikke er like usunne som jeg var i helga. Men, ny uke nå! I dag skal jeg i svømmehallen med ei venninne. Vi har ikke truffet hverandre på evigheter, så jeg tenkte "hey, hvorfor ikke kombinere trening med venninnevas?":) Supersmart! Jaaaa..

 

Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:) Kjenner det er syyykt deilig å ha fått ferie nå. Det har også blitt litt mer godsaker enn vanlig, og jeg regner med at det blir det til helga og - da blir det hyttetur. I dag skal jeg kompensere med lang tur med hunden, og til helga satser jeg på at det blir skigåing og annen trim! Så om jeg klarer å holde vekta til neste uke er jeg igrunn fornøyd. Trenger en liten ferie nå!

 

Vekta hjemme hos mamma og pappa er dessuten litt LOST.. Flere som har prøvd den, og den viser seriøst for mye, det er ikke bare selvbedrag, hehehehe. Ingenting er mer deprimerende enn å se et akkurat to-tre kilo for høyt tall. Så unngår den vekta tror jeg, denne uka. Skal prøve å holde meg unna, iallefall.

 

Håper dere koser dere masse i ferien! Sorry hvis jeg blir litt stille noen dager, spesielt i helga, da blir det laaang hyttetur.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får slenge inn en lite kort, nytt innlegg jeg. Mamma blir 50 idag, så skal ut å spise middag og spise kake med dem. Får trøste meg at jeg har iallefall har 2,8 tp idag, så får litt bedre samvittighet iallefall.

Får ta det som et godt tegn at folk er stille her i påska, så lenge alle kommer tilbake etter påska:P Får bare håpe det ikke vises for godt på vekta etterpå. med tanke på at jeg kun gikk opp 400 g i jula satser jeg på å ikke gå opp mer enn det iallefall. Er forresten strålende fornøyd etter shoppin tturen idag. Kjøpte meg skjorte i str 38 :) Guud, så lenge jeg har brukt str i 30 et eller annet. Digg! Var nesten så jeg måtte kjøpe den kun fordi den var str 38;)

 

hold deg unna den vekta du ingsi, så du ikke mister motet helt i påska. Jeg har nå endelig kjøpt meg ny vekt, og jeg frykter den viser 2-3 kg mer enn den vekta jeg har nå. får sjekke det ordentlig på neste veiedag. Men skal ornde opp at jeg ikke går opp selv om vekta viser mere:p blir vel en løsning på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...