Gå til innhold

Ned 19 kg, helst igår!


Gjest loone

Anbefalte innlegg

Gjest KamillaLH

Hadde besøk i helga, og det ble selvfølgelig litt god mat, god drikke og litt kos på kvelden. Men tror ikke den ble så ille, med unntak av smågodtet på kino søndag kveld.

 

Men i går våknet jeg opp og følte meg dårlig, og følelsen sitter i kroppen enda. Har ikke spist så mye, men har drukket cola, siden det en en av de få tingene jeg ikke blir kvalm av (og kvalmen har vært med meg begge dagene). Og lakris! Har spist litt lakrisdrops og smågodt-lakris, for det har jeg alltid lyst på når jeg er kvalm. Så får veiinga gå som det går i morgen...

 

Håper det går bra med dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest KamillaLH

Litt opp i dag, endte på 116,7 kg, men greit etter en uke uten trening og med usunn mat. Får pleie sykdommen, og komme sterkere tilbake etter påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!

 

Veide 63,7 kg i dag! Det betyr en nedgang på 600 gr! Og dèt etter den mest usunne helga siden jeg begynte denne slankingen. Huff, jeg begynner å bli bortskjemt! Men er himla fornøyd :)

 

Om 400 gr har jeg gått ned 10 kg! Og jeg begynte 7. jan, så hvis jeg går ned en halv kg til neste onsdag, så betyr det 10 kg på 3 mndr! Det er mitt mål :) Hehe!

 

Har lagt ut "fremgangsbilder" av magen på bloggen min. http://www.kroppogsinn.blogg.no - gå å se da vel :)

 

Håper det går bra med dere. God påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg hjemme fra sverige. Selv om jeg ikke tør tenke på hvor mye kcl jeg har hatt i meg så er jeg ikke så misfornøyd likevel. HAr 6,5 tp hitill, og håper det blir mer etter hvert:) lurt å bo på hotell med treningsrom. i tillegg har vi også vært i svømmehallen to dager uten at jeg har registrert noen tp der, venter likevel med veiinga da jeg har drukket en del alkohol, og den sitter fortsatt i kroppen. Får se iløpet av helga om jeg tør:p hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har det virkelig ikke skjedd mye i påsken! Dere har vel ikke gidd opp helt? Jeg har ikke gidd opp, selv om jeg føler jeg har spist så usunt og så mye i påsken at man skulle to jeg aldri fikk godter igjen! Ikke har det hjulpet at det har vært to bursdagsfeiringer heller. Det verste er vel at jeg har drukket så sykt mye alkohol! Likevel håper jeg de 11,4 tp jeg tok hjelper litt iallefall! Synes det er godt å være tilbake til normalen nå, og få litt kontroll igjen! jeg har prøvd å regne ut kcl iløpe va påska, og jeg begynte like bra hver morgen. Problemet var at jeg mista oversikten så fort jeg spiste noe usunt.

 

Tror jeg har sagt dte tidligere også, men det ble ikke nå veiing på meg i påska, pga alkoholen. Derimot har jeg målt midja og gått ned 0,5 cm der, så uansett kan jeg ikke ha vært helt skakkkjørt!

Håper dere har hatt ei kjempe påske, men ikke fullt så ille som mi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

 

Har ikke gitt opp nei, selvom påska ikke har vært helt trygg! Min far er utrolig god til å lage med, og han sparer ikke på smøret og fløten! Hehe. Har blitt lite trening + et babyshower for venninna mi der kakene overgikk alt jeg har sett og smakt. Haha. Forklarer det en hel del? Haha.

 

Snikveide meg nettopp, da veide jeg ca 400 gr mer enn på onsdag. Men jeg har såklart spist og drukket litt i dag, pleier jo å veie meg på morgenen, så jeg venter spent på hva vekten viser i morgen tidlig. Jeg har hvertfall ikke gått ned, det kan jeg love alle! Men jeg vil helst ikke ha gått opp mer en 200 gr. Håper ikke jeg har det, hvertfall! På stedet hvil hadde vært det beste ;)

 

Hvordan har det gått med dere andre da, jenter? Håper vi får tråden igang litt igjen. Er så gøy når det er mye å lese. Har vært skikkelig slapp på å registrere maten og sånn også, når det ikke har vært noe å lese her inne. Er liksom ikke like gøy å gå inn hit, da :)

 

Håper noen av dere titter innom bloggen min fra tid til annen. Det er så koselig å få nye lesere :) Har fått nytt design og greier. Hehe.

http://www.kroppogsinn.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jøss, da gikk jeg ned 400 gr! Hvem skulle trodd det?

 

I dag er det total vektnedgang på akkurat 10 kg siden jeg begynte 7, januar. Oi, haha, det er akkurat tre mndr siden! ;)

 

Håper det gikk bra med dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KamillaLH

Ned 600 g=) Deilig, siden jeg har vært syk og stappet i meg det jeg ville. Spiste jo ikke mye i løpet av uka, men det jeg spiste var vel ikke så alt for bra. Blir en hektisk uke, med mye skolearbeid nå, så gleder meg til å trene litt neste uke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra jenter!;) Hærlig å fortsatt ha gått ned etter påska da!

Lurer på hvor loone, sitrus, anjo og ingsi er jeg! *roper etter*

Gruer meg til veiing imorgen jeg, mest lyst til å droppe det og utsette det enda ei uke! uff, i tillegg til at det har vært påske så skal jeg jo også ha mensen. går jo bestanig opp da. Jaja, så lenge jeg ikke har gått opp mer enn 400 g så skal jeg være fornøyd! *Krysser alt av fingre og tær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! En "rask" lyd fra meg også siden enrt begynte å bli bekymret!

 

Jeg har vært hjemme i 2 uker og levd i andre menneskers kosthold OG jeg har begynt på p-piller, så det var ingen bombe at vekta ville litt opp. Gikk opp grusomt masse første gangen jeg begynte på p-piller, så vi får håpe det ikke gjentar seg! Men i hvertfall. Jeg har hatt en syyykt bra påske :) Spist kjempe masse god mat, alt alt alt for mye godteri og ikke gått en eneste skitur. Veldig dårlig vær på fjellet, for å si det mildt. MEN jeg har drikki 4 liter te/iste/vann hver dag og vært ute i minst en time for å grave eller finne på noe annet ute. Jeg har også vært kjeeempe flink til å begrense meg på godis og kakefronten, for ikke å snakke om på brusfronten! Selv om det ble mye godteri, så har jeg spist sikkert flere kilo mindre enn jeg ville for noen år siden ;) Av kake har jeg bare smakt en bit om vi har hatt det fremme, og thats it. Bare konsumert 1 glass brus i påsken også, så det var jo virkelig bra!

 

Meeeen det var ikke helt bra nok for kroppen min, hvilket er veldig forståelig. Jeg pleier å være i mye mer bevegelse, og jeg pleier aldri å gå å småspise godis i tide og utide og med hormonene i sving så synes jeg at 1 kilo opp var overkommerlig. Grusomt å si det, men sant :) Dessuten lever jeg veldig for at det faktisk bare er sånn ferie en gang i året, som med jula. Jeg har lært å begrense meg helt utrolig mye i forhold til hva jeg pleier, så jeg er rett ut stolt! ^^ Driter i at den kiloen må av igjen, for det var faktisk helt verdt det med den ekstra maten og kosen!!! Så får vi håpe at pilla kan ha litt skylda også!

 

Men jeg er i hvertfall i full gang igjen. Blir veldig mye skole fremmover, for jeg føler på kroppen at eksamen nærmer seg. I tillegg er det jobbsøking, leilighetsøking, og ikke minst skolesøking som står på lista, så her er det ikke stille. Vi får se om det blir noen reale treningsøkter i løpet av uka, men det frister egentlig mye mer å bare gå tur eller sykle! Knall vær i trondheim nå :)

 

..hihi, og så var det veldig moro å komme på skolen i dag og høre om alle andre som hadde lagt på seg 2 kilo +++ i løpet av EN uke med påske! Heheheh, vi får tenke positivt og se at andre har det faktisk litt værre!

 

Godt å se at det går bra med dere alle sammen. Flotte nedganger til tross for påske!!!! Flinkisser! ^^ Skal prøve å droppe innom litt oftere. Ellers er det veldig lov å komme innom bloggen og skravle litt der - for der er jeg garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:)

På tide jeg skriver litt her! Var innom og leste her om dagen, men så glemte jeg å skrive! Derfor jeg MÅ skrive før jeg leser, hehehe....

Har vært innom bloggen din og, Sara! Du har virkelig fått en fin fremgang. Synes du ser bikiniklar ut jeg :-) Ta deg en tidlig sydentur, det har du fortjent..!

 

I påska har jeg gått veldig mye turer, et par skiturer og tilogmed et par joggeturer. Så har iallefall vært i aktivitet, selv om inntaket av godteri, potetgull og brus har vært ALT annet enn lite!

 

Nå er jeg i full gang med godteristopp (enkelt og greit opplegg: kun én godteridag i uka, og det er helst lørdag - fordi hvis jeg tar fredag så angrer jeg meg ofte på lørdag og sprekker:P) Godteristoppen begynte da påskeferien var over, og skal vare fram til den "offisielle" skoleslutten, det vil si ca. den 18. juni.

Det er nøyaktig 75 dager fra i dag, ca. elleve uker.

NOEN SOM BLIR MED? ;):)

 

Jeg har ikke tenkt til å ha noe spesiell premie bortsett fra at jeg ikke trenger å angre på noe jeg har spist når ferien endelig kommer. Da har jeg gjort mitt beste! Og denne gangen har jeg tenkt til å være litt streng.

 

Nå framover blir det utejogging på meg, og litt pilates hjemme! Har fått meg nytt og fint sett med video, matte og hele pakka.

 

 

Ellers. Har dere hørt det uttrykket "supermat"? Jeg har lest mye jenteblader i ferien, og skrevet ned en liste over den alle sunneste maten (forebyggende mot sykdommer osv).. har liste på mobilen min, og i går handlet jeg inn en del slik mat da jeg var på butikken. Kjøpte jeg inn masse, masse frukt, grønt, nøtter osv. Det føles bra, og så er det sååå mye godt. Bare det å kjøpe litt forskjellige typer frukt, og gjerne noen man ikke pleier, gjerne litt eksotiske tilogmed, det hjalp faktisk på humøret mitt.

Tenkte jeg kunne skrive en liten liste til dere (hvert "punkt" er bra for forskjellige ting, derfor det kommer flere forskjellige på hver linje):

 

SUPERMAT I FØLGE KK:

- Appelsiner, paprika, persille, bær, brokkoli, kiwi, blomkål

- Epler, løk, grønnkål

- Mandler

- Gresskar (hehe)

- Tomater

- Kål

- LAKS

- Hvitløk

- Rødbeter!

- Tranebær, bringebær, solbær, rips (mmmm, smoothie!)

 

SUPERMAT i følge Det Nye.

Såvidt jeg husker stod det at man så og si kunne fråtse i en del av denne maten. Jeg skriver også med noen av de "mengdene" det stod man godt kunne få i seg. Noe av grunnen til dette var at vi må få i oss antioksidanter jevnt og trutt:

 

- Frø og bønner, en 'kopp' minst fire ganger i uka: f.eks kikerter, bønner, linser. Man kan f.eks. ha det i salater, supper eller istedenfor kjøtt.

- Nøtter, en neve daglig (usaltede). Sunt fett som hjelper å forbrenne fett...trur jeg.

- Soyamelk istedenfor vanlig melk. (Jeg kjøpte meg soyamelk med sjokoladesmak i dag, kanskje det kan være min nye "trøst" i godteristopperioden. Slett ikke usunt, og gjerne etter trening!)

-Når det er sagt er jo melk utvilsom sunt, spesielt skummet og ekstra lett. Poenget var sikkert å få i seg litt soyaproteiner.. skal visst værra bra for kolesterolet.

- Grønne grønnskaer - to kopper daglig: f.eks spinat, agurk, brokkoli - putt dem gjerne i lasagne eller wok!

- Mørke oransje grønnsaker: en kopp daglig med gulrøtter, peanøtter, poteter, oransje squash.. (wtf?! aldri sett, hehehe)

- Sitrus: (<3 Sitrus): 1 frukt eller ett glass juice daglig: f.eks appelsin, klementiner, grapefrukt).

- Tørkede kirsebær (sikkert andre bær og!?): 1 kopp fire ganger i uka.

- Laks, reker, makrett i tomat, avokado. Sunt fett!

 

 

Sånn, nå ramsa jeg opp litt itilfelle flere enn meg kunne tenkt seg å lage seg en ny handleliste med bare superdupermat..

 

Kozzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei jenter! <3

 

Vi fikk hvalp før påske, så jeg har egentlig ikke hatt tid til å sette meg ned å skrive. Det er en liten raptus for å si det sånn!!:D Meeeen har vært innom å lest flere ganger da:)

 

Jeg må si jeg er UTROLIG imponert over deg Sara! Den sexy magen da:D Missunnelig!!

 

Kjedelig med oppgang Sitrus, men hallo. Hvis du har storkosa deg så lenge, så er jeg helt enig. Det er verdt det!

 

Jeg blir gjerne med på godteristopp!=D Kan jo ikke spise godteri pga de syke karbomengdene=p Men sprakk i påsken og kosa meg med twist, påskesjokolade og potetgull de to siste dagene. Så nå er jeg klar for ny give!

 

Har vært i vandrende koma siden dyret aldri sover omtrent, så jeg glemte at det var veiedag idag. Satser på å huske det imorgen! haha.

 

Morsomt med supermat Ingsi! Er faktisk noen av de tingene jeg å kan spise=D wohoo!

 

Nå har dyret sluknet, så natta folkz! Her skal søvnen nytes når den kan. Får sikkert såvidt sovnet før det er fult kjør igjen =p

 

Håper dere har en fin dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for skryt, Ingis og Loone. Er så koselig å få bekreftet at man er flink, særlig når man ikke alltid føler det selv. Er inne i en litt dårlig periode.. Ikke på matfronten, da. Men helst på treningsfronten. Føler ikke jeg har så mye energi for tiden. Går mye i skole-dill-dall!

 

GUD så heldig du er som har fått deg valp, Loone! Hvilken rase er det? Kan tenke meg at det blir mange turer fremover. Ekstra motivasjon når man har en liten turkamerat!

 

Har ikke tid til noe lagt innlegg, skulle egentlig bare lese litt her inne, men måtte kommentere :)

 

Har forresten en godtestop-avtale med kjæresten! Frem til 1.mai, men er mulig jeg utvider den til sommerferien jeg også :) Sååå lenge uten cola light :D sukk.. haha! Jeg har "forbudt" all form for dessert også, utenom fruktsalat!

 

Kjempekoselig at noen er innom bloggen min innimellom! Er gøy nå som jeg begynner å få litt flere lesere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Du fortjener skryten, Sara!

:)

 

I dag har jeg jogga for 3. gang denne uka, er kjempefornøyd i grunn. Har i tillegg gått 1 time hver av de dagene jeg ikke har trent, så nå begynner det å hjelpe på her. Det var igrunn utrolig godt å bytte ut treningssenter med utejogging. Håper det bare blir bedre og bedre framover!

 

Vurderer å melde meg på halvmaraton til høsten. Det er et STORT mål! Wæææ, da må jeg virkelig legge meg i hardtrening. Løpet er i september i Oslo, halvmaraton er 21 kilometer. De har også en 10 km-etappe, mulig jeg heller melder meg på den hvis det virker umulig med halvmaraton. hadde ihvertfall vært kult å klart det i løpet av livet! :D hehe

 

Ellers skal jeg i bryllup i august, er så digg å ha et skikkelig mål om en dag jeg har lyst til å se bra ut :) flere som har det på samme måten?

 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er ingsi! Har jo vært kjempe vær å jogget i denne uka, så kjempe bra at du utnytter det! jeg rakk faktisk ikke å veie meg på torsdagen. Ble ringt opp om jobb, og det første jeg tenkte på kl 6 på torsdagen var ikke akkurat veiing. så da ble det idag istede. Hvor virkelig det resultatet er vet jeg ikke, hadde jo samlet hele gjengen min(nesten) til meg igår, og da ble det brus og is. Får vel bare håpe på kjempe nedgang på torsdagen. (lite sansynlig da lillebroren min har bursdag på onsdagen) Gruer meg nesten til de neste ukene. Regnet på det igår, og fra 29 mars til 29 mai kjenner jeg 12 stk som har bursdag. Og det er familie og gode venner. Uff, dette kommer til å bli noen tunge uker med masse alkohol og kaker. Får vel prøve så godt jeg kan å holde meg unna! :D

Ned skal jeg, uansett hvor lang tid det tar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er, alle sammen! Men det å jogge ute nå, i deeeet fine været, ser jeg på som ren tortur!! Det er jo SÅÅÅ varmt. Jeg har aldri tålt varme særlig godt, jeg blir helt gåen av det. Gi meg litt regn, så kan jeg jogge til jeg kreperer :D I sola kreperer jeg før jeg har begynt. Hehe.

 

Bittelite innlegg, her. Jeg har årsprøve i morgen, så jeg må sette meg ut på verandaen å lese nå! Har nettopp levert særemnet på torsdag, så jeg har hatt liiite tid til å lese på denne prøven. Kommer til å gå i vasken.. jaja, jeg får gjøre det beste jeg kan!

 

Håper dere alle får en fin dag i det nyyydelige været!! Stå pååååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt motsatt jeg, elsker varmen og fryser konstant gjennom hele vintern nesten:p hehe.. Så når været endelig blir slik så elsker jeg det! Fikk med meg kjærest på søndagstur også idag, så ble 2,3 tp der. Så ble litt over 11 til sammen uka her:)

 

Høres ut som du har masse skole for tiden sara. Føler med deg, begynner eksamenslesninga snart her! værste av alt er jo at jeg nesten synes det er litt koslig:p koser meg med tekoppen, litt nøtter og andre sunne ting. Nå må jeg avlsutte her, ser rosenborg kamp i tillegg! RBK <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, ikke misforstå! Jeg liker været sånn som det er nå. Men det kan fort bli for varmt, særlig om jeg anstrenger meg! Løping er da "no good". Var på hovefestivalen i fjor, og herregud for en intens hete. jeg lå bare slått ut på bakken hele dagen, og når endelig skyggen falt, så var det så tett luft over alt. Bææhh! Blir sliten bare av å tenke på det, merker jeg. Hehe!

 

Enrt, det var flere trimpoeng enn meg, for å si det sånn! Kjempebra :D Jeg har ikke hatt tid... Men skal ut å gå tur med ei venninne nå da, så!

 

Ja, er mye skole. Men nå er jeg ferdig for denne uka. Nå er det omtrent bare en lek frem til neste uke! Huff, jeg gleder meg ikke til eksamen. En mnd til vi får vite hva vi kommer opp i.. Sukk! Jeg syns forøvrig det er gøy å lære noe nytt, men det er på mine premisser, ikke fordi jeg skal ha eksamen, om du skjønner :) Men var jo litt koselig i går, for jeg hadde sjokoladepudding som belønning! God oppskrifit ligger på bloggen min :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei jenter:D

 

Er egentlig bare en kjempekjapp tur innom for å skrive noe til Sitrus.

 

På bloggen din så var det ei jente som hadde skrevet et kjempekoselig innlegg om at hun skulle bli fast leser pga måten du skriver osv. Så tittet jeg tilfeldigvis på en annen blogg, hvor dama hadde pasta det samme innlegget, ordrett:p http://honganh.blogg.no/1271093453_karma_.html

med den der "Det hadde betydd utrolig mye for meg om du kommenterte tilbake :D<3"

Å HERRE jeg blir så provosert av folk som gratisreklamerer for seg selv! Arrghh!

 

 

Måtte bare få det ut, for er i dårlig humør idag og av en eller annen grunn ble jeg skikkelig provosert av hu jenta. Uff=p

 

Meen, morsomt å se at dere andre forsatt er litt aktive her da! Hehe.

Jeg er sånn som fryser hele året jeg, uavhengig av hvor kaldt/varmt det er. Men jeg er glovarm da. Alltid varme hender osv. Men likevel fryser jeg. Lenge leve mongostoffskifte!=p

 

Men hallo, enrt 11 trimpoeng, det er kjempebra da! Det er flere enn jeg har i år tror jeg. Haha, glemmer alltid å registrere + at jeg er laaat.

 

Nå er det tebakjatt til utelivet. Nyte godværet mens en kan! Ha en super kveld jenter!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg skal faktisk gå inn til henne og skrive noe alla det samma. Virkelig være frekk i kjeften. Det er vel like lov det som å copy/paste alt mulig dritt på andres blogger!

 

Så flinke dere er som kommer dere ut folkens!! :D Jeg har også fått gått litt turer og sola meg og kosa meg. Herlig! Kjenner jeg gleder meg til å registrere vekk påskekiloen i morgen også. Vekta viste i hvertfall 78,6 i dag - altså det samme som jeg hadde før påske. Har i tillegg mistet en halv cm til på midjen, så det skal se pent ut i loggen tenker jeg!!!

 

Men nå er jeg så spent, for jeg har ikke hatt mensen på 1 1/2 år, pga p-sprøyte. Men nå har jeg tatt de hvite pillene, og grugleder meg til å se om det skjer noe med kroppen den neste uka. Kjenner jeg meg selv rett, så greier jeg vel å få det på den siste dagen, når kjæresten kommer på besøk :D Hurra. Men fint at det ikke vises på vekta at det er menstid egentlig da. Setter jo pris på slikt! ^^

 

Her går det i sprenglesing og tedrikking. Har store drømmer om at det skal fungere like bra som før jul, bare at det ikke skal gå over 3 uker men 6 uker denne gangen. Var det ikke loone som sa lesing forbrenner fett?? Det funker i hvertfall helt sinnsykt på meg :) Hihihih, merkelige saker... Dårlig gjort, men moro for min egen del da :) Må vel bli evig student av den grunn :) Heheh

 

Rapporterer i morgen jeg! God kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye teite kommentarer på blogger. F.eks som hun som kommenterte til dere og de som reklamerer for sin egen. Så nå fikk jeg blanda meg inn der også:D

 

11 tp er mye for meg også, så fornøyd med den. Og så er jeg veldig flink til å registrere det fordi det blir en motivasjon å trene mest mulig! :)

 

ja, mener å huske noe om det ja. Og så lenge det er grønn te så er jo ingen ting bedre enn det! Gleder meg til å høre resultatene deres imorgen! Håper du er lettere enn før påske da sitrus, kjempe godt når en har skeiia ut og så kommer en fort tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

 

-200 gr! Ikke allverdens. Stusser enda på at jeg faktisk gikk ned mer uka etter en usunn påske. Men denne uka har jeg ikke spist noe galt, spør du meg! Men men. Er ikke så mye å "være glad i" lenger, så det blir vel litt vanskeligere nå ;-)

 

Kan man skylde på at man har mensen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble da altså 78,6 på meg i dag, altså ned hele min pålagte påskekilo, så nå er jeg tilbake til der jeg var før påske. Herlig! :) Det går stadig i lesing og te, og mensen her også Sara :), så får vi se åssen det blir neste uke.

 

Tror forresten at loven for Grete Roede medlemmer er følgende;

"§1c, om mensen og vektnedgang

Det er vedtatt ved hovedforsamlingen at man kun har lov til å skylde på mensen under livsstilsendringen hvis, og bare hvis man går opp i vekt uken man har mensen. Dersom man går ned i vekt under menstruasjon under livsstilsendringen har man lov til å skryte på 5 - og ikke fler - forum om dette."

 

..haha, eller noe :) Jeg har hatt om kulturminneregelverk i dag, så jeg er litt preget! Hahah.

 

Btw, sjekk ut hva jeg laget til dessert i dag. Fruktsalat med pisket sjokoladekrem! Høres ikke det bare sykt godt ut?! Jeg trodde i hvertfall jeg skulle spise meg i hjel. Åh!!! Deilig. For bare 230 kalorier fikk jeg en stooooor skål med den diggeste dessert/kveldsmat EVER! Nammenammenamm ^^

http://matbit.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter<3

Gratulerer med nedgang Sitrus og Sara! Også med tanta på besøk, ikke dårlig!!

 

Jeg hadde gått ned 400 gram denne gangen, helt OK fornøyd etter å ha fått litt respons fra noen lavkarboguruer. Dem sa jeg spiste/trente og drakk bortimot perfekte mengder av alt og at jeg bare skulle ta tiden til hjelp for at kroppen skal omstilles til 100% fettforbrenning.

 

Idag har vært en jævli dag. Hunden til bestevenninden min døde, som jeg på en måte føler at nesten var min hund også. Vi har vokst opp med henne rundt oss siden barneskolen og jeg bodde mer eller mindre hos henne hele barndommen. Pluss at hunden har vært hos meg mens hun jobbet hver eneste ukedag det siste året. Så jeg kan vel egentlig si at hunden min er død, for er sånn det kjennes ut:(

Så nå er øynene røde, sminken er for lengst borte og hele kroppen kjennes bare helt forferdelig ut. Det er utrolig hvor stor effekt dyr har på livene våre!<3

 

Nå er det sengetid, så får krype inntil samboern og få litt trøst. Hunden vår sover også i sengen idag. Jeg tror hun sørger over at den andre hunden er død. For de skjønte nok at det var over for henne lenge før vi gjorde det. Merket det på en måte på hele holdningen dems. Rett før vi dro til dyrlegen lå vår hund å tittet annenhvert minutt over på henne, det virket som om hun sjekket om hun fremdeles pustet. Deeet tror jeg var det tyngste av alt. Å se min hund ta farvell med henne<'3

Siden vi kom hjem har vår hund bare ligget sammenkrøllet som en ball i sengen. Hun ville ikke engang ut på kveldsturen sin, bare ligger der, løfter ikke opp hodet om vi koser henne engang. Og hun er somregel høyt og lavt samtidig om kveldene. uff:(

 

Nei, dette ble mye tristskriving. Håper dere har hatt en fin dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med nedgang jenter! Her gikk jeg ned 800 gram faktisk, men det er bare påskefettet som detter av så føler ikke det er noe ekstremt å rope hurra for:P er bare glad påskefettet ikke har satt seg rundt midja jeg:)

 

haha, digg regel! Så, da er det bare å begynn å skryte for dem som har grunn til det. Dere heldiggriser;) Jeg så forresten fruktsalaten din sitrus, den så kjempe god ut! Og så blande det med sjokolade da, genialt! Får i seg litt sjokolade uten å sprenge kcl inntaket den dagen!

 

Off, skjønner at det er tøft da loone. Det er noe med dyr som gjør at en blir så glad i dem og det blir så tungt når man mister dem. Er jo ganske spesiellt når man ser at hunden din sørger også da. blir jo ekstra tøft da! håper du får masse trøst fra kjæresten, og at det går bedre snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...