Gå til innhold

Ny og skal ned 30 kg....


Gjest kontiki

Anbefalte innlegg

Gjest kontiki

Hei!

 

Endelig er motivasjonen på topp til å slanke med på en skikkeli måte!

 

Har bestandig vært stor, den høyeste på barneskolen, den sterkeste på håndballaget og den største i vennegjengen.....

 

Men nå skal det bli andre boller!

 

Starter nå på 116 kg, og skal inn her og holde både meg selv, og andre interesserte, oppdatert på de positive endringen fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Vært på trening i ettermiddag....en time AfroPowerdance fulgt av en halvtime styrke på Friskhuset...MORO!!!

 

Fersk annanas skjært opp i biter er den nye favoritten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på trening i ettermiddag....en time AfroPowerdance fulgt av en halvtime styrke på Friskhuset...MORO!!!

 

Fersk annanas skjært opp i biter er den nye favoritten!!!

 

Annanas er min favoritt også, det er kveldens store kos:)

Lykke til med din snuoperasjon!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Takk!

Det går strålende...starta førr to uke sian....og motivasjon e på TOPP enda!

 

E så mange utruli mange folk som motiver meg hær inne òg!!

 

Ha en vakker dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Da va første nattskift over.....og det va tungt å stå imot alle fristelsan der...:-( Ei hadd med seg nybaka bolla......

 

Men eg klart det!!! :-D Jippi!! Må få skryt av meg sjøl og sei eg e flenk!

 

Drakk nån liter vann i natt og holdt meg tel fruktsalatn min!!

 

Nån som har tips på et mellommåltid med pittelite Kcal?

 

Vel vel no vent sænga...

 

God natt og ønsk alle en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mårra ska det veies...spennanes!! Og eg trur det ska vis at eg e gått ned....kjennes sånn ut værtfall:-)

 

Ellers va det 15 plussgrader hær igår...(like under Polarsirkeln) og det va jo fantastisk!! Va ute å gikk en laaaaang tur....deilig!

 

No vent en fruktsalat med vanilje kesam!! Naaam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgentrening.....hmm...klar ikke heilt bestæm meg om det e lurt/godt, men idag likt eg det :-)

 

Ska bruk formiddagen tel nå førrnufti før eg ska på jobb. No ska eg ut å kast litt på snøen som ligg i hagen, så ska eg på laaaaang gåtur i solskinne og så ta litt sol. Så bi det jobbing....

 

Fire daga tel kjærestetur tel Bergen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du høres veldig motivert ut. Å stå imot nybakte boller står det respekt av :) Er fra nordre del av landet selv, og har nettopp bestillt internettkurs. Dette skal jeg klare, kanskje jeg kan få henge meg på optimismen din og suge til meg det jeg kan av godt humør.

 

Litt om meg:

Vekt 98 kg.

Høyde 157 cm.

Midje 117 cm.

Bor i "Sulis" i Fauske kommune sammen med samboer og våre to barn på 9 mnd og 4 år. Jeg gikk opp 26 kilo første graviditet og ca 20 ved andre, en brøkdel av dette ble borte etter fødsel, og noe er pinadø kommet tilbake :) Mitt første mål er å komme under 90 kg. Så blir det vel 75 så 65, og kanskje mer etter det.

 

Det jeg plages mest med er å spise ofte, spesiellt frokosten. Så er det snopen da.

Må rett og slett få litt bedre selvdisiplin, håper å oppnå dette ved ett kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hiv deg med hær Lill82! Jo fleire jo bedre! :-)

 

Den hær uka går bra den òg....og det føles godt!

E vældi gla førr at eg kjæm meg på træning og at det e blitt bart på veien sånn at eg kan sykkel på arbeid. Det e jo faktisk 30 min kvær vei.....så eg vil jo egentli kall det gratis træning :-)

Og de 30 minuttan ska ned i halvparten fræm tel det bi sommer....merk mine ord ;-)

 

Har laga meg nån egenkomponerte vannsmaka de siste dagan....idag e det vann med eplebita som står i kjøleskape....smak kjæmpegodt!

I går gikk det på vann med paprika i.....men det smake egentli bærre litt rart...haha

 

I mårra bær det nedover tel Bergen....gled meg tel å handel på fersk havmat på Brygga og lag nå ovnsbakt delikatesse....naaaam :-)

 

Og mandag e det veiing igjen....*krysse fingra*

 

Vel vel...ha en vakker kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, kunne tenkt meg en tur til Bergen selv. Men skal til Kiel med jobben neste uke, så får vel klare seg med det :) Jeg har ikke vært så flink denne uka, blitt en bit sjokolade eller ehm...to for mye på kvelden. I dag har jeg foreløpig vært flink, spiste tre knekkebrød til frokost, ett med philadelphia på og to med avokado. Og nå bryter jeg løs på lunshen snart :) Tror jeg skal lage meg litt fruktsalat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

113,7......gode gud :-)

 

Kos meg i Bergen! Spist indisk på søndag og DEt va gode greier det! Holdt meg unna risn men det gjor egentli ingenting...:-)

 

No e det shopping! Ha lova meg nåkka nytt, litt dyrt, siden eg e så flenk førr tida....

 

Ha en vakker dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va eg gått ned enda meir....:-) 111,9 kg! Eg e så nøjd!

 

Kosa meg flott flott i Bergen! Spist god mat og drakk god øl/vin....nam nam! Men det e godt å vet at man kan kos seg mens man går ned i vekt. E bærre å tenk på ka man før i seg.....man treng jo ikke spis opp ALL matn som ligg på fate...

Mitt triks e å drekk to glass vann før et måltid og mens man spis.....da bi man mættere fortere og spis ikke så mye!!

 

Håp det e fleire som har nedgang.....

 

Kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg i gang med nettkurste mitt, begynnte på mandag.

Jeg var med jobben på Kiel-ferga fra torsdag til lørdag, og der var det myyye god mat å få, men sia jeg gikk så mye la jeg ikke på meg noen ting :)

 

I dag har jeg vært flink syns jeg. Har klart å få i meg 4 måltider (mot mine toppen to som er normalt for meg), og så har jeg gått inn 2,6 trimpoeng på tur i kveld. Meget fornøyd. Har ei gammel venninne som har flytta hjem igjen, så da har jeg turkamerat. Sykkel skal kjøpes neste gang jeg får dra på bytur uten ungene, så da kan jeg begynne å sykle eldstejenta i barnehagen. Dette skal bli så bra så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Hei!

Det her ser ut til å gå veien.....føler meg lettere og bedre for hver dag. Klarer nesten ikke holde meg unna vekta, men første loven min er at jeg kun skal veie meg på mandagene.

Blir spennende mandag å se om jeg er nede på 110 kg....håper hvertfall det:-)

 

Vann med smak er en nødvendighet. Ellers klarer jeg ikke drikke nok iløpet av dagen. Spiser mellom 1300 og 1500 kalorier per dag, men er en stor pike som forbrenner ganske så bra. Men det ser jo ut som dette er nok både til å gå ned og til å føle seg bra iløpet av dagen.

 

Ågså var det ananasen da...JEG ELSKER DET!! Men det MÅ være fersk ananas.....

Jeg prøvde å mose en ananas og fryse den...og det ble god is! Nydelig på en varm vårdag....:-)

 

Idag har jeg koset meg med årets første soft-is.....NAAAAAM!

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki

Da va det 4 mai og eg sku ha nådd måle mitt! Og vækta vist 110,2 kg i dag tidlig!!! Og jett om eg e førrnøjd!!

 

No bi det et nytt mål tel 1 juni! 103 kg! Ser ut som eg klar målet mitt tel brylluppe tel venninna mi den 11 juli.......da SKA eg vei 95 kg!!!

 

Ha en aldeles strålende dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vimsa83

Du raser jo nedover, herlig??? Synes du er flink til å sette deg mål også! (men 103 mg blir vel litt i minste laget, hehe, tror det har sneket seg inn en m der det skulle vært en k)

 

Uansett: Lykke til! Jeg gleder meg til å følge med hvordan det går med deg!

 

 

Vimsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilli82

Så flink du er Kontiki :) Man blir virkelig inspirert, jeg syns det er så oppmuntrende å lese om at andre får det til.

 

Jeg har hatt veiedag i dag jeg også. Kunne vært mer fornøyd, men få bare stå på mer :)

 

Vekt: -0,2 kg

Midje: - 2 cm

Totalmål -14 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kontiki
Du raser jo nedover' date=' herlig??? Synes du er flink til å sette deg mål også! (men 103 mg blir vel litt i minste laget, hehe, tror det har sneket seg inn en m der det skulle vært en k)

 

Uansett: Lykke til! Jeg gleder meg til å følge med hvordan det går med deg!

 

 

Vimsa[/quote']

 

 

HAHAHA....det skulle stå kg ja...haha

 

Ja det er virkelig inspirerende for meg selv at jeg raser ned i vekt....det får jo ALT til å bli lettere inkludert meg selv ;-)

Idag har jeg spist en smultring......naaaaaaaam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...